ביושבי באוטובוס ברחבי בנימין יצא לי לראות את השלטים הקוראים לנו לצעוד לE1, וזה מה שהם גרמו לי ליצור...

ביושבי באוטובוס ברחבי בנימין יצא לי לראות את השלטים הקוראים לנו לצעוד לE1, וזה מה שהם גרמו לי ליצור...


חרדי מקורי
כתר הרימון
י. נחמיהאחרונה
כולם מנסים להיות נחמדים אלי ולא עוזבים אותי בשקט.
רוצה להתחלף?
אל תתני למצב רוח שלהם להשפיע עליך!!!!!! תחיכיי ![]()
![]()
![]()
בכל המובנים![]()
נשמע כואבנקודה טובהחחח באשפוז יש סדר יום ועובדים על תפקוד...(חברה השתחררה לא מזמן)אבל כן,מתיחסים אל הבנאדם ועוזרים לו...
מה דעתך על טיול ככה?אולי ים אל ים?או שביל ישראל?

**
אם הייתי ערביה מחבלת,
יכולת לקבל תנאים מעולים בכלא.
ואפילו לגמור שם את התואר..
אם באלך לאמץ את השיטה- מוזמנת.
אבל לא לידי
היא יכולה לעשות פיגוע אצל הערבים, ואז לםחות לא ימותו יהודים.
מצד שני במקרה כזה ישימו אותה בבידוד, והיא לא תוכל לעשות תואר...
טוב, אז לא!
![]()
בתור אחד שמכיר חולה שהתאשפז בבי"ח לחולי נפש במחלקה פתוחה אני יכול לומר שזה היה סיוט נוראי.
ממש ממש ממש ממש ממש לא מומלץ.
ללכת לזה רק במקרים של פיקוח נפש!!!
אני לא מצליח להעביר את הרמות של הזוועה שהולך שם
טופי תותאני אתקע אותך באיזה חדר ולא אתן לך לצאת

יאיייי!!!
הלוואי שתרצי

אם תבואי אני אפרגן עלייך גם אוכל טעים ומה שבא לך
מהממת שלי, במיוחד בשבילך, בפעם הראשונה אנימשתמשת בסמיילי>>>![]()



אוהבת אותך
יעל מהדרום
אבל בשביל פסק זן לוקחים אוטובוס שמגיע עד הים .
יושבים שם כמה שעות במנוחה
חוזרים הביתה בשמחה
אישיות!
קצת קשה הפעם.
תענו מהר, אני לא רוצה להישאר ל"מי ער".
יצאת מהר 
טוב, מסתבר שזה בעצם האישיות הכי קלה 
נחמד. טוב, אפתח גם, אבל מאוחר יותר... שיהיו עודותן טלאחרונהמשתתפים, ובעיקר, איך לא - ריבוזום 
שטען לי שהוא לא מזדהה עם הפרק הראשון של מסילת ישרים,
(האדם לא נברא למצבו בעולם הזה אלא למצבו בעולם הבא, האדם נברא להתענג על ה' ולהינות מזיו שכינתו)
ואמר שלדעתו זה פשוט מדי והוא מתחבר יותר ל"אורות התשובה" של הרב קוק.
אני פשוט לא מכיר בכלל...
יש סתירה בין השניים?, הם בכלל מדברים על אותו נושא?
מטרת בריאת העולם היא לגלות את השכינה גם ברבדים נמוכים יותר.והתיקון והחזרת הדברים למקומם הנכון היא מטרת הבריאה שיכירו כולם את הקב"ה ואחדותו, והיא עוברת דווקא דרך הקיום של התחתונים, של העולם הזה.
באורות הקודש בחלק של התעלות העולם בחכמה הקודש מדבר על כך שהעולם נמצא בתהליך של התעלות שהוא תמידי ולוקח בו חלק תיקון הרע.
בקיצור לא סתירה, אלא רבדים אחרים ועמוקים.
אז מה שאת אומרת כתוב ברמח"ל עצמו בדרך ה'
והיסוד של זה הוא משנה מפורשת - כל מה שברא הקב"ה לא ברא אלא לכבודו, שנאמר כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשיתיו.
זה תפקידינו בעולם, זה יעודינו, לגלות כבוד שמים, להראות שהקב"ה הוא אחד, ואין כח אחר בעולם, והוא מנהל את כל העולם.
בשביל זה עושים מצוות - לכבד את הקב"ה, בשביל זה בעם כל עבודתינו
אבל זה לא מטרה בפני עצמה. הקב"ה לא צריך את הכבוד שלנו, הוא רוצה להטיב לנו, והוא רוצה שנתענג עליו ונעמוד בניסיון, ולכן הוא ברא עולם שלם, שהתפקיד שלנו בו הוא להרבות כבוד שמים כדי להגיע למטרה של להתענג על ה'
ממילא אין כאן בכלל סתירה, אלא הרב קוק והדרך ה' דיברו על התפקיד בעולם, והמסילת ישרים דיבר על המטרה של כל זה.
הבנתי נכון את הרב קוק?
והרב קוק זצ"ל עצמו כתב "קיצור מס"י" כדי לזכרו היטב. כולל הפרק הראשון כמובן.
ובישיבת מרכז הרב בזמנו של הרצי"ה, הדרכתו היתה להתחיל לימוד אמונה מספר מסילת ישרים - עוד טרם אורות התשובה כמובן.
מוסר הקודש עמ' קס"ז.
והאמת שגם המסילת ישרים עצמו, בפרק הראשון למי שמתבונן היטב.
והכלל הוא שאלו דברים שמשלימים זה את זה - ובעומק הדבר מדברים על אותו ענין. כל אחד בהדגשת המגמה המיוחדת של הספר הספציפי.
ואם לא "מתחברים" למס"י פרק א', אז צריך לעבוד ולהעמיק עד ש"יתחברו" ביחד עם אותן שאיפות שרואים באוהת"ש..
המסילת ישרים בפרק הראשון הוא נורא לוגי, (במיוחד בספר שעשוי בצורת ויכוח)
אין כאן ענין רגשי או אפילו דבר שנלמד ממסורת חז"ל אלא לוגיקה פשוטה (על סף הפילוסופיה)
שלא יתכן שהאדם נברא למצבו בעולם הזה אלא למצבו בעולם הבא.
מה שייך הזדהות כאן?
אם מישהו ילמד ספר חשבון הוא גם יאמר שהוא "לא מזדהה"?!
וההסבר יחסית מפושט שדווקא כאן הפילוסופיה תשאל שאלות בצורה ביקורתית ושיטתית, למרות שהביסוס רציונלי .
אבל זה לא אומר שהעולם לא מסתדר עם לוגיקה.
גם בספר חשבון אפשר לומר שזה פשוט מדי?!
אבל ההבדל הוא כמותי, לא אכותי.
הסיבה שלא מתווכחים עם ספר חשבון הוא שעם לוגיקה לא מתווכחים בכלים לא לוגיים. א"א לומר "לא נראה לי ש1+1=2, לא מתחבר לי רגשית, אני לא מזדהה עם זה"
וזה שייך גם במטרה של העולם. אם הטענה היא לוגית - תתמודד לוגית! אל תדבר איתי על רגשות
עד היום יש דיונים אם היא תגלית או תמצית,
בנוסף יש בה טעיות ובעיות לא פתורות.
יש גם אנשים שחושבים שאין שום אמת מוחלטת,
אבל אין לי ענין כאן להיכנס לפילוסופיה הזאת (ועוד חזון למועד...
)
אני לא מדבר בכלל על רמת וודאות כזאת, אלא על רמת וודאות יומיומית שאיתה אנחנו חיים.
ואנחנו במפורש חיים עפ"י לוגיקה
כבר התחלתי לשמוע
(והתחלתי לקרוא את אורות התשובה...)
נועם האת אומרת סתם או לא?
עבודת ה' חייבת להיות גם מאהב וגם מיראה "עבוד מאהבה - שאין האוהב שונא. ועבוד מיראה - שאין הירא בועט"
כלומר צריך לעבוד גם מיראה וגם מאהבה, שניהם מצוות עשה, וחייבים את שניהם
אם אחד מדגיש יותר את היראה והשני יותר את האהבה - זה כבר שייך לשורש נשמה, ולגישה חינוכית וכו', אבל אף אחד לא יכול לומר "אני לא מזדהה עם עבודה מאהבה\יראה". חלילה! זה חלק מהתורה, ואתה קשור אליו גם כן.
אתה יכול לומר שאתה יותר מתחבר לאחד מהם, ובו אתה יותר משקיע.
אבל במטרה בסיסית בחיים, כשמדברים על מה המטרה שלך בעולם, אי אפשר לדבר על רגשות, אלא על מה האמת, ומה הקב"ה התכוין כשהוא ברא אותך
)מקריאה (בריפרןף) של חצי מאורות התשובה
אני לא רואה קשר בין שני הספרים!
זה כמו לשאול אם יש סתירה בין אורות התשובה לתורת היחסות.
הם בכלל לא מדברים על אותו נושא, ואין שום נקודת השקה ביניהם.
ראיתי בקישור של נועם שיעורים של הרב שפירא על ההבדל ביניהם, כשאני לא מבין מה בכלל הקשר ביניהם!
הקשר היחיד הוא ששניהם ספרי מוסר, שמנסים להלהיב את האדם ולקרב אותו לעבודת ה'.
והרב שפירא דן שם בשיטה של כל אחד.
אבל בתוכן הרעיוני של שני הספרים לא מדובר על אותו נושא בכלל!
ובמה הוא השווה..."ברפרוף" חצי מאורות התשובה -
באמת לא יכול לראות לא רק "קשר בין הספרים" אלא גם בערך לא שום דבר אחר, במחילה...
את אורות התשובה צריך ללמוד, בעיון. זה לוקח זמן ועמל.
זה לא "ספר מוסר להלהיב את הלב בלבד".
על משקל המשל שאמרת: זה כמו שתקרא "ברפרוף חצי מתורת היחסות" ותגיד אם יש קשר...
מה נעשה, יש דברים שצריכים באמת ממש ללמוד.
אבל הבנתי מהרב שפירא שזה לא ספר שנעשה כמקשה אחת, אלא ליקוטים של הרצי"ה מאמרי הראי"ה על תשובה, כשהעריכה היא לפי נושאים, ולא ספר שפרקים בנויים אחד על השני
ובמפורש מספיק מה שעשיתי בשביל לקבל רושם על נושא הספר
גם אם הייתי קורא בריפרוף חצי מתורת היחסות הייתי קולט את הנושא שלה, והייתי מבין שאין שום קשר בינה לבין אורות התשובה...
ההקדמה ו3 פרקים ראשונים- הם קונטרס שהרב קוק עצמו חיבר על הסדר, רק ההמשך הוא ליקוט פיסקאות.
הנושא של אורות התשובה- רק נדמה שהוא מדבר על תשובה, או חזרה לעבודת ה בהתלהבות
באמת הספר מדבר על המהות של האני, והמהות של העולם- והתהליך של אדם לחיות את המהות הזו
זה גם העיסוק של ספר מסילת ישרים. מי זה האני? מה אני עושה פה בעולם? ומתוך זה- איך ממשים את זה?
(עכשיו צריך לתת תשובות מדוייקות- ולהשוות ביניהם כדי להבין מה בדיוק החידוש שהרב קוק כתב שלא היה כבר במסל"ש)
לימוד נעים
עשיתם לי חשק - תבורכו!
רוב הספרים של הרב קוק שבידינו נערכו ע"י הרצי"ה, ואורות הקודש ע"י הרב הנזיר, זצ"ל -
אבל זה לא "ליקוטים" - זוהי תפיסה מאד שטחית (מלבד מה שג' הפרקים הראשונים התחילו "ספר" ועפי"ז נערך גם ההמשך. והרב עצמו היה לומד מספרו זה, כמו שהוא אחרי ה"עריכה" - ואמר שצריך ללומדו "ללא גבול", כפי שמעיד הרב נריה זצ"ל).
זה בוודאי פרקים שיש להם מהלך שלם. לרב קוק היתה משנה פנימית עמוקה וסדורה מאד, וגם כתיבה זורמת וחופשית. והעורכים ערכו עפ"י עומק הבנת המהלך הפנימי שלו.
וכך מעיד הרב הנזיר זצ"ל בהקדמת אוה"ק, ששאל את הרב אם יש "שיטה" שלו. והר אמר לו, בוודאי. והוא עמל - עם גאונותו וידיעותיו הרחבות 12 שנים על מציאת השיטה והעריכה.
נו,.. אז זה לא איזה "ליקוט בעלמא" ובוודאי שלא ניתן ללמוד ב"רפרוף" חצי ספר..
מה שעשית לא מספיק כלל לקבל רושם על נושא הספר. זו הטעות ב"קריאה" כזו ובכלל בתפיסה הזו של הספרים הללו. זה לא "ספר מוסר" לעיין בין מנחה למעריב. זה מדע עמוק, מדע האמונה, וצריך ממש ללמוד בשביל זה.
ה"משל, שהבאת לא שייך.. מה שאמרתי היה כדי להמחיש איך לא קולטים ספר עמוק ברפרוף מהיר. אז נכון שאם היית רואה ספר שכולו נוסחאות - היית מבין די מהר שהוא כנראה לא ספר בישול.. אבל לא היית מבין מה יש בו..
אבל אם היית רואה שני ספרים בפיזיקה בלי להבין מה כתוב בהם, יש להניח שהיה לך קשה להחליט אם יש להם ענין יסודי משותף או לא...
פשוט - אלו עניינים עמוקים. ממש שווה עיון..
אם רבי עקיבא סובר דין אחד בהלכות פרה אדומה הוא יחלוק על ר' ישמעאל שדיבר על הלכות מזוזה?!
יש לפעמים פילפולים שמנסים לחבר שני דברים בתורה, אבל בד"כ אין קשר בין נושאים בתוך התורה
גם כאן יתכן שיהיה קשר בסופו של דבר, אבל זה ממש פילפול עמוק לומר את זה
חסדי היםכשהיו לי עדשות כבר הבנתי שזה חשוב,
ואחרי הלייזר שעשיתי אני בכלל לא מסוגלת בלי...
אין קשר ללוק, דווקא הייתי מעדיפה שיראו ת'עיניים שלי- אבל אם כבר אז ברור שאבחר במשהו שמוסיף ללוק.
הולכת איתם גם בחורף הרבה פעמיים.
וסיבה נוספת- האזור סביב העיניים מאוד רגיש ומתקמט מהר ולכן משקפי שמש גדולות שמכסות על האזור גם עוזרות להגן גם עליו מפני השמש שכידוע תורמת להזדקנות העור.
וחוץ מזה אם זה היה רק ללוק לא הייתי משקיעה את הסכומים שאני מוציאה עליהם... פשוט חייבת איכותיות מאוד בעיקר לשמור אחרי הלייזר.
אושר תמידי
)
..שנאתי את הלוק,היה נראלי מגניב מידי.
התחלתי לשים שלמדתי לנהוג, ומאז אני לא נוהג ביום בלי..
אי אפשר בלי.. זה עושה כאבי עיניים.. וקמטים חחח
יש היום משקפי עם אחוזי שקיפות, והעדשה באמת מצוינת ושל חברה טובה..

זה מפחית כאבי ראש באופן משמעותי.
אבל הייתי רוצה, כי העיניים ממש כואבות כשצריך לכווץ אותן... לא אוהבת את המראה, אין לי משהו נגד זה, כשזה על אחרים![]()
אני מעדיף להסתנוור מדי פעם אבל לראות את העולם בצורה ישירה ובלי דברים שיכולים להגביל לי את הראיה עם כל מיני עיוותים שנראים לנו אמתיים.
)שיר ידידתלא- כשאין שמש חזקה.
למה- כדי לא להסתנוור יותר מידי.
נפשי תערוגהכן עצמך לחורף..
כי גיליתי שבלעדיהם היו לי יותר כאבי ראש ועיניים
היום ב"ה כבר לא.
מוריה.ר =)
b.nבמיוחד כשיש רוחות, ואני לא אוהב סיכות.
אושר תמידיאבל עכשיו יש לי כיפה הרבה יותר נחמדה וטובה שמחזיקה נגד הרוח (הארוסה!!)
אופנה - זה יעבור לידיים שלה.
שמש ונהיגה - זה עדיין תקף.
אה ו..
אאוטינג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
אושר תמידי
לא אוהבת את ה'לוק' אבל משקפי שמש זה הכרחי לשמור על העיניים.
לא השתמשתי עד עכשיו במשקפי שמש כי רוב הזמן אני עם משקפי ראייה (ולא עדשות מגע)
עד שהתחלתי להשתמש בהם בהליכה ממושכת בשמש וזה מפחית כאבי ראש וסינוור.
ממליצה 
![]()
![]()
![]()
לבי ובשריוחוץ מזה-מה רע בשבת?
משיח נאו בפומ!רק שבסוף שבוע אני עובדת ועד עכשיו נהנתי משני ימי חופש...

4 על 4?בת-שבע77יטבתה,חשבתי שאת פחות מרובעת![]()

שכרתי רכב ונסעתי לחוץ לעיר ולקחתי כמה טרמפיסטים בהלוך ובחזור.
איזה כיף זה לעזור לאנשים בלי מאמץ!
תמיד הייתי מהצד של מי שלוקח טרמפ...
ים...
בת-שבע77אחרונה
אושר תמידי
ברוךשמיכאל שלמה בן מיכל
יצחק אייזיק בן מיכל
אביגיל בת מיכל
יעל בת מיכל
פרק קכא
א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל־הֶהָרִים מֵאַיִן יָבא עֶזְרִי:
ב עֶזְרִי מֵעִם יְ־הוָ־ה עשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
ג אַל־יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל־יָנוּם שׁמְרֶךָ:
ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:
ה יְ־הוָ־ה שׁמְרֶךָ יְ־הוָ־ה צִלְּךָ עַל־יַד יְמִינֶךָ:
ויוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא־יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:
ז יְ־הוָ־ה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל־רָע יִשְׁמר אֶת־נַפְשֶׁךָ:
ח יְ־הוָ־ה יִשְׁמָר־צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד־עוֹלָם:
נקודה טובהרפואה שלמה ומהירה בעז"ה
דינה ל.אביגיל פסיה בת מיכל.
ואחת נפטרה, זה כנראה השם של הבת השניה.... ![]()
מה שם ההורים?
חרותיקהיום ראיתי קשת.
מושיקוה' רומז לנו לחזור בתשובה ואנחנו לא מבינים ![]()

ד' ישמור!! מזעזע!!לבי ובשריhttp://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t550127#6148384
מעניין אם זה יתפוס שוב...
מתי בפעם האחרונה דיברתם בטלפון?
מתי בפעם האחרונה היה לכם קר וחם ביחד? ![]()
הייתם באיזו הרצאה של רב (לא מישהו מפורסם וזה..) והוא ברך אתכם שיקרה לכם משהו עד לזמן מוגדר..ואתם באמת האמנתם בזה..בכל הכוח...וזה לא קרה/יש סיכוי שזה יקרה..איך הייתם מרגישים?
כנראה יש לי עוד מעט דרך עד שזה יתקיים
הם אומרים את זה הרבה....
מאיזו חברה שמאמינה בכל המיסטיקות המטורפות הללו, איך שהיא הייתה מאוכזבת ומעורערת שלאחר חצי שנה היא לא התארסה, זה היה נורא, ואפשר לאמר שזה ם הסביר בצורה מסוימת למה זה הכל שטות אחת גדולה.
יש הרבה רבנים שנוהגים לברך (-אני יודעת שיש שיחלקו על המילה הזו) ונותנים הגבלה לזמן שהברכה תתקיים.
קטונתי מכדי לומר את דעתי על העניין.
לא ציינתי זאת: היא הלכה למקובל, שילמה לו כמה מאות שקלים, והוא הבטיח לה שתוך חצי שנה היא מתארסת, הכוונה לא לברכות של גדולי תורה. עימכם הסליחה.
אני מזועזעת!!~בממוצע~אחרונה
יום יעיל ושקט
נפשי תערוג
למעסיקה החדשה לסגור שעות, שכר ותנאים..
כזו:
"להתפלל דחוף לרפואת ********** הוא נמצא במצב קשה!
הרופאים לא נותנים לו סיכוי לחיות!
אנא העבירו ל-** אנשים. לא לשבור!"
מה אתם עושים?
1. מעבירים/ לא מעבירים?
2. אומרים פרק תהלים/ מוסיפים לרשימת השמות לתפילה/ לא עושים כלום?
תודה לעונים!
זה אפעם לא מזיק..![]()
אבל לא מעבירה כי לרוב זה כלום, כמו שכבר כתבו פה..
1. רק אם זה מישהו שאני מכירה אישית אני מעבירה ואומרת תהלים.
2. אם אני לא מכירה, אני לא מעבירה, אבל לפעמים אומרת תהלים.
לפני חודש בערך שקיבלתי הודעה כזו:
"חברים יקרים! אנא ממכם הרבו בתפילה ולימוד לרפואת *****
שעבר תאונת דרכים קשה ונמצא בטיפול נמרץ והרופאים נאבקים על חייו וזקוק לרחמי שמים מרובים..
להעביר הלאה לא לשבור..
להעביר כמה שיותר דחוףףף וא-ל כביר לא ימאס תפילת רבים"
אותו שם שהוזכר לתפילה היה איש מוכר. ערכתי כמה בירורים וגיליתי שהכל שטויות.
איך עושים דבר כזה?!?!
הרבה פעמים - פשוט לוחש פרק תהילים.
כשיש זמן - משתדל להעביר.
ותן טל
)שיר ידידתרוב הסיכויים שההודעה כבר לא רלוונטית כדי להעביר אותה
איך עבר לכם היום? ![]()
אוף!
אני שונאת את הימים הריקים האלה שאני מרגישה שלא עשיתי בהם כלום.
כאילו כל היום עבר עלי בשעמום אחד גדול.
מקווה שמחר יהיה טוב יותר.
).


עוגת גבינה.מה שבאתי לכתוב![]()
כמו מי?
בת-שבע77רפו"ש
היום עבר בנעימים.
מלאה סיפוק 
יטבתה(אופס, ראו שגם אני פה??)
כן, כן...
גם אני עוד ערה...
איך היה היום? ברוך ה'!!!
משמחות הקטנטנות האלו (התלמידות, כן?)
מפעים לראות שיש מציאות שתלמידות רוצה ללמוד תורה, אחרי יום לימודים ארוך!
פשוט אין לי מילים לתאר את ההרגשה, ואת הרצון להידמות למקסימות האלו!!
b.nמפוצץ, מעייף ומתיש.
שאני כבר לא אבין מה זה אומר....
הייתי מסוחררת בצורה מוזרה כל היום בערך...
אבל הספקתי יחסית הרבה למצב..
וגם אכלתי 3 ארוחות!!! זה כמעט ולא קורה! (ארוחת בוקר הייתה ממש קרובה לארוחת צהרים אבל גם זה משהו)
ושרפתי היום פתיתים ואוכל של הקטנה ניצל ברגע האחרון מגורל דומה...
התורה והעולם התרבותי הכללי
חכמה
ידע
חידוש
אלוקות
המוח שלי... חפר די להיום
בא לי שתקדישו לי שיר!
(Zה על משקל- להעלות קובץ- "מוקדש לכם"
)
"הצלחתי" הערב לפגוע בבנאדם בצורה קשה.
והולך להיות קשה לתקן את זה....
גם אם נדמה לכם שחשבתם, וחשבתם פעם שניה- תחשבו פעם שלישית לפני שתעשו משהוא....
אם יש למישהוא מאמר על היסודות ההגותיים של התפיסה הפמיניסטית ו\או השובניסטית-
בבקשה לשלוח לי. תודה.
הסמליל החדש ![]()
צ"ע (או יותר נכון- צריך חפירה...) אם מותר או ראוי לשלוח לכינויים מהמגדר השני
ואם מותר או ראוי לשלוח אותו בין בני זוג עג"ב הפורום - ובאילו סייגים
ירדו לי דמעות
הן המילים והן הסרטון המלווה אותן.
תודה לך!
יש משהוא בזן בודהיזם- שמערר לי מיתר עמוק בפנים...
קשה להתיישב בדעתי לרשום על זה עבודת סמסטר
זה כמו
שרבובמבחינת הצ"ע
חחחח
אנלא מצליחה להבין את השיחות של הזוגות פורום פה....
כאילו, הוא שניה לידך או בפלא.
חחחח העיקר שאתם מצחיקים
באופן די מפתיע.
תגידו את האמת-
מה ההבדל בין זה-
, ל-"חחחח"
ובין זה-
ל"חחחחחחחחחחחח"
לא עדיף ללכת על הדרך הקצרה? "ח ח ח ח "?
ומבטיחה שזאת ההודעה השטותניקית האחרונה להיום...
עברתי את כל הגבולות שנמסו לי...






"חחחחח" נתפס כלא רציני.
לעומת זאת נתפס כלא רציני.
אבל יש הבדל גדול בין הלא רציני הראשון ללא רציני השני.
הלא רציני הראשון הוא קל דעת, הלא רציני השני לעומת זאת הוא קל דעת.
אבל יש הבדל גדול בין קלות הדעת הראשונה והשניה.
קלות הדעת הראשונה היא קלות דעת של ממש, קלות הדעת השניה היא ![]()
(לא שיש לי בעיה, סתם סקרנות
)
הייתהנועם ה

זה היה מעליב.נועם ה
אושר תמידיאני עושה את זה לפעמים!!!!

: ) ל ![]()
אין הבדל.
נראה לי שזה
צחוק רגיל
וזה
צחוק היסטרי,חסר מעצורים
זה לא רק צוחק - זה גם בוכה.כתר הרימוןבדיוק לזה התכוונתי..
כשהצחוק היסטרי אז מגיעים למצב שבוכים וצוחקים בו זמנית
ככה![]()
י. נחמיהומעביר יותר את ההרגשה לקורא
ולכתוב חח זה נראה לי כמו לכתוב רר או לל
אין משמעות..
מישו פה יודע אולי על מקום שאפשר לקנות עדשות מגע זולות?..(עם צילינדר{ימ"ש!!!})
לפחות ככה נראה לי
ואם לא,
פעם ראיתי בקריית משה שלטים תלויים על עמודים עם פרסומת
אולי הם עדיין מפרסמים שם
יש עדשות לצילינדר?
לי אישית יש צילינדר 8 בעין אחת ו 3 בעין שניה (שזה המווווון למי שלא יודע)
ואין שום עדשות שאני יכול לשים, כך שאין לי מושג
(ברוך שפטרנו..., לפני ההשתלה היה לי עדשות קשות, וזה היה סיוט נוראי)
לבי ובשריכולם קיבלו על עצמם תענית דיבור דווקא היום?
השקט הזה מפריע לי ללמוד!!
יאללה רעש!!!
![]()
![]()
אתם לא עוזרים לי 
נפשי תערוגאז בלי תירוצים 
אז כנראה שיש שגזרו על עצמם גם תענית דיבור
יטבתהאחרונהבהתחשב במצב הרווח כיום רוב האנשים מדברים באופן דיגיטלי כך שזה עדיין לא סיבה ![]()
כולם לומדים,
חרשנים 
מחר מבחן!!!!!
בהצלחה לי
באלי ללכת היום לקבל ברכה..מי יודע איך אפשר להשיג את הרבנית אליהו או כל רב/רבנית אחרים שמקבלים בנות, בירושלים?
|במנגינת- אפ-צ'י!| (מילרע, כמובן)
ממש לא קבוע ולפעמים אני אפילו מדלגת עליה...
משתדלת שזה יהיה כמה שיותר מוקדם.
היום ספציפית, ב7.
חרדי מקורייש או מתי כספי או בועז שרעבים.
שנינות זה ה עניין!! ![]()
נועם ה
לפעמים אני מדלגת עליה ורק שותה משהו (שוקו בד"כ
)
או מתי שעוברים במרכזית ויש כמה דקות לקנות משהו.
התנערי מעפראני בד"כ לא.
אבל כמעט תמיד יש אחרי זה ארוחת לילה ![]()

אבל אם אין צורך אז הגיוני שאעשה דברים אחרים במקום,
כמו שאקדים אם אהיה רעב ממש..