שלום שלמה, איילת שקד, ניר אורבך וטל גן צבי
שלום שלמה, איילת שקד, ניר אורבך וטל גן צביצילום: באדיבות המצלם

ח"כ ניר אורבך ממפלגת ימינה ליווה את בנו אוריה אורבך לחופה, בגן האירועים עין יעל ליד שכונת מלחה בירושלים. מי שכובד בעריכת חופה וקידושין הוא רב היישוב בת עין ונגן הקלרינט הרב דניאל כהן.

בין האורחים הרבים בחתונה של אוריה ותהילה הגיעו גם שרת הפנים איילת שקד, סגן שר הדתות מתן כהנא, הרב אליעזר איגרא, אלון דוידי, טל גן צבי, שלום שלמה וסטלה ויינשטיין. ח"כ אורבך הזמין את כל חברי סיעת ימינה לשמחה המשפחתית. בזמן החתונה, הוא קוזז בהצבעות בכנסת עם ח"כ חיים כץ ממפלגת הליכוד.

אלון דוידי והרב אליעזר איגרא
אלון דוידי והרב אליעזר איגראצילום: ללא קרדיט
חתונת בנו של ניר אורבך
חתונת בנו של ניר אורבךצילום: ללא

העורך הוותיק של העיתון "בשבע" עמנואל שילה ליווה השבוע את בתו לחופה בשעה טובה. מוריה נחמה שילה התחתנה עם ניסים זאב שפנגנטל בגן האירועים אחוזת זר, מצפה צבאים בקרני שומרון.

חתונת בתו של עמנואל שילה
חתונת בתו של עמנואל שילהצילום: באדיבות המצלם

לחבר הכנסת לשעבר יום טוב כלפון נולד השבוע בן. "בחסדי ה׳ יתברך זכינו להרחיב היום את המשפחה עם נסיך חדש", הוא צייץ בטוויטר. "האמא הגיבורה והרך הנולד מרגישים טוב ב"ה. כן ירבו שמחות בישראל".

ברכת מזל טוב לעיתונאי יאיר קראוס ('מקור ראשון') לרגל הולדת הבת בשעה טובה. הרבה נחת. בן ובת תאומים נולדו לרביד ולרב אבינדב אבוקרט, רב קהילת אברהם יגל בגבעת שמואל. שמותיהם: אורי ושירה.

שוקי סלומון וקובי סלע נסעו לדגום את המלון הכשר החדש של יוני כהנא מעל אגם גרדה באיטליה, בשלב מסויים הם טיפסו לגובה של 1699 מטר ומשם צנחו/ריחפו עד לנחיתה באגם.

קובי סלע עם הרחפןקוביס

סגן השר מתן כהנא ניצל את השבוע שלאחר הילולת הענק במירון ולקח את כל צוות הלשכה שלו ליום גיבוש שכלל טיול, הכנת אוכל על גזייה ובישול קפה בפינג'אן. בסיום היום הוא העלה סרטון טיקטוק חמוד.

גם שרת הפנים איילת שקד פינקה את הצוות שלה ביום גיבוש השבוע. גולת הכותרת של יום הגיבוש הייתה בשעת המטווחים והירי בנשקים שהתנסו בהם צוות הלשכה שלה בגוש עציון.

יום גיבוש לצוות לשכת שרת הפנים
יום גיבוש לצוות לשכת שרת הפניםצילום: ללא

המגיש הוותיק שרון גל התחתן הבוקר בשעה טובה. צפו בסרטון המרגש בו הוא שובר את הכוס.

כתב חדשות 12 עמית סגל הגיע השבוע לסיור נרחב במועצה האזורית הר חברון. הסיור היה בהובלת ראש המועצה יוחאי דמרי ורמ"ט המועצה שליו פימה. במהלך הסיור עמית ראה את תנופת הפיתוח המרשימה בהר חברון למול אתגרי האזור הן בישובים הצעירים (אביגיל) והן במערכה על הקרקעות. הסיור הסתיים בביקור מיוחד באתר המורשת בסוסיא ובקטיף דובדבנים ביער יתיר.

יוחאי דמרי, עמית סגל, שליו פימה
יוחאי דמרי, עמית סגל, שליו פימהצילום: דוברות

תרגיל "מרכבות האש" המטכ"לי הסתיים אמש וגם למגזר היו נציגים רבים שהשתתפו בו. באחד הבסיסים ברחבי הארץ נצפו רוקמים מהלכים ועובדים יחד רס"ר במיל' עומר אביטל דובר משרד ירושלים ומורשת, בראשות מנכ"ל המשרד נתנאל איזק, והיועץ האסטרטגי רס"ן במיל' אודי טנא.

אודי טנא ועומר אביטל
אודי טנא ועומר אביטלצילום: באדיבות המצולם

סגן ראש העיר ירושלים אריה קינג בישר השבוע שהוא הפך לסבא בפעם הראשונה. "זכות גדולה נפלה בחלקנו ודור שלישי שלנו ממש, הצטרף אלינו היום לישיבה, פה ברחובות ירושלים. כן, אני סבא", הוא כתב בפייסבוק. "תאיר מרים (מבית חלמיש) כלתי שנשואה ליהונדב חיים, ילדה היום בבוקר נסיכה קטנה ומתוקה, נסיכה שבע"ה תגדל ותלך בדרכיי הוריה המקסימים".

אריה קינג סבא
אריה קינג סבאצילום: באדיבות המצולם

מנהל חטיבת החינוך בקרן קיימת לישראל, שר שלום ג'רבי, נצפה בכיכר הטיימס במנהטן ימים ספורים לפני כנס ירושלים ניו יורק 2022 של ערוץ 7 ובשבע.

שר שלום ג'רבי
שר שלום ג'רביצילום: 7 ברנז'ה

מאות חניכי קורס מרווה בצה"ל אשר השתתפו בגדנ"ע של חודשיים בשדה בוקר סיימו את קורס מרווה המיועד לעולים ומתקיים בכל שנה במסגרת הגדנ"ע הצה"לי. בין מאות משתתפי הקורס, אשר כולל שיעורי שדאות, ירי וחינוך ציוני לאהבת המולדת סיים אדם גז כחניך המצטיין. גז הגיע לארץ מצרפת במסגרת תכנית "מסע" גור אריה, המופעלת על ידי תנועת בית"ר העולמית

יגאל ברנד, מנכ"ל ההנהגה העולמית של תנועת בית"ר מסר: "הצטיינותו של גז מוכיחה עד כמה בוגרי תנועת בית"ר מהווים חוד החנית בעשייה ציונית מהמעלה הראשונה. בוגרי התכנית מוכיחים כי את הציונות ממשיכים לקיים לא במילים אלא במעשים".

אדם גז
אדם גזצילום: דובר תנועת בית"ר העולמית