שרשור חדש
עוד אחד מעצבן שנראה לי שהוא הכיאני:)))))

אנשים שלא עומדים במילים שלהם. זה הכי מחרפן.

קובעת עם מישהי והיא לא עונה\לא מגיעה וכו'

 

זה מותר האדם מן הבהמה בעיני

משה

כן, לגמרי.

(ועוד יותר מעצבן כשבני משפחה מפעילים עליי לחץ לעשות את זה לאנשים אחרים שסיכמתי איתם על משהו).

השבת קבעתי עם חברים ב3 וחמישה, תנחשו מתי הם באו?איגנוטוס פברל

אחד-לא הגיע בכלל

השני הגיע חצי שעה לפני הזמן

השלישי הגיע באיחור של 50 דקות

מזכיר לי את הבדיחה על כךקעלעברימבאר

שמשה קבע עם ישראל לקבל תורה ב8.00.


 

הייקים הקדימו ולכן קיבלו דרך ארץ שהרי קדמה לתורה.

הליטאים הגיעה בזמן וקיבלו תורה.

החסידים הגיעו רק ב10.00 ונשארו לריקודים

טובהרמוניה

עכשיו את צריכה לפתוח 3 שרשורים על דברים שמשמחים אותך באנשים

ההפך ממה שמעצבן, מן הסתםאני:)))))

אנשים שעומדים במילים שלהם, שאפשר לסמוך עליהם, אחראים!

ואנשים בוגרים ושקולים עם התנהגות הולמת.

 

שתתחתני עם אחד כזה בקרובהרמוניה
יקוב הדין את ההר 😥צדיק יסוד עלום
אני ואפסי עוד 🫠
101קעלעברימבאר
אני (l) ואפסי (0) ועוד (+1)
תזמינו לי אמבולנסצדיק יסוד עלום
אוקיי, זה באמת נוראאאאתמימלה..?
אין מה להגיד, משתתפת בעצבים שלך....😉😅
נכוןנחלתאחרונה

נכון. זה כשלון גדול בבין אדם לחברו. מכוער מאוד.

משעמם לי...הרמוניה

לא רוצה להיות במצב הזה של לחפש איך לשרוף את הזמן

מה עושים בעיקרון? 

טוב, מועדים ניתנו כדי ללמוד תורה... אבל אני לא יכולה ללמוד הרבה זמן וגם אין רעיון מה ללמוד וקשה לי לשמוע שיעור תורה בלי לעשות משהו במקביל ופשוט איןן מה לעשות

אז בבקשה רעיונות🙌

לשמוע שירים לנגן לבשל לאכול לטייל לסוע לעיר העתיקהקעלעברימבאר
תודה רבההרמוניה
אפשר גם:קעלעברימבאר
בשר קליות אגוזים בגדי צבעונין בגגי פשתן מגוהצין תכשיטים יין 
זה מהלכות חול המועד?הרמוניה
משהו מהגמרא לזכרוניקעלעברימבאר
תודה רבה של -אין לך את זה ביותר מקורי?אני:)))))
חחחהרמוניה

תודה שהוא ענה לפחות בניגוד למישהי...!

חחחחאני:)))))
יש דברים משמחים לא מקוריים🙂קעלעברימבאר
סתם שאלהמשה

למה לא הלכת אתמול לישון?

לא יודעתהרמוניה

זה היה מוקדם מכדי לישון

0:24 זה מוקדם?משה

מה עובר על השעון הביולוגי שלך?

עובר עליו הרבה חחחהרמוניהאחרונה
אם רק היו אוספים את כל הדמעות של היום הזהאנימה
היינו מצליחים להעלות את מפלס ים המלח🥹
כל כךךךךךךך🥹🥹🥹תמימלה..?אחרונה
תזכורת חשובהתמימלה..?

תמיד יש רע🤷

תמיד אפשר להסתכל על הרע...

אבל תמיד תמיד תמיד עדיף להסתכל על הטוב😊

זה בשבילי?אני:)))))
אממממתמימלה..?אחרונה

האמת שכתבתי את זה עליי אחרי שהייתי מאוכזבת ממש ושמעתי פתאום שאולי העצמות של אלי כהן יוחזרו לארץ....

אבל אם את רואה בזה משהו שמתאים גם לך-מעולה😉😊

מי ערכְּקֶדֶם

ומאתם לומדים עכשיו??


זה כזה מיוחד לראות את כולם ערים ולומדים

ילדים זקנים בחורות בחורים(לא ביחד מנהסתם זה לא שיעןר של הרב יעקב פו

העצמות של אלי כהן בדרך!!!!1איגנוטוס פברל
מרגש!! ב"ה!הרמוניהאחרונה
למה אני לא שמן כברכְּקֶדֶם
דווקא דמיינתי אותך רזה מאז ומתמידקעלעברימבאר
😘🥰כְּקֶדֶםאחרונה
עוד משהו שמעצבן אותיאני:)))))
זה אנשים מבוגרים שמתנהגים כמו ילדים. זה לא חמוד זה מביך.
רעיון לנשנוש פשוט טעים ומשביע - בטטה במיקרו.קעלעברימבאר
שמים בטטה במיקרו לכמה דקות ואוכלים על כפית.  טעים פשוט ומשביע
רעיון לנשנוש פשוט טעים ומשביע - גזר וסוכר.איגנוטוס פברלאחרונה

טוחנים גזר, שמים מעט סוכר ואוכלים על כפית. טעים פשוט ומשביע

חג סוכותצדיק יסוד עלום
אוכלים מצה
חג פוריםצדיק יסוד עלום
מתנות לאביונים
חנוכיה שליצדיק יסוד עלום
מתי תהיי אשתי
עבדים היינוצדיק יסוד עלום
אולי אולי תרקוד איתי
תשעה באב תשעה באבצדיק יסוד עלום
אביב הגיע פסח בא
סביבון סוב סוב סובאיגנוטוס פברל

אורה ושמחה וששון ויקר

איזה עוד חגים יש?צדיק יסוד עלום

שוב אני רוצה תפוז

אך חבל, י"ז בתמוז

ט"ו בשבת- טעם ומנוחה בשבתאיגנוטוס פברל
יט כסלו, יא ציויני. וגם פורים דפרנקפורטקעלעברימבאר
חג הסיגדקעלעברימבאר
ולחם לפי ה "טף"
פורים דפרנקפורטקעלעברימבאר
מזהה תהליכים
סתם הייתי עצבני על השמאל אתמולקעלעברימבאר
היום אני עצבני על ימנים מסוימיםקעלעברימבאר
לימון וקלמנטינה אשכולית ומנדרינה הם אחיו ואחיותיוצדיק יסוד עלום
של התפוז


ידעת שהפירות הדרקעלעברימבאראחרונה
המקוריים בטבע הם רק אתרוג ליים ומנדרינה? וכל השאר הם הכלאות טבעיות שקרו בטבע?
יט כסלוקעלעברימבאר
זה או המשיחיים או אנחנו
יום ירושליםקעלעברימבאר
יש שופטים בירושלים
יום העצמאותקעלעברימבאר
נאמנים למגילת העצמאות
אוכלים מצה בראש השנהאני:)))))
בני ישראל אכלו מצות בסוכות,קעלעברימבאר
הם אפו אותם כשהגיעו לסוכות מרעמסס
מאיפה היה להם קמח?אני:)))))
היה להם בצק שנשאו אותו על כתפםקעלעברימבאר
כשגורשו ממצרים. והוא לא החמיץ בגלל טלטולי הדרך
וואו יפה שאתה יודע את זהאני:)))))
לול, לא ידעתיצדיק יסוד עלום
סתם הייתי ממורמר אז הספמתי
שמחת תורהקעלעברימבאר
פידיון שבויים מצווה גדולה
את המקום בו אני נמצאקעלעברימבאר
כרגע אני לא אכתוב. מחשש לגזל-לייטינג
מה זה בכלל גזלייטינג אגב?קעלעברימבאר
הסברצדיק יסוד עלום
גזלייט זה התעללות מנטלית שבה מערערים לך את הוודאות. זה אופייני לגברים שמתעללים מנטלית בנשותיהם. למשל לשכתב את ההיסטוריה "את כל הזמן ממציאה ריבים, מתי פעם אחרונה רבנו"; או "אני הכנסתי את החלב למקרר, את חפרת לי והוצאת אותו". (((מאיפה באו לי הדוגמאות האלה)))


בכל מקרה אדם שחווה גזלייט הולך ומאמין להמצאות של המגזלט ומתערער לו הביטחון בכושר השיפוט שלו. זה לגמרי נחשב התעללות.


מקור השם מאיזה מחזה בשם גזלייט שבו השתמשו בהתעללות הזו

איפה זה בא לידי ביטוי בתקשורת?קעלעברימבאר
ואם אני גוזל מלייטים זה נחשב?קעלעברימבאר
אני מכירה מקרוב מישהי כזו…מבולבלת מאדדדד

ככ צריך להתרחק מאנשים כאלו…

לבריאות הנפשית. 

גועל נפששש. לא אתה ההתנהגות🙂Shandy
מה שנקראצדיק יסוד עלום

אני לא כועסת עליך! אני כועסת על ההתנהגות שלך!

טוב אמא 😿

כבר נרגעתיShandy
ולא עלייך כעסתי אלא על הבן אדם עם ההתנהגות המגעילה הזאת😌
ובלי שום קשר, מרגישקעלעברימבאראחרונה

לי שבן כספית עשה לי ולכל הדתיים גזלייטינג מוסרי (על פי מה שראיתי שמישהו ציטט אותו בפייסבוק). כאילו אנחנו צריכים להרגיש אשמה ורעים על זה שלא ציינו את הטקס בחג סוכות אלא דוחים אותו אחרי שמחת תורה. לא סולח לו, אלא אם כן יבקש סליחה

מימ רבימ לא יוכלוצדיק יסוד עלום

(אני בריגרסיה, זכותי)צדיק יסוד עלום
למה חשבתי שאתה כקדם בטעות?קעלעברימבאר
כי אני חיימודצדיק יסוד עלום
פעם מישהו דיבר עלקעלעברימבאר
משהו שלמד בתואר ודיבר על ריגרסיה. והתבלבלתי באותו רגע משום מה בין ריגרסיה לרקורסיה. אז שאלתי אותו: מדעי המחשב? אז הוא ענה לי: לא, פסיכולוגיה
למה ריקורסיה מעלה מחשבה על מדמח?צדיק יסוד עלום
ריקורסיה זה מושג בתכנות, זה פונקציהקעלעברימבאר
שמכילה את עצמה וחוזרת על עצמה הרבה פעמים עד שיש פקודת עצירה. כמו לולאה רק במקום לכתוב לוחאה כותבים פונקציה
אופ נמאס ליכְּקֶדֶם
מדוסים שיודעים תכנות פשוט נמאס
אני לא יודע תכנות באמת. רק קורס קצרקעלעברימבאר

בזה כמו מבוא. תן לי לתכנת במציאות אין לי מושג 

למה חשבתי שאתה צי"ע בטעות?קעלעברימבאראחרונה
הסומראים והקמיקזות לא היו רובוטים?קעלעברימבאר
עבר עריכה על ידי צדיק יסוד עלום בתאריך י"ט בתשרי תשפ"ו 20:31

זה ייתרון וחסרון בתרבות היפנית, לעשות דברים עד הסוף ולהיות פרפקציוניטים.  חוץ מזה יש הרבה דמיון בין התרבויות הצפוניות במזרח הרחוק (סין יפן קוריאה והמונגולים אם היו הופכים למתורבתים) לבין עמי צפון מערב העולם הישן יעני אירופה

 

עריכה: הדיקטטור של הפוקום החליט לפצל מהשרשור המתוק על קאגויה 😿

מהרל פרק וקעלעברימבאר

אבל מדברי חכמים נראה שאין לומר כי המצות שנתן השם יתברך בשביל המקבל - שהוא האדם, רק הם גזירות מצד השם יתברך, הגוזר על עמו גזירות, כמו מלך הגוזר גזירה על עמו. אף כי האמת כי ימשך מזה - מצד שהוא מקיים הגזירה שגזר עליו - הטוב וההצלחה שאין אחריה הצלחה. מכל מקום אין התחלת הגזירה שנתנה לטוב אל המקבל. ומה שאמר הכתוב (ר' דברים ו, כד) "ויצונו ה' אלהינו לעשות החקים האלה לטוב לנו", אין הפירוש שהוא יתברך צוה המצות בשביל להטיב לנו, שאין זה כך. רק הוא יתברך צוה עלינו כמלך הגוזר, רק שהגזירה הזאת היא לטוב לנו לחיותנו כיום הזה אם נקיים המצות, ולא שתחלת הגזירה הוא לטוב לנו. ומה שאמר (מכות כג ב) 'רצה הקדוש ברוך הוא לזכות את ישראל לפיכך הרבה להם [תורה ומצות] וכו, פירושו כי בשביל שיש להם הרבה גזירות, בשביל כך יש הרבה זכות. ודבר זה מוסכם בגמרא בכמה מקומות, והוא עיקר שורש גדול בגמרא, עליו נבנו כמה הלכות. שאמרו במקומות הרבה 'מצות התורה לאו ליהנות נתנו', אלא בשביל גזירות נתנו. ולפיכך אמרו (ר"ה כח א) המודר הנאה מן השופר, מותר לתקוע בו. והמודר הנאה מחבירו, מותר לתקוע לו (שם). והמודר הנאה מן המעין, טובל בו טבילת מצוה (שם). וכהנה רבות בגמרא. והטעם בכולם, מפני שמצות התורה לא נתנו ליהנות, רק לעול על האדם. ואל תאמר כי פירוש 'לאו ליהנות' בעולם הזה, רק לטוב לנו לעולם הבא. דאם היה תחלת נתינת המצוה לישראל להטיב להם בעולם הבא, אם כן מצות ליהנות נתנו. ואם הדבר הוא כמו שפירש הרמב"ן ז"ל (דברים כב, ו) שתחלת המצוה היא לטוב לנו, אם כן לא היה הדין הזה כך - שיהיה מותר לתקוע לו תקיעה של מצוה, והוא היה מודר הנאה ממנו. אבל בודאי המצוה עלינו כמלך הגוזר על עמו, וכמו שבארנו, ולכך אמר שמותר בכל אלה.

 

ואם נכספה נפשך לומר כי מצות השם יתברך עלינו לטוב לנו כל הימים, כפשט הכתוב (ר' דברים ו, כד) "ויצונו ה' אלהינו לעשות את כל החקים האלה לטוב לנו כל הימים לחיותנו כהיום הזה". נוכל לומר כך, אבל באופן הזה שיהיה דבר זה גם כן בגזירה, ולא כמו מי שרוצה להטיב לאחד, ואם אינו רוצה לקבל הגזירה אז המקבל יכול להפטר, על דרך (יומא סט ב) 'כלום נתת לנו רק לקבל שכר, לא איהו בעינא, ולא שכרו בעינא'. שדבר זה אינו, רק שהטוב ההוא בעצמו גזירה על ישראל. ויהיה פירוש "ויצונו ה' אלהינו לעשות את כל החקים האלה לטוב לנו וגו'", כי השם יתברך גזר עלינו המצות, מפני שגזר עלינו הטוב. ומכל מקום כיון שהטוב הזה הוא גזירה בעל כרחו של אדם, יאמר בזה 'מצות לאו ליהנות נתנו', כי לא נתנו על דעת המקבל, ובשביל כך המצות הם עול על האדם. ובודאי דעת הרמב"ן ז"ל תבין על ענין זה, כי המצות שלא נתאכזר. המדה הזאת גזר ה' על האדם, וכן שאר המצות, כלם הם לקבוע באדם מדות טובות, והם גזירות על האדם.

 

*אבל  בהמשך*

 

...ועם כל זה שהמצות הם גזירות על ישראל, הם לטוב לנו. כי לא יבא מאתו יתברך רק הטוב הגמור, כי כל מעשיו הם הטוב הגמור. כי הטוב הזה גזר עלינו, ולא שיש כאן שום צד רחמנות, רק הכל דין. וזה בעצמו תשובת רבי יוחנן בן זכאי לבייתוסים, כדאיתא במנחות פרק רבי ישמעאל (סה א), שהיו בייתוסים אומרים עצרת אחר השבת. נטפל להם רבי יוחנן בן זכאי ואמר להם, שוטים, מנין זה לכם. ולא היה אדם אחד שהיה משיבו, חוץ מזקן אחד שהיה מפטפט כנגדו, ואמר, משה רבינו אוהב ישראל היה, ויודע שעצרת יום אחד, הוא ותקנה לאחר שבת, כדי שיתענגו שני ימים. קרא עליו מקרא זה (דברים א, ב) "אחד עשר יום מחורב דרך הר שעיר", ואם משה אוהב ישראל היה, למה איחרן במדבר ארבעים שנה, עד כאן.

וביאור ענין זה, כי הבייתוסי הזה היה סובר כי החגים והמועדים והשבת גם כן כולם לטובת ולעונג ישראל, ואינו גזירת דין. ואמר, כי משה היה אוהב ישראל, ועל ידו נתנה התורה לישראל שיהא לטוב להם, ולפיכך יש להם להתענג ב' ימים. וראה והבן דברי הבייתוסי, שאמר 'משה אוהב ישראל היה', ולא תלה הדבר כי הקדוש ברוך הוא אוהב ישראל, ונתן להם שיתענגו שני ימים. ואין הבייתוסים כופרים בתורה, שלא מצאנו זה, רק שהם כופרים בתורה שבעל פה. אבל גם הבייתוסים היו יודעים כי מדות השם יתברך וגזרתו - דין. רק אמר, בשביל שהתורה נתנה על ידי משה רבינו עליו השלום, ולכך נתנה על ידו כמו שהמקבל מוכן, והוא היה אוהב ישראל, ונתן על ידו שיתענגו ב' ימים.

ועל זה השיב רבי יוחנן "אחד עשר יום מחורב". ורצה בזה כי מעשה משה היה מדתו היושר, והיה אצלו הכל בדין ויושר. ולכך ניתנה תורה של דין על ידו. ואם היה מוכן משה לטובת ישראל, שתנתן תורה על ידו שהיא לטובת המקבל, ולא במדת הדין, למה הוליכן במדבר ארבעים שנה, והוא היה מנהיג שלהם. נמצא שלא היה משה מוכן לענג אותם ולהנאותם, רק משה היה מוכן אל היושר והאמת. וכאשר לא זכו בדין, היה מאחר ומנהיג אותם במדבר ארבעים שנה, כי כל הנהגתו בדין. וכן התורה שנתן השם יתברך על ידי משה, הכל במדת הדין וביושר, לא יאמר בזה שהוא להנאת המקבל. ודבר עמוק מאד השיב רבי יוחנן בן זכאי.

אמנם אין הכונה פה חס ושלום שאין עם דברי התורה הטוב והנועם, כי כל דרכיה דרכי נועם, וכל נתיבותיה שלום (משלי ג, יז), שזה דבר ברור וכמו שיתבאר. רק הכונה פה כי לא מצד הזה ניתנה תורה להנאתם, רק ניתנה תורה בדין וביושר. ועם זה, הכל לטוב לנו. כי אין ראוי אל אשר הוא הטוב האמתי, שיבוא ממנו רק טוב. ולפיכך התורה היא לטוב לנו, אך הצואה היא גזירה שגזר עליהם המצות. וזה שאמר 'שעושה מדות השם יתברך רחמים, ואינם אלא גזירות'. ועוד יתבאר.

שיהיה לי בהצלחה מחר!מבולבלת מאדדדד
מוזמנים לאחל גם


(ולא לשאול או לאחל בפרטי)

בהצלחה אהובה שלי🥰Shandy
בהצלחה ובשורות טובות בעזרת ה'פ.א.
שה’ יצליח דרכך, וימלא כל משאלות לבך לטובה ולברכה.
בהצלחה רבה❤️תמימלה..?
בהצלחה! במה-שזה-לא-יהיה!איגנוטוס פברל
תודה לכולם!מבולבלת מאדדדד
ב"ה עבר בטוב ממש
ב"ה שזכית לברכת שמיםפ.א.
ראיתי רק עכשיו אז בהצלחה על הכלקעלעברימבאר
מזל טובאני:)))))אחרונה
מה זה ציניות בשבילכם?תמימלה..?
דבר טוב? רע? אתם ציניים? צריכים להיפטר מזה? רוצים?
ציניות או סארקזם?קעלעברימבאר
יש הבדל. ציניות זה רע
טוב אני רואה שבכלל לא הגדרתי טוב את המונח🙃קעלעברימבאר
התכוונתי הבדל בין ציניות להומורקעלעברימבאר
ציניות, בכל מקום בחיים...תמימלה..?

בשבילי זה איזשהו מקום לבריחה, לומר מה שבא לי ואם מישהו נפגע או שאני מצטערת שאמרתי את זה-אני פשוט אומרת שזה היה בציניות .....

הצלה....

דעתי האיכותית:צדיק יסוד עלום

במילון:

ציניות זו השקפת עולם פסימית שלא מאמינה בטוהר כוונות. משפט ציני מובהק: "עם אידיאלים לא הולכים למכולת"; "מי שלא התנדב עד גיל 18 הוא אגואיסט, מי שממשיך להתנדב בגיל 40 הוא סתום".


סרקזם זה פשוט להגיד משפט ולא להתכוון לכוונה המילולית שלו. למשל כשמישהו עורך בצורה לא מסודרת את השולחן ואז עונים בקול מרוגש יתר על המידה: "וואו! איזה יפה ערכת!" - מתכוונים להגיד את ההפך.


-

בתרבות שלנו:

ציניות זה להתחמק מדיבור אמיתי, להעדיף הומור מפגר על פני דיבור של כנות. לצחוק מדיבורים של אמת ולעשות מהם צחוק. לזה קורא מסל"ש מגן משוח בשמן...

ממ שאלה טובהכְּקֶדֶם

פעם כל נשמתי את זה כל רגע

היום אני הרבה פחות אבל עדיין יש בי נגיעות. כמו כל דבר טוב שזה יהיה באיזון.

מכיר אנשים שמשתמשים בזה כמסיכת הגנה ממש

זה דבר שאני לא מבינה בד"כ😏הרמוניה
זה דבר שמקליל את האווירה לפעמיםאני:)))))אחרונה
סוכת שלום כוזרים חביביםקעלעברימבאר

העתקתי מ @צדיק יסוד עלום 

הרזיתיו? אשמינהו!צדיק יסוד עלום
חיטוב ומיצוק, מלכות כוזר
מה העניין של הכינוי בעצם?הרמוניה
יש לי תאוריה:קעלעברימבאר

כנראה שמו האמיתי זה דיק, ממובי דיק. הצדי"ק בתחילת הדיק נוספה כי כנראה יש לצדי"ק, יסוד עלום

 

אני צודק @צדיק יסוד עלום?

חחח אה התכונתי שהוא מכנה אותנו כוזריםהרמוניה
בקצרה - נתקע לי כבר למעלה משנהצדיק יסוד עלום

באריכות - שנים היתה תאוריה אנטישמית שטוענת שיהדות אשכנז איננה יהודית, והגנים הבהירים כולם הגיעו מהגיור ההמוני (לכאורה) בכזריה. לכן כשהיו פונים ליהודים בשם גנאי קראו להם kazar

תאוריות הקשר על הכוזרים והיהודים – ויקיפדיה

(זה הופרך בבדיקות גנטיות כמובן)


גלשתי בעבר באתר שבו זה הפך להיות שם קוד ליהודים לא אורגינליים. מישהו די מטורלל טען שעם הקמת המדינה היו נאצים שעלו לארץ והתברגו במערכות בשביל להרוס את המדינה מבפנים וקרא להם כוזרים.


אצלי זה נהיה ספק שם חיבה ספק שם גנאי לתאר את הלא אוריגינלי. אבל כיום אני כבר משתמש בזה בלי הקשר עקבי


סוף המחזה

הקונספירציה זה לא עלקעלעברימבאר

צאצאים של מנגלה שהתברגו בעמדות כוח?

איני יודעצדיק יסוד עלום
זה סכיזו בכל מקרה
מעניין היה שווה לשאולהרמוניה
הייאני:)))))אחרונה
כל הזכויות שבורות (כ)קעלעברימבאר
לצי"ע ולאבן תיבון
משנקרא צריך עיוןצדיק יסוד עלום
ראיתי אתמול סרט מה זה יפה עם אחותיצדיק יסוד עלום

אספים בgifs נבחרים

המתולתל ואני ראינו איורוטריפכְּקֶדֶם
הוא התמוגג 
למה שלא תזמין אותו לפורום?קעלעברימבאר
נראה סרט ישן...הרמוניה
2013צדיק יסוד עלום

אבל אכן אחד המעלות שלו בדור המתועש שלנו זה הארט. הכל בצבעי מים (!!!)

יש מלא פריימים נטו אמנותיים בסרט של טבע


וואללה יפההרמוניה

אהבת גם את העלילה?

ממש!צדיק יסוד עלום
אין מה לעשות, ליפנים יש נשמה לעומת העולם המערבי


הסרט נקרא "הנסיכה קאגויה". כמעט בכיתי בסוף 😿

משפט חריףהרמוניה

כי זה נכון מצד אחד אבל מצד שני הם אכזרים בדרך שלהם

חשבתי שהיפנים יותר רובוטים לעומת המערב,קעלעברימבאר
גם רואים את הרובוטיות שלהם בנילס מרקו ופינוקיו , הם הרסו יצירות ארופיאיות והפכו אותן לעלילה יפנית סזיפית
אין מה להשוותצדיק יסוד עלום
ברור שיש מלאאא שטויות בתרבות היפנית אבל זה תולדה מערבית. (כל תרבות האנימה היא השפעה מהקומיקס האמריקאי)


אבל בסופו של דבר התרבות המערבית הושפעה מהנצרות, שהיא דת שטחית וריקנית מלאת שנאה עצמית ונעדרת הרמוניה. (אה וגרוע מכך, מהטרגדיה היוונית הרדודה)


המזרח הושפע מתרבויות של הארה אמיתית, בודהיזם וטאואיזם. אלה דתות הרבה הרבה יותר קרובות לתדר הנשמתי של היהדות. יש שם טהרה שאין במערב...

הייתי מספרת על הספר המקורי של מרקוקפיץ
אבל אנשים חושבים בדכ שאני ממציאה אותו
ובכל זאת הסדרות נילס ופינוקיו מאודקעלעברימבאראחרונה
סזיפים בצורה היפנית שלהם
אם יום אחד תחפשו איך לענות מישהוקפיץ

דברו איתי


מבטיחה שיש לי כמה דרכים לעשות את זה שהגיעו ישר מהגיהנום. בניגוד ל"עינויים" של יום כיפור, איפה העונש בללכת בלי נעליים בדיוק?

ואני תמיד יכולה לקפוץ לשם ולהביא עוד. וגם גלידה


(מה הפעם?

עוד עינוי שמגיע מהגיהנום אבל חייבים

לא קשור לשום דבר ממה שאתם חושבים שאתם יודעים)

סיפור בהמשכיםצדיק יסוד עלום
יום אחד רועי הלך לסוכה שלו ולפתע הוא ראה
סיפור אחר בהמשכיםקעלעברימבאר
יום אחד ראיתי חרגול החרגול היהקעלעברימבאר
עגול. הוא שאל אותי מה נשמע. ועניתי לוקעלעברימבאר
בחזרה. הוא אמר שאסור להחזיר. והפך מיידקעלעברימבאר
לנזיר. ואז אסור היה לו לשתות יין. כי בנתיים הפךקעלעברימבאר
למיםקעלעברימבאראחרונה
חזרתיייכְּקֶדֶם

|חולץ תנעליים ומעיף אותם לכל עבר|

אאאא

החור המכוער והכאוטי שלי😊

מה אוכלים?כְּקֶדֶם
חול המועד, זמן מצוין לעשות על האשפ.א.
עשיתי היוםאיגנוטוס פברל
הולכים לדרור קונים שוקו בשקיתאיגנוטוס פברל
חשבתי שקוראים לו אהרןכְּקֶדֶם
הקופאי מהמכולת של העניים
קוראים לו דרור, לידו אפריםאיגנוטוס פברל

ובמכולת של העשירים אין לי מושג

בwelcome market? יש רק אהרון והשאר הןכְּקֶדֶם
קופאיות שמתחלפות כל יום


אגב איזה סוג שקית שוקו אתה?

לא! המכולת שליד כלבו רונית, לא המכולת בשכונהאיגנוטוס פברל

שוקו מכל הסוגים חוץ ממוקה (לא טעים בכלל)

מוקה אפילו לא בא בחשבון!!! כוונתיכְּקֶדֶם

היא תנובה או יטבתה?

רמזכְּקֶדֶם


אבל יש אחד נדיר יותר טוב שמעטים מעטים האנשים שזכו להכיר

אה, קל- יטבתהאיגנוטוס פברל

זה גם ברור על פי התמונה

אהה זה לא המכולת של הענייםכְּקֶדֶם

זה של הבינוניים

ומיותר לציין שה24/6 במורד הרחוב זה לטחונים בלבד או למישהו שזקוק דחוף לשמנת פטריות ב 3:36 בבוקר כי יש לו דודא

מה של העניים?איגנוטוס פברל
זה המכולת בפינת רחוב קרית משה/שושנה?קעלעברימבאר
פסטהההההההה😋😋תמימלה..?
מאוחר מדייייכְּקֶדֶם
דפקתי לאפה😈🙊
אף פעם לא מאוחר מידי בשביל פסטה😉😋תמימלה..?
לאפה עם שווארמה?
נע איזהכְּקֶדֶם
אין בכלל שווארמות בירושלים


הפלאפך של שלום

ידעת שהפלאפל של שלום זה לא שלום פלאפל?קעלעברימבאראחרונה
התבלבלת בחג, לאפה זה לתימנים בפסחקעלעברימבאר
למה רק תימנים?תמימלה..?
גם ספרדים לא תימנים אוכלים מצות רכות...
בטטות במיקרוקעלעברימבאר
נעליים? עוד לא חורף… אין לך סנדלים?פ.א.
סנדלים?!אני??כְּקֶדֶם
פפפפ😠
למדתי עובדה חדשה עליךפ.א.
רשמתי לי .. (לא הולך עם סנדלים)פ.א.

קרית משה זה לא מכוער!!! וזה לא חור 😠איגנוטוס פברל
בארור שלאאאכְּקֶדֶם
התכוונתי לדירה שלי שהיא כמו חור שחור בתוך קרית משה
פוי, ניצלתאיגנוטוס פברל
אם מסדרים את החדר, הראש מסתדר.קעלעברימבאר
מניסיון. זה הרגל לא טוב חהשאיר מבולגן