התחלתי לקרוא(זאת אומרת עד עמוד 250 בערך..) והפסקתי כי..
לא יודעת..
זה ספר חרדי על בחור ישיבה צעיר שמתחיל להלוות כספים ומתחיל לגלגל כספים מפה לשם בקיצור נקלע לחובות קטנטנים.. ואז הוא כמובן מתחתן עם בחורה מצוינת מבית טוב וזה. ואז בכסף מהמתנות לחתונה הוא מחזיר ת'חובות אבל אז הוא נכנס שוב לחובות מהשכר דירה וזה.. קיצור הוא מסתיר את זה מאשתו וחי די בשפע בלי לחסוך יותר מדי. באיזה שהו שלב הוא מספר לאשתו קיצור.. קטסטרופה.. הספר מתחיל בזה שהוא כבר ברח לחו"ל ואשתו צריכה להצטרף אליו כדי לעזור לו שם.. ואז בעצם זה חוזר אחורה לכל מה שקרה.
אמא שלי ודודה שלי ממש התחברו לספר. יכול להיות שזה בגלל שהן מזדהות בעצם עם כל הקטע הזה של החובות וכל אלה..אחרי הכל אני בכל זאת עדיין לא צריכה לפרנס בית ואולי בגלל זה לא ממש התחברתי.. אבל גם אמא שלי הסכימה אתי שבאמת יש בזה ת'קטע הזה של החרדים-שהם חופרים. כאילו הם חוזרים וחוזרים על אותם דברים מליון פעמים. כאילו באיזה שהו שלב אתה אומר-יאלה הבנתי..כאילו אתם לא יכולים להמשיך ת'סיפור?!
קיצור אמא שלי נראה לי ממליצה עליו.. אני לא יודעת... כאילו אני אישית לא התחברתי...


;)
)



זה כזה מרגש!!




תסמכו על אגאטה כריסטי..