
הצעהבהרניסטית!
יש לי הצעה בשבילך:
בחור פצצה מאיזור עזה.
ברגע שתרצי הוא יבוא בטיל, קסאם לך?
חמוד ביותר!!רחלקה
או כפי שאומר המוראל- באתי לשדרות כי המקום הזה קסם לי
הקאסם קסם לי
ובאתי לשדרות
הקאסם קסם לי
ובאתי לשדרות
ו......ענת=)
אזיה טוב ה'!
כייף בשדרות! וכייף בשדרות!
לא סתם כייף, חיים משוגעים!!!
כייף בשדרות! וכייף בשדרות!
לא סתם כייף, חיים משוגעים!!!
יש עכשיו מורל חדש..את כבר לא מעודכנת...ואחת עם חצאית
"פצצות לגגות,רסיסים לתריסים,יושבים במקלט לא יודעים מה עושים-סניפ שדרות כבר עפ לי הראש,נתלשה לי הרגל.."
זה במנגינה של "סניף שדרות לא יוצא לי מהראש לא יוצא לי מהראש"
מכירה, אך יותר אוהבת את "באתי לשדרות"...רחלקה
ההתחלה של באתי לשדרות זה-פלספנית
בעזהי"ת
צבע אדום, צבע אדום, כל הארץ עוברת לדום. שקט, דממה שהפיצוץ ישמע ו-כיף בשדרות... וכיף בשדרות.... באתי לשדרות כי המקום הזה קסאם לי המקום הזה קסאם לי אז באתי לשדרות ו..."
נחמד, אך נדושסבא גפטו
יש גם---~H.L~
שדרות כי אדום זה בווווםם....
חח..אני קבלתי הודעה כזאת...תהילה=)=)!!!


למכירה:
מדינה קטנה מודל 48',
עברה תאונה ב 73',
הגה נוטה לצד שמאל,
ניתנת למכירה בחלקים...
מזכיר לי...ruthi
המשך לכך- החל בקיץ ה'תשס"ה תינתן בחינם לכל דורשyoel_s4
עעעעעע?טל_טול
לא יותר פשוט להגיד כי אתה זה אתה ואני זה אני?מוריה!!
חחח...ילץ
בבקשה!!(לילץ)מוריה!!
חחח זה כזה חמודדדצביה:]
סתם שאלה..ילץ
הוא מדגמן ב...TNT...????
סתם תשובה...מוריה!!
חח אחלה יציאה!!
חבל שאתם מעודדים נישואי תערובתניצוץ חן
מה ששמר על עם ישראל כל השנים זה שהתחתנו אחד עם השני ולא עם הכנענים.
אז האמת שזה לא. המקורי היה משהו כזהמשהאחרונה
למכירה מדינה בת 40 ומשהו
מודל 48
אוברול ב-67
תאונה קשה ב-73
הגה תקוע
צמיגים בוערים
ונהג שיכור (רבין)
חחח.. חמוד...הירהורי הלב
מדריך חשוב להבנת שוק המניותotk100
פעם אחת הופיע בכפר אדם והודיע לכל תושבי הכפר כי הוא מוכן לקנות כל קוף ב-10$. הכפריים, שידעו שיש קופים רבים בסביבתם, יצאו בהמוניהם אל היער והחלו ללכוד אותם. האיש קנה מהם אלפי קופים תמורת 10$ לאחד, ואולם משהצטמצמה אוכלוסיית הקופים עד כי קשה היה לאתרם, חדלו הכפריים ממאמציהם. כיוון שכך, הודיע האיש כי מעתה ישלם בעבור כל קוף 20$. הודעתו זו חידשה את מאמצי הכפריים והם שבו במרץ למלאכת לכידת הקופים.
אלא שבמהרה אזלה שוב אספקת הקופים והכפריים שבו לעבד את חוותיהם. האיש העלה את הצעתו ל-25$ ואולם אספקת הקופים הצטמצמה עד למאוד וקשה היה לראות אפילו קוף אחד ביער, שלא לדבר על ללכוד אחד.
האיש הודיע עתה שהוא מוכן לרכוש כל קוף ב-50$, אבל מכיוון שהוא חייב לנסוע העירה לצרכים עסקיים מסוימים, העוזר שלו ייצג אותו בהעדרו ויבצע את רכישת הקופים מהם.
כשנסע האיש פנה העוזר שלו אל הכפריים ואמר להם "הסתכלו על כל הקופים שבכלוב הענק הזה אותם רכש האיש לאוסף שלו. אני אמכור לכם כל אחד תמורת 35$, וכשהבוס שלי ישוב לכאן תוכלו למכור לו אותם תמורת 50$ לראש!".
הכפריים אספו וריכזו את כל חסכונותיהם וקנו מהעוזר את כל אלפי הקופים.
מאז הם לא ראו יותר את האיש או את העוזר שלו. כל מה שראו סביבם היו אלפי הקופים אותם רכשו במיטב כספם.
עכשיו יש לכם הבנה טובה יותר איך עובד שוק המניות.
הייי היה לנו את זה בעלון של הבני עקיבא שלנו!!מוריה!!אחרונה
איך לפתוח את היום בגישה חיובית בכל בוקר?otk100
איך לפתוח את היום בגישה חיובית בכל בוקר?
1. צור קובץ חדש במחשב.
2. שמור אותו בשם "אהוד אולמרט".
3. פתח את Computer My והיכנס לספריה בה שמור הקובץ.
4. סמן את הקובץ ומחק אותו.
5. המחשב ישאל "האם אתה בטוח שאתה מעוניין לשלוח את אהוד אולמרט לסל אשפה?"
6. לחץ על " YES ".
7. נו, איך ההרגשה?
נ.ב. אפשר לגוון עם חברי ממשלה וח"כים נוספים
חמוד... אבל... לא עדיף על גויים?? בכל זאת...אחד מאלף
חזק!matanyalan
נחמד
חח עשיתי אבו-מאזן!!מוריה!!
IמשועשעIהסנה-בוער
ניסיתי... ואלו התוצאות:רחלקה
שלי יותר טוב:ruthi
1. צור קובץ! לא תיקייה 2. למה לכל הרוחות ויסטה ???otk100
עשיתי קובץ! >>רחלקה
יש לי אחד יותר טובמשה

אגב, גם ויסטה, אבל לא מעוצבת....משה
לעשות את זה ב XP בכלל יראה מגניב..ruthi
יאאאא אהבתי את זה!=]טל_טול
אהבתי אתפרת משה רבינו
גודל הקובץ.... 





למה לקרוא לה ליבני ולא שפיצר?11111
פחח..זה קרה לספתא שלי..תהילה=)=)!!!
היא למדה איך להשתמש בוורד....
קיצר היא פתחה קובץ על שם בעלה..ואח"כ היא מחקה אותו מאיזה שהיא סיבה..יצא שהיא שולחת את בעלה לסל המיחזור איזה צחוקים זה היה....
"האם אתה בטוח שאתה מעונין לשלוח את "****** ******" לסל המיחזור??"
ספתאשלך על מחשב?טל_טול
איזה מגניב!
נראה לי שסבתאשלי לא יודעת איך מחזיקים עכבר..
הדור של היום!!
גם סבתא שלי...ילץ
גם סבתא שלי בגיל 68...אל 
ולמדה נהיגה בגיל 62.....
הדור של פעם!!
חחחחחחחחחחחחחח....
אני בן 14 וכבר יודע את שניהם!!!
ספתאשלי בת 81 בלי עין הרע ויודעת להשתמש במחשב,בהרניסטית!
היא גם חגורה חומה בקארטה.............
וואו! לבהרניסטית:המלכה של העולם
הלוואי על כולנו כזאת סבתא!
אמאלה! בחיים לא שמעתי על דברים כאלה..טל_טול
כאילו, ספתא על מחשב, סבתא נוהגת, סבתא עושה קארטה..
מגניייייב..
כן! ב"ה בלי עין הרע יש לי אחלה ספתא!!!!!!!!!!!!!בהרניסטית!
ספתא שלי כל היום משחקת במחשב...ירוקיאחרונה
(יש לנו משחק מחשב שאתה צריך לסרוג בו)
מהה?!מרב.
סבתא שלי מכורה למחשב. אנחנו מתכתבות המייל, אני מלמדת אותה לעצב דברים בפוטופילטר, היא שולחת לי דברים...
היא למדה לפני איך שולחים קבצי מוזיקה במייל. אבל מצד שני-- קראטה וסבתא שלי?!
פחעעע. היא בחדר כושר, הליכות, מתקני כושר (שזה, אגב, אחד הדברים היותר כיפיים, למרותש זה באמצע הרחוב). אב קראטהה?!
אה-- אהבתי ת'דבר הזה עם אלמרט. זה דוגרי יפתח לי ת'בוקר בהרגגשה נעימה.
יהיו לי ימים שאני ארצה נראלי לעשות את זה על ההורים שלי, אבל חס וחסה- אני לא אעשה את זה. אני לא עד-כדי-כך רעה
חח.. איזה נצל"ש!
רחלקה

היא רק למדה לא באמת היא משתמשת במחשב...תהילה=)=)!!!
גם נהיגה היא למדה ולא עשתה טסט...אין לי מושג למה תאמיני לי..
מה? היא לא מפחדת מעכברים? אחלה סבתא!מקווה לטוב
גדול,ענק עצום,מרהיב,עזוזי,מדהיםגון דו
אבל דוגרי,לא משהו...
עשיתי קובץ שיגועי של MSGBOX...~~אני~~
חמוודדד!!!מוריה!!
חחחח!!!רחלקה
חחחחחחחחחחחחחחמוד..ילץ
לקראת הבכי-רות: סקר נוטף מקוריותסלים וארזה
למי תצביעו?
השאלה מתייחסת גם לאלה שמלאו להם שמונה-עשרה, וילכו לתת עוד מושב בכנסת לחברים של כצל'ה, וגם לאלה שילכו להצביע בעוד כמה שנים. אני אהיה ראשון:
רדו להודעה הבאה!
איזה מתח, נצא לפרסומות, נחזור אחר-כך! סתם דחקות, עבדתי עליך (רוחמה אברהם, ארץ נהדרת)...
טטם טטם טטם!סלים וארזה
כצל'ה, אלא מה?
בית אל כבוד!
הלוואי וידעתי.פרת משה רבינו
מה שברור - לא קדימה, לא העבודה, וחס וחלילה לא הליכוד!!!
אתה. ביתאלניק? או משו כזהה?מרב.
גמאני כצל'ה- תנו כבוד לשכנים הזקנים שלנו (:
או כצל'ה או בועז העצני (הליכוד)משה
כמו שזה נראה, עוד מנדט או 2 לליכוד יועילו הרבה יותר מאשר אותו מנדט לבית היהודי. תודות לפייגלין ואנשיו יש בעשיריה הרביעית של הליכוד (זו שבסימן שאלה) לא מעט יהודים טובים וראויים לא פחות מאשר האיחוד הלאומי.
מצד שני, יש סיכון שהאיחוד / הבית היהודי לא יעברו את אחוז החסימה ואז הנזק גדול יותר.
בנוסף, ניתוח שעשתה יהודית דסברג העלתה שיש חשיבות אדירה להצביע לליכוד ביו"ש (ואני מוסיף - לא להצביע לליכוד בשפלה), בגלל המבנה הפנימי של מרכז הליכוד, שמתחשב בקולות שקיבל הליכוד באזורים השונים.
כך למשל - שווה להצביע לליכוד בבית אל, כי אז מחוז יו"ש יקבל יותר חברי מרכז, ולא שווה להצביע לליכוד בפ"ת, שם נבחר בפריימריז האחרונים חבר של שרון תומך גרוש ומשם הגיעו חברי מרכז תומכי נסיגות.
צריך לחשוב בצורה אסטרטגית איך דואגים שכצל'ה יקבל כמה שיותר מנדטים, ובליכוד נקבל כמה שיותר חברי מרכז נאמנים, כדי למרר את חייו של ביבי בנסיגות הבאות.
הבית היהודי.אוסנת
בשביל להוריד לבית אל את האף.
חשוב שיהיו שתי המפלגות, אבל יותר חשוב שיהיו "הבית היהודי"... אני חושבת שהם קצת יותר ריאלים והגיוניים.
אסנת?? ואני קיויתי שתצביעי ט'....ט'

מצטערת לאכזב...אוסנת
זה לא אישי.
;)
גול עצמי... לא חבל?ט'
יותר טוב לי שכצ'לה לא יבחר.אוסנת
אז זה לא גול עצמי... (קפץ לי)אוסנת
אז תצביעי ליכודמשהאחרונה
שגיב אסולין, בועז העצני, ....
שימו לב,משו שראיתי\קראתי\צחקתי\אהבתי..בקטנה
האיש המאושר! / מאת יוסף המספר
היה היה מלך שהיה מאוד עצוב...
בממלכה נכשלת והוא הרגיש שהכל אבוד.
הוא היה מדוכא מאוד ואיבד כל תיקווה.
הוא ניסה למצוא מישהו שישמח אותו,
חיפש בכל מקום- אבל לא מצא.
ואז פתאום הוא ראה אדם מאוד מאוד מאושר ושמח!
הוא מייד אמר: "מי זה הבן אדם הזה??"
"לא ראיתי חיוך כזה אמיתי מעולם!!"
"מהר הביאו לי אותו!"
ואז הלכו וניסו לתפוס אותו,
אבל הוא היה כל כך מאושר ורקד וקפץ שהם לא הצליחו..
בסוף רק עם רשת של פרפרים הם הצליחו!
הוא הגיע אל המלך ששאל מהו סוד אושרו:
"איך אתה כל כך מאושר שאתה עני ומסכן?"
האיש המאושר פשוט סיפר לו שהוא כל כך מאושר,
בגלל שהוא יודע שהכל מלמעלה- שהכל קורה לטובה,
ושאלוהים דואג לכל אחד באופן אישי ולכן אין לדאוג כלל!
שכל דבר קטן גם אם נראה נורא ואיום- בסוף רק לטובתנו המלאה!
הוא התחיל לרקוד ולשמוח עם המלך והמלך היה מאושר עד דמעות!
מייד הוא אמר לאיש המאושר שהוא ממנה אותו להיות שר!
"אני שר?! אבל אני לא יודע כלום!" -אמר האיש..
"אני אמנה אותך להיות שר השמחה של הממלכה!"
"אתה תדאג שהממלכה תהייה מאושרת!"
האיש הסכים ומייד קיבל שק גדול של מטבעות זהב!
הוא חזר הביתה בליווי מלכותי עם השק ונתן אותו לאשתו ההמומה..
היא היתה מאושרת עד השמיים! כי היא לא ידעה איך הוא יתפרנס..
היא חשבה שבגלל שהוא רק רוקד ושמח כל הזמן הם יהיו עניים לעד..
וככה הצליח לעשות גם את אשתו למאושרת כי זה מה שרצתה!
קודם כל האיש המאושר והמלך הלכו לאויבי הממלכה...
בריקודים וחיוכים הצליחו המלך והאיש לעשות שלום לאט לאט..
ככה הם הלכו לכל מלכי הגבולות ובצורה כל כך פשוטה להביא לשלום!
כי זה כל כך פשוט לעשות שלום אם רק יודעים ששמחה מרפאה..
המלכים היו כל כל מאושרים שהם פשוט שכחו מכל הצרות..
וויתרו על כל הסכסוכים היו עד אז בין הממלכות..
זה כל כך קל לעשות שלום! פשוט עד כדי כך!
ואז האיש התחיל לשמח את הממלכה עצמה שהפכה לשמחה יותר..
לאט לאט אנשים הרגישו יותר שמחים והבינו שמותר להם לרקוד ולהנות..
הם התחילו לצאת ולקנות דברים ולהרגיש טוב ואז הממלכה שגשגה מחדש!
בסוף הממלכה חזרה למצב כל כך טוב שלא היתה מעולם בימי המלך!
סוף סוף למלך היה זמן פנוי..
והוא החליט לעבור לתחביב של המלכים- צייד!
האיש המאושר לא כל כך אהב את הרעיון הזה,
והוא רצה להצטרף ולצאת עם המלך ליער ביחד.
כל פעם שהמלך עמד לירות ברובה שלו בחיה-
מייד הצחיק אותו האיש והמלך פספס.
ואז פתאום בטעות המלך ירה לעצמו ברגל...
וגילה שהבוהן שלו עפה לגמרי מכף הרגל!
הוא היה פשוט בתדהמה גמורה!
התפתל מכאבים וסבל נורא...
אבל מה האיש עשה?
הוא היה מאושר!!
והתחיל לרקוד!!
"איזה יופי שזה קרה לך!
זה בטוח סימן שמשהו טוב עומד לקרות!
אתה תראה שזה יהיה לטובה!!
ואיזו טובה עוד תהייה!!"
אמר האיש בשמחה..
אבל המלך מאוד לא אהב את זה..
הוא כעס נורא על האיש שמעז לצחוק ככה על המלך!
שהוא כואב וסובל כל כך הוא מאושר ורוקד!!
"איך אתה מעז!! אני אעניש אותך!
אני אשליך אותך עכשיו לבור!"
המלך החליט לזרוק אותו לבור שהיה באזור..
בור מלא נחשים ועקרבים מסוכנים..
האיש המאושר הסכים ולא התלונן.
"לפחות לפני שאתה זורק אותי,
תן לי לחבוש את הפצע שלך!"
אמר האיש...
אבל המלך אמר לו בחזרה:
"אל תחשוב שאני אסלח לך אם תעשה את זה!
אני עדיין אשליך אותך לבור אחרי זה!!"
האיש הסכים ואמר שהוא רק דואג למלך..
"אני לא רוצה שהפצע יזדהם או משהו!
זה מסוכן..."
אחרי שהאיש חבש את הפצע של המלך..
המלך בכל זאת זרק אותו לבור..
אבל מה?
האיש היה מאושר!!
ורקד בתוך הבור ושמח!
המלך אז חשב כבר:
"הוא משוגע לגמרי!
שישאר בבור וזהו!"
המלך מייד לקח את הסוס,
ודהר במהירות לרופא הממלכה...
שהוא יטפל בו בצורה רצינית.
הוא דהר ודהר ביער ואז לפתע!
הוא גילה שהוא מוקף אנשי שבט פראי מסוכן!
הם תפסו אותו ואמרו לו שהם צריכים אותו..
כי הנסיך שלהם חולה אנושות ואין תרופה למחלתו..
והרופא אליל שלהם אמר להשיג גופת אדם שלמה,
ושהנסיך צריך לאכול אותה,
כדי להבריא...
המלך כבר הבין שהמצב שלו אבוד.
אנשי השבט שמו אותו בסיר והתחילו לחמם אותו..
זרקו כמה תבלינים והמלך הבין שהסוף שלו קרב.
ואז פתאום הגיע הרופא אליל המפחיד...
ופתאום הוא שם לב למשהו!!
"מהי התחבושת הזאת!?"
"תסירו אותה מייד!!"
ואז שהם הסירו את התחבושת מה הם גילו?
שחסרה הבוהן! והרופא מייד אמר:
"תוציאו אותו מייד מהסיר!!
אמרתי לכם שאני צריך גופת אדם שלמה!!
אחרת הנסיך לא ירפא בכלל!!"
ושחררו את המלך לחופשי..
המלך מייד דהר מהר מהר!!
מבין שבאמת מה שקרה היה לטובה!
בוכה מדמעות של אושר ושמחה!
ממהר ממהר ולאן?
לבור עם האיש!!
"אתה צדקת!! אתה צדקת!!"
הוא צעק בעודו דוהר ביער...
הוא הגיע אל הבור.
ומה ראה?
שהאיש ששמע את הסיפור עוד יותר מאושר!!
הוא היה כל כך מאושר ובכה מדמעות והכרת תודה,
המלך חשב שזהו זה הוא השתגע כבר לגמרי!!
"אני זרקתי אותך לבור ואתה מאושר ככה??"
ואז האיש המאושר אמר לו באושר גדול:
"זה לא רק שאתה ניצלת בזכות התאונה עם הבוהן!
אפילו זה שזרקת אותי לבור היה לטובה!!!
כי אם הייתי מצטרף ובא איתך ליער...
היו לוקחים אותי במקומך!!
הכל לטובה!!
יש תקציר בבקשה?שירו למלך
ממש ארוך לי,
ואין לי כח לקרוא.
פליזז
תקראי זה יפה..חח..שיהי לך כח=]בקטנה
ארוך, נכון...אדרת
בס"ד
אבל בכל זאת קראתי עד הסוף!
אכן, כל מאן דעביד רחמנא, לטב עביד.
ממש יפה..ילץ
שכוייח!!!
הכול לטובה...
זה ארוך לי מידי...............מתו"ש
אבל יש פוול סיפורים כאלה.........ואם אחד מהם אמיתי אז אני בכתה ט'!!!!!!!!!!!!
אה?בקטנה
ואם אחד מהם אמיתי אז אני בכתה ט'!!!!!!!!!!!!
אאהה?.
אאהה?.
רחלי עבר תשעה...אליעד.
הצלחתי לרדת עד לכאן עם הגלגלת כדי להגיב..420mal
דוגרי, אפשר תקציר?
איזה כיף לך!סלים וארזה
אני עוד עם העכברים הישנים האלה, שאין להם גלגלת IסתםI
חח לי באמת אין גלגלת אבל כי עם נייד....לאאנדרלמוסיה
קראתי.. ארוך מדי.. הגעתי עד האמצע, אבל נראה לי הבנתי את הרעיון..
תקצירפעימה
בס"ד
מסופר על מלך שהיה עצוב, ראה איש שמח והחליט שהוא ישמח את כל הממלכה. כתוצאה מזה הממלכה שגשגה ובלה בלה..
הם יצאו לצייד. אבל האיש השמח לא רצה שהמלך יצוד אז הוא שימח אותו והצחיק אותו.
ואז, בגלל שצחק, ירה המלך לעצמו בטעות בבוהן.
האיש המשיך לשמוח, המלך כעס וזרק אותו לבור.
בדרך חזרה לממלכה תפסו את המלך[שהיה לבד] שבט פראי.
הם רצו 'תרופה' לנסיך שלהם- גופת אדם שלימה.
הם התחילו לבשל ובלה-בלה, ואזהם ראו את התחבושת של המלך וכשהורידו אותה ראו שאין לו בוהן.
הם שיחררו אותו בטענה שאם הגופה לא שלימה התרופה לא עוזרת.
המלך-שמיח וטוב לב חזר לאיש השמח והודה לו שבזכותו ירה לעצמו בבוהן וכך ניצל.
ובתגובה- שמח האיש עוד יותר והודה למלך.
המלך שאל למה והוא ענה לו שאם הוא לא היה משליך אותו לבור היו תופסים גם אותו, והוא שלם, אז היו הורגים אותו ל'תרופה'.
הכל לטובה..
זהו, בערך.
[קראתי בדילוגים אז יש מצב שדילגתי..]
חחחח...
עדיין ארוך מידי
מתו"ש
תקצירניצוץ חן
היה מלך שהיה לו חבר שאמר שהכל לטובה, יום אחד ירה המלך לעצמו ברגל ואיבד אצבע, אבל בסך הכל היה לטובה כי אחרי זה חטפו אותו קאניבלים ורצו לאכול אותו, אבל כשראו שאין לו אצבע שחררו אותו כי רק גופת אדם שלם טוב לרפאות את הנסיך.
התקציר שלי הכי קצר להכנס ראשון.ניצוץ חן
וגם הכי לא מדוי'יק...:]רננוש!אחרונה
שאלה רצינית!am42
בס"ד לק"י
אני בחור ישיבה ובתוקף תפקידי כבני"ש יוצא לי לעבור על פסי מסילת הרכבת בחינם [ולכם לא! חחח(-:]
השבוע אני יושב ברכבת להגיע למקום מגורי והקריין מתחיל:
"הרכבת הנה רכבת פרברית ל:כפר-סבא,התחנה הבאה:בני-ברק"
השאלה שלי היא כזאת:יש הרבה "בני" שאני מבין מה הם לדוגמא,בני עקיבא,בני יהודה,בני בנימין,אבל עדיין לא הבנתי מה זה המילה "ברק" זה לא ברק שיש לפני הרעם זה משהו מוזר ואשמח לקבל תשובה אמיתית או בדיחותית מה שתחליטו..
ופעם הבאה שתסעו מרכבת מת"א לכפ"ס שמו לב לזה גם ותראו שלא תבינו...
תקרא את ההגדה שוב.יורבית
טוב, נו, נעשה ת'עבודה בשבילך.
(עבדתי הרבה בשביל להגיע לזה, ובסוף חיפשתי בגוגל)
"מעשה ברבי אליעזר ורבי יהושע ורבי אלעזר בן עזריה ורבי עקיבא ורבי טרפון
שהיו מסובין בבני ברק, והיו מספרין ביציאת מצריים כל אותו הלילה עד שבאו
תלמידיהם ואמרו להם: רבותינו הגיע זמן קריאת שמע של שחרית"
במחילה מכבוד תורתך, לא הבנתי ת'תשובה.420mal
ואני לא עונה לשאלה עד שתתחרט על הכותרת המזוויעה הזו!!
נו, זה כתוב בהגדה.יורבית
משם אני לפחות מכירה את זה.
(אני יודעת שאני בורה, מצטערת)
כן אבל השאלה זה למה קוראים לזה ככה..420mal
לא היית צריכה לחפש כ"כ הרבה.רחלקהאחרונה
מופיע בהגדה של פסח.
תימנים~מאיר~
עקב המחסור בדפים שהיה אצלם, עסוק הרבה בספריהם הישנים, ביניהם כתבי יד ישנים של התנ"ך על כן היית צריך לדעת שבני ברק היא עיר בנחלת שמעון(נראה לי) המוזכרת ביהושוע. אשר לשמה-יש להניח שמקורו כנעני קדום. כידוע, כל השפות מהאיזור הן שמיות, לכן ייתכן שהמקור הוא כן בברק של רעמים וברקים. אגב, יש לציין שלידידנו(?) ברק אובמה יש לקרוא ברךּ, שכן שמו הוא סווהילי ופירושו מבורך.
שאלה לי אליכם אחי היקרים...!!ילץ
האם צריך לתלות מזוזה בכניסה לאינטרנט...???
ומה ההלכה אומרת בקשר לעניין?
וגם האם צריך תפילת הדרך בגלישה..???
אשמח לתשובות..
תודה.
??????????.............ילץ
תפילת הדרךotk100
יהי רצון מלפניך שתחברנו בשלום ותגיענו לאתר חפצנו בשלום.
ותנתקנו בשלום ובזול, ותצילנו מכף כל וירוס ונפילה בדרך, ומכל מיני אתרי זבל, פריצות ועבודה זרה המתרגשים לבוא בעולם הווירטואלי.
ותשלח ברכה בכל מעשה עכברנו, ותתננו לחן ולרחמים בעיני כל מסך, ותשמע קול ארנקנו, כי שומע תפילה ותחנונים אתה ומגיננו מביטול זמן.
אמן.
לא צריך מזוזה זה כמו הכניסה לשרותיםבלפן
וואי וואיאלעד
בתור רב הפורום זצ"ל אני מזהירך בגזירת חרם הקדמונים שלא להוציא דיבת הפורום רעה.
ונח"ש עפר לחמו
חח..שנים לא הייתי פה..גייטל רייזל
אחלה תפילה!!
קצת בוטה, אבל אהבתי מאוד!!!פרת משה רבינו
למה היא שיא המצחיקה..!!מוריה!!
לא סותר את מה שאמרתי..פרת משה רבינו
מצחיקה, אבל קצת בוטה.
למה בוטה?מוריה!!אחרונה
לכל יושבי (ועומדי) פורום זה:11111
כתבי מר אלתר דרויאנוב שוחררו מזכויות היוצרים לרשות הציבור לכבוד מלאות 70 שנה לפטירתו.
ביניהם הספר החשוב "ספר הבדיחה והחידוד" הי"ו
ניתן לקרוא את הספר גם בפרוייקט בן יהודה:
http://benyehuda.org
מעט מזעיר מתוך הספר:
ביניהם הספר החשוב "ספר הבדיחה והחידוד" הי"ו
ניתן לקרוא את הספר גם בפרוייקט בן יהודה:
http://benyehuda.org
מעט מזעיר מתוך הספר:
"מעשה בעשיר קמצן, שמימיו לא נתן פרוטה לצדקה, וכשהגיעה שעתו להיפטר מן העולם שלח לקרוא את הרב על-מנת למסור כל הונו לרשותו. שמע הרב ואמר לתלמידיו:
כמה גדולים דברי-חכמים, שהיו אומרים: "והווי דן את כל-האדם לכף-זכות"[39]. סופו של קמצן זה מוכיח על תחילתו. כל ימיו קימץ, כדי שיהא סיפק בידו לעשות דבר גדול קודם מותו. אילמלא כך, לשם מה הוא מבקש למסור הונו לרשותי?
וכשבא הרב, אמר לו החולה:
רבי, כל ממוני אני מפקיד בידך. בבקשה ממך, שתהא זהיר בו כאדם הזהיר בשלו: אל תלוה מממוני אלא למהימנים ובריבית יפה. ולאחר מאה ועשרים שנה תצווה, שגם הרב שימלא מקומך יעשה כך. ואף הוא, כשתגיע שעתו יצווה, כך על העתידים לבוא אחריו…
תמה הרב:
ומה יהיה סופו של דבר?
תמה גם החולה:
רבי, שמא אין אתה מאמין, חלילה, בתחיית-המתים? לעתיד לבוא, אמצא, אם ירצה השם, מיליון שלם."
בהצלחה בהבנת הבדיחות...
ספרים מצויינים~מאיר~
אם כי חושני שלא רבים משוכני פורום זה יסכימו עמי. הבדיחות שם כתובות בלשון ארכאית המתובלת במטבעות לשון מן המקרא ומן התלמוד, אשר יקשו על פשוטי-עם להבין את הפנץ'-ליין. לדעתי יש לעשות לבדיחותיו עיבוד ללשון ימינו וכך יזכו לכבוד הראוי להן.
או בעיברית-אלעדאחרונה
בדיחות של "בני ברק"
למה? לויודע..
החוצפה של הדור החדשotk100
אישה זקנה עולה לאוטובוס ונעמדת
ליד ילד קטן. לאחר שהיא מבינה,
כי לא יתן לה לשבת אומרת לו:
"תדע לך, שכואבות לי נורא הרגליים.
כשהייתי בגילך, נתתי לכל מבוגר
לשבת במקומי". עונה הילד:
"רואה? עשית שטות. אם לא היית
נותנת לכולם לשבת, לא היו כואבות
לך היום הרגליים
ליד ילד קטן. לאחר שהיא מבינה,
כי לא יתן לה לשבת אומרת לו:
"תדע לך, שכואבות לי נורא הרגליים.
כשהייתי בגילך, נתתי לכל מבוגר
לשבת במקומי". עונה הילד:
"רואה? עשית שטות. אם לא היית
נותנת לכולם לשבת, לא היו כואבות
לך היום הרגליים
כחחחחחחח...חני.
חחח..אהבתי=]בקטנה
חחח חמודדד....~H.L~
יפההההשירו למלך
אהבתי!!
חחחחחחח
חחחח חמודXDיושי=]
א-ה-ב-ת-י!!!המלכה של העולםאחרונה
פורום רציני!!!אחד מאלף
ממה מורכבת בדיחה? תשובות יתקבלו בברכה..השמרוני
תשובתי היא: נגיד יש בדיחה על פולני שממש עומד למות גוסס לו לאיטו, ובשעותיו האחרונות מריח ריח של שטרודל (עוגת תפוחים) נאפת לה בתנור, בשארית כוחותיו קורא לאשתו: זלדה זלדה את יכולה להביא לי אביסלע (קצת באידיש) שטרודל? ואישתו עונה לו: זלמן אני ממש ממש מצטערת אבל השטרודל הוא ל "שבעה" ( זה נשמע יותר מצחיק כשמספרים את זה אבל עדיין..)
ניתוח הבדיחה.
מה מצחיק בבדיחה? מה הופך סתם סיפור למצחיק? אז ככה: יש לנו כאן שני דברים שמרכיבים את הקטע ההומוריסטי בבדיחה. קטע ראשון הוא שיש לנו כאן תשובה בלתי צפויה ומפתיעה שגובלת בחוסר אמפטיה משווע כלפי השואל, קטע שני הוא שהתשובה שהשיבה האשה היא אבסורדית לחלוטין וזה מה שגורם לתשובה שהשיבה האשה להיות מצחיקה, וכך הבדיחה הופכת להיות מצחיקה. ( או שלא)
וכמובן תלוי במי שמספר את הבדיחה.
למדנו את זה פעם בלשון (איכס)יורביתאחרונה
על מה גורם לסיפור להיות מצחיק.
בד"כ זה בגלל אי-הבנה בין שני האנשים, או מקרה \ תשובה מפתיעה (כמו שכבר ציינת).
יש עוד כל מיני סוגים, אבל אין לי כוח להזכר בהם..
שאלה?בלפן
אני אשכנזי ולא הדלקתי נרות ויצאתי ידי חובה ע"י אבי האם עלי להיות ספרדי עכשיו או שעדיף להיות בן נוח ולא להיות ספרדי
תשובה!סלים וארזה
בכל מקרה, עדיף להיות מרוקאי.
תשמעו שיר שחברות של אחותי כתבו (זה לא שיר, זה כמו הסידרה "ילד דתי" של אורי אורבך):
"הכי כדאי ספרדיים להיות-
בפסח מותר לאכול קטניות.
יותר כדאי להיות אשכנזים-
לשלושה שבועות מסליחות מבריזים.
אבל הכי כיף להיות בנות-
אפשר להתחתן ואת העדה לשנות!"
תודו חזק... יש לי עוד כאלה, מתוך "האולפניסטית הזאת היא אני" בהוצאת אולפנת רעיה תובב"א...
מוכר לי מאיפה שהוא. מאיפה?אוסנת
היה אשכנזי ותן לחיות!מאחורי הקו
בע"ה
כאשר אתה ספרדי העם סובל, ושלא נדבר על הסבל הפרטי שלך!
(ברוח הפורום. בלי להעליב)
חחח חזקקצביה:]
מה זה העיוות הזה?מ.א.
השיר המקורי יותר ארוך ופחות עילג! (אני לא זוכרת בע"פ, אם תנוח עלי הרוח אני אעתיק אותו לכאן)
דרך אגב, מי זו אחותך?
חזק!סמיילי דוס
אשכרה..
אי אפשר.יורבית
הדרך היחידה להפוך לספרדי היא להשתזף הרבה, מה שאינו אפשרי בימי חורף אלו (ב"ה!). אשר-על-כן, חייב להשאר אשכנזי ולהדליק נרות.
ובמקרה שאמו ספרדיה או שנולד עם עור כהה, מותר להיות ספרדי ובתנאי שעד סוף חודש אלול יישאר כך (ויאמר סליחות כמו הספרדים). אך בעיניינים שמקלים- כגון קטניות בפסח- עליו להתנהג כשאכנזי מן המניין.
(נא לא לקחת קשה)
במקרה שהילד נולד בזכות ברכה של רב ספרדי...חגי עקיבא
אפשר להקל ולהתיר לו להיות ספרדי ולא בן נח
אבל במקרה רגיל דבר זה אסור מכל וכל וראוי לו להיות בן נח
אופססס...בורותת....-מתו"ש
זה חובה להדליק נרות חנוכה????????........???????.
עדיף להיותalezish
תמני של חנוכה ושבת
תמנים כבווד!!!!ה!2ה 2!2ה
חחח הא-אה!1hadar1
נכון!!מופי=]]
וואוו...אני רואה שיש פה הרבה תימנים......מצטרפתתהילה=)=)!!!
לקריאה"תימנים כבוד"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גמאני...!=]]]]]]]]]]]]]ענבר=]
למה?!מה יש להתפדח בתימניות שלך???תהילה=)=)!!!


תימני זה הכי חמוווווווד!!!!!!!!!

וואו אחותי את מוזרה......תהילה=)=)!!!
אמנם אין חלקי עם הרבנים~מאיר~
כמאמר חז"ל "ושנא את הרבנות", ואף רחוק אני מתנומה, ועם זאת אשמח להשיב.
ידועה לכל קורא ממוצע דעתי על כך שהשפה השגורה בפינו אינה שפת הקודש, מפאת חוסר בקיאותנו בהיגויה, אבל הפעם אשיב ברוח אחרת.
אילו אנו מדברים בשפת הקודש, כי אז החיילים מדברים בשפת צבא הקודש (הייתכן צבא קדוש?), ואין בכך כל בעיה.
הוצאת את המשפט "שנא את הרבנות" מהקשרו11111
משפט זה ("שנא את הרבנות") יוצא בכלל כנגד הרבנות הרפורמית,
והוכחה לכך: שהרי רבים של "רב" הינו "רבנים", מכאן שרבים של "רבה" הינו "רבנות" ואותם אכן יש לשנוא.
נ.ב. את "הוצאת" שבנושא הודעה זו אתם יכולים לנקד לשני הכיוונים...
והוכחה לכך: שהרי רבים של "רב" הינו "רבנים", מכאן שרבים של "רבה" הינו "רבנות" ואותם אכן יש לשנוא.
נ.ב. את "הוצאת" שבנושא הודעה זו אתם יכולים לנקד לשני הכיוונים...
ולשני המיניםסבא גפטו
אך כידוע "אשתו כגופו דמי"~מאיר~
ולכן הרבנים הם גופם של הרבנות, וממה שנאמר "שנא את הרבנות" עובר זה גם לרבנים, ולכן הנני שונא את הרבנות(בשורוק)!
אומנם אשתו כגופו אך במקום זה לא מדובר על נשות ה...11111
אומנם אשתו כגופו אך במקום זה לא מדובר על נשות הרבנים
שהרי אשתו של הרב הינה "רבנית" וברבים "רבניות" ולא "רבה" שברבים נקראת רבנות.
שהרי אשתו של הרב הינה "רבנית" וברבים "רבניות" ולא "רבה" שברבים נקראת רבנות.
שזה כל וחומר גדול מאודotk100
אם כתוב 'שנא את הרבנות' אז שנא את הרבניות על אחת כמה וכמה...
תשובה.אחד מאלף
בס"ד.
קראתי את שאלתך ואמרתי אענה חלקי גם אני, ובמקום שאין איש אשתדל להיות איש.
ראשית יש לברר, מה התוקף של תקנת האולפנסטיות. ידוע בשער בת רבים שכדי לתקן תקנות על כלל הציבור צריך לאנשי אמת יראי אלוקים היושבים בלשכת הגזית. ויש לדון מי תיקן תקנה זאת לבנות האולפנה. מכיוון שמעודי עד היום הזה באולפנה לא למדתי, ובין סורגות כיפה לא ישבתי, נתעלמה ממני הלכה עצה ותושיה ואיני יודע תקנה זאת מדוע ולמה.
יסוד וסוד ידוע כי מנהג ישראל דין הוא, וספק מנהג לחומרא, ולכן מכיוון שאיני יודע מי תיקן תקנה זאת, מספק נחמיר ונחייב את כל האולפנסטיות להתנהג על פיה, והמוציא מחברו עליו הראיה.
אולם נראה שיש להתיר, מתוקף הדין שתקנה שלא התקבלה בעם ישראל ולא נתקנה ע"י ביה"ד הגדול, בטלה ומבוטלת. ומכיוון שגלוי וידוע לפני כסא כבודי, שאי אפשר לבנות האולפנות להתקיים ולעמוד אפילו שעה אחת בהאי תקנתא אכזרית, הקילו בנות ישראל על עצמם אפילו בגירסא בעלמא, ולא נהגו איסור בלשון אחרת.
אולם, על אף הדברים הנ"ל צריך לברר האם אין תקנה של הצבא שלא להשתמש בלשון זאת. הן ידוע לכל בר בי רב דחד יומא, שזעקת "עד מתי" תשמע רק מפי חייל ותיק ורגיל, וחייל צעיר אינו רשאי לומר כן, א"כ צריך לברר האם מצד חוקי הצבא חל איסור על אולפנסטיות להשתמש בשפה צבאית כדוגמת סגמ"מ-רל"ש-קמנ"ר (סגן ממלא מקום ראש לשכת קצין מודיעין ראשי) ושאר ירקות, או דשרי להו משום דלא שבקת חיי לכל בריה ובריה.
ויש לומר, שתקנות הצבא תקנתא אלימתא הויין דאין כל בריה יכולה לעמוד במחיצן לא בימות החמה ולא בלילות הגשמים. ועל כן יש לאסור שפה צבאית הנ"ל.
אולם, בייסוד שאלתך מונחת ההנחה ששפת הצבא אינה שפת קודש. ואנו שממלכתים אנו כמו שנאמר "נקי אנוכי וממלכתי" גורסים דצבא קודש הוא, המרבה סלנגים בעולם, ומכיוון שכך ליכא חששא כלל דשפת קודש שפתם ובקצה תבל מיליהם.
והמורם מכל האמור, דמותר להם לבנות ישראל להשתמש בשפה צבאית (הנקראת בלשונם סלענאג) וליכא למיחש מידי, וה' יצלינו מכל מכשול וטעות.
---
שאלה שנותר לברר: האם בשימוש בשפה צבאית שייך איסור "אין דרכה של אישה לכבוש"?
***********
מאיר - אתה בטח היחיד שיודע איפה כל הפסוקים כתובים....
--הסנה-בוער
לה"ו
שאלה שנותר לברר: האם בשימוש בשפה צבאית שייך איסור "אין דרכה של אישה לכבוש"?
אמנם למראית עין ניכר כי הגבר הוא הכובש, אך קיבלנו מחזלינ"ו שליט"א כי מאחורי כל רב גדול עומדת אשה צדקת, והן כבר נאמר 'שלי ושלכם- שלה היא' [או כמאמר רבותינו הזאטוטים הק', 'שלי שלך שלך שלי, שלי שלך שלך שלי']. דבר ידוע הוא כי דרכה של האשה היא לכבוש מאחורי הקלעים, [תוך שהא קולעת צמות שכנותי'ה ושומעת מעני'יני השכונה ומסודות המדינה, הקרוי'ים באידיש גם 'רכילות'].
ונחלקו רבותינו האם נתכוונו כי לאשה מותר לכבוש מלשון להשתלט, או לכבוש מלשון להכין מלפפונים בחומץ, ולהלכה נפסק כי שניהם מותרים, אך מחשש ספק יש לכבוש מלשון להשתלט בשינוי.
ובעקבות הפסק הנ"ל האדמו"ר מניפניפ זצוק"ל התקין כי בנות ישראל ילמדו את לימודי הלשון ותוך כך ישתרשו בשפתם הביטויים הצבאיים, כגון מ"פ. [בלשונית: משלים פועל, בצבאית: מפקד פלוגה, ובנשית: מרק פטריות].
אוי לך כי נדמיתה.אחד מאלף
בס"ד.
רעד אכזתני וצמרמורת שטפתני עת חזו עיני את גיבוביך הנ"ל. כיצד הינך מהין להטיל ספק בדבריהם הקדושים שאמרו שאין דרכה של אשה לכבוש. ועל שכמותך שנו בגמרא "פה קדוש יאמר דבר זה". וכיצד תעיז פניך ותקשה עורפך לומר כי כל זה רק למראית העין בלבד הוא? אולם "צרות האחרונות השכיחו צרות הראשונות" וכשהגעתי לסוף דברך הבנתי את דברי חז"ל "נעשית לו סם המוות". איך כבודו מפרש כי כובשים את המלפפונים בחומץ כאשר ברור לכל כי כבישתם האמיתית הלא היא במלח, הנקראת "ברית מלח". ואתה חרבך הנפת על המושג הקדוש הנ"ל ותחללילה. ותעזוב נפשך לשאול, ונשמתך לראות שחת. אולם כל זאת היה כאין וכאפס לעומת רצנוך כי יכבשו הנשים בשינוי ובכך יסקנו את טיב המאכל. וכבר אמר מורנו בונפרטה כי צבא ה' צועד על קביתו וכיצד תפתח פיך במרמה לגזול מאיתנו את הנאתנו הצרופה מהמעדן המלוח הנ"ל.
אולם כמובן שעל דברי האדמו"ר מניפניף איני יכול לחלוק. ולכן אני נאלץ להסכים להתרו, אבל אשמח מאוד באם יוכל מאן דהוא להביא את ההסבר להיתר זה. "והאמת והשלום אהבו"
הבהרה:אחד מאלף
כל הקטע שנכתב למעלה, הקטילות וכו' - היה בציניות. כל קשר בינו לבין האמת מקרי בהחלט. ולחובת הגילוי הנאות: אני שונא מלפפונים במלח.
אני מניח שתאמין לי~מאיר~
אם אומר שאני יכול להביא מקורות לפסוקיך, אלא שאני צריך עוד להגיב על השרשורזאור ולכן לא אתפנה לעניין
רק אציין, ולא בפעם הראשונה, שהפסוק המצוטט בחתימתך חסר ה'...
[גוועלד! אני בת!]הסנה-בוער
בס"ד
כבוד הר' הק' טען כי כבישת המלפפונים האמיתית נעשית במלח ואילו אני חולקת עלי'ו בדבר זה עד מאוד. כיוו'ן שכבר ראינו כיצד ביציאת מצרים לא הספיק הלחם להחמיץ- ויצא יבש ומגעיל כך, רק מכיוון שלא שמו עליו חמוצים! ומכאן שהמלפפונים האמיתי'ים שאכלו אבותינו במצרים הי'ו בחומץ.
אלא שמובא בספר הלכות הכבישה הגדול, כי יש הנוהגים למלוח את המלפפונים במלח, ומנהג זה נשתרש באבותינו בגלות, כאות למליחות הגלות והגעגועים אל ים המלח, כמאמר הפסוק: "ואין עולה אל ים המלח בדרך יריחו".
וניכר כי האדמו"ר מניפניפ זצוק"ל התיר לימודי הנשים, כיו'ון שבאם לא היתה לנשים תעסוקת הכבישה הן היו יושבות ומפטפטות כצפצוף הזרזיר, והעדיף האדמור הק' כי הן יעסקו בכבישת מלפפונים, שהרי ידוע שצבעם ירוק כמדי צבא ההגנה, ומתוקף כך הן יחושו בצבא, ויוכלו לפקד על המלפפונים. ונראה כי כבישת הבנות אינה נופלת משל הבנים, כי יותר קשה ללמד מלפפון חמוץ לעשות כפיפות בטן, מאשר טירונים.
כבוד הר' הק' טען כי כבישת המלפפונים האמיתית נעשית במלח ואילו אני חולקת עלי'ו בדבר זה עד מאוד. כיוו'ן שכבר ראינו כיצד ביציאת מצרים לא הספיק הלחם להחמיץ- ויצא יבש ומגעיל כך, רק מכיוון שלא שמו עליו חמוצים! ומכאן שהמלפפונים האמיתי'ים שאכלו אבותינו במצרים הי'ו בחומץ.
אלא שמובא בספר הלכות הכבישה הגדול, כי יש הנוהגים למלוח את המלפפונים במלח, ומנהג זה נשתרש באבותינו בגלות, כאות למליחות הגלות והגעגועים אל ים המלח, כמאמר הפסוק: "ואין עולה אל ים המלח בדרך יריחו".
וניכר כי האדמו"ר מניפניפ זצוק"ל התיר לימודי הנשים, כיו'ון שבאם לא היתה לנשים תעסוקת הכבישה הן היו יושבות ומפטפטות כצפצוף הזרזיר, והעדיף האדמור הק' כי הן יעסקו בכבישת מלפפונים, שהרי ידוע שצבעם ירוק כמדי צבא ההגנה, ומתוקף כך הן יחושו בצבא, ויוכלו לפקד על המלפפונים. ונראה כי כבישת הבנות אינה נופלת משל הבנים, כי יותר קשה ללמד מלפפון חמוץ לעשות כפיפות בטן, מאשר טירונים.
בינת נבונים נסתמה?אחד מאלףאחרונה
בס"ד.
איפה עוד תגובות??
תקראו את זה... חזק!סלים וארזה
כל יום, מוקדם בבוקר, הייתה מגיעה למפעלה הנמלה היצרנית המאושרת.
שם היא העבירה את ימיה בעבודה, כשהיא מזמזמת שיר אהבה ישן.
היא הייתה יצרנית ומאושרת, אך... אהה!... לא היה עליה כל פיקוח.
הדבור המנכ"ל הגיע למסקנה שזה לא ייתכן, לכן הוא יצר משרה של מפקח..
ולשם כך שכר חיפוש(ית) בעל ניסיון רב.
הדאגה הראשונה שלו הייתה לארגן את שעות הכניסה והיציאה וגם הכין דוחות יפיפיים..
עד מהרה היה צורך לגייס מזכירה כדי שתעזור להכין את הדוחות,
לפיכך שכרו עכבישה שארגנה את כל התיקיות וענתה לטלפונים.
בינתיים הנמלה היצרנית והמאושרת עבדה ועבדה.
הדבור המנכ"ל היה מוקסם מדו"חות החיפוש(ית) המפקח, אז הוא ביקש תרשימים, גראפים, דוחות טיפול וניתוחי מגמות.
בעקבות זה היה צורך לשכור מקקית, כעוזרת למפקח.
ולא היה מנוס מרכישת מחשב חדש עם מדפסת צבעונית.
עד מהרה הנמלה היצרנית והמאושרת הפסיקה לזמר את נעימותיה והתחילה להתלונן על כל הניירת שהיה צריך למלא עכשיו.
בעקבות כך הדבור המנכ"ל החליט שהגיע הזמן להטיל גזרות. כך נוצר תפקיד מנהל האזור שבו עבדה הנמלה היצרנית והמאושרת.
התפקיד נמסר לצרצר, שריפד את משרדו בשטיחים מקיר לקיר וקנה כורסה מיוחדת.
מנהל האזור – כמובן – נזקק למחשב חדש,
ומכיוון שהיה יותר ממחשב אחד בארגון, היה צורך להקים רשת מקומית.
המנהל החדש עד מהרה נזקק לעוזר (שהיה עוזרו גם בחברה הקודמת בה הוא עבד), על מנת שיסייע לו להכין את התוכנית האסטרטגית והתקציב לאזור שבו עבדה הנמלה היצרנית והמאושרת.
הנמלה כבר לא זמזמה את נעימותיה הישנות ונראתה כל פעם יותר מרוגזת. "בקרוב נצטרך להזמין סקר של אקלים תעסוקתי" – אמר הצרצר.
אבל יום אחד המנכ"ל, כשבדק את המספרים, גילה שתאגיד העסקים (שבו עבדה הנמלה היצרנית והמאושרת) כבר לא היה רווחי כמקודם.
לפיכך, שכר את הינשוף, יועץ בעל מוניטין, כדי שייתן חוות דעת.
הינשוף שהה שלושה חודשים בחברה והנפיק דו"ח מלומד:
"במחלקה הזאת יש יותר מדי אנשים...".
המנכ"ל שמע בקול היועץ ו...
פיטר את הנמלה היצרנית והמאושרת.
מוסר השכל:
אל תהיה נמלה יצרנית ומאושרת.
עדיף להיות חסר תועלת ובלתי כשיר.
הבלתי כשירים לא צריכים מפקחים, אין צורך, כולם יודעים שהם כאלה.
אם למרות הכל אתה יצרני,אל תראה בשום פנים ואופן שאתה מאושר.
לא יסלחו לך על זה.
המצא מדי פעם איזו צרה,
זה יוצר רחמנות.
אבל אם למרות כל הנאמר לעיל אתה מתעקש להיות נמלה יצרנית ומאושרת,
עשה זאת בחברה משלך,
שלפחות לא יחיו על חשבונך דבורים, חיפושיות, עכבישים, מקקים, צרצרים וינשופים.
שם היא העבירה את ימיה בעבודה, כשהיא מזמזמת שיר אהבה ישן.
היא הייתה יצרנית ומאושרת, אך... אהה!... לא היה עליה כל פיקוח.
הדבור המנכ"ל הגיע למסקנה שזה לא ייתכן, לכן הוא יצר משרה של מפקח..
ולשם כך שכר חיפוש(ית) בעל ניסיון רב.
הדאגה הראשונה שלו הייתה לארגן את שעות הכניסה והיציאה וגם הכין דוחות יפיפיים..
עד מהרה היה צורך לגייס מזכירה כדי שתעזור להכין את הדוחות,
לפיכך שכרו עכבישה שארגנה את כל התיקיות וענתה לטלפונים.
בינתיים הנמלה היצרנית והמאושרת עבדה ועבדה.
הדבור המנכ"ל היה מוקסם מדו"חות החיפוש(ית) המפקח, אז הוא ביקש תרשימים, גראפים, דוחות טיפול וניתוחי מגמות.
בעקבות זה היה צורך לשכור מקקית, כעוזרת למפקח.
ולא היה מנוס מרכישת מחשב חדש עם מדפסת צבעונית.
עד מהרה הנמלה היצרנית והמאושרת הפסיקה לזמר את נעימותיה והתחילה להתלונן על כל הניירת שהיה צריך למלא עכשיו.
בעקבות כך הדבור המנכ"ל החליט שהגיע הזמן להטיל גזרות. כך נוצר תפקיד מנהל האזור שבו עבדה הנמלה היצרנית והמאושרת.
התפקיד נמסר לצרצר, שריפד את משרדו בשטיחים מקיר לקיר וקנה כורסה מיוחדת.
מנהל האזור – כמובן – נזקק למחשב חדש,
ומכיוון שהיה יותר ממחשב אחד בארגון, היה צורך להקים רשת מקומית.
המנהל החדש עד מהרה נזקק לעוזר (שהיה עוזרו גם בחברה הקודמת בה הוא עבד), על מנת שיסייע לו להכין את התוכנית האסטרטגית והתקציב לאזור שבו עבדה הנמלה היצרנית והמאושרת.
הנמלה כבר לא זמזמה את נעימותיה הישנות ונראתה כל פעם יותר מרוגזת. "בקרוב נצטרך להזמין סקר של אקלים תעסוקתי" – אמר הצרצר.
אבל יום אחד המנכ"ל, כשבדק את המספרים, גילה שתאגיד העסקים (שבו עבדה הנמלה היצרנית והמאושרת) כבר לא היה רווחי כמקודם.
לפיכך, שכר את הינשוף, יועץ בעל מוניטין, כדי שייתן חוות דעת.
הינשוף שהה שלושה חודשים בחברה והנפיק דו"ח מלומד:
"במחלקה הזאת יש יותר מדי אנשים...".
המנכ"ל שמע בקול היועץ ו...
פיטר את הנמלה היצרנית והמאושרת.
מוסר השכל:
אל תהיה נמלה יצרנית ומאושרת.
עדיף להיות חסר תועלת ובלתי כשיר.
הבלתי כשירים לא צריכים מפקחים, אין צורך, כולם יודעים שהם כאלה.
אם למרות הכל אתה יצרני,אל תראה בשום פנים ואופן שאתה מאושר.
לא יסלחו לך על זה.
המצא מדי פעם איזו צרה,
זה יוצר רחמנות.
אבל אם למרות כל הנאמר לעיל אתה מתעקש להיות נמלה יצרנית ומאושרת,
עשה זאת בחברה משלך,
שלפחות לא יחיו על חשבונך דבורים, חיפושיות, עכבישים, מקקים, צרצרים וינשופים.
שו"ת סלולריotk100
מדי בוקר אני ממהר מאוד לעבודה, ולכן נוסע 130 קמ"ש וחוצה פס לבן. האם צריך להגיד 'הגומל' כל שני וחמישי או לרכז את כל 'הגומלים' בשבת? לא משנה, העיקר שתלמד את הילדים שלך להגיד קדיש יתום.
האם מותר לאכול נקניקיה פרווה עם חלב סויה או שזה מראית עין? זה סתם טעם רע.
פועל ערבי בונה אצלי מרפסת. האם צריך להגיש לו פירות מהיתר מכירה או מיבול נכרים? תלוי מה נהוג אצלו בבית אבא.
מה מקור המנהג לאכול סופגניות בחנוכה? מאפיית אנג'ל.
אני נער גבעות בשומרון. כשבאים לפנות אותנו, מה יותר מתאים לצעוק לחיילים – 'נאצים' או 'יודנראט'? תברר ביד ושם.
בקרוב אתגייס לצה"ל. מתי עליי להתחיל לסרב פקודה? אחרי השחרור.
אני בת 17, יש לי חבר צדיק בן 16.5, ואנחנו רוצים להתחתן. אבא שלי מתנגד ואמא שלי בעד (הם גרושים, אגב). מה עושים? שואלים שוב בעוד שנתיים.
אני רווקה בת 42 מחוגי ישיבת הר המור. הציעו לי שידוך עם בחור מצוין ממרכז הרב. להיפגש אתו? אפילו עם בחור פחות מצוין מתולדות אהרן.
לפני חצי שנה ביטלתי את המנוי שלי על עיתון ימני בגלל מאמר נגד סרבנות. עכשיו יש עוד מאמר. מה עושים? מפסיקים להציץ בעיתון של השכן.
כיצד מבטלים מנוי על חינמון? בלי ברכה.
האם זה ביטול תורה לשלוח שו"ת סלולרי? לא, אבל זה בלבול מוח.
שלחתי שו"ת סלולרי לשני רבנים וקיבלתי תשובות סותרות. כיצד לנהוג? תתעלם מהתשובה השנייה ואל תטריד רב שלישי.
מאיזה גיל אפשר לשלוח שו"ת סלולרי? עד גיל 14.
ובכלל, מה דעת כבודו שליט"א על תופעת השו"ת הסלולרי? זה לא לפלאפון.
חרוש..צביה:]
מקור: חגי סגלמשה
אחד חמוד....יויו2אחרונה
פתחתי את הארון קודש לפני הזמן מה עלי לעשות? תסגור אותו ותפסיק להסמיק, אני החזן.

רב אחד זקן הגיע לדרוש דרשה בבית הכנסת. הגיע, התיישotk100
רב אחד זקן הגיע לדרוש דרשה בבית הכנסת. הגיע, התיישב ושתק.
הקהל מחכה ומחכה ו...הרב שותק.
בסוף ניגש אליו אחד ושואל למה הרב לא דורש ?
הרב מסמן לו על הפה ולוחש שהוא שכח את השיניים בבית.
הלכו והביאו לו את השיניים ואז הוא התחיל לדרוש.
דורש ודורש ודורש ולא גומר.
הקהל כבר אין לו כח לשמוע וצריך ללכת הביתה והרב לא גומר.
אז שאלו את הרב למה הוא מדבר כל כך הרבה
והוא ענה:
"הבאתם לי את השיניים של אשתי...........".
הפ הפ הפטל_טול
בלי לרדת על בנות!
יא שובניסטים!!!
בדיחה~מאיר~
מה יותר גרוע מגבר שוביניסט?
אשה שלא עושה בדיוק מה שאומרים לה!!
אם זה לא היה נכון זה באמת היה מצחיק (ל"ת)otk100
חחחחחחצביה:]
חח... אהבתי !משהאחרונה
מה דין ברכת הקאסם?אלעד
סימן רע"ש, שאלה ג'
שאלת בני, מה הדין אם נפל הטיל המכונה "קאסם" כמה פעמים ביום ל"ע טפו טפו טפו. האם יש לברך ברכה אחת שטפתור את כולם, או שמא יש לברך על כל פעם ופעם.
ואענה לך יקירי מחמד-עיני, דנקודת הקושיא תלוי בזה- דיש לדון האם מדמינן ליה לברקים ורעמים דאז נפסק לכו"ע דאין מברכין תרתי הואיל ויומא חד הוא אלא א"כ נסתלקו העבים והשמש שבה לזרוח, או שמא הואיל ואין הדעת רגילה בו וכל פעם ופעם תדהמה וריגוש חדש אוחז באינשי דאותו מקום יש לברך על כל פעם ופעם? ומעיון בפוסקים ראשונים כאחרונים וסויית התלמוד בנושא דידן משמע בפשטות דהדין נותן לברך אכל חדא וחדא, דכל פעם סכנתא חדשה איכא הכא ואין לזלזל בה, כדאמרי בפיקוד העורף הי"ו. ותו דהנה הברכה מגנא ומצלא כידוע ליודעי ח"ן וחמירא סכנתא מאיסורא וע"כ נראה לי דיש לברך "משיב הרוח ומחזיר הקאסם" וכן ברכת הגומל, ותדיר ושאינו תדיר תדיר קודם וע"כ יש להקדים הגומל לברכא אחריתא. ועכ"פ אם שכח ולא ברך אין צריך לחזור ולברך אלא יחכה וימתין בסבלנות לקאסם הבא. ואם ברך פעמיים לא הפסיד. ואכמ"ל וק"ל.
[פסק הלכה חדשני מתוך השטו"ת החדש היוצא לאור עולם "מילי דשטותא" ע"י הרב הגדול מעוז ומגדול הק' אלעדי רב הפורום במיל.]
*שתפטורמחוברת
אני יודעת שאתה יודע...;)
לא להאמין.....מחוברת

קראתי.....
והבנתי! 
ישששששש!!!!
לענ"דאנונימי (פותח)
לענ"ד הקובעת נראה להגיד דצריך שיהיה הפסק כי הא דנסתלקו העבים ובנדון דידן יש לחכות להסתלקות הערבים. אמנם במצב כזה כבר ניתן לברך"גאל ישראל". עוד יש לאמר דאם ראה את הנ"ל בגודל טבעי יש לאמר מ"הודו עד אשירה לה' כי נפל עלי", ויחתום ברוך מחיה המתים.
כל מי שרוצה מרק פטריוט עם סקאדי מרק מוזמן!!!
צריך הפסק עד כדי נפילת טיל של צה"ל בעזהotk100אחרונה
ואם מאז פעם קודמת שבירחת לא נפל אף טיל של צה"ל ברצועת עזה ואין לברך ואם עבר יותר מ81 דקות בדיעבד אין זו ברכה לבטלה
סניליות...otk100
זוג זקנים מחליט לחגוג את חמישים שנות נישואיהם בביקור במקום בו הכירו לראשונה
הם הולכים לבית הספר בו למדו, נכנסים לכתה, יושבים ליד השולחן בו
חרוט "אני אוהב אותך" ולאחר סיור נוסטלגי חוזרים הביתה.
בדרכם נופלת שקית גדולה עם שטרות כסף ממכונית .
האישה מרימה אותה ולוקחת הביתה. מתברר שבשקית יש חמש מאות אלף ש"ח.
האישה מחביאה את השקית למרות מחאות בעלה.
למחרת מתדפקים שני שוטרים שעברו מבית לבית לחפש את הכסף
ושואלים את הזקנה אם ראתה שקית עם כסף .
היא משיבה בשלילה.
מתפרץ הזקן - " היא החביאה את הכסף !! "
" אל תאמינו לדבריו הוא סנילי " אומרת הזקנה לשוטרים .
השוטרים מבקשים מהזקן לתאר איך מצאו את הכסף.
מספר הזקן: " כשחזרנו אתמול מבית הספר..... "
השוטר מפסיק אותו ואומר לחברו: " בוא נלך........ "
בדיחה חרושה אבל מאוד נכונהotk100
בפתיחת שנת הלימודים מגיע אהוד אולמרט לכיתה א' ושואל את הילדים שאלה:
- "הגידו לי ילדים חמודים, מי יכול לספר לי מה זו טרגדיה?"
אחד הילדים מרים את היד ואולמרט נותן לו את רשות הדיבור:
- "טרגדיה זה שכילד הולך ברחוב ובא אוטו ופוגע בו והילד נפצע".
אולמרט עונה בסבר פנים רצינות ובקול עמוק, "לא, זו איננה טרגדיה, זה מקרה מצער".
ילד אחר מרים את היד, ואולמרט נותן לו לדבר:
- "טרגדיה זה כשאוטובוס עם ילדים עושה תאונה והרבה ילדים מתים ונפצעים".
אולמרט עונה גם הפעם בקול עמוק, "לא, גם זו איננה טרגדיה, זו אבידה גדולה".
- "אולי בכל זאת יש כאן ילד שיכול לספר לי מה זו טרגדיה?".
יוסי השובב שתמיד עושה שטויות מרים את היד, ואולמרט נותן לו את רשות הדיבור לפני שהמורה מספיקה למנוע את זה:
- "טרגדיה זה כשראש הממשלה ועוד כמה שרים מהממשלה טסים באווירון ופתאום יש תקלה והאווירון נופל ומתרסק וכולם מתים.", אומר יוסי.
- "יפה מאוד", אומר אולמרט, "זו אכן טרגדיה ", ומוסיף, "הסבר בבקשה לכיתה למה זו טרגדיה".
ויוסי אומר:
.
.
.
.- "טוב... זה לא מקרה מצער וגם לא אבידה גדולה".



