אנשים שלא עומדים במילים שלהם. זה הכי מחרפן.
קובעת עם מישהי והיא לא עונה\לא מגיעה וכו'
זה מותר האדם מן הבהמה בעיני
אנשים שלא עומדים במילים שלהם. זה הכי מחרפן.
קובעת עם מישהי והיא לא עונה\לא מגיעה וכו'
זה מותר האדם מן הבהמה בעיני
משהכן, לגמרי.
(ועוד יותר מעצבן כשבני משפחה מפעילים עליי לחץ לעשות את זה לאנשים אחרים שסיכמתי איתם על משהו).
אחד-לא הגיע בכלל
השני הגיע חצי שעה לפני הזמן
השלישי הגיע באיחור של 50 דקות
שמשה קבע עם ישראל לקבל תורה ב8.00.
הייקים הקדימו ולכן קיבלו דרך ארץ שהרי קדמה לתורה.
הליטאים הגיעה בזמן וקיבלו תורה.
החסידים הגיעו רק ב10.00 ונשארו לריקודים
עכשיו את צריכה לפתוח 3 שרשורים על דברים שמשמחים אותך באנשים
אנשים שעומדים במילים שלהם, שאפשר לסמוך עליהם, אחראים!
ואנשים בוגרים ושקולים עם התנהגות הולמת.
נכון. זה כשלון גדול בבין אדם לחברו. מכוער מאוד.
לא רוצה להיות במצב הזה של לחפש איך לשרוף את הזמן
מה עושים בעיקרון?
טוב, מועדים ניתנו כדי ללמוד תורה... אבל אני לא יכולה ללמוד הרבה זמן וגם אין רעיון מה ללמוד וקשה לי לשמוע שיעור תורה בלי לעשות משהו במקביל ופשוט איןן מה לעשות
אז בבקשה רעיונות🙌
תודה שהוא ענה לפחות בניגוד למישהי...!
למה לא הלכת אתמול לישון?
זה היה מוקדם מכדי לישון
מה עובר על השעון הביולוגי שלך?
ומאתם לומדים עכשיו??
זה כזה מיוחד לראות את כולם ערים ולומדים
ילדים זקנים בחורות בחורים(לא ביחד מנהסתם זה לא שיעןר של הרב יעקב פו
טוחנים גזר, שמים מעט סוכר ואוכלים על כפית. טעים פשוט ומשביע
אורה ושמחה וששון ויקר
שוב אני רוצה תפוז
אך חבל, י"ז בתמוז
בכל מקרה אדם שחווה גזלייט הולך ומאמין להמצאות של המגזלט ומתערער לו הביטחון בכושר השיפוט שלו. זה לגמרי נחשב התעללות.
ככ צריך להתרחק מאנשים כאלו…
לבריאות הנפשית.
אני לא כועסת עליך! אני כועסת על ההתנהגות שלך!
טוב אמא 😿
לי שבן כספית עשה לי ולכל הדתיים גזלייטינג מוסרי (על פי מה שראיתי שמישהו ציטט אותו בפייסבוק). כאילו אנחנו צריכים להרגיש אשמה ורעים על זה שלא ציינו את הטקס בחג סוכות אלא דוחים אותו אחרי שמחת תורה. לא סולח לו, אלא אם כן יבקש סליחה
בזה כמו מבוא. תן לי לתכנת במציאות אין לי מושג
זה ייתרון וחסרון בתרבות היפנית, לעשות דברים עד הסוף ולהיות פרפקציוניטים. חוץ מזה יש הרבה דמיון בין התרבויות הצפוניות במזרח הרחוק (סין יפן קוריאה והמונגולים אם היו הופכים למתורבתים) לבין עמי צפון מערב העולם הישן יעני אירופה
עריכה: הדיקטטור של הפוקום החליט לפצל מהשרשור המתוק על קאגויה 😿
אבל מדברי חכמים נראה שאין לומר כי המצות שנתן השם יתברך בשביל המקבל - שהוא האדם, רק הם גזירות מצד השם יתברך, הגוזר על עמו גזירות, כמו מלך הגוזר גזירה על עמו. אף כי האמת כי ימשך מזה - מצד שהוא מקיים הגזירה שגזר עליו - הטוב וההצלחה שאין אחריה הצלחה. מכל מקום אין התחלת הגזירה שנתנה לטוב אל המקבל. ומה שאמר הכתוב (ר' דברים ו, כד) "ויצונו ה' אלהינו לעשות החקים האלה לטוב לנו", אין הפירוש שהוא יתברך צוה המצות בשביל להטיב לנו, שאין זה כך. רק הוא יתברך צוה עלינו כמלך הגוזר, רק שהגזירה הזאת היא לטוב לנו לחיותנו כיום הזה אם נקיים המצות, ולא שתחלת הגזירה הוא לטוב לנו. ומה שאמר (מכות כג ב) 'רצה הקדוש ברוך הוא לזכות את ישראל לפיכך הרבה להם [תורה ומצות] וכו, פירושו כי בשביל שיש להם הרבה גזירות, בשביל כך יש הרבה זכות. ודבר זה מוסכם בגמרא בכמה מקומות, והוא עיקר שורש גדול בגמרא, עליו נבנו כמה הלכות. שאמרו במקומות הרבה 'מצות התורה לאו ליהנות נתנו', אלא בשביל גזירות נתנו. ולפיכך אמרו (ר"ה כח א) המודר הנאה מן השופר, מותר לתקוע בו. והמודר הנאה מחבירו, מותר לתקוע לו (שם). והמודר הנאה מן המעין, טובל בו טבילת מצוה (שם). וכהנה רבות בגמרא. והטעם בכולם, מפני שמצות התורה לא נתנו ליהנות, רק לעול על האדם. ואל תאמר כי פירוש 'לאו ליהנות' בעולם הזה, רק לטוב לנו לעולם הבא. דאם היה תחלת נתינת המצוה לישראל להטיב להם בעולם הבא, אם כן מצות ליהנות נתנו. ואם הדבר הוא כמו שפירש הרמב"ן ז"ל (דברים כב, ו) שתחלת המצוה היא לטוב לנו, אם כן לא היה הדין הזה כך - שיהיה מותר לתקוע לו תקיעה של מצוה, והוא היה מודר הנאה ממנו. אבל בודאי המצוה עלינו כמלך הגוזר על עמו, וכמו שבארנו, ולכך אמר שמותר בכל אלה.
ואם נכספה נפשך לומר כי מצות השם יתברך עלינו לטוב לנו כל הימים, כפשט הכתוב (ר' דברים ו, כד) "ויצונו ה' אלהינו לעשות את כל החקים האלה לטוב לנו כל הימים לחיותנו כהיום הזה". נוכל לומר כך, אבל באופן הזה שיהיה דבר זה גם כן בגזירה, ולא כמו מי שרוצה להטיב לאחד, ואם אינו רוצה לקבל הגזירה אז המקבל יכול להפטר, על דרך (יומא סט ב) 'כלום נתת לנו רק לקבל שכר, לא איהו בעינא, ולא שכרו בעינא'. שדבר זה אינו, רק שהטוב ההוא בעצמו גזירה על ישראל. ויהיה פירוש "ויצונו ה' אלהינו לעשות את כל החקים האלה לטוב לנו וגו'", כי השם יתברך גזר עלינו המצות, מפני שגזר עלינו הטוב. ומכל מקום כיון שהטוב הזה הוא גזירה בעל כרחו של אדם, יאמר בזה 'מצות לאו ליהנות נתנו', כי לא נתנו על דעת המקבל, ובשביל כך המצות הם עול על האדם. ובודאי דעת הרמב"ן ז"ל תבין על ענין זה, כי המצות שלא נתאכזר. המדה הזאת גזר ה' על האדם, וכן שאר המצות, כלם הם לקבוע באדם מדות טובות, והם גזירות על האדם.
*אבל בהמשך*
...ועם כל זה שהמצות הם גזירות על ישראל, הם לטוב לנו. כי לא יבא מאתו יתברך רק הטוב הגמור, כי כל מעשיו הם הטוב הגמור. כי הטוב הזה גזר עלינו, ולא שיש כאן שום צד רחמנות, רק הכל דין. וזה בעצמו תשובת רבי יוחנן בן זכאי לבייתוסים, כדאיתא במנחות פרק רבי ישמעאל (סה א), שהיו בייתוסים אומרים עצרת אחר השבת. נטפל להם רבי יוחנן בן זכאי ואמר להם, שוטים, מנין זה לכם. ולא היה אדם אחד שהיה משיבו, חוץ מזקן אחד שהיה מפטפט כנגדו, ואמר, משה רבינו אוהב ישראל היה, ויודע שעצרת יום אחד, הוא ותקנה לאחר שבת, כדי שיתענגו שני ימים. קרא עליו מקרא זה (דברים א, ב) "אחד עשר יום מחורב דרך הר שעיר", ואם משה אוהב ישראל היה, למה איחרן במדבר ארבעים שנה, עד כאן.
וביאור ענין זה, כי הבייתוסי הזה היה סובר כי החגים והמועדים והשבת גם כן כולם לטובת ולעונג ישראל, ואינו גזירת דין. ואמר, כי משה היה אוהב ישראל, ועל ידו נתנה התורה לישראל שיהא לטוב להם, ולפיכך יש להם להתענג ב' ימים. וראה והבן דברי הבייתוסי, שאמר 'משה אוהב ישראל היה', ולא תלה הדבר כי הקדוש ברוך הוא אוהב ישראל, ונתן להם שיתענגו שני ימים. ואין הבייתוסים כופרים בתורה, שלא מצאנו זה, רק שהם כופרים בתורה שבעל פה. אבל גם הבייתוסים היו יודעים כי מדות השם יתברך וגזרתו - דין. רק אמר, בשביל שהתורה נתנה על ידי משה רבינו עליו השלום, ולכך נתנה על ידו כמו שהמקבל מוכן, והוא היה אוהב ישראל, ונתן על ידו שיתענגו ב' ימים.
ועל זה השיב רבי יוחנן "אחד עשר יום מחורב". ורצה בזה כי מעשה משה היה מדתו היושר, והיה אצלו הכל בדין ויושר. ולכך ניתנה תורה של דין על ידו. ואם היה מוכן משה לטובת ישראל, שתנתן תורה על ידו שהיא לטובת המקבל, ולא במדת הדין, למה הוליכן במדבר ארבעים שנה, והוא היה מנהיג שלהם. נמצא שלא היה משה מוכן לענג אותם ולהנאותם, רק משה היה מוכן אל היושר והאמת. וכאשר לא זכו בדין, היה מאחר ומנהיג אותם במדבר ארבעים שנה, כי כל הנהגתו בדין. וכן התורה שנתן השם יתברך על ידי משה, הכל במדת הדין וביושר, לא יאמר בזה שהוא להנאת המקבל. ודבר עמוק מאד השיב רבי יוחנן בן זכאי.
אמנם אין הכונה פה חס ושלום שאין עם דברי התורה הטוב והנועם, כי כל דרכיה דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום (משלי ג, יז), שזה דבר ברור וכמו שיתבאר. רק הכונה פה כי לא מצד הזה ניתנה תורה להנאתם, רק ניתנה תורה בדין וביושר. ועם זה, הכל לטוב לנו. כי אין ראוי אל אשר הוא הטוב האמתי, שיבוא ממנו רק טוב. ולפיכך התורה היא לטוב לנו, אך הצואה היא גזירה שגזר עליהם המצות. וזה שאמר 'שעושה מדות השם יתברך רחמים, ואינם אלא גזירות'. ועוד יתבאר.
בשבילי זה איזשהו מקום לבריחה, לומר מה שבא לי ואם מישהו נפגע או שאני מצטערת שאמרתי את זה-אני פשוט אומרת שזה היה בציניות .....
הצלה....
במילון:
ציניות זו השקפת עולם פסימית שלא מאמינה בטוהר כוונות. משפט ציני מובהק: "עם אידיאלים לא הולכים למכולת"; "מי שלא התנדב עד גיל 18 הוא אגואיסט, מי שממשיך להתנדב בגיל 40 הוא סתום".
סרקזם זה פשוט להגיד משפט ולא להתכוון לכוונה המילולית שלו. למשל כשמישהו עורך בצורה לא מסודרת את השולחן ואז עונים בקול מרוגש יתר על המידה: "וואו! איזה יפה ערכת!" - מתכוונים להגיד את ההפך.
-
בתרבות שלנו:
ציניות זה להתחמק מדיבור אמיתי, להעדיף הומור מפגר על פני דיבור של כנות. לצחוק מדיבורים של אמת ולעשות מהם צחוק. לזה קורא מסל"ש מגן משוח בשמן...
פעם כל נשמתי את זה כל רגע
היום אני הרבה פחות אבל עדיין יש בי נגיעות. כמו כל דבר טוב שזה יהיה באיזון.
מכיר אנשים שמשתמשים בזה כמסיכת הגנה ממש
העתקתי מ @צדיק יסוד עלום
כנראה שמו האמיתי זה דיק, ממובי דיק. הצדי"ק בתחילת הדיק נוספה כי כנראה יש לצדי"ק, יסוד עלום
אני צודק @צדיק יסוד עלום?
באריכות - שנים היתה תאוריה אנטישמית שטוענת שיהדות אשכנז איננה יהודית, והגנים הבהירים כולם הגיעו מהגיור ההמוני (לכאורה) בכזריה. לכן כשהיו פונים ליהודים בשם גנאי קראו להם kazar
תאוריות הקשר על הכוזרים והיהודים – ויקיפדיה
(זה הופרך בבדיקות גנטיות כמובן)
גלשתי בעבר באתר שבו זה הפך להיות שם קוד ליהודים לא אורגינליים. מישהו די מטורלל טען שעם הקמת המדינה היו נאצים שעלו לארץ והתברגו במערכות בשביל להרוס את המדינה מבפנים וקרא להם כוזרים.
אצלי זה נהיה ספק שם חיבה ספק שם גנאי לתאר את הלא אוריגינלי. אבל כיום אני כבר משתמש בזה בלי הקשר עקבי
סוף המחזה 
צאצאים של מנגלה שהתברגו בעמדות כוח?
הרמוניה..
אספים בgifs נבחרים






אבל אכן אחד המעלות שלו בדור המתועש שלנו זה הארט. הכל בצבעי מים (!!!)
יש מלא פריימים נטו אמנותיים בסרט של טבע





אהבת גם את העלילה?
כי זה נכון מצד אחד אבל מצד שני הם אכזרים בדרך שלהם
אבל בסופו של דבר התרבות המערבית הושפעה מהנצרות, שהיא דת שטחית וריקנית מלאת שנאה עצמית ונעדרת הרמוניה. (אה וגרוע מכך, מהטרגדיה היוונית הרדודה)
דברו איתי
מבטיחה שיש לי כמה דרכים לעשות את זה שהגיעו ישר מהגיהנום. בניגוד ל"עינויים" של יום כיפור, איפה העונש בללכת בלי נעליים בדיוק?
ואני תמיד יכולה לקפוץ לשם ולהביא עוד. וגם גלידה
(מה הפעם?
עוד עינוי שמגיע מהגיהנום אבל חייבים
לא קשור לשום דבר ממה שאתם חושבים שאתם יודעים)
|חולץ תנעליים ומעיף אותם לכל עבר|
אאאא
החור המכוער והכאוטי שלי😊
ובמכולת של העשירים אין לי מושג
שוקו מכל הסוגים חוץ ממוקה (לא טעים בכלל)
היא תנובה או יטבתה?
זה גם ברור על פי התמונה
זה של הבינוניים
ומיותר לציין שה24/6 במורד הרחוב זה לטחונים בלבד או למישהו שזקוק דחוף לשמנת פטריות ב 3:36 בבוקר כי יש לו דודא
