שרשור חדש
רעיונות למשחקים שאפשר לשחק בשתיים?? מצולות


אם זה עוד רלוונטי..אש"האחרונה

הצתה מאוחרת (אם את לא מכירה אני אסביר)

כן לא שחור לבן

ניחוש אירוע/אדם- אחת חושבת על מישהו והשניה צריכה לנחש בשאלות של כן ולא

3 מקלות

קלפים (ספיד לדוג')

פעילות הכרותכפרוני עלי

נדרשתי לארגן משחק הכרות של העדה..

מדובר במסה של 40 חניכים (:

זה דחווווף..

 אשמח למשחק שלא דורש הרבה הכנה משו קליל חמוד וכיפי ..

יאללה תתחילו לשפוך את כל הצופרים שיש למחנה..גיברת פלסף.
יש לי כמה...עורי עורי

1)קונים סט עזרה ראשונה(צעצוע בשתי שקל) וכותבים:חלית? נפצעת? ברוך הבא למועדון

2)עושים בינגו מחנה של מלא דברים (עדיף ציורים במקום מילים) ואז מי שמוצא הכי הרבה דברים מנצח... לדוגמא:פרות, עץ דקל, תמרור עצור וכל מה שעולה לראש.

3)הייתם C השפיצים ולתת להם משהו עם שפיץ או אפילו קיסם. (אם זה בנות-אפשר לקנות את הסיכת מקור)

4)לסוף המסלול-סוף מסלול מחנה תשע"ג ואז מציירים את הסמל של בנ"ע עם שני כנפיים כמו בצבא...

 

אני אעלה עוד בעז"ה

עוד...עורי עורי

5)שיר לפני השינהכדאי לצייר כבשה)

הכבש השישה עשר/יהונתן גפן

כשאני לא מצליח להרדם 
ומחשבות יוצאות ונכנסות, 
אני יושב על המיטה שלי 
וסופר כבשים (ולפעמים גם כבשות). 

העדר עובר מעל לראשי 
ונעלם מאחורי הגב 
וכל כבש שעובר דומה בדיוק 
לכבש שעבר פה לפניו. 

כבש ראשון וכבש שני, 
כבש שלישי ורביעי, 
כדורים של צמר, כולם דומים, 
עוברים כבש שמיני וכבש תשיעי. 

אך כשמגיע הכבש השישה עשר, 
אני יודע שהוא יעצור ויסתובב לי בחדר, 
ואני מבין שהכבש הזה יישאר 
ואין לו עניין להמשיך עם העדר. 
אני לוחש לו: "נו כבש? תזוז! 
תן פעם לספור את כולם!" 
אבל הוא לא זז. 
והכבש השישה עשר הוא בדרך כלל 
הכבש שאיתו אני נרדם. 

 

6)לבוקר:

תמונה של קוף ולמטה לכתוב-

כדי שלא תיראה/י ככה רוץ/י להסתדר!!

חחח כל פעם עולה לי משהו חדשעורי עורי

נוף יש בכל העולם,ממתקים מוכרים גם באמריקה,חופש יש גם בהודו,אוטובוסים יש גם בלונדון,אבל בטיול שלנו הלכנו ארבע אמות חדשות בא''י,כבשנו ברליגנו הרים וגאיות,האוויר היה אחר-קדוש.

 

 

ללילהעורי עורי
עבר עריכה על ידי עורי עורי בתאריך כ"ה בתמוז תשע"ג 21:03

גוזרים חתיכת סול ומהדקים אותה ככה שיוצא שק"ש ואז מכניסים לתוכו נחש גומי

וכותבים על הסול: נחש בשק"ש

וואי זה רעיונות ממש טובים!!!תלמידתיה

יש לי עוד משהו- אנחנו שמנו בכיס של החולצתנועה מלא פתקים קטנים שכל פעם שחניכה הגיעה אלינו עם תלונה, שלפנו לה פתק אחד שהיה כתוב בו "סיפורך מאוד נגע לליבי , את אדם מאוד מרגש!"

וזה באמת עזר! הם לא התלוננו עד סוף המחנה!

הנה עוד-הודה גולדה=)

*מביאים להם בועות סבון וכותבים-"הכל תלוי במצב רוח"

*גומי בצורת נשיקה="נשיקת לילה טוב (מאמא)"

*מזרק שבתוכו סוכריות-"מי שלא שותה בפה שותה בוריד"

יש עוד הרבה אני צכה להיזכר..

 

 

למסלול- מאחורי ההר (לקפל תדף) יש עוד הר..דורשת קרבתך
לכתוב על דף משתי הצדדים-משעמם לך?יש לי עיסוק בשבילפיתה פיתה

ך בצד השני..

רעיון שעולה לי..מירב707

יש 5 דברים במחנה שאי אפשר בלעדיהם (משהו כזה חח )
אחד מהם זה מיטה אז אפשרי ליצור מיטה מקיסמים גדולים ואז לשים אלבד בחלק של המזרן , זה יוצא מממש יפה !!

מלא עבודה אבל שווה :]
 

ישלי עוד רעיונות (:כפרוני עלי

צופר מזהה-  שיראו שאנחנו גרות בx- שרשרת הוואי\ שרוכים זוהרים לנעל \ 

אנחנו עושות עגילים וכותבים ( מעלות הכי שפיציות תכניסו אתזה טוב טוב לראש )

ללילה אנחנו מכינות להן כרית מאלבד (שמים צמר גפן ומאדקים וכותבים תחליף לכרית (:

רובה מים תמיד כיף

להכין מד שמדביקים על הבקבוק וכל שליש בקבוק גדול שמסיימים מקבלים מסטיק וכאלה

מהבבים ללילה\ סטיקלטים

מראה לבוקר ..

(רעיון לפעילות לילית - להכין שירון ולהקדיש שיר לחניכה ..(נניח חניכה חברותית אז שיר על חברים))

שלט שתולים על הגב- איך אני הולכ\ת ? \פדלאה פדלאה אבל לפנייך

לגזור מסגרת ולכתוב מה רבו מעשיך ה' (:

מזרק עם שוקולד או עם סוכריות בפנים ולכתוב זריקת מרץ ..

מקווה שהועלתי (: 

בהצלחה !

 

 

תכניסו אתזה טוב לאוזניים **כפרוני עליאחרונה
מדריכים ומדריכות יקרים!יש לי בעיה עם חניכותי...בוןבון

 

בס"ד

הן בכיתה ז',אני מדריכה בלי מדשית..

חניכותי מתוקות וכו...אבל הן לא שמות עלי!!!הן עושות רעש בלי הפסקה,עושות באלאגן בכוונה,אומרות דברים פוגעים כלפי...(למדתי פשוט לא לקחת ללב)

מה לעשות איתן??זה חוסר אונים!!

להתנהג בקשיחות?

 

קודם כל בהצלחהאנונימוש

דבר שני החניכות שלי אומנם יותר צעירות אבל גם לי יש את אותה הבעיה.

מה שאני עשיתי זה עיצוב התנהגות כלומר קניתי חבילת כסף מזוייף וחילקתי להן אותו בצורה מסויימת ובסוף יום/שבוע/חודש הן יכולות לקנות דברים עם הכסף

תנסי

בהצלחה

אולי לתת ל2 בנות שהכי מפריעותשושנה!

להכין ולהעביר פעולה אחת?

ככה הן ידעו ויעריכו מזה להכין פעולה, ובכלל - להעביר אותה!!!

וברגע שהן יבינו - זה ישפיע על כולם...

ב"הצלחה

( הרעיון הזה נמצא בספר"שרוך וסנדלים" ממש מומלץ!)יוני123456
תודרבה!!בוןבון
שמעתי רעיוןעורי עורי

שמד"שיות עשו- הן נתנו לחניכות שלהן דף לבן גדול והחניכות היו צריכות לקשט אותו.. הן נתנו להן איזה חצי שעה ככה ואז פשוט לקחו את הדף וקרעו אותו. המסר-כמו שאנחנו משקיעות בכן ונותנות את כל כולנו שתהנו ושזה יצא טוב, ככה אתן צריכות להקשיב ולא להפריע...

כשאני שמעתי את זה חשבתי שזה קצת אכזרי אבל המסר ממש ברור והן מפנימות את זה חזק.

בהצלחה

באמת נשמע אכזרי ,מירב707אחרונה

לא ניראה לי שזה מתאים... 
אנחנו בבנ'ע מעבירים ערכים , זה דומה קצת ל-לא תיקום ולא תיתור 

לא?

מכירה את המצב קוקניקית לעד!

לפי דעתי, אם הן בראש בוגר אז לעשות 2 דברים:
◘לתפוס אותן (ביחד) ולדבר איתן על ההתנהלות הלא-תקינה הזו מהמקום של אכפתיות כלפיהן בלבד!! (כי חשוב לך שאנשים יכבדו אותם ע"י שיקשיבו, כי ככה יצליחו יותר בעבודת המידות, יהיו להן יותר חברות וכו'..)
לאחר שפותחים את הבעיה להיות ב-קשר מלא- איתן!!! לא להפסיק לשמוע אותן, ולקבל מה שאומרות (גם אם בעינייך הדברים לא נכונים) ולבוא בשאיפה לשפר את עצמכן! ד"א-בשיחה כזו תמיד תכלילי את עצמך יחד איתן כדי שידעו שהתהליך משותף;) תני להן להוציא גם אם הדברים קשים כי בתכל'ס הן כבר גדולות! ותזכרי שהכל למען חיזוק כולכן וח"ו לא להחלשת המדריכה ;)
◘אחרי ששמעת את דעתן באוזן קשובה לחלוטין, ואחרי שקיבלתן הצעות מעשיות איך לשפר מה שניבט כ-רע בעיניהן ובאופן כללי, את פונה אליהן באופן אישי, ואומרת כמה חשוב לך להשקיע עליהן וכמה זמן את מקדישה בשבילן, אך התגובות שאת מקבלת במקביל מהן לעיתים פוגעות ומקשות עלייך להעניק כ"כ הרבה טוב שלא מוערך, וכמה חשוב לך הקשר איתן (שוב, הכל בשביל שלהן יהיה נוח וטוב. הן כבר לא קטנות, הן צריכות להבין לאן המילים שלהן הולכות...
בהצלחה רבה במשימה! כמה שזה קשה תזכרי שהוא מכוון כל צעד שלנו מלמעלה! ואנחנו לא לבד ;)

עורי עורי

איזה באסה זה להגיע למסקנה אחרי חצי שנה של הדרכה שהחניכות שלך פשוט לא אוהבות סיפורים בפעולה...

כשהייתי חניכה-פעולה בלי סיפור זה לא פעולה! היינו מחכות לחלק של הסיפור.

אוףאפאטי

זה בסדר.. סיפורים זה לא מתאים לכל אחת..במבה 805

גם אצלי הן לא מתות על סיפורים וזה בסדר.. תמצאי פשוט דרכים להעביר להן את הסיפור בצורה מעניינת.. יש כל מיני שיטות, השיטה הכי טובה (לטעמי, מה שהכי מתאים לחניכות שלי..) זה הצגה, ככה הן גם קולטות את הסיפור ואפילו יותר טוב כי זה מומחש להן וגם נהנות אם הסיפור ארוך מידי\ סתם קשה להציג אותו אפשר לחלק לכל בת את הדף עם הסיפור ובכל דף כמה שורות מודגשות ואז כל בת שרואה שהמילים שלה מודגשות צריכה להקריא.. יש עוד מלא שיטות תחפשי את מה שהכי מתאים להן.. ב"הצלחה!!

סיפור זה מגוון מאוד רחבקוקניקית לעד!

יש סיפורים מייאשים ויש מעניינים. נסי לבחור את המעניינים יותר, לא לקרוא רק מהדף אלא להיות איתם בקשר עין ואפילו לפעמים לעצור ולבדוק אם כולן איתך ומבינות מה שהולך ;)
איזה גיל את בכל מקרה??

נבטיםעורי עורי
תודה בדיוק דיברתי עם מישהי והיא הציעה לי את זה
האמת שקרה לי בדיוקקוקניקית לעד!
שרציתי להעביר סיפור, ואז אמרתי לעצמי: "למה לא הצגה?" וזה באמת יותר חוויתי..
אפשר לספר את הסיפור בעל''פמירב707אחרונה

לא דרך הדף , ואז המדריך נכנס לזה יותר , כיף יותר להקשיב לו ..

חשוב גם שהמדריך ידבר בקול יחסית גבוה , להכניס קצת מטח לסיפור...

דחוף-משימותעורי עורי

אנשים, אני חייבת דחוף לשבת משימות לפעולה.

משימות שלא צריך להשקיע בשבילן((שלא צריך לעשות הכנות אליהן).

רעיונות יתקבלו בברכה.

היי! משלומכם?אולי כל מדריך יעלה לכאן את הפעולות שהאנוכי![=

שהוא עשה או חלק  מהפעולות ככה הוא יעזור לכל המדריכים .
ולכולם יהיה יותר נוח בהכנת הפעולות שלו..מה דעתכם?

תודה!(:ותזכו למצוות!!

יש בעיקרון שירשוריםעורי עוריאחרונה
בבני עקיבא ובאריאל של פעולות אז לא נראלי שכדאי לפתוח שירשור חדש... אם למישהו יש כדאי שנרכז הכל שם.
צופרים לתעודות. יאללה להתחיל לשפוך..נענע בחסה

אבל ראבאק, בלי חרושים.. בתודה..

 

החרוזים האלו בתוספת ציוריםכבשה=)אחרונה

אם רוקה לך פתאום

שבאיזה שהוא יום

ככה סתם בבוקר

את מגיעה לעיתה ונזכרת

היוםפ מקבלים תעודות!

מה את עושה?

את עצובה?

את בוכה?

את רוצה לברוח?

אבל אני אומרת

שלהיות ככה זה טפשי!

כי מה זה בסך הכול תעודה?

זו רק חתיכת דף יחידה

שמכילה בתוכה מילים

שבמקרה נקראים ציונים

אז אם הם לא כל כך מוצאים חן בעינייך

אני יכולה לתת לך תעודה אחרת!

ובה יהיה כתוב

שמחה-100

שובבות-100

צדיקות-100 (וכו' וכו')

והתעודה הזאת הרבה יותר חשובה!

אז קחי את עצמך בידיים

ותאמרי לעצמך אחת ושתיים

שלא כדאי להחמיץ את הפנים

כי החיים הרבה יותר יפים

עם חיוך רחב על הפנים!!

 

 

יש גם את "כשאני מקבל תעודה אני מחייך ורץ, מחייך כדי שיחשבו שהיא טובה ורץ כדי שלא יבקשו לראות אותה"

אנשים! רעיונות לחפש ת'מדריךעורי עורי

ועדיף שיהיו מקוריים ולא פאקצה וכל זה...

בעיקרון יש לי כמהעורי עוריאחרונה

למי שצריך אבל כבר עשו את זה אצלנו אז אני צריכה אחרים...

רעיונות:

-הומלס

-מישהי רוחנית(או איך שלא תקראו לזה)-עגילים גדולים כאלו, ספר שמדבר על החיים, יושבת בישיבה מזרחית וכו'...

-בובה בחלון ראווה

-זקנה ופיליפינית

 

דחוף למחר!!-פעולה על קשרעורי עורי

למישהו יש פעולה על קשר?

יש לי משחק-שכל אחת צריכה לספר על עצמה עובדות וכל עובדה מזכה אותה בבמבה ואם למישהי יש את אותו הדבר(נגיד מס' אחים) אז הבמבה עוברת אליה...

אז אני צריכה סיפור ומשחק שקשור.

ואנחנו נותנות להן בסוף דף קשר שכתוב למטה: אולי זה סתם דף קשר אבל קשר זה לא סתם דף.

טוב. זה מסובך ורוך, אז אני יתחיל, ונראהשושנה!

יש לנו 2 תנועות ביישוב - בני עקיבא ואריאל.

אני מדריכה באריאל. השבט שלי - נבטים, חצי בבני עקיבא וחצי באריאל.

ביום חמישי האחרון, עברה חניכה (מרצונה) משבט נבטים בבני עקיבא לשבט שלי (אריאל).

זאת חניכה קשה מאד: יש לה בעיות קשב וריכוז מאד קשות, ההורים שלה ----- ואין עם מי לדבר שם, היא מקללת, מרביצה ועוד מלא דברים. אבל מה - שמתי לב שהיא מאד מאד השתפרה ממקודם!!!

מאז היו כבר 3 פעולות (חמישי, שבת, שלישי).

בסוף הפעולה היום, אמא של אחת החינכות מתקשרת אלי ואומרת לי ככה:

"שושנה! או שהבת שלי בסניף או הילדה ההיא (שהצטרפה השבוע)!! הילדה שלי חזרה היום הביתה בוכה, בגלל החדשה הזאת!

תמיד היא מעליבה אותה ופוגעת בה כל כך, עד כדי כך שבמקום שהיא נמצאת, הבת שלי לא!!!" (חוץ מהבית ספר, ששם אין ברירה {הם ניסו להעביר את הבת שלהם לכיתה מתחת בגלל זה!!!} אז הם דיברו עם המורה...)

הבהרתי לה שעכשיו זה המצב, שהבת החדשה בסניף, והיא אמרה שעם כל הכבוד (והיא מאד מאד מעריכה את הסניף ואותנו, שולחת את הבת שלה לכל פעולה, משלמת ראשונה, מתנדבת להביא לנו אוכל למסיבת פיזמות ועוד...) עדיף לבת שלה ללמוד ערכים וכו' ממקומות אחרים, ולא להיפגע עד כדי כך שהיא חזרה הביתה בוכה..

הבת שלה נפגעת בקלות, ומעליבה / מרביצה לפעמים גם, שלא תחשבו, אבל הבת החדשה - ממש סוחפת בנות אחריה בהתנהגות לא טובה, מקללת, מרביצה, מתגרה, מתחצפת, מה שלא תרצו....

אז האמא אומרת לי: "אני לא רוצה שזה ישמע כמו איום, אבל עוד פעם אחת שהיא חוזרת ככה בוכה הביתה - היא תצא מהסניף, כי אני לא מסכימה שזה יימשך ככה!!!"

 

מה אני צריכה לעשות??

אמרתי לה שנעשה תקופת ניסיון קצרה, ונראה, אבל אין לי מושג מה אני הולכת לעשות!!

הבת החדשה הזו באמת לא טובה לשבט! היא מדרדרת אותו! עד שהחניכות סופסוף נכנסו לאיזה משו נורמלי (קודם הן היו השבט הכי-הכי מופרע בסניף ועכשיו הוא שיא השבט טוב, שמוביל בהתנהגות, נוכחות ותפילה...), היא באה וגוררת בנות אחריה! השאלה היא מה אני עושה? חשוב לי מאד שהיא תמשיך להתקדם, כי דוגרי, אם לא, אין מי שיעזור לה! לא ההורים, הבית ספר לא הצליח וכו'....

 

נשמח מאד מאד לעצות

 

 

 

 

וואו! איזו היענות מדהימה...שושנה!

סתם...

מוזמנים להחכים אותי בעצות טובות

לדעתיozd

אם יש ילדה שנפגעת זה פשוט לא שווה את זה, לנסות להסביר לילדה החדשה שתירגע ומצד שני להיות נחמדים איתה ובנוסף לדאוג שהם לא ידברו אחת עם השנייה, שלא ישבו אחת ליד השנייה וכד'.. ובשנייה שקורא משהו מיד להפריד גם אם זה כרוך בהוצאה מהפעולה של הפוגעת...

דעתי..יעלה אביגד.

אני חושבת שכמעט אין דבר כזה להוציא בת מהשבט.. נוגד כ"כ אידיאלים של אחדות ואהבת ישראל..

אנחנו מאמינים שיש שאיפה לקבלה, תיקון וכו'..

כמה עצות שאולי יוכלו לעזור--

*קודם כל- לאהוב אותה!!! לדבר אליה יפה..

*אפשר לנסות לדבר עם בנות באישי-בעיקר מי שמפריע לה ולהגיד להם שדווקא בגלל שקשהלה, כולם צריכות להירתם ולעזור לה, והם ירגישו אחריות עצומה להיות שותפות בתהליך, להבין איתן שזו תקופה שיצטרכו להבליג, לשתוק, אבל רק ככה זה יעזור.

*אני הייתי מתייעצת עם המורה איך כדאי לנהוג, כי בד"כ למורה יש ניסיון בחינוך, והיא רואה תמונה רחבה יותר..

 

***והכי הכי חשוב!!-לגרום לבת לשים לב מה היא אומרת / עושה, לדוגמא ע"י שמדברים איתה, ומסבירים שאוהבי אותה, באמת! רק שקצת קשה ומפריע לבנות שהיא עושה משו... ואיך היא חושבת אפשר לעזור לכעס הזה-כדי שלא יפגע בבנות, ולא בה. כי אחרות לא יהיו לידה אם הכעס יצא מתי שהוא רוצה.. להבהיר שבטוח זה לא ממקום רע, פשוט יש משו שדוחף וקשה להשתלט עליו..

אפשר לנסות להיעזר ברעיון של טבלה של צבירת נקודות. כל יום היא צריכה להשתדל להבליג, ועל כל פעם שהיא מצליחה היא מסמנת וכותבת את המקרה, וכשמגיעים למספר כלשהו שנקבע מראש- היא מקבלת משו.. זה מדרבן!! 

                בהצלחה רבה

 

תודה רבה!שושנה!אחרונה
למישהוujuj

יש רעיונות ללוחופש שמצד אחד אני עושה אותו וזה לא מודפס ומצד שני לא יותר מידי מסובך להכין אותו?

תודה.

אולי טבלה?אש"האחרונה

אני הכנתי כזה וכבר העלתי כמה פעמים לערוץ, תחפש בפורום מעצבים ברשת..

 

פשוט עושים טבלה בוורד מוספים ת'תאריכים ואירועים מיוחדים, כותרת וזהו..

גיבוש צוותקולמוס הנפש 3>
עבר עריכה על ידי קולמוס הנפש 3> בתאריך י"ז בסיון תשע"ג 00:52

למישהו, (רצוי למישהוהים) יש בראש איזשהם רעיונות לפעילויות גיבוש שעשו לכם כצוות וזכורות לכם ככייפיות ומגבשות? 

או שאתם עצמכם הפעלתם צוות בפעילות גיבוש כלשהי?

 

אני צריכה פעילויות שכאלו לצוות גדול במיוחד.

יכולהיות איזשהו משחק כייפי בחוץ או משו...

 

ובכלל, אם יש למרכזים/ות שמביניכם טיפים ליצירת מורל של צוות, אשמח לכל רעיון.

 

תהיו נחמדים, ותכתבו את אשר עולה על ליבכםקורץ

תודה מראש!!!

אני נחמדה.. ;)לבב

אפשרות לגיבוש צוות שלא לוקח הרבה השקעה ומאמץ:

סיור בירושלים או בכל מקום אחר, מראש מחלקים את הצוות  לקבוצות ונותנים להם שם ל מקום/ ביכנ"ס.. והם צריכים להכין הדרכה על אותו מקום כיד הדימיון טובה עליהם (תלהיבי אותם לעשות משו מקורי..הצגה/סיפור/שיר..)

אחרי הסיור מחלקים אותם לקבוצות ונותנים הם סכום של כסף וכל קבוצה צריכה להכין חלק אחר מהארוחה (אצלנו הלכנו לשוק מחנה יהודה וקנינו שם) מביאים אמגזיות סירים סכינים וקרשי חיתוך ומבשלים במקום..

זה ממש כיף ומגבש!!

              בהצלחה!!

 

 

 

משחק ממש מוצלח...טלטלולה

עשיתי את זה לצוות שלי וזה היה מטורף... אפשר לעשות את זה עם די הרבה צוות למרות שאני עשיתי את זה לצוות מאוד מצומצם... לוקחים בקבוק מים חצי מלא, קושרים לו מס' חוטים בפיה למעלה ואותו מס' חוטים בפס כל שהוא בתחתית הבקבוק, המטרה היא למלא כוס מים. החוטים צריכים להיות די ארוכים וחובה להחזיק בקצה החוט.... אח"כ את משכיבה מישהו על הרצפה ומגדירה סביבו שטח שאסור לדרוך בו וכולם צריכים לתת לו לשתות על ידי משיכה בחוטים... אם לא הובנתי את יכולה לפנות אלי באישי... יש לי עוד המון משחקי ODT פשוט אין לי כוח לכתוב אותם אז מי שרוצה אפשר לפנות אלי באישי...

יש מללללא משחקיםאופה קטנה

הנה מה שעולה לי בראש עכשיו:

*פתקים/עתידות-רושמים עתידות על פתקים ושמים אותם בשקית,כל אחד בתורו מוציא פתק ומביא את הפתק שהוציא ואת השקית למי שתואם את העתיד הזה. מי שמקבל את השקית משאיר אצלו את הפתק ומוציא פתק חדש וחושב למי הוא מתאים וכן הלאה.

*בינגו צירופים-משחק מ-ע-ו-ל-ה, קצת קשה להסביר אותו, אז ממש מוזמנים באישי. זה לא סתם בינגו זה ממש דורש מחשבה והגיון!

*כל המשחקי סיטואציות שבהן אומרים משפט ויש 2 חברה שמציגים את הדעות נכון/לא נכון וצריכים לשכנע את כולם.

*קפה/שוקו דילמה-כל סוג שהוא!

*לא יודעת איך קוראים לו, אבל משחק מעולה:כל אחד רושם את השם שלו בתחתית העמוד.מכינים מראש שאלות (כמו:איזה חיה תהיה, במה יעבוד, איפה יגור, איזה משפחה תהיה לו עוד 10 שנים וכן הלאה ככל העולה על רוחכם!) ואז מעבירים את הדף למי שיושב מימין ומתחילים לשאול. כל אחד צריך לענות(בכתב) על השאלות ששואלים(בע"פ) בחלק העליון של הדף, לפי הבנאדם שהדף שייך לו[השם שרשום בתחתית העמוד!] אחרי כל שאלה, מקפלים את הדף(רק את החלק של התשובה) ומעבירים ימינה וכן הלאה!

ממש מצחיק לגלות מה אנשים חושבים עליך! מומלץ בחום!!!

*אותו עיקרון של לקפל את הדף ולהעביר, רק שכותבים סיפור(משפט-משפט) וחייב להיות מהווי הסניף/הצוות!

 

יש לי עוד כמה בראש, אבל הם יותר מוכרים אז אני לא כותבת...

מוזמנים באישי אם יש שאלות והמון המון בהצלחה!

תהנו! צוחק

יש לי משחקעורי עוריאחרונה

לא עשינו אותו בצוות אבל זה מתאים

כותבים את השמות של המדריכים על פתקים,מקפלים כל פתק ומכניסים לשקית

מסדרים כיסאות לפי מספר המדריכים+כיסא ריק-4 כיסאות בשורה וככל שאר הכיסאות בחצי מעגל מולם.

מתחלקים ל-2 קבוצות ואפשר לסמן את הקבוצות עם קרפ בשני צבעים שקושרים על הצוואר(שיבחינו באיזה קבוצה כל אחד).

בארבע כיסאות שבשורה יושבים 2 מכל קבוצה אבל לא אחד ליד השני, כלומר-אחד מקבוצה 1,אחד מקבוצה 2, אחד מקבוצה 1, אחד מקבוצה 2.

כל השאר יושבים על הכיסאות בחצי מעגל ולא משנה באיזה סדר.

כל אחד מקבל פתק עם שם(צריך לדאוג שלא יקבל את השם שלו) ומעכשיו זה השם שלו.(אסור לגלות מה השם שיצא לך)

המטרה-שבכל 4 הכיסאות ישבו 4 אנשים מהקבוצה שלך.

איך זה הולך?-מי שהכיסא הפנוי מימינו קורא בשם כלשהו ואז מי שקיבל את השם הזה, עובר לשם וכן הלאה.

במהלך המשחק כבר מצליחים לזהות חלק מהשמות ואז קל יותר להעיף אנשים מהקבוצה השניה מהכיסאות שמקדימה(אפשר להמציא להם שם-נגיד "המגניבים") ולשים במקומם אנשים מהקבוצה שלך...

 

אם יש שאלות(כי זה די מורכב)-מוזמנים

 

רעיונות לעשות עם החניכים בקיץאפרת

מלא רעיונות מקוריים ומשודרגים לעשות עם החניכים בקיץ

לחצו כאן (בתוך קטגוריה פעילויות לחופש)

בנוסף לוחופש מעוצב להורדה

 

צכ'ה יעוץ...אדמין

אני מדריכה של גיל קטן...

יש לי חניכה ששבוע שעבר היתה במצב רוח רע לפעולה ואז אמרתי לה שאני רוצה לדבר איתה בסוף...

כולן שאלו כזה- למה היא נשארת, למי היא מחכה??

כי תמיד הן רוצות שאני ילווה אותם לבתים והם גם רוצות להיות אחרונות,

ופתאום לא ליוותי אותם וזה...

טוב, עכשיו הפואנטה- היא בכתה לי שעות שילדה אחת מציקה לה פווול ופעם הם היו החברות הכי טובות,

ועכשיו היא כבר שונאת אותה, ובגללה רע לה בסניף, אבל הילדה שמציקה לה- היא ילדה מאוד רגישה שמציקה להרבה בנות....

בקיצור בעיות!!

ובגלל שהם בנות קטנות א"א כ"כ לפתח איתם שיחה רצינית ונורמאלית...

והילדה שדיברה איתי  היא רוצה שאמא שלה לא תדע שהיא מדברת איתי, ואני מדריכת חוץ אז בעצם רק אחרי פעולות אפשר לדבר..

וכולם מקנאות בה שהיא מדברת עם המדריכה... (אני)

והיא בכתה לי בלי סוף...

מה לעשות/ להגיד? אני צכ'ה לדבר איתה כמה שיותר מהר....

ד"א- היא באמת ילדה מאווד בוגרת.. (מי שדיברה..)

והילדה שפוגעת לא בקטע של דיבורים..

תודה!!

..עטרה...אחרונה

בעיקרון לפני שהדרכתי חייתי בסרט שהמדריכה יכולה לפתור את כל הבעיות ואם בנות רבות אז המדריכה מגיעה מדברת איתם וכו' והם משלימות- תכלס לא! אנחנו לא קוסמים.. פשוט כשמדברים עם הילדה אז דבר ראשון להבין אותה ולהשתתף בצערה זה מלא פעמים מה שהם בעיקר צריכות ואפשר להגיד שנכוון, זה מה שהיא עושה- היא פוגעת בך וזה באמת לא בסדר אבל מה את יכולה לעשות עם זה... אא לשנות אותה אבל אפשר להחליט שיש עוד בנות מקסימות בשבט והיא באה בשבילם ואפשר להחליט שהיא לא מראה לה שהיא נעלבת ואז היא כבר לא תרגיש טעם ותפסיק... מה שמתאים למקרה אבל בעיקר לחשוב מה אנחנו עושים עם זה ואיך אנחנו מקבלים את זה ולא מה לעשות עם האחר... נראלי..

ובקשר לקנאה וכו'- לא צריך להסתיר מהאחרות זה הופך את זה כבר לדבר לא בסדר... פשוט להגיד שהיא צכה לדבר איתך ואם הם רוצות הם מוזמנות בכיף כשירצו גם... אין בזה בעיה לדבר רק עם מישי אחת פשוט צריך שאת בכיך לעשות את אותו הדבר למי שתרצה..

בהצלוחה צדיקה!

אני עוזבת{ר}צינית

אני צריכה רעיונות לפעולת פרידה

 

איך השבט יראה עוד 20 שנה במפגש שבטישִׁירָהאחרונה

 

 

-נגיד השתי בנות שמאחרות תמיד לפעולות יגיעו באיחור..

-הבת שמגיעה עם החולצה מלפני 3 שנים תגיע עם הילדים שלה, כל אחד עם חולצת חודש ארגון אחרת..

וכו' וכו'

 

להכניס למעטפה,לחלק בפעולה,ולקרוא ביחד..

אהלן מבטים.

אני מדריכה של בנות די גדולות,

ואני רוצה בע"ה ב9 הימים כל יום לעשות איתם לימוד משותף על ענייני הימי האלו,

אז אם למישו יש דפי לימוד בענייני גאולה/משיח/בית מקדש וכו'..

אשמח מאוד אם ישלח לי!!

יש לי משו חמוד... בואי באישי...טלטלולהאחרונה
הי!!יש למישהו פעולה להיום??פעולה שלא צריך לקנותאנונימית![=

בשבילה משהו וכדומה..ואני צריכה את זה ממש דחוף!!תודה!(:

יש פה חוברת ערבים!!פשוט תבחרי...הודה גולדה=)אחרונה
ח'ברה יקרים!יעלה אביגד.

בעיקר מדריכים בסניף מכירים את המצב שמגיע חודש ארגון ומחפשים הצגה,

   מגיעה שבת תנועה ומחפשים טקסט.. 

ותמיד צריך לשבור את הראש ובמשך שבועות ומחפשים טקסט מתאים לשבט ולאווירה..

  ולכן- יש לי קלסר טקסטים..

  בינתיים יש בו בערך 30 טקסטים,

ואני רוצה בע"ה להגדיל אותו. כדי לחסוך למי שצריך..

אז מי שיש לו בבית טקסט או על המחשב, אשמח מאוד אם יצור איתי קשר ואני אמצא דרך להעביר את זה 

וכמובן שהכל חוזר שלם.. אני מצלמת ומחזירה.. 

  תודה רבה!

  זה כמה דקות של השקעה, ועזרה גדולה!

*ואם יש זכויות יוצרים- נא לכתוב על הטקסט מי היוצר....

 

הנה מה שכבר יש לי, שלא תטרחו סתם :

*ואחד עם כיפה
*סוד האפרסמון
*שלמה המלך ושלמאי הסנדלר
*הודו
*קזבלן
*מגילת רות
*המתנה המושלמת
*כנר על הגג 
*נשבעתי באדרה
*עבדים היינו  
*הדס
*שלם יותר מלב שבור
*אנה ומלך סיאם 
*מלך האריות
*אנני
*צופן הפנינה
*עץ הדומים תפוס
*בוסתן ספרדי
*לנצח עירי
*זכרון צרוב
*אבן לבנין ירושלים
*קשה להיות יהודי
*האדמה הזאת
*המתנחלים בהר
*חסידות בלוז- בעקרון הנזירות בלוז 
*צלילי המוזיקה
*יוסף מוקיר שבת
*פצפונת ואנטון
*אבא מתארס
*הנסיכה הקטנה
*מולאן
*מעשה נורא בשערה (מעלה הקרחות)
*סינדרלה
*נרקיסים למעפילים
*שיינדהלה
*דרדסים
הלוואי ותעזרו לי..יעלה אביגד.אחרונה
(בעיה מס' 2)יוני123456

 

בס"ד

 

בשבתות האחרונות נתקלנו לא מעט באלימות בי חניכים למדריכים.

יש למישהו רעיון איך אני מראה להם שאני בא לטובתם ואני לא חייב להם כלום?

כשאני גיליתי לחניכות שלישושנה!

שאנחנו לא מקבלות כסף על זה שאנחנו מדריכות, הן היו בהלם...

בהתחלה הן אפילו לא האמינו לנו...

אבל זה באמת עשה שינוי קטנטן והראה להן שאנחנו פה כי אכפת לנו מהן, והסניף הוא לטובתן וכו'...

ב"הצלחה

ישujuj

יש אצלנו בסניף ילד בכיתה ג שמגיע הוא כל הזמן מרביץ לי(יש לו קצת בעיה הוא לא שומע טוב אז הוא צועק וכו') איך אני יכול לגרום(לא רק ספציפית אליו אלא גם לשאר החניכים) שתהיה לי תדמית של מדריך נחמד מאוד וכו' אבל מצד שני שלא מרביצים לו? כי אם אני מתחיל לחסום אותם שלא ירביצו לי אז הם ממשיכים להרביץ יותר חזק.

 

סליחה על החפירה.

תפני\ה אלי בבקשה..מקום בעולםאחרונה

אני רוצה להסביר לך לגבי הילד הלא שומע..[הוא עם מכשיר? או סתם לא שומע טוב..?]

ביקשתם? תקבלו! (בעיה מס' 1)יוני123456

בס"ד

 

שלום לכולם!

אני מדריך בבנ"ע בלוד ובמשך תקופה ארוכה (הם הגיעו פעמיים שלוש, בארבע חודשים האחרונים) לא הגיעו לי חניכים, וזה לא שלא השקעתי.

עכשיו אני כבר בתקופת בגרויות אז זה כבר יותר מסובך לעשות פעולה באמצע שבוע,

ובחופש המד"ש שלי טס לחו"ל.

 אני כבר מתחיל להתיאש.

יש למישהו רעיון איך אני אביא אותם לסניף?

 

 

אנחנו עשינו בסניף מבצע -שושנה!

מבצע תנו"ז (תפילה, נוכחות וזמן).

אם תעשה להם איזה מבצע שווה, עם פרס, ותאריך סיום מוגדר (נגיד - תחילת החופש), יהיה להם עניין להגיע, ופתאום הם יראו שפעולות הן כיפיות, ושווה להתאמץ ולהגיע...

זו דעתי

חשבנו על זה בסניף...יוני123456

אנחנו כנראה עושים את זה בתחילת החופש.

 

בכל זאת תודה רבה!

 

יש השנה משו שווה ביותר של החופש!!מקום בעולם

תפנה אליי אם אתה רוצה הסבר,אין לי כח לחפור פה ;)

היתה לי בעיה דומה..במבה 805

זה לא שלא באו לי בכלל חניכות - אלא באו לי כל שבת איזה 3 ככה... ואותי זה קצת עצבן כי זה שעה ורבע הליכה לסניף מהבית שלי..! אז פשוט באתי אליהן לבית ספר וסיפרתי להן שבאו 3 חניכות (עם עצבים ושוק וזה..) וגם הן היו בשוק - כי אנחנו השבט הכי גדול בסניף (מתוך כ50 חניכות בסניף כ20 שלי ) והן לא היו רגילות להיות בעמדה כזאת שכמעט ולא באות חניכות- שבת אחרי באו לי 7, ושבת שאחריה באו לי 9    ושמתי לב שבנוסף מה שעזר זה לעשות פעולות אמצע שבוע.. נכון - זה יותר קשה בייחוד גם בתקופה של הבגרויות.. אבל דוגרי בינינו.. יום לפני בגרות יש יום חופש אז אפשר לפנות איזה שעתיים מהיום הזה לפעולה בסניף.. אפילו לא פעם בשבוע.. פעם בשבועיים שלוש שהחניכים ירגישו פעילים בסניף חוץ משבתות ואז הם באים גם בשבת כי היה להם כיף באמצע שבוע..  אז תבוא אליהם לבית ספר, תדבר איתם ותראה מה אתה יכול לעשות כדי שהם יבואו לסניף יותר.. ב"הצלחה רבה!

סליחהujuj

אבל אני לא הבנתי מה במבה אמרה. גם לי בעיקרון יש לי 7 חניכים על הדף 1 לא כ"כ מגיע(כי יש לנו סניף דוס והוא לא כ"כ, למישהו יש רעיון איך לחבר אותו?) ובכל שבת מגיעים לי בערך 2, איך אני יכול לגרום להם לבוא יותר?

השיטה הכי טובה לדעתי זה לשאול את החניכות..במבה 805

גם שאלתי אותן אחרי זה מה אני יכולה לעשות כדי שהן יבואו יותר.. וגיליתי שאם אני אוספת אותן מהשכונה אז באות לי עוד כמה..

...יוני123456

אני כל שבת בא אליהם לשכונה, אבל הם אוהבים להשאר באותה הבועה שלהם...עצוב

 

גם לנו לא היו כ"כ מגיעות חניכות..מקום בעולםאחרונה

עד שעשינו פעולה במקום שונה,לא בסניף..
ואז הגיעו גם רק איזה 3,4..
אבל אחרי זה הן סיפרו למי שלא הגיעה שהיה ממש שווה ושהלכנו לפארק,אז הן מתחילות להגיע יותר..
בהתחלה הן היו בהלם כשהן שמעו שלא משלמים לנו!! המוםהמום