אפשר פשוט לקרוא
אפשר פשוט לקרואצילום: iStock

הרבה אנשים מעדיפים לשלוח הודעה קולית בוואטסאפ במקום לכתוב, אבל הרבה פחות מעדיפים לקבל בעצמם את ההודעות האלו. בוט וואטסאפ חדש יעזור לכם לשמוע הודעות קוליות גם כשאתם במקום רועש או כשאתם מעדיפים שלא כולם ישמעו את ההודעה.

אמנון המתמלל הוא בוט שנועד לעזור לכם לשמוע את ההודעות הקוליות שקיבלתם- גם כאשר לא ממש מתאים לכם לשמוע את ההודעה בקול. כל מה שצריך הוא לשלוח את ההודעה הקולית לבוט והוא ימיר אותה להודעת טקסט ויאפשר לכם לקרוא אותה בנוחות.

פשוט שולחים הודעה קולית
פשוט שולחים הודעה קוליתצילום: צילום מסך

את הבוט פיתח שילה מגן, מהנדס מוויקס, שהודיע אתמול על פרסום הבוט לציבור: "לפני בערך חודש מאסתי בהודעות קוליות שמעלות אבק אצלי בוואטסאפ כי אין לי זמן להאזין אליהם והתחלתי לעבוד על אמנון בוט שמתמלל הודעות קוליות". מגן הוסיף כי בלבד הנוחות בקריאת ההודעות, הבוט עשוי לעזור גם לאוכלוסיית כבדי השמיעה שמתקשה לשמוע הודעות קליות ששולחים אליהם.

מבדיקה שערכנו, הבוט עובד בצורה מהירה במיוחד כאשר תוך מספר שניות הוא כבר הצליח לתלמלל הודעות של כחצי דקה. בהודעה ששלחנו הבוט אמנם טעה בכמה מילים, אבל תוכן ההודעה הכללי היה מובן בהחלט.

למי שחושש לפרטיות שלו, מגן הצהיר כי ההודעות לא מאוחסנות ואף לא נשמרות על ידי הבוט, כך שאין חשש לאיסוף מידע עליכם מתוך ההודעות.

אז אם אתם רוצים להתחיל לנסות- מוזמנים לשמור את המספר של אמנון בסלולרי ולהתחיל לשלוח לו הודעות קוליות והוא כבר יעשה עבורכם את העבודה- wa.me/972523362105.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בצעירים בערוץ 7- המקום בשבילכם!