אם כן, מה הדבר המרכזי שגורם לכם לעלות?
אם לא, מה הדבר המרכזי שגורם לכם לא לעלות?
בשלש שנים האחרונות לא עליתי.
לא מתוך אידאולוגיה שאסור, פשוט לא ראיתי איך זה מביא אותי להתרוממות גדולה בעבודת ה'. ואם בגלל חמשת המצוות שמקיימים - בוא נגיד, יש עוד הרבה מצוות שאפשר לקיים בזמן הזה של הנסיעה עד לירושלים והעליה.
לא טיעון משהו אם נאמר את האמת
אבל זה פשוט לא כ"כ עיקרי ועקרוני לי כעת. אז זה כן טיעון משהו. לפחות לי.
א. אני מניח שהייתי עולה לא"י. עולה להר הבית? לא יודע. אני גם מניח שכן. אבל זה נושא מורכב מעט.
ב. כן, מבקר.
אמן, גם לך.
ושנכין מחר סעודת יו"ט.
כנראה שהתשובה היא גם וגם
כלומר בידיים
מה גם אם ירד משמיים לא יוכלו לעולם להחריב אותו תחשוב על זה
אז הוא צריך שאתה תבנה אותו? ויתן לך על זה מצוות עשה?
בכל מקרה הוא יכול לבד.
אבל נתן לנו מצוות, מאלף ואחת סיבות.
סורי שאני אומר, אבל זה הגיון מגוחך לומר שאם הוא יוריד אז הוא "לא צריך" ולא יבזבז עלינו מצוה..
ובכלל, סלח לי, אבל לא הבנתי, יש מ"ע לבנות מקדש, על זה אין חולק, אז מה זה "הוא יתן לך"? כאילו - תתבטל המצוה? איך זה עובד בדיוק?
על אנשים וזו לא פעם ראשונה שאני נתקל בך אז תעשה לי טובה תתקדם ואל תגיב ההתנשאות שלך לא תביא אותך לשום מקום בחיים
אני לא מכיר אותך אבל הגאווה הזו זה הדבר הכי דוחה שיש בעולם אל תענה עכשיו ותתחיל להראות כמה אתה חכם ומבין תחשוב על מה שאמרתי ואז תענה
מאמינים שזה כבר ירד עם הכל בפנים כבר, לא?
כאן יש סיכום של התייחסות הרבי לדעות אם בית המקדש השלישי ירד מהשמים או יבנה בידי אדם.
http://www.chabad.co.il/?template=article&topic=105&article=5282
לקיים את המצווה היקרה הזו.
אבוי לנו אם לא נזכה.
לא שאכפת לי שיבנו אותו,
אבל מן הסתם זה יעורר אצלי התפעלות שתגרום לי יותר להעריך את הדבר הזה.
ובכלל לראות נס כזה מול העיניים זה מדהים.
משמיים- כדי שיהיה קידוש ה' גדול
בידיים- להיות שותף בגוף וכו'
אני זמנית כאןמלאא פעמים מספרים לא מזוהים (שגם בme לא מזוהים), לא שומעים כלום בצד השני של הקו, ואחרי כמה שניות מתנתק.
קורה גם לכם? זה כבר חודש ככה וזה משגע ![]()
אהה והיי אנשים
קופצת מידי פעם![]()
לא מכיר את זה, מצטער לשמוע..
תלוי בסוג הפלאפון, יכול להיות שיש בהגדרות אפשרות לחסום שיחות ממספר לא מזוהה
(אל תצעקו עלי, @דימיטרי רובנוב זאת שביקשה שאני אפתח שרשור.)
אז מה דעתכם על מפלצות בחושך,
מפחדים?
בעל סברא ישרה.
למגילה, ומן הסתם הכוונה לדף יד. שם מנה רש"י את כל הנביאים, ולא מנה את אלעזר.
ראה עוד בתוס' סנהדרין (טז.) [ציינו רעק"א בגה"ש עירובין סג.] שכתבו לגבי אלעזר (וכנראה לגבי כל שואל באו"ת) שהיה שואל באורים ותומים ונגלה לו בנבואה. וכהאי גוונא כתב התוס' רא"ש בהוריות (יג.) ע"ש, אלא שכתב לשון 'כמו נביא'. וצריך לעיין עוד בזה.
וזה סיוע לדבריו שהיה נביא.
ואני עכשיו רואה שהפשט בדבריהם הוא כהבנתך.
נראה לי שפתרתי את בעיית מונטי הול.
בתקופה הזאת הרגשתי פשוט זוועה...
בלילות במיוחד עולים כל הרגשות הלא טובים וזה
ועכשיו, יש לי ממש שמחה!
ואני גם ממש מדמיינת גאולה בעיניים...
(ולא, אני לא אחת שמדמיינת דברים כאלה, או שבכללי אופטימית במיוחד לגבי כל העניין של הגאולה)
הלוואי ונשמע בשורות טובות אמן!
מה יותר גרוע מדחיין סדרתי?
דחיין סדרתי שלא מודה שהוא כזה..![]()
זה כל ההגבלות שיש

והעיר שושן נבוכה..
יש מחקרים על כך שהמסכות שכולם לובשים אחרי יומיים של חבישה לא שוות כלום.
אבל יש עניין שאנשים ילכו עם מסכות, זה מצטלם טוב שעושים משהו כדי למגר.
סטיגידיש![]()
כתוב בכותרת שזה רק עדכונים מיוחדים לסוף השבוע
אמרו משהו על תחב"צ בסופי שבוע? רואה שלא מוזכר
מ. רנדומלי 2
הצטרפו ושלחו הודעה לאחד המנהלים)
מ. רנדומלי 2איך אפשר לראות את כולם יחד?!

נראה לי איפשהו בירושלים

אני רוצה להאמין שהם מסתמכים על מלווים או עוברים ושבים שיעשו עם זה משהו..
שמיועד לעיוורים
הצעת חוק: להוסיף סימון מיוחד בכתיבה למילה בהגייה ביינישית.
שלום חברים
אני בעל תשובה שמתחיל מאוד לתחבר לציונות הדתית
אני סקרן לגבי כל מה שנוגע למגזר הזה
אשמח אם מישהו יסביר לי מה האידיאולוגיה של "נוער הגבעות"
ויסביר עליהם בכללי, יש לו המון בורות בנושא הזה.
אני כן יודע שהם מקימים מאחזים מציקים לישמעאלים וגם מדי פעם לחיילים (האם האנשים שעושים את זה הם מיעוט או רוב?)
אשמח להסבר מקיף אם אפשר
והאם אתם מצדיקים את הפעילות שלהם?
מַהוּ צַעַר הַשְּׁכִינָה,
וְהָיָה מַמְשִׁיל זֹאת לְאָדָם שֶׁבָּנָה מִפְעָל גָּדוֹל,
כשֶׁבָּנָיו שֶׁל מְיַסֵּד הַמִּפְעָל גָּדְלוּ,
בִּקְשׁוּ גַּם הֵם לְהִכָּנֵס אֶל הַמִּפְעָל וּלְסַיֵּעַ לַאֲבִיהֶם,
וְהוּא נָתַן לָהֶם אֶת הָאֶפְשָׁרוּת לְהִכָּנֵס וְלַעֲבדֹ בַּמִּפְעָל
וְגַם לְקַבֵּל לְעַצְמָם חֲלָקִים גְּדוֹלִים מֵהָרְווָחִים שֶׁבַּמִּפְעָל,
עַד שֶׁהַבָּנִים הָפְכוּ לִהְיוֹת אֲנָשִׁים עֲשִׁירִים גְּדוֹלִים.
כַּאֲשֶׁר הִזְדַּקֵּן הָאָב וּכְבָר נֶחֱלַשׁ בְּכֹחוֹתָיו,
בָּאוּ בָּנָיו וְהֵחֵלּוּ לִדְחֹק אֶת צְעָדָיו,
וּלְבַסּוֹף הִקְצִיבוּ לוֹ פִּנָּה קְטַנָּה
בְּלִי לָתֵת לוֹ אֶת הָאֶפְשָׁרוּת
לְהַמְשִׁיךְ לְנַהֵל אֶת הַמִּפְעָל
אֶפְשָׁר לְשַׁעֵר אֵיזֶה צַעַר וּכְאֵב יֵשׁ לָאָב
כְּאִלּוּ הוּא אָדָם זָר,
ולֹא חָשִׁים כְּלַפָּיו שׁוּם רֶגֶשׁ שֶׁל הַכָּרַת הַטּוֹב
ומְזַלְזְלִים בִּכְבוֹדוֹ וְדוֹחֲקִים אוֹתוֹ לְפִנָּתוֹ.
הַקָּבָּ"ה בָּרָא אֶת עוֹלָמוֹ וְהוּא מְחַיֶּה אוֹתוֹ בְּכָל רֶגַע וְרֶגַע, וְכָל מַטְּרָתוֹ הִיא שֶׁדֶּרֶךְ עוֹלָמוֹ וּבְרִיאָתוֹ נַכִּיר בּוֹ שֶׁכָּל מַה שֶּׁיֶּשׁ לָנוּ הַכֹּל מֵאִתּוֹ יִתְבָּרַךְ, וְהוּא הַנּוֹתֵן לְךָ כֹּחַ לַעֲשׂוֹת חָיִל. |