שי אלון בחתונת בנו
שי אלון בחתונת בנוצילום: באדיבות המצלם

ראש המועצה המקומית בית אל שי אלון התרגש מאוד ללוות לחופה את בנו אורי אלון, שנשא לאישה את בחירת ליבו אורי רבקה שובי.

חברי כנסת רבים הגיעו לאחל מזל טוב ולהשתתף בשמחת הזוג אורי ואורי. בין השאר נצפו שרת הפנים איילת שקד, ח"כ מירי רגב, ח"כ שמחה רוטמן, ח"כ שלמה קרעי, ח"כ יואב קיש, חבר הליכוד אביחי בוארון ועוד.

ח"כ רוטמן הגדיל לעשות כשקרע את רחבת הריקודים בריקוד סוער מתוך מטרה לקיים בהידור את המצווה לשמח חתן וכלה.

שמחה רוטמן בחתונת אורי אלוןדוברות

שולי מועלם, מירי רגב, שי אלון
שולי מועלם, מירי רגב, שי אלוןצילום: דוברות

סיעת הציונות הדתית באה לשמח בחתונה של יאיר נמט העוזר האישי של יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' ולא שכחה להצטלם.

בצלאל סמוטריץ', שמחה רוטמן, מיכל ולדיגר ורכזי הסיעה יוסי כהן ועדיאל
בצלאל סמוטריץ', שמחה רוטמן, מיכל ולדיגר ורכזי הסיעה יוסי כהן ועדיאלצילום: דוברות

תלמידי ישיבת ההסדר צפת שהתגייסו לגבעתי בתחילת השבוע בתפילה לקיים מצוות עשה של כיבוש הארץ ואהבת ישראל.

יקיר מדור 7 ברנז'ה יוסל'ה ברגמן התרגש עד דמעות כשזכה שיהודי יניח בזכותו תפילין אחרי שנים שלא הספיק להניח.

העיתונאית שרה ב"ק חיתנה את הבן והשבוע היא שיתפה בחוויות מהאירוע המרגש. "שבוע אחרי מרגישה שאני יכולה לשתף ולמצוא קצת מילים לחוויה הרגשית רוחנית משפחתית שעברנו. יאיר שלנו המתוק התחתן עם חנה המתוקה ואיזה דבר זה", כתבה. "מלא דברים יחד. התעלנו יחד איתם ושמחנו איתם והתפללנו איתם בציפיה שהבית שלהם יבנה אבן מחורבות ירושלים, יום אחרי צום ט' באב".

מרכזי 'עדי נגב וירושלים' שהוקמו על ידי האלוף במיל' דורון אלמוג מצרפים עוד חובש כיפה לשדרת הניהול של המרכזים השיקומיים כאשר דוד שאולוב תושב תקוע מונה לסמנכ"ל הרשת והוא יצטרף לשני המנכ"לים הדתיים אבי וורצמן מנכ"ל עדי נגב ושלומית גרייבסקי מנכ"לית עדי ירושלים. שאולוב נכנס לתפקיד הבכיר לאחר ששימש בשנים האחרונות כראש מטה מנכל משרד העלייה והקליטה.

דוד שאולוב ואבי וורצמן
דוד שאולוב ואבי וורצמןצילום: יחצ

יו"ר 'קרן קהילות' יצחק לקס התרגש לשלוח לדרך את בנו, כלתו ונכדיו לשליחות חינוכית ארוכה בקנדה. אבישי ואסתר לקס טסו למדינה הרחוקה לתקופה ארוכה במטרה לחזק את העם היהודי בתפוצות.

בפינת המזל טוב נאחל מזל טוב לבלוגרית הדתייה חני מנקין ריץ' שבישרה השבוע על הולדת הבן בהדסה עין כרם, שהפך אותה ואת בעלה אביחי ריץ' להורים מאושרים לשניים.

חני מנקין ריץ' עם הנסיך החדש
חני מנקין ריץ' עם הנסיך החדשצילום: ללא

מדור 7 ברנז'ה צפה בטקס הברית של הילד אריאל יעקב בנו של שלמה פיבקו נשיא בית הכנסת הגדול בתל אביב, שהצטלם עם הרב ישראל מאיר לאו, בכיר עסקני חב"ד הרב יעקב גלויברמן וח"כ אלי כהן מבכירי תנועת הליכוד, יחד עם מנכ"ל בית הכנסת אבי אייזנברג.

בברית הבן של נשיא בית כנסת הגדול בתל אביב
בברית הבן של נשיא בית כנסת הגדול בתל אביבצילום: באדיבות המצולם

קורס פסיקה לרבנים בנושאי קדושת החיים של אגף "קדושת החיים" במכון פוע"ה הסתיים השבוע. הרבנים עברו הכשרה ארוכה ויסודית שתאפשר להם ללוות משפחות חולים קשים וסופנים המתמודדים עם דילמות העוסקות בהמשך הטיפול הרפואי. בקורס השתתפו כ-45 רבנים מאזורים שונים בארץ. הרב גלעד פלמר ממשתתפי הקורס: "בקורס פגשנו את אנשי הרפואה סיירנו בבתי חולים פגשנו תלמידי חכמים והכרנו את דרכי הפסיקה שלהם בנושאים הללו, זה נתן לנו כרבנים את היכולת למענה בשאלות כאלו בקהילותינו". הקורס הוקדש לע"נ של אברהם משה קניגסברג ז"ל.

קורס פסיקה לרבנים
קורס פסיקה לרבניםצילום: דוברות

זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, שמח מאוד לקבל את הספר "פתקים של תקווה", שכתב המחנך הסופר והפובליציסט עמנואל בן סבו. בספר יש פתקים של העצמה ועידוד לצוות החינוכי והטיפולי בפנימייה לנוער בסיכוי בה כיהן כמנהל חינוכי. הרב דרוקמן אמר: "ספר נפלא וחשוב מאוד, מעודד ומעצים".

עמנואל בן סבו והרב חיים דרוקמן
עמנואל בן סבו והרב חיים דרוקמןצילום: יחצ

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל ויושב ראש רשימת הבית היהודי לכנסת ה-25 נפגש עם ראשי מטה הצעירים של מפלגת הבית היהודי-מפד"ל וזאת במסגרת סדרת המפגשים שמקיים ברודני עם אנשי השטח של המפלגה.

יוסי ברודני
יוסי ברודניצילום: דוברות

כנס לקראת עלייתם של 52 עולים חדשים לישראל ממדינות ברית המועצות לשעבר התקיים אמש בירושלים וזאת לקראת קבלת אזרחות ישראלית בחודש אוקטובר הקרוב. העולים החדשים אשר עולים בעקבות השתתפותם בתכנית מסע של תנועת בית"ר העולמית נפגשו בכנס עם נציגי משרד הפנים והקליטה, נציגי המוסדות האקדמאיים השונים וכן עם נציגי עיריית ירושלים. העולים החדשים שמעו על הליך הקליטה הצפוי ועל הזכויות המגיעות להם.

כנס תנועת בית"ר העולמית
כנס תנועת בית"ר העולמיתצילום: דוברות