שרשור חדש
אני לא מורה אבל הרבה אמרו לי שג'אנונימי (פותח)
כי מחשבים את השעות לפי 3/4 שעה ולא שעה שלמה! שזה הבדל משמעותי
ליתר דיוק,ציליגילימימי
זה נכון אבל לא מחשבים את הצורנויןת חצר שאת צריכה לעשות בהפסקות, את התלמידות שאת צריכה לטפל בכל מיני עיניינים שלהם בהפסקות, את התפילה בבוקר, ועוד כאלה... זה משלים הרבה יותר מרבע שעה.

וממש ממש לא כדאי להיות מורה בגלל השלוש רבעי שעה הזו. יש סיבות אחרות.
אופס... הייתי אמורה לכתוב את זה בשרשוראנונימי (פותח)אחרונה
מחוז חרדיאמאאחת
האם נכון שבמחוז החרדי אפשר להתקדם למשרת הדרכה ללא תואר שני? האם יש כאן מדריכה של גננות או מורות שאפשר להתייעץ איתה?
אני מתעתדת להיות מורהאנונימי (פותח)
ורציתי לדעת לפני שאני נכנסת לזה
כמה בתור סטאז'רית ובשנים הראשונות בתור מורה ארוויח?
מה השכר ההתחלתי בערך? וכמה זה יוצא לשעה?

תסתכלי בטבלה. לכל אחת יוצא אחרת בהתאם לרקע הניסיון והלימודיםבלדרית
בהצלחה. השכר ההתחלתי לא גבוה בהרבה ממינימום אבל יש הרבה חופשים בתשלום והטבות נלוות.
מנצלש"ת...אנונימי (3)
סוג של...
אפשר קישור לטבלה של שכר במשרד החינוך? גם של אופק חדש וגם של עוז לתמורה?
תגלגליאנונימי (4)
זה די פשוט להגיע לזה
בדכ 80% מהשכר הרגיל למשרה שלךאחינעםם
רק אם עדיין לא השלימה תואראנונימי (4)
היא תקבל שכר חלקי
אם עושים סטאז שיש תואר ביד מקבלים שכר מלא
גם תלוי אם היא במצויינות או לא..מי ששם מקבלת 100% שכר גם בסטמבשרתת


בסטאז לפי הבנתי..מבשרתתאחרונה


ערעור על סטאז'קפה וניל

שלום לכולם

כותבת בשם חברה.

היא לא עברה סטאז', אנחנו כותבות ביחד מכתב עירעור לוועדה אבל הסתבכנו קצת, אם יש כאן מישהי שבמקרה עשתה זאת, אשמח מאוד אם היא תוכל

1. לעודד אותנו שהוועדת ערר העבירה אותה.... 

2. אם היא תוכל לשלוח לי את המכתב שהיא כתבה נשמח מאוד 

 

המון תודה

 

 

מה קורה אם לא עוברים סטאז?אנונימי (2)


עושים שנת סטאז נוספתאנונימי (3)
לא מקבלים רישיון הוראהפה לקצת

ובלעדיו אי אפשר לקבל קביעות נראה לי

יש כמה אפשרויות של לא לעבור סטאזהיום הוא היום
שנה נוספת
פסילת אפשרןת להוראה לגמרי שזה נדיר .
או שהמנהל פשוט לא מסיים את תהליך ההערכה של הסטאז ואז אתה כביכול מתחיל מחדש לגמרי בשנה הבאה
איך לא עוברים סטאז?אנונימי (4)
המנהל מעריך אותך לא טובאנונימי (3)
או שלא ממלא את כל הערכות
האם היה מורה חונך?אחינעםםאחרונה
האם בוצעו תצפיות? קיבלת העתק של ההתרשמות? אם כן,והביקורת היתה טובה או אפילו סבירה נראה לי שיש מקום לערער ולצרף כמובן העתקים מהנ"ל,אבל אם כלל לא צפו - כנראה שמישהו התרשל ותצטרכי לעשות שוב סטאז.מציעה לברר היטב ולברר במשרד החינוך או עם המנחה של סדנת הסטאז מה הפרוצדורה
בהצלחה רבה!
כמה אתן משקיעות בקישוט הכיתה והכנת דפים וצ'ופרים מושקעים?בלדרית
לא רק מבחינת תקציב,
גם זמן ומאמץ וכמה חשובה לכן המקוריות?

תודה לעונות!
אני אחת שאוהבת להשקיע בדברים האלה...אביול

אבל את צריכה לעשות מה שטוב לך. טוב לך להשקיע- מעולה. לא טוב לך- תשקיעי כמה שאת יכולה. העיקר הוא הנשמה.

משקיעה מאוד. חשוב מאוד.ציליגילימימי
עבר עריכה על ידי ציליגילימימי בתאריך י"ז בתשרי תשע"ז 20:07
בקישוט אני משקיעה בעיקר בתחילת השנה ופחות בהמשך ... (תחשבי כמה שעות התלמידים נמצאים בכיתה. צריך להיות נעים ללמוד שם...)
בדפים ובצ 'ופרים כל הזמן.
תלוי לאיזה גיל זה. כי יש גילאים שמזלזלים בצו'פריםאנונימי (2)
נכון. ביסודי זה יותר חשוב.אביולאחרונה


לגננות שביננו, ובכלל לכולם. התייעצותאנונימי (פותח)
אני גננת בגן מ"מ של חופשת לידה.
הילדים בודקים כרגע את הגבולות איתי.

יש לי קושי עם כמה ילדים.
1. ילד שלא מסוגל לדחות סיפוקים. הוא רוצה שאבחר אותו כל משחק וכל הזדמנות שבוחרת ילדים. ואם לא, הוא מחריב לי את המפגש. הוא משתטח על הרצפה. ממרר בבכי (דמעות) וצורח. אין לי שום דרך לעצור את זה. ניסיתי בטוב, ובפחות. הוא בשלו- צורח על הרצפה.
2. 2 בנות שקבוע משחקות ולא מוכנות לאסוף כשכולן אוספות. בחצר הושבתי אותן לידי חלק מהזמן, כזמן למחשבה ואז דיברנו על זה והחלטנו שהן יקשיבו. לא עזר....
לא יודעת איך להגיע אליהן. בטוב לא הולך, וגם בעונש לא הולך.
3. שני ילדים שאין להם גבולות. לא קשור אליי. פשוט מתקשים בגבולות, בכל מקום. הפסיכולוג מעורב אבל לא כל כך מועיל.
הייתן נותנות להם לעשות מה שהם רוצים כל עוד לא מפריעים? (לא להיות בתפילה ובמפגש, לאכול כשהם מחליטים ובפינת הספר, לשחק בגן כשכולם בחצר)

אשמח לרעיונות ועצות איך להתמודד ולהנעים את השהות בגן עליי ועל שאר הילדים שדיי סובלים. (מעיקר מהילדים שבנקודה הראשונה והשלישית)
...zmil
אם ישנה בת שרות או סייעת נוספת לנסות מידי פעם לפחות במפגש להצמיד את הילד שנשכב ברצפה אליה. לא להתייחס אליו יותר מידי להתהגות ואז אולי הוא יפסיק מעצמו. לשוחח על כך עם ההורים שלו והגננת הקבועה אולי הוא צריך אבחון נוירולוג.
בנות שלא אוספות אז שלא תשחקנה. כולם יקבלו פרס מסוים לדוגמא צפייה בסרט והן לא
אני דיי חדשהפה לקצת

אז עדיין לא רוצה לשוחח עם ההורים על דברים פחות טובים. בינתיים רק מחמיאה באוזניי ההורים.

 

ויש לי מספר ילדים בעייתיים בגן.

שניים עם בעיות התנהגות רציניות. ואחד כנראה על גבול האוטיזם (בבדיקה). אז יש לא מעט ילדים שצריך להצמיד לסייעת ולכן עם חלקם אני חייבת להיות במפגש ולהתמודד.

 

תודה לך על התגובה!

לגבי ההורים-אחינעםם
לא נכון להתעלם מהקשיים. נסי לספר על דברים טובים אך גם תגידי להם שאת רוצה להתייעץ איתם.. תארי להם סיטואציה שקרתה בגן ותשאלי אותם אם זה מוכר להם? איך הם מתמודדים עם זה בבית? אחרת כשתעדכני אותם על הקושי בשלב מאוחר יותר הם ישאלו מה קרה פתאום וזה עלול לפגוע באמינות שלך. כאמא- בדכ קשיים שיש בבית באים לידי ביטוי בגן והפוך, קשיים שיש בגן- רואים גם בבית. בהצלחה! לא קל לספר להורים ,אך ממש נכון כשנעשה ברגישות ובאהבה.
אני לא מתעלמתפה לקצת

אבל כאמא- היית רוצה שגננת בשבוע הראשון שהיא בגן תספר לך על בעיות שהילד עושה?!

 

לדעתי, קודם הם צריכים להרגיש שאני אוהבת את הילד שלהם ואכפת לי ממנו. ואח"כ אוכל לשתף אותם בקשיים ולהיעזר בהם.

 

אני לא אומרת על ילד מופרע שהוא מקסים.

אני אומרת שהוא מאוד השתדל היום ובבוקר הוא הצליח להתגבר ולא להרביץ לחבר. (מאשר לומר שבכל שאר היום היו לו לא מעט התקפי זעם)

 

יש אמא אחת שכבר ביום הראשון שיתפה אותי שבבית הוא מתפרע ואלה אם גן בגן. לה כן אמרתי את המצב במלואו.

אז מצויןאחינעםם
נראה שאת עושה את זה בחכמה! ישר כח!
לא ציינת את גיל הילדים,בלדרית
אני כרגע בגן טרום חובה/חובה ואספר לך מה עושים אצלנו.
קודם כל ילדים עם בעיות מיוחדות צריכים דרך התייחסות מיוחדת במקרה הראשון הייתי מנסה לעשות מפגש שלם בנושא דחיית הסיפורים. מכירה את ניסוי המרשמלו? בנוסף לפני שמגיעים למצב שאת צופה התפרצות -לפחות בפעמים הראשונות הייתי מעירה לילד קצרות, אנחנו עומדים עכשיו לבחור או לקרוא לילד אחר, אתה זוכר שדיברנו על....
זה יתן לו הכנה שיכולה להקל עליו את ההתמודדות. אחרי כמה פעמים להפסיק ולראות אם למד לבד.
מקרה שני-לא הייתי מעירה לאלה שלא מסדרים. לפחות לא בהתחלה. הם לפעמים לא יודעים איך ולמה לעבוד. הייתי משבחת ומושיבה לידי את המספרים המצטיינים ומזכרה במפגשים איך ולמה אנחנו מסדרים את הגן. ולבדוק אם היה שינוי. במידה ולא אפשר לעכב קבלת הטבות שהילדים האחרים מקבלים או לדחות יציאה לחצר.
שלוש- לא לוותר. לבדוק אבל אם יש להם מגבלות והפרעות והאם יש פתרונות מקצועיים לעניין.
תודה על התגובה.אנונימי (פותח)
אני בגן טרון חובה-חובה.

בנוגע לילד הראשון, אני מוצאת את עצמי תמיד בוחרת אותו מחשש שהמפגש יחרב. זה מפריע לי ממש. מקווה שאחרי סוכות כשנכנס לשגרה אצליח ללמד אותו לחכות.
ובאמת אעשה מפגש על זה לכולם. רעיון טוב. כי שיחה רק איתו לא עזרה.
המקרה השני, הן יודעות מצויין לסדר. כשהייתי בחפיפה עם הגננת הקבועה הן סידרו מצויין. הן סתם בודקות איך אגיב.
אתמול לא נתתי להן לשחק, וכשאספנו הן התבקשו לעזור לכולן לאסוף (למרות שלא שיחקו) כתנאי ליציאה לחצר. אצל אחת זה עזר. מקווה שזה ימשיך ויעזור גם אצל השנייה והן ילמדו לסדר.
בנוגע למקרה השלישי, הגעתי למסקנה שאין לי ברירה אלא לוותר. זה או שאר ילדי הגן או הם. אם אהיה עסוקה בהם לא אוכל לנהל סדר יום תקין בגן.
הפסיכולוג והיועצת של הגן מעורבים, בינתיים הם לא מביאים שום תועלת חוץ מזה שמגיעים פעם בשבוע ומטרידים אותי בסדרת שאלות שמפריעה לי להיות עם הילדים והגן נהיה בלאגן.


אני מושיבה לידי ילדים שמפריעים ונותנת להם להחזיק דברים כדי שיהיה להם תעסוקה ולא יפריעו. (לדוגמא את העט שלי, את התמונות של הסיפור, חבילת מדבקות וכדו')
ילדים שמתנהגים יפה גם מבקשים לשבת לידי ואז חשבתי שאולי זאת טעות וזה בעצם פרס למופרעים.
מה את אומרת?
(אם הם ישבו במפגש הם יכולים להפריע לילדים אחרים להקשיב)




(אני מתלבטת אם הגן שלי באמת גן קשה או שבגלל שזאת ההתחלה ואין עדיין שגרה אז זה המצב. מקווה שאחרי החגים המצב ישתנה)
שיטה שראיתי.בלדרית
להתחיל מפגש בסיפור עם בובות ואז לתת לילדים להחזיק אותם בסוף הסיפור. לתת להם שיעבירו את הדמויות ביניהם, מעסיק אותם יפה מאוד.
בנוסף לא לתת להם לשבת הרבה זמן, מדי פעם לעשות פעילות להוצאת מרץ כמו שיר או הצגה.
נכון, הושבה לידך זה אכן סוג של פרס אבל תלוי איך מציגים אותה, וברור שעדיף שתהיה פרס למצטיינים ולא פינת עונש. אפשר לתת לילד להתנועע קצת במקום ורק כשמתחיל להגזים להעיר. קשה להם לפעמים מאוד הישיבה.

תראי, יש הרבה גנים קשים, וזה אכן רק השבוע הראשון. כשהילדים מתרגלים לחוקים ולסדר היום ואת מתרגלת אליהם זה נהיה קל יותר.
שבוע טוב!אחינעםם
קראתי את דבריך ורציתי להציע כמה דברים: 1.לגבי הילד שמתקשה לדחות סיפוקים- יכול מאד לעזור אם תגידי לו: עכשו יוסי יענה על השאלה/ ישתתף במשחק, אחריו דני ואז אתה. בהתחלה לתת לו לחכות ילד אחד,אחכ שניים,אחכ 3, ואחכ יכול להיות שלא. לגבי דברים אחרים בטוחה שבאים לידי ביטוי( רוצה לצאת בטח ראשון מהמפגש, אוכל בלי לחכות וכו) תעמדי על כך שיעשה כמתבקש ( ואם צריך תעזרי בסייעת) אך אל תתני לו לחכות בהתחלה יותר מדי. 2. לגבי איסוף- נראה לי מאתגר כל גננת.בגדול- לחזק מאד ילדים שאוספים במדבקה יפה/ ממתק קטן.מבטיחה לך שכולם ירצו גם. דבר נוסף- לתת לילדים ביד את מה שהם צריכים להניח במקום,או לתת להם משימה- לאסוף לפחות 5 פריטים נניח,והם מראים לך ומקבלים מדבקה. 3. לגבי ילדים מאתגרים- חום,אהבה, חום ואהבה,גבולות ברורים מאד והתייעצות עם בעל מקצוע. בגדול- לא מומלץ להעניש יותר מדי אלא לעיתים נדירות.אחרת מאבדים את האפקט. בהצלחה רבה!!
והמשך קטןאחינעםם
לגבי סעיף 3. אפשרי להם בגבולות שלך! זא אם את מוכנה שיאכלו- רק ליד שולחן ובודאי שלא בספריה. מתקשים לשבת במפגש- בדממה יושבים וקוראים ספר. לגבי חצר- בשום פנים ואופן אסור שישחקו בגן בלי השגחה.תחשבי מה הנקודות שהן קריטיות לך ומה לא ולפי זה עשי ( אני נתתי לך דוגמאות ממה שנכון בעיני,אך כל גננת והעדפותיה). בהצלחה רבה!!
תודה!אנונימי (פותח)

הם באמת לא לבד. הסייעת בפנים איתם ואני עם השאר בחצר.

 

נתת לי פה כמה רעיונות. אנסה אותם. תודה!

לא גננתl666

אבל מה שראיתי אצל גננות שהן פשוט לוקחות ילד מתפרע לשבת בצד.

בתור אימא - דרך יחידה להתמודד עם צרחות על הרצפה זה לא להגיב ולא לתת שום חיזוק חיובי. ברגע שאין טעם ילד מפסיק את העניין. אבל הוא מפסיק רק אחרי שפעמיים - שלוש מבוגר עומד על שלו עד הסוף. כל עוד ילד יקבל מה שהוא רוצה אחרת הוא יצרח אז הוא יצרח, אפילו שעה.

באופן כלליzmil
לכתוב חיוכים ירוקים על לוח שמות ומי שיש לו כך וכך חיוכים יקבל מדליה או פרס בשקל
לא פשוט בכלל..יטבתה
אבל ילדים הם כאלו, על מנת לקבל ביטחון הם בודקים גבולות.

1. לגבי הילד עם דחיית הסיפוקים- הייתי מיידעת שיש את הילד הזה ושברגע שהיא רואה התפרצות כזאת במפגש תפקידה לקחת אותו ולהוציאו מהמפגש.
במקביל להבהיר לילדים שיוסי יצא מהמפגש כי לא הקשיב לכללים ובגן שלנו יש כללים וחייב לכבד אותם (אני מדגימה להם עם הכללים בכביש שבלעדיהם היו קורים אסונות אז כך בגן)
אפשר גם לנסות להסביר לו: "יוסי תכף נשחק במשחק. אזמין קודם את לידור וחני ואז אותך. אני רוצה לראות אותך ממתין לתורך בסבלנות ושתדע שאני מסתכלת לראות איך אתה מתגבר כי אני יודעת שאתה מסוגל!

2. הבנות שלא אוספות, שולחת את כולן לשחק ואותן מזמינה אלי. "אתן יודעות למה טרם הזמנתי אתכם? אתמול לא אספתן וזה נוגד את הכללים בגן שלנו. היום אני רוצה לתת לכן הזדמנות כי אני מאמינה שאתן מסוגלות. היום אתן אחראיות על מרכז הבית וכשאומר לאסוף אתן נשארות שם אחרונות לראות שהכל מסודר כי עליכן אני סומכת הכי הרבה".

3. לפני מפגש נותנת להם חצי מהכריך שיאכלו. תזכרי שאוכל מרגיע ילדים ויש לי כאלו שלמדתי שאם הם אוכלים לפני המפגש הם פשוט רגועים יותר.
לגבי מסוגלות לשבת במפגש, תדרשי מהם לפחות 10 דקות לאחר מכן תסכמי עם הסייעת.
אורי עכשיו במפגש עוד מעט (בשעה 9:15) אני שולחת אותו אליך כדי שיערוך שולחנות לארוחת בוקר. תפרגני לו ותחזירי אותו למפגש (את כמובן משבחת אותו על העזרה)
את דני תשלחי להביא לך דברים, לי יש ילד שבשבילו אני תמיד שוכחת את התיק/ יומן/ עט/ בקבוק/ ספר/ חישוקים.
לקום להביא משהו זה פשוט מעולה בשביל הקשב שלו.
אפשר גם להושיב אותו בין 2 ילדים שקטים עם חתיכת פלסטלינה ביד. יש לי ילד שני נותנת לו איזה בובה קטנה של הביצת קינדר וזה מעסיק לו את הידיים.
ילד שיושב לי כשלא מתנהג יפה אני פחות מתחברת.
והכי חשוב- לא להפסיק לעודד אותם גם באופן אישי וגם בכללי
וואו ילדים תראו איך דני יושב! אני כל כך שמחה לראות איך שהוא משתדל!


בהצלחה
והפסיכולוגים ואלו.. שיהיו בריאים
לפעמים מרוב עצות שלהם ותיאוריות מפספסים את הילדים
יש פה כמה רעיונות שאימצתי.פה לקצתאחרונה
תודה!
איך אני יכול לשלוח הודעה לשר החינוך???אנונימי (פותח)
חשוב לי שהמערכת ובראשה שר החינוך יהיו מודעים לבעיה כל שהיא במוסד בו אני עובד. אחך אני מגיע אליהם...
לא רוצה לםנות למשרד ולפקוח...
יש לנפתלי בנט פייסבוק....אביולאחרונה

דרכו הרבה אנשים פונים אליו. בהצלחה!!

מה קורה אם אין סטאז'?שושנה שושנה

תכלס באופן מעשי, מה נגרע ממני אם אני לא עושה סטאז'?

הרי תעודת הוראה ותואר אני אקבל לא?
רק רשיון בהוראה לא, מה הוא כבר נותן?

נראלי שצריך רישיון הוראה כדי להיכנס לעבודה קבועהפה לקצת
כשעבדתי כמזכירה בבית ספר, המורות היו חייבות להגיש רישיון הוראה...
בכל מקרה, בלי לחץ. כשתמצאי עבודה, זה ייחשב סטאז. לא חייב לעשות מיד
כדי לקבל קביעות חייבים רשיון הוראהאנונימי (2)אחרונה
מה צריך לוודא לפני שסוגרים סטאז׳?מבשרתת
בשעה טובה ומוצלחת מצאתי!
רוצה לוודא שעושה דברים נכון ולא אתקע...
שהמסגרת מוכרת לסטאז'a-a-a

ושאת עובדת לפחות שליש משרה במקצועות בהם התמחית.

ביסודי 12 פרונטלי ובתיכון 8zmil
שההנהלה מודעת לזה שאת בסטאז׳גלויה

בס״ד

 

ויש לך מורה חונכת

שיודעת את תפקידה

כולל פגישות וצפייה

ושהמנהלת יודעת שהיא צריכה לצפות בך ולמלא הערכה וכו׳.

 

בהצלחה רבה!!

מקווה שלא ילחיץלא לעישון
לי הסטאז' היה בבית ספר יחסית קשה והבעיה המרכזית שלי היתה שהרגשתי די ניכור מהצוות ולכן חששתי לפרוק בעיות. וככה פחות עזרו וחיזקו אותי שם.
מסקנה- להתפלל שהמקום מתאים לך ואם לא לדעת שיש אינסוף סגנונות של בתי ספר- תלמידים ומורים ולא להתייאש עד שמגיעים למקום שמתאים לך.(נדדתי אחרי הסטאז' כמה שנים עד שב"ה מצאתי את מקומי)
בהצלחה ובהנאה!
מה שידוע ליאנונימי (2)
א. שליש משרה לפחות... באופק חדש זה 8 פרונטלי, 2 שהייה, 2 פרטני= 12 שעות שבועיות...
ב. מוכר לסטאז (עירייה מוכר, קרן קרב ועמותה לא...)
ג. מורה חונכת
ממה שידוע לי קרן קרב/עמותות למיניהם כן מוכר לסטאז'mshlomo

רק שזה תשלום לפי שעה

קרן קרב לא מוכר לסטאזבת אל123
לא. השנה לא מוכראנונימי (2)אחרונה
יש כמה עמותות שמוכרות
כמה משלמים לך? ודרך מי?mshlomo


מישהו שמע על משרות בירושלים במקרה?שוברת גלים


התארגנות בתחילת השיעור..אנונימי (פותח)
רקע: אני מלמדת ו' בנות חשבון קבוצה א'.
בתחילת השיעור בד"כ לוקח להן כמה דקות טובות עד שהן מאורגנות לשיעור.
יש עצות מה כדאי לעשות? מצד אחד לא רוצה להתחיל בבלגן מצד שני לא מתאים לי לחכות לקצב שלהן..
תודה רבה#
אצלנופה לקצת
המורה הייתה קוראת נוכחות ורק מי שהייתה מוכנה במקום היא סימנה אותה
זה הפריע לנו ומיהרנו להיות מוכנות כי כל כמה מינוסים זה היה מכתב להורים, שליחה למנהלת או הורדה בציון.
לא הכי פייר כלפי הבנות הראשונות ברשימה.אנונימי (4)
והאחרונות תמיד יחכו עוד קצת..
אז יום אחד מתחילים מלמעלנה ויום אחד מלמטהשעועית ירוקהאחרונה


אצלנו בבי"ס...אביול

יש צלצול אחד חמש דקות לפני השיעור, וצלצול אחד בזמן השיעור. החמש דקות האלה זה להתארגנות...

להגיד לך שזה עובד?

על המורות לא. בצלצול של ההתארגנות עדיין יושבים בנחת בחדר מורים. נראה לי על תהלמידים זה יותר עובד... (חדשה בבי"ס אז לא ממש יודעת).

אבל יכול להיות שזה פיתרון.

לסמן ביומן מי לא מוכנהציליגילימימי
צופרים למי שמוכנה באופן קבוע.
בנות שרואים אצלן קושי בהתארגנות להצמיד בת שתעזור להן להתארגן.
לבקש מהמורה שמלמדת קודם בכיתה להזכיר להתארגן לפני שיוצאים להפסקה.
והשיטה המסורתית... (שאני פחות אוהבת אבל לפעמים הכי עובד...)כל דקה של התארגנות זו דקה מההפסקה או עוד שאלה בשיעורי בית.
בהצלחה
אם לוקח מדי הרבה זמן- לכתוב ש.ב. על הלוחארלט

כי בוזבז זמן אז חלק מהשיעור עובר לבית

אני חושבת שאת זה אולי תצליחי...אנונימי (3)
כשאת מגיעה לכיתה....כולן צריכות לעמוד....
מי שהוציאה תדברים שלה הרויחה.. מי שלא- הפסידה...
את מסמנת שאין לה שיעורי בית/ ציוד...
ושלוש פעמים פתק להורים שיהיו מודעים לכך....
ואז התלמידה עצמה מפחדת לא להיות עם ציוד על השולחן....
בהצלחה!!!!
רעיון אחר-מקשיבה

להתחיל לכתוב על הלוח את הכותרת/ נושא/ תרגיל

והן צריכות להספיק את הקצב.

אפשר להחליט שמוחקים אחרי 3 דקף ומי שלא הספיקה פיספסה

אפשר גם - תרגיל קצר להגשה/ עם ציון וכד

 

בהצלחה רבה!

עוד הצעה-אביול

ללכת יותר על קטע חיובי (צרם לי קצת שהכל פה עם עונשים, שיעורי בית... אפשר לחשוב מה הן עשו) אפשר פשוט לכתוב על הלוח או להגיד בע"פ "כל הכבוד ל______ שמוכנה לשיעור" "כל הכבוד ל __________ שהוציאה ספר" ואז זה מדרבן אותם להתארגן כדי שיגידו את השם שלהם.

לא חושבת הם בנות בכיתה ו'אנונימי (3)
^^^ זה הכי עובד. גם עם בנות בכיתה ו'.+mp8
אולי תגידי שאת רושמת אצלך קבוע מי מוכנה בזמן וזה יוסיף בונוס לציון??
הוראת תנ"ךאנונימי (פותח)
1 האם לימודי הוראת תנ"ך קשים?? צריך לבוא עם ידע מלפני או שזה לא משנה?
2. ובהרצוג יש הבדל בהוראת התנ"ך? כי הבנתי שיש ביקורת המקרא אם אני לא טועה...מה זה אומר?
3. תנ"ך זה מקצוע שחסרים לו מורים כיום?
תודה!!!
אני בהרצוגshilatאחרונה
התנך פה בהחלט בראייה אחרת, מה שנקרא בגובה העיניים. לדבר בגובה העיניים, שהם בני אדם גם עם כל המשתמע מכך..
ידע קדום לא חייב..הרי לומדים מימלא.. תתייחס לזה כמו כל חוג אחר
אישית אני מאוד אוהבת את זה.. אגב אני לא בחוג לתנך אבל מכירה..
לטיניות דעתי, כלל לא חסר מורים.. במיוחד במגזר הדתי שרוב המורים מלמדים תנך, תושבי, מחשבת..
משמעת בכיתהשעוונית

ב"ה מצאתי סטאז'

אבל אני מצטערת על זה בכל יום מחדש.

אני לא מצליחה שיהיה שקט בכיתה!!!

יש לי קול נורא חלש, אז כמה שאני רוצה אי אפשר לצעוק עליהם,

עונשים לא מרתיעים אותם,

אני מגיעה הביתה גמורה, אינלי כח לכלום,

בא לי רק לברוח מביה"ס.

ולא תגידו ילדים גדולים, כולה כיתות ד,ה,ו

מה אפשר לעשות????

מתוסכלת!!!!!!!!!!!!!

פרסים של השקל שהם לא מאכל ..נוצת זהב

קונים מקופת כיתה מ-"הכל השקל" כמות נחמדה של הפתעות ....הם תכלס פשוטים אבל הם מדרבנים ונראים יותר גדולים מ4 עדשים או משו כזה...(ככה עשו לי גם ביסודי..)

עוד משהו- להביא בובה (לנו נגיד הביאו את הברווז המצפצף) בובה כלשהי וכשהמורה רואה מישו מדבר ישר היא שמה את הבובה על שולחנו וככה לאט לאט עד שהשיעור מסתיים..מי שהבובה אצלו ברגע שהשיעור הסתיים עושה בטחן על השיעור

מעלות בדבר: 1.אף אחד לא רוצה בוחן 

2.יותר ריכוז ולמידה למפריעים כי אולי הם אלא שיצתרכו לעבור את הבוחן שיעור הבא....

בכיתה שלנו בזמנו (50 תלמידות) זה עזר מאדדדדד!!!

שלום יש כאן גם מורים לתיכון?פוסעת
אני בשישית וממש רוצה (ומסוגלת) לגשת לחלק מהבגרויות כבר השנה, פשוט לקנות מיקודיות לחרוש ולגשת...
לאן אני צריכה להגיש בקשה? (כדי שיתנו לי השנה ולא לחכות עד השביעית...)
^^קפיץ

מצטרפת לשאלה.

זה אפשרי בכלל? יש כמה בגרויות שזה באמת יהיה טיפשי מצדי למרוח אותם עוד שנה.

ואם זה אפשרי, זה תלוי בבית הספר שלי? או שזה כללי ולא משנה איפה אני לומדת?

למה שלא תפני את השאלה הזו למורה שמלמד את המקצוע?אילת השחר

אני בטוחה שיהיה קל יותר לסדר את הדברים עם המורים בבית הספר.

ממה שאני יודעת יש משקל מאוד משמעותי גם לציון המגן ולנוכחות (שזה עניין שמתפרש על זמן ומספר שעות לימוד שבלעדיהן לא ניתן לגשת לבגרות, זוכרת שהגישו אותנו למועד חורף ואמרו שחייבים מספר של שעות לימוד אחרת לא ניתן לגשת לבחינה), ואולי לעוד כמה עניינים שונים כאשר את ניגשת לבגרויות כנבחנת אינטרנית (שנמצאת תחת פיקוח בית הספר). 

 

יכול להיות שהתשובה תהיה שונה ביחס למקצועות שונים, כי יש בחינות פנימיות וכאלו חיצוניות. 

אני ממליצה לברר עם מורה מבית הספר שלך.

בהצלחה!

זו אולפנא חדשה..פוסעת
חדשה לך או חדשה בכלל?אילת השחר

אני מאמינה שגם באולפנא חדשה מורים שמגישים לבגרות אמורים לדעת מה התנאים להגשה לבגרות.

יש אפשרות לגשת כנבחנת אקסטרנית, אבל לפי מה שקראתי זה לא משהו שתוכלי לעשות כאשר את נמצאת כתלמידה מן המניין במסגרת בית ספרית. 

 

באילו מקצועות את מעוניינת להבחן בעצמך?

חדשה בכלל...פוסעת
עוד לא ממש חשבתי, בעיקר תנך, ספרות, היסטוריה.. הבגרויות הנמרחות..
זה מה שמצאתי בשני מקומותאילת השחר

ניתן להשליך מכאן על שאלותיך:

 

ש. לבני ציון מגן נמוך מאד בספרות, האם אפשר לרשום אותו לבחינת בגרות אקסטרנית בספרות במקום שייבחן בבית הספר?

ת. כדי להיבחן בבחינה אקסטרנית (חיצונית) יש לפתוח תיק נבחן אקסטרני באגף הבחינות במשרד החינוך. לא ניתן לעשות זאת כל עוד התלמיד לומד בבית ספר אינטרני (של מערכת החינוך). כלומר, אתם יכולים לעזוב את בית הספר, להירשם כנבחן אקסטרני ומעתה לעשות את כל בחינות הבגרות באופן עצמאי, ללא ציוני מגן וללא קשר לבית הספר. הבחינות זהות ומתקיימות במועדי קיץ וחורף. לפרטים נוספים: אגף הבחינות, שלוחת באר שבע והדרום טל' 08-6283291 . 

 

http://cms.education.gov.il/EducationCMS/UNITS/Pniyot/Templates/RegularText.aspx?NRMODE=Published&NRNODEGUID=%7bD9A20695-3B0F-4849-92EE-07BE4E4097AD%7d&NRORIGINALURL=%2fEducationCMS%2fUnits%2fPniyot%2fShelotVeTshuvot%2fBchinotBagrut%2fInternim%2ehtm&NRCACHEHINT=NoModifyGuest#12

 

זה אתר של משרד החינוך שיכול לעזור לך. 

אם יהיו לך שאלות ואוכל לעזור, בשמחה!

 
שאלות ותשובות >> בחינות בגרות >> נבחנים אינטרניים
<<  פניות הציבור
 
 
בחינות בגרות
 
נבחנים אינטרניים
 

מהו ציון בית ספרי, ואיך הוא נקבע?

האם על ביה"ס לשמור אצלו העתק של מחברת הבחינה עליה הוא מבקש לערער?

האם ניתן לקבל את מחברת הבחינה לצורך ערעור על ציון בחינת הבגרות? 

מהו מספר היחידות המירבי שתלמיד רשאי להיבחן בבחינות בגרות?

האם אישור זכאות (הניתן עד להנפקת תעודת הבגרות), מהווה זכאות אוטומטית לתעודה?

מהו מספר יחידות הלימוד הנדרשות לזכאות לתעודת בגרות?

האם על בית הספר לצרף לערעור על ציון בגרות גם את הערות התלמיד?

האם ניתן לקבוע לתלמיד ציון שנתי שלא ברמה בה למד את המקצוע?

האם ניתן לקיים בחינות בכל השפות הזרות המשניות?

האם הכנת עבודת גמר צמודה משחררת את התלמיד מבחינת הבגרות במקצוע זה ובכמה יחידות לימוד?

האם יכול התלמיד לצבור ציונים במקצועות אנגלית ומתמטיקה בבחינת הבגרות על ידי העלאת רמת הבחינה?

האם זכאי בוגר הנתיב הטכנולוגי לקבל תעודה טכנולוגית?

תלמידי אילו כיתות רשאים להיבחן במועד חורף? 

מי רשאים לגשת לבחינת הבגרות במוסיקה- רסיטל? 

מי חייב להיבחן במעבדה במסגרת בחינת הבגרות בכימיה? 

האם ניתן לגבות תשלום עבור בחינות בגרות מכל ניבחן? 

האם ניתן ליישם במסגרת ההיבחנות במרב"ג התאמות בדרכי ההיבחנות? 

האם ניתן להיבחן במרב"ג בכל סוגי השאלונים? 

האם ניתן לכלול בתעודת הבגרות ציון ב"מחויבות אישית - מעורבות בקהילה"? 

האם ניתן להיבחן בבחינות בגרות בכיתה ט'? 

מהם הקריטריונים שעל תלמיד לעמוד בהם אם ברצונו להיבחן בבגרות בכיתה ט'? 

 

 

________________________________________________________

מהו ציון בית ספרי, ואיך הוא נקבע?

הציון הבית ספרי הוא ציון שנשלח למשרד החינוך לפני בחינת הבגרות ומשקף את ידיעות התלמיד במקצוע הנלמד. 

הנוסחה המומלצת לקביעת הציון הבית ספרי: 

 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנה אחת:

    70% ממוצע שתי המחציות
    30% ציון בחינת המתכונת
 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנה אחת וללא בחינת מתכונת:

    40% ציון מחצית א'
    60% ציון מחצית ב'

 

 

 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנתיים:

    20% ציון שנתי של השנה הראשונה
    50% ציון שנתי של השנה השנייה
    30% ציון בחינת המתכונת 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנתיים וללא בחינת מתכונת:

    20% ציון שנתי של השנה הראשונה
    80% ציון שנתי של השנה השנייה


תלמיד הנעדר מהלימודים מעל 30% במקצוע, לא יהיה זכאי לציון בית ספרי, אלא אם המועצה הפדגוגית תאשר את ציוניו. 
 

[חוזר מנכ"ל סב/5(א)]
 
________________________________________________________

מהו מספר היחידות המירבי שתלמיד רשאי להיבחן בבחינות בגרות?

 אין הגבלה על מספר יחידות הלימוד שניתן להיבחן בבחינות בגרות.
 
[חוזר מנכ"ל נא/6 סעיף 288]
 
________________________________________________________

 

 

האם ניתן לקבל את מחברת הבחינה לצורך ערעור על ציון בחינת הבגרות?

 

 

תלמיד רשאי לעיין במחברת הבחינה בנוכחות מורה המקצוע בבית הספר.

 

 

[חוזר מנכ"ל תשנ"א/4 סעיף 183]

 

חזור

________________________________________________________

 

האם על ביה"ס לשמור אצלו העתק של מחברת הבחינה עליה הוא מבקש לערער?

 

כן. עליו לצלם את מחברת הבחינה במלואה ולשמור את ההעתק אצלו. תצלום המחברת יבטיח כי אם מסיבה כלשהי היא לא הגיעה לאגף הבחינות, יהיה אפשר להשתמש בתצלום הנמצא בביה"ס.

 

[חוזר מנכ"ל סג/8(א)]

 

חזור

________________________________________________________

 

האם אישור זכאות (הניתן עד להנפקת תעודת הבגרות), מהווה זכאות אוטומטית לתעודה?

 

לא. רק במידה והנבחן זכאי גם מבחינת ציוניו הפנימיים (הנכללים במסגרת זו בתעודה)

 

[חוזר מנכ"ל נד/1)]

 

חזור

________________________________________________________
 

מהו מספר יחידות הלימוד הנדרשות לזכאות לתעודת בגרות?

 

סך הכל 27 יחידות לפחות ו-2 יחידות לימוד נוספות בחינוך גופני.

מתוך 27 יחידות הלימוד, 20 יחידות תהיינה בבחינות חיצוניות רשמיות והשאר בציונים פנימיים.

 

[חוזר מנכ"ל נד/1]

 

חזור

________________________________________________________

האם על ביה"ס לצרף לערעור על ציון בגרות גם את הערות התלמיד?

 

כן. על ביה"ס לצרף לערעור גם את מכתב התלמיד המבקש לערער על ציונו.

 

 

[חוזר מנכ"ל סג/8(א)]

 

חזור

________________________________________________________ 

האם ניתן לקבוע לתלמיד ציון שנתי שלא ברמה בה למד את המקצוע?

 

לא. ביה"ס יקבע לתלמיד ציון שנתי במקצוע מסוים, רק אם רמת הבחינה שבה הוא נבחן שווה לרמה שבה למד את המקצוע.

[חוזר מנכ"ל מט/5 סעיף 200]

 

חזור

________________________________________________________ 

  

האם ניתן לקיים בחינות בכל השפות הזרות המשניות?

 

לא. החל מקיץ תשס"ו לא תתקיימנה יותר בחינות בגרות בשפות הזרות המשניות האלה: רומנית, פורטוגזית, הונגרית, פרסית, בולגרית, איטלקית, תורכית, פולנית וגרוזינית.

בחינות הבגרות בשפות המשניות- צרפתית, גרמנית, ספרדית, רוסית ואמהרית, תימשכנה להתקיים.

 

[חוזר מנכ"ל סה/9(א)]

 

חזור 

 ________________________________________________________

האם הכנת עבודת גמר צמודה משחררת את התלמיד מבחינת הבגרות במקצוע זה ובכמה יחידות לימוד?

 

עבודת גמר צמודה באחד ממקצועות הלימוד באה במקום בחינת בגרות במקצוע זה.

אולם היא איננה משחררת את התלמיד מלימוד המקצוע ועמידה בכל החובות המוטלות בגינו. לפיכך היא מלווה גם בציון שנתי. עבודת גמר מזכה את התלמיד ב-4 יחידות לימוד. במקצוע הנלמד בהיקף של 5 יח"ל מזכה את כותב העבודה ב-5 יח"ל.

 
שאלות ותשובות >> בחינות בגרות >> נבחנים אינטרניים
<<  פניות הציבור
 
 
בחינות בגרות
 
נבחנים אינטרניים
 

מהו ציון בית ספרי, ואיך הוא נקבע?

האם על ביה"ס לשמור אצלו העתק של מחברת הבחינה עליה הוא מבקש לערער?

האם ניתן לקבל את מחברת הבחינה לצורך ערעור על ציון בחינת הבגרות? 

מהו מספר היחידות המירבי שתלמיד רשאי להיבחן בבחינות בגרות?

האם אישור זכאות (הניתן עד להנפקת תעודת הבגרות), מהווה זכאות אוטומטית לתעודה?

מהו מספר יחידות הלימוד הנדרשות לזכאות לתעודת בגרות?

האם על בית הספר לצרף לערעור על ציון בגרות גם את הערות התלמיד?

האם ניתן לקבוע לתלמיד ציון שנתי שלא ברמה בה למד את המקצוע?

האם ניתן לקיים בחינות בכל השפות הזרות המשניות?

האם הכנת עבודת גמר צמודה משחררת את התלמיד מבחינת הבגרות במקצוע זה ובכמה יחידות לימוד?

האם יכול התלמיד לצבור ציונים במקצועות אנגלית ומתמטיקה בבחינת הבגרות על ידי העלאת רמת הבחינה?

האם זכאי בוגר הנתיב הטכנולוגי לקבל תעודה טכנולוגית?

תלמידי אילו כיתות רשאים להיבחן במועד חורף? 

מי רשאים לגשת לבחינת הבגרות במוסיקה- רסיטל? 

מי חייב להיבחן במעבדה במסגרת בחינת הבגרות בכימיה? 

האם ניתן לגבות תשלום עבור בחינות בגרות מכל ניבחן? 

האם ניתן ליישם במסגרת ההיבחנות במרב"ג התאמות בדרכי ההיבחנות? 

האם ניתן להיבחן במרב"ג בכל סוגי השאלונים? 

האם ניתן לכלול בתעודת הבגרות ציון ב"מחויבות אישית - מעורבות בקהילה"? 

האם ניתן להיבחן בבחינות בגרות בכיתה ט'? 

מהם הקריטריונים שעל תלמיד לעמוד בהם אם ברצונו להיבחן בבגרות בכיתה ט'? 

 

 

________________________________________________________

מהו ציון בית ספרי, ואיך הוא נקבע?

הציון הבית ספרי הוא ציון שנשלח למשרד החינוך לפני בחינת הבגרות ומשקף את ידיעות התלמיד במקצוע הנלמד. 

הנוסחה המומלצת לקביעת הציון הבית ספרי: 

 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנה אחת:

    70% ממוצע שתי המחציות
    30% ציון בחינת המתכונת
 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנה אחת וללא בחינת מתכונת:

    40% ציון מחצית א'
    60% ציון מחצית ב'

 

 

 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנתיים:

    20% ציון שנתי של השנה הראשונה
    50% ציון שנתי של השנה השנייה
    30% ציון בחינת המתכונת 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנתיים וללא בחינת מתכונת:

    20% ציון שנתי של השנה הראשונה
    80% ציון שנתי של השנה השנייה


תלמיד הנעדר מהלימודים מעל 30% במקצוע, לא יהיה זכאי לציון בית ספרי, אלא אם המועצה הפדגוגית תאשר את ציוניו. 
 

[חוזר מנכ"ל סב/5(א)]
 
________________________________________________________

מהו מספר היחידות המירבי שתלמיד רשאי להיבחן בבחינות בגרות?

 אין הגבלה על מספר יחידות הלימוד שניתן להיבחן בבחינות בגרות.
 
[חוזר מנכ"ל נא/6 סעיף 288]
 
________________________________________________________

 

 

האם ניתן לקבל את מחברת הבחינה לצורך ערעור על ציון בחינת הבגרות?

 

 

תלמיד רשאי לעיין במחברת הבחינה בנוכחות מורה המקצוע בבית הספר.

 

 

[חוזר מנכ"ל תשנ"א/4 סעיף 183]

 

חזור

________________________________________________________

 

האם על ביה"ס לשמור אצלו העתק של מחברת הבחינה עליה הוא מבקש לערער?

 

כן. עליו לצלם את מחברת הבחינה במלואה ולשמור את ההעתק אצלו. תצלום המחברת יבטיח כי אם מסיבה כלשהי היא לא הגיעה לאגף הבחינות, יהיה אפשר להשתמש בתצלום הנמצא בביה"ס.

 

[חוזר מנכ"ל סג/8(א)]

 

חזור

________________________________________________________

 

האם אישור זכאות (הניתן עד להנפקת תעודת הבגרות), מהווה זכאות אוטומטית לתעודה?

 

לא. רק במידה והנבחן זכאי גם מבחינת ציוניו הפנימיים (הנכללים במסגרת זו בתעודה)

 

[חוזר מנכ"ל נד/1)]

 

חזור

________________________________________________________
 

מהו מספר יחידות הלימוד הנדרשות לזכאות לתעודת בגרות?

 

סך הכל 27 יחידות לפחות ו-2 יחידות לימוד נוספות בחינוך גופני.

מתוך 27 יחידות הלימוד, 20 יחידות תהיינה בבחינות חיצוניות רשמיות והשאר בציונים פנימיים.

 

[חוזר מנכ"ל נד/1]

 

חזור

________________________________________________________

האם על ביה"ס לצרף לערעור על ציון בגרות גם את הערות התלמיד?

 

כן. על ביה"ס לצרף לערעור גם את מכתב התלמיד המבקש לערער על ציונו.

 

 

[חוזר מנכ"ל סג/8(א)]

 

חזור

________________________________________________________ 

האם ניתן לקבוע לתלמיד ציון שנתי שלא ברמה בה למד את המקצוע?

 

לא. ביה"ס יקבע לתלמיד ציון שנתי במקצוע מסוים, רק אם רמת הבחינה שבה הוא נבחן שווה לרמה שבה למד את המקצוע.

[חוזר מנכ"ל מט/5 סעיף 200]

 

חזור

________________________________________________________ 

  

האם ניתן לקיים בחינות בכל השפות הזרות המשניות?

 

לא. החל מקיץ תשס"ו לא תתקיימנה יותר בחינות בגרות בשפות הזרות המשניות האלה: רומנית, פורטוגזית, הונגרית, פרסית, בולגרית, איטלקית, תורכית, פולנית וגרוזינית.

בחינות הבגרות בשפות המשניות- צרפתית, גרמנית, ספרדית, רוסית ואמהרית, תימשכנה להתקיים.

 

[חוזר מנכ"ל סה/9(א)]

 

חזור 

 ________________________________________________________

האם הכנת עבודת גמר צמודה משחררת את התלמיד מבחינת הבגרות במקצוע זה ובכמה יחידות לימוד?

 

עבודת גמר צמודה באחד ממקצועות הלימוד באה במקום בחינת בגרות במקצוע זה.

אולם היא איננה משחררת את התלמיד מלימוד המקצוע ועמידה בכל החובות המוטלות בגינו. לפיכך היא מלווה גם בציון שנתי. עבודת גמר מזכה את התלמיד ב-4 יחידות לימוד. במקצוע הנלמד בהיקף של 5 יח"ל מזכה את כותב העבודה ב-5 יח"ל.

 
שאלות ותשובות >> בחינות בגרות >> נבחנים אינטרניים
<<  פניות הציבור
 
 
בחינות בגרות
 
נבחנים אינטרניים
 

מהו ציון בית ספרי, ואיך הוא נקבע?

האם על ביה"ס לשמור אצלו העתק של מחברת הבחינה עליה הוא מבקש לערער?

האם ניתן לקבל את מחברת הבחינה לצורך ערעור על ציון בחינת הבגרות? 

מהו מספר היחידות המירבי שתלמיד רשאי להיבחן בבחינות בגרות?

האם אישור זכאות (הניתן עד להנפקת תעודת הבגרות), מהווה זכאות אוטומטית לתעודה?

מהו מספר יחידות הלימוד הנדרשות לזכאות לתעודת בגרות?

האם על בית הספר לצרף לערעור על ציון בגרות גם את הערות התלמיד?

האם ניתן לקבוע לתלמיד ציון שנתי שלא ברמה בה למד את המקצוע?

האם ניתן לקיים בחינות בכל השפות הזרות המשניות?

האם הכנת עבודת גמר צמודה משחררת את התלמיד מבחינת הבגרות במקצוע זה ובכמה יחידות לימוד?

האם יכול התלמיד לצבור ציונים במקצועות אנגלית ומתמטיקה בבחינת הבגרות על ידי העלאת רמת הבחינה?

האם זכאי בוגר הנתיב הטכנולוגי לקבל תעודה טכנולוגית?

תלמידי אילו כיתות רשאים להיבחן במועד חורף? 

מי רשאים לגשת לבחינת הבגרות במוסיקה- רסיטל? 

מי חייב להיבחן במעבדה במסגרת בחינת הבגרות בכימיה? 

האם ניתן לגבות תשלום עבור בחינות בגרות מכל ניבחן? 

האם ניתן ליישם במסגרת ההיבחנות במרב"ג התאמות בדרכי ההיבחנות? 

האם ניתן להיבחן במרב"ג בכל סוגי השאלונים? 

האם ניתן לכלול בתעודת הבגרות ציון ב"מחויבות אישית - מעורבות בקהילה"? 

האם ניתן להיבחן בבחינות בגרות בכיתה ט'? 

מהם הקריטריונים שעל תלמיד לעמוד בהם אם ברצונו להיבחן בבגרות בכיתה ט'? 

 

 

________________________________________________________

מהו ציון בית ספרי, ואיך הוא נקבע?

הציון הבית ספרי הוא ציון שנשלח למשרד החינוך לפני בחינת הבגרות ומשקף את ידיעות התלמיד במקצוע הנלמד. 

הנוסחה המומלצת לקביעת הציון הבית ספרי: 

 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנה אחת:

    70% ממוצע שתי המחציות
    30% ציון בחינת המתכונת
 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנה אחת וללא בחינת מתכונת:

    40% ציון מחצית א'
    60% ציון מחצית ב'

 

 

 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנתיים:

    20% ציון שנתי של השנה הראשונה
    50% ציון שנתי של השנה השנייה
    30% ציון בחינת המתכונת 

 

  • למקצוע שנלמד במשך שנתיים וללא בחינת מתכונת:

    20% ציון שנתי של השנה הראשונה
    80% ציון שנתי של השנה השנייה


תלמיד הנעדר מהלימודים מעל 30% במקצוע, לא יהיה זכאי לציון בית ספרי, אלא אם המועצה הפדגוגית תאשר את ציוניו. 
 

[חוזר מנכ"ל סב/5(א)]
 
________________________________________________________

מהו מספר היחידות המירבי שתלמיד רשאי להיבחן בבחינות בגרות?

 אין הגבלה על מספר יחידות הלימוד שניתן להיבחן בבחינות בגרות.
 
[חוזר מנכ"ל נא/6 סעיף 288]
 
________________________________________________________

 

 

האם ניתן לקבל את מחברת הבחינה לצורך ערעור על ציון בחינת הבגרות?

 

 

תלמיד רשאי לעיין במחברת הבחינה בנוכחות מורה המקצוע בבית הספר.

 

 

[חוזר מנכ"ל תשנ"א/4 סעיף 183]

 

חזור

________________________________________________________

 

האם על ביה"ס לשמור אצלו העתק של מחברת הבחינה עליה הוא מבקש לערער?

 

כן. עליו לצלם את מחברת הבחינה במלואה ולשמור את ההעתק אצלו. תצלום המחברת יבטיח כי אם מסיבה כלשהי היא לא הגיעה לאגף הבחינות, יהיה אפשר להשתמש בתצלום הנמצא בביה"ס.

 

[חוזר מנכ"ל סג/8(א)]

 

חזור

________________________________________________________

 

האם אישור זכאות (הניתן עד להנפקת תעודת הבגרות), מהווה זכאות אוטומטית לתעודה?

 

לא. רק במידה והנבחן זכאי גם מבחינת ציוניו הפנימיים (הנכללים במסגרת זו בתעודה)

 

[חוזר מנכ"ל נד/1)]

 

חזור

________________________________________________________
 

מהו מספר יחידות הלימוד הנדרשות לזכאות לתעודת בגרות?

 

סך הכל 27 יחידות לפחות ו-2 יחידות לימוד נוספות בחינוך גופני.

מתוך 27 יחידות הלימוד, 20 יחידות תהיינה בבחינות חיצוניות רשמיות והשאר בציונים פנימיים.

 

[חוזר מנכ"ל נד/1]

 

חזור

________________________________________________________

האם על ביה"ס לצרף לערעור על ציון בגרות גם את הערות התלמיד?

 

כן. על ביה"ס לצרף לערעור גם את מכתב התלמיד המבקש לערער על ציונו.

 

 

[חוזר מנכ"ל סג/8(א)]

 

חזור

________________________________________________________ 

האם ניתן לקבוע לתלמיד ציון שנתי שלא ברמה בה למד את המקצוע?

 

לא. ביה"ס יקבע לתלמיד ציון שנתי במקצוע מסוים, רק אם רמת הבחינה שבה הוא נבחן שווה לרמה שבה למד את המקצוע.

[חוזר מנכ"ל מט/5 סעיף 200]

 

חזור

________________________________________________________ 

  

האם ניתן לקיים בחינות בכל השפות הזרות המשניות?

 

לא. החל מקיץ תשס"ו לא תתקיימנה יותר בחינות בגרות בשפות הזרות המשניות האלה: רומנית, פורטוגזית, הונגרית, פרסית, בולגרית, איטלקית, תורכית, פולנית וגרוזינית.

בחינות הבגרות בשפות המשניות- צרפתית, גרמנית, ספרדית, רוסית ואמהרית, תימשכנה להתקיים.

 

[חוזר מנכ"ל סה/9(א)]

 

חזור 

 ________________________________________________________

האם הכנת עבודת גמר צמודה משחררת את התלמיד מבחינת הבגרות במקצוע זה ובכמה יחידות לימוד?

 

עבודת גמר צמודה באחד ממקצועות הלימוד באה במקום בחינת בגרות במקצוע זה.

אולם היא איננה משחררת את התלמיד מלימוד המקצוע ועמידה בכל החובות המוטלות בגינו. לפיכך היא מלווה גם בציון שנתי. עבודת גמר מזכה את התלמיד ב-4 יחידות לימוד. במקצוע הנלמד בהיקף של 5 יח"ל מזכה את כותב העבודה ב-5 יח"ל.

וואו תודה!פוסעת

אז אני יכולה לעשותכאילו מוציא לשון

איך אפשר ליצור קשר איתם?

הדגשתי לךאילת השחר

לא ניתן לעשות כל עוד את נבחנת במסגרת בית ספרית.

ברגע שאת בוחרת להיבחן כנבחנת אקסטרנית (חיצונית), את לא תוכלי להיבחן את שאר הבחינות במסגרת בית הספר. נבחן חיצוני בעצם פותח תיק במשרד החינוך ולא יכול להיות לך תיק בשני מקומות, זה או בתוך בית הספר או מחוץ לו.

 

מה היתרון של בחינה דרך בית הספר?

הציון הסופי שלך מורכב גם מתהליך שאת עושה לאורך השנה, הוא לא מורכב רק ממה שהשגת בבחינת הבגרות. זה דבר שלא קיים בבחינה כנבחן חיצוני. 

 

באתר של משרד החינוך ראיתי שישנה אפשרות להגיש עבודה במקום בגרות, אך זה לא פוטר אותך מלמלא את החובות שלך כתלמידה בביה"ס (לא יודעת מה זה אומר בדיוק שווה לברר את העניין עם מורה בבית הספר שלך). 

 

רק עכשיו שמה לב לכל הבלאגן שההעתקה עשתה פה וסה"כ העתקתי קישורהמום

אממ... אבל אני נחשבת מחוננתפוסעת
את בכתה ט'?אילת השחר

אם כן יש את זה

האם ניתן להיבחן בבחינות בגרות בכיתה ט'?

 

משרד החינוך מציע תוכנית לתלמידים מצטיינים ומחוננים המעוניינים בכך, להיבחן מכיתה ט' בבחינות בגרות.

[חוזר מנכ"ל תשס"ז/3(א)]

 

חזור

________________________________________________________

 

 

מהם הקריטריונים שעל תלמיד לעמוד בהם אם ברצונו להיבחן בבגרות בכיתה ט'?

 

תלמיד זכאי להיבחן בבחינות בגרות במסלול נבחן צעיר אם עמד בקריטריונים האלה:

1.      הוא הוכר כתלמיד מחונן או מצטיין על ידי הגוף המוסמך במשרד החינוך (האגף למחוננים ומצטיינים) ועומד בקריטריונים שנקבעו, והוא מומלץ ומאושר על ידי מנהל המוסד החינוכי בו הוא לומד בשנתיים האחרונות.

2.      אם הוא לא הוכר בעבר על ידי הגוף המוסמך עליו לעבור מבחן התאמה (מקביל למבחן פסיכומטרי) הבודק יכולת לימודית כללית בהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידי גוף מקצועי שהוסמך על ידי משרד החינוך, בתנאי שהוא לומד בכיתה ט'.

 

[חוזר מנכ"ל תשס"ז/3(א)]

 

שווה לברר אם זה תופס גם בכתה י'. 

אולי תבררי עם הגוף שהכיר בך כמחוננת, סביר להניח שידעו על משהו כזה.

לא אני בי, אבל אני משערת שזה אותו דבר...פוסעת


לא בטוחה שזה עוזר לך, אבלמפרשי זהב

אני יודעת שאפשר לגשת עצמאית לבגרויות במקצועות שלא נלמדים בביה"ס שלך, תוך כדי לימודים רגילים.

נגשתי לשתי בגרויות כאלה (רק שבשביל המקצועות האלה הייתי חייבת להיות בכיתה י"ב).

אולי הבגרויות שלך לא מחייבות להיות בכיתה מסויימת.

כדאי לך לברר את זה עם רכזת הבגרויות שבאולפנא שלך, היא אמורה לדעת או לדעת איפה לבדוק את כל העניין.

ב"הצלחה

 

 

 

אני רוצה לגשת לבגרויות שלומדים בבית ספר שליפוסעת
כל הקטע זה שיהיה לי קל בהמשך
כן, אני עשיתי את זה.אנונימי (2)

הגבתי בפורום השני בו פירסמת.

אחזור ואומר, בלי אישור מיוחד ממשרד החינוך, החלטה שהתקבלה מול ההנהלה של האולפנה. ניגשתי בכיתה י' למקצועות רגילים (חובה) עם השכבות שמעליי. קיבלתי ציון מגן רק על סמך המתכונת.

לא ראיתי שהגבת נראלי...פוסעת
איך עשית את זה? צריך אישור להיבחן..
ממי?אנונימי (2)

פניתי למנהל שלי, ביקשתי לגשת לבגרויות מוקדם (מכל מיני סיבות). סיכמנו שאלמד בעצמי לאיזה מקצועות שארצה, אגש למתכונת, ועל סמך הציונים שלי שם אחליט אם לגשת או לא. אז בכיתה י' וי"א עשיתי בגרויות של י"ב.

מעבר לזה אני לא הגשתי שום בקשה לאישור או משהו. אולי האולפנה עשתה, אין לי מושג. אבל חוץ מהפגישה הזאת עם המנהל לא הייתי צריכה שום אישור.

[יש לציין שזה היה די מזמן... 7-8 שנים ככה]

אההפוסעת
עכשיו הכל שונה....
צריך אישורים מיוחדים וזה רק אם אני נבחנת הכל אקסטרני אופ
אוף לגמריקפיץ

מריחה עלובה של הזמן כי מערכת החינוך לא אוהבת תלמידים מצטיינים

מה שאמרתפוסעתאחרונה
סקר קצר.. כמה שעות אתן עובדות וכמה משכורת מקבלות?אנונימי (פותח)


אין צורך לעשות סקראנונימי (3)
משכורות המורים מפורסמות לכל
איפה? אם אפשר קישור לאתר זה יכול לעזור.. תודהאנונימי (4)
אשמח גם לקבל קישוראנונימי (5)
הגזמתן. גלגלו טבלאות שכר אופק חדשאנונימי (3)
השכר שם מופיע למשרה מלאה
תבדקו את חלקיות המשרה שלכן וככה תדעו

ביסודי משרה מלאה זה 26 שעות פרוטלי
ןבחטיבה זה 23 שעות פרונטאלי

בתיכון זה 24 שעות פרונטלי אבל זה לא אופק חדש אלא עוז לתמורה שזה קצת שונה
לא מדויק.. לא כולן עובדות משה"חחנהלהאחרונה
היי מורות ומורים חייבת עזרה!אמממ עזרה!!
"קרוב ה' לכל קוראיו, לכל אשר יקראוהו באמת"

שאלות:
- מצד אחד הוא אומר שהוא קרוב לכל קוראיו, מצד שני הוא אומר שרק לכל אשר יקראוהו באמת.
היה בעצם צריך לומר "קרוב ה' לכל אשר יקראוהו באמת"
מה פשר הכפילות הסותרת הזאת?
- מה פרוש "קרוב"? 1. הרי ה' נמצא בכל הארץ, אם ככה איך יתכן שהוא לא קרוב? 2. הוא הרי לא תמיד נותן מענה לכל קוראיו באמת, אז מה הפרוש?

אני צריכה שאלות נוספות בדחיפות!!
ותשובות לשאלות שנשאלו למעלה עם מקור. בלי מקור זה לא עוזר לי...
ראב"ע מפרש במקוםאילת השחראחרונה

"קרוב. אם המלך יהיה רחוק לא יוכל להושיע קוראיו והשם לעולם קרוב הוא (למי?) רק לאשר יקראוהו באמת ולא לנסות ואשר איננו ראוי להושיעו."

 

לפי החלק הראשון בפסוק משתמע שהקב"ה קרוב לכל הקוראים אליו בלי הבדל, קרוב להושיע, אך אנו מכירים גם מקרים בהם ישנם מצבים בהם האדם לא נושע, ואז עולה בקרב הקורא תהיה : הרי נאמר שקרוב ה' לכל קוראיו, כיצד יתכן שזה לא נענה? כאן משתלב החלק השני של הפסוק המגדיר במדויק למי מקוראיו קרוב ה' - לכל אשר יקראוהו באמת. ומסביר רש"י הקדוש : "מאיזה עם שיהיה (הקורא אליו יתברך) ובלבד שיקראוהו באמת שפיו וליבו שווים". 

כלומר, שהאדם הקורא לא יהיה ליבו במקום אחד ופיו אומר דבר אחר, ושלא יקראהו לנסותו, כי אז לא יהיה ראוי שיושיע אותו הבורא. 

 

מקווה שעזר ושחלילה אני לא מטעה בדבריי. 

צופר בנושא תפילהyosefin

היי' אני מחפשת צופר בנושא תפילה לבנות בכיתה ו'. משהו יפה ולא קשה מידי להבנה

חייבת עיצה דחוף- הוראה וצרידות בקולאנונימי (פותח)
אני אמורה ללמד מחר 8 שיעורים.
התקררתי ממזג האוויר והמזגנים ואני ממש צרודה.
יש למישהו רעיון איך לשמור ולחזק את הקול חוץ מלשתות תה ולאכול דבש דבש?

תודה רבה!
מישהו מוכן להגיד לי איך מוצאים עבודה?!אנונימי (פותח)

אני מרגישה שאני נתקלת רק במזכירות מסננות שלא מעניין אותם כל כך אם צריך מורה והן עסוקות בעבודה שלהן בתשובות אופייניות וקוטעות כמו "תשלחי קו"ח ואם נצטרך נחזור אליך" או "אין לנו צורך בעוד מורות השנה"

שאין מה להגיד אחרי זה ואין עם מי לדבר עוד...

 

יש לציין שאני אחרי לידה וקשה לי להתחיל להסתובב בין כל מוסדות החינוך, שכבר ככה יש לכולם את קורות החיים שלי!

מה עושים?

איך מתקדמים?!

אוף אני ממש במשבר!

הרבה תפילות....פה לקצת
לא פשוט למצוא עבודה

שיהיה בהצלחה!
כתבת את קורות החיים כמו שצריך?בלדרית
לפעמים כתיבה לא מוצלחת מונעת מהמעסיק לבחור בך.
ותנסי לצאת מהקופסה, אולי מיקומים שונים, אולי שעות שונות, אולי להתחיל בתור מחליפה.
לא יודעת אם רלוונטי לך אבל קיבלתי במייל הצעת עבודהבין השורות

דרושה בדחיפות מורה לאנגלית

לבית ספר יסודי בבית-שמש

לפרטים: 0527166913 

ניסית דרך הפיקוח? וגם לי אמרו לבוא פיזית להביא קו"חיעל מהדרום
דרך מילוי מקום יומילומדת

תלכי למזכירה ותגידי שבנתיים את מוכנה לעש7ות מילוי מקום, בדרך כלל משוועים לזה, ודרך זה מכירים אותך, ואם את טובה, יכניסו אותך בעזרת ה' באיזה שהוא שלב.

בהצלחה

אפשר גם דרך לוחות דרושים במחשב לנסות ....אבני חן

אני מחפשת עבודה (לוו דווקא בהורה ) ואני מחפשת בלוחות דרושים במחשב.

ולפעמים יש מקומות ואזורים שמחפשים מורה למקצעות מסוימים  (שלרוב מאוד חסרים).

כמו :אנגלית , מתמטיקה , מדעים (אולי עוד מקצעות גם ....).

או שמחפשים אנשים שיש להם תעודת הוראה שיעזרו לתלמידים כתגבור ועזר /חוגים ....

 

תנסי בעזרת ה' ועם הרבה תפילות תצליחי .

 

אני כל כך מזדהה איתך בעניין הזהאנונימי (3)

אני מרגישה בדיוק את אותו הדבר.. לי אחד המפקחים שם רגליים.. 3 שנים אני נותנת את הנשמה לי במ"מ והנה עדיין לא קלטו אותי .. המערכת ממש ירקה לי בפנים.. ואף אחד לא אוכף את ההתנהלות המעותת הזאת!

יש אתר שנקרא הסתדרות המוריםאנונימי (4)

שם יש קטגוריה של משרות הוראה פנויות באיזה שכבת גיל שאת רוצה-גן\יסודי\חטיבה\תיכון וכן איזור בארץ.

הוא מראה לך את מודעות הדרושים. אליי אישית פנו מכמה בתי ספר שהיו צריכים עכשיו...תמיד מפרסמים שם משרות חדשות.

 

את גם יכולה לפרסם שם את עצמך.

הרבה סבלנות, עצם זה שיש לך רצון זה מצויין.

 

הרבה הצלחה!!

תיכנסי לאול גובסרק אמונה


לפעמים (מנסיון של קרובת משפחה)לא נולדתי
בחינוך הממלכתי דתי אין מספיק ביקוש ביחס להיצע, תנסי לבדוק גם בבתי ספר ממלכתיים (אם את רוצה כמובן, לא לכולן זה מתאים)
בהצלחה!
נכוןפה לקצת
רוב הצעות העבודה שאני קיבלתי היו ממלכתי...
מסכימה אתך לחלוטין!!!אנונימי (3)

אני בזבזבתי את הזמן של בדתי... בממלכתי יש יותר אפשרויות ויותר שעות

מבינה אותךחן וחסד
עד עכשיו מחפשת סטאז' בנרות!!
ברגע שאת שולחת קו"ח, תסמסי/תתקשרי למספר המצורף ותגידי ששלחת קו"ח במייל ואת בודקת אם זה יתקבל, שלא יסננו אותך תחכי על הקו לוודא שהמייל התקבל. מניסיון לשלוח מיילים זה לא עוזר אם לא תודיעי למי שפרסם את המשרה ששלחת, מזכירות קשה לעקוף, ומנהל לא תמיד מעוניין שיפתיעו אותו בפגישה לקבל קוח.. ולכתת רגליים בבתי ספר זה חצי קלאצ' לא הייתי בונה על למצוא עבודה ככה (מניסיון..)
בכללי בהוראה זה נס למצוא עבודה!!
בהצלחה!!
תתחילי ממילוי מקום יומישאלה לי.
אני התחלתי ככה, היו מרוצים ממני וקראו לי למילוי מקום של חל''ד (בסוף לא הסתדר, אבל לא משנה..)
המנהלת נתנה לי אופציה לעבוד כמורה קבועה בשנה''ל הבאה, אבל מצאתי כבר במקום אחר.

בבתי ספר מקבלים הרבה קורות חיים, עדיף שיכירו אותך אישית, ואם יצטרכו יקראו לך בע''ה.

בהצלחה!!
חשוב לצייןא א
רק אציין:
מישהו אמר לי- אם אתה לא רוצה להיות מורה אז תתחיל כמורה מחליף... . בכל זאת ניסיתי ומנסיון זה ממש אבל ממש קשה- עוד לפני שנכנסת לכיתה יש אווירה של מורה מחליף...
לכן המלצתי היא אם זו התחלה- וזה מה שעשיתי: הגעתי למקום כמורה פרטני. וכשהכירו אותי ביקשתי להכנס לכיתה כשהמורה צופה בי (אני לא קבלתי כסף על השיעור).
והתקדמת בצורה הזו?ז"א נכנסת למערכת?אנונימי (4)


עבדת קודם ? אם כן במה ? לא פשוט למצוא עבודה בכלל ...אבני חן


אתה צודק. יש ממש אוירה של מורה מחליף.שאלה לי.
עבדתי בבי''ס יסודי, בכיתות הנמוכות יותר קל.
בנוסף, אחרי כמה שיעורים בכל כיתה, הכרתי את רוב התלמידים (לפחות את הבעיתיים ) ונהיה יותר טוב.
צריך להיות קשה איתם מההתחלה ולא לוותר, שלא ינצלו שאת מורה מחליפה.
ועל מה לא קיבלת כסף?שאלה לי.
על שיעור מבחן או יותר מזה?.. כי שיעור מבחן גם אני לא קיבלתי.
וזה חכם להיכנס כמורה פרטני, השאלה אם צריך..
ובכן:א א
אז אספר קצת יותר:
השתחררתי מצהל בעשרה בטבת שנה שעברה. מאז עד סוף השנה הייתי בתת(=תלמוד תורה). ומכיוון שאפילו תעודת הוראה אין בידי אחותי קישרה אותי למנהל התת ואני אמרתי שאני מעוניין בחינם ללמד פרטני כדי לבדוק איך אני בעבודה עם ילדים. (חלום של כל מנהל בית ספר... כך טען. תמיד יש את האלה שיעזור להם...). [אם הזמן הבנתי שפרטני לא עוזר..]. (תשלום הוא הציע להציע להורים שאלמד את בנם במחיר מוזל
. סרבתי כי לא רציתי שיהיו כמה שהוריהם לא ירצו וכן לא רציתי כסף על לימוד תורה- בררתי והבנתי שזה לא כזה פשוט במקרה שלי(מי שמעוניין שישאל ואשתדל לענות לו..) אחרי תקופה שראו שב"ה הולך לי טוב התחילו לבקש ממני החלפת כיתות ובאיזה שהוא שלב הבנתי שאם אני באמת רוצה להתקדם אז להציע את הדיל של להכנס לשיעור של מורה אחר שהוא יצפה בי.
אדגיש: כסף לא קיבלתי מהם (למרות באיזה שהוא שלב מנהל התת הציע לי לקבל על שעות מילוי מקום כי בזה אני עוזר לו).
כסף לא היה שיקול שלי ככלל בשנה ההיא אלא בדיקת המקצוע.
במקרה שלי קשה לי להאמין שהתת שממנו קיבלתי קצת נסיון היה מקבל אותי אם היה צריך כי הייתי שם גרוע- מורה מתחיל וכמו שאמרתי גם מחליף.
האם נכנסתי למערכת?א א
ברוך השם הוותק הזה עזר למנהל ביהס שחיפש בנרות מורה. נס לחלוטין הצורה בה מצאנו אחד את השני. אבל וודאי שזה בזכות הוותק.
לצערי אין לי איך לעזור באיך נכנסים למערכת (זה עניין אולי גם - של נסיון). רק רציתי להגיד שמורה מחליף לא אידיאלי.
ואולי זה הפתרון: נסיון כמו שהצעתי תעשי במוסד מסויים. ואז תציעי עצמך למוסד אחר.
זה מה שאני ניסיתי ובעזרת והשגחת הבורא הצלחתי.
זה רק מצריך בטחון כי אנשים מסביב מרימים גבה.
וכמעט שכחתי: גם איפה שאני השנה אני מקבל פחות (נראה לי הרבה פחות) ממורה רגיל. אבל מה שחשוב לי זה הנסיון. (לקח לי זמן לשכנע הרבה אנשים בטיעון הזה).
בהצלחה לך.
יפה, כל הכבוד לך-ידעת ומצאת תאמיןאנונימי (4)

אבל יש הרבה שאין להם את האפשרות לעבוד בחינם או בשכר זעום(כמוני) כי יש משפחה וילדים ב"ה.

קשה באמת למצוא מה שרוצים. ה' יעזור!!

*יגעתאנונימי (4)


יפה לך!שאלה לי.
כמו שאנונימית אמרה לא כולם יכולים לעבוד בחינם, ונראה לי שיהיה קשה למצוא פרטני בבי''ס בתשלום.
קח בחשבון שסטודנטים להוראה מתנסים כבר בעמידה מול כיתה, אמנם זה לא כמו מורה בפועל, אבל בכל זאת יש קצת ניסיון וזו לא הפעם הראשונה.

אנונימית, שיהיה לך בהצלחה בע''ה
כותבים קו"ח בצורה טובה ומפנימים שבשביל עבודהלשם שבו ואחלמה

גם עוברים דירה

שולחים את הקו"ח לכל האיזורים שאת מוכנה לעבור אליהם

ומגיעים לכל בית ספר ובית ספר ומנג'זים. 

אולי לנסות להיכנס לחינוך הממלכתי? שם יש עבודה.בלדריתאחרונה
תורנות חצר..אנונימי (פותח)

צריכה את עזרתכם...

היום הודיעו לנו על מחויבות של מורים לתורנות בבוקר (בין 7:30 ל 8:30 ).

המנהל אומר שזה ללא תשלום...

מישהו יודע אם זה נכון???

(אנחנו עמותה, אבל הוא אומר שאלו הוראות של משרד החינוך...)

 

אין הוראות כאלו.a-a-a


הזוילשם שבו ואחלמהאחרונה


משרד החינוך/רשתאנונימי (פותח)

בהתחלה אמרו לי שאעבוד דרך  משרד החינוך אולם עקב כמה שינויים שעשו הוחלט שאעבוד דרך הרשת ולא העמותה.

 

אמרו לי שזה באותם תנאים ולפי הרפורמות החדשות.

 

השאלה האם שווה להתעקש על משרד החינוך? למה תמיד אומרים שדרך משרד החינוך הכי שווה?

בגלל הקביעותלשם שבו ואחלמהאחרונה