ההפגנה שהייתה מתוכננת להיום בוטלה!!!!!!!!!!!!!!
לא לשכוח להדליק נר
גאהלהיותיהודיה
למה?עלה למעלה
מה למה ? .א.לרצי"ה זצ"ל .ב.לברוך גולדשטיין הי"דה הוא המלך
א. לאסתר ב. למרדכישִׁירָה
אני הדלקתי נר היא הדליקה נרטוביה2
שולי
סתם אחת
אבא, סביבוןמינימאוס2
ןוהכמה פקקונים של קוניאק כבר עשו את שלהםטוביה2אחרונה
כתבות על הרב גינזבורגיהודי אמיץ
שלום חברים,
רציתי לשתף אתכם בכתבות שפורסמו בעיתון הארץ על הרב גינזבורג "הוגה" רעיון ה"תג מחיר". הוא אולי גאון אבל הוא גם מעודד תג מחיר לפי הכתבות! לא הצלחתי למצוא את הכתבות המלאות באתר הארץ אז הנה הקישור אליהן מאתרים אחרים:
http://kabalove.org/articles/judaism-renewal/ginzburg-2
מנמת דברך נשמע שהנך נגד תג מחירטוביה2אחרונה
לרגום באבנים
מתלהם וכו
חצי רציני (החצי הראשון)
חצי צוחק (החצי השני)
פנינים מהספר "צופה ומנהיג" של הרב כהנא הי"ד.די"מ
להנאתכם-
מהפכה - עמ' 190 – "הממשלה לא תחזיק מעמד. העם יתקומם. ואנו נהיה בשלטון!".
על המדינה ויהדותה - עמ' 201 – "עתידו של עם ה' ושל מדינתו נקבע רק על פי הדבקות במצוות ה'. אין פיתרון אחר".
על המדינה ויהדותה - "אנו עדים היום להתמוטטות של המדינה שקמה כיד ה' וכקיום חזון של בכי ותחנונים של עם שלם שסבל למען הקמת המדינה".
אמת - עמ' 203 - "אדם לאומי שאין לו תורה – אין לו מה לומר לנו, הוא לא מבין, למרות שהוא אדם טוב".
מיעוט - עמ' 206 – "דברים גדולים אף פעם לא נעשו על ידי רוב העם, אלא על ידי מיעוט... כל אחד צריך להבין שאמנם הוא פועל לבד, אך הוא לא לבד אלא הרבה מסכימים עימו".
על המדינה ויהדותה - עמ' 215 – "היום צריכים להתחיל עם ספרי יוחסין".
אמת - עמ' 218 – "כל מי ששתק ולא אמר שצריך לגרש את הערבים – הוא שותף ברצח... אם נאמר את כל האמת בעזרת ה' נגיע לכוח."
על המדינה ויהדותה - עמ' 226 – "משום כך הגענו להחלטה – נקים מדינה שניה. נשים קץ לבושה... אין בעיה של ערבים ואף פעם לא היתה בעיה כזו, תמיד הבעיה היא עם היהודים" "ביום רביעי בעזרת ה' נקים את התשתית של המדינה העתידה".
מהפכה - עמ' 230 – "המדינה בוערת, אנחנו חייבים לקדש שם ה', אנחנו יודעים מהי הבלגה משנות המנדט הבריטי...."
מהפכה - "אם מדינת ישראל אינה רוצה בחלק מארץ ישראל היא תקבל את מדינת יהודה".
מהפכה - "היום בירושלים ייסדנו את המדינה היהודית, מדינת יהודה".
מהפכה - עמ' 237 – "אני רוצה להודיע על פעולה יסודית מאין כמוה, שרק דרכה ניתן להציל את העם מאבדון.... אין לנו שמונה שנים ופחות ממהפכה לא יועיל. אך אי אפשר להגיד זאת... ניתן להגיע לדבר זכה בתיחכום. ראשית צריך להכניס לראש של כל יהודי שבמטר כזה אי אפשר להמשיך, אנו חייבים לומר לעם "קחו את גורלכם בידיכם" נדרוש לקיים משאל עם..."
מהפכה - "מותר לנו לפסול אותם ואת הדמוקרטיה שלהם, כאשר הם פסלו אותנו. הם לא הבינו מה הם יצרו, הם יצרו לנו תקדים"
מסירות נפש - עמ' 256 – "טוענים: מה נעשה, אין סיכוי, אין תקווה. נכון, קשה אז מה? יש לנו תפקיד יש לנו מטרה מי יודע אולי הסרת הטבעת של האינתיפאדה תעזור? בסודות של הקב"ה למה לנו? אנו חייבים לשעות לא לשם תודה לא לשם הצלחה.
עמ' 268 – "העיקר שלא נרתע מהמילה 'קנאי כי זה אות כבוד".
עמ' 270 – "ב"ה יהודי חיסל גוי "ויראו ממך" והוא חייב להיות סמל...
מהפכה - עמ' 275 (מתוך הכלא) "חייבים לירא את ה' ואז הפחד מבני אדם יעלם, זה לא קל לא לפחד. ומשום כך חייבים להתקומם כבר היום לא עשרה ולא אלף אלא כל המדינה".
מהפכה - עמ' 280 – "עד שאנשים לא יהיו מוכנים להעצר לא ישתפר המצב".
מהפכה - עמ' 281 – "אנחנו חייבים לכתוב על כל מודעה ועל כל פתק – תנו לנו את השלטון".
מיעוט - עמ' 282 – "לעולם לא נצליח להביא את רוב העם להתקומם. אבל אנחנו לא צריכים את זה, די שמיעוט יתקומם וזה יקרה כאשר יגיעו למסקנה שאין מה להפסיד, ויש כל מיני עניינים שצירך לוותר".
על המדינה ויהדותה - עמ' 301 – "אנו מחכים ליום העצמאות [ האמיתי] הראשון, וכשה יגיע לא יהיה שני כי לא יהיה צורך בזה כאשר יגיע יום העצמאות האמיתי הראשון המשיח יגיע"
מהפכה - עמ' 304 – "מי שמכיר אותם יודע למרות שהם בכלא, הם לא ישבו בשקט אלא ימסרו את המסר שם ויתחילו את המרד משם".
מהפכה - עמ' 325 – "אם יהודי יושב בכלא ומוכנים לשחררו עם תנאים מגבילים והוא לא מסכים לתנאים - זוהי יראת ה'".
אמת - עמ' 333 – "אנו קרובים יותר לסאטמר מלרפול, כי לרפול אין עול מלכות שמים".
על המדינה ויהדותה - עמ' 336 – "אנו חיללנו שם שמים בתקופה זו בצורה ששום דור אחר עוד לא עשה הקב"ה נתן לנו את ירושלים נתן לנו את ההר ולא רצינו אותו".
עמ' 372 – "כאשר רואים נקמה בשכם – שם ה' מתקדש"
מהפכה - עמ' 375 – "לפני הנסיגה מסיני הפיצו מדבקות לעצור את הנסיגה מסיני... לא הבינו מה זה קידוש ה' וחילול ה' הם היו צריכים למסור נפש ולומר על גופתנו המתה" "משמעותה של אמונה שאדם מוכן להסתכן כי הוא מאמין שהקב"ה יותר חזק מבשר ודם" "זה די קשה כי לקח זה דורש מסירות נפש, ומסירות נפש זה קשה".
עמ' 379 – "המפתח לגאולה ומשיח הוא הר הבית".
אמת - עמ' 384 – "מי שאומר פחות מזה בודאי לא ינצח! גם האמצעי חייב להיות כה! לא רק המטרה".
מהפכה - עמ' 395 "על הפסוק "אל תירא מפניהם כי איתך אני להצילך פירש הרד"ק לא הבטיחו שלא יגעו בו, אלא יגעו בו ויכוהו, מעצר ומאסר, ויצילהו מידם שלא ימיתוהו". "ועוד עניין של מנהיג צעיר... יבוא כלב שמרד בעצת מרגלים... אם כן יש ביניהם קשר של מרד,.
מהפכה - עמ' 401 – "אם יש הפגנה נגד שמיר מיד הולכים אם היה מרד נגד שמיר ודאי שכן".
אמת - עמ' 404 – "אין הבדל בין פרס רבין ורפול... מי שמסוגל לשאת נאום ולא להזכיר שם ה' אין לו מה לומר לנו".
אמת - עמ' 412 – "יש גם תסכול מפני האנשים הקרובים שיודעים שזו האמת אבל לא פועלים על פיה... אנחנו צריכים צופים שחוזים את החרב ומזהירים את העם".
עמ' 422 "לא תחיה לא חל רק על הממשלה אלא גם על כל יחיד ויחיד... היחיד פטור אם יש סכנה אך רבים אינם פטורים גם אם יש סכנה... גוי שיש עליו דין לצאת מהארץ לא יוצא – ההורגו עושה מצווה".
מסירות נפש - עמ' 424 – "בשביל מעשים צריך מסירות נפש, כי ללא מסירות נפש שום דבר לא יעשה".
מסירות נפש - עמ' 429 – "אנו עובדים קשה כדי להחליף את ה'בעיתה' ל'אחישנה' אסור לנו לתת שינה לעינינו ותנומה לעפעפינו כשהמצב כזה".
מיעוט - עמ' 434 – "אני חושב שאנחנו צריכים לצאת בקריאות הרבה יותר קיצוניות. כי אין זמן, חייבים להגיד את זה למרות שזה יוריד תשעים אחוז מהתומכים, עם עשרת האחוזים נביא את הגאולה, וזאת בעיקר על ידי קלקול היחסים עם הגויים."
מיעוט - "אני חושב שיש לנו עדיין משימה ללכת להסביר לעם אך יתכן מאד שבעתיד נצטרך לעשות ללא הסברה אלא רק מעשים ואני מגיע בסיכומו של דבר למסקנה שכנראה נצטרך לעשות מעשים בעצמנו".
מישהו יודע האם היה אתמולהלזה
היה אתמול ויש היוםמושיקו
אפשר קישור?הלזה
חחחחח דוב...ואתה עוד אמרת שהכהניסטיםי.ל.
חולי תקשורת...
קודם כל מותר לבן אדם לשנות את דעתו.די"מאחרונה
שנית,עדיין מגעיל אותי מי שרודף אחרי התקשורת ומתרוערע איתo
להתראיין זה לא להיות חולה תקשורת,אם אתה רוצה לדעת מה זה כן לדעתי להיות חולה תקשורת אתה מוזמן באישי
מה התפקיד של צה"ל?אם היית
עיני שזפו את המשפט הבא בYNET -
"חיילי צה"ל מחויבים להגן בראש ובראשונה על הפלסטינים, שהם האוכלוסייה המוגנת בגדה. בוודאי שאסור להם להעניק סיוע למתנחלים הפולשים לבתיהם של הפלסטינים ולרצות גחמה של מתנחל".
![]()
ואני לתומי חשבתי שתפקידו של צה"ל בראש ובראשונה להגן על מדינת ישראל ואזרחיה (מפני הפלסטינים).
צריכים עוד אנשים עם שכל ישראלעד
עכשיו את מבינה למה לפיד מעוניין בחיילים חרדים?

הנסיון בהחלט לא מוכיח כךטוביה2
אתה משוחד y.s
וטוב לראות אותך כותב פה..אלירזאחרונה
עושה לי קצת נוסטלגיה.. לזמנים יפים יותר.
כמובןמושיקו
הערבים משקשקים מהאזרחים..
זה סימן טוב.
הצבא צריך לדאוג שהם יהיו ממוגנים כמה שיותר (כמו בחברון).
נברתי קצת בפורום-די"מ
(חבל שאי אפשר להקפיץ דברים מלפני שנים..)
בכל מקרה ראיתי את זה-http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t439763#5170624
מלא זמן חיפשתי את זה,זה באמת המדריך הכי מפורט,והכי חשוב נוגע לכל הדברים.....
רק בנוגע לסוסים, קחו בחשבוןותן טל
שבמקרה הגרוע, תילקחו גם לבית הסוהר לא רק באשמת הפגנה וכו', אלא גם בהאשמת פציעה מכוונת של אוכף החוק, וכו'. ובמקרה יותר גרוע, שהפרש ממש לא שם לב לחוט הברזל, וגם הסוס - זה יכול להגיע אפילו עד פגיעת ראש ומוות. של הפרש, עזבו את הסוס.
אם אתם רוצים להסתכן באפשרות של רצח, רק תהיו מודעים לכך מראש. סביר להניח שאם תגרמו למוות ככה, לא תוכלו יותר להשתתף בשום הפגנה לעולם, ככה שתשקלו האם זה רווחי בשבילכם.
הרופא של מגרש הרוסים המליץ נגד גזגאהלהיותיהודיה
בס"ד
המון מים וסבון.
חלב זה סתם בל תשחיט.
מים לא מוריד בכלל...סתם אחת
לסבול בשקט עד שמגיעים למקלחת,די"מ
ולעשות מקלחת ולהוריד את זה (אם זה בבפרצוף זה כואב כי זה נכנס לעיינים,אבל זה הכי טוב)
^עם המון סבון.גאהלהיותיהודיה
למה לי זה לא עבד?
סתם אחת
כנראה לא שפשפת טוב.די"מאחרונה
זה לא קעקוע זה יורד.
(האמת שאפילו קעקוע יורד רק שזה מאוד כואב ויקר...)
מכירים אותן? מה דעתכם?איש השקים
כל הכבוד להן!די"מ
כן.. שפיציות!!סתם אחת
שפיציות אבל מסכנות....נקמאל
זה לא טוב לבת ישראל להימצא כל שבוע במגרש הרוסים,
במיוחד שמפשיטים אותם שם, לא שאני נגד להתפלל שם ולעשות סיבובים מסביב להר, להיפך זה טוב,אבל בשכלול הדברים זה בזיון. והייתי מעדיף שתיכוניסטים בנים יעשו את זה.
הן לא מגיעות למגרש הרוסים כל שבוע,גאהלהיותיהודיה
בס"ד
ולא מנסים לעשות עליהן חיפוש כל שבוע.
מקסימום אם מנסים כבר הייתה מי ששברה למגבניקית רגל..

סתם אחת
מי?!
זה מה שהן אמרו בכתבה...נקמאל
שהן כל שבוע שבועיים הם נעצרות
להעצר זה לאו דווקא להגיע למגרש הרוסים. ב"ה.גאהלהיותיהודיה
הלוואי עליי אישה כזאת בעז״ה!-משה ר-
לסדר משו..?סתם אחת
...![]()
כןאיש השקים
כן! <ר>
-משה ר-
שפיציות.מרשתת
כלומר במידה ואני רוצה להצטרף(אני רוצה!) איך בדיוק? לבד אינמצב קאני אלך
מכירה אחת, אם תרצי בואי לאישי. ננסה להשיג אותה..אל הר המוריהאחרונה
נגב, גליל ויו"שנולאית
ברור שחשוב ליישב את האזור של יו"ש ועוד נוספת לזה חשיבות בגלל האיום המתמיד מצד הממשלה להחריב את הקהילה הגדולה שיש בה
אבל מבחינה הגיונית ומעשית,
כרגע האזור הזה ממש מיושב והדרוזים ושאר האחרים לסוגיהם משתלטים בשלווה ובנחת(גם בדרום)
בלי שאף אחד ישמיע קול, אולי איזה ציוץ קטן.מדי פעם,
ודווקא הממשלה די מעודדת אנשים להתיישב שם,
למה לא לנצל את ההזדמנות ולחזק כל עוד (הממשלה
עדיין לא מתכוונת לפנות, ושאר האחרים עדיין לא השתלטו ממש על האזורים האלה) אפשר?
המצב הוא כרגע, יו"ש: כל פירור אדמה נבחן בזכוכית מגדלת אם הוא שייר ליהודי או לא, יש מספר מכובד
של אנשים שגרים שם, היישובים יחסית מבוססים.
הנגב והגליל: הממשלה מעודדת אנשים לבוא וליישב את המקומות האלו, הבדואים והדרוזים מנצלים את המצב שיהודים לא ממש נוהרים למקום הזה ומשתלטים, האוכלסיות שם לא כ"כ מבוססות וזה רק יטיב עם האנשים(נגיד ללכת לעייריות פיתוח כגרעין תורני ולהשפיע) או אפילו להקים יישובים חדשים,
ויחד עם זאת לנסות לייצר "עיר גדולה" שתהווה תחליף
איכותי מבחינת משרדים ממשלתיים, מפעלים, מרכסי תרבות, משרדיים של חברות שונות ומקומות תעסוקה מגוונים-
כמו ירושלים ותל אביב וכך תגרום לאנשים לגור בצפון ובדרום ותהיה שרות חלופית הגיונית לאלו שגרים בצבצפון/הדרום הרחוק, שבמקום שיהגרו למרכז
או שיסעו לבית פעם בשבוע שבועיים, יהיה להם פרנסה
*מגוונת וקרובה.
בנוסף לכך שברור שכשהכול מרוכז במקום אחד זה יכול
להיות בעייתי מבחינה אסרטגית.
יפה מאדמופים
להודות בטעות
כל הכבוד לך
צריך רעיונות לסטיקריםרועי פ
שאנחנו מכינים בכיתה לטובת המאבק על א"י השלמה.
אשמח לרעיונות(לא מגזרי, רעיונות שיעירו את כלל עמ"י)
מקפיץ. דחוףרועי פ
ארץ ישראל לעם ישראלhamedinaiאחרונה
"ערב (הסעודית) - לערבים, ארץ ישראל - לעם ישראל.
מכה של המוסלמים, ירושלים של היהודים."
זה גם החתימה שלי.
להסבר מפורט:
https://sites.google.com/site/hamedinai/israel
ארץ ישראל לא למכירה!די"מ
בס"ד
אל אנשי הגבעות והמאחזים הנמצאים בסכנת הריסה
נוכח מקרי עבר כואבים, הננו אוהבי ארץ ישראל מצהירים בזאת, כי לא נסכים לשחק ככלי שחמט בידי אנשים שפלים שמוכנים לוותר על האחיזה באדמת ארץ בעבור שוחד מידי הממסד.
לא נהיה מוכנים ללכת להיאבק על גבעות ומאחזים כאשר ברקע מתנופפות אמירות על נכונות להסכם עם הממסד.
הננו מאמינים כי אדמת ארץ ישראל הנה רכוש העם היהודי ואין רשות לאף אחד לסחור בה למען קניינו האישי.
אם רצונכם באמת להיאבק על ארץ ישראל ללא פשרות, אזי נצטרף אליכם בשמחה ונהיה מוכנים אף להיעצר ולשבת בכלא כדי למנוע את הריסות בתיכם.
אך אם אפשרות של פשרה עומדת לנגד עיניכם אזי לא נסייע בידכם כקלף מיקוח או כמפלט אחרון אחר שלא הצלחתם להגיע להסדר עם המדינה.
בברכת "חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוקינו" אוהבי ארץ ישראל הח"מ.
שם: |
ישיבה/מקום מגורים: |
טלפון: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
חזק!נקמאל
הרבה זמן לא היה דבר כזה, יבורך הפעולה הקדושה הזאת!
האמונה שלהם שונה משלךyair3
יתכן שבאמת לא מתאים שתשתפו פעולה
הם מאמינים שאם בשביל לבנות צריך להגיע להסכמים וזה יקדם את ההתיישבות אז מצויין
ואתה מאמין בלהילחם לשם המלחמה (הם מאמינים במדינה ואתה לא)
לא הבנתי מדוע זה לא לגטימי לסגור הסכם (חוץ מעניין אחד קטן שהם בזמן האחרון לא מקיימים את הצד שלהם...)
ומדוע זה לא לגיטמי לבקש מאנשים לבוא להילחם וכשזה מתייתר בעקבות הגעתם להסכם להגיד חברה כל הכבוד בזכות שהגעתם ארץ ישראל ממשיכה להיבנות והגענו להסדר עם השלטונות והבנייה תימשך שלושים מטר שמאלה
(נ.ב.אני אישית לא מאמין בהסדרים כיום וביינתים רואים איך בהרבה מקרים הם מפרים אותם אבל גם לא ראיתי שהדרך של ראש בקיר הועילה יותר מידי -פשוטמפנים אתהמקום שוב ושוב ...דווקא בעבר הרחוק דרך ההסדרים הוכיחה את עצמה וכך נבנו רבים מהיישובים הוותיקים )
אין בעייה,שלא ישקרו.די"מ
אם יגידו בואו כדי שבעז"ה נשיג הסכם אחלה,אני ידע טוב מאוד שאין לי למה להגיע.
אבל שלא ישקרו כמו שמועצת יש"ע עשתה בכפר מימון וכמו שעשו בבית אל בגבעת האולפנה.
הבעיה היאטוביה2
לכן אם אתה הבטיח לי שאם אני העבוד במאבק אתה תשלם לי בכך שהמאבק יהיה בדרכי מי שזוכר את הקראה לבוא לגבעת האלפנה. ואחר כך אתה לוקח את העבודה שלי בלי לתת לי את התשלום המובטח אתה בעצם גנב.
השאלה היא האם אני רוצה לעבוד עם גנבים ואני לא רוצה
חשוב להבהיר!די"מ
ההודעה אמנם נכתבה בעקבות החשש פינוי בחוות גלעד,אבל היא לא מיועדת לחוות גלעד דיקא.
היא מיועדת לכל הגבעות באשר הם.
הרעיון שעומד מאחורי המכתב הזה, בין היתרותן טל
הוא הסיבה לכך שטוב מאוד וברוך ה' שאת ההתיישבות ביו"ש בתחילתה - לא הקימו אנשים כמוך וכמו חבריך. במחילה. עם כל ההערכה על המסירות שלכם למען ארץ ישראל - אתם לא פוליטיקאים חכמים.
הבעיה היסודית שלכם היא שאתם בוחלים בכל קשר שהוא עם הממסד אם הוא לא ב--י-ו-ק מה שאתם חולמים עליו.
ככה לא בונים התיישבות. ככה לא הגיעו 300 אלף מתיישבים ליהודה ושומרון.
את אלון מורא הקימו שמונה פעמים במקומות שונים, וכל פעם פינו אותם. רק כאשר הצליחו להגיע להסדר עם המדינה - הישוב קם, וכיום הוא פורח. ובעוד אלון מורא היה בנדודיו, עופרה כבר קמה בשקט בשקט, בתרגיל מחוכם של גדוד עבודה שמתיישב בסמוך לבסיס צבאי - והכל באישור ובעידוד הממשלה.
בסופו של דבר אפילו שונא הציונות והמדינה הכי גדול מקרב נערי הגבעות, חייב להודותת באמת - רובה המוחלט של ההתיישבות ביהודה ושומרון קיבל הכרה רשמית או לא רשמית, בקריצה והעלמת עין - מצד הממסד, מצד הממשלה. וככה הצלחנו להביא 300 אלף מתיישבים ליהודה ושומרון.
אם המדינה לא רוצה, היא לא מעבירה חשמל וביוב ומים לנקודת יישוב. ובלי זה - שום יישוב לא יצליח להתקיים לאורך זמן. ואתה כנער גבעות, יודע את זה בוודאי. במציאות המודרנית אי אפשר להסתמך על הקמת יישובים ללא חשמל, ללא מים וללא ביוב. בוודאי לא כאשר מדובר במשפחות עם תינוקות. רווקים עוד אולי יכולים איכשהו להסתדר בתנאי שטח.
לכן, פשיטא שחייבים את המדינה בתוך זה, חייבים להגיע להסכמית - ואפיו לא רשמיים אלא בהכרה דה פקטו במציאות בשטח - אבל חייבים את זה, גם אם זה כרוך בוויתורים מסויימים ובידיעה שלא תקבל את כל היד עכשיו, אלא אצבע אצבע.
ולכן - בגלל כל הנ"ל - ברוך ה' שהדור ההוא, הוא זה שהקים את ההתיישבות, ולא הדור שלך. אחרת אני לא רוצה לחשוב כמה יהודים היו היום ביהודה ושומרון, אם בכלל.
כל זה לא נכתב כמשהו אישי נגדך, אלא כדי להסביר למה אני מתנגד לדרך החשיבה שהעלת במכתבך.
אין לי זמן עכשיו לכתוב תשובה ארוכה,די"מ
אבל יש בספר "טל בנימין" של הרב בנימין כהנא כמה מכתבים בעניין,
בגדול נכון,זה אחת הבעיות השורשיות של גוש אמונים ומועצת יש"ע שהם התעסקו רק בהתיישבות והתעלמו מהערבים.
קודם כל,בוא נתחיל אם זה שברוך ה' לא אני ולא אתהדי"מ
מחליטים מה יקרה ואיך הוא יקרה.
מי שמחליט ומסובב פה את הכל זה ה' יתברך.
עכשיו אני מעולם לא התיימרתי להיות פוליטיקאי ובטח שלא פוליטיקאי חכם,כי כמו שאומר אין פוליטיקאי חכם הוא לא ישר,פולטיקאי ישר הוא לא חכם,וחכם וישר הוא לא פוליטיקאי.....
כבר ניסתי מלא פעמים להסביר לך,אתה מלא בחקירות שמפריעות לאמונה התמימה והפשוטה בה'.
וזה בכלל לא משנה למה התיישבות בתחילתה עשו הסכמים או מי היו המתיישבים הראשונים,אני מסתכל על המצב עכשיו.
(רק אומר במאמר מוסגר שלפני כמה שבועות היה ראיון בבשבע עם הרב לוינגר שהוא הסביר איזה הסכם לדעתו בסדר ואיזה לא,לא שאני לגמרי מסכים איתו אבל שווה קריאה)
והשאלה מה עכשיו נכון לעשות.
אנחנו בוחלים בכל קשר מהמסד מכל מיני סיבות וזה הכל שאלה של אם אתה מדבר,
אני אישית הסיבה העיקרית שאני מתנגד היא כי אני רואה בשלטון הזר ששולט כיום בחלק מארץ הקודש גזלנים ומנסה להוציא את הגזלה מידיהם,והסכמים לא עוזרים לנו בזה.
אני לא מחפש לבנות גבעה רק בשביל לבנות גבעה זה בסך הכל מטרת בניינים בדרך למטרה הסופית שהיא הפלת השלטון הזר והקמת שלטון על פי התורה ובניית בית המקדש וכיבוש כל חלקי הארץ המובטחת ומחיית עמלק.
תהיה רציניטוביה2אחרונה
האמת היא שיש דין שגם אם 99 אומרים פשרה ואחד אומר לא אז שומעים לאחד שאמר כהלכה. ולכן אפילו אם נצא מנקודת הנחה שאתה צודק ובפשרות האלו מרוויחים יותר. אם אני נוגע (ולבוא לתת כמה ימי עבודה ששווים כסף זה בהחלט נוגע). אסור מצד הדין לעשות פשרה גם אם אחרים יבואו וירצו וחלקם גדול יותר. לכן נראה לי שההודעה הזו הוגנת בהחלט
אסיים רק בכך שבאחד מהסכמי המאחזים האשונים היה דין תורה אצל רב אברום (הנציגים היו זמביש והרב גדי) ושם על התועלת הוא לא הסכים לפסוק ולכן הוא לא פסק להם בסוף
מה היו המניעים של ברוך גולדשטיין ז"ל ?ה הוא המלך
אריאל אני מתפלה עליךטוביה2
ציני
יום שישי הקרוב- הפעימה הרביעית של שחרור המחבליםנוער קוממיות
אנ"ש!!!!אריאל דל"ת
חשש פינוי כבד של שני מבנים בחוות גלעד, היישוב קורא להצטרף למאבק!
יש מקום לישון בפנימיות של הישיבה, הפינוי אמור להיות או היום או מחר.
דחוף דחוף דחוף לקרוא לכמה שיותר אנשים!!
החברים של השב"כ מחוות גלעד קוראים לנו למאבק לאחר שהיהלום שבכתר
נסיונותיהם הכנים (!) להשגת הסכמות נכשלו (כך בהודעת וועד הפעולה של חוות גלעד), לכולנו כואבת הפגיעה בארץ ישראל וביהודים שהשקיעו את כספם על יישובה, אבל נסיון העבר לימד אותנו שכבודה של ארץ ישראל לפעמים זה לקבל שכר על הפרישה. כבר שנים שהמאבקים על ארץ ישראל משמשים כלי לעסקנים קטני אמונה על מנת להשיג הסכם טוב יותר. כבר למדנו את הלקח בהסכם המביש הקודם שהיה בחוות גלעד. לכן נאמר: אםרצונכם ללכת יד ביד עם זמביש, השבכ והמנהל האזרחי, אתם מוזמנים. אנחנו גם אוהבים את ארץ ישראל ולכן נשקיע מזמננו במאחזים הקטנים החשובים פי כמה! אנו לא נאבק כדי להשיג לכם הסכמים טובים יותר.
בפינוי בשכונת האולפנהי.ל.
כל כך לא קשורדי"מ
באמת כשהם קראו לבוא לפני שהם סגרו את ההסכם לא הגענו וטוב שכך.
בחוות גלעד הם רצו לעשות הסכם רק שהציונים לא הסכימו אז הם נאלצו ללכת על מאבק.
בכל מקרה מה שרשמתי לא נוגע רק לחוות גלעד,זה עצומה שאנחנו רוצים להחתים כמה שיותר נוער ולהביא אותה לכל הגבעות שצפוים בהם פינוים.
שקר וכזבטוביה2
אין צורך בהמצאות כשהאמת גרועה מספיק!עמיחי
בקוממיות יצאו מבחינת אמינות דיי בסדר בכך הוציאו גילוי דעת מפורש שהתפרסם בכל כלי התקשורת וגם בפרסומים בתשלום וצירפתי את אחד המקומות (פסקה אחרונה).
"קוממיות" קראה לפעיליה: "הגנו בגופכם על בתי גבעת האולפנה"
תנועת הימין פרסמה גילוי דעת הקורא ל"מאבק עיקש ונחוש" נגד הריסת שכונת גבעת האולפנה בבית אל. "נתנגד בכל תוקף להרס הנפשע", אומרים בתנועה
אורי פולק, כיפהכ"ד סיון תשע"ב, 14/06/2012 10:54
תנועת "קוממיות" פרסמה היום (ה') גילוי דעת המציג את גישתה שלה להתמודדות עם פינוי שכונת גבעת האולפנה בבית אל. "אנו סבורים כי יש להימנע מלחתום על הסכם ולנהל מאבק עיקש ונחוש נגד ההריסה - הלא יהודית, לא ציונית, לא צודקת ולא מוסרית", טוענים בתנועה.
ב"קוממיות" ציינו כי הם "מחזקים את הנהגת היישוב בית אל על החלטתה להוביל מאבק נחוש למניעת ההרס". בהמשך להחלטה זו, בתנועה קראו לציבור הרחב "לבוא בהמוניו, לחזק את הנהגת הישוב ואת תושבי השכונה, להגן בגופו על המבנים ולהתנגד בכל תוקף להרס הנפשע. השתתפות והזדהות רבתי של הציבור תוך הפגנת מסירות לארץ ישראל ביכולתה להעצים את עוז הרוח ותעצומות הנפש של מנהיגי המערכה אל מול רוחות של חולשה ורפיון המובילים לתמורה של נזיד עדשים".
"יחד עם זאת, היות וההחלטה ברגע האמת - האם לחתום תחת לחץ על הסכם או ללכת עד הסוף ולהיאבק - אינה בידיים שלנו אלא בידיה של הנהגת הישוב, אין אנו יכולים להבטיח מאבק עד הסוף. אנו מבטיחים לפעול בכל כוחנו כדי שכך יהיה ומקווים שנצליח, אולם, כאמור, ההחלטה הסופית אינה בידיים שלנו", מדגישים בתנועה.
טוב זה מה שהם כתבו בכיפהטוביה2
זה גם מה שפורסם בעל עמוד שלם בבשבעעמיחיאחרונה
שירדי"מ
מאוחר מאוד , אבל הייתי חייב…
לפני שנים רבות בארץ רחוקה
בין כפרים וגבעות במאחז ללא חוקה
מסתובב ילדון ללא מטרה
שמו רוני גבעוני מוכר למשטרה
רוני שלנו מסיים ת'גן
ויורד לכביש לעשות בלאגן
רוני שלנו ילד מופרע
וזורק אבנים ממש לא רע
יום אחד כשסיים את חוק לימודיו
ראה מולו נציגי שלום עכשיו
מלווים בהמוני כוחות מג"ב
ולכל הכבודה צמוד מפקד המרחב
קראו אליו: "ילד פתח את הארנק
ותקווה שזה לא נמחק
הנה רשום לך אחמד על השטר
החזר אותו לכפר" , כך קבע המשטר
אז רוני שלנו ידע מה לעשות
שלח הודעות לחברים בגבעות
"הצילו! שודדים אותי! בואו כולם!
במקום 3 סוואנות יס"מ
בואו הנה! חיבים לקום
רוני גבעוני במצב חירום!"
בלאגנים , הפגנות , חסימות כבישים
בסופו של יום חמישה אנשים
ייבלו בתאי מעצר
ובנוסף ,עוד תיק לפענוח בימ"ר
רוני שלנו ממש מתפוצץ
כל בתי המשפט עמדו לו לרועץ
"אחמד רשום על שטר החמישים
החזר אותו למי שאותו מבקשים"
ולבינתיים , כל האזור
החל לפתע פתאום לבעור
עשרות תומכים חשים אל המקום
עימותים בכל מחסום ומחסום
לפתע הבריק לרוני רעיון
לכל מתיישב יש פתרון
נוותר טיפה על הממון
שלום על ישראל ובא גואל לציון
אמר לערבוש "נעשה הסכם ,
אני לך – חצי משלם
עזוב אותי קח עשרים וחמש
חזור לכפר ושלא נפגש"
לקח הערבי את הממון
ועל פניו שביעות רצון
ובינתיים עם אלות שלופות
הגיחו אל רוני חבריו מהגבעות
מתנשפים שאלו "איפה משטרה?!"
אמרת לנו אתה צריך עזרה"
אמר להם "מה קפצתם כנחש?!
נוותר על הכסף לא ייחרב מקדש,
וזה בכלל עניין אישי
תורידו ת'רעלות לידכם אני נראה טיפשי
אני לידכם נראה עבריין
עשו טובה , לכו מכאן!
מה אתם לי בחיים מתערבים??
ערבים ומדינה אנחנו אוהבים."
נגמר הדף , נגמר הסיפור
מקווה שהמסר היה ברור
אם אדם זועק לעזרה
ומזמין להגנתו חברים להגנה
ובסוף משתף פעולה עם השודד
לפחות אצלי נראה כבוגד.
כל אופן , כולי תפילה שלא ייהרס שום בית בשום מקום , ונזכה אך ורק לבנות ולבנות.
נערי הגבעות של צרפתמושיקו
לא הבנתי איך מי שחי בחוץ לארץ יכול להיותדי"מ
"נוער הגבעות"
כמה שלא תרחיב את ההגדרה של "נוער הגבעות" זה מישהו שארץ ישראל חשובה לו,ולכן לא יגור בחו"ל.
ואיך תבין שדווקא ביום הקדוש,יום הדין יעברו מהארץבחורצ'יק
לחו"ל?
ידעתי שזה יבוא.די"מ
ר' נתן כותב בליקוטי הלכות שאי אפשר לכבוש את ארץ ישראל אלא על ידי הצדיקים.
הצדיק אמר לנו לבוא אליו אז אנחנו באים,לצערנו כרגע הוא קבור בחוץ לארץ אנחנו באמת מקווים שיעלו את קברו לארץ,אבל עד אז אנחנו נמשיך לבוא אליו.
בכל מקרה זה ממש לא דומה ללגור בחוץ לארץ.
^^אריאל דל"ת
אנחנו נוסעים לרבינו למרות שהוא באומן, ולא בגלל שהוא באומן.
למרות?צמיד כתום-כחול
אז למה כל השירים זה 'עיר הקודש אומן'??
יש בזה בעייתיות-אריאל דל"ת
אבל שוב- גם בחו"ל יש מקומות קדושים, קברו של משה רבינו, לדוגמא..
אני בטוח שאין לו את הקדושה של א"י, אבל יש לו קדושה לא כ"כ קטנה, כן?
ואיך אומרים לי כל הזמן לגבי הכותל- "מקום שהתפללו בו כ"כ הרבה יהודים במשך תקופה כ"כ ארוכה- הוא בטוח קצת יותר קדוש מכל מקום אחר.
"כל השירים"די"מ
אני לא מחוייב למה שכל אחד כתב בקשר לאומן.
בפרום ברסלב פה באתר היה מישהו שפירסם בלוג עם דיבורים מרבני ברסלב(הרב ארוש,הרב עופר)ותמונות פריצות,אז זה אומר שאני מסכים איתו כי שניננו נפגשים בר"ה באומן?
אני לא אומר "עיר הקודש אומן"
אומן היא המקום הכי טמא בעולם ולכן רבנו רצה להיקבר שם בשביל לתקן את העולם מהמקום הכי נמוך.
ולכן רבנו נכנס בתאריך שלימים קמה באותו תאריך המדינה הציונית הטמאה,הכל בשביל לתקן מהשורש!
למה בחורצ'יק? בדקת שכל החבר'ה בגבעות טסים?אלירז
תופתע לגלות שלא..
לאומן?או בכללמושיקו

ביום הדין הוא כתב, אז אני מניחה לאומן..אלירז
אבל אם אתה מתעקש, זה יכול להיות גם ל770.
ברור שכולם טסיםטוביה2אחרונה
לא. תיראי למי הגבתי..בחורצ'יק
ועדיין כתבת ברבים, והדיון נסוב על "נוער הגבעות"אלירז
בכללותו ולא רק על די"מ.
עניתי לו.ובהחלט הוא לא היחיד.בחורצ'יק
זה מושג של מי שאכפת לו מיהודיםמושיקו
באמת?די"מ
זה ההגדרה שלך?
אז מה הקשר "הגבעות"?
לא יוצאים מהארץ בגלל שצדיק אמרנקמאל
מה יותר חזק התורה אומרת או צדיק אומר?
מה הקשר?די"מ
יש אמנם חולקים על כך,אבל הסברה להתיר לצאת היום מהארץ היא די פשוטה.
האיסור לצאת מהארץ הוא מחשש שמא תשתקע שם,כיום כשאתה קונה כרטיס לחו"ל וכרטיס חזור שבוע אחר כך (ואפילו חודש) אין חשש שתשתקע.
(כל זה בלי להיכנס ל"שדי חמד" שאומר שמותר לצאת מהארץ לקברי צדיקים,וגם הרב קוק שסוג של חולק עליו אומר שמותר אם זה רבו המובהק)
כינוי לנוער שאוהב את ארץ ישראל ואת עם ישראלמושיקו
ומוכן לעשות למענה הכול.
יש כאלו שמשתמשים בו לגנאי וצריך להבהיר שזה בעצם כינוי לשבח..
לעשות הכל למען ארץ ישראל. זה קודם כל לגור בה.די"מ
ומנין לך שהם לא גרים בה?מושיקו
אי אפשר לשפוט אחד שיש לו חיים ועסקים והוא צריך לעזוב הכול.
שתהיה נשוי תבין זאת.
לא חסר צרפתים שגרים בארץ ונוסעים כל השבוע לעסקים בצרפת וחוזרים לשבת
לא שפטתי כאן אף אחד.די"מ
בסך הכל אמרתי שזה לא נכון להגדיר אותם "נוער הגבעות".
צודקמושיקו
בית המקדשעלה למעלה
מישהו פה יודע או יש לו רעיון איך אני יכולה לפעול באמת למען בית המקדש?
יקרה,חלולה
בנ"י מצווים בשלושה דברים (ציוויים לאומיים) בכניסתם לארץ:
מלכות
כיבוש מלא של ארץ ישראל
מקדש
ואנחנו חייבים לקיים אאותם לפי הסדר הזה. קודם כל לדאוג לשלטון יהודי, מבית דויד.
אח"כ לסלק את כל הגויים מהארץ ולכבוש את כולה (לפי הגבולות האמיתיים).
ורק בסוף נוכל לבנות את בית המקדש...
ככה שלענ"ד הכי יעיל יהיה לפעול כדי לתקן פה את השלטון העקום, אח"כ כבר יבוא מקדש...
לחלולהעלה למעלה
אבל אין לי עכשיו איך לפעול מעשי למען מלכות בית דוד חוץ מתפילות....... והייתי שמחה באמת לרעיונות מעשיים איך לפעול גם למלכות , גם לארץ, גם לביהמק , גם לעם ולאהבת חינם
תודה!
מלכות בית דויד ממש זה באמת דבר שקשה להשיגחלולה
מחלוקת רמב"ם-רמב"ן-מגילת אסתר-גר"א-בעש"ט-אריאל דל"ת
-הרב קוק-הרב ישראל אריאל-רב יואל משה-וכו'.
לא נכון לבוא ולהכריע במחלוקת כ"כ גדולה במשפט אחד..
אז זה ממש ממש לא נכון מה שאמרת, גם המשפט- "אח"כ כבר יבוא בית מקדש..." כל כך מוטעה.. בית מקדש [כנראה] לא יבוא מאליו, בדיוק כמו שמלכות בית דוד לא תבוא מאליה, בדיקו כמו שא"י לא תיכבש מאליה..
שיעור של מי זה?טוביה2אחרונה
את מוזמנת להצטרף לתנועת "חוזרים להר"די"מ
לפרטים:0507338081
על שנאת חינם נחרב הבית ומאהבת חינם נגאלמינימאוס2
אבל צריך גם דברים מעשיים.די"מ
וזה נחמד מאד להגיד שבית המקדש נחרב משנאת חינם ויבנה באהבת חינם,אבל יש עוד מליון דברים שכתוב שבגללם חרב בית המקדש.
אדרבא תחכימו אותי: מאיזה עוד סיבות נחרב בית שני?מינימאוס2
יש רשימה ארוכה שאני לא זוכר בעל פהדי"מ
אבל לדוגמא בגלל ענוונותו של רבי זכריה בן אובקיליס
כמובן יעזרו רק חטאים כללים של העםמינימאוס2
דברים שהיו נקודתיים לאז לא תמיד יש אפשרות לתקן היום
ענווה בעייתית של רבנים יש גם היום.די"מ
מה זאת אומרת ענווה של רבנים?עלה למעלה
שרבנים מרוב ענווה מפחדים לפסוק.די"מ
ל-די"מ95200
עשיתי את בת המצווה שלי בנושא ירושלים - לא דרך מכון המקדש כך שיצא לי לחקור די הרבה בעיניין .
הדרשה שלי הייתה על קמצא ובר קמצא והעניין על ענוונותו של ר' זכריה בן אובקיליס נכון אבל בל נשכח שיש כמה צדדים לעניין:
גם השליח שנשלח לקרא לקמצא וקרא לבר קמצא במקומו אשם ,שכן היה צריך להיזהר ולדעת שמעסיקו לא אוהב את בר קמצא. אולי חשב שהמעסיק רצה להשלים עם בר קמצא ולכן קרא לו ...
בנוסף , אשם גם בר קמצא .נניח שרצה להשלים עם "המזמין" היה צריך לבוא אליו ולומר לו יפה שלום וסליחה ותודה אבל במקום זאת בא וישר התנפל על האוכל הרי המארח "תפס" אותו ליד השולחן אוכל וגירשו בבושת פנים. ,אם אתה יודע שלא אוהבים אותך ושאתה לא רצוי אז תברר את העיניין ואל תלך סתם כי בא לך לאכול אוכל טוב.
צד שלישי לעיניין הוא המארח היה צריך לדבר אליו בכבוד כי למרות המחלוקות ביניהם הוא בן אדם וכול אחד טועה....
גם העובדה שדיבר עליו ו לא איתו (בגוף שלישי) מביעה ריחוק [לא מתוך כבוד]
בנוסף אשמים גם חכמי אותו הדור שלא מחו בעדו כשגירש את בר קמצא וביישו והמשיכו לאכול כאילו לא אירע דבר.[היו יכולים לפחות להעיר או לקום ולצאת מהמקום]..
מקווה שהארתי את עיניך 95200
נ.ב. לקחתי את זה מדרשה של איזה רב, לא זוכרת את שמו אז אל תתנו לי זכויות יוצרים
יש גמראות אחרות.הבאתי דוגמא אחת.די"מ
..עלה למעלה
נכון זה הבעיה שאין כל כך דברים מעשיים לעשות....
בטח שיש.די"מ
איזה דברים יש?עלה למעלה
תסתכלי מה כתבתי בסוף השרשורtoraneto
אפשר להתווכח מה בדיוק,די"מ
אם את שואלת מה לדעתי אני ישמח לענות.
כל אחד יגיד משהו אחר.אבל בוודאי שיש.
מה לדעתך יש?עלה למעלה
רוב הדברים אני מעדיף לא לכתוב כאן.די"מ
אבל אחד הדברים החשובים והבסיסיים זה להפיל את המדינה ולהקים מדינה מתוקנת על פי התורה,בלי זה קשה לי לראות את זה קורה.
אבל לדוגמא לנסות להקריב קורבנות בהר הבית זה רעיון לא רע.
ןכמובן להצטרף לתנועת "חוזרים להר"די"מ
אהמ.אריאל דל"ת
גם לפני 80 שנה לא היה שום דבר מעשי לעשות בשביל לעלות לארץ חוץ מלהתפלל, נכון?
2,000 שנה יהודים אומרים "אין מה לעשות.." ויושבים ומתפללים ושום דבר לא זז עד שלא קמו כמה אנשים והרגו את עצמם בייבוש ביצות ונלחמו פה בבריטים, אז במחילה, מי שבאמת רוצה לעשות משהו ימצא מה לעשות, הביאו פה את המספר של חוזרים להר, אפשר להפיץ פליאירים, אפשר לעשות מחאה נגד הערבים שנצמאים בהר ה', לא חסרות דרכים.
אבל מי שלא באמת רוצה את הגאולה וטוב לו בגלות, תמיד ימצא איזה גמרא שאומרת שכל מה שצריך לעשות למען ביהמ"ק זה לשבת רגל על רגל ולמלמל כל מיני פסוקים.
ה' רוצה מעשים, בית המקדש הראשון נבנה בפטישים ומסמרים, עם צורפים וחייטים, בית המקדש השני נבנה עם סוסים ומריצות, מזמרות ומכונות חריטה, בית המקדש השלישי יבנה עם מברגות ומסורים, עם פטישי 5 ומלגזות ומנופים..
מה זה אהבת חינם?בן של מלך
ב"ה
שנאת חינם אני מבין, סתם לשנוא אחד את השני.
אבל אהבת חינם?? סתם לאהוב מישהו? ממש לא!
אני אוהב את עם ישראל כי הוא עם ישראל.
אז נא לדקדק בלשון ולהגיד "אהבת ישראל"
שנזכה לאהוב את ישראל ובמיוחד את אלו שקשה לנו לאהוב אותם.
אמןמינימאוס2
על ״ונשלמה פרים שפתנו״ שמעת?toraneto
שנית, תיקנו חז״ל שכל עוד אין באפשרותנו להקריב קורבנות אז אמרו שכל העוסק בפרשת עולה, נחשב לו כאילו הקריב. וכל העוסק בפרשת התמיד, נחשב לו שהקריב. וכך גם הקטורת (הכל מופיע לפני שחרית בסידור).
וחלק מהרעיון הוא גם להראות לקב״ה כמה אנחנו משתוקקים להקריב באמת. לעשות את את עבודת בית המקדש שהוא כל כך רוצה בה!
כן. הנה משהו מעשי:מי האיש? הח"ח!
בפסח הקרוב, תבשלי סיר גדול מלא אורז חם ותחלקי אותו לעוברים ושבים בקרית ויז'ניץ בחיפה. או במקומות אחרים שבהם יש המון יהודים שומרי תורה ומצוות עם עור לבן ועיניים בהירות. את מבינה? איך את מצפה שייעשו מעשים שיש בהם "לפעול באמת למען בית המקדש" כדברייך, כשבפסח הקרוב עדיין מאות אלפי יהודים יאמינו באמת ובתמים, שאחיהם למורשת ולמסורת הדורות מבשלים גרגרים שפוסלים את מטבחם לאכילת בני אשכנז? אני מניח שאת רוצה שבניין בית המקדש יקרה כתוצאה של עשייה ממשית ומציאותית, לא רק לשבת ולהתפלל שהוא יירד באש גדולה מן השמיים והעולם יתוקן כולו בו-ברגע. אז איזה מין בית מקדש את מצפה שייבנה, כל עוד אין לנו אפילו הלכה מבוררת, שנקייה מטעויות מוכרות כמו איסורי קטניות בפסח שמשגעים את העולם היהודי וישראל קדושים באשר הם? חלק מתהליך הגאולה חייב להיות בירור של העולם היהודי משאריות ישנות שדבקו בו, מפירורי חמץ שמתחפש למצה. שואלין ודורשין שלושים יום קודם החג - את אומנם מתחילה את זה הפעם חודש וחצי לפני, אבל זה דווקא משובח. יוצא הונגריה שאיננו טועם ממטבחה של יוצאת תימן בפסח - פה אנחנו נמצאים כיום. זו השוקת השבורה שיש לרפא. ואל תדאגי - אנחנו כל כך רחוקים מלרפאה שכל דבר קטן שתעשי הוא כבר עניין גדול (אל תשכחי שגם כיום יש גולה, יש צרפת ויש רוסיה ויש אנגליה ויש צפון אמריקה ויש אוסטרליה ויש ארגנטינה, וזה מביא גם כיום להמשך בידול והתבצרות של יהדויות וקהילות ותת-זרמים עוד מעבר למה שמכירים כאן).
איך אפשר?עלה למעלה
הלוואי והיה אפשר לרפא את זה!!! זה בלתי אפשרי כל אחד חושב שההלכה שלו הכי צודקת , וכל אחד חושב שהמנהגים שלו הכי טובים! ועם אפילו הרבנים רבים היום ויש מלא חילוקי דעות (לדוג: עצרת החרדים) אז איך אפשר לרפא את זה? אפילו שניסו לעשות סנהדרין לא הצליחו! אם אני אלך עם סיר אורז אף אחד לא יסכים לאכול את זה..........................
הסדר של שלש מצוות לא מעכב א את השניgabie
רמב"ם בספר המצוות יש לו סדר אחרת מהסדר שהוא כותב בהלכות מלכים
והרב צדוק הכהן מסביר שיש שלש סדרים שונים
א בבית ריאשון
ב בבית שני
והסדר השלישי לעתיד(עמלק מקדש ואחריהם מלך (עפ"י פסחים ה)
וכל הנ"ל מחזק דברי תלמוד ירושלמי (מעשר שני פ"ה ה"ה)בנין בית שלישי קודם למלכות בית דוד
אנשים!! יש מה לעשות!!בית ה' נלך
יש לנו מצווה לבנות מקדש!
רמב"ם יד החזקה - הלכות בית הבחירה פרק א' :
"מצות עשה לעשות בית לה'"
וכידוע אם זו מצוות עשה מדאורייתא, אז "ספק דאורייתא- לחומרא"!!
כמו שיש מצווה לשמור שבת, יש מצווה לבנות מקדש!!!!
ולכל אלו שיגידו שקודם צריך משיח-
"בשעה שמלך המשיח בא- עומד על גג ביהמ"ק"- מכירים???
בשביל שמשיח יעמוד על הגג- צריך גג לעמוד עליו!!
אז מי שרוצה באמת באמת לשעות, מוזמן לשלוח מייל ל: noar.mikdash@gmail.com....
שנזכה לבנות, לראות ולהראות בבית ה'.
מה זה האימייל הזה? של מי זה?\עלה למעלה
לחזק את היהדות והתורה, זה בעצם הבית המקדשhamedinai
זה רק אצלי או ששם הפורום השתנה באופן מדאיג?מי האיש? הח"ח!
האם יש התקפת האקרים? פריצה? או שזה ונהפוך הוא בגלל חודש אדר? לא ממש משמח לראות שזה שם הפורום עם דיון חשוב ורציני כזה. יש אפשרות שזה יתוקן?
אומרים שגם נחרב בגלל שלא ברכו בתורה תחילה, וגם עלאמנית יצרתית
כך שלא עבדת את השם אלוקיך בשמחה ובטוב לבב מרוב כל,
אבל לפי הידוע לי,
מה שהכי מקרב את הגאולה,
הוא ההתקדמות האישית של כל אחד ואחד מאיתנו,
כי בסופו של דבר אנחנו צריכים לחזור בתשובה,
רבנית גדולה אמרה לי פעם כשאמרתי לה שאולי המשיח קרוב,
היא אמרה לי,
מותק שלי, זה לא כל כך פשוט, עם ישראל צריך לחזור בתשובה,
אני חושבת שאם כל אחד יתקן את עצמו, אז ככה זה ימשיך הלאה לשאר העם,
חוץ מזה אני תורמת לארגון ערכים, ואני מרגישה שבכך אני מסייעת שעוד ועוד יהודים יתקרבו לתורה ,
ובכך עם ישראל יהיה ראוי לקבלת פני השכינה
ההבדל בין מקדש לגאולהgabie
אין שום מצוה תלוא במשיח (רמבם באגרות)
נכון אנחנו מקווים לגאולה שלימה
אולם אסור לוותר על בנין המקדש עד משיח
מובן שקשה להתמודד רגשית עם זה
כמו שהיהודים בחו"ל עדיין קשה להפריד בין משיח ומצוות יישוב א"י
שנזכה לקיים רצון ד המצוות שצוונו (כולל תשובה וקירוב רחוקים)
ותשובה על גישת קרירות לקיום המצוות (כולל ועשו לי מקדש)
כל המפרשים מסכמים שעד שלא יבנו בעצמנו לא יופיע מקדש שמימי (גם בויואל משה)
רצח של הרב כהנא.יצור הודי
מי רצח?
מתי?
למה?
ערבי. ( כמה מפתיע )מוריה.ר =)
כי הוא ערבי והרב כהנא יהודי.
להרחבה אפשר לקרוא בויקיפדיה.
( מהפלא לא מצליחה לשלוח קישור )
היה כתבה מעניינת בנושא בערוץ 2די"מ
עצוב לראותבחורצ'יקאחרונה
כמה הרצון להשתיק הרסני..אילו לא היה את כל הלכלוך הזה אולי היו עולים מלכתחילה על כל העמלקים (ומכאן ההקשר לפורים-כי איך התגלגל לראות את זה ביום השמח?) והיו מונעים פיגועים רבים שגבו דמים רבים ואולי גם את הפיגוע הרצחני בבנייני התאומים.
בן הרב, הרב בנימין זאב הי"דיהודה סעדה
טוען שיש קשר בין השב"כ לרצח, הרב כהנא בעצמו סיפר שניסו להתנקש בו אנשים מקצועיים ולא הצליחו. בנו סיפר שהשב"כ שאל פעיל תנועת "כך" האם אפשר לרצוח את הרב כהנא, כך שיתכן מאוד שהשב"כ קשור לרצח.
מכיון שהרב עמד להפוך את כל שיטת השלטון במדינה, השמאל ששולט על השב"כ החליט שהדרך היחידה לעצור אותו היא לרצוח אותו(אולי זה גם קשור להכרזה על מדינת יהודה-סברה שלי).
יהודה, אתה בטח מתכוון לזה-איפה הקלם
לא צפיתי בזהיהודה סעדה
פשוט קראתי מאמר בספר שנכתב "טל בנימין", מה יש בסרט אני לא יכול לצפות.
וַיֹּאמֶר הַמֶּלֶךְ לְהָמָן, הַכֶּסֶף נָתוּן לָךְמושיקו
וְהָעָם, לַעֲשׂוֹת בּוֹ כַּטּוֹב בְּעֵינֶיךָ
, אקטואלי יותר מתמיד?
הודעה דחופה מנוער קוממיות!!