שטראוס
שטראוס צילום: Michael Giladi/Flash90

מנכ"ל שטראוס אייל דרור מבטיח הערב (שלישי) לצרכנים כי כל מי שברשותו מוצר שהורד מהמדפים יקבל פיצוי כפול עבור השוקולד שרכש.

"ביממה האחרונה אנחנו נמצאים בדיאלוג עם הצרכנים ומשתדלים לתת מענה לכל החששות שלכם. לצד כל הפעילות שאנחנו עושים בהתמודדות עם האירוע, כל לקוחה או לקוח שיפנה יקבל פיצוי כפול עבור השוקולד שנרכש".

לדבריו, "אני מודע לכך שיש מוקדי המתנה ארוכים ואנחנו מתגברים אותם ואני מבטיח שנחזור לכל הפונים. אנחנו ממתינים לתוצאות בדיקות המעבדה וברגע שיהיו נעדכן אתכם. אנחנו עושים הכל כדי לתקן את התקלה בצורה יסודית ולהחזיר את המוצרים למדפים".

נזכיר כי אתמול, בעקבות הורדת מוצרים של החברה מהמדפים הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית בסך מאות מילוני שקלים.

התובעים, הטוענים כי הם מייצגים את "כל מי שרכש ו/או צרך ממוצרי הריקול", אומרים כי לדעתם "החברה שיווקה מחודש פברואר ועד אתמול מוצרי מזון שאינם ראויים למאכל אדם, ועל כן צריכה לפצות את הצרכנים הן על הנזק הכספי בשל רכישה של מוצרים פגומים, והן על הנזק הבריאותי הפוטנציאלי שיש בצריכת מוצרים נגועים בסלמונלה".

שלושת התובעים, יונתן ליברמן, צוריאל רייבי ומוריה ליפשיץ, מתארים בתביעה כי הם עצמם צרכנים של המוצרים הנגועים ומחזיקים את המוצרים בביתם. עוד מוסיפים התובעים כי בשל צריכתם הם סבלו, ועדיין סובלים, מתסמינים כגון שלשולים, הקאות וכאבי בטן.