שרשור חדש
טוב אני חייבת עוד ועוד רעיונות לחוג עברית.מקרוני בשמנת

הגילאים: קבוצה אחת גן חובה עד כיתה ב' וקבוצה שניה מכיתה ג' ומעלה (כיתה ו' בערך)

עשיתי איתם פעילויות לכבוד חנוכה, משחקי היכרות.

הגיע הזמן להתקדם הלאה.

הבעיה? כל אחד ברמת עברית ממש שונה, וקשה להתאים פעילות לימודית שתתאים לכולם.

הצעות? רעיונות?

תודה מראש!

רוני

זה חוג?שרבוב
אולי לספר ספרי ילדים ומתוכם ללמוד?
לתת להם לקרא בקול כל אחד לפי רמתו
לשוחח על הסיפור מסקנות ודיון של מסר
לעשות הצגות ..
באמת מורכב
הם ישתעממו נראלימקרוני בשמנת


להכין סיכןם וקיישוט וכריכה לספר מסויםzmil


מתוך הספר לבחור נושא וליצור משחקחלושי

למשל אם הספר מדבר על חיות אפשר ליצור כרטיסיות עם חיות וכרטיסיות עם הקולות שהם מוצאים (כלב נובח)כל ילד מקבל מילה וצריך למצוא על הרצפה את החיה המתאימה אחרי שלכל אחד יש זוג כרטיסים. כל ילד ישמיע את הקול והאחרים יזהו את החיה.

להכין כרטיסי רבעיות של אוצר מילים לפי נושאאמא לכמה...אחרונה

ללכת על ניבים ופתגמים,

לכתוב בעקבות סיפור

 

בהצלחה!

חושבת ללמוד להיותאברימלה...

מורה למתמטיקה....

רוצה לשמוע עצות\תגובות\הצעות\הערות ועוד....

כל דבר יעזור בברכה!!!!!!

עד כמה את אוהבת מתמטיקהאנונימי (2)

ועד כמה את אוהבת הוראה?

בהצלחה!ציליגילימימי

איך אפשר להעיר הערות?

רק את יודעת מה מתאים לך ומה נכון לך.

ובעצם אם את רוצה לשמוע...ציליגילימימיאחרונה

אני למדתי מתמטיקה ותנ"ך. בפועל, אני מלמדת ולימדתי גם מקצועות אחרים כמו מקצועות העברית... ואני מאוד נהנית ממתמטיקה!!

אבל לא יכולה להתחייב לך שגם את תהני. אנחנו אנשים שונים.

שלום, אני סובלת מפחד קהל חריף..מוריה חצור

שלום, אני סובלת מפחד קהל חריף..מישהו מכירה אולי קורס או  סדנא שעוזרים להתמודד עם זה?

זה יעזור לי ממש!!תודה רבה!

יש ספר שקראתי שנותן המון טיפים-משה ר-אחרונה

דיבור לפני קהל של מאיר לירז..

אני שמיניסטית,חושבת בכיוון של ללמוד הוראה,להיות מורה...אבלאנונימי (פותח)
הביטחון העצמי שלי יחסית נמוך.
לפני אנשים שאני מרגישה בנוח אני יכולה לדבר רהוט ולקרוא טקסטים נגיד בצורה טובה מאוד ואני גם אוהבת.
אך לפני הרבה אנשים,או אפילו לפני הכיתה שלי אני מתחילה לגמגם , להילחץ,להרגיש חום ולנשום בכבדות. וזה ממש מצחיק לי כי אני אוהבת נגיד להציג,אבל בגלל חוסר הביטחון שלי אני לא אשתתף בהכתרה. (זה התחיל שנה שעברה,ועד אז זה לא היה בכלל. לא הייתי נלחצת מהדברים האלה. ואז פתאום זה נהיה לי ,וקרה כמה פעמים והפסקתי באמצע הקריאה וזה ממש לא נעים)
אני אומרת לעצמי שאני טובה!!! אני מנסה..אבל זה תחושות גופניות שאני לא מצליחה לשלוט בהן....!!
וגם אני הרבה פעמים מנסה להרשים אנשים ,להראות כמה אני טובה. לנסות להראות בעיניהם מושלמת.
וזה כבר מעצבן אותי. כי נגיד הם לא יעשו את זה בשבילי,וטוב להם שכך. אז למה אני מתנהגת ככה למרות שבשכל אני חושבת שזה לא טוב??

סליחה שחפרתי. אשמח לעזרה...
ממש מציק לי**אנונימי (פותח)
מקפיצהאנונימי (3)
תלמדי ספרנות מזכירות [רפואית] וכדומהzmil


גם למוריםאימל'ה

העמידה מול כיתה לא מגיעה על ההתחלה אלא לאחר נסיון ואימון 

וכמובן עבודה עצמית פנימית 

אם תרצי ללכת להוראה תצטרכי לעשות עם עצמך עבודה פנימית על הביטחון העצמי שלך 

ואל תדאגי עם האימון והבגרות זה מגיע 

(הכותבת מורה זו השנה הרביעית)

קשה לי לענות בלי להכיר אותךציליגילימימיאחרונה

גם לי לפעמים יש ביטחון עצמי נמוך, אבל זה בדר"כ בדברים ובתחומים מסויימים. כשאני מרגישה בנוח אין לי שום בעיה לעמוד מול אנשים. ואני חושבת שיש לי עמידה מעולה מול כיתה. אז זה תלוי בהרבה דברים. ואולי זה גם קשור לעבודה שעשיתי עם עצמי...

תעודות. תעודות.. אשמח לעזרה בהערות אישיות לתעודה.לקראת..

אני מחנכת שנה ראשונה בכיתה י"א. וממש מתקשה להתנסח בהערות האישיות.

 אם יש פה מי יכול לעזור במשפטים מנוסחים..

בפן הלימודי, חברתי ואישי..

תודה!

מנצל"שת לשאלה - לפי מה אתם כותבים הערות לתעודהאילה שלוחה

בס"ד

 

 

אני יושבת עכשיו לכתוב הערות לתלמידים שלי (מורה מקצועית)

ב"ה אני מכירה אותם. אין לי שום בעיה לדבר איתם או עם ההורים שלהם ולספר להם על הילדים שלהם (כולם מתוקים ב"ה) אבל הרבה יותר קשה לי לנסח משפט אחד לתעודה.

 

מה מכוון אותכם כשאתם כותבים משהו בתעודה?

מה לדעתכם חשוב לכתוב \ לא לכתוב בתעודה?

תזכרו בתעודות שלכםzmil


לכתוב משהו יותר חיובי...נ.ה

אני אסביר את עצמי:

במקום לכתוב אינך מכין ש"ב.   לכתוב : הקפד על הכנת ש"ב או הכנת שעורי בית תקדם אותך/ תעזור לך בהבנת החומר וכד'. 

כמו כן יש אימרות חז"ל יפות שיכולות לעזור לדוג' "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו" למי שמשתדל ועושה.

 

 

מה שיקדם את התלמידים!!א.........לף

בלבד...

ליאש אותם זה לא עוזר.

אם צריך לעדכן את ההורים, אפשר להרים טלפון או לשלוח מכתב עדכון.

לא צריך להגזים בלייפות, אף אם אפשר להוסיף איזו מחמאה תמיד מעולה.

למשל- אם תתתאמצי יותר... וכו' מדהימה העזרה שלך לחברותיך /רגישותך לחברותיך וכו'....

בהצלחה!

זה הולך ככה ...זקנת השבט

מתחילים במשהו חיובי , ממשיכים בשלילי ומסיימים בחיובי

 

שמתי לב שאתה מקפיד על הופעה נאה .

טוב תעשה , אם תקפיד על הכנת שיעורי הבית.

מגיע לכיתה בזמן , ומשתתף יפה.

 

ואם הנער מרושל , מגיע באיחור ולא מכין שעורי בית....יש לרשום משהו כזה (ללא הסוגריים)

 

 

הנך עונה בכנות על שאלות (נו מה..נגמרו לו התרוצים)

יש לשפר זמני  הגעה לכיתה , הופעה והכנת שיעורי בית. אתה מאחר באופן קבוע וחבל.

נהניתי מאד כאשר השתתפת בכיתה (בשלהי אוקטובר)

 

שבי מול רשימת הבנות וכתבי ליד כל אחת נקודותאורין

טובות ונקודות לשיפור

רק אז תתחילי לכתוב את בההערות. תוסיפי פסוק או אמרה חסידית או מתהילים או מסכת אבות וכד

אפשר לבקש דוגמאות ממורות ותיקות

לשים את התלמיד מולך על המחברת/מחשבאימל'האחרונה

ולחשוב מה היית אומרת לו בנוכחותו 

זה מה שאמרו לי ומאוד עזר לי..

באיזה קרן השתלמות הכי שווה להשקיע?אנונימי (פותח)
פתחתי ב"ה תיק במשרד החינוך אך ניתקלתי בדילמה. נותנים לפחות 7 סוגים שונים של קרנות פנסיה בהן ניתן לבחור.
מהשיקולים והבחירה שלכם מה ההבדלים ביניהן? ואיפה הכי שווה להשקיע?
תנסי לדבר עם סוכנים של החברות.חלושיאחרונה


מרגישה פספוס בלמידה ובהתנהגות בכתהשלהבתחיה
עבר עריכה על ידי שלהבתחיה בתאריך כ"ד בטבת תשע"ה 16:56
אני יודעת שזו השנה הראשונה והכל... ושתהליכים לוקחים זמן אבל...
אני מורה מחנכת במקןם מורה שיצאה לחופשת לידה בכתה ב. הבנות מקסימות אבל לאחרונה בעיות המשמעת התגברו והמצב החברתי לא משהו בכלל...
אני מרגישה שאין לי כלים לשנות את המצב כי במה שהיה לי כבר השתמשתי...הלמידה בכתה מאוד נפגעת מכך ונוצר מצב שכמעט ואי אפשר ללמד בכלל.
זה גורם לי לתסכול מאוד גדול כלפי ההוראה בכלל וכלפי הכתה. אני מרגישה חסרת אונים לפעמים מול הכתה...קשה לי להגיע לביס כשאני יודעת שזה מה שמחכה לי...
מה עושים?
תקחי את הרשימה של הכיתהציליגילימימי

ותעשי מיפוי של מה קורה בשיעור.

תעברי אחת אחת, מי שלא מפריעה בשיעור (גם אם יש לה הרבה בעיות אחרות) תעזבי אותה בינתיים בשקט. המטרה שלך קודם כל ליצור שקט ושליטה בכיתה.

מי שמפריעה - תגדירי לעצמך מה ההפרעה. ותחשבי מה ניתן לעשות ספציפית עם אותה בת. לא ברמה הכיתתית. האם טלפונים להורים יעזרו? שיחה אישית? כרטיסיית התנהגות - זה ממש יכול לעזור. להכין לה כרטיסיה. בכל סוף שיעור את כותבת לה איך היא התנהגה בשיעור. אחרי מספר שיעורים שהייתה בהם התנהגות טובה, מגיע לה פרס ולהיפך, אם יש יותר מידי שיעורים לא בסדר - מכתב להורים או משהו אחר שיכול להרתיע (עירוב המנהל וכו'). האמת שבכיתה ב' לדעתי אפילו לא צריך פרס/עונש עצם הכרטיסיה כבר מדרבנת להתנהג יפה, כי אחרת מה המורה תכתוב עלי.

תתחילי מהבנות היותר מפריעות. לפעמים יש בנות שהן פשוט נגררות וכשהבנות המפריעות יהיו בשליטה לאחרות יהיה יותר קל...

 

כשאת מחלקת את הכיתה לגורמים פתאום ההפרעות לא נראות כ"כ נורא. פשוט צריך לשים לב איפה מוקדי הבעיות.

 

באותו אופן, את צריכה לשים לב באילו מצבים יש בעיות משמעת. לדוג' אם בעת קריאת שמות, אז אולי עדיף לא לקרוא שמות או לקרוא בסוף השיעור או בזמן של עבודה עצמית.

אם הבעיה בזמן עבודה עצמית, אז את שמה על זה דגש. אם זה בזמן של עבודה עצמית שחלק מהבנות סיימו, את צריכה להכין דפים רזרבה שיהיו לך לתת לבנות שמסיימות מהר (זה גם יכולים להיות דפי העשרה או אפילו לצייר, פשוט שיהיו בשקט במקום). אם זה בגלל בנות שלא מבינות, אם הן חלשות מאוד אולי עדיף לתת להן דף ברמה אחרת וכו'.

 

 

ברמה הכיתתית, את יכולה גם להחליט על פרסים לדוג' אחרי 8 שיעורים טובים (או יותר) שיעור כיפי, שיעור שמש פעילות וכיו"ב. לעשות ניקוד לקבוצות על התנהגות. מאוד מדרבן אחת את השניה.

זה מה שעולה לי כרגע, אם יש לך שאלות או שאת צריכה הסברים על מה שכתבתי, אז בשמחה. בהצלחה!

אני מאוד מסכימה עם הגישה שלא להעיר על הכלzmilאחרונה

להתקשר להורים כשכבר זה מוגזם

אם מישהי לא לומדת אבל שותקת אפשר פחות להעיר לה כדי שישאר לך כוח למקרים קשים יותר

קודם לכתוב על הלוח ורק אחר כך לעשות רשימת שמות

בגיל הזה צריך הרבה מחמאות -להחמיא על הכל...איך גזרת יפה ..איך כתבת יפה..קראת יפה...

ליצור רשימת תורניות ולצפר בנות טובות בכך שיעזרו לך לעשות משהו מיוחד ללכת להביא משהו וכו ואז גם אחרות ירצו להתנהג יפה ולקבל פרס או מדלית התלמידה המצטיינת

ליצור שיעור מעניין שכולל שירה בהקשר לתורה, מצגות צצביעה וציור 

שלום! אשמח לעזרתכם ברעיונות לשיעור צפיה..אוריה=)

אני צריכה ללמד כיתה י"א מקדמת (יהיו בשיעור 6-7 בנות) ברמה יחסית נמוכה.

הנושא: תושב"ע, כשרות הדגים (סימני הטהרה, זהירות מחרקים וכו') יש לי דף עבודה

אני מחפשת רעיון לדברים מעניינים ומוחשיים, לפתוח את השיעור ובאופן כללי למהלך שלו..

אשמח לכל עצה!

תודה רבה

אפשרות למחשב וברקו יש?יעל מהדרום
לק"י

אם כן, אז אפשר מצגת.
דייג אוהב דגיםברווזה

אפשר להפוך אותן לדייגים, וגם קונים ומוכרים בשוק הדגים. עם כובעים, סלים, חכות. להשיג, להכין או לקנות דגים מפלסטיק, לך ולכל בת. וגם חיות ים אחרות, יש בחנויות צעצועים וציוד לגנים ובי"ס. בשיעור לעשות בדיקת סימנים ותולעים על הדגים כאילו באמת. קודם מיון בין הטהורים עם הסימנים לאלה שלא [תמנון, דולפין, סרטן וכו'] ואח"כ שיבדקו תולעים בראש ובקשקשים. בחלק מהדגים את יכולה להדביק סנפירים, קשקשים מודבקים חזק [לטהורים] וקשקשים שנופלים בקלות [לטמאים]  ו"תולעים" - חוטים, גומיות גזורות וכו'] והן יצטרכו למיין. גם שביעיסטיות ישמחו לשחק קצת בדגים ודייגים. אפשר להרחיק לכת ולתת להן לדוג מתוך גיגית מים רק את הדגים הטהורים. כמו בשוק פורים: מחברים מגנטים לדגים, מכינים חכות עם מגנטים והבנות צריכות לדוג רק את הדגים הטהורים. יהיה שמח. בהצלחה.

 

ומישהו במכללת ליפשיץ כבר הכין מצגת בנושא:  www.lifshiz.macam98.ac.il/ash/ppt/merav.pps

איזה רעיון יפה!יום השביעיאחרונה


פתיחה מעניינת לשיעור במגילת אסתראנונימי (פותח)

זה כיתה ח' רגילה שבעז"ה אלמד אותם פרק א' במגילת אסתר..

אשמח לרעיונות..חיוך

תודה רבה! 

אולי להתחיל במה שהתלמידים יודעים על המגילה?יעל מהדרום
שמש אסוציאציות~א.לאחרונה

לשאול מה מגילת אסתר מזכירה להם. מה הם זוכרים מהסיפור. לכתוב על הלוח את המילים

ואח"כ להתחיל בפתיחה קצרה שמספרת את הסיפור בקצרה- בשפתך..

משפטים יפים, חכמים ומעוררי השראהtsitut123

הנה כמה משפטים יפים מעוררי השראה לחיים.

 

משפטים יפים

 

"האנשים המצליחים בעולם הזה יוצאים ומחפשים את התנאים שהם צריכים ובמידה והם לא מוצאים אותם, הם יוצרים אותם."

 

"הדבר היחיד שאנחנו צריכים לפחד ממנו הוא הפחד עצמו."

 

"היא הפכה את לא יכולה ליכולה ואת החלומות שלה לתוכניות."

 

"האמיצים אולי לא יחיו לנצח – אבל הזהירים לא חיים בכלל."

 

מקווה שהביא לכם קצת השראה!

חיפוש עבודההיפה

כלתי מחפשת עבודה בהוראה בבית שמש, או סייעת בגן ילדים, יש לה תואר ראשון, היא מחפשת רק במגזר הדתי והחרדי, האם למישהו יש רעיון תודה, למי שיש רעיון בבקשה לכתוב למייל שלה,estercohen2014@gmail.com תודה מראש

ב"ה שיעור מבחן בגןא"ל

טיפים יתקבלו בברכה

על איזה נושא?zmil


צורות הנדסיות (שיעור סיכום)א"ל

העניין הוא שבגלל שזה שיעור סיכום הוא יותר חוויתי

ולכן תכננתי משחק שאף פעם לא עשיתי איתם

אבל אומרים שלא מנסים דברים חדשים בשיעור מבחן

 

המשחק הוא לחלק לילדים בצורה רנדומלית את הצורות שנלמדו (ארבע צורות) לכל ילד צורה

סה"כ ארבע קבוצות ואז לחוד להם חידות מי אני

למשל: יש לי שלוש צלעות רק מקווים ישרים, אין לי קווים עקומים ושלושה קדקודים, שלוש פינות. מי אני?

ואז הם צריכים לענות שזה משולש ומי שיש לו משולש ביד להרים את המשולש למעלה/גבוה

 

השאלה היא אח"כ, האם לעבור ביניהם עם קופסה ולאסוף בשביל לא להקים אותם

או האם לקרוא לכל הילדים שיש להם משולש והם יניחו את המשולשים בתוך הצורה משולש שנמצאת על הרצפה

וכן הלאה..

יש לך אפשרות לנסות איתם את המשחק לפני השיעור מבחן?יעל מהדרום
לק"י

לראות שהם מבינים את הכללים וכו'.

ולגבי איך לאסוף..
איך את מכירה אותם?
אם הם יבואו להביא את הצורות יתחיל בלגן או שיחסית יהיה בסדר?
אם לא יהיה יותר מידי בלגן- אני נותנת להם לבוא ולהביא בעצמם.
תודה רבה על העצה!א"ל

ב"ה הייתה לי את האפשרות לנסות את זה איתם

 

בע"ה אצלח את המבחן הכי טוב שאפשר

בהצלחה!!יעל מהדרום
תודה רבה! את מותק א"ל

ב"ה זה מאחורי

היה טוב, סה"כ אפשר לומר שאני מרוצה

תודה לה'!

יש פה מורים לתושב״ע?-משה ר-
אשמח אם יפנו באישי..
נאס"אטאבולה ראסה

כשהייתי תלמידה, היו מביאים לנו מידי פעם פעילויות של נאס"א 

(כמו- מתוך 10 חפצים לדרג מה הכי חשוב ואז דיונים וכאלה)

היו דברים שממש אהבתי שדרשו הרבה מחשבה...

 

ניסיתי ברשת ולא מצאתי...

מישהו יודע אולי איפה אפשר למצוא?

תודה

פעילויות העשרה ואתגר לכיתה אHAGITSA2

שלום,

אני מורה לכיתה א....

מבחינה לימודית רמת הכיתה בנונית ומעלה ...(מעטים הילדים החלשים)

ואף יש לי בכיתה קבוצה של ילדים מחוננים.

אשמח לדעת היכן אוכל למצוא פעילויות העשרה/אתגר לילדים בחשבון ושפה...

(בבקשה לא לומר לי באינטרנט כי אני הולכת שם לאיבוד..)

תחפשי באתר מת"ל של מכללת קיייעל מהדרוםאחרונה
לק"י

ואולי אפשר לפנות למשרד החינוך- אני חושבתשיש אגף לילדים מחוננים
יש פה מורות לחינוך מיוחד?מקרוני בשמנת


אני..יעל מהדרוםאחרונה
מחפשת חוברת טובה בתורה לכתה ב ממ"ד וחומרים נוספיםשלהבתחיה

בס"ד

 

אשמח להמלצה על חוברת תורה טובה לכתה ב' ממ"ד תורני (אני מכירה את החוברות של מורשה - הן מעולות אבל אני מחפשת משהו יותר מובנה, עם שאלות וכד')

 

ובנוסף, למי שיש חומרים טובים/מערכי שיעור לכתה ב' אשמח ממש

 

תבורכו

יש להם חוברות עבודה לתלמידשומרת סוד
למורשה? אצלנו לתלמידים אין חוברת...שלהבתחיה

איך קוראים לה?

כן תנסי להתקשר אליהם ולבקש היא עולה 15 ש"ח לכרך ויש 3שומרת סודאחרונה


יש כאן מישהי מעבירה תוכנית אמירים?חיה רוז
אני, בעבר (מתמטיקה)אילה שלוחה

לצערי כבר לא...

 

מה את רוצה לדעת?

רציתי לשמוע ממישהי בקטע החברתי. תודה לך!חיה רוזאחרונה
יאאלה חברים.. בואו נעשה שרשור הכרות!!ספגטי מוקרם

אה, וחובה על כל אחד שעונה לשים את הפורום במועדפים!!

שכל אחד יספר על האכלוסייה בה הוא עובד..

אז אני יתחיל:

אני ספגטי, כרגע ממלאת מקום כמורה עמיתה בכיתת תקשורת- בנים. בתוך בית ספר רגיל..

ממש טוב לי והתלמידים חמודים.

יחסית ברמה נמוכה.

אני -Rעות-

בס"ד

 

שם: רעות

גיל :20.

סטטוס: נשואה.

מקצוע: סטודנטית לחינוך מיוחד.

עובדת כרגע עם אוכלסיה של לקוי למידה נהנת מאוד

אני יטבתה

שלום, אני יוטבתה

בת 20.5 כרגע סטודנטית שנה שלישית לתואר בחינוך גיה"ר וא-ב.

כרגע עובדת בגן עם ילדים מקסימים אחד אחד!! נשיקה

מצטרפת~שירשור

היי, אני שירשור.

בת 24 נשואה ואמא לשלוש נסיכות.

עובדת כרכזת מח"מ שנה ראשונה אחרי 3 שנים

של עבודה מדהימה בהוראה מתקנת בפנימיה של ילדים בסיכוי.

 

(מתכננת לסיים את התאר השנה, שנה שישית )

אנוכירחלקה

בעזהי"ת.

 

רחלקה, בת 22 (עוד שבוע וחצי! ), נשואה.

סטודנטית למתמטיקה ותושב"ע, שנה ב-ג. אוהבת ללמוד תושב"ע, וללמד מתמטיקה

בפועל אני מלמדת תלמידות כיתה י' לקראת שאלון 804 (4 יח"ל).

נחמד לי ב"ה, יחסית סטלני אבל יש מה לעשות. ב"ה

אני יעליעל מהדרום

לק"י

 

בת 24.

כרגע מ"מ בבי"ס של אוטיסטים ולקויות תקשורת- אני מלמדת בכיתה ו', יש לי שישה תלמידים בנים בכמה רמות: רובם מדברים, וכולם מתקשרים ברמה יחסית גבוהה.

 

אני צמאה לחופש, מרגישה לחץ מהמחוייבות בעבודה, אבל מרוצה מהצוות של ביה"ס ב"ה.

אני רעותרעות3000

מורה בתלמוד תורה במרכז הארץ,

סטאזרית, כיתה ד'-ה' בנים דוווסים אש!!!!!!

כ. שפה וחשבון...

מצטרפתens62

נראה לי שאני הולכת להיות ממש יוצאת דופן בנוף כאן.

אז קודם כל...אני הכי מובגרת פה. בת 28.

אני מורה למוסיקה ומנצחת על מקהלות כבר שנה שישית.

עובדת בבית ספר מאד חילוני בכתות א-ו (בעבר גם לימדתי בחטיבה).

 

אני...חיהלב

בת 24, פרודה + 2 ילדים.

מחנכת בביה"ס לחינוך מיוחד (הפרעות נפשיות) גילאי 13+

אוהבת את העבודה (אה, והרבה מתעצבנת שם...)

 

מצטרפת. ו..ואו, אתם שפיצים אחד אחד!!מקרוני בשמנת
אני רוני.
כרגע ריתמיקאית ומטפלת בגיל הרך. (0-3)
בעבר עבדתי במשך תקופה ארוכה כמורה פרטית ומתרגלת לגילאי בי"ס יסודי.
חולמת ללמוד להיות מורה לדרמה..
אה, ואני צעירונת..פאדיחות. ורווקה.
ספגטי מוקרם ומקרוני בשמנת זה אותו דבר, לא? אביה*

זה היה דורש...

 

בעקבות ההודעה שכתבת, מקרוני בשמנת, נהיית צמוד לספגטי מוקרם..

אניבדרך

בדרך

בת 26

תואר ראשון בחנ"מ+תנ"ך

עובדת בבי"ס ממלכתי

חינכתי שנתיים א' והשנה בעז"ה עולה ל-ב'.

 

אנייום השביעי

שנה שניה בהוראה.

מחנכת ג' מקדמת רגשית בבי"ס ממלכתי רגיל.

 

אפשר להצטרף?חיה וקיימת

מורה להיסטוריה וגאוגרפיה בבית ספר חרדי כיתות ב, ו, ז, ח.

בת 20 כרגע רווקה.

נעים מאוד!קולמוס הנפש 3>

היי, אני קולמוס.

בת 20.

לומדת לתואר ראשון בהוראת אנגלית+תושב"ע,

עכשיו בשנה האחרונה ללימודים - ג'+ד' ביחד (אני במצויינות..מחברים לנו שנתיים ביחד..משו מטורףף, חיים במירוץ)

מלמדת בסטאז' אנגלית (לכיתה ו' ולכיתה ב') והלכה לכיתה ו'.

 

ומאוד מקווה להיתרם ולתרום פה טיפים, עצות וחומרי למידה.

בהצלחה לכולנו בעבודת הקודש.

מצטרפתאם אם
עבר עריכה על ידי אם אם בתאריך כ"ג בחשון תשע"ד 17:10

 

בת 29

נשואה +4

כרגע מחנכת בכתות ב' ג' בנות ישראליות

כתות קטנטנות כי זה לא בארץ

מאוד אוהבת את התלמידות שלי

והן אותי.חיוך גדול

אני שרבוב שרבוב

גיל:  מעל עשרים

מורה להוראה מתקנת

אני שורישורי 1

אני שורי ,גננת אוהבת את הגיל הרך ומאוד מתחברת  רק שלפעמים יש אילוצים וחייבים למצוא  משרה במקום אחר אשמח  לעידכון שאולי יביא לשינוי שמח

היי אני רוני.מקרוני בשמנתאחרונה

אני מנהלת חוג עברית לילדים שעלו לארץ בשנים האחרונות פלוס מורה פרטית לאנגלית ולמה שצריך.

אני עוד סטודנטית בכלל, אבל עם המון נסיון וגישה טובה לילדים אני כבר מוצאת עבודה פה ושם.

זהו

מחפשת את המדרש על מריבת ההרים, ובחירת הר סיני~א.ל
עבר עריכה על ידי לעולם חסדו בתאריך ט' בטבת תשע"ה 16:03

כלומר טקסט מחורז מתאים, או משהו נחמד אחר..

 

וכן- רעיונות לאיך אפשר להמחיז את זה בפועל?

 

"מעגל השנה" ספרית שרשרת לספריה החרדיתללמוד וללמד
גם אני חשבתי על הספרון הזה~א.ל

יש לך את זה בכתוב? או באינטרנט? 

באחד הספרים של רבקה אליצור יש את ריב ההריםציליגילימימי

בספר "שלום לך אורחת"חדשחדשאחרונה
עזרה...תמר~

מישהו מכיר את שיטת הקריאה "מתחילים בא'"?

אולי יש כאן איזה מורה שמלמד/ת בשיטה הזו...

אם כן אשמח מאוד לשאול כמה שאלות.

תודה!!

יש לי את המדריך למורהשומרת סודאחרונה