אתם יכולים בבקשה לעזור לי במשהו?שלומצ=]
וואי פוול זמן לא הייתי כאן...*ים*

בטח, חומד!אזמרה...
ד"א יש גם את מעמקים בי-םyaar
תודה רבה!! עזרתם*ים*
איזה טוב ה'!!אזמרה...
צפנת(צפת)נקודות של כיסופים
לכי למדרשת טהר,לא תצטערי על זה!;)~בת ציון~
כלומר, תשמחי עד לב השמים...אזמרה...
אחלה של מקום!אין עליו.. רוחני טילים.. מרחףאניי!!!!
אבל באמת אני שואלת..שמחה ואמונה
מסכימה לאלללללה!אניי!!!!
צופנת - מקום טוב! חברה שלי וגיסתי למדו שםחילא דמשכנא
גם אני ממליצה על טוהר!!רצון הרצונות
לא ניראה לי שזה הוא..קראתיך
יש את "טהר" יד בנימין - שזה מכילאניי!!!!
באמת מי יכול על צפת....*ים*אחרונה
הנהייה ל'חסידות' - צורך הדור או מפלט נח -מה דעתכם?השם הוא המלך!
התכוונת נהירה בטח...נ נח זה הכל
מקסיייים!! יישר כח!!אזמרה...
וכתוב שהקב"ה- "הסתכל בתורה וברא עלמא".
ועליה הוא אמר: "בה נפשי כתבית יהבית"=
"בה את נפשי- כתבתי ונתתי".
הקוד הגנטי של העולם- זה ה' יתברך והתורה.
וע"י לימוד החסידות, אנחנו מגלים את אור הקדושה הזאת,
בכל דבר\אדם\ מקרה\מצב\ שבבריאה.
כי היא פנימיות ומשמעות הכל.
וכך אנחנו מכוונית אל התכלית,
וכך אנו פועלים בחיות אמיתית.
איייייייייייייי שנזכההההה.......
*מכוונים.. =)אזמרה...
תיקון טעותנ נח זה הכל
בדיוק אחרי ששלחתי-אזמרה...
איייייייי זה מרגששששששש......אזמרה...

ואם כבר הוזכר חנוכה...אזמרה...
אזמרה-שמחה ואמונה
אמןןןןןןןן ... !אזמרה...אחרונה
למה, זה רע?שמחה ואמונה
למה זה רע?!עין שלישית
"אל תטוש תורת אימיך"סולי הגינגי"
אז מה נראה לך שיש בברסלב?שמחה ואמונה
אינני יודע מה עושה הרב ארוש, אבל אני כן יודעגבעוני מצוי
יש בכלל דבר כזה?golani
חח.. דווקא זה:אזמרה...
לענ"ד זה מצויין!חילא דמשכנא
לדוג' אנחנו אשכנזים מכל כיוון וצד אפשרי (לא מגזענות זה בטעות!!) ואנחנו שרים כל שבת פיוטים ומכירים פיוטים לפעמים יותר טוב מספרדים או תימנים.
הם לא מתחילים לשיר פיוטיםהרועה
אני חושבgolani
טמבלgolani
אתם פשוט חתול ועכבר, כבר אמרו לכם את זה? חחשמחה ואמונה
ברוכה הבאה למועדוןgolani
אויי אני מקווה שזה לא מדבק..שמחה ואמונהאחרונה
לענ"דהרועה
אחים שלי.....יהודי מרמ"ג
כאילו נשלח אחורה.... אני אתחיל:יהודי מרמ"ג
מה קרה? נגמרו לכם הסיפורים?יהודי מרמ"ג
כניראה..קראתיך
הנה: (העתק הדבק ממקום אחר..)אזמרה...
זה יוסף בן אברהם רשם את זה נכון?יהודי מרמ"ג
נכון.אזמרה...
חחח חזק! אבל מי זה יוסף בן אברהם?כללי
תודה רבה צדיקים!! אשריכם ואשרינו!מאחורי הקו
מאחורי הקו :אזמרה...
תיפתח את הספר של שימחה רז..'ערבות הדדית'
חההההה תודה רבההה......אזמרה...
* על סיפור המטאטא...אזמרה...אחרונה
סיפור על הפצת ספרי המוהרא"שאנונימי (פותח)
יש למישהו ניגונים להביא לי?'ערבות הדדית'
א- לא הבנתי מה הוא עושהשמחה ואמונה
הם ממש עוזרות!!שיח השדה..
הפגנות,שמחה ואמונהאחרונה
חצאיות ארוכות?שלומצ=]
ככהשמחה ואמונה
בירור המחלוקת, גם לאשכנזיםגבעוני מצוי
יש שאומרים שצריך לכסות טפח..הוד':)
וואי...שלומצ=]

את יודעתשמחה ואמונה


אישית התגובה הזאת לא הייתה גורמת לי ללכת על גרבייםחילא דמשכנא
לענ"ד העניין הוא לא הקלות של זה או הקושי - אנחנו מקיימים מצוות כי ה' ציווה עלינו אותם ואנחנו אוהבים אותו אז אנחנו עושים מה שהוא מבקש.
שלומצ תחשבי על אדם שאת מאד אוהבת - הכי אוהבת בעולם, אם הוא היה מבקש ממך לעשות כזה דבר בשבילו היית עושה? עם ה' יתברך על אחת כמה וכמה!!
שמחה ואמונה - מקווה שלא פגעתי.
לא פגעת בכללשמחה ואמונה
אבל עדיין צריך להיות ברור שזאת השאיפה.חילא דמשכנאאחרונה
נבואת אליהואנונימי (פותח)
בשנת תש"ע
1. יבין עם ישראל שהסכסוך בין מדינות ערב ובין עם ישראל מקורו בסכסוך בין ישמעאל ויצחק.איננו סכסוך טריטוריאלי ולמעשה מבטא את ריב האחים ההסטורי בין היהדות האיסלאם והנצרות.(קין והבל, ישמעאל ויצחק, עשיו ויעקב)
2. יחל עם ישראל ביחד עם אומות עולם בחיפוש יסודי ומעמיק אחר שרידי יציאת מצרים.מדבר סיני יהפוך לאתר ארכיאולוגי תיירותי ועיני העולם כולו יהיו נשואות אליו.
3. שיבת ציון תחל. בשנת תשע תעלה כמות הישראלים הגדולה ביותר מאז קום המדינה בשנה אחת!
4. ישראל תהפוך למדינה המשפיעה בעולם. כל עיני העולם יהיו נשואות לעבר ישראל, יהיה תור המתנה ארוך של תיירים שרוצים להגיע ארצה.
5. כלכלת המדינה - "מעשר בארץ ישראל"
6. תשרור אחדות מוחלטת בעם ישראל
7. אליהו ימלוך בארץ ויסמן תקופה של תחילת גאולה וצפיה למלך המשיח. אלוקים = אליהו (הנביא) + מ' (משיח)
8. יהלומים שעד היום סימנו את עולם החומר - יפיצו את אור האלוקים
9. גלעד שליט יחזור הבית בשלום - יסמן תחילתה של תקופת רגיעה וחתירה לשלום בין ישמעאל ויעקב (גלעדי שלט)
10. הכנרת תעלה על גדותיה
אוריהלום
בשורות טובות
אליהו רונן פריבר אבוחצירא
תהיה שנת עצמות - בגילוי הרבי מלך המשיח שליט"אבן ציון גגולה

אהא.הסנה-בוער
מה הולך פה?.. לא הבנתי..שמחה ואמונהאחרונה
ישוב של פאנטים חחחחחנ נח זה הכל
אם אתה לא יודע אל תענה שטויותשב ממצולות
לא בקטע של כעס חלילה פשוט להגדיר את היישוב פנאטשב ממצולות
אני חושב שההגדרה הנכונה יותר היא ישוב של אנשים מסורים לתורה לעם ולארץ עד בלי די,והציבור הקדוש חזק בדעותיו וכמו שאמר הרב דודקביץ' יצהר לא תכרע ולא תשתחווה..
חס ושלום אחי לא התכוונתי לרעה בכללנ נח זה הכל
אשריכם ישראל!!!!
אפילו לא בשמץ של צחוק- רק בכבודדוד נחמן
ואפילו רק לכתוב מילים אלו אני מרגיש בוש ונכלם כיצד עלוב כמוני בכלל מעלה שמם הקדוש על שפתי.
אלו מהיותר קדושים שבעם ישראל, הם המעלים כבוד הקב"ה, כבוד השכינה, כבוד התורה, כבוד הארץ הקדושה, כבוד העם הקדוש - למקומם.
אלו הבונים את אבן הפינה והיסודות לבית המקדש.
הזהרו בכבודם הזהרו בקדושתם.
הישיבה חבדי"ת החבר'ה ברסלברים, ומיתנגדיםמתנחל גאה.
'ישוב של ברסלבים'? - ממש לא.סבא גפטו
משהו אחר - בתפוח יש ביה"כ שנקרא 'קיבוץ גלויות' שם כל מי שרוצה חזן, אין שיטה, עדה או משהו שתוביל... בכל אופן, בתפוח כמו בתפוח לא הסתדרו שם והחליטו להקים עוד 'קיבוץ גלויות'... ואיך הם קוראים לביה"כ הנוסף (כלל לא חדש)? קג"ב...
הנה עוד אחת....שב ממצולות
מי ביצהר חסיד של הרב טאו?גבעוני מצוי
לשון הרע --otk100
אתה לא מגיע לקרסוללים של הרב טאוgolani
חחח אייזה שאללה..יקירה
יצהר זה יישוב קהילתי בשומרוןתיקון הכללי
(מצטער לשבור סטיגמות...)
היישוב מיוחד בזה שאין לו גדר, והוא בין היחידים שבלי גדר (חוץ מאלון מורה ובת עין, ואולי עוד כמה ייישובים)
יצהר עיר הקודש..אזמרה...
להעלות חיוך....יהודי מרמ"ג
חח יפה..שיח השדה..
חמווווד=)שמני כחותם
חח..איזה רעון לעשות בפרום בדיחות.. תמשיך תמשיך..חחאניי!!!!
בדיחה על ערבי ויהודיהאנונימי (פותח)אחרונה
זאת חנוכת המזבחאנונימי (פותח)
היום השמיני של חנוכה מכונה "זאת חנוכה" ונרמז בפסוק- "זאת חנוכת המזבח". אנו לומדים שכל אחד ואחד מהנשיאים התנדב להביא משלו למשכן, למזבח. שמעתי מהרבי הברכת שלום זצ"ל שאמר: המילה "זאת" מורה על אמונה. "חנוכת", מלשון חינוך, דהיינו שהחינוך של האדם, צריך להיות חינוך של אמונה. ובשביל מה האדם צריך את האמונה? בכדי שיוכל לזבוח עצמו לה'. למה הדבר דומה? הדבר דומה לאיש מלחמה ותיק, אחד שכבר היה בהרבה מלחמות. אדם רגיל, נורמלי, כששומע שיש מלחמה רוצה מיד לברוח ולא להכנס היכן שיורים וכדומה, אבל אחד שכבר היה בכמה מלחמות, הוא דוקא נהנה מזה, הוא מתגעגע לימים שהיה נמצא בתוך ההפצצות. נמשל: אדם רגיל מן השורה, כשהוא מתקרב למצב שהוא צריך לוותר ולהקריב את עצמו, הוא בורח כמטחווי קשת, אבל אדם שהוא "סוס מלחמה" דוקא מעונין שיכניסו אותו למצב כזה.
אתה יודע מה חברה שלי ואני עושות?..שמחה ואמונה
אההההההההההההההההההotk100
(חוץ מהאיסורים שיש לצאת מארץ הקודש....)
בוא לא נכנס לזה בסדר?..שמחה ואמונה
בוואדי שלא הרי כולנו זורקים ת'שכל מתעלמים מהרמב"םotk100
בבברכת רפואה שלמה ובבניין הארץ ננוחם.



otk100, אתה היחיד שמבין את רבינו, אה?גבעוני מצוי
"רבו - מותר. יש לך רב יותר גדול מרבי נחמן?" &otk100
2. אחרי שתעבור על כל הקברי צדיקים בארץ הקודש תשקול יציאה לגלות כדי להשתטח על קברי צדיקים !!
(לדוג' אני מתאר לעצמי שבקבר יהודה בן יעקב עוד לא היית וגם בטח לא יודע איפה זה ..)
נ.ב.
כמה דברים שלא הצלחתי להבין -
1. נסיעה לאומון ל3 רגלים - יהודי שמאמין שהמשיח יבוא כל יום ויבנה בית המקדש איך יכול להרשות לעצמו לטוס לגולה שבוע לפני אחד הרגלים כשהו יודע שיש סיכוי גדול מאוד שיבנה בית המקדש לפני הרגל ואז הוא יפסיד מצווה דאוריתה של "שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך" ???? (השאלה מופנת גם ליהודים תושבי הגלות שלא באים לארץ ל 3 רגלים ולא רק לטסי אומן)
2. נסיעה לאומן לר"ה - אותו יום שכתב רבנו "שכל עניין ר"ה הוא א"י" - ביום שאנחנו מתפללים "שמחה לארצך ששון לעירך וצמיחת קרן לדוד עבדך" (אני בספק כמה א"י שמחה מכך שבנייה שרק חזרו עלייה עכשיו אחרי מאות שנים של גלות חוזרים לגולה כדי להשתטח על קברי צדיקים)
איך אתה מתפלל "ומפני חטאינו גלינו מארצינו"??? (או שאתה מתכן את זה ל "ובזכות הצדיק גלינו מארצינו ונתרחקנו מעל אדמתנו... ואין אנו יכולים לבוא ... ולעשות חובתנו..." ????
סיכום:
יכול להיות שתמצא התרים לטוס לאומן (כמו לכל דבר אחר ביהדיות) אבל ודאי שזה לא רצונו יתברך !!
ולא זה מה שיקרב את הגאולה !!
לדבר לאחרים בצורה כזאתשמחה ואמונה
הרב קוק אמרgolani
שמחה ואמונה איזה רעיון חכם.. נראלי אימצתי אותו גם.אניי!!!!
איך בדיוק כמו לימוד תורה ??otk100
נו....יהודי מרמ"ג
איך בדיוק השטתחות על קברי צדיקים מלמדת אותך תורה ?otk100
שמעשמחה ואמונה
נ מתכווןgolani
גולני- שאלהשמחה ואמונה
רבי נחמן הרב שלכם ?? -otk100
יא)וְכָל זֶה הוּא בְּחִינַת רֹאשׁ הַשָּׁנָה, כִּי כָּל עֲבוֹדָתֵנוּ בְּרֹאשׁ הַשָּׁנָה הוּא לְגַלּוֹת וּלְהָאִיר וּלְהַמְשִׁיךְ עָלֵינוּ קְדֻשַּׁת אֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל, שֶׁהוּא נַחֲלָתֵנוּ וּמְקוֹר קְדֻשָּׁתֵנוּ, כְּמוֹ שֶׁמִּתְחַנְּנִים וְצוֹעֲקִים כָּל יִשְׂרָאֵל קֹדֶם תְּקִיעַת שׁוֹפָר יִבְחַר לָנוּ אֶת נַחֲלָתֵנוּ וְכוּ' וּכְמוֹ שֶׁמְּבַקְּשִׁים בְּבִרְכַּת שׁוֹפָרוֹת תְּקַע בַּשׁוֹפָר גָּדוֹל לְחֵרוּתֵנוּ וְכוּ' שֶׁיְּקַבֵּץ נִדָּחֵינוּ מֵאַרְבַּע כַּנְפוֹת הָאָרֶץ לְאַרְצֵנוּ, וּכְמוֹ שֶׁכָּתוּב, "וְהָיָה בַּיּוֹם הַהוּא יִתָּקַע בְּשׁוֹפָר גָּדוֹל וּבָאוּ הָאֹבְדִים וְכוּ' וְהִשְׁתַּחֲווּ לַה' בְּהַר הַקֹּדֶשׁ בִּירוּשָׁלָיִם". כִּי עִקַּר קְדֻשַּׁת אִישׁ הַיִּשְׂרְאֵלִי הוּא בְּאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל שֶׁיֵּשׁ לְכָל אֶחָד וְאֶחָד מִיִּשְׂרָאֵל חֵלֶק שָׁם וּכְפִי מַה שֶּׁמְּקַדֵּשׁ וּמְטַהֵר עַצְמוֹ כֵּן מַמְשִׁיךְ עָלָיו קְדֻשַּׁת אֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל וְכֵן זוֹכֶה לְהַחֲזִיק וְלִכְבֹּשׁ חֵלֶק מֵאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל וְכֵן לְהֵפֶךְ, חַס וְשָׁלוֹם, כְּפִי חֲטָאָיו וּפְגָמָיו כֵּן פּוֹגֵם בִּקְדֻשַּׁת אֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל וְכֵן נִתְרַחֵק מִשָּׁם, כְּמוֹ שֶׁאוֹמְרִים, "וּמִפְּנֵי חֲטָאֵינוּ גָּלִינוּ מֵאַרְצֵנוּ וְכוּ'". כִּי עִקַּר הִתְגַּלּוּת מַלְכוּתוֹ יִתְבָּרַךְ שֶׁיִּתְגַּלֶּה עַל - יְדֵי מַלְכוּת מָשִׁיחַ שֶׁיָּבוֹא בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ הוּא בְּאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל וִירוּשָׁלַיִם וּמִשָּׁם הִתְחִיל בְּרִיאַת הָעוֹלָם וּמִשָּׁם כָּל הִתְגַּלּוּת אֱלֹקוּתוֹ בָּעוֹלָם, כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב, "כִּי מִצִּיּוֹן מִכְלַל יֹפִי אֱלֹקִים הוֹפִיעַ". וְעַל זֶה מִתְפַּלְּלִין בְּרֹאשׁ הַשָּׁנָה, "שִׂמְחָה לְאַרְצֶךָ וְשָׂשׂוֹן לְעִירֶךָ וּצְמִיחַת קֶרֶן לְדָוִד וְכוּ'"...
יב) וְאַף - עַל - פִּי שֶׁאָנוּ צוֹעֲקִין וּמִתְחַנְּנִים כָּל כָּךְ שָׁנִים לָשׁוּב לְאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל וַעֲדַיִן אָנוּ רְחוֹקִים מִשָּׁם, אַף - עַל - פִּי - כֵן אֵין שׁוּם תְּפִלָּה וּצְעָקָה נֶאֱבֶדֶת אֲפִלּוּ שֶׁל הַפָּחוּת שֶׁבַּפְּחוּתִים, כִּי בְּכָל צְעָקָה וּתְפִלָּה כּוֹבְשִׁין אֵיזֶה חֵלֶק אוֹ נְקֻדָּה מֵאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל עַד שֶׁבְּעִתָּהּ יְחִישֶׁנָּה, שֶׁיִּתְקַבְּצוּ כָּל הַנְּקֻדּוֹת שֶׁכָּבַשְׁנוּ בִּתְפִלּוֹתֵינוּ וְנָשׁוּב לְאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל וּכְעֵין מַה שֶּׁכָּתַב אֲדוֹנֵנוּ מוֹרֵנוּ וְרַבֵּנוּ זִכְרוֹנוֹ לִבְרָכָה עַל מַאֲמַר רַבָּה בַּר בַּר חָנָה, כַּד חַם גַּבֵּהּ אִתְהַפִּיךְ וְכוּ' (סִימָן ב' לִקּוּטֵי - א). וַאֲפִלּוּ מִי שֶׁהוּא פָּגוּם מְאֹד וְאֵין לוֹ כֹּחַ בְּצַעֲקָתוֹ וּתְפִלָּתוֹ לִכְבֹּשׁ אֵיזֶה נְקֻדָּה וָחֵלֶק מֵאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל, אַף - עַל - פִּי - כֵן צַעֲקָתוֹ פּוֹעֵל הַרְבֵּה, כִּי צַעֲקָתוֹ שֶׁצּוֹעֵק וּמִתְפַּלֵּל לָשׁוּב לְאַרְצֵנוּ הִיא בִּבְחִינַת מֶחָאָה הַמְבֹאָר בְּדִין חֶזְקַת קַרְקָעוֹת שֶׁכָּל זְמַן שֶׁהוּא מוֹחֶה אֵין חֶזְקַת הַמַּחֲזִיק מוֹעֶלֶת כְּלוּם. עַל - כֵּן אַף - עַל - פִּי שֶׁהֵם גָּזְלוּ מֵאִתָּנוּ אֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל שֶׁהוּא אַרְצֵנוּ וְנַחֲלָתֵנוּ, וְאֵין בָּנוּ כֹּחַ לְהוֹצִיאָהּ מֵאִתָּם מֵחֲמַת פְּגַם מַעֲשֵׂינוּ הָרָעִים, אַף - עַל - פִּי - כֵן מִתְפַּלְּלִים וְצוֹעֲקִים בְּכָל פַּעַם וּבְיוֹתֵר בְּרֹאשׁ הַשָּׁנָה שֶׁאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל הוּא שֶׁלָּנוּ, כִּי הִיא נַחֲלָתֵנוּ וּבָזֶה אָנוּ עוֹשִׂים בְּחִינַת מֶחָאָה לְהַסִּטְרָא אָחֳרָא שֶׁלֹּא יִטְּעוּ שֶׁאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל תִּשָּׁאֵר כְּבוּשָׁה בְּיָדָם, חַס וְשָׁלוֹם, כִּי אֵין חֶזְקָתָם חֲזָקָה כְּלָל, כִּי אָנוּ מוֹחִים בָּהֶם עַל - יְדֵי שֶׁאָנוּ צוֹעֲקִים וּמְפַרְסְמִין בְּכָל פַּעַם, וּבִפְרָט בְּרֹאשׁ הַשָּׁנָה לְכָל דָּרֵי מַעְלָה וּמַטָּה שֶׁאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל הוּא שֶׁלָּנוּ מֵאֲבוֹתֵינוּ וְסוֹף כָּל סוֹף נוֹצִיא אוֹתָהּ מִיָּדָם:
יג) וּמִזֶּה יָכוֹל כָּל אָדָם לְהָבִין רְמָזִים לְעַצְמוֹ לְהִתְחַזֵּק בְּכָל פַּעַם בִּתְפִלָּה וְתַחֲנוּנִים וּצְעָקָה לַה' יִתְבָּרַךְ יִהְיֶה אֵיךְ שֶׁיִּהְיֶה אֲפִלּוּ אִם יַעֲבֹר עָלָיו מָה, כִּי אֲפִלּוּ אִם רוֹאֶה שֶׁאֵינוֹ פּוֹעֵל, חַס וְשָׁלוֹם, בִּתְפִלָּתוֹ, אַדְּרַבָּא, הָרַע מִתְגַּבֵּר עָלָיו בְּיוֹתֵר, אַף - עַל - פִּי - כֵן יֵדַע וְיַאֲמִין שֶׁפּוֹעֵל הַרְבֵּה בִּתְפִלָּתוֹ וְצַעֲקָתוֹ, כִּי עַל כָּל פָּנִים תְּפִלָּתוֹ וְצַעֲקָתוֹ הוּא בְּחִינַת מֶחָאָה הַנַּ"ל, כִּי כְּבָר מְבֹאָר שֶׁקְּדֻשַּׁת שֶׁל כָּל אֶחָד מִיִּשְׂרָאֵל הוּא בְּחִינַת אֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל וּכְשֶׁהָרַע מִתְגַּבֵּר עַל הָאָדָם בְּתַאֲווֹת רָעוֹת וּמִדּוֹת רָעוֹת זֶה בְּחִינַת שֶׁרוֹצֶה לְגָרְשׁוֹ, חַס וְשָׁלוֹם, מֵהִסְתַּפֵּחַ בְּנַחֲלַת ה' שֶׁהוּא אֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל וְכָל מַה שֶּׁחוֹתֵר לָשׁוּב לִקְדֻשָּׁתוֹ אֵין מַנִּיחִין אוֹתוֹ מֵעֹצֶם הַהִתְנַגְּדוּת שֶׁמִּתְגָרִין בּוֹ וְהוּא אֵינוֹ מִתְגַּבֵּר כָּרָאוּי נֶגְדָּם. עַל - כֵּן כְּשֶׁמִּתְגַּבֵּר אַף - עַל - פִּי - כֵן בִּתְפִלָּה וּצְעָקָה לַה' יִתְבָּרַךְ אָז לֹא יוּכְלוּ לְגָרְשׁוֹ וְלִכְבֹּשׁ חֶלְקוֹ בְּאֶרֶץ - יִשְׂרָאֵל חַס וְשָׁלוֹם, בְּשׁוּם אֹפֶן, כִּי תְּפִלָּתוֹ וְצַעֲקָתוֹ הִיא בְּחִינַת מֶחָאָה שֶׁעַל - יְדֵי זֶה אֵין יְכוֹלִין לְהַחֲזִיק בְּנַחֲלָתוֹ בְּשׁוּם אֹפֶן, כִּי אֵין חֲזָקָה מוֹעֶלֶת כְּשֶׁיֵּשׁ מֶחָאָה נֶגְדּוֹ וְכַנַּ"ל:
ועוד רבי נתן מאריך שם על קדושת ארץ ישראל בבחינת ר"ה - ע"ש
זה לא סותר..שמחה ואמונה
בוואדי שהוא אמר לנסוע כי בתקופתו כמעט ולא היוotk100
אגב גדולי רוב רבני ברסלב (לא החוזרים בתשובה) נגד נסיעה לאומן ! (הרב המוהל למשל שהוא נחשבש כיום לאחד הרבנים הגדולים בברסלב)
יש מחלוקת גם בתוך ברסלב אם לנסוע או לא.ii
אתה מכיר את הרב ברלנד?.והמוהרשא?שמחה ואמונה
אני לא מספיק מכיר את כל הרבנים שם...ii
רבנים זה משהו אחדשמחה ואמונה
על המוהרשא לא שמעתי אבל הרב ברלנד הוא חוזר בתשובה.otk100
זה לא משנה.. זה אומר שהוא לא גדול דור..?שמחה ואמונה
מה קורה איתו בזמן האחרון?golani
באמת?..שמחה ואמונה
ברב ברלנד?שיח השדה..
כן.. למה נראה לך שהוא מסתובב עם שומרים..?שמחה ואמונה
אבל למה לפגוע בו?שיח השדה..
אני לא אמרית שהוא לא רב גדול !!otk100
והרבנים שגדלו מיגיל 0 גדלו על פי תורת ברסלב הולכים על הדברים החשובים ולא על הדברים המלהיבים..
זה לא קשור הרב ברלנד לא מחפש ריגושים..שמחה ואמונהאחרונה
אבא שלי ציטט ליgolani
אזשמחה ואמונה
מחלוקת לשם שמים.ii
אתה יודע מה הלך שם?שמחה ואמונה
שאלתי כי אני באמת לא יודעת..שמחה ואמונה
חול חול ואין מה לאכולgolani
הרב אמר 6 שעות היתבודדות ומובטח לו בע"ה.'ערבות הדדית'
שאלהאנונימי (פותח)
לא קשורים אחד לשני בכלל, תחליטי, או, או, או.'ערבות הדדית'
עזרהת
אני עוד שבוע וחצי בעז"ה טסה לאומן,קראתיך
חתיכת שמנה.. תהני אוהבת אותך!!שיח השדה..
תודה מותק!בקרוב אצלך..בעז"ה!קראתיך
חח..תגיד לי אתה שפוי?קראתיך
מי אתה שתמנע מאחרים לקבת את התיקון שלהם?קראתיך
חחח את פשוט חמודה..צודקת!!שיח השדה..
רק רגע y.s.golani
זה ניראה שקרה לו בעבר משו מאוד קשה עם ברסלב..קראתיך
או שהוא סתם דיכאוני....יהודי מרמ"ג
נראה לי שלא סתם נמציא.נזרום...אחותי?!
כך זה ניראה..קראתיך
זה כנס פסיכולוגים ידועי שם. נא לא לזלזל...golani
באנ'ה חפרתם עליו... שמעתם על לשון הרע?!?!?!?!גורילה
ועוד משהו...גורילה
גורילה, אם אתה רוצה לתת את הלחי השניהgolani
אתה מוזמן להביא קישוריםgolani
עזוב,עזוב.תלמד להתעלם מאנשים..קראתיך
יווו!!הסנה-בוער
תודה!אמן!קראתיך
גורילה מותק,זה ממש לא קשור!קראתיך
|מקנא|עין שלישית

תפללי על זה...זה לא כזה קל להגיע לשם.קראתיך
בעז"ה ובישועתו.עין שלישית
נשמה עליונה תהני המון ותפפלי על עמ"י בבקשה.אחותי?!

תודה תודה!אמן!קראתיך
למה להרוס כל שרשור אם הוא נוגד את דעותיך?אחותי?!
עזבי הוא מקרה אבוד.לא צריך להתייחס בכלל.קראתיך
שמותחמשוש...
קראתיך- מיסכנה...אוריין
מה השם של אמא שלך??
די עם הבדיחות הלא מצחיקות האלהיאירו
זה באמת לא מצחיק!!!אוריין
אני אמרתי אתזה ברצינות!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאללה חבר'ה!א.מ.נאחרונה
13 דקות של שעת רצון!!!שואפת למעלה..!
יישר כח עצום!!אזמרה...
אווווף הפסדתי..שיח השדה..
חח מאוד מעודד..קראתיך
חח..אז כבר נבקש על הנכדים..שיח השדה..
עדיין לא מאוחר!!!!כללי
חחחחשיח השדה..
וחוצמזה,שואפת למעלה..!
ברוור!אבל רק שפה הוא קצת יותר קרוב..קראתיךאחרונה
שאלה-~בת ציון~
בטחשמחה ואמונה
אני יודעת שיששירו למלך
אני יודעת שיש ב100 שערים חנות שנקראת "אגודת משךאניי!!!!
הייתי בתחנה המרכזית בתל אביבאיה מקום כבודך
החנות של משך זה חנות שנמצאת מתחת לשול וזאתyaar
יש שם ספרים שהאש שלי לא הוציאו ואין חוץ משם
וד"א לא בטוח שיש ספרים מהוצאות אחרות שם
ויש בבני ברק ברחוב חבקוק ששם ההוצאה של יבניאל
לא התכוונתי לדוכן בת.מ ת"א~בת ציון~

בירושלים באזור הקראדו-אם אנוכי לא טועה.אחותי?!
יש בתחנה המרכזית של ירושליםבעזרת ה'!!
ברובע היהודיbula bulaאחרונה
המפגש בין יעקב ולעשואנונימי (פותח)
בתחילת פרשת וישלח מסופר על המפגש בין יעקב לעשו, ננסה להתבונן קצת בפנימיות הדברים על פי דרכו של רבנו בעל הסולם זצוק"ל, קודם כל צריכים אנו לזכור, מיהו יעקב ומיהו עשו. יעקב הוא נקודת הקדושה שבאדם, כי בכל איש ישראלי יש נקודה דקדושה, ירושה עוד מהמצב של מעמד הר סיני. אלא ההבדל בין איש אחד למשנהו, שאצל אחד הנקודה דקדושה יותר מגולה, ואצל השני הנקודה דקדושה יותר נסתרת. אבל בכל איש ישראלי יש נקודה דקדושה. והנקודה הזאת של הקדושה, היא למעשה נקודת האמונה, נקודת החסד שבאדם, והנקודה הזאת נקראת בשם יעקב. יעקב מלשון עקב, המילה יעקב מורכבת מי' ועקב, שהם שני הפכים גמורים. י' היא האות הראשונה בשם הויה, ועקב מורה על סוף דבר, על משהו שהוא אחרון, שהוא הנמוך ביותר, השפל ביותר. ויש להבין, מדוע השם יעקב מציין אלו ב' ההפכים?
לקריאת המשך המאמר- פרשת וישלח על פי הקבלה


אפשר להמציא שעת רצון כזאת כל שנה ולתלות פעשקווילים(כתבתי נכון?) בכל הארץ, ואז נראה את כל עמ"י רץ להתפלל בכוונה מיוחדת.................