ארגון חותם מוציא לקראת הבחירות סרטון בו מוצגת הסכנה לזהותה היהודיות והציונית של המדינה, בשל פעילותם של ארגונים פרוגרסיביים המנסים להפוך את המדינה למדינת כל אזרחיה.

בתחילת הסרטון מציגים בחותם את פעילות הארגונים הפרוגרסיביים ככזו החופרת מתחת ליסודות המדינה המדינה - יהדות, משפחה, דת, ציונות ודמוקרטיה.

בהמשך הסרטון מסבירים בחותם כי הפרוגרסיביים מנועים ע"י תפיסת עולם הדוגלת במיטוט ערכים וזהויות. הם אינם מחפשים כיצד 'להסתדר ביחד'. חותם גם תוקפים בסרטון את מי שמנסה להידבר עם הארגונים הפרוגרסיביים ואף מאמץ חלק מתפיסת עולמם ומסבירים כי מטרתם היא לא הידברות, אלא הפיכת מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. בסיום הסרטון אומרים בחותם כי הדרך לעצור את המגמה הזו היא לבחור בבחירות הקרובות במפלגות שישמרו על זהותה היהודית והציונית של המדינה.

רוצים להבין על מה המאבק ולהצטרף לשמירה על צביון המדינה? לחצו כאן

מנכ"ל ארגון חותם, עמיטל בראלי הסביר "מדינת ישראל עומדת תחת מתקפה של ארגונים פרוגרסיבים, שמטרתם היא אחת - למחוק את הערכים היהודיים והלאומיים . ישנם החושבים שבמידה ונוותר, ונעשה רפורומות - הכל יסתדר. אבל לא כך הם הדברים. בשביל הארגונים הללו, הרפורמות זה שלב בדרך למטרה, לפורר עוד קצת ועוד קצת, עד לניצחון.

לשמחתנו, עם ישראל לא מתבלבל. הציבור רוצה מדינה יהודית, רוצה ציונות, רוצה מסורת, ובע"ה בבחירות הקרובות כל מי שחשוב לו המדינה היהודית, ייצא מהבית ויתן את קולו למפלגות שישמרו על הערכים שלנו", מסר בראלי.

הסרטון יוצא, כחלק מסדרת חומרים, אותם השיקו בחותם, לקראת הבחירות, במטרה להציג לציבור את הסכנות שעומדות בפני מדינת ישראל וזהותה היהודית.

רוצים להבין על מה המאבק ולהצטרף לשמירה על צביון המדינה? לחצו כאן