כי בעברך הלא רחוק העלת לנו את המאסטרו שלך- שהוא ליגה אחרת מהציורים האלה.
תמיד אני מרגישה קצת טפשית להעיר על "ציורים ישנים", כי מן הסתם הבנאדם כבר השתפר, ולא ישב לתקן את הציור הישן.
אבל אולי הערותיי ילקחו לתשומת הלב, אז קדימה:
~ צ'רלי צ'פלין ידידנו הותיק:
זו בטח התמונה-
הצלחת בהחלט להעביר את הקווים הכללים שלו אל הדף- ביתר הצלחה!
בעיני מוטב היה לצייר את השיער כולו בשחור. זה היה מקנה לציור קצת פחות שרבוטיות וקצת יותר אמינות.
צורת העין יכולה להיות טיפ טיפה יותר מדויקת, הן צריכות להיות יותר רחוקות זו מזו (מרחק עין שלישית באמצע) ובעלות זוית נכונה (שמאל מעט גבוהה מהימנית), כך גם האוזן הימנית.
~ הכלב והנשר- וואו אחד גדול. הנשר מרגיש לי כ"כ אמיתי- מקור נוקשה וקצת מחוספס, וצוואר נוצתי חלקלק... יפה מאוד! והכלב- חתיך 
(לא היה בצילום איזשהי גבה או גבין או הצללה מעל העין, לנתינת הבעה? תמיד זה הופך את הכלב לאנושי ושובה לב הרבה יותר)
~ כיפת הברזל- בטח לכבודו יש כל מני הגיגים על כיפות שמעיקות על הראש, יושבות חזק חזק, בכבדות, שחלילות לא תעופנה ברוחות הדור פורק העול... אך הן תולשות את השיערות, מכאיבות לצוואר ולא מוצלחות במיוחד... ובסופו של דבר נפרמות להן (?)
ציירת 3 כיפות, אחת חלקה. אין לי רעיון למה.
האם כיוונתי לדעת הגדול? 
ובטח מיהרת נורא לפרוק על הדף את אמירותיך לגבי הכיפה, כך שהטכניקה והתוצר לא היו חשובות במיוחד...