שרשור חדש
כל אחד והאסוציאציות שלו...שמואלג
עבר עריכה על ידי שמואלג בתאריך כ"א בשבט תשע"ד 23:52

ביושבי באוטובוס ברחבי בנימין יצא לי לראות את השלטים הקוראים לנו לצעוד לE1, וזה מה שהם גרמו לי ליצור...

מקורי בהחלט! !חרדי מקורי
לפחות היית מוסיף תאריךכתר הרימון
אה, אבל אסור לפרסם פה...
רצו אצלנו כמה בדיחות בכיוון. י. נחמיהאחרונה
יוו... מה נסגר היום?!דינה ל.
כבר ממזמן לאהיה לי כזה בוקר אומלל בעבודה.
למה אף אחד לא נחמד? מה עשיתי?



|עצוב מאוד|

כנ"ל. רק הפוך.real story

 

כולם מנסים להיות נחמדים אלי ולא עוזבים אותי בשקט.

 

 

רוצה להתחלף?

אפ אחד לא קם עם מצב רוח שםנקודה טובה

אל תתני למצב רוח שלהם להשפיע עליך!!!!!! תחיכיי חושף שינייםחושף שיניים

נשיקה

 

לא משנה.דינה ל.
אני חותכת הביתה.
נראה לי חטפתי וירוס, אני חולה.



יום נחמד לכולם.
תרגישי טוב!!!ניל"ס

בכל המובניםחיבוק

לי היה סוף יום נוראי..יעל מהדרום
לק"י

וקצת בתחילת היום..אני יושבת לשמור על אחד התלמידים שלא יצא מהפינה שלו (כי הוא היה מועד לפורענות).
ובעניין של שניות הוא פשוט משך לי את השיער ותלש!
אבל זהו, אחר כך יצאנו לפעילות בחצר והיה נחמד ב"ה.
נשמע כואבנקודה טובה
מקווה בשבילך מחר שכולם יהיו רגועים שמחים ומפתיעים! ואמן שגם אצלי..
לא כיף גדול! אבל עבר..יעל מהדרוםאחרונה
לפעמים באלי לאשפז תצמי איפשהו~בממוצע~
באיזה מוסד סגור, מנותק מהעולם2 כשהאחריות היחידה שלי היא לעצמי. ואני יכולה לישון ולישון בלי מצפון, לתת לעצמי את כל המנוחה בעולם, כי אני זקוקה לה!
אולי באמת תקחי פסק זמןנועם ה
ותקחי אחריות רק על עצמך?
את צריכה כוחות...

מה רע...?
תדאגי לעמצך נשמה...ואגב,במוסד סגור זה לא עובד ככהצהלת החיים

חחח באשפוז יש סדר יום ועובדים על תפקוד...(חברה השתחררה לא מזמן)אבל כן,מתיחסים אל הבנאדם ועוזרים לו...

מה דעתך על טיול ככה?אולי ים אל ים?או שביל ישראל?

 

לטיול ופינוקים צריך כסף..~בממוצע~
מוסד סגור זה על חשבון המדינה.. אוכל, מקום לישון, מקלחת.. מה רע?
גם בכלא...ארוון

גם כן נכון..|מפנטז|~בממוצע~
אל תתעצבנו עליי, אני בתקופה מאוד מאוד לחוצה.
השגתי עבודה קבועה אצל משפחה כל יום.
**תודה לאל!! **
אבל אני עמוסה מאוד. המון החלטות, הררי כביסה, החברות רחוקות..

רחמו עליי!
האמת שלפי מה שמספרים,חרותיק

אם הייתי ערביה מחבלת,

יכולת לקבל תנאים מעולים בכלא.

ואפילו לגמור שם את התואר..

 

אם באלך לאמץ את השיטה- מוזמנת.

אבל לא לידי

אם כבר שתעשה תג מחירמופים

היא יכולה לעשות פיגוע אצל הערבים, ואז לםחות לא ימותו יהודים.

 

מצד שני במקרה כזה ישימו אותה בבידוד, והיא לא תוכל לעשות תואר...

 

טוב, אז לא!

חושף שיניים

בכוונה נמנעתי מלהעלות את זה..אהמ~בממוצע~
טובמופים

בתור אחד שמכיר חולה שהתאשפז בבי"ח לחולי נפש במחלקה פתוחה אני יכול לומר שזה היה סיוט נוראי.

ממש ממש ממש ממש ממש לא מומלץ.

ללכת לזה רק במקרים של פיקוח נפש!!!

אני לא מצליח להעביר את הרמות של הזוועה שהולך שם

עדיףנקודה טובה
ללכת פשוט למקום שקט לכמה זמן..תאמיני לי שאחרי חצי יום במוסד סגור תחפשי רק איך לברוח משם..איכס..מקום מגעיל..
מוזמנת אליטופי תות

אני אתקע אותך באיזה חדר ולא אתן לך לצאת

 

יאיייי!!!
הלוואי שתרצי

 

אם תבואי אני אפרגן עלייך גם אוכל טעים ומה שבא לך

 

מהממת שלי, במיוחד בשבילך, בפעם הראשונה אנימשתמשת בסמיילי>>>חיבוק

 

אוהבת אותך

וואייעל מהדרום
לק"י

הרבה כוחות |חיבוק|
תודה לך.~בממוצע~
זה כל מה שאני מבקשת..

ואת החברות שלי!!!
קחי עוד כוחות!!יעל מהדרוםאחרונה
לק"י

אבל תשאירי לי קצת..אני גם צריכה.

אצלינו אומרים שיש מקום אחד שנחים בו...מינימאוס

אבל בשביל פסק זן לוקחים אוטובוס שמגיע עד הים .

יושבים שם כמה שעות במנוחה

חוזרים הביתה בשמחה

טוב,לבי ובשרי

אישיות!

 

 

 

קצת קשה הפעם.

תענו מהר, אני לא רוצה להישאר ל"מי ער".

נקבה? חיה? יהודיה?ותן טל
לא, לא, כןלבי ובשרי
מת ב50 שנים האחרונות? במאה שנים? פוליטיקאי? דתי?ותן טל
כן, ( כן ), לא, כןלבי ובשרי
היא כתבה פירושים על התורה?נקודה טובה
זה הוא. והוא לא כתבלבי ובשרי

יצאת מהר

רב? דתי לאומי? חרדי? ספרדי? אשכנזי?ותן טל
כן, לא ,כן, לא, לאלבי ובשרי
תימני? הרב קפאח?ותן טל
יש אנשים שהולכים לפי הדעות שלו?נקודה טובה
בעצם אני לא יודעת אם הוא נפטר..
ממשפחת קפאח? ממשפחת שרעבי? ממשפחת אלשיך?ותן טל
לא, לא, כןלבי ובשרי

טוב, מסתבר שזה בעצם האישיות הכי קלה

הרב יחיא אלשיך?ותן טל
כנראהמופים
לבי ובשרי

אפשר להכתיר את השרשור כקצר ביותר!

 

הרב יחיא אלשיך הלוי:

מגדולי רבני תימן וחתן התנ"ך העולמי למבוגרים (התחרות השנייה)

 

ובאירוך

נחמד. טוב, אפתח גם, אבל מאוחר יותר... שיהיו עודותן טלאחרונה

משתתפים, ובעיקר, איך לא - ריבוזום

טעות שלי. חושב...ותן טל
אמרת כן על יהודיה..לא ראיתי שאמרת לא על נקבה...נקודה טובה
חחחחחח...לא...
בעקבות שיחה עם מישהומופים

שטען לי שהוא לא מזדהה עם הפרק הראשון של מסילת ישרים, 

 

(האדם לא נברא למצבו בעולם הזה אלא למצבו בעולם הבא, האדם נברא להתענג על ה' ולהינות מזיו שכינתו)

 

ואמר שלדעתו זה פשוט מדי והוא מתחבר יותר ל"אורות התשובה" של הרב קוק.

 

אני פשוט לא מכיר בכלל...

 

יש סתירה בין השניים?, הם בכלל מדברים על אותו נושא?

לפי אורות התשובהארוון

מטרת בריאת העולם היא לגלות את השכינה גם ברבדים נמוכים יותר.והתיקון והחזרת הדברים למקומם הנכון היא מטרת הבריאה שיכירו כולם את הקב"ה ואחדותו, והיא עוברת דווקא דרך הקיום של התחתונים, של העולם הזה.

 

באורות הקודש בחלק של התעלות העולם בחכמה הקודש מדבר על כך שהעולם נמצא בתהליך של התעלות שהוא תמידי ולוקח בו חלק תיקון הרע.

 

בקיצור לא סתירה, אלא רבדים אחרים ועמוקים.

טובמופים

אז מה שאת אומרת כתוב ברמח"ל עצמו בדרך ה'

 

והיסוד של זה הוא משנה מפורשת - כל מה שברא הקב"ה לא ברא אלא לכבודו, שנאמר כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשיתיו.

 

זה תפקידינו בעולם, זה יעודינו, לגלות כבוד שמים, להראות שהקב"ה הוא אחד, ואין כח אחר בעולם, והוא מנהל את כל העולם.

בשביל זה עושים מצוות - לכבד את הקב"ה, בשביל זה בעם כל עבודתינו

 

אבל זה לא מטרה בפני עצמה. הקב"ה לא צריך את הכבוד שלנו, הוא רוצה להטיב לנו, והוא רוצה שנתענג עליו ונעמוד בניסיון, ולכן הוא ברא עולם שלם, שהתפקיד שלנו בו הוא להרבות כבוד שמים כדי להגיע למטרה של להתענג על ה'

 

ממילא אין כאן בכלל סתירה, אלא הרב קוק והדרך ה' דיברו על התפקיד בעולם, והמסילת ישרים דיבר על המטרה של כל זה.

 

הבנתי נכון את הרב קוק?

לא בדיוק....ד.
אלא...מופים
אין ולא יכולה להיות סתירה.ד.

והרב קוק זצ"ל עצמו כתב "קיצור מס"י" כדי לזכרו היטב. כולל הפרק הראשון כמובן.

 

ובישיבת מרכז הרב בזמנו של הרצי"ה, הדרכתו היתה להתחיל לימוד אמונה מספר מסילת ישרים - עוד טרם אורות התשובה כמובן.

הרב יהושע שפיראנועם ה
מדבר על זה המון. (למדנו את זה שנה שעברה במשך שנה שלמה, - את ההבדלים בינהם).


- http://www.yrg.org.il/all.asp?cat=3121
הרב קוק בעצמו מסביר את זה..ד.

מוסר הקודש עמ' קס"ז.

 

והאמת שגם המסילת ישרים עצמו, בפרק הראשון למי שמתבונן היטב.

 

והכלל הוא שאלו דברים שמשלימים זה את זה - ובעומק הדבר מדברים על אותו ענין. כל אחד בהדגשת המגמה המיוחדת של הספר הספציפי. 

 

ואם לא "מתחברים" למס"י פרק א', אז צריך לעבוד ולהעמיק עד ש"יתחברו" ביחד עם אותן שאיפות שרואים באוהת"ש..

 

 

 

לי המילה "מזדהה" נורא צרמהמופים

המסילת ישרים בפרק הראשון הוא נורא לוגי, (במיוחד בספר שעשוי בצורת ויכוח)

אין כאן ענין רגשי או אפילו דבר שנלמד ממסורת חז"ל אלא לוגיקה פשוטה (על סף הפילוסופיה)

שלא יתכן שהאדם נברא למצבו בעולם הזה אלא למצבו בעולם הבא.

 

מה שייך הזדהות כאן?

 

אם מישהו ילמד ספר חשבון הוא גם יאמר שהוא "לא מזדהה"?!

 

מי שחושב שהעולם הוא מעבר ללוגיקה פשוטהארוון

וההסבר יחסית מפושט שדווקא כאן הפילוסופיה תשאל שאלות בצורה ביקורתית ושיטתית, למרות שהביסוס רציונלי .

ברור שהעולם הוא גם מעבר ללוגיקה פשוטהמופים

אבל זה לא אומר שהעולם לא מסתדר עם לוגיקה.

גם בספר חשבון אפשר לומר שזה פשוט מדי?!

ספר חשבון לא מסביר לי את מטרת הקיוםארוון

נכוןמופים

אבל ההבדל הוא כמותי, לא אכותי.

הסיבה שלא מתווכחים עם ספר חשבון הוא שעם לוגיקה לא מתווכחים בכלים לא לוגיים. א"א לומר "לא נראה לי ש1+1=2, לא מתחבר לי רגשית, אני לא מזדהה עם זה"

וזה שייך גם במטרה של העולם. אם הטענה היא לוגית - תתמודד לוגית! אל תדבר איתי על רגשות

דווקא בנוגע למתמטיקהארוון

עד היום יש דיונים אם היא תגלית או תמצית,

בנוסף יש בה טעיות ובעיות לא פתורות.

בסדרמופים

יש גם אנשים שחושבים שאין שום אמת מוחלטת,

אבל אין לי ענין כאן להיכנס לפילוסופיה הזאת (ועוד חזון למועד... )

אני לא מדבר בכלל על רמת וודאות כזאת, אלא על רמת וודאות יומיומית שאיתה אנחנו חיים.

ואנחנו במפורש חיים עפ"י לוגיקה

כן, רקנועם ה
לא היה לי כח לכתוב דברים לא מדוייקים. וכבר ראיתי שכתבת למעלה משהו..

(הוספתי את זה למקרה שירצה להתעמק ממש...)
תןדה רבהמופים

כבר התחלתי לשמוע

(והתחלתי לקרוא את אורות התשובה...)

תהנה! נועם ה
(וזה הספר האהוב עלי...)

אולי ככה תבין גם למה הדת"לי מסוגל להגיד שהוא "מזדהה או לא"...

סתם סתם... חח

ע"ע
עבודת ה' מיראה לעומת עבודת ה' מאהבה
את לא ברורהמופים

את אומרת סתם או לא?

 

עבודת ה' חייבת להיות גם מאהב וגם מיראה "עבוד מאהבה - שאין האוהב שונא. ועבוד מיראה - שאין הירא בועט"

כלומר צריך לעבוד גם מיראה וגם מאהבה, שניהם מצוות עשה, וחייבים את שניהם

 

אם אחד מדגיש יותר את היראה והשני יותר את האהבה - זה כבר שייך לשורש נשמה, ולגישה חינוכית וכו', אבל אף אחד לא יכול לומר "אני לא מזדהה עם עבודה מאהבה\יראה". חלילה! זה חלק מהתורה, ואתה קשור אליו גם כן.

 

אתה יכול לומר שאתה יותר מתחבר לאחד מהם, ובו אתה יותר משקיע.

 

אבל במטרה בסיסית בחיים, כשמדברים על מה המטרה שלך בעולם, אי אפשר לדבר על רגשות, אלא על מה האמת, ומה הקב"ה התכוין כשהוא ברא אותך

נכון מאוד!!! וזה בדיוק העניין שהזכירו למעלהנועם ה
השילוב שבין מסילת ישרים לאורות התשובה.

(התכוונתי ש... בציבור שלנו, הדגש הוא על עבודת ה' מאהבה, ולכן אתה שומע שם משפטים כאלה...

אבל לא רוצה להיכנס לזה...כי אני לא רוצה להיתפס במילים. אין לי כוח. כמה חפרתי בימים האחרונים )
אשריך, מופים. כל הכבוד. אדם חרוץ..ד.
וואייטבתה
אני צריכה לחזור ללמוד את זה..
נתקעתי איפה שהוא בפרק ט'..
קשור לזה שמסילת ישרים זה ספר מוסר לא?ים...


טובמופים

מקריאה (בריפרןף) של חצי מאורות התשובה

אני לא רואה קשר בין שני הספרים!
 

זה כמו לשאול אם יש סתירה בין אורות התשובה לתורת היחסות.

הם בכלל לא מדברים על אותו נושא, ואין שום נקודת השקה ביניהם.

 

ראיתי בקישור של נועם שיעורים של הרב שפירא על ההבדל ביניהם, כשאני לא מבין מה בכלל הקשר ביניהם!

 

הקשר היחיד הוא ששניהם ספרי מוסר, שמנסים להלהיב את האדם ולקרב אותו לעבודת ה'.

והרב שפירא דן שם בשיטה של כל אחד.

 

אבל בתוכן הרעיוני של שני הספרים לא מדובר על אותו נושא בכלל!

חחחחנועם ה
וואי הצחיק אותי איך כתבת- "כשאני לא מבין מה בכלל הקשר בינהם"...

אולי אם תלמד לעומק את אורות בשביל ללמוד, תבין למה הוא החליט לדבר על ההבדלים בינהם ובמה הוא השווה...

(ודווקא הוא מסביר שם את זה טוב עד כמה שזכור לי)



מי שקוראד.

"ברפרוף" חצי מאורות התשובה -

 

באמת לא יכול לראות לא רק "קשר בין הספרים" אלא גם בערך לא שום דבר אחר, במחילה...

 

את אורות התשובה צריך ללמוד, בעיון. זה לוקח זמן ועמל.

 

זה לא "ספר מוסר להלהיב את הלב בלבד".

 

 

על משקל המשל שאמרת: זה כמו שתקרא "ברפרוף חצי מתורת היחסות" ותגיד אם יש קשר...

 

מה נעשה, יש דברים שצריכים באמת ממש ללמוד.

ברור שאני לא מתיימר לומר שהקפתי את הספרמופים

אבל הבנתי מהרב שפירא שזה לא ספר שנעשה כמקשה אחת, אלא ליקוטים של הרצי"ה מאמרי הראי"ה על תשובה, כשהעריכה היא לפי נושאים, ולא ספר שפרקים בנויים אחד על השני

 

ובמפורש מספיק מה שעשיתי בשביל לקבל רושם על נושא הספר

 

גם אם הייתי קורא בריפרוף חצי מתורת היחסות הייתי קולט את הנושא שלה, והייתי מבין שאין שום קשר בינה לבין אורות התשובה...

נא לעיין בהקדמה למהדורה ראשונה של הספרמאמע צאדיקה

ההקדמה ו3 פרקים ראשונים- הם קונטרס שהרב קוק עצמו חיבר על הסדר, רק ההמשך הוא ליקוט פיסקאות. 

 

הנושא של אורות התשובה- רק נדמה שהוא מדבר על תשובה, או חזרה לעבודת ה בהתלהבות

באמת הספר מדבר על המהות של האני, והמהות של העולם- והתהליך של אדם לחיות את המהות הזו

זה גם העיסוק של ספר מסילת ישרים. מי זה האני? מה אני עושה פה בעולם? ומתוך זה- איך ממשים את זה? 

(עכשיו צריך לתת תשובות מדוייקות- ולהשוות ביניהם כדי להבין מה בדיוק החידוש שהרב קוק כתב שלא היה כבר במסל"ש) 

 

 

לימוד נעים

עשיתם לי חשק - תבורכו! 

א. הבנת לא נכון..ד.

רוב הספרים של הרב קוק שבידינו נערכו ע"י הרצי"ה, ואורות הקודש ע"י הרב הנזיר, זצ"ל - 

 

אבל זה לא "ליקוטים" - זוהי תפיסה מאד שטחית (מלבד מה שג' הפרקים הראשונים התחילו "ספר" ועפי"ז נערך גם ההמשך. והרב עצמו היה לומד מספרו זה, כמו שהוא אחרי ה"עריכה" - ואמר שצריך ללומדו "ללא גבול", כפי שמעיד הרב נריה זצ"ל).

 

זה בוודאי פרקים שיש להם מהלך שלם. לרב קוק היתה משנה פנימית עמוקה וסדורה מאד, וגם כתיבה זורמת וחופשית. והעורכים ערכו עפ"י עומק הבנת המהלך הפנימי שלו.

 

וכך מעיד הרב הנזיר זצ"ל בהקדמת אוה"ק, ששאל את הרב אם יש "שיטה" שלו. והר אמר לו, בוודאי. והוא עמל - עם גאונותו וידיעותיו הרחבות 12 שנים על מציאת השיטה והעריכה.

 

נו,.. אז זה לא איזה "ליקוט בעלמא" ובוודאי שלא ניתן ללמוד ב"רפרוף" חצי ספר..

 

מה שעשית לא מספיק כלל לקבל רושם על נושא הספר. זו הטעות ב"קריאה" כזו ובכלל בתפיסה הזו של הספרים הללו. זה לא "ספר מוסר" לעיין בין מנחה למעריב. זה מדע עמוק, מדע האמונה, וצריך ממש ללמוד בשביל זה. 

 

ה"משל, שהבאת לא שייך.. מה שאמרתי היה כדי להמחיש איך לא קולטים ספר עמוק ברפרוף מהיר. אז נכון שאם היית רואה ספר שכולו נוסחאות - היית מבין די מהר שהוא כנראה לא ספר בישול.. אבל לא היית מבין מה יש בו..

 

אבל אם היית רואה שני ספרים בפיזיקה בלי להבין מה כתוב בהם, יש להניח שהיה לך קשה להחליט אם יש להם ענין יסודי משותף או לא...

 

פשוט - אלו עניינים עמוקים. ממש שווה עיון..

 

שני רופאים בשני מחלות שונות נתנו שתישלומי20104
תרופות שונות.
במבט שיטחי אין קשר בין השניים ואין מה להשוות.
במבט מעמיק מאחורי עולם הרפואה יש לוגיקה מסוימת, הלוגיקה הזו גורמת לך במחלה א' לתת תרופה x ובמחלה ב' לתת תרופה y .
אם תנסה להבין למה תרופה. x מתאימה למחלה א', תבין שלמחלה ב' לפי הלוגיקה הזאת מתחייב לתת תרופה y.
אם תגיע לרופא שנותן למחלה ב' תרופהz, ודאי שיש לו לוגיקה אחרת.

בעולם יש אמת אחת שלפיה פועל העולם ולכן אין דבר כזה בלימוד תורה זה לא קשור, שיטת הרב קוק חורזת בלימוד הגמרא שלו, בלימוד ההלכה שלו, בלימוד האמונה שלו ובלימוד המוסר שלו, הכל זה חלק ממכלול שנקרא "תורת הרב קוק" ולכן מובן שניתן להשוות בין הראי"ה למסל"ש.

(וכל זה בלי לנקות עמדה האם תורתם שווה או שונה)
זה שייך כל הזמן?מופים

אם רבי עקיבא סובר דין אחד בהלכות פרה אדומה הוא יחלוק על ר' ישמעאל שדיבר על הלכות מזוזה?!

 

יש לפעמים פילפולים שמנסים לחבר שני דברים בתורה, אבל בד"כ אין קשר בין נושאים בתוך התורה

גם כאן יתכן שיהיה קשר בסופו של דבר, אבל זה ממש פילפול עמוק לומר את זה

חםזה ודאות של תורת אמת!!שלומי20104אחרונה
הדוגמא שלך מצוינת!
כל מחלוקות רבי עקיבא ורבי ישמעל מושפעות מדרכי הלימוד שלהם.

אתה יכול לראות את זה לדוגמא אם תתעמק במשתו של ר' חיים, מצד אחד איך מסביר דברים בהלכה ומצד שני איך הוא מסביר את מציאות העולם בנפש החיים.

וכן עוד הרבה דוגמאות( אם תראה את המחקרים של הרב שילת והרב קפאח כל אחד בדרכו הוא תראה את זה גם ברמב"ם).

תורת אמת זה תורה אחת שמשפיעה טשולחת קרניים בהרבה צורות אבל בסוף מושפעת מנוסחה אחת, שמש אחת.
משקפי שמש- כן או לא? למה? חסדי הים
[אני לא חובש משקפי שמש. לא נראה לי שאני עתיד לחבוש. סתם התבוננתי בזה היום]

[שאלתי את עצמי אם אנשים הולכים עם זה בשביל ה'לוק' (זה לא דבר רע), או כי באמת כואב להם העיניים מהשמש, או סיבה אחרת]
במקרה שליחרדי מקורי
זה נובע מכאבי עיניים
לא יכולה בליארוון

כשהיו לי עדשות כבר הבנתי שזה חשוב,

ואחרי הלייזר שעשיתי אני בכלל לא מסוגלת בלי...

אין קשר ללוק, דווקא הייתי מעדיפה שיראו ת'עיניים שלי- אבל אם כבר אז ברור שאבחר במשהו שמוסיף ללוק.

הולכת איתם גם בחורף הרבה פעמיים.

וסיבה נוספת- האזור סביב העיניים מאוד רגיש ומתקמט מהר ולכן משקפי שמש גדולות שמכסות על האזור גם עוזרות להגן גם עליו מפני השמש שכידוע תורמת להזדקנות העור.

וחוץ מזה אם זה היה רק ללוק לא הייתי משקיעה את הסכומים שאני מוציאה עליהם... פשוט חייבת איכותיות מאוד בעיקר לשמור אחרי הלייזר.

כןאושר תמידי
לא כואב אבל מציק נורא. (וברור שזה גם מוסיף ללוק, בעיקר כשלא מסתדרים עם השיער בבוקר אפשר לתקוע אותן שם למעלה..)
בייטס טוען שהן רעיון רעמשה

פעם לא הייתי שמה, למרות שהשמש הפריעה לינועם ה
פשוט לא רציתי להראות מגניבה ..

עם הזמן, החלטתי לעשות מה שנוח לי..
^^a-a-aאחרונה

שנאתי את הלוק,היה נראלי מגניב מידי.

 

התחלתי לשים שלמדתי לנהוג, ומאז אני לא נוהג ביום בלי..

עם כמה שזה מעצבן לראות הכל שחוררעות מהדרום

אי אפשר בלי.. זה עושה כאבי עיניים.. וקמטים חחח

למה שחור?ארוון

יש היום משקפי עם אחוזי שקיפות, והעדשה באמת מצוינת ושל חברה טובה..

אני שונאת להסתנוור ><מרב.
והמשקפיים שלח הלכו לאיבוד
לי אישית-הלליש

זה מפחית כאבי ראש באופן משמעותי.

 

 

לאפייגליניזית

אבל הייתי רוצה, כי העיניים ממש כואבות כשצריך לכווץ אותן... לא אוהבת את המראה, אין לי משהו נגד זה, כשזה על אחריםמוציא לשון

לאיוני

אני מעדיף להסתנוור מדי פעם אבל לראות את העולם בצורה ישירה ובלי דברים שיכולים להגביל לי את הראיה עם כל מיני עיוותים שנראים לנו אמתיים. 

 

כן- כשיש שמש חזקה (ולא שכחתי אותם בבית)שיר ידידת

לא- כשאין שמש חזקה.

למה- כדי לא להסתנוור יותר מידי.

 

 

זה לא סקר לקיץ? נפשי תערוג
על משקליטבתה

הכן עצמך לחורף..

עכשיו סקר על השמנה?נפשי תערוג
זה תעשה בקיץ..יטבתה
כדי שנתכונן לחורף המשמין!
(מהקור לא מפסיקים לאכול! ה' יעזור!)
כןיטבתה

כי גיליתי שבלעדיהם היו לי יותר כאבי ראש ועיניים

היום ב"ה כבר לא.

כן... מוריה.ר =)
זה מציק בלי..
בפרט כשמתרגלים.
בנהיגה זה לפעמים ממש עניין בטיחותינע בין הטיפות
במיוחד אם נוסעים לכיוון מזרח בשעות הבוקר וה"חוסם שמש" (לא יודע מה השם של זה) לא מועיל כי השמש נמוכה עדיין והיא מול הפרצוף, ככה שלשים במקרה כזה משקפי שמש מונע תאונות, ואני לא מגזים.
מעבר לזה אין לי בעיה עם הלוק שזה נותן בסיטואציות שזה מתאים, למשל בבית מדרש לא מתאים, ובטיול מתאים.
כן b.n
רק בשביל בריאות העיניים
להחזיק את הכיפה, נגד השמש, אופנה, בטיחות בנהיגהברוךש

במיוחד כשיש רוחות, ואני לא אוהב סיכות. 

ונאים הדבריםשום וחניכה
גמני ישר חשבתי עלזה..אושר תמידי
^ הי נכוןברוךש

אבל עכשיו יש לי כיפה הרבה יותר נחמדה וטובה שמחזיקה נגד הרוח (הארוסה!!) 
אופנה - זה יעבור לידיים שלה. 
שמש ונהיגה - זה עדיין תקף. 


אה ו.. 


אאוטינג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! צוחק
 

אם כבר אאוטינג, אפשר שאלה..?אושר תמידי
כתוב לך בכרטיס האישי שאתה בן 24 (כך גם ציינת בהודעה בלנ״ו בשרשור מזל טוב שפתחו לכבוד אירוסיך)
ובבלוג שלך כתוב שאתה סטודנט לתואר שני.
ואני הקטנה שואלת:
מתי הספקת את כל זה?
חחחח אענה לך בפרטיברוךש


כןהתנערי מעפר

לא אוהבת את ה'לוק' אבל משקפי שמש זה הכרחי לשמור על העיניים.

 

לא השתמשתי עד עכשיו במשקפי שמש כי רוב הזמן אני עם משקפי ראייה (ולא עדשות מגע)

עד שהתחלתי להשתמש בהם בהליכה ממושכת בשמש וזה מפחית כאבי ראש וסינוור.

 

ממליצה

איך כבר נגמר השבוע??נקודה טובה

בוכהבוכהבוכה

אנחנו רק באמצע להזכירך לבי ובשרי

וחוץ מזה-מה רע בשבת?

באידיש יום רביעי נקרא מיטוואך = אמצע השבוע משיח נאו בפומ!


אין רע בשבתנקודה טובה

רק שבסוף שבוע אני עובדת ועד עכשיו נהנתי משני ימי חופש...

יוהויטבתה
מבחינתי סופשבוע כל הזמן... הכי כיף!
אצלי סופשבוע מתחיל ביום רביעי בשעה 16:00
4 על 4?בת-שבע77

יטבתה,חשבתי שאת פחות מרובעתכאילו מוציא לשון

בקטע הזה אני מאוד!יטבתהאחרונה
יום רביעי יבוטל לאלתר!
סופשבוע כל השבוע!
שייגמר כבר !בקטנה
היום פעם ראשונה בחיי לקחתי טרמפיסטיםמופים

שכרתי רכב ונסעתי לחוץ לעיר ולקחתי כמה טרמפיסטים בהלוך ובחזור.

 

איזה כיף זה לעזור לאנשים בלי מאמץ!

 

תמיד הייתי מהצד של מי שלוקח טרמפ...

מזל טוב ים...
^ שלב מעניין בחייםמשה

השבוע לקחתי טרמפ שלוש ילדות בגילאי 4-7בקטנה
היה מצחיק
הן עמדו על המדרכה וחיכו ל"מישהו שהן מכירות". בסדרבקטנה
חמודותבת-שבע77אחרונה
על זה נאמר: כמה טוב לעשות טובאושר תמידי
במזל טוב!! שלב חשוב בחיים ברוךש
שמות הנפגעים מההרעלה, רפואה שלמה בקרוב בעז"ה:לבי ובשרי

מיכאל שלמה בן מיכל

יצחק אייזיק בן מיכל

אביגיל בת מיכל

יעל בת מיכל

 

פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל־הֶהָרִים מֵאַיִן יָבא עֶזְרִי:

ב עֶזְרִי מֵעִם יְ־הוָ־ה עשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:

ג אַל־יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל־יָנוּם שׁמְרֶךָ:

ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:

ה יְ־הוָ־ה שׁמְרֶךָ יְ־הוָ־ה צִלְּךָ עַל־יַד יְמִינֶךָ:

ויוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא־יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:

ז יְ־הוָ־ה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל־רָע יִשְׁמר אֶת־נַפְשֶׁךָ:

ח יְ־הוָ־ה יִשְׁמָר־צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד־עוֹלָם: 

 

 

עצוב..נקודה טובה

רפואה שלמה ומהירה בעז"ה

איזו הרעלה? /תלושה/דינה ל.
עכשיו התעדכנתי. איזה נורא..... דינה ל.
תיקון:+mp8

אביגיל פסיה בת מיכל.

 

ואחת נפטרה, זה כנראה השם של הבת השניה....  בוכה

 

מה שם ההורים?

גם השניה נפטרהחרותיק

היום ראיתי קשת.

4 תינוקות בשבוע האחרון.. פשוט מזעזע..מושיקו
האמת שבחדשות הופיעו 5.. וזה באמת מזעזע..אלמונית 0אחרונה

ה' רומז לנו לחזור בתשובה ואנחנו לא מבינים עצוב

איזה אסון!!!יטבתה
גם הילדים בירושלים וגם התינוקת בראשון..
אוי! ד' ישמור!! מזעזע!!לבי ובשרי
לפחות הייתם משאירים גם את המוציא לשון הקודם...ותן טל

הוא שימש כחיוך רחב ויפה... כעת זה מאוד מבלבל כי כל מי שרגיל להשתמש בקיצור שלו, פתאום מגלה שזה כבר סמיילי שהוא נטו הוצאת לשון...

 

אפשר לעשות משהו בשביל זה? זה מבאס...

עכשיו עובד!יטבתה
תודה!
זוכרים את זה?ריבוזום

http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t550127#6148384

 

מעניין אם זה יתפוס שוב...

 

מתי בפעם האחרונה דיברתם בטלפון?

מדי יום ביומולבי ובשרי

מתי בפעם האחרונה היה לכם קר וחם ביחד? חושב

נגיד ו..אבדת בת מלך

הייתם באיזו הרצאה של רב (לא מישהו מפורסם וזה..) והוא ברך אתכם שיקרה לכם משהו עד לזמן מוגדר..ואתם באמת האמנתם בזה..בכל הכוח...וזה לא קרה/יש סיכוי שזה יקרה..איך הייתם מרגישים?

שכנראה אני עדיין לא הגעתי למקום שאהיה ראוי לזהנפשי תערוג

כנראה יש לי עוד מעט דרך עד שזה יתקיים

כנראה שהוא אמר את זה בתור תפילה! לא כל ברכה אוחסדי הים
תפילה נענית באופן גלוי לעין. תמשיכי להתפלל לה' ולהתקדם בעבודת ה' כדי שתהיי ראויה לזה!

[אין כמעט רב היום שיכול להגיד לך דברים וודאיים על העתיד]
דוגרי? אכזבה מסוימת.הלליש
הייתי מרגיששורש וגרביים
טמבל שהאמנתי מלכתחילה.
(רמז: אני לא אוהב להרגיש טמבל)
בקיצור הרב אמר שתתחתני עוד השנהארוון

הם אומרים את זה הרבה....

שמעתי כזה סיפורפייגליניזית

מאיזו חברה שמאמינה בכל המיסטיקות המטורפות הללו, איך שהיא הייתה מאוכזבת ומעורערת שלאחר חצי שנה היא לא התארסה, זה היה נורא, ואפשר לאמר שזה ם הסביר בצורה מסוימת למה זה הכל שטות אחת גדולה.

זה לא עניין של מיסטיקהלבי ובשרי

יש הרבה רבנים שנוהגים לברך (-אני יודעת שיש שיחלקו על המילה הזו) ונותנים הגבלה לזמן שהברכה תתקיים.

קטונתי מכדי לומר את דעתי על העניין.

מתקנת את עצמי:פייגליניזית

לא ציינתי זאת: היא הלכה למקובל, שילמה לו כמה מאות שקלים, והוא הבטיח לה שתוך חצי שנה היא מתארסת, הכוונה לא לברכות של גדולי תורה. עימכם הסליחה.

אני מזועזעת!!~בממוצע~אחרונה
לא כך היא דרכה של תורה!!!
בוקר שמח!!!בן של מלך
ב"ה
שיהיה לנו כח לתת ושיהיה לנו יום מועיל!
בוקר טוב,פייגליניזית

יום יעיל ושקט

בוקרהרועה
בוקר טוב!יעל מהדרום
בוקר טוב נפשי תערוג
בוקר טוב!יטבתה
שיהיה יום טוב...
בוקר טוב!b.n
בוצר....ת.מ.
טוב אני לא יודעת...
כאבי ראש..~בממוצע~אחרונה
אני עוד אצא מדעתי!!!

וחייבת להתקשר היום למעסיקה החדשה לסגור שעות, שכר ותנאים..
וויש מי לאק!
סקר- כשאתם מקבלים הודעה ב-whatsappלבי ובשרי

כזו:

 

"להתפלל דחוף לרפואת ********** הוא נמצא במצב קשה!

הרופאים לא נותנים לו סיכוי לחיות!

אנא העבירו ל-** אנשים. לא לשבור!"

 

מה אתם עושים?

 

1. מעבירים/ לא מעבירים?

2. אומרים פרק תהלים/ מוסיפים לרשימת השמות לתפילה/ לא עושים כלום?

 

תודה לעונים!

לרוב כלוםבקטנה
אם זה מישהו שאני מכירה שמבקש להתפלל על מי שהוא מכיר אעביר.
כבר קרה כמה פעמים ששלחו והחזרתי שכבר אין על מה להתפלל (פצועים שנפטרו למשל).
לווטספ אין זמנים. אנשים מעבירים בלי לברר
אנינקודה טובה
משתדלת להעביר..לא תמיד אני מספיקה ואם אני יכולה אז אני אומרת גם פרק תהילים...
בד"כ אומרת פרק תהיליםלבב

זה אפעם לא מזיק..חיוך

 

אבל לא מעבירה כי לרוב זה כלום, כמו שכבר כתבו פה..

עונה לעצמי:לבי ובשרי

1. רק אם זה מישהו שאני מכירה אישית אני מעבירה ואומרת תהלים.

2. אם אני לא מכירה, אני לא מעבירה, אבל לפעמים אומרת תהלים.

 

לפני חודש בערך שקיבלתי הודעה כזו:

"חברים יקרים! אנא ממכם הרבו בתפילה ולימוד לרפואת *****

שעבר תאונת דרכים קשה ונמצא בטיפול נמרץ והרופאים נאבקים על חייו וזקוק לרחמי שמים מרובים..

להעביר הלאה לא לשבור..

להעביר כמה שיותר דחוףףף וא-ל כביר לא ימאס תפילת רבים"

 

אותו שם שהוזכר לתפילה היה איש מוכר. ערכתי כמה בירורים וגיליתי שהכל שטויות.

איך עושים דבר כזה?!?!

תלוי, לפעמים כך ולפעמים כך..לב אדום.

הרבה פעמים - פשוט לוחש פרק תהילים.

 

כשיש זמן - משתדל להעביר.

לא מעבירהדינה ל.
בד"כ ההודעות האלו לא רלוונטיות בכלל כי הבנאדם החלים/נפטר, אך אין איך לדעת.

לפני למעלה משנה, כשסבתא שלי חלתה והעברתי תפוצה מעין זו, טרחתי לציין: "נכון לתאריך כך וכך המצב כזה-".
בנוסף ידוע לי שלא טוב להתפלל לרפואת אדם שהבריא, ולכן תפוצות כאלו בעייתיות.
לא מקבל הודעות כאלהיוני


לא מקבל הודעות בוואטצאפ - כי אין לי ותן טל
^^^ (מקבלת כן?)שיר ידידת
בד"כ אומר פרק תהיליםנפשי תערוג

רוב הסיכויים שההודעה כבר לא רלוונטית כדי להעביר אותה

א-ל נא רפא נא לה/לוחליל הרועים
אני מתעלם מ-Whatsapp רוב היום....משה

לא מקבלי. נחמיה
אבל גם אימיילים למינהם לא מעביר כלום אולי יגיד פרק -תמיד מועיל
מעבירה לאיזו קבוצה או שתיים ואומרת פרק תהילים.מוריה.ר =)
לרוב לא מתייחסb.nאחרונה
לא מאמין בהודעות שרשרת...
מי ער?נפשי תערוג

איך עבר לכם היום? 

 

ערה ומשועממתלבי ובשרי

אוף!

אני שונאת את הימים הריקים האלה שאני מרגישה שלא עשיתי בהם כלום.

כאילו כל היום עבר עלי בשעמום אחד גדול.

 

מקווה שמחר יהיה טוב יותר.

אמן!! ומחר יום חדש..יעל מהדרום
אני..יעל מהדרום
לק"י

איך עבר היום?!
היה ארוך..יצאתי בשבע מהבית וחזרתי בשבע וחצי (בערב, כן?!).

התלמידים היו ככה-ככה, אבל בסך הכל עבר בשלום ב"ה.
אח"כ השתלמות על האייפדים.
חיכיתי 4 שעות כמעט לישיבה בנושא "למידה משמעותית"- ת'כלס הייתי צריכה להשלים שעתיים שהיה..וניצלתי את הזמן ממש טוב! הכנתי מלא דברים.
ואז הישיבה- הרצאה: היה די משעשע..אבל יש לבית ספר שלנו מה ללמוד מהנושא, לא העיקר לשמוע הרצאה על זה ולהסכים..
(מי שרוצה להשתעשע- יש הרצאה של יום הרפז--->אאל"ט זה שם המשפחה שלו..בנושא "למידה משמעותית"- הוא ממש מצחיק).

משם הביתה..
טלפונים, קצת עבודות בית והתמרחות פה..

ולישון!!

עד כאן הרצאה בנושא "היום של יעל"
לילה טוב!!
ערה והיה מנוצל עוגת גבינה.
^^^וואו!!בת-שבע77

מה שבאתי לכתובכן

ערה וחולה כמו מי?
בת-שבע77

רפו"ש

ערההתנערי מעפר

היום עבר בנעימים.

מלאה סיפוק

אני יטבתה
יום טוב ב"ה!!
והנה יום רביעי...
"רחם, רחם נא ה' אלוקינו..."
שיעבור בשלום..
אמן!!!אילת השחר

(אופס, ראו שגם אני פה??)

 

כן, כן...

גם אני עוד ערה...

 

איך היה היום? ברוך ה'!!!

משמחות הקטנטנות האלו (התלמידות, כן?)

 

מפעים לראות שיש מציאות שתלמידות רוצה ללמוד תורה, אחרי יום לימודים ארוך!

פשוט אין לי מילים לתאר את ההרגשה, ואת הרצון להידמות למקסימות האלו!!

אני b.n

מיפייגליניזית

מפוצץ, מעייף ומתיש.

אניחרותיק
יחסית סבבה.

כשהוא מתחיל ב6 בחצי,
ונגמר עכשיו,
הוא ארוך!

היה מבחן, דיבורים מליון,
ואז הביתה וללמוד למחר.
אבל נרדמתי באמצע, אז לא גמרתי.
לא נורא, נשרוד‎
ער ..לא לעוד הרבה זמןבן של מלך
שכחת לאחל חלומות חסידייםארווןאחרונה

שאני כבר לא אבין מה זה אומר....

אנוכי...ת.מ.

הייתי מסוחררת בצורה מוזרה כל היום בערך...

אבל הספקתי יחסית הרבה למצב..

וגם אכלתי 3 ארוחות!!! זה כמעט ולא קורה! (ארוחת בוקר הייתה ממש קרובה לארוחת צהרים אבל גם זה משהו)

ושרפתי היום פתיתים ואוכל של הקטנה ניצל ברגע האחרון מגורל דומה...

ער, יחסית מרוצה מההספקיםמשה

חוקי חמוראבימאמע צאדיקה

התורה והעולם התרבותי הכללי 

חכמה

ידע

חידוש 

אלוקות

 

המוח שלי... חפר די להיום

 

בא לי שתקדישו לי שיר!

(Zה על משקל- להעלות קובץ- "מוקדש לכם"

 

 

 

 

 

 

 

"הצלחתי" הערב לפגוע בבנאדם בצורה קשה. 

והולך להיות קשה לתקן את זה....

גם אם נדמה לכם שחשבתם, וחשבתם פעם שניה- תחשבו פעם שלישית לפני שתעשו משהוא.... 

 

 

 

 

אם יש למישהוא מאמר על היסודות ההגותיים של התפיסה הפמיניסטית ו\או השובניסטית-

בבקשה לשלוח לי. תודה. 

 

 

 

הסמליל החדש חיבוק

צ"ע (או יותר נכון- צריך חפירה...) אם מותר או ראוי לשלוח לכינויים מהמגדר השני

ואם מותר או ראוי לשלוח אותו בין בני זוג עג"ב הפורום - ובאילו סייגים 

הנה שיר, מוקדש לךריבוזום

 

אוי.

 

מאמר אין לי.

 

נראה לענ"ד פשוט שלא שולחים סמליל כזה לבני המין השני.

ואי איזה שיר מרגשלשם שבו ואחלמה

ירדו לי דמעות 

כל כך מרגש!!!אילת השחר

הן המילים והן הסרטון המלווה אותן.

 

תודה לך!

גם אני התרגשתי מאודריבוזום

תודה על השיר!מאמע צאדיקה

יש משהוא בזן בודהיזם- שמערר לי מיתר עמוק בפנים... 

קשה להתיישב בדעתי לרשום על זה עבודת סמסטר

זה כמו שרבוב

מבחינת הצ"ע

לא זה יותר צ"עי. נחמיה
אבל בפועל נראה לי שרק מגדר מסויים משתמש בכל סמיילים הנוגעים לדיון בינו לבן עצמו.

המשפט האחרוןדניאל55

חחחח

 

 

 

אנלא מצליחה להבין את השיחות של הזוגות פורום פה....

כאילו, הוא שניה לידך או בפלא. 

חחחח העיקר שאתם מצחיקים

אני יודעת מה זה חוקי חמוראבי!חרותיק

באופן די מפתיע.

מקדישה לך שיר:תולתולאחרונה
חידהנועם ה

תגידו את האמת-

 

מה ההבדל בין זה- צוחק, ל-"חחחח"

 

ובין זה- בוכה/צוחק ל"חחחחחחחחחחחח"

 

 

לא עדיף ללכת על הדרך הקצרה? "ח ח ח ח "?

 

ומבטיחה שזאת ההודעה השטותניקית האחרונה להיום...

 

עברתי  את כל הגבולות שנמסו לי...

חחחחחחחחחחחחחרדי מקורי
לא נראה מצחיק כמו
אווווףחרדי מקורי
שוב לא עובד!!!

אבל בעיקרון.......
יש הבדל גדולריבוזום

"חחחחח" נתפס כלא רציני. לעומת זאת נתפס כלא רציני.

 

אבל יש הבדל גדול בין הלא רציני הראשון ללא רציני השני.

 

הלא רציני הראשון הוא קל דעת, הלא רציני השני  לעומת זאת הוא קל דעת.

 

אבל יש הבדל גדול בין קלות הדעת הראשונה והשניה.

 

קלות הדעת הראשונה היא קלות דעת של ממש, קלות הדעת השניה היא מבולבל

(ולא היתה לך פעם מגבלת הודעות?)ריבוזום

(לא שיש לי בעיה, סתם סקרנות )

הייתהנועם ה
נראה לי שאני חוזרת לדייאטה...
אסביר לך בדיוק,אושר תמידי
אם מישהו יכתוב בהודעה: חחחחחחחחחחח
אני אסיק ממנו שהוא ממש בן אדם מטומטם

ואם הוא יעשה את הסמיילי אז לא...
זה היה מעליב.נועם ה
עבר עריכה על ידי נועם ה בתאריך י"ט בשבט תשע"ד 21:29
|מטומטם גאה|
סורי.. לא התכוונתי..אושר תמידי
היי!ג'נדס

אני עושה את זה לפעמים!!!!

זה כמו ההבדל ביןHakuna.Matata

: )  ל חיוך

 

אין הבדל.

 

גם אני שאלתי את עצמיבת-שבע77

נראה לי שזה צוחקצחוק רגיל

וזהבוכה/צוחק צחוק היסטרי,חסר מעצורים

זה לא רק צוחק - זה גם בוכה.כתר הרימון
בוכה מצחוק, כן?שיר ידידת
לא תמיד.כתר הרימון
או צוחק מבכי. קורה... לא עלינו...נועם ה
ברור!בת-שבע77

בדיוק לזה התכוונתי..

כשהצחוק היסטרי אז מגיעים למצב שבוכים וצוחקים בו זמנית

ככהבוכה/צוחק

זה מהפלאפון ולא זוכר קיצורים בע"פ וזה זוכר. י. נחמיה
הסמיילי פשוט יותר יפהנפשי תערוג

ומעביר יותר את ההרגשה לקורא

^הוא יותר חי.חרותיקאחרונה

ולכתוב חח זה נראה לי כמו לכתוב רר או לל

אין משמעות..

שלום!ויטמין P

מישו פה יודע אולי על מקום שאפשר לקנות עדשות מגע זולות?..(עם צילינדר{ימ"ש!!!})

במבצעים בהלפרין זה יחסית זולנפשי תערוג

לפחות ככה נראה לי

 

ואם לא,

פעם ראיתי בקריית משה שלטים תלויים על עמודים עם פרסומת

אולי הם עדיין מפרסמים שם

זה בלי צילנדר..בררתי שם..ויטמין P
כמה צילינדר?מופים

 

יש עדשות לצילינדר?

 

לי אישית יש צילינדר 8 בעין אחת ו 3 בעין שניה (שזה המווווון למי שלא יודע)

 

ואין שום עדשות שאני יכול לשים, כך שאין לי מושג

 

(ברוך שפטרנו..., לפני ההשתלה היה לי עדשות קשות, וזה היה סיוט נוראי)

1.5 זה משנה?..ויטמין P
עם צילינדר נמוך לא בהכרח חייבים בעדשותמרב.אחרונה
אני עם צילינדר נמוך יחסית (לא זוכרת כמה. נראלי 1) ובעדשות אני בלי צילינדר.. קצת מתסכל לפעמים כשמנסים לראות משו ממש ממש מדוייק מרחוק, אבל זה מסתדר..
מה השקט הזה?? לבי ובשרי

כולם קיבלו על עצמם תענית דיבור דווקא היום?

 

השקט הזה מפריע לי ללמוד!!

יאללה רעש!!!

 

תופיםתופים

איזה שקט?י. נחמיה
יש שרשורים ממש לא ישנים יש שרשורים עם מאות תגובות.

ניצלוש
סקר
מה נחשב שקט בפורום?
חחחחנקודה טובה
קורעת..דיי התעייפנו..יום קשה עבר על כוחותינו..
טוב, מיציתי את ענייני הלימודים להיום.לבי ובשרי

אתם לא עוזרים לי

מה לא ידעת? שובבי"ם וזה נפשי תערוג
זה רק בשני וחמישי..יטבתה

אז בלי תירוצים

מקובלים נוהגים לצום בכל השבוענפשי תערוג

אז כנראה שיש שגזרו על עצמם גם תענית דיבור 

יטבתהאחרונה

בהתחשב במצב הרווח כיום רוב האנשים מדברים באופן דיגיטלי כך שזה עדיין לא סיבה כאילו מוציא לשון

 

כולם לומדים,

חרשנים

באתי לגיחה קצרה ואני חוזרת ללימודיםשיר ידידת

מחר מבחן!!!!!

בהצלחה לי

ברכהנקודה טובה

באלי ללכת היום לקבל ברכה..מי יודע איך אפשר להשיג את הרבנית אליהו או כל רב/רבנית אחרים שמקבלים בנות, בירושלים?

א-מן!פייגליניזית

|במנגינת- אפ-צ'י!| (מילרע, כמובן)

~~~סקר~~~נועם ה
ארוחת ערב..
באיזו שעה אתם אוכלים ארוחת ערב?
באופן קבוע?
מתי שהקיבה מחליטהלבי ובשרי

ממש לא קבוע ולפעמים אני אפילו מדלגת עליה...

לא קבוע...דניאל55

משתדלת שזה יהיה כמה שיותר מוקדם.

 

היום ספציפית, ב7.

בד"כ תמידחרדי מקורי
בשעה 21:00 עד 21:30
וואו...נועם ה
רק אני אוכלת ב22:00/23:30...?
מתי שרעביםאבדת בת מלך
אין דבר כזה מתי שרעביםמישהו10

יש או מתי כספי או בועז שרעבים.

חחחחחחחחחחנקודה טובה
חנקת
^^^^ לגמרי!!!דניאל55

שנינות זה ה עניין!! מלך

חחחחח נועם ה
אוי נו תהיה רציניאבדת בת מלך
אתה לא מכיר את מתי שרעבים? אל תעשה לעצמך בושות....
את עושה לעצמך בושות, שומעת מוזיקת שעטנז...מישהו10
בבה"ז גם אני נוהג ככהטנגענסאחרונה
למעשה אפשר להרחיב מ 21:00-00:00 ממש לא קבוע
בישיבה זה תמיד 20:00
בשעה שמרגישה צורךהתנערי מעפר

לפעמים אני מדלגת עליה ורק שותה משהו (שוקו בד"כ יאמי )

^^מה שהיא אמרה...אושר תמידי
מתי שיש אוכל,פייגליניזית

או מתי שעוברים במרכזית ויש כמה דקות לקנות משהו.

לאחרונה כמעט לא אוכל חוץ ארוחת צהרייםהרועה
הארוחה הכי לא קבועה שליחסדי הים
משתדל מוקדם. אבל לא תמיד יוצא לי. לפעמים אני פשוט מחלק לשתי אכילות קטנות נפרדות.
קודם נתחיל כך: אוכלים ארוחת ערב???כתר הרימון


שאלה טובה התנערי מעפר

אני בד"כ לא.

בד"כ שבע- שמונה.שיר ידידת

 

אז כולם צריכים לזרות מלח על הפצעים?שמואלג
בסביבות 6-7נפשי תערוג

אבל כמעט תמיד יש אחרי זה ארוחת לילה יאמי

כשחוזרים הביתה, איזור שמונה - תשע.לב אדום.

אבל אם אין צורך אז הגיוני שאעשה דברים אחרים במקום,

 

כמו שאקדים אם אהיה רעב ממש..