
חברת תעופה העלו מחירים והחלו למכור היום (ראשון) כרטיסי טיסה ליוון וקפריסין במחיר של בין 900-700 דולר לכיוון. במשרד הכלכלה שוקלים להתערב בעניין, ובעיקר במיוחד חברת ארקיע.
מארקיע נמסר בתגובה: "ארקיע כמו שאר חברות התעופה הישראליות מתמודדות בשנה האחרונה עם אתגרים רבים. כשהחברות הזרות בורחות ולא מעיפות מבט נוסף אל עבר הצרכן הישראלי, אלו החברות כחול-לבן שממשיכות לטוס כל עוד השמים פתוחים. בהמשך להמלצת הרשות האירופאית לבטיחות בתעופה, חברות זרות רבות הודיעו אתמול והיום על ביטולי טיסות לישראל. ארקיע שנרתמת להחזיר ישראלים הביתה, מגבירה את לוח הטיסות לאתונה ולרנקה. הטיסות יוצאות מהארץ ריקות בכדי להחזיר את מי שזקוק לחילוץ מאותם יעדים".
"לאור ביטולי צוותים של מטוסים חכורים, ארקיע נאלצת להעביר את הנוסעים למטוסי החברה, או למצוא להם חלופות אחרות. החברה מנהלת את מחירי הטיסות בהתאם לרמות הביקושים. במציאות בה אנו נמצאים ארקיע מחוייבת ללקוחותיה, פועלת ועושה כל מאמץ על מנת להחזיר את כולם הביתה בשלום", הוסיפו.
לפני כחודש שיגרה ארקיע מכתב התראה לפני תביעה נגד העיתונאי חיים לוינסון שמתח על התנהלות החברה ביקורת חריפה.
ההתראה מגיעה בהמשך לפוסט שפרסם לוינסון ברשת X בו כתב: "ארקיע חברה פושעת. נוכלת. שמרמה את הלקוחות שלה בכוונה. שהמודל העסקי שלה הוא לרמות. שלא תיתן שירות לא משנה מה. בכל מדינה נורמלית היא הייתה נסגרת. מנהליה היו תחת חקירות צרכניות. במירי רגב לנד מתחננים שתטיס אותך כי זה מה יש".
בהתראה נכתב כי "דברים חמורים אלו מהווים, ללא כל ספק, פרסום לשון הרע נגד מרשתנו. בדומה לפוסט, גם הפרסום מכיל דברי בלע שאינם אמת (בלשון המעטה), נראה כי גם דברים אלו נכתבו על ידך בזדון על מנת לפגוע בחברה ומשלח ידה ועל מנת לעשותה למטרה לבוז , ללעג ולשנאה בקרב הצרכנים ובקרב קהל העוקבים שלך".
בארקיע דרשו מלוינסון להסיר את הפוסט, להתנצל וכן לפצות את החברה. לוינסון הגיב למכתב וכתב: "ארקיע, חברת התעופה הגרועה בהיסטוריה, לקחה עורך דין לאיים עלי בתביעה. חיים בסרט".
"חוזר ואומר: זו חברה ששיטת העבודה שלה היא לרמות את הלקוחות שאתה יכול לטבוע בים ולא יענו בשירות הלקוחות שמגיע לכל מנהליה לעמוד לדין על השיטות שלה". לוינסון הוסיף: "נפגש בבית משפט. אצעיד לשם אלפי עדים שיספרו על ארקיע".