ראש המכינה הקדם צבאית "בני דוד" בעלי, הרב יגאל לוינשטיין, יוצא ל''מסע הסברה'' במסגרתו נותן הרב מענה לשורת מושגים ותאוריות פרוגרסיביות. בסרטון הרביעי בסדרה מסביר הרב את המונח 'שוויון' וכיצד היהדות מתייחסת אליו. את הסרטונים מוציא ארגון חותם יחד עם הרב.

בסרטון מסביר הרב לוינשטיין כי התפיסה הפרוגרסיבית מנסה להגיע למצב של שוויון מדומה בו כל האנשים הם בעלי הישגים שווים: "מה הפרוגרסיביים רוצים? מה הפוסט מודרניים זועמים? על מה הם כועסים? הם רואים עולם שיש בו המון פרטים, המון, המון, מיליוני פרטים ובני האדם לא מגיעים לאותם הישגים ואותן הצלחות וזה מכעיס אותם, הם טוענים העולם לא פייר, לא צודק, בוא נברא את העולם מחדש, ניצור מציאות חדשה שבני האדם יגיעו לאותם הישגים, זה לא אפשרי".

בהמשך הסרטון מפרט הרב לוינשטיין כי התפיסה היהודית גורסת כי לכל אדם יש תפקיד בתיקון העולם וכי ההכרה בתפקידו של כל אחד מביאה לתפיסה של השלמה ולא של תחרות של איש ברעהו: "אנחנו אומרים להם, העולם של ריבונו של עולם הוא עולם אחדותי, יש לעולם מטרה ותכלית, העולם נברא לא שלם, אלא חסר שבני אדם ישלימו את תיקונו. לזה נבראו בלי סוף בני אדם, מיליונים שלכל אחד יש תפקיד, לכל אחד יש יעוד, לכל אחד יש כישרון שונה ויכולת אחרת, כי כל אחד צריך להשלים את העולם ולתקן במקום אחר.

''כשנבין שכולנו רתומים לאותה מטרה, נבין שהשוויון הוא ביחס לתפקיד של כל אחד ואחד. נעצים אחד את השני, נשמח בהצלחה אחד של השני, נפרגן אחד לשני, לא נקנא אחד בשני, כי כולנו שותפים לאותה מגמה גדולה, כי כולנו רקמה אנושית אחת, כולנו שייכים לרצון ה' ורוצים לעשות את העולם שלנו לטוב יותר ביחד. זו לא תחרות אחד בין השני, זו העצמה אחד של השני".