בפרשת יתרו מתואר מעמד מתן תורה וכך כתוב שם: "ויוצא משה את העם לקראת האלוקים מן המחנה ויתיצבו בתחתית ההר. והר סיני עשן כולו מפני אשר ירד עליו ה' באש ויעל עשנו כעשן הכבשן ויחרד כל ההר מאוד" (פרק י"ט, י"ז- י"ח). ידוע ומפורסם הדבר שהקב"ה אין לו גוף ואין לו דמות הגוף. אם כן איך ניתן להבין את מה שהתורה אומרת לנו שהקב"ה ירד על הר סיני, הרי כבודו מלא עולם "ולית אתר פנוי מניה", אין מקום שהקב"ה לא נמצא בו, ומה הפירוש שהקב"ה ירד על הר סיני, הלא הוא נמצא בכל מקום? וכן מה הפירוש שעם ישראל התיצבו בתחתית ההר?
לקריאת המשך המאמר פרשת יתרו על פי הקבלה
התורה ניתנה מתוך החושךאנונימי (פותח)
שאלה שאני נסחבת איתה..אוהבת את אבא
את מדברת על אדום ביום? כשיש מכוניות?תודה ה'
גם כשאין מכוניות. אני מדברת על משהו יותר עמוק.אוהבת את אבא

זה נובע מ...נועמיק
כאילו,החוקים הם בסך הכל לטובת כלל האנושות,ואני בתוכם. אז ברגע זה,אני מבין שלטובתי,אפשר לחצות.
כלומר יש כמה מרכיבים:
1.החוק נועד לעזור לנו.
2.אני חכמה ומבינה את המטרה דל החוק וההשפעות שלו.
3.אני מסוגלת לנתח את המצב כרגע,יותר טוב מהמחוקק.
יש פה איזה סרך של גאוה,שיכול להגיע לזה שגם בדברים אחרים תחשבי שאת מבינה יותר טוב,למרות שבעצם את לא(אני חושבת שלא צריך להיות כאן תמרור עצור,אני חושבת שאם אני אקרא בשבת לאור הנר-אני לא אטה אותו)
עוד מרכיב זה,שאין לי כח לציית לחוקים סתם.אני עושה אותם רק כי הם מועילים.ברגע זה הם לא מועילים לי,אז להתראות חוק!!
אני חושבת שזה נובע מזה-הסנה-בוער
מעניינת.אוסנת
.]מצטרף לחלק מן הדעות.עוזיה
מה זה העודף ביינישיות הזאת? זה מעיד על הגיוןאליסף ט
למה לא לחפור..?צפורה
גם אני ככה...ii
זה כן, אם יש יחסית קרוב אליך מעבר חציה. בדקתי.אוסנת
====אוסקר

חח.. סקיט! חולעלללייך.. ועל המחשבות שלך..נצח לנצח!!!
)
)הממ..חושבת כמו אליסף.אין לי סבלנות לחכות.שיראל.
לא אהבתי את הטיעון של השבת.הסנה-בוער
לא אותו דבר.בזה יש סכנה ובזה אין.שיראל.
המלצה: תעברי בירוק ותהיה דוגמא לכל הולכי הרגלבן ציון גגולה
אין סכנה בלעבור ברמזור אדום?הסנה-בוער
לא.אם הכביש לא סואן ואת סתם מחכה שהרמזורשיראל.
"מים גנובים ימתוקו".אח..
כי - 'אין כוח, אין מכוניות, אז עוברים'.

^.^ מצטרפת..-Rעות-אחרונה
Iבראש יהודי לפרשת השבוע "יתרו". ד"ת קצר -אח..
) או > כאשר אתם מוציאים ת'צמכם יושבים בסעודת שבת עם כולם ופתאום מגלים שהשירת 'יחי אדונינו מורינו ורבינו צדיק דורנו' מכוונת הישר אליכם ומכה בכם בכדי שתקומו לומר חידוש מול כל החברים והרבנים... למקרים כאלה (האמינו לי - מנסיון לא נעים...
) ועוד, כדאי שיהיה 'וורט כיס' ביד. זהו וורט (ד"ת בלע"ז) קצר שבעזרתו אתה 'משתיק' את התוקף אותך. קיצור, מושלם לבעלי כיפות/חצאיות וכל מיני ירקות...



יפה מאוד!! יישר כח!נעמונת!!!אחרונה
'להתחזק באמונת הגאולה' - מומלץ ביותר להכנס:השם הוא המלך!
המשך הכתבה (לחצו על התמונות לקריאה ברורה יותר):השם הוא המלך!
אנו מאחלים לכל חכמי ישראל להתאחד יחד תחתבן ציון גגולה
נוווווו די כבר!!!!אליסף ט
הבנו את דעתך. אנחנו יודעים אחרת. אז די!!!ii
אף אחד לא יכול להגיד שהוא המשיח, או "להמליך"אוהבת את אבא
לא! אל תיכנס איתו לדיון!golani
פורום של "ראש יהודי"אליסף ט
נו, באמת.עוזיה
שיפתח אשכול מסודרgolani
אנחנו אנשים מבוגרים ויש לנו אפשרות לבדוקבן ציון גגולה
לגולני היקר - תודה רבה על העיצה
בן ציון גגולה
לאוהבת את אבא - מענה לטענתךבן ציון גגולה
תודה. אבל לא. תאמין במה שאתה רוצה.אוהבת את אבא
למה את לא רוצה לדבר על זה ?בן ציון גגולה
הסיבה האמיתית היא: שפשוט לא. זו לא האמת וזהו.אוהבת את אבא
אכן, זה לא האמת וזהוgolani
מענה לעם ישראל הקדוש אחת אחדבן ציון גגולה
לאוהבת את אבא - יש סתירה בדברייך ותודה על העדינותבן ציון גגולה
ההבדל בין שבתאות לאמונה שאני מגלה לכם:בן ציון גגולה
לגולני היקר - הלכות נבואה בהרמב"םבן ציון גגולה
לרונן דברייך אינם מוכרחים על פי ההלכהבן ציון גגולה
הוספה קטנה על אליהו הנביא והרמב"םבן ציון גגולה
בן ציון גגולה-אורושקוש
תבורך אמא שלך ותגידי לה שלידע כללי הרבי אומר שהואבן ציון גגולה
תראי לאמא את המחקרים הבאים שנעשו בנושאבן ציון גגולה
וכן בכנס בבת ים של גאולה ומשיח ביחד עם ברוך מרזל
וחבר כנסת של האיחוד הלאומי - ביאר את הנושא בהרחבה
http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=47172
ופירט את הדברים בהרחבה בעלון ''מעייני הישועה"
http://www.chabad.info/index.php?url=article_he&id=52302
ב. וכן עוד מחקר חדש [יש לציין שהתכתבתי עם כותב המאמר לאחר שפרסם אותו והוא לא ידע שהרבי נביא ולכן דברי הרבי הם וודאיים ולא תקווה או אפשרות ולכן מסקנתו של הכותב הייתה בהתאם]
במגזין ´תכלת - כתב-עת למחשבה ישראלית´ התפרסמה כתבה ארוכה ומקיפה שעסקה באמונת חסידי חב"ד כי הרבי הוא מלך המשיח ? לנוכח סערת הרוחות שמוסיפה לעורר האמונה המשיחית בחב"ד, מתבקשת תשובה לשאלה קריטית אחת: האם סבר הרבי מליובאוויטש עצמו כי הוא אכן המלך המשיח? ? למרות התעקשותו של הזרם המשיחי בחב"ד שהרבי אמנם האמין בכך, הצליחו החוגים המתונים יותר בתנועה לטעת בקרב הציבור הרחב את הרושם שמנהיגם מעולם לא הציג עצמו באופן כזה, או, לכל היותר, ש"לא אישר ולא הכחיש" את הטענות בדבר משיחיותו ? אלא שהרושם הזה אינו עולה בקנה אחד עם המציאות. הראיות החד־משמעיות שאציג להלן מלמדות כי רממ"ש אכן האמין, ואף עודד את חסידיו להאמין, שהוא המשיח העתיד להתגלות קבל עם ועדה ולהביא את הגאולה השלמה אל העולם
http://www.techelet.org.il/article.php?id=448
וכן את הסרטים הבאיםבן ציון גגולהאחרונה
הרבי עודד את ההכרזה יחי אדוננו מורנו ורבינו לעולם ועד לעיני כל העולם
בשנת תשנ”א
http://video.chabad.info/newvideo/video.php?id=1383
וכן מאז שנת תשנ”ג למעלה משנה
http://video.chabad.info/newvideo/video.php?id=1440
כינוס השלוחים משנת תשנ"ג – הרבי מפתיע ויוצא אל הקהל
http://video.chabad.info/newvideo/video.php?id=1669
משיח - מנחם שמו
מה אתם מנחשים שיהיה עם הרבצ"ר החדש?אליסף ט
מחשבה שעברה אצלנו במשרדמשה
אני לא סגור על זה שזה נכוןאליסף ט
כמו הקודמת.עוזיה
אין לך מושגאליסף ט
ולך יש מושג?עוזיה
רב גדול, יהיה קצת שונה.the_forgotten
לא,אין לי.אליסף ט
אני חושש שהוא לא יוכל לעמוד על דבריםgolani
צודק^נצח לנצח!!!אחרונה
כלב אחד? כאיש אחד? פנימה >>>אח..




יפהיפהיפה...לקחתי לסניף לקידושש....אשריךתהילה=]...אחרונה
אכילת פירות בט"ו בשבטאנונימי (פותח)
תהילים דחוף!תודה ה'
ד"ת - פרשת "בא" >>> [חג פסח אואח..



אשרייהם) שלומדים פ"ש בפשט, נלמד ככה:






יישר כח!צ.מ.צאחרונה
-עזרה די דחופה-נעמה*
]אין לאישה ללכת במכנסיים זוהי פריצות חמורהבן ציון גגולה
אני יודעת וזה ברור לי.נעמה*
כדי לך לעשות שאלת רבכחול כהה
שוב,נעמה*
תבדקי אולי הרב יובל שרלו מתיר...יויו2
ממש לא!עוזיה
להרגע.ii
אני לא מוצא את הפסק שמתירהרועה
כוונתו למכנסים לנשים, וראה בהמשך השרשור.עוזיה
ברור שיש דבר כזההרועה
"למטרה טובה". (:יורבית

טוב--אורה...
מכנסיים כמו שאת מחפשת -עוזיה
מה עם זה? זה נחשב היתר?נעמה*
תגובת הרב:
מותר אך לא רצוי"
אממ, כן, אפשר להגיד..יורבית
חשבתי שאת שואלת על סתם ג'ינסים...עוזיה
גם.. הוא לא מדבר שם על זה?נעמה*
לא לא לא!עוזיה
אתם מזכירים לי רעיון למערכת פורמים . -otk100
באותה מערכת אתה מזין שאלה שאתה רוצה ותשובה שאתה רוצה והיא רק מוצאת לך את הרב שמתיר את זה...
בקיצור אפשר היום למצוא התרים להכול !!!!!!!!
לא מסכימה..נעמה*
הוא מדבר על מכנסיים של בנות כדי שלא יהיה בעיה שלהרועה
וואלה?נצח לנצח!!!
זו היתה תגובה לא מכובדת.עוזיה
נכון שלא קראת את כל השירשור?נעמה*

לא!נצח לנצח!!!אחרונה
!) השאלה נראת שונה!
חפשו לי השוואה פחות רדודהאלישע בן אבויה
שבת שירה חוזרת ובגדול!לדתיים בלבד (25-35)אנונימי (פותח)
בס"ד למען שמו באהבה
"אילו פינו מלא שירה כים... אין אנו מספיקין להודות לך" (נשמת כל חי)
מארגנים שבת בראשון-לציון
פרשת בשלח
לאור ההצלחה בשבת הקודמת בישוב נחלים (זוג התחתן! J), אנו מזמינים אתכם פנויים ופנויות מהציבור הדתי-תורני לשבת היכרות חברתית, רוחנית ברמה ובאווירה נעימה.
השבת תיערך אי"ה בשבת שירה, פרשת בשלח, י"ד-ט"ו בשבט ה'תש"ע
(29-30/1/10) בישיבת ההסדר ראשון-לציון.
בתכנית: שיחה מפי הרב שלמה לוי - ראש ישיבת ההסדר ראשל"צ.
הרצאה בנושא: "יצחק-רבקה: דומים אבל שונים" מפי הר"מ אהרון בק.
השבת תלווה על ידי הרב אלישע ינון מישיבת ההסדר בית-שאן ורעייתו
רחל סביב הנושא "סוד הקשר בבחירת בן/בת הזוג".
תנעים את השבת פעילות אומנותית על ידי אביב מלסה בוגר תיאטרון אספקלריא במופע משותף עם אלחנן אבן-חן בוגר אספקלריא ומקבוצת
הרף עין. * למעוניינים, פעילות קבוצתית במהלך השבת.
- הלינה בפנימיית הישיבה – רחוב אנילביץ 34 – שכונת רמת אליהו במערב
העיר. יש להצטייד במגבת ומצעים (כרית, ציפית, סדין ושמיכה).
- כשרות למהדרין (בשר חלק).
- למגיעים ברכבים פרטיים ניתן לקבל הדרכה מיוני – 054-5920244.
- קבלת חדרים בשעה 14:00 בדיוק.
עלות השבת: 200 ש"ח בלבד!!! ההרשמה נסגרת ביום שלישי
י"א בשבט ה'תש"ע (26/1/10) עקב מספר מקומות מוגבל.
לפרטים והרשמה: שירה – 050-3334246 (בין השעות 11:00-15:00)
דודו – 054-4277251
מצפים לראותכם,
שבת שלום!
פרשת בא בדרך בעל הסולםאנונימי (פותח)
בפרשת השבוע כתוב: "ויאמר ה' אל משה: בא אל פרעה, כי אני הכבדתי את ליבו ואת לב עבדיו, למען שתי אותותי אלה בקרבו" (שמות י' א'), לפי דרך פנימיות התורה והקבלה, כל התורה כולה לא נלמדת בגופים רבים, אלא כל התורה נלמדת באדם אחד. משה רבנו הוא כוח נפשי, פרעה מלך מצריים גם כן הוא תכונה מתכונות הנפש של האדם. שהרי התורה היא לא ספר היסטוריה, אלא התורה היא המסמך החשוב ביותר שניתן לנו ע"י בורא העולם, והוא חשוב בגלל שהוא למעשה מכוון ומדריך לכל אדם ואדם איך להתנהג בעולם הזה. ותחילת הכל - להבין את עצמו. מי שחי את התורה לא צריך לבלות יותר מדי זמן בחדר המתנה אצל הפסיכולוג, כי התורה מלמדת אותנו להבין את תכונות הנפש שלנו, איך לחיות איתם ואיך להתמודד איתם בכל המצבים ובכל הזמנים.
לקריאת המשך המאמר- פרשת בא בדרך בעל הסולם
חייבת לפרוקשירו למלך
אני לא בטוחה שזה אותו דבר...צ.מ.צ
אני לא בטוחה שזה אותו דבר אבל יש לי אחות עם פיגור שכלי ואחד הדברים שלמדתי ממנה\מהתנהגות שלה זה גם כשנרה לך שאין לך שום שליטה על החיים שלך עדיין לא לקחו לך את הבחירה החופשית. ילד אוטיסטי גם עבד על המידות שלו רק שאצלו זה הרבה פחות נראה לעין וזה לא לשנות את ההתנהגות ב180 מעלות אלא בדבר שלנו נירא כמו חצי מעלה אבל אצלו זה נחשב הברה יותר ממה שאנחנו מסוגלים לדמיין.
~*~*~אוסקראחרונה

מה הנוסח של התפילה לשלום השבויים והנעדרים?לבן כהה
מה
בין פרשת השבוע לקידוש ה'?(!) -וארא-אח..

מה שלומכם?
תקשיבו, הפעם זה ד"ת כזה 'מצוחצח'. משו בסגנון של הביינישי"ם (/ות) שביננו.
בואו נכבד אותם (?) פעם אחת. הרי בזכותם העולם קיים...

אי לכך זה לא משהו 'כבד'. אלא 'פשטססס'. קצר.

וַיַּעַשׂ יְ-הוָה, כִּדְבַר משֶׁה וַיָּמֻתוּ הַצְפַרְדְּעִים, מִן הַבָּתִּים מִן הַחֲצֵרת, וּמִן הַשָּׂדת.
לכולנו הגננת סיפרה שהמיוחד במכת 'צפרדים' היה ש:
הצפרדעים מתו אחרי המכה בארץ מצרים. נשארו שם והסריחו את הארץ!
נשאלת השאלה: מדוע הם מתו?? למה ה' לא סלק אותם מארץ מצרים כמו שסלק את הארבה?
[הסיבה זה לא בשביל שיסריחו את הארץ, שהרי את הארבה ה' לא השאיר...]
כולנו יודעים שרק במכת 'צפרדע' - כתוב שה - 'מזיקים' יכנסו אפילו לתוך התנורים. הרותחים.
ו --- איזו צפרדע תהיה מוכנה להנכס לתנור רותח?! ר-ק הצפרדע שמוכנה למות על קידוש השם.
נתבונן לרגע בפסוק. כתוב שהצפרדעים שמתו הן אלו שהיו ב: 'בתים, חצרות, שדות'.
רגע, מה עם הצפרדעים שנכנסו לתוך התנורים?! איפה הן??
הן לא מתו. למה? כי הן היו מוכנות למות על קידוש ה' - להכנס לתוך התנור הרותח, העיקר לקיים את דבר ה'.
לכן, ה' גרם שלא ימותו. אבל לעומתן ---- הצפרדעים שלא היו מוכנות 'למות על קידוש השם' - הן אלו שמתו בסופו של דבר.
ממילא, מה שאלנו? 'למה ה' הרג את הצפרדעים בארץ מצרים? שהיה מסלק אותם כמו הארבה!' - זו הייתה השאלה.
התשובה - הואיל וזו המכה היחידה שבה נאמר שיכנסו אפילו לתנורים - כלומר: זו המכה היחידה שהיה בה אפשרות 'למות על קידוש השם' - רצה הקב"ה ללמד אותנו מוסר גדול מאוד מהדבר הזה:
מי שלא מוכן למות על קידוש השם > יש לה' הרבה מאוד דרכים לדאוג לזה שהוא ימות בסופו של דבר. יפסיד.
לעומת זאת, מי שמוכן למות על קידוש השם > ה' דואג לו ולא יפסיד מזה שום דבר.
הנה, עובדה, הצפרדעים.
לכן, מובן בטוב טעם מדוע ה' הרג את הצפרדעים ולא סלק אותם - בשביל ללמד אותנו את היסוד החשוב הזה!
('כלי יקר')
-----------------------------
'למות על קידוש השם' - וואו. נשמע כזה משו רחוק מאיתנו. 'פעם ב...' - כמו שאומרים.
אבל, יודעים מה? לפחות בואו נשתדל כולנו משהו אחר מאוד חשוב:
לחיות על קידוש השם.
איך בדיוק?
אומר הרמב"ם:
"וכן אם דיקדק החכם על עצמו, והיה דיבורו בנחת עם הברייות, ודעתו מעורבת עימהם, ומקבילן בסבר פנים יפות, ונעלב מהן ואינו עולבן, מכבד להן ואפילו למקילין לו, ונושא ונותן באמונה, ולא ירבה באריחות עמי הארץ וישיבתן, ולא ייראה תמיד אלא עוסק בתורה עטוף בציצית מוכתר בתפילין, ועושה בכל מעשיו לפנים משורת הדין והוא שלא יתרחק הרבה, ולא ישתומם הרבה עד שיימצאו הכול מקלסין אותו ואוהבין אותו, ומתאווין למעשיו: הרי זה קידש את השם".
שוב, 'הרי זה קידש את השם'. בחיים. וואו.
כן. זה מתחיל משם. מהדברים ה "קטנים האלה" לכאורה. משם - מגיעים למצוה העצומה הזו:
קידוש השם. בחיים.
ש-נ-ז-כ-ה.

בבקשה מי שיכול להשתדל להקפיץ, זה מאוד יעזור לכולנו.
------------
אגב צדיקים וצדיקות, מי שלא יודע - נפתח שרשור התהילים החדש.
כוווווולם מוזמנים. בשמחה.

/Forum/Forum.aspx/t129353#1232502
יאלה אחים ואחיות, שיהיה בעז"ה שבת שלום ומבורכת לכל עם ישראל!
שמחה וכל טוב. וכמובן, שיהיה בעז"ה חודש טוב ומבורך.
א-מ-ן!

יישר-כוח! מעולה!!(=טליה=)
יפה מאוד. רק הערה קטנה:ii
אממ...אח..אחרונה

היי...חדשה כאן.....תודה ה'


יאללה, גמני רוצה..דתייה מוחלטת
חכו חכו

תרשו לי להביא כאן שיר שכתבתי מזמן.עוזיה
כְּפִירָה
בֵּינוֹת שִׁבֳּלִים מֻזְהָבוֹת, זְקוּפוֹת
עָמַדְתִּי מוּל רוּחַ מַעֲרַבִית
נִצָּב.
בִּשְׁעַת הַסּוּפָה כָּפְפוּ
הַחִטִּים אֶת רָאשֵׁיהֶן,
וְהִנִּיחוּ לְגַרְגִּירֵי
הַחוֹל
לָהֲלוֹם בִּפְנֵיהֶן וְלַחֲדֹר
בֵּין שַׂעֲרוֹתֵיהֶן הַחַדּוֹת.
וְאָנֹכִי -
דִּמִּיתִי כִּי בְּיָדִי הָרֵיקָה
אָחוּז לוֹ שׁוֹבֵר סְעָרוֹת.
חָבַשְׁתִּי לְרֹאשִׁי כּוֹבַע,
וְנִזְדַּקַּפְתִּי
כְּאֶרֶז בִּלְבָנוֹן וּכְתָמָר פּוֹרֵחַ
מִתְקַדֵּשׁ
לְהִנָּטַע בְּבֵית ה'.
וּבִנְשׁוֹב הָרוּחַ
נִשְׁבַּר גִּזְעִי
וְנִתְחַלַּלְתִּי.
סְעָרוֹת פָּרְצוּ אֶת שַׂעֲרוֹתַי
שֶׁשָּׁקְעוּ בְּחֹל.
מייאש־משהו.אוסנת
אם לא הבנת את האמירה, ייאוש מנין?עוזיה
זה לא סותר.אוסנתאחרונה
אם את כבר אחרי ה"קרב אמוני" נשמח אםאוהבת את אבא
האמת שלא יצא כל כך....תודה ה'
פרשת וארא בדרך בעל הסולםאנונימי (פותח)
הפרשה הקודמת מסתיימת בכך שמשה אמר לקב"ה: "מאז באתי אל פרעה לדבר בשמך הרע לעם הזה והצל לא הצלת את עמך" אדמו"ר הברכת שלום זצ"ל מסביר : "מאז באתי לדבר בשמך" זאת אומרת: שצריכים לעבוד לשם ה' ולא לתועלת עצמו, אז "הרע לעם הזה", אני חשבתי שבזמן שבאים ורוצים לעבוד לשם שמים, אז האדם הולך ממדרגה למדרגה מחיל אל חיל, אבל נהיה בדיוק להפך - "הרע לעם הזה", נהיה יותר גרוע. על זה הקב"ה עונה לו:"וידבר אלוקים אל משה ויאמר אליו אני ה'". מסביר "הברכת שלום" זצ"ל: אלוקים נקרא מידת הדין ושם הויה זה מידת הרחמים. "וידבר אלוקים אל משה" זה נכון שמצד הטבע שנקרא בחינת הדין ובחינת אלוקים, זה נכון שבעיניים שלך אתה רואה שנהיה הרבה יותר גרוע, בבחי' "הרע לעם הזה", במקום שיהיה להפך - יותר טוב, נהיה יותר גרוע. אבל "וידבר אלוקים אל משה ויאמר אליו אני ה'" זאת אומרת: זה שאדם רואה שנהיה יותר גרוע, זה בא מצד מידת הרחמים, מדוע?
לקריאת המשך המאמר- פרשת וארא על פי הקבלה
יישר-כוח!!(=טליה=)אחרונה
אני צריכה דחוף רעיון לדמות רוחנית מוכרת...אודי'ה

הרב מאיר כהנא !otk100
הרב קוק זצ"לii
הרבי- נשיא ונביא דורנו מלך המשיח שליט"אבן ציון גגולה
נו מה יהיה עם חסימת כופרים?אליסף ט
כופרים בעבודה זרה כלומר במה שזר ל:בן ציון גגולהאחרונה
רבינו הקדושאלישע בן אבויה
הרב קרליבך, ר' אריה לוין..תפוזה 1
הרב מרדכי אליהו שליט"א!חנה זלדה 2
מממ...זכוכית מגדלת
האדמור מפיאסצנה. >>אוהבת את אבא
[בגלל שראית את הסרט עליו של הרב זאביק הראל?
]תפוזה 1
יש סרט? |מתלהב| לא בגלל זה. פשוט הייתה לי חברותאאוהבת את אבא
כן,תפוזה 1
הסרט באמת יפה מאד..זכוכית מגדלת
האדמו"ר מפיאסצנהgolani
נראה לי ר' אריה לווין.golani
האתר של הרב יצחק ברנד שליטאאנונימי (פותח)
מאמר חדש באתר!
http://www.rabbibrand.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=46236




