שר האוצר בצלאל סמוטריץ' השתתף אחר הצהריים (שני) בהתוועדות הסיום של כנס "בכל לבבך", שנערך בירושלים.
לאחר שנשא דברים בפני משתתפי הכנס, הצטרף סמוטריץ' להתוועדות שנערכה בסיום האירוע והתיישב לצד ראש ישיבת רמת גן, הרב יהושע שפירא.
בפתיחת ההתוועדות שרו השניים יחד עם הקהל הגדול את "ויהי נועם", באווירה מרוממת. ההתוועדות חתמה את אירועי הכנס, בהשתתפות ציבור רחב שהגיע לירושלים לקחת חלק בשיחות והמפגשים.
