יפעת בן חי שגב
יפעת בן חי שגבצילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ד"ר יפעת בן חי־שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין לשעבר, מונתה למנהלת השיווק של המרכז הרפואי הדסה בירושלים. כך דווח ב"ידיעות ירושלים".

בן חי־שגב (54), נשואה ואם לשתיים, היא אשת תקשורת המשמשת בחודשים האחרונים כעדת תביעה בתיקי נתניהו.

ב־2021 היא כיהנה כחברה בדירקטוריון בית החולים הדסה. בעבר היתה גם יועצת לענייני ממשל ומומחית תקשורת ואסטרטגיה. כיהנה גם כמנכ"לית ועדת המדרוג, הגוף שמבצע מחקרים על קהל הצופים. שימשה בעברה כמנהלת התקשורת של עיריית חולון.

לבן חי־שגב תואר ראשון במדעי המדינה ובספרות מאוניברסיטת בר אילן, תואר שני בתקשורת בחוג ללימודים פוליטיים מטעם אוניברסיטת בר אילן, ואת עבודת הדוקטורט שלה עשתה כחוקרת אורחת במחלקה לתקשורת באוניברסיטת מישיגן באן ארבור. היא סיימה תואר שלישי בלימודי תרבות עם התמחות בתקשורת ובמחקרי קהל באוניברסיטת בר אילן.

בימים אלה משמשת בן חי שגב כעדת התביעה במשפט נתניהו. התובעת ביקשה מבית המשפט להגדיר אותה עדה עוינת לאחר שבן חי שגב טענה כי הליך החקירה שלה בפרשה לא היה תקין: "אמרתי לחוקר לא להכניס לי מילים לפה ושהוא הניח לפניי הנחה שגויה ולא נכונה".

עוד לפני שהחלה החקירה אמרה בן חי־שגב בבית המשפט: "הייתי יו"ר המועצה לכבלים וללוויין משנת 2014 ועד 2018. אני מחכה כבר הרבה זמן להגיד את האמת. אני מבקשת שתינתן לי הבמה להגיד את הכל. זו הפעם הראשונה שאני מעידה בהליך פלילי".

מהדסה נמסר: "ד"ר בן חי-שגב כיהנה כדירקטורית בחברות הבת של הדסה ומתנדבת בחבר הנאמנים מזה כשנתיים. לאחרונה הצטרפה להנהלת הדסה וקיבלה לאחריותה את תחום השיווק וקשרי קהילה. "בן חי שגב הינה מאנשי התקשורת המובילים בארץ ואנו מברכים על הצטרפותה למערך המנצח של הדסה".