יש את הסיפורהדר200
המסר בקיצור- עם ששכח את עברו עתידו לוט בערפל..
בהצלחה.
אם זה מתאים אשמח לעזור.
הסיפור..אנונימי (פותח)
אבל אני צריכה פעולה איתו, יש למישהו?)סאלח כבר היה מיואש. הוא היה משוכנע שלעולם ועד לא יצליחו הפלשתינים להתגבר
על היהודים. לא יוכלו להגיע למדינה משלהם. ואפילו תשתרע רק על אחוז קטן משטחה של
ארץ ישראל.
במחשבה זאת הסתובב שנים רבות.
אבל בפסח, הוא שינה את דעתו. וכאן בוודאי ישאל השואל: מה לערבי הפלשתיני
הזה ולחג הפסח שלנו? ומה גרם לו לשנות את דעתו?
לא תאמינו, גם אם תקראו פעם ופעמים. אבל – זהו סיפור אמיתי לחלוטין. קשה
לתפוס. אבל כל פרט בו מדויק.
אתם את סאלח תעמרי לא מכירים. אבל אין כמעט ילד פלשתיני שלא שמע עליו. שלא
יודע איך הוא נראה, שלא רוצה להיות סאלח "כשיהיה גדול". דמות הרואית ברחוב
הפלשתיני. הוא קנה את עולמו כאשר ניהל פעולות טרור רבות כנגד הצבא הישראלי, בימי
המאבק המרכזיים של הפלשתינים בשנים שקדמו למלחמת שלום הגליל. אחר כך ישב שנים
רבות בכלא הישראלי אחרי שנלכד ונשפט לשנים רבות.
בבית הסוהר הוא הפך למנהיג המובהק של העצורים. שום דבר לא יכלו מפקדי כלא
אנצאר הישראליים להשיג מהאסירים, בלי להידבר איתו. גבוה, חסון, נראה כמו אנגלי
יותר מאשר פלשתיני או ערבי, שולט גם באנגלית מצוינת, בצרפתית ובעברית. חד תפיסה
כריזמטי.
עוד כשישב בכלא הישראלי יצר קשרים עם העיתונאי הישראלי אהרון ברנע. שמאוחר
יותר כתב ספר שלם על דמותו של פלשתיני מיוד זה.
ברנע ובני ביתו קבלו אישור משלטונות צה"ל, לקחתו לחופשות בביתם. בין משפחת
תעמרי למשפחת ברנע נוצרו קשרים והם שמעו ממנו על קורות חייו, השקפותיו ודעותיו.
סאלח תעמרי הוא מהמשכילים בחבורה הפלשתינית. בספרו על תעמרי מגלה ברנע פרט
מפתיע: תעמרי, כך מצטט אותו ברנע, עקב במשך שנים רבות אחרי מצבם של הפלשתינים
למול מדינת ישראל החזקה כלכלית וצבאית והגיע למסקנה שלפלשתינים אין שום סיכוי. לא
להביסה בשדה הקרב, לא להכניעה באמצעות הטירור ולא בכל דרך אחרת. לחבריו הציע
להרים ידיים. למצוא דרך להידברות עם ישראל שתתן להם את המינימום שיוכלו להגיע
אלי, בהסכמה.
באותם ימים הוא גרף אחריו רבים שאמרו, כי אם סאלח תעמרי מיואש, אזי זהו המצב
וכי אין מה לעשות. המערכה אבודה. צריך לקפל את הדגלים.
כשנתפס והוכנס לבית המעצר הישראלי באנצאר, לא התקשה תעמרי לשתף פעולה עם
הסוהרים הישראלים. הוא היה מיואש.
עד לאותו חג הפסח, וסאלח תעמרי ידע רבות על מהותו של חג זה ומנהגיו, הוא
הרבה לקרוא על היהודים והיהדות ולכל חבריו קרא לעשות כמותו "כדי להכיר טוב יותר
את האוייב";
ואז אירע הדבר ששינה את חייו, ובמידה רבה השפיע גם על אלפי פלשתינים. זה
היה בבוקרו של אחד מימי החג. כפי שסיפר על כך לעיתונאי הישראלי, העיתונאי אהרון
ברנע.
"הייתי אז בתאי בכלא, סגור ומנותק, ורק הדלת המסורגת הבדילה ביני לבין
המסדרון המאורך שבו הסתובב 24 שעות ביממה הסוהר הישראלי החמוש בנשקו".
לרגע, קמתי ממקומי, ממשיך ומספר סאלח תעמרי, החזקתי בידי בסורגים הקרים
והבטתי מתוך התא החשוך שלי לעבר המסדרון שבו הסתובב הסוהר הישראלי. ראיתי אותו
מרחוק כשהוא הולך לאט, הולך ומתקרב לתאי ובידיו החזיק דבר מה שבכל פעם קרבו לפיו.
קרבו והרחיקו. כשהיה כבר מול תאי, אומר סאלח, קראתי לו לבוא. הבחנתי שהוא אוכל
סנדביץ של פיתה. נושך ולועס ושוב נושף ולועס".
"אתה יהודי, אמרתי לו". כך ממשיך ומספר תעמרי, והאיש הנהן בראשו בחיוב, "אם
כך, שאל אותו תעמרי, מדוע אתה אוכל חמץ בפסח, אינך יודע שליהודי אסור לאכול חמץ
בחג זה"??
הסוהר נדהם מדבריו של האסיר הפלשתיני הבכיר ביותר. "הוא חשב רגע", סיפור
תעמרי לעיתונאי הישראל שתיעד את דבריו, והשיב: "אני לא מחוייב לדברים שאירעו לעמי
ביציאת מצרים לפני 2000 שנה ויותר. אין לי קשר לכך". אמר הסוהר היהודי.
"התיישבתי על המזרון בתאי, סיפר אחר כך סאלח תעמרי, ואמרתי לעצמי; עם
שלאנשיו אין קשר עם עברם, המסוגלים בריש גלי לנגד עיני לחלל את חוקי אמונתם, הוא
עם שניתק שורשיו מאדמתו ונוכל להשיג את מטרותינו. באותו לילה חל שינוי מוחלט
בגישתי. לא נרדמתי. בכל שעות החשיכה ההן, ישבתי במקומי והתקשיתי לעכל את שעבר
עלי במפגש קטן זה עם הסוהר היהודי, אוכל החמץ בפרהסיא, לנגד עינינו הערבים".
"למחרת אותו יום אספתי את ההנהגה הפלשתינית שבתוך הכלא, את כל אלו שהכירו את
דעתי זה שנים. סיפרתי להם על האירוע הטראומטי שעברתי ואת המסקנות אליהן הגעתי.
הבהרתי לכולם שמאותו בוקר אנו יוצאים לדרך חדשה.
למלחמה על הכול. לא על אחוז קטן ולא על פירורים שיזרקו לנו. שכן ממולנו
עומד עם חסר קשר לשורשיו שעברו לא מעניין אותו יותר ולכן גם המוטיווציה שלו בהכרח
שתהיה נעדרת כל רצון להיאבק ולהילחם".
"מאז עברתי עם הסיפור שלי בין אלפים ורבבות, מספר תעמרי. את כולם שכנעתי
שיש לשנות את הקו שיש להאבק בלא פשרות".
תעמרי נבחר מאוחר יותר לפרלמנט הפלשתיני. הציעו לו להיות שר בקבינט של יאסר
עראפת, אך הוא סרב. הוא שומר על מעמד מיוחד ברחוב הפלשתיני. והוא ממשיך להטיף
בדרכו החדשה, זו שאימץ מאז אותו מפגש בערבו של יום, בחג הפסח לפני כמה שנים.
את הנזק שגרם לעם ישראל אותו סוהר יהודי, במעשהו ובדבריו, לא יכולים אלפים
לתקן.
הדפסתי.123
שכוייח על ההשקעה בהעתקה!
---
כשראיתי את הסיפור עכשיו, סיפרתי לאחותי (זו שמדריכה בהווה) שיש פעולה נחמדה בפורום שלנו, ושווה לה לעבור על הסיפור ולראות אם זה מתאים לה, וגם סיפרתי לה שאני מכיר את הפעולה הזאת מהעבר, ואחד המדריכים שלי העביר לי את הפעולה הזאת; ואז נזכרתי שאיני מכיר את הסיפור הזה מהסניף, אלא שמעתי את הסיפור הזה באחת הקלטות של הרב אמנון יצחק שליט"א.
מעט נוסטלגיה מהעבר החרדי הנפלא שלי...
בצ"ל אריאל!
אני שמעתי את הסיפור שנה שעברההדרדק
עכשיו אותו אדם מכניס שנאה ובמשרדים שלו יש תמונות איך חיילי צה"ל מתעללים בערבים כדי להליט שנאה (והוא לא הסכים שיבנו מרפאה באחד הכפרים מכספים של יהודים כי זה יגרום שיהיה פחות אימביציה לערבים להיחלם ביהודים)
123, היית חרדי לשעבר? מתי זה היה??רות22
אחרי שהוא עזב את בנ"עהאריאלניקהנאמן
עכשיו הוא אריאלניק, ואריאלניק זה נקרא חרדי?רות22
בעניי אריאלניק זה ציוני ולא חרדי.
עכשיו הוא כבר לא חרדיהאריאלניקהנאמן
בהתחלה הוא היה בבנ"ע אחרי זה הוא עזב ונהיה ''חרדי'' אחרי זה הוא הפך לאריאלניק(די מזכיר לי את עצמי אגב, רק שאני עדיין בערך חרדי)
עכשיו הכל מובן!
רות22
בערך.123
מאיפה אתה יודע את כל זה?...
בצ"ל אריאל!
כנראה שזה תהליך שעבר בך מבלי ששמת לב.רות22
שימת לב.123
שלבי המעבר הם מוזרים...
בצ"ל אריאל!
לא רק לך זה קורה.. זה הדור שלנו... מבולבל!!רות22
(אם זה עיניין פרטי זכותך לא לענות..)
ישיבה.123
[זו אחת הישיבות היותר רציניות. יש לה את השם הכי טוב בבני ברק].
רק בגלל 'טיפשות' שלי סירבתי להיות שם. זו היתה תקופה שכבר הייתי מבולבל.
ועכשיו אני סתם איזה 123 שכל כולו עם הארץ גמור...
בצ"ל אריאל!
אתה סיפרת לי אתה בטח זוכרהאריאלניקהנאמן
הא, נכון.123

בצ"ל אריאל!
אכןהאריאלניקהנאמןאחרונה
גרעין חב"בנים קם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!אנונימי (פותח)
היה אחלה!!!
התכנסנו ב- 12:30 (תיאורטית, כרגיל. מעשית- עד 13:20) בהנא"ר קודשנו כדי לדון בפעילות של חב"בנים באריאל (או בחוסר הפעילות...
) וכדי להחליט איך משנים את זה.
בהתחלה דיבר אריה דייויס מ'נוער למען א"י' על החשיבות האדירה של התיישבות בצירוף חיבור לשאר חלקי העם. היה אחלה, אבל היה מאוד כבד.(-;
בהמשך היתה שיחה נוספת של נריה אופן שדיבר על חשיבות עם ישראל והעניין לחזק עבודה עברית (אז אם יש איזה מישהו/י שרוצה לעזור ו/או להזמין אותו לשיחה יכול להיתקשר לטל' 1599-588-588 ולהשאיר הודעה)
אח"כ הוחלט ע"י נציגי הגרעין שלפני המליאה הקרובה (איסרו חג פסח) כל גרעין חב"בנים יגיע בשעה 12:00 לדיון (לא שעון אריאל).
כולם מצטרפים- לגרעין חב"בנים!
בישיבה הבאה נדון על איך יראה הגרעין ומה מטרתנו בתור גרעין חב"ב בנים בתנועת אריאל, ונתחיל בקבלת החלטות מעשיות. כולם מוזמנים.
תנאי קבלה:
1) אריאלניקיות בנשמה.
2) בנים בלבד!!!
3) מרץ, איכפתיות ולא יזיק קצת חוש הומור.
שכוייחיוכי
רק משהו אחד. יש במליאה עצמה זמן לדיונים של הגרעינים. אין סיבה לבוא לפני המליאה בשביל לעשות אתזה.
אז הרשו לי לחדש...יוכי
הרשי לי לחדשאנונימי (פותח)
אנחנו דנים בדברים שקבענו לעצנו לדון עליהם ללא שום קשר לשאר הגרעינים וללא קשר למליאה אנחנו מכבדים את המליאה אנחנו אוהבים את המליאה אנחנו נקשיב לפאנל הזה, אך מיד לאחר מכן אנחנו נדון בדברים שבאמת חשובים לגרעין חב"בנים מי שרוצה להצטרף, תפאדל מי שלא יכול לדון לבד ובעצמו (במילא רוב מי שיגיעו יהיו בעצם הגרעיניסטים)
יותר גרוע ממניהדרדק
כל הכבוד! המון ב"הצלחה!מיכל פ
אין ספק, שיחקתם אותה. המשיכו כך!שמעון
בלי לפגוע, היה לכם מנין למנחה?...ה' מלך
"בזכותך" לאהאריאלניקהנאמן
סתאאם בהתחלה היה מניין אבל שניים נאלצו ללכתהאריאלניקהנאמן
להזכירך דניאל, בסוף היה מניין והתפללנו.שמעון
אהה ואאללההאריאלניקהנאמן
אני מבין שהתפללת אתמולן בכונה רבה...ה' מלך
כל מי שלא בא- הפסיד.ישי ויזנר
כל מי שרוצה מוזמן להצטרף אלינו. לא צריך להירשם- רק להגיע (פרטים בהודעה למעלה).
מיועד רק לאנשים שאיכפת להם מהמצב של חב"בנים בתנועה, ושמוכנים להשקיע כדי לשפר אותו. אנחנו רוצים להרים את חב"בנים ולהקים גרעין מגובש שפועל ואיכפת לו.
יישר כח לכל העוסקים במלאכה.עוזיה
ולוואי וכל תוכניותיכם תצאנה לפועל.
רק רציתי להזכיר משהו קטן;
אני יודע שאני משבית שמחות ידוע, ואני חייב לעשות זאת שוב.
לפעמים חוזרים מישיבה כזאת מלאי מרץ ורוח, ואז ביומיום הכל מתמוסס.
אז חבר'ה, לא להעלם, לא לשקוע בשגרה - לזכור תמיד את המטרה ולהשאר עם הרוח שהיתה באותו רגע.
ולפעמים, עולים לנו חלומות גדולים, אך במציאות אנו נתקלים בקשיים רבים והחלום מתפוגג. אך על זה כותב הרב זצ"ל באורות התחיה;
"אם חלקים מהסתעפות חזיונותינו יתקטנו בהפגשם עם המציאות, בראשית דרכנו, אין בכך כל רע. המציאות אין לה כנפיים מהירים כמו לחיזיון."
אני מקווה שציטטתי נכון.. עלו והצליחו!
בברכת חזק ונתחזק,
עוזיה.
מודעה רבא למזכירוּת המליאהאנונימי (פותח)
שוב, אין מטרתינו לפגוע במליאה פשוט אנו בגרעין חב"ב רואים צורך לתכנן דברים שלא קשורים דווקא למליאה ו\או להנא"ר הדבר היחיד שמנחה אותנו בפעילויותינו הוא האידיאל הק' של התנועה
"תורת חיים בעוז!!"
(ישיבת החב"ב לא תבוא ח"ו ע"ח המליאה או ח"ו במקומה אלא במקביל
"לא תתגודדו".123
"איסור שבכללות" - אולי אתה קצת מתערבב עם דברי ה'כסף משנה' שעסק באיסור גדידה על מת?
(מי אמר שכל מי שאומר שזה דאורריתא, יסכים שזה לאו שבכללות?)
---
היום התפללתי שחרית בביכנ"ס ספרדי, ולא עמדתי בקדיש (כמו שאחינו יהודי אשכנז נוהגים), בגלל החשש לאיסור "לא תתגודדו" [נכון שיש אומרים שאין בעיה בכל מה שקשור ל'ספרדים - אשכנזים', כי זה נחשב לשני בתי דינים בשני עיירות, אך יש אומרים שזה בעיה של איסור דאורייתא, אז למה לא להחמיר?...].
בצ"ל אריאל!
לכל הבינישים שביננו.שמעון
אם למישהו יש את הריטב"א עמ"ס יבמות (שלי בישיבה), אשמח אם תצטט פה את דבריו על סיבת איסור לא תתגודדו שמופיעים על דף יד:. הוא כותב שם דברים ממש נפלאים, על כך שאנו עם אחד, ויש לנו אב אחד, ולכן אם נתגודד אגודות אגודות יראה כאילו יש שני אלוהות ויהיה חילול ה'...ממש קטע לצ'ופר על אהבת ישראל...
חח תהיתי כמה זמן יקח שמישהו יעיר שבישיבותהדרדק
מחר בלנ"ד אולי יהיה לי זמן, אבל מסברא נראה לי שהתכוונת יג:/יד. כי יד: זה מחלוקת האם עשו או לא עשו ולא בגדרי לא תגודדו שמופיעים כדלעיל.
מי לא לוקח את הריטב"א הביתה בשביל החזרות??? הוא גם מדבר על "לא תגודדו" בתחילת מגילה, פרזיים ומוקפות חומה.
ושוב הודעה על חב"ב הופכת להיות שיעור בעיוןהאריאלניקהנאמן
באמת קטע טוב לפעולה...עוזיה
הנה:
...וזה היא אהבה ורעות שביניהם; שלא היו שותקין מהם וכ"ש להניחם לעשות מה שהוא אסור להם לפי דעתם של בית הלל, ואף על פי שהוא היתר גמור לדעת דידם ואין לך אהבה ורעות גדולה מזו...
צריך ללמוד קצת מסביב כדי להבין בדיוק מה ההקשר, אבל באופן כללי, אני יכול לערוך השוואה לימינו:
ספרדי שרואה אשכנזי אוכל טונה עם גבינה, צריך למחות ולהפריע לו...
ועכשיו ברצינות: עצם העובדה שהיה בבית הלל את הכוח כדי לצעוק על בית שמאי - זו האהבה הגדולה ששרה ביניהם. ואני בהחלט ממליץ לפתוח את הגמרא בפנים.
אח, גמרא...
עוזיה.
זה לא הקטע שדיברתי עליו...שמעון
KT NMT,H T, VEYG VVUT/עוזיה
ברור!פלפלתי

גולם ארור...עוזיה
הקטע:הדרדק
(ריטב"א יבמות יג
"בנים אתם לה' אלוקיכם, וכיוון שאתם בני אב אחד ואל אחד ראוי הוא לכם שלא תעשו אגודות אגודות, וכאלו יש כאן שתי תורות ושתי אלוהות, וראוי הוא ג"כ שלא תשימו קרחה בין עיניכם למת כיוון שאתם עם קדוש לה' אלוקיכם"(התלמיד תיקן את הרב- פעם הבאה שנלמד יהיה לי נקודת יתרון...)זה לא אמור היה לצאת סמיילי...הדרדק
תודה על הציטוט.שמעון
יותר משהעגל רוצה לינוק הפרה רוצה להניקהדרדק
חח
ומודה על האמת...האריאלניקהנאמןאחרונה
אם כבר נוסטלגיה-שמעון
פורסם ב"לחב"בניק" (זוכרים אותו?) מס' 17, תמוז תשס"ד, מילה במילה:
אני ממש לא מבין איך נקבעים התאריכים לישיבות המליאה. הרי אם יש חמש מליאות בשנה,ניתן לקבוע לפחות שלושה מהם בזמנים שמתאימים לכולם, אפילו לתלמידי הישיבות שביננו(ואולי גם לבנות שרות הלאומי והמדרשות למיניהן)- סוכות, פסח ובקיץ אחרי תשעה באב. אפשר גם בחנוכה, "בין הזמנים דרבנן".אבל במקום זמנים אלו, שבהם רוב חב"ב וחב"ג פנויים מלימודיהם (בהנחה שהם לומדים כל שאר השנה) נקבעים תאריכים מוזרים כמו יום חמישי י"ב תמוז(למי שלא יודע זה התאריך של המליאה הקרובה).
למרות שזה לא התאריך הכי נח שיש, אני מבקש מכולם לנסות להגיע. זאת ההזדמנות שלנו להעביר כמה החלטות חשובות (שמעתי משהו על זה שהבנות צריכות לנקות לשבת…).הנה כמה מהן:
1. יש לנו בעיה רצינית במליאה. החלטות התקבלו רק בגלל הרוב הגדול שיש לבנות במליאה.החלטות שאולי טובות לבנות בתנועה אבל בלתי אפשריות לבנים.דוגמה- כל הבנים התנגדו להצעה לקבוע שתי שבתות אירוח (חובה) בלוח שנה התנועתי.הקומונרים פשוט לא יעמדו בזה. צריך לתת להם חופש פעולה לקבוע מתי שנוח להם.אבל ההצעה התקבלה ברוב קולות (של הבנות).
לכן הועלתה הצעה שקבלת ההחלטות תעשה ע"פ האחוזים של הבנים והבנות ללא קשר למספרם המעשי (לציבור הקוראות- זה לא שובניזם. זה שוויוניזם). זה אמנם רק פתרון זמני עד שהבנים יתחילו להגיע במספרים גדולים יותר, אך זה בכול זאת פתרון.
2. לפני כמה חודשים התקבלה החלטה שהעלון שלנו יהיה משותף לבנים ולבנות. את ההחלטה הזאת צריך לבטל. זה פשוט לא שייך, גם אם הרבנים "מכשירים", מכמה סיבות:
א. עד שהבנים הצליחו להרים משהו שמצליח- זה נלקח מהם. למרות חוסר הזמן,כח אדם בהנהלה ותמיכת החבר'ה.
ב. ב. בין אלו שקיבלו את ההצעה לא היה אחד שהשקיע בעלון, או מכיר את הקשיים בהוצאתו לאור.לא שאלו לדעת העורכים, שהם הרוח החיה מאחורי העלון. בלעדיהם שום עלון לא היה יוצא לאור, ועכשיו אנחנו כבר בעלון 17!!!(אליסף ושלמה- זהו העלון האחרון שלכם.ישר כח, הייתם גדולים.בהצלחה לעורכים הבאים!).
ג. האם אלו שהצביעו בעד מוכנים לערוך את העלון בעצמם? הרי עלון משותף אומר עריכה משותפת. מי ימצא בנים ובנות מחב"ב שיהיו מוכנים לשבת יחד?
ד. לבנות יש מספיק כח להרים עלון לעצמן. אני לא מבין איך הן לא עשו זאת עד עכשיו. הרי יש להן קמונריות במשרה מלאה(ועד לא מזמן גם אחראית חב"ב…).
יש לי עוד כמה סיבות,אך קצרה היריעה.רק סיבה אחת מוחצת לסיום- זה לא עובד. הבנות לא כותבות.כנראה שלמרות הכל לפחות בדבר אחד הבנים טובים יותר…
תרשה לי לחלוק על הסיום.עוזיה
יוכי הגדולה מכולן! יישר כח על כל העלון.
אתה גם שוכח את מיכל קפלן ששולחת כתבות מידי פעם, שלא לדבר על מאמרי דעות שגם שם יש שוויון בין בנים ובנות.
אז שמעון, צר לי להשבית שמחות - כבר אי אפשר לומר שהעלון עומד על הבנים.
אם כי, אני מוכרח לציין שהעלון ח י י ב להשאר אצל הבנים. אני לא רוצה לדמיין עורכת של העלון.
זה נכתב לפני כמעט 3 שנים.שמעון
עוזיהיוכי
אבל באמת הבנות די מככבות בעלון. לא נורא בנים. העורך תמיד ישאר בן. למרות שעורכת דווקא נשמע לא רע..

אמ...רחלי ברק
הערה קטנה:עוזיה
חמש דקות אח"כ נכנסה ענת כהן להנהלה, ועינת הציעה אותה בתור כותבת. השאר הסטוריה...
מגניב לשמוע את הדברים האלו..מיכל160
יום אחד אני אחבר ספר עם שמעון ועוד כמה בוגרים...עוזיה
זה יהיה די שופך מצחוק, עצוב-מצחיק והזוי.
מה?!ענת=)
לי זה הייה נראה כמו רעיון שרק המוח של עוזי'ה יכול ליצר. מסתבר שעינת אכן רוצה דברים 'מתחת לשולחן'.
מה גם כאשר אני נזכרת באותו היום שזכור כאילו הוא היום! אני רואה שיצאו באותו היום רק דברים טובים;) איזה ט-ו-ב ה'!!!
יומוצלח וצח=)
אל תרביצי לעינת בשמי...עוזיה
וענת, לא הכל היה מוצלח באותו ערב.. לקרוא לטור שלך "פי הנערה" בהחלט היה רעיון אווילי במיוחד.
בברכת חזק ונתחזק
עוזיה.
בא נעשה קצט סדר.ענת=)
בעזרת הקל!
בענין המכות, מצידי אין מצב שארביץ לעינת. אצלנו בסניף יש חלוקת תפקידים מסודרת עם החברה מההנהלה, אני זו שמאירה שמאירה פנים ומחלקת חיבוקים. ומכות זה תפקיד של אחת אחרת...
-ובוסף אני כלל לא מתחרטת על כך!
ובקשר לשם. אין ספק שזה לא להיט או המצאה גאונית. לפחות לא כמו "עט זמיר" רק שזה הסיפור הזה הייה קרוב לחודש וחצי אחרי היום המדובר לעי"ל.
בברכת חג גאולה וחרות אמיתית ב"ה!
צריך לומר לעינת תודה...מיכל הפג"זית
עם כל הכבוד וההערכה -עוזיה
ואם נודה על האמת - אני כבר לא זוכר.
ועכשיו תראה מה פתחנו פה. בעלון הבא תהיה כתבת צבע של רכילות על מה שמתרחש מאחורי הקלעים בעלון; על זה שאילן ועוזיה לא מדברים מאז חנוכה, שעוזיה פורץ למייל של טל שמים מידי פעם - ואילן עושה את אותו הדבר למדור דעות. מה קורה כשאילן תקוע בלי דבר תורה ערב לפני ההדפסה או ערב אחרי, ולמה עוזיה חייב! לשלוח הכל יותר מאוחר מהתאריך שליחה האחרון.
אם כתבנו יחפור קצת יותר, הוא יגלה שהכסאח ההדדי בין אילן לעוזיה החל כשעוזיה היה חמשוש צעיר ואילן היה בכיתה ח'. הדרמה התרחשה במרגש הכדורגל, כאשר אילן ביקש להצטרף למשחק ועוזיה וחבריו זרקו אותו לכל הרוחות* - מאז נשבע אילן לעשות לעוזיה צרות עד סוף ימיו - בינתיים הוא מצליח.
על כל זאת ועוד - במוסף טל שמים לחודש אייר.
*ואם נודה שוב על האמת, אני דווקא רציתי שתשאר לשחק, סתם החבר'ה לא רצו אותך...
עד כאן רכילויות מהחדר האחורי של ט"ש תשמרו את השרשור הזה במועדפים - לא יהיו עוד הרבה כאלה.
עוזיה.
אחלה שאלות...יוכי
(יוכי, מרגישה גם קצת מאחורי הקלעים של ט"ש...)
כן...אנונימי (פותח)
זה מתחיל בלא לצרף אריאלניקים למשחק כדורגל וזה נגמר בלצרף בניעקיביסטים למניין... עוזיה, אני אומר לך, תיזהר, בסוף אתה אפילו תשב עם בני עקיביסטים ליד אותו שולחן...
ת'אמת אני לא ממש זוכר על איזה משחק אתה מדבר... אבל אני גם לא ממש זוכר מתי נכנסתי לך לטל דעות (ומתי עשיתי את כל הדברים שכתבת...) למעשה, יש לי טענה להגנתי, אין שום סיבה שאדם שפוי יכנס לטל דעות. אין שם כלום... (לפחות מה שמגיע אלי, כלומר גם כן כלום...)
ולסיום אני מציע שהבניצביקים שבחבורה יתחילו ללמוד לשחק כדורגל ואז הם לא יצטרכו לא לצרף ילד קטן מחשש להשפלה...
קצת היסטוריא אמיתיתהאריאלניקהנאמן
שלב ב'. הצעדה לגוש קטיף אני פותח שק שינה על אי התנועה שלפני הכניסה לעיר האוהלים באופקים, ומתחיל לשחק בפלאפון, פתאום עולה לי הברקה בראש "מסתמא יש פה עוד אנשים מאריאל (באותם ימים רחוקים, ימי כניסתי להדרכה עדיין לא ידעתי את הקיצור-"אריאלניקים) והתחלתי לזמזם את השיר היחיד של התנועה שידעתי באותו זמן(כמה כבר יש?) 'לעד חיה', פתאום, כמו משום מקום קופצים שלושה אריאלניקים שני חניכים מסניף גב"ש, ומדריך מסניף בית-אל שלימים יהיה העורך הנערץ, והאדיר והגדול(לא אני לא מנסה להתחנף) של טל השמים, אילן מאיר,
המשךהאריאלניקהנאמןאחרונה
פתאום אני שם לב שמגיע עלות השחר אני אומר לאילן "נץ?" אילן אומר לי "תחפש אותי בסיבוב"(או משהו בסגנון) בסופו של דבר המסכן נאלץ להתפלל איתי בנץ(היה מניין)
ומאז אילן לא סובל אותי... ואני לקחתי על עצמי את התפקיד הק' לעצבן ולנקץ לכבוד אילן מאיר הע"ק
מה הבעיה?הדר200
אל תבוא בגישה של- אני הרבה ואתה תלמיד, אלא בגישה של חברותא, שהוא גם יכול ללמד אותך. אולי זה נשמע מצחיק אבל אני מאמינה בזה. בלי קשר- אני חושבת שככה נכון להתנהג גם בפעולות, בהדרכה ובחיים בכלל..
רעיון ממש מעולהרעותותי
הם בקשו ממך בתור מדריך ואתה תלמד אותם בתור מדריך וממש לא בתור רב, זה ממש שונה.
ואתה תראה שהקשר בינכם התחזק.
אנחנו לא לומדים גמרא עם רב! אנחנו לומדים עם חבראנונימי (פותח)
חוץ מזה, מדריך זה יותר מרב. מדריך הוא מורה דרך, הוא מראה היכן להניח את הרגל בצעד הבא על מנת לא ליפול. אל תזלזל בעצמך!!!
פסח כשר ושמח לכולם.
מוביל רוחני.123
בצ"ל אריאל!
לארעא יהודאימכאל 2 3אחרונה
אתה יודעה גמרא אז תלמד אותם
זה ברור שכתוב לשמוע ללמוד וללמד (תפילה)
בברכתה הצלחה וכול הכבוד
למי שעשה: ציוני בחינות חורף התשס"ז:רעות =)
תמונות מפוליןהאריאלניקהנאמן

פוליןיוכי
דבר שני. משהו פה מפריע לי. אני באמת לא מבינה מה העניין של דגל של התנועה בפולין. באמת מעניין אותי, למה הבאת אותו אתך?
יו, אכזבה.שמעון
או ממשיכים בעז. מה שבא לכם...שמעון
סבבהיוכי
שני דבריםהאריאלניקהנאמן
ב) בנוגע למה הלכתי עם דגלים של התנועה (יש תמונות גם עם הדגל הכחול) אני אמור לכתוב על זה משהו בט"ש
???הדרדק
דגל התנועה? מצטער על קיום החוצה יסגי שלי אבל למה צריכים ללכת עם דגל של התנועה? אה, שכחתי המדינה שלנו היא מדינת כפירה והדבר היחידי החיובי בה זה התנועה...
קודם כל אני וקידר יכולים להסביר למה צריךהאריאלניקהנאמן
ובנוגע לדבר השני אכן זו התשובה שנתתי לישיבה שיצאה איתנו (קרנ"ש) שהמדינה זו מדינת כפירה וכו'
הנה הקישורהאריאלניקהנאמן
אם המדינה היא מדינת כפירההדרדק
אתה יכול לנסות להסביר, אבל אני לא חושב שיש לי את הכח לדרוך על בית הקברות הנוראי הזה, האדמה החרוכה והמקוללת הזו שאבותי נשבעו לא לדרוך עליה שוב לעולם.
תשים לב המדינה היא מדינת כפירההאריאלניקהנאמן
אני יכול לנסות להסביר אבל אני לא אסביר כי אני לא יודע להסביר
אתה רוצה התפלספות?הדרדק
ארץ. מדינה. ממשלה.
הארץ קיימת מבריאת העולם. המדינה מ-ה' אייר תש"ח הממשלה עוד לפני כן. (צריכים שנדע באילו מושגים אנחנו מדברים כדי שלא נתווכח על מושגים שונים כשאנחנו בעצם אומרים אותו דבר)
ארץ כולם מסכימים שהיא קדושה.
ממשלה כולם מסכימים שאינה בהכרח קדושה.
מדינה- השליטה במדינה ואשר נתנה לנו יציאה מעבדות העמים. להתיישבות במדינת ישראל אתה קורא כפירה? לשיטתך לגור ברשל"ץ זו עברה- הינך עובר על ברית שלוש השבועות. אני לא מצליח להבין את הראש. ומה קרא אחרי הגירוש מגוש קטיף ששינה הכל והגירוש מימית שלא שינה כלום? מצטער אני לא מצליח להבין את הראש הזה ואיך אפשר שלא לומר הלל ביום העצמאות.
אני מסכימה..הדר200
יפה מאודהאריאלניקהנאמן
????????הדרדק
מה זה משנה אם "היו צריה לראש" זה אומר שעצם קיום מדינה יהודית זה דבר רע?
אני מציע שתקרא ב"לנתיבות ישראל" להרצי"ה המאמר על א"י (אם אני לא טועה מאמר 12 הספר שלי בישיבה...)
מצטער על המשפט שאני אומר עכשיו אבל זה די דורש; לא האמנתי שיהיה אדם שילך לפולין יראה את כל מה שקרה שם ויאמר שהמדינה זה דבר רע, זה סיטרא אחרא. סורי.
וזה אחד החסרונות של ההתכתבות דרך האינטערחטאהאריאלניקהנאמן
האם אמרתי שאני ח"ו מאמין ששלושת השבועות עדיין תופסות? ח"ו (איני מנסה להתגונן, אני מנסה להסביר את שיטתי שלא הוסברה כראוי)
המדינה היא כלי, כלי לטוב או לרע, אם יש לי כוס, אני יכול למלאות את הכוס הזאת ביין, ואני יכול למלאת את הכוס בבוץ(לא קפה) ברגע שהממשלה ממלאת את המדינה בבוץ עצם הקיום של המדינה מרחיק את הגאולה (כדברי הרבי הריי"צ) וברגע שהממשלה ממלאת את המדינה ביין אז המדינה מקרבת את הגאולה(כדברי הרבי שליט"א)
וכאן אפשר לשאול שאלה מה אם חצי מהכוס הוא יין וחצי בוץ? מה אז? על זה אני עונה שצריך לבדוק את המכלול הכללי של מעשי המדינה, ומכיוון שההסתכלות היא אינווידואלית ומשתנה בין אדם לאדם כך שהמסקנה תשתנה בין אדם לאדם, אך שוב אני אגיד את מה שאמרתי אך עדיין לא כתבתי פה: ההסתכלות שאני הולך לפיה היא ההסתכלות ההלכתית, מה שאומר מרן הרב עובדיה יוסף לעשות זה מה שאני עושה(חוץ משלושה דברים) אם אני אדע שמרן אומר הלל ביום העצמאות אני גם אגיד (זו הסיבה שאני אומר הלל ביום ירושלים)
אבליוכי
אם את רוצה אתהאריאלניקהנאמן
את שלושת הראשונים עדיין לא עברתי....האריאלניקהנאמן
ולא אתההאריאלניקהנאמן
פעור קטון ומסכון...אנונימי (פותח)
אתה מצחיק אתההאריאלניקהנאמן
אגב 'טל שמים' אני צריך עזרההאריאלניקהנאמן
וואי..איזה פיזמונתנועה מעולה!! תותח!!מחורפנת
זכינו מקום ראשון!!!!!!
(חתימות אח"כ)
שעלבים כבוד!!!!!!!!!!
"שעלבים ראשונות מהסוף" 
כן...פילוסופית!!!
אתם יודעות למה נצחנו? כי בנות (חניכות) ולא מדריכות כתבו ת'שיר...
למרות שגם ככה המילים היו מזוויעות... (אל תדאגו, היחידה שיכולה להפגע מזה היא אני... (כמעט... חוץ מרחלי=) אבל לא נורא... היא כתבה ת'חלקים היפים שהיו בשיר...) ואני לא ממש נועגת להפגע ממני או מהפיצולים שלי... ויש לי הרבה כאלה...)
ואי זה היה מזה מגניב שניצחנו****
פעם 1 מקום 1
באמת מותר קצת לפרגן...פילוסופית!!!
כל הכבוד..חנה זלדה 2
שכוייח..
או, או, סופסוף מישי שיודעת לפרגן...פילוסופית!!!
כנ"למחורפנת
מה המילים?420mal
הנה המילים:פילוסופית!!!
ראיתי פעם אינדיאני יורה חץ
חץ פשוט אבל חץ ללא קץ
חץ שחודר עמוק בפנים
ומשאיר צלקת לכל החיים
לכולנו יש קשת והרבה הרבה חצים
בידנו הלשון וחופש המילים
צריך לנתבם בדרכים הנכונות
לבל יפגעוו הבריות
פזמון: בראש גדול- זו הסיסמא
בואו נשתמש בה בחכמה
לראות את התמונה שיש בשלמות
באחריות שייכות ורגישות
פגשתי פעם איש נושא מגירה
מגירה פשוטה, אך בתוכה טמונה יוקרה.
האיש שמר על המפתח הייטב
לבל יינזק או יירטב.
לכולנו יש כזאת מגירה,
ובתוך כולנו טמונה יוקרה.
המפתח בידינו לטוב ולרע
ובאחריותינו להפיק את המייטב מהמגרה
פזמון...
שמעתי פעם סיפור על ילד שקשר שרוכים.
שרוכים פשוטים, רק שלא נפתחו לעולמים.
השרוכים אחזו זה בזה בחזקה,
וכך החזיקו מעמד תקופה ארוכה.
לכולני יש שרוכים מיוחדים משלנו,
שרוכים שמקשרים בין כולנו.
וכך כולנו נהיה שייכים
למעגל גדול של חברים.
שעלבים...שירוש
שבט זרעים עשה את ההופעה !!! איין רואים שזה החניכות שלי ..
יאללה תפסיקיפילוסופית!!!
צחוקים...פילוסופית!!!
וגם במה שאתה כתבת- עוד פעם הרא"ה...
קיצר- הראה היו הכי אחלה..מחורפנת
והמילים בחסות בירנבאום..מחורפנת
***המנגינה..מחורפנת
*לוחצת לך יד*מחורפנתאחרונה
אנשים...מיכל160
אני צריכה עזרה במצית קטע יפה על ההתבוננות ביופי הבריאה (משו על זה שכמה שילד גדל ומתפתח הוא מגלה את יופי הבריאה ואולי גם את המורכבות שבה...) אשמח אם אנשים מוכשרים אפילו יחברו...
[זה ממש יעזור לי!!!
תודה מראש!!
לא יודע אם זה יעזורהדרדק
המקור מהכוזרי יכול לעזור לי.מיכל160
ממש תודה!!
מאמר שלישי אות יז פיסקה בהדרדקאחרונה
יהונתן פולארד!!הודיה מהדרום
פולארד מעבדות לחירותהודיה מהדרום
כולנו אשמים במצב, כולנו לא עושים די. בלי פלפולים משפטיים, זה הזמן לבקש חמלה וחנינה לאסיר ציון
פרופ' נריה גוטל פורסם: 28.03.07, 09:20
האומנם יכולים אנחנו שוב להסב כולנו בליל הסדר, כבני חורין, לומר את ההגדה ולסעוד חגיגית, בשעה שיהונתן פולארד איננו חופשי? גבירותיי ורבותיי, זה 22 שנה שאסיר ציון, יהונתן פולארד, איננו מציין את ליל הסדר כבן חורין, ואנחנו אשמים.
ממה שהיה שנה שעברה אנחנו יודעים כיצד "יעבור" עליו ליל הסדר. כך הוא סיפר: "לא יהיה לי שום סדר פסח. לא מצה שמורה, לא יין, לא הסבה כבן חורין. במשך השבוע של החג, ממש כמו בכל שבוע אחר, אהיה עסוק בשטיפת חלונות ובניקוי אסלות בבתי שימוש. אני לגמרי לבד, בלי משפחה, בלי חברים, בלי מבקרים. ליבי נשבר מן הידיעה שפעם נוספת אסתר רעייתי ואני עומדים לעבור את חג החירות כאסירים".
כל אחת ואחד מאיתנו, שפולארד לא רובץ על מצפונו, אשם; כל אחד ואחת שלא פועל בעניינו, אשם. לא זה המקום ולא זה הזמן להיכנס להתפלפלויות מי אשם יותר ומי אשם פחות, מי עשה ומי לא עשה, מה ומתי. אין חולק שאחינו-בשרנו כלוא ונמצא בשבי ואיננו בן חורין; אין גם חולק שעשייתו הייתה למעננו, למען העם היושב בציון; ונוסף לכך, הכל מסכימים שהמחיר בו נשא ועודו נושא חורג מכל המקובל. גם כאן לא ניכנס לשאלה מדוע דווקא הוא ומדוע דווקא על מעשה זה; כרגע, לא רק שהשאלה מיותרת, לא רק שאינה נצרכת, אלא שגם אינה אפשרית.
נאמר בפשטות ובלא כחל וסרק: השעה שעת חירום. מקורות יודעי דבר מעדכנים שמצבו הבריאותי הידרדר והחמיר ביותר. המערכת החיסונית שלו קורסת, הוא סובל מלחץ דם "מחוץ לסקאלה", כולסטרול גבוה, דימומים וסחרחורות, בחילות וכאבי ראש ואף דברים חמורים מכך. לכל אלה מצטרף מחסור במזון, כל השנה, ובייחוד בפסח. בל נצטעצע אפוא: אנחנו עוסקים בפיקוח נפש, פשוטו כמשמעו.
אומרים שהשעה הנוכחית היא "עת רצון". יש רמזים מכיוונו של הנשיא האמריקני, ששחרור לקראת הפסח אינו מופרך. ראש הסי-אי-איי, כמו גם בכירים נוספים בממשל, קוראים בפומבי לשחררו. מה שנדרש הוא בקשה רשמית מצד מדינת ישראל ופנייה נמרצת מצד יהודי העולם. זו השעה לפנות, בשפה בהירה וגם נחרצת לנשיא ארצות-הברית, למזכירת המדינה, לחברי קונגרס וסנאטורים, למושלים, לאישי ציבור ולעיתונאים, ולהניע את אמות הסיפים. לומר להם שאיננו נכנסים לפלפולים משפטיים ואיננו מבטאים דרישה של דין. אנחנו מבקשים חסד ורחמים. חנינה.
יחסי מדינותינו הם כאלה שהדבר יכול, צריך וראוי שייעשה, ומיד. דינם של משקעי העבר בתחום זה להיות מוזזים הצידה. ההוקרה לה תזכה ממשלת ארצות-הברית, בעשותה מחווה כזו, היא עמוקה.
על כל אחד ואחת מאיתנו לשאול עצמו, מיידית, מה הוא מודעה
והיא יכולים לעשות לטובת העניין בתפילה (למען יהונתן בן מלכה) ובמעשה. מי בקשרים אישיים, מי בכתיבה פובליציסטית, מי בתקשורת ודעת קהל - כאן ו"שם", מי באתרי אינטרנט ופורומים שונים, מי בלחץ על שרים וח"כים, על השגרירות האמריקנית, וכל דרך יצירתית אחרת. העיקר, לראות את יהונתן איתנו.
אשתקד חתם יהונתן את מכתבו במשפט הבא: "יהי רצון שהפסח הזה יהיה חג של חירות - כללית ופרטית - והלוואי שיהיה זה פסח של אותות ומופתים לגאולתם של כל שבויי עם ישראל, אמן, כן יהי רצון". נכבדיי: אין סומכין על הנס. אם לא נפעל מיידית, בשנה הבאה אנחנו עלולים למצוא את עצמנו חלילה במצב חמור הרבה יותר. ואין זו מליצה: בידינו הדבר.
הרב פרופ' נריה גוטל הוא ראש המכללה האקדמית לחינוך "אורות ישראל"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3382153,00.html
תנו לי רעיון ל...בית שמש המלך!!
דף קשר לשבט!!!! אני רוצה משו מקורי לא סתם... תודההההה
לא יודעת אם זה מקורי אבל זה מה שעשינורעות =)
חברות שלי עשו דף קשר בתוך קופסת גפוורים.
בהצלחה.
את יכולההדר200
אפשר גם לכתוב כל בת/קבוצה בתוך ציור של פריט לבוש-חולצה, חצאית, סרפן, מכנסים.. ולתלות את זה על חוט(עבה..) עם אטבים קטנים ולכתוב "אם לא נהיה תלוים זה בזה נהיה תלוים זה לצד זה" או משו כזה..
בהצלחה.
אנו עשינו...מיכל160אחרונה
ב"הצלחה ע-נ-ק-י-ת!!
איזה כיף!הדר200
זה היה מהזה כיף ומשמח לראות את זה ולדעת שאתה לא האריאלניק הבודד באיזור..
אמנם לא הייתי בחומשרחלי ברק
סתם שתדעי, בד"כ במקומות האלה נמצאים מלא אריאלניקים פשוט לפעמים (לרוב, לצערי..) אין להם סימנים מזהים..
פסח שמח :@)
בפעם הבאההאריאלניקהנאמן
תאמין לי-פלפלתי
היה שם קור אימים! עם ובלי ותוספת אנשים רעדו. אז רק עם חולצה פשוט לא היית..
לא מצאותי.
ממש לא.
אפילו את הסווצ'רים כמעט לא ראו מרוב שכבות..
קודם כל רבות התלונות על כך שהחת"ת מחממתהאריאלניקהנאמן
ואגב באחד מווידיואים של ערוץ שבע על חומש מדבר בוגר של התנועה(כמדומני מסניף בית-אל)
הופה!! איפה? יש קישור?פלפלתי
הנה קישור:רעות =)
תודה!פלפלתי
ברור שיש..הדר200
דווקא היה חולצת תנועה אחתהדרדק
אבל הכי מצחיק הייתה בת עם תיק של התנועה שלבשה מכנסיים, התפקענו מצחוק.
נכון! היו באמת פול תיקים!הדר200
חתימה יפהפיה,אמת !יונהאחרונה
תאונות דרכיםשמעון
מצחיק
שכשחבר מת בתאונת דרכים מחרידה
פתאום אתה מתחיל לנהוג בזהירות
אבל אתה יודע דבר אחד-
שזה לא ישרוד.
עד שתגיע התאונה הבאה...
שומר פתאים ה'...שמעון
כשעה אחרי שכתבתי את ההודעה הקודמת ("תאונות דרכים")קפצתי לחנות בישוב לקנות משהו, ובדרך חזור נהג משאית שנסעתי מאוחריו עשה פתאום רוורס בלי להסתכל ופגע בי. לא יכולתי לברוח כי מאחורי הרכב שלי עמדו ילדים קטנים. תאמת, חבל שלא דרסתי אותם. מגיע להם- התברר שהם ארגנו "מחסום" וזרקו אבנים על נהג המשאית, ולכן הוא עשה עלי רוורס...
בהודעה הקודמת כתבתי "עד שתגיע התאונה הבאה". מצחיק, היא קרתה הרבה לפני מה שחשבתי...
לא מצחיק!!! מפחיד!האריאלניקהנאמן
ואיי תרגע!! הם ילדים....ארטיק
ממש מפחיד!!רעותותי
לפי מה שכתבת (על הילדים) מובן שהם אינם יהודים!!
הבנתי נכון??
???רעותותי
וגם אם הם אינם יהודים אנחנו לא מדברים ככה על אף אחד..
זה ממש נשמע נורא כדי לך לחשוב על זה!
תרגעו!!פלפלתי
תנו לבנאדם להתבטא..! לא קרה כלום!
אבל ככה זה - מתנחלים..

מתאמנים מאז שהם קטטנים..

ה' ישמורהודיה=)אחרונה
רשימות בוגרים..אנונימי (פותח)
--------מנהלים, אשמח אם תוכלו לעגן, חשוב לי שזה ישאר כמה שיותר זמן פה---------
בעזרת ה'
"...לעד חיה בלבבנו, האמונה הנאמנה,
לשוב אל ארץ קודשנו, עיר בה דוד חנה...
תורת חיים חמדתנו, מפי עליון ניתנה,
נצח היא נחלתנו, ממדבר מתנה..."
לכל אחד מאיתנו, איפה שהוא לא נמצא, יש צביטה קטנה בלב כששומעים את המנגינה הזאת.. כי יש דברים שנשארים תמיד בפנים.
כששואלים בוגר ממוצע של התנועה, הוא תמיד היה רוצה לעזור, אבל הוא לא יודע מה צריך, ולא תמיד יכול, או שלל אמירות מוכרות אחרות.
אומנם כבר איננו חניכים בתנועה, אבל להיות בוגר של תנועת אריאל זה ללכת עם ה 'אני מאמין'ף זה לדעת תמיד שאני יכול לשנות.
"תורת חיים בעוז" זה לא סתם סיסמא, זה דרך חיים גם כשפושטים את החולצתנועה.
אמר לנו בוגר אחד: "לפעמים אני שומע כל מיני דיבורים על "חבריא ג´" או על "תנועת בוגרים", ואני לא כל כך מבין למה זה נחוץ ואיפה זה אמור להיכנס בתוך החיים שלי.."
אנחנו לא חושבים שכבוגרי התנועה אנחנו אמורים להרגיש כמו חניכים, וגם לא להתגייס לחודשים ארוכים של פעילות, אבל לכל אחד מאיתנו יש משהו שהוא היה שמח לתרום בו, לכל אחד יש יום יומיים שבדיוק מסתדרים לו, הבעיה היא שאנחנו לא תמיד מעודכנים במה שקורה יום יום בתנועה, וחבל, אם הייתי יודע, דווקא הייתי שמח לבוא',
אחד הדברים המאפיינים את התנועה שלנו היא בוגרים מצוינים, פעילים מאוד, יוזמים ומארגנים.. אבל לרוב- במסגרות אחרות..
בכל מסגרת התנדבותית שקמה בשנים האחרונות- מטה הנוער, מועצת יש"ע, נוער לפיד, נוער למען ארץ ישראל, יהודי לא מגרש יהודי ואפילו 'גרעיני נחשון' אחוז בוגרי התנועה הוא גדול מאוד ומשמעותי..
אבל רק במקום אחד לא מרבים לראותם, בתנועה שלנו..
זה אומנם אחד מהדברים האבסורדיים, אך בוגרי התנועה מגיעים לכל מקום, פרט לתנועה עצמה. קולמוסים נשברו במחשבה אודות המניע לכך, ומעבר לכך המון כבר חשבו מה ניתן לעשות עם זה, ומכאן הגיע הרעיון שלנו.
אז חשבנו הרבה, והחלטנו לפתוח רשימת תפוצה- של בוגרי תנועת אריאל.
מה זה אומר?
כל אחד מעביר לנו את המספר פלאפון שלו, וגם את האיימל(אם קיים), לפני כל מפעל בתנועה, לפני כל פעילות נשלח הודעת עדכון של הצרכים, ומי שיוכל פונה אלינו ומטה כתף לעזרה..
ובכלל, תזכרו תמיד שהדלת פתוחה, שהתנועה היא דבר ראשון של כולנו, שלכל אחד מאיתנו יש זכות לשנות ולעשות, וצריך עזרה- תמיד יש דברים שיכולים להעשות ואין מי שיעשה, אפילו שעתיים, אפילו ערב אחד, אם כל אחד מאיתנו יתגייס אפילו לצעד קטן התנועה, אי"ה, תרוץ קדימה.
אז שנזכה לראות במהרה בבנין אריאל ושנצליח לתקן עולם, כל אחד מאיתנו, בכל מקום שהוא נמצא.
נשמח אם תעזרו לנו ותפיצו את המכתב הזה לכמה שיותר חברים שלכם, ובעז"ה נזכה לחבר חזרה את בוגרי התנועה לפעילות התנועה ולהתקדם יחדיו קדימה.
בציפיה לבנין אריאל במהרה,
בעז"ה ובהשתדלותנו.
ליצירת קשר או לכל שאלה
פלאפון- 0524295123
איימל- btariel@gmail.com
טעמה הנקין
קומנרית נווה-דקלים תובב"א.
יוזמה ברוכה!רחלי ברק
אפשר לתת טל' ושמות של בוגרים שאני מכיר?האריאלניקהנאמן
תעביר לה במסר"ש.עוזיה
אחלה רעיוןאנונימי (פותח)
יש לנו את כוח, אז באו נשתמש בו...
חבר'ה, להתעורר, להחזיר את הבוגרים הביתה...
ובמיוחד עכשיו, בבין הזמנים...
פעם אמר לי בוגר תנועה, שכיום משמש ר"מ איפשהו,
כשאני שם עלי את החולצתנועה אני מרגיש המון כוח של שליחות
וכוח לפעול... אבל כשאני מוריד אותה, וחוזר ליום-יום זה משהו
אחר...
באו נתעדכן, נעשה ונשפיע!
חזקו ואימצו!
בצלב"א!
כל מי שטוען שיש תועלת לפורום הזה..אנונימי (פותח)אחרונה
ושיעשה טובה וישלח לי במיידיות רשימת בוגרים מעודכנת(או חלקית, כמידת ההספק שלו) של סניפו הקט/הגדול..
אני מאוד רוצה לסיים את ההקמה הבסיסית של הרשימה הזאת עד ליל הסדר, אז בבקשה, להפיץ את המכתב למעלה לכמה שיותר חבר'ה, ולעשות השתדלות שלכן להכין רשימה.
תודה רבה,
ובצלב"א במהרה.
ולא, אין לזה שום קשר לתועלת של הפורום, סתם חיפשתי כותרת.
חולצתנועה של אריאלרות22
מצאתי בבית שלי חולצת תנועה של אריאל ממש ממזמן עוד לפני שהחליפו את הסמל החדש,
האם החולצה הזאת תיהיה עדיין רלוונטית כל עוד ויש עליה סמל התנועה הקודם?
כן. ההבדלים לא כ"כ גדולים...עוזיה
הבעיה זה הצבע...שמעון
אז אין עכשיו חולצות בצבע תכלת?רות22
לא, היא בצבע כחול כהה.עוזיה
איפה אתה חי...עוזיה
מה ההבדל בין השרוכים של אריאל לבנ"ע?רות22
בנ"ע שטוחים, של אריאל יותר עגולים ומלאים.עוזיה
אתה ליצן.שמעון
הסיניות כמו הסינים - רזות.עוזיה
מליאה עכשיו!

יו, לא חשבתי על זה. רעיון מצויין.שמעון
שני דבריםהאריאלניקהנאמן
2הצבע שלנו הוא לא כמו הצבע של עזרא בכלל
לגביי השרוכים-רות22
כך לפי דעתי!
שרוכים כתומים-למיטב ידיעתי-סניף מכמשהאריאלניקהנאמן
זה היה בהרבה-פלפלתי
אני יודע מה אני הייתי עושה עם זה(סמרטוט לרצפה)האריאלניקהנאמן
דרך האמצע:סמארטוט למוזיאון של שמעון
אליסף, לקחת קשההאריאלניקהנאמןאחרונה
נקיונות לפסח. דניאל- בשבילך!!!שמעון
עשיתי קצת נקיונות אלקטרוניות ומצאתי כמה קבצים מעניינים:
בקשר לגרעיני חב"ב- פורסם בטל שמיים עלון 20 (חשוון תשס"ה):
20070326202952.docשכוייעחהאריאלניקהנאמן
דניאל- זה היחיד בעניין של גרעינים שמצאתישמעון
אין בעיההאריאלניקהנאמןאחרונה
..חנה זלדה 2
http://brachot.net/
http://he.wikiquote.org/wiki/%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%93_%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%99
http://www.court.org.il/band.htm
http://www.pitgam.net/
http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=175487&catcode=51668
http://www.zooloo.co.il/love/personal/
http://www.words4u.org/26.html
http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=175487&catcode=51668&year=&month=&day=&pagenum=2&catdesc=
זהו בעיקרון..

