עופר חדד מדגים כיצד לנקות ספרים לפסחרוני קצובר זמורה

מגיש התכנית שלוש עם עופר חדד, הנושא את השם עופר חדד, הדגים כיצד לנקות באופן המהיר והיסודי ביותר את הספרים בספרייה לקראת פסח.

חדד חילק את שלבי הניקוי לשניים. השלב הראשון קיבל את השם "שלב הדפדוף", במסגרתו נדרש המנקה לפסח לבצע דפדוף מהיר כדי שהחמץ ינתר החוצה. בשלב השני, שקיבל את השם "שלב האימפקט", מטים את הספר כלפי מטה ופותחים וסוגרים אותו במהירות לקבלת תוצאה מירבית. חג שמח!

אורח מפתיע הגיע לצילומים של התוכנית "זהו זה" בכאן 11: ראש הממשלה נפתלי בנט, שהגיע לאולפן התכנית לכבוד צילומי ספיישל עצמאות.

נפתלי בנט בתכנית זהו זה
נפתלי בנט בתכנית זהו זהצילום: ללא

חה"כ סא"ל במיל' משה טור-פז התייצב השבוע לשירות מילואים באוגדת עזה. כמה עוד?

אסף פאסי, מייסד שותף של משרד הדיגיטל 'פאסי.קראוס', חגג 41 אביבים עם המשפחה ועובדי משרד הדיגיטל שלו.

יקירה הרו, הבת של ארי הרו, התגייסה לצה"ל. ארי הרו בירך אותה: "יברך ה' וישמרך, יחד עם כל חיילי צבא הגנה לישראל".

בקרני שומרון התקיים לראשונה פסטיבל היין 'יו"שבים, שותים ונהנים'. לפסטיבל הגיעו קרוב ל-300 נשים וגברים לטעום מגוון רחב של יינות מ-20 יקבים משובחים.

בין המבלים: דני דיין, ראש מועצת יש"ע לשעבר וקונסול ישראל בניו יורק, והיום יו"ר יד ושם. רובי טלמן, מנכ"ל החברה לפיתוח שומרון. יגאל להב, ראש המועצה המקומית קרני שומרון. דודו סעדה, יו"ר העיתון בשבע, עודד הרשקוביץ, בעלי חברת MFU ליח"צ, דוברות ואסטרטגיה ועוד אנשים רבים ומגוונים, דתיים וחילוניים, תושבי ההר והשפלה.

הפסטיבל נערך ביוזמת חנות היין "ממלכת היין" ובשיתוף של המועצה המקומית קרני שומרון וחברת קלאב הוטל, הבעלים והמפעילים של הקניון בקרני שומרון שנתנה חסות מרכזית לאירוע.

עודד הרשקוביץ, יגאל להב, יוסף סולומון, דודו סעדה ואליעד סעדה
עודד הרשקוביץ, יגאל להב, יוסף סולומון, דודו סעדה ואליעד סעדהצילום: סטודיו פופולינה

ארגון "עד כאן" קיים השבוע (ג') השתלמות ארגונית לרגל חג הפסח בנושא הפשיעה ותופעות לאומניות בלתי חוקיות במגזר הערבי ישראל. ביום העיון השתתפו כל ראשי הארגון ובמהלכו שמעו סקירה מפיו של אל"מ (במיל.) חזי נחמה אשר שימש כמפקד החמ"ל האזרחי בלוד בזמן מאורעות "שומר החומות". בנוסף, שמעו הרצאה מפיו של ד"ר מרדכי קידר סא"ל (במיל.) במודיעין , מזרחן ומרצה באוניברסיטת בר אילן בנוגע לשינויים העוברים על העולם המוסלמי והתייחס לאי אכיפת הפשיעה במגזר הערבי. בסוף יום העיון, שמעו הנוכחים את הרצאתו של האלוף במיל. גרשון הכהן המשמש כחוקר במרכז בגין סאדאת באוניברסיטת בר אילן.

גלעד אך מנכ"ל ארגון "עד כאן" מסר: "בפרעות תשפ"א התגייסנו כולנו ללא הכנה מוקדמת להגן על תושבי הערים המעורבות מפני פורעים ערבים. השנה, אם נצטרך, נגיע מוכנים יותר, חזקים יותר ומתואמים יותר עם כוחות הביטחון. אם המדינה לא תהיה שם, אנחנו נהיה שם כדי לסייע למותקפים. ארגון "עד כאן" ימשיך להיות השכפ"ץ של תושבי הערים המעורבות והמדינה כולה".

יום עיון עד כאן
יום עיון עד כאןצילום: דוברות עד כאן

מנכ"ל חדש לתלמוד הישראלי: ישראל בן פזי מונה למנכ"ל הפרויקט. בן פזי, סמג"ד במילואים בחטיבת הנגב, בעל רזומה מרשים בניהול ציבורי וניהול פרויקטים, מגיע לתפקיד החדש לאחר עשייה משמעותית כמנכ"ל ארגון "זהות". לפני כן שימש כסמנכ"ל הציונות הדתית ובעל תואר ראשון ושני בכלכלה ומנהל עסקים. גר ביישוב קידה שבבנימין, בן 35, נשוי לנעמי ואב לארבעה ילדים.

בן פזי אמר עם הכניסה לתפקיד: "זכות גדולה עבורי לקבל את האחריות על פיתוח מיזם התלמוד הישראלי. אנחנו מתכוונים להרחיב את המיזם לקהלים נוספים, ולפתח מגוון פעילויות שתכליתן חיזוק התא המשפחתי סביב לימוד תורה ומורשת ישראל".

ישראל בן פזי
ישראל בן פזיצילום: יח"צ