יו"ר ישראל ביתנו, השר אביגדור ליברמן, ממשיך במתקפות החריפות שלו נגד יו"ר הליכוד בנימין נתניהו על רקע פרשת כמיסה.

"מדובר בעלילת דם שמאפיינת את שיטות נתניהו. בנאדם "נזכר" באירועים שלפני 20 שנים ומפרסם אותם חודשיים לפני הבחירות. אלה השיטות של נתניהו, בדיוק כמו השיטות של גבלס וסטאלין להטיל האשמות הכי חריפות ואבסורדיות, לחזור על זה מיליון פעמים עד שהאנשים מתרגלים לאותו אבסורד", טען ליברמן.

עוד הוסיף, "האסטרטגיה ברורה: הם מפעילים לחץ על היועצת המשפטית לממשלה כדי שתורה על פתיחת החקירה למרות שמדובר בעלילה ורוצים להשתמש בזה נגד ישראל ביתנו במערכת הבחירות. נתניהו יעשה הכל כדי לפגוע באביגדור ליברמן ובישראל ביתנו".

הוא החריף עוד יותר את הטון והאשים את נתניהו בבגידה. "נתניהו רוצה להקים את הקואליציה הפודמנטליסטית שלו. אנחנו רואים אותו מתייצב לצד אלו ביהדות התורה שמפעילים לחץ על חסידות בעלז לבטל לימודי ליבה, אנחנו רואים אותו תומך בביטול חוק השבות. ברור שלקואליציה עם סמוטריץ', בן גביר וגפני יש לה מחיר - והוא ביטול חוק השבות - שזו בגידה בציונות. נתניהו מוכן לבגוד בציונות אך ורק כדי לסגור את התיקים נגדו".

בליכוד אמרו בתגובה: "המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מייד את ההתבטאות המזעזעת הזאת".