שרשור חדש
אם אני בנאדם צדיקגפן המתוקה
שרוצה לשמוע דברי תורה (בשבת כמובן) במחשב אבל הוא מקולקל מותר לי להזמין טכנאי בשבת?
תלוי, אם יהיה בטוח שישמע רק דברי תורה, מותר. אבל אם יכול להיאנונימי (2)
להיגרר לשמיעת שירי פורים, אסור
למה?אנונימי (3)
התנאים דווקא סוברים ששירי פורים מותר מכיוון שזה משמח את הלב וחשוב להיות שמחים בשבת.
הם לאמשועמם...

הם דווקא סוברי שמי ששומע שירי פורים מעלה עליו כתוב כאילו שמע שירי פסח

תכני ערבי בשבילו זזה עינוי שיעורי תורה, אז זה אסור מצדכי אין פיסבוקאחרונה

צער בעלי חיים,

\מצד שני זוהי צרת הציבור משום שהתלמיד חכם יגיד את דיברי התורה לפני האוכל וכולם יהיו רעבים...

אוי אגרויס....

יריד חסד ענק בחסות אולפנת טוהרמישי אחת!!!

20160617142600.pdf

אולפנת טוהר מזמינה אותכם ליריד חסד ענק שיתקיים ביום שני י"ד סיון. בואו בשמחהחיוךחיוך (כל ההכנסות קודש לזכרון מנחם)

ידוע שלדוד משה היתה חווה!יודלה

ובחווה היתה פרה, ובחווה היתה כבשה, ובחווה היתה סוסה,

וכן על זה הדרך....

השאלה היא-

האם אין בדבר חשש לכלאים?

והיאך ילדים רקים תינוקות של בית רבן ישירו שיר שיש בו חשש כלאיים????

 

אין לנו מה לענות לנוכח החכמה המתפרצת.. דורשת קרבתך
איזה כלאיים ואיזה נעליים?מרב.

נראלך שלפרה, כבשה וסוסה יכולים להיות ילדים בלי הבעלים שלהם?

השאלה זה איך יש כזה שיר לילדים רכים עם "סוסה", והרי זו חיה טמאה!

וכיוון שסוסה היא חיה טמאה, נהגו בקהילות ישראלבת-ישראל-וציון

לסיים את השיר במילות "ובחווה הייתה סוסה", ומיד לאחר מכן להתחיל לשיר את מילותיו של רב חיים-נחמן ביאליק, שהא-לוקים חנן אותו בין השאר גם בעט סופר מהיר, והיה למשורר דגול. ושרים את מילותיו "רוץ בן סוסי", כדי להסביר לילדי ישראל הרכים כי סוס הינה בהמת רכיבה טמאה הנבדלת מן החיותכבשה ופרה הטהורות.

ובקהילות נטורי-קרתא נהגו לא להזכיר את מילותיו של אותו חיים-נחמן ובכלל לשיר את המילים מן התורה הקדושה "כי תצא למלחמה על אויביך וראית סוס ורכב עם רב ממך", והדגשת המילים "סוס ורכב" תוך כדי שירה שוב באה להבהיר לילדי ישראל הרכים והטהורים והמתוקים כי סוס היא חית רכיבה טמאה.

ורווחים בקרב ישראל עוד מנהגים לגבי השיר שיש להצמיד לשיר על אותה חווה של רב משה.

איך לרב משה יש חווה?בחורצ'יק

זה רח"ל כמו הרב ד"ר זה תורה ועבודה.לכן אולי צ"ל למוחמד הייתה חווה..וזה גם נותן דוגמא חיובית לילדים אהבת המחבלים...

אתה מגלה פנים בתורה שלא כהלכה.לך דומיה תהילה

"ובחווה הייתה פרה, ובחווה הייתה סוסה" וגו' חד אמר שם

ביניהן מחיצה וחד אמר שלא שם ביניהן מחיצה. למאן שאמר

שלא הייתה מחיצה מלמד שלדוד משה היו חוות נפרדות ולמד

זאת מ"ובחווה... ובחווה".

ולמאן דאמר שהייתה ביניהן מחיצה לפי שנוסח השיר הוא 

"ובחווה הייתה פרה" ועונים אחריו "איה איה או". וכדדרש

דומיה: איה או - זו מחיצה בלשון פרסית. (תוכיח שלא...)

הוכחה ניצחתשיגר

איה או בלשון פרס זה בכלל מקק

ואם תאמר עסקינן בשפה מאוחרת אבל בשפה הקדמונים איה או זה מחיצה 

אז סבי אבותי שעלו תרוסיה כתבינן איה או על אבנים אמרו לי שזה סבבויע

זה בשל סנחריב, שבלבל בין האומות ולשונותיהן.לך דומיה תהילה

זה דיאלקט שאבד מזמן.

והעם הפרסי של ימינו אינו אותו עם פרסי עליו מדובר.

אם יורשה לי להציע גסא חדשה-אנונימי (פותח)

לדוד מוישה היה ישיבה...

ניניני...

ובישיבה היתה גמרא..

אוי אוי יייי..

וגו'

אני עם יאצ'קסרוג על הכיפה

למה להפוך כל דבר לשיקצה כגון כלאיים?

הי הי הי, מה עושה פרה?טופי תות
איאה איאה או? או מווווו?
מה קרה למשוררים? ב׳מת!
לא בטוח שזה היה באותו זמן..בימי אחשוורוש
איזה חידוש!!לך דומיה תהילה
אין חשש: היום אף אחד כבר לא שר את זהyifat_s
כרגיל אתם מתייחסים רק לפן ההלכתי. יש פה עוד צד!אדם נוף מורשתו

מה זה השיר הזה שלדוד משה (גבר) היתה חווה (נקבה) ובחווה היו... הפלא ופלא... מלא מלא חיות מסוג נקבה!

 

פרה, כבשה, סוסה.

 

ואז המשורר, כדי להיות "פוליטקלי קורקט", מצרף לחווה גם חמור (זכר) ותרנגול (אחל'ה גבר), וחושב שבזאת הוא יצא ידי חובה.

 

האם הוא לא יודע שהפמיניסטיות בדורנו כבר יודעות לספור ושמות לב שהגבר (להלן: הדוד משה) שולט על יותר נשים מגברים???

 

 

אניאנונימי (פותח)
יושבת וקוראת את התגובות ועוד לא החלטתי אן לצחוק או לבכות
כשזאת ההתלבטות, תרשי לי לעזור לך לבחור - לצחוק!י.צ.ב
סתירה על מה שמקובלני מבית אבילך דומיה תהילה

(ומהגן של דינה) שבין חיות החווה מצוי גם כלב שנאמר: "ובחווה היה כלבלב".

יש מפרשים שטענו שהכלבלב אינו חיית חווה לכשעצמו, אלא שהיה צורך בכלב

שמירה על כל החיות. ואגב אורחא הוזכר גם הוא. והדבר נתון במחלוקת בין עדות

הספרדים והאשכנזים.

 

ויודעי ח''ן דורשים כי אותו כלבלב הוא הכלב מחד גדיא. (שנפל בעת מילוי תפקידו).

פששששששששש... גירסא דינקותא..אנונימי (פותח)
ומכיוון שסוסה היא חיה טמאה - מעכשיוארלט

עם ישראל ירכב על תרנגולות

קוראים לו אולד מקדולנלד והוא גויאנונימי (פותח)
אולי חווה בחו"ל ?אנונימי (פותח)
המשך הגמ'אנונימי (פותח)

ויש לאמר דמשה עשה שני איסורים: היתה לו חווה במקום ללמוד תורה וכלאיים ואין איסור חל על איסור!

הא גופא קשיא- רישא כתיב פרה הייתה בחווה, באמצעיתא כבשה, ובסיפא סוסה?!

אלא הכי גרסינן לדוד משה הייתה פרה ולחווה איתתיה הייתה כבשה.

וסוסה מאי?

תנא ושייר.

 

לא נאמר שלא למד תורהסרוג על הכיפה

אלא שהייתה לו חווה. וכי לא מצינן ברבנן אשר עבדו בעבודות כפיים וגם למדו תורה?

אלא מאי? באו חכמים והעידו שר' משה שם כל אחת מן החיות בפינה אחרת של החווה ואין איסור כלאיים במקרה זה!

ממקרה זה אנו למדים, שכל יהודי הרי הוא פילוסוף ו..שדר ממאדים

וההוכחות לעיל . והלכה נפסקה כמותי. ואם בחיות עסקנין עלינו לשאול שאלה הרת גורל: האם החיות למדו תורה? שאם לא כן, קושיה  גדול ה לנו! ביטויל תוירה חמור מאין כמתו.

אלא שכלום לא מעניין אותם ואם נדון לכף זכות נחשוב על האנשים היושבים בחוסר מעש, כך שניתן להבין את ההתעלמות גדולי ורבני הפורום מהענין.

בקיצור אני נהנת להת פלסף אוהבת להתפלסף, ועוד יותר אוהבת להתפלסף על אנשים שמתפלספים.

תהנו!

אני חושב שבשביל זה נוצר הפורום הזה...סרוג על הכיפה
באמה משעמם לך בחיים וחסר לכם בורג!!!דוסית גאה!

לך דומיה תהילה לבנתיים התנסח הכי אותנטי!!!

לזה נועד הפורוםבחורצ'יק
רוב תודות.לך דומיה תהילה
זה רק שיר.......דרוומית גאאה!
ומדאיירינן בחווה ובכלבה, הנני להעיר אודות...שזש טעד=חהנטצ

השיר שיש נוהגים לשיר בליל הסדר

 

''חד גדיא'' וכו'

 

ולכאורה תמוה למה כל המוענשים קבלו עונש כליה וכליון, כגון השוחט שמת, הפרה שנשחטה, העשבים שנאכלו, המים שנשתו,

החתול שנאכל,

 

אולם הכלב לא נהרג, רק ''הוכה''??

 

הוא מותיב לה והוא מפרק לה: דמדעסקינן הכי בסמוך בחווה של דוד משה, והתם בסמוך נאמר שהאיא אי א או היינו הכלבא דהוי

 

לה מחיצה גודא בין הסוסה והפרה עם ה     כי היכי דלא ליהוי עלייהון כלאיים

 

לכן לא נכלא, אלא רק הוכה, ותדע סמך לדבר שהרי בפירוש העידה תורה לכלב תשליכון אותו, ודוק ותשכח.

עוד יש להקשותארץ השוקולדאחרונה
הילקוט יוסף פוסק לא לאיים על ילדים קטנים עם חיות טמאות, כגון שהזאב יקח אותך וכד' ומקל וחומר ראוי לא לשיר על חיות טמאות וצ"ע גדול.
מברכים שהחיינו על צ'יריוס?קמנו ונתעודד

בס"ד

 

אחרי שנים רבות שלא אכלתי..

לא... זה כמו קופסאות שימוריםאנונימי (2)


גם אני התלבטתי בקשר לזה לא מזמן...יעל


רק אם אוכלים אותןזקנת השבט

אבל לא שהחיינו . מתחת לגיל 5 מברכים הגומל , ועם חלב פטור מברכה.

ברור שלא!ג'ג'ו

רק אל פרות וירקות מברכים "שהחיינו"

ידידי זה פורום פרוייקט השטו"ת פהאנונימי (3)אחרונה

יש לכבד ולהגיב בחוסר רצינות נאות.

אם הארי פוטר הורקורוקס (אם כותבים כך)ישנונית

איך יודע לרכוב  על  מטאטא?

2)שמטאטאו של הארי מסוג "נימבוס 2000" ניזוק לא יכלו לעשות  "רפארו"?

ההיה סיריוס  בלק הנרדף חייב לקנות להארי "אש מחץ"? (הארי לא יכול להסתפק במטאטא פשוט)

קראתי וראיתי את כל הסדרה ולא מצאתי תירוץ לקושיותי.........

1.למה זה סותר??סעבשבשי

2.אאל"ט רשום שם שאי אפשר לתקנו,והוא השתמש גם תקופה ארוכה באחד מהמטאטים הישנים של ביה"ס...

 

יש מליון סתירות וקושיות...דב גריזלי


מה?נ!עם
הנה כמהשיקי42784
עבר עריכה על ידי שיקי42784 בתאריך ט"ו באדר תשע"ו 17:54
העלמה החסודה הרמיוני גריינג'ר עשתה כישוף זיכרון להוריה, ובמסעדה היא אמרה שהיא יודעת בתיאוריה לעשות כישוף זיכרון, ושהיא אף פעם לא עשתה
ובארתי זאת בשטות הנוסף בזהטוביה2
אם אני לא טועה המטאטא תוקן אבל היה חלשמישהי........

המטאטא תוקן אבל היה חלש והוא לא יכול היה להשתמש בו כבעבר

כוונתך לשרביט כנראהאשה"ואחרונה

שרביטו של הארי תוקן קלות ב7 ע"י "רפארו".

מסברה היה חייב לקנות לו אש המחץdavid7031

מכיוון שאהבו ורצה בטובתו

במידה ומחר בעז"ה ימשיך השלג -מרדכי
עבר עריכה על ידי מרדכי בתאריך ט' בטבת תשע"ד 16:28
בס"ד

האם יהיה מותר להאכיל אחד את השני בשלג למרות שמדובר בצום עשרה בטבת או לא?
תזכורת:יוני

השלג הצהוב לא ירד צהוב מהשמיים, לא לאכול אותו!

חחחאנונימי (2)
במה שונה השלג מגשם? (לעניין זה)הרב ד"ר
תנסה לזרוק גשם על לבר או להאכיל אותו בגשםאנונימי (2)אחרונה
עדיף למכור חמץ לראביי קונסרבטיבי ! (:-זדורוב

אם מוכרים חמץ לראביי קונסרבטיבי , זו לא מכירה לגוי  ע"י שליח אלא מכירה ישירה.

 

נראה מי מצליח לתרגם מה שכתוב פהשיקי42784
Я смотрю на жестком правде в глаза
Да, пусть жизнь скольжения между пальцами.
Я рассказал эту историю многих народов
История крови, пота и слез.
Гурт мне в моей жизни, будет больно количественных
Это девиз всей видимости, проведение мне
Я жесткий, окруженных стенами защиты,
Но я сам среди анти-глубоко в самообороны!
Боль мужчина скрывался в покер
Считаю окончил держать все внутри безопасно!
Это я, одна мечеть удачи
Мысль его была русская рулетка, судьба!
Обратите внимание на будущее, он ждет в углу
Кто действительно смеется смеется последним, он не просто соль!
Так думают, прежде чем вы говорите, или делать что-либо странное
Это пристрастие, она не проходит, не говорите мне ничего!
Время и судьбы, они действительно жестокого врага ...
תחשבו על דרכים יצירתיות, ומחוץ לקופסא.
בהצלחה!
דיכאון עמוק. אדר עכשיו!מודדת כובעים


>>נ!עםאחרונה

אני מסתכל על האמת הקשה
כן, להפליט חיים בין אצבעותיו.
סיפרתי את הסיפור הזה לעמים רבים
ההיסטוריה של דם, יזע ודמעות.
כאב לי בחיים, זה יכאב כמוני
מוטו זה כנראה מחזיק אותי
אני קשוח, מוקף חומות הגנה,
אבל אני בין אנטי-עמוק מתוך הגנה עצמית!
איש כאב מסתתר הפוקר
אני מאמין סיימתי לשמור הכל בפנים בטוח!
זה אני, מסגד אחד מזל
חשבתי שזה היה גורל, רולטה רוסית!
הערה בעתיד, הוא ממתין בפינה
מי צוחק צוחק אחרון באמת, זה לא רק מלח!
אז תחשוב לפני שאתה אומר או עושה משהו מוזר
התמכרות זו, הוא אינו עובר, אל תספר לי כלום!
זמן וגורל, הם אויב באמת אכזרי ...

אם בחור ממש חזק , שרירי כזהאנונימי (פותח)

מחזיק ביד אחת את דודתו הזקנה וביד השניה את הדודה מצד האבא , ומרים אותן -האם הוא עבר על חרם דרבינו גרשום ?

כשמישהו מציע לחברתו נישואים בכתב וחברה מציצה, שניהם עובריםכי אין פיסבוק

על חדר"ג...

הסבר???אנונימי (2)
מה זה חדר"ג?שיקי42784
חדר"ג=חרם דרבנו גרשום.בן-ציון
מבריק!!חצילה
מצתער שבשביל חלק זה היה חידה... הינה הסברכי אין פיסבוקאחרונה

מלומד ומפורט עד דלא ידע...קורץ

רבינו גרשום גזר כמה גזרות שהתקבלו בכל ישראל

לא לשת 2 נשים

לא להסתכל במכתב של חברו (בגלל זה יש כאלו שכותבים חדרג על מכתבים..)

ועוד כמה...

מכווה שהובן

שנזכה למחות את עמלק מהלב

 

 

 

האם אפשר לקדש אשה בטופס לוטו?אריק מהדרום
לפני ההגרלה בפשטות כן.שמואלג
בטופס לוטו או בתקווה לזכות בכסף?יוני
המקדש אישה בתנאי שיהיה עשיר, נראה לי שעד סוף ימיו יש לו סיכוי להיות עשיר אז זה תופס. אבל אם הוא מקדש אותה על תנאי שבמוצ"ש הקרוב ב23:00 הוא יהיה עשיר...
לוטו-דהחכחעחילםכ
בטופס עצמו לכולי עלמא לא פליגילך דומיה תהילה

דאינה מקודשת, כיוון שאינו בערך שווה פרוטה.

אלא יש לשאול על הקבלה אם מתקדשת בה,

ולי נראה דהקבלה הוי כשטר חוב שחלקו ביה

רבי מאיר וחכמים אם מתקדשת בו אם לאו,

שלרבי מאיר מקודשת ולחכמים אינה מקודשת.

אך פשוט הוא שלפני ההגרלה לא הוי מקודשת.

 

או משהו כזה.

 

בברכת "בואו והפיסו".

לא קשורפלוניאואלמוני
לשטר חוב, כי הגבייה אינה מובטחת.

בברכת ''יישר כוחך ששיברת''.
הטופס לא שווה פרוטה?!חכחעחילםכ
אנשים משלמים עליו הרבה יותר
אתה משלם על השליחה של הטופסאריק מהדרום
על ההכנסה למכונה.
לא רקאביר9

בס"ד

 

 

גם על הכרטיס עצמו כמו כל הגרלה אחרת.

לכאורה עיקר הקושי בכגון דאטוביה2אחרונה
הוא שהעדים צריכים לידע כי מדובר בטופס כשר וכי לא פג תוקפו וכו׳ וכיצד ימצא עדים לקידושין אם תני העדים הוא שיהו פסולים שלא נשתנה דינם ממפריצי יונה ומשחקי קוביה
דחוף!!!!!!!!!!מר one

להגיד את הפרק הזה לשחרורו המהיר של יהונתן בן מלכה (פולארד) שמחר (שלישי) פרס יבקש מאובמה לחון את יהונתן!!!

תהילים פרק קל

 

א  שִׁיר הַמַּעֲלוֹת:
מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ    יְהוָה.
ב  אֲדֹנָי,    שִׁמְעָה בְקוֹלִי:
תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ, קַשֻּׁבוֹת--    לְקוֹל, תַּחֲנוּנָי.
ג  אִם-עֲו‍ֹנוֹת תִּשְׁמָר-יָהּ--    אֲדֹנָי, מִי יַעֲמֹד.
ד  כִּי-עִמְּךָ הַסְּלִיחָה--    לְמַעַן, תִּוָּרֵא.
ה  קִוִּיתִי יְהוָה, קִוְּתָה נַפְשִׁי;    וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי.
ו  נַפְשִׁי לַאדֹנָי--    מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר, שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר.
ז  יַחֵל יִשְׂרָאֵל, אֶל-יְהוָה:    כִּי-עִם-יְהוָה הַחֶסֶד; וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת.
ח  וְהוּא, יִפְדֶּה אֶת-יִשְׂרָאֵל--    מִכֹּל, עֲו‍ֹנֹתָיו.

 

 

הזדמנות נוספת בימים הקרוביםנחשון מהרחברון
הוא סוף סוף השתחרר! טוב לא ממש, רק מהכלאשיקי42784אחרונה
ולא מארה"ב, אבל עדיין זה משמח!
פירשו רבותינו את השיר "השפן הקטן" ששיקי42784
עבר עריכה על ידי שיקי42784 בתאריך י"ג באדר תשע"ו 21:03
מושמע רבות לתינוקות של בית רבן, בצורה מיוחדת:
(נא לזמזם במנגינה חסידית)
"השפן הקטן, שכח לסגור הדלת, הצטנן המסכן, וקיבל נזלת. להלהלהלה אפצ'י להלה אפצ'י להלה להלהאפצ'י לה להלהלהלהלהלה"
השפן אותיות נשמה. הנשמה הקטנה, שכחה לסגור את הדלת בפני מחשבות רעות לא עלינו, הצטננה המסכנה, וקיבלה נזלת! התפללה הנשמה "לה' לה' לה'! אבל התפילה לא נענתה, אפצ'י! שוב, לה' לה' לה'! אפצ'י! בסוף, לאחר שחזרה הנשמה בתשובה שלמה, נענתה תפילתה, לה' לה' לה' לה'...

עוד פירוש מפי רבינו **** ****(השם המלא שמור במערכת)
כתוב בספרים הקדושים שהשיר הזה מקורו עתיק ביותר והכי פירושו:
השפן הקטן - השפן אותיות הנפש, הנפש הקטנה של האדם. שכחה לסגור הדלת - את הדלת לעולם הגדול ומלא הפיתויים שבחוץ, אטט אט חדרו פנימה השפעות זרות - וירוסים ואז "הצטנן המסכן" כתוב על עמלק אשר קרך בדרך, מפרש רש"י הקדוש שקרר אותך מעבודת ה' הכניס קרירות בעבודה. זה מה שקרה לנפש הקטנה, היא התקררה - לא חזרה בשאלה חס וחלילה אבל אז היא קיבלה נזלת. מה זה נזלת? גוף זר קטנטן שנכנס לאף - הגוף מפריש נזלת שעוטפת אותו ואז מוציאים את הכל החוצה... כך גם השפן נכנס משהו קטן שהשפיע ואז הוא הפריש מעצמו ונדבק אליו עד שהדבר הרע הזה גדל ותפס אצלו מקום, אז זה כבר התחיל להציק לו... הוא התרחק מה' כבר הרבה אז הוא התחיל לצעוק. לה לה לה ומה זה לה לה לה??? לה זה לה' לקב''ה. הוא התחיל לצעוק אליו ואז בא האפצ'י! האפצי מוציא את כל הליכלוך מדרכי הנשימה - מהנשמה ונותן לאוויר טוב להיכנס לבפנים. ככה גם כאן הוא צעק לה' והוציא את מה שהיה בפנים אך עם כל זה נשארו עוד דברים בפנים אז הוא המשיך שוב. לה' לה' לה' ושוב אפצ'י. עד שלאחר מספר סיבובים הוא הגיע למדרגה של לה' לה' לה' לה'. בלי אפצ'י הוא הוציא את הכל והתקרב לה'
אהלן! יש לי שאלהאנונימי (פותח)

אני עושה טבלת מעקב לחברה שלי על נוכחות בלימודים.

זה נשמע טיפשי ותינוקי אבל זה באמת בשבילה.

אשמח לשמוע רעיונות איך לעשות את זה טיפי יותר בוגר מאיך שזה נשמע

לקרוא לזהמסכת יומהאחרונה

טבלת יאוש /ספירה לאחור. חצי חיוך

ולכתוב על כל יום טיפ/ בדיחה/ משפט חמוד...

בזכות נשים צדקניות...פשושון

תלמיד: כבוד הרב יש לי שאלה.. כתוב שאין בן דוד בא עד שתכלה פרוטה מן הכיס.  משמע שבזה תלויה הגאולה

           ומצד שני כתוב "בזכות נשים צדקניות נגאל"   איך זה מסתדר?

 

הרב: כשתגדל תבין שזה כלל לא סותר.. בזכות נשים צדקניות תכלה פרוטה מן הכיס 

 

מוציא לשוןמוציא לשון

חסרים לי בגדים בארון...פוסעת


מתי שהוא לא חסר לבנות מה ללבוש?בריו
אמממ.... לא...פוסעת


ככה חשבתיבריואחרונה
נ.ב. התחתנת כבר?
תנו כותרת!אנונימי (פותח)

בוז!!!קנקן
ע-נ-ק-!!שיראל.

אולי 'השגחה צמודה'..

חחחמוד!ה!2ה 2!2ה
יש לי אבל בלי תגובות..פעמיים חי

100 טעמים להכשיר את השרץ...

ענק!!!!!!!ממש אבל ממש ענק...אביהש
ווווואו!!! חזקקקק!!! ממש!!!נושי104
אולי תסבירו מה התלהבתם מזה?קנקן
אתה מתכווןאלישע בן אבויה

בס"ד


ק"נ טעמים.

טמא למהדריןאני17
של דתיים או חילונים?!שבלולון
חח נחמד...(=א.ש=)
ואיי.. זה טואובב!!נדנדה כתומה.
אמיתידביר א.מ

אבא של חבר שלי הוא ראש אגף אכיפת כשרות (ליראות שלא משקרים/ מזייפים וכדו')

פעם בית משפט רצה לחייב אותו לתת/ להחזיר (לא זוכר) תעודת כשרות למישו שלא עמד בנהלים אז הוא  אמר שהוא ייתן בהשגחת הבגץ

וואי לייק!!דניאל!!
למה?שושנה בין החוחים

מה אכפת לי אם הם יעשו לעצמם דבר כזה? שיהנו.....

פחחחחחחחחחחחstudiomc8
אהבתיאנונימי (פותח)
עוף ממולא גבינה על מצע חסה לא חסלט. יאמי!מתו"ש
"כשל למהדרין"..כתמר יפרח

"עמדת הגעלה".

חחחחפתח האוהל

מאוד נחמד ומצחיק

גדול!!!פוסעת


בוזיהלב בוער למלךאחרונה
איך מגבירים את חוש ההומור?אנונימי (פותח)


לוקחים את החיים בקלות נולאית
התשובה היא - ארבעים ושתיים...בת נוגה
אוי זה טוב לא נולדתי

למרות שההסבר המתמטי לא כל כך נכון... אסור להכפיל משוואה באפס, ו a-b=0 אם נתון ש a=b חיוך

צר לי מילקה

אבל אין דרך......

 

באים לקורס מזורז אצלי😝סיוון
עבר עריכה על ידי סיוון בתאריך כ"ג בתמוז תשע"ה 01:09
חחח...סתם😳😛
מכירים את זה...?פשושון
עבר עריכה על ידי פשושון בתאריך כ"ג בתמוז תשע"ה 02:55

אתה רואה שני חתולים עומדים לריב... אתה בא להסתכל כולך סקרן מה יקרה

פתאום שניהם מסתכלים עליך במבט של  "אנחנו לא ממשיכים עד שאתה לא הולך מכאן"  

צוחק

 

חחחחח אהבתי ^^גפן המתוקה
ככה לדעתי מגבירים את חוש ההומור ..
אוכלים קרנפים. מנסיון זה עוזר!!אנונימי (3)


אבל קרנפים זה לא כשר 😨אנונימי (4)
פתחו קו ייצור חדש בהכשר הבד"צ ורבנותההוא גברא


זה צריך לבוא באופי.. בטבעיאנונימי (5)
אפשר לפתח חוש הומור אבל זה תלוי באופי. .זורוגורו
או שיש לבנאדם חוש הומור או שאין. .. תמיד אפשר לשפר
היווששיםאנונמית

לא נכון גם הבנאדם עם הנטייה להיות הכי רציני יכול להיות גמיש

וזורם תלוי איך הוא לוקח את החיים בצורה צינית או וברצינית

ומדברת משהי שהייתה הכי רציניצ בעולם ונהפכה להיות יותר מידי צינית שזה כבר הפחיד אותי 

כי ירדתי בלימודים לא יכולתי להתעמק בדברים בגלל שאם אתה זורם אתה מעביר הלאה בלי

להכנס לתוך  המחשבה קיצר תלמדו לאזן את החיים שלכם קורץ

דוקא ממש פשוט...דביר בא

הסתכלות חיובית ברבאק, גם כשקשה.

מי שלנחם בשביל חיוביות יהיה האדון עליה  

ליזרום, לקחת דברית בקלילות,גפן המתוקה
לא להיות כבדים, להתחבר לאנשים שמחים, ילראות דברים במשקפיים וורודות.
בהצלחה!!
נכון, ככה אני עושהבת 500


בעיני זה יותר עצוב ממצחיקפסידוניתאחרונה

וכן, אני עושה את זה. יותר מידי.

מה עם להתפלל על זה?אנונימי (6)

בס"ד

 

 

גם על זה שייך תפילה.

וכמובן שגם תתפלל על זה שה' יתן לך את זה לטובה ולברכה ולא לליצנות/הוללות.

תתפלל שה' יתן לך חוש הומור שלא תשתמש בו לרעה(לצחוק על הזולת/לבייש את הזולת לדוגמא).

תתפלל שה' יתן לך חוש הומור לטובה ולברכה למצוות ולמעשים טובים ולא לחטאים ולא לעוונות ולא לפשעים.

 

 

 

 

 

יפה מאוד!! אשריך!אנונימי (7)
מזכה את הרבים!
תאמת כשראיתי את השאלה של פותח השירשור היו לי רבה תגובות אבל על התשובה שלך עוד לא חשבתי, ותאמת- היא הרבה יותר טובה מכל מה שרציתי לכתוב!!
אז באמת כל הכבוד, זאת תשובה מצוינת לדעתי שיכולה גם לענות לשאלות רבות אחרות.
תודה!
אני מאשרת לך לענות גם את התשובות שלך...אנונימי (8)


קוראים סיפורי צדיקים כמו על רבי יונתן אייבשיץ ויש הרבה כאלה אביאלי
מה הקשר??אנונימי (8)


פשוט!הודעה1

אחי יש קורסים לזה, אנשים מספרים שזה תותחי!

זו חכמה, כמו כל דבר שצריך לימוד.

חחח שאלה קצת הזויה כי...יושב ראש

בתכלס , 

 

זה כל אחד והתפיסת עולם שלו , 

 

יכול משהו אחד להצחיק אותך ואידך מצד שני.. לגרום לאנשים להרדם.. 

 

אז.... אין כל כך תשובה על זהחצי חיוך 

אין מציאות של להגבירטוביה2

או  שיש או שאין

 

לי למשל אין - למדים לחיות עם זה

סקר חריףפשושון

כיוון שידוע שאחרי שיבוא המשיח (או אחרי תחיית המתים)  יתבטלו הייסורים מן העולם

 נשאלת שאלה לגבי מאכלים חריפים..

 

האם לא יהיה יותר חריף בעולם כי יש כאלה שסובלים מזה?

או שכולם יאהבו חריף ואז זה ישאר.. (יאמייי) 

 

נא לנמק את התשובה..

דיון מהנה מוציא לשון 

לכבוד הרה"ח פשושון שליט"אהרב שליטאזצ"ל

שש ליבי וגל כבודי בראותי את שאלת כבודו בפורומנו המתיבש ואין ספק שכבודו מכניס בו סוף סוף מעט חיות 

ע"כ לפני תשובתי רוצה אני לשבח ולפאר את כבודו ולהודות לו מעומקא דשטותא

 

ולגופו של עניין

נלענ"ד שי"ל ע"פ הפ' בספר יהוחרטט "ביום ההוא יקומו כל שטותי ישראל לחיי עולם"

ומפרש שם מו"ר האדמו"ר זי"ע    "מה שכתב שיקומו לחיי עולם אלו כולם, אך לא כולם יזכו להנות מאותו הטוב אשר צפון ליראי                                                    שטותו. אלא רק היראים לבדם יהנו מהטוב הנ"ל והשאר יקנאו כמ"ה "יחיו הקנאים ויסבלו"

 ובספר חירטוטי מלך נאמר שאותו הטוב זהו החריפות 

 

אך יש להסתפק אם כוונת המחבר היא לחריפות שכלית או שמא חריפות גשמית 

ונ"ל שכל מי שיש בו חריפות שכלית (מאנ"ש יראי השטו"ת) נהנה גם מחריפות גשמית ולכן הטוב השמור לאתם היראים לעת"ל הוא חריפות שכלית וגשמית גם יחד דהא בהא תליא

 

                                                                                          החותם בשמחה של שטותא אני שליטאזצ"ל

לכאורה נראה ע"פ הרמב"םטוביה2אחרונה
עבר עריכה על ידי טוביה2 בתאריך ו' בכסלו תשע"ו 13:33

שאין בין ימות המשיח... ככה שלעניות דעתי נראה שישאר הטעם החריף. אומנם אם כן רק מתחזקת קושיתו של מר, שהרי רוב מניין ובניין של הדברים הנוגעים לחיי היהודי כלל לא מושפעים מהגאולה, ולא נהיה שונים מהגויים (ח"ו)?

לכן נראה לי שצ"ל כמו שמצינו מפשטי המקראות שהעם מתלוננים על המן שהוא "לחם קלוקל" והלו התורה הקדושה מעידה שטעמו כעין הדבש-שטו. ולפי זה תתורץ קושיתו של מר - אומנם הטעם לא ישתנה אך האור האלוקי יזרח ויאיר על נשמת אותם האנשים אשר טעמם נפגע, ויועיל להם לטעום ולהנות מטוב ה'. 

 

עולה מדברינו שניתן למשוך את החבל משני קצותיו וששני האפשרויות שכבודו העלה ניתנות להאמר והשאלה היא בעיקר בעיני המתבונן. ישנם אנשים שה' חנן אותם בטובו והם מרגישים כפי אשר עלתה במחשבה לפניו (שהלו טבע הטוב להיטיב וכו') והם אלו אשר יראו עין בעין את הצב שכבודו העלה באפשרות השניה - דהינו שכולם אוהבים את הטעם הנ"ל

וישנם את אלו שלא זכו עדיין להנות מאורו הגנוז לצדיקים והם יזכו לכך רק בביאת גואל צדק בב"א. ומצידם הם הלו ברור שידמה להם כטעם חדש וממש כמו שרצינו לומר בהאפשרות הראשונה 

חייבים קצת חוש הומור!!פרפר סגול

פרויקט השטו"ת שלום וברכה!

 

הנידון: החזרת ההומור אל הפורום

 

כל הרוצה לקחת חלק מוזמן לחתום למטה

 

בתודה מראש 

פרפר סגול וחברי הפורום

 

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

 

תגידו- קוף שרואה בנאדם,אנונימי (פותח)

צריך לברך משנה הבריות?

אם הוא רק יכול היה לדברפסידונית


נלענ"ד שזה לא תלוי ביכולתו לדברהרב שליטאזצ"ל

אלא ביכולתו לברך

 

משום שהקוף הוא בעל מחשבה אך מחשבתו איננה צלולה והוא אינו יכול לכוון דעתו בברכה ע"כ אין לו רשות לברך

ואם יברך לא עשה כלוםטוביה2אחרונה
והרי זה כמעשה קוף בעלמא
לא יכול לישון הוודקה בגרון ראש בעננים תביאו חיזוקים!!!נפשי איוויתיך


כוס וויסקי גם הולך?טוביה2
ג'וינט של גראס יכול ממש לרענן את הוודקא ואת השפעותיה יושב ראש


אני נגד לעשןטוביה2
חח נגד עישון גראס אתה כן..יושב ראש

שהוא.. דרך אגב לא מזיק אלא רק מרפא(את מי שצריך) אבל בגדול לא מזיק אם כי בכלל. לעומת האלכוהול. שהוא דופק כליות וריאות וכבד וגורם אלימות ועוד כל מיני דברים שה' ישמור....

ההבדל העיקריטוביה2
הוא שלמרות ששניהם ממכרים ומכניסים ל׳הי׳ אלכוהול יכול להשתות בארועים שהם מסביב לקדושה - וארועים כאלו עם עישון קשה יותר למצוא.
אני אוהב לשתות וודקה או ווסקי ואף פעם לא עושה את זה סתם באמצע היום
אבל התורה אומרת..ונשמרתם לנפשותיכםיושב ראש
במצטבר כל הפעמים שאתה שותה משפיעים מ-אוד על הכבד שלך תאמין לי ו.. חח אז מה אם לא כתוב את זה בתורה .. זה אסור כי לפי החוק של הציויינים אסור לעשן לא כי רשום בתורה הקדושה.. אתה לא יודע בכלל על מה אתה מדבר נשמה טהורה .. תחקור את זה קצת יותר לעומק ואז תביע דיעה על זה יום טוב צדיק !
אז כמה דבריםטוביה2
לעניין הזה גם עישון אסור. (יש נזקים לראות שהם לא סרין וזה לא שונה בין סיגריות לעשב)
אבל הטענה שיש דין ונשמרתם על דבר שאין בו שום סיכון - רק נזק מצטבר זה חידוש שלא נשמע סביר.
רב טוביה היקר..תן לי לחדש לך כמה דבריםיושב ראש
העשב לא עושה שום דבר לריאות אם הוא לא מעורבב עם טבק כלשהו..נקי ,
בקשר לנשמרתם לנפשותיכם . חח גם סגריות זה נזק מצטבר בדיוק כמו האלכוהול. ואני אומר לך את זה מתוך נסיון של שנים לא ממחקרים של אנשים אחרים. כי הרי ידוע שאין כמו נסיון שאתה חווה על בשרך , אז ..גם האלכוהול הוא נזק מצטבר בדיוק כמו הסגריות. בניגוד לעשב .שאם אתה מעשנו נקי בין אם זה גילגול . נייר שאין בו אבק שריפה .או כלי עישון כלשהו..בוא נגיד שזה פחות.ה-רבה פחות נזק מסגריות /אלכוהול ..שמחתי לעזור
נכון ועדיין 2 הנקודות שלי הכונותטוביה2
א. אם בודקים נזק מצטבר - הרי שדם לעשב יש
ב. לא ברור כלל שבודקים
איזה 2 נקודות.. נשמה טהורה.. אל תתחמק..יושב ראש

תסביר לי בדיוק איזה נזק העשב עושה.. הרי.. יצאת בדיעה והכל .. תעמוד מאחורי דברייך צדי'ק

תופעות בריאותיות הקשורות לעשן בראותטוביה2
שמן כחול והשפן ורוד לדוגמה
שלא לדבר ל השטוית הלעיתים מסוכנות שעושים אנשים ב׳הי׳.
הסטטיסטיקה אומרת שמי שמעשן מספיק (או שותה) יסכן את עצמו מתי שהוא
מזה המושגים האלה ? או שאתה ממציא או שזהיושב ראש

קונסיפרציה הזויה. בכל מקרה... אני כבר כמה עשורים טובים בעסק... זה חלק מהשגרת יום יום. אני עובד 9 שעות ביום . נשוי ברוך ה' . חי וקיים. מוקף באנשים חברים. עמיתים לעבודה. עושה כושר מתאמן . אני נושם ברוך ה' כמו שצריך נשמה. מה שאתה לא באמת באמת מבין בו... אל סתם תשתמש בתורה הקדושה... כי אני בטוח שבני ישראל היו בהיי למשך כל השנים. ואל תשכח שהדבר הזה פעם היה חוקי עד שאסרו אותו והכניסו אותו לרשימת הסמים. בקיצור... אתה לא רוצה אל תעשן.. אבל לפחות אל סתם תגיד דברים.. כי אתה יוצא.. סליחה על הביטוי.. אוויל. אבל אני בטוח שבכללי אתה בנאדם נשמה טהורה

זה משגים שאני מכיר מקורס מע"ר והם נעשים מכנסת עשן לראותטוביה2
אני לא מבין מי המצי לך שזה יגרום לדעתי לאיסור. אני טענתי שנזק מצטבר מותר ואם אתה אוסר אלכוהול אז גם עשב אסור
למה גם עשב אסור? שמע.יושב ראש
אין מה להתווכח איתך אתה..קובע דברים ממציא חוקים. עזוב אתה עוד ילד.. תגדל קצת .. יום טוב
פשוט מאודטוביה2
אין שאלה על כך שגם לעשב יש נזק מצטבר. מה שאומר שאם נזק מצטבר אסור - גם עשב אסור
שוב לפי דעתי זה מותר כי אין איסור בנזק מצטבר
אז שוב. אני שואל אותך.יושב ראש
איזה נזק מצטבר זה עושה בוא תגיד לי ..תחדש לי אתה אומר משהו ולא מסביר.אתה רק מדבר ומדבר ומדבר...
לכבוד הרבנים טוביה2 ויושב הראשהרב שליטאזצ"ל

אמנם הפורום הזה יבש ואנו שמחים על כל פעילות בו 

אבל פעילות זו צריך להיות בה נופך מיוחד כידוע

 

אם תוכלו לעזור לנו לשבור את היובש ולמצוא לנו ספקים של חומר טוב ונקי נשמח מאוד

בתומ"ר      פורום פרוייקט השטו"ת

 

נ.ב נא לא להביא חומר כימי רק חומרים טבעיים ונקיים

כבוד הרב שליטא,יושב ראש
אני לא מוכר מתווך וכיוצא בזה. עמך הסליחה
אני מתנגד לעישוןטוביה2אחרונה
אלכ׳ תכין בבית
יש נזק שנגרם לראות מכניסת עשן - כל עשןטוביה2
הוא היוצר לתופעות שכתבתי שמקורם הוא בקשיי נשימה