לכל מי שלא מבין מה הבעיה במעשיו של זמבישאנונימי (פותח)
אז ככה. לאדון אהוד ברק יש מטרה והיא להרוס כמה שיותר ישובים ביהודה ושומרון והא מתחיל לאט לאט
 
לעשות את זה. כרגע יש הרבה גבעות מפוזרות שיוצרות הרבה רעש ובאלגאן והוא מנסה להיפטר מהם
 
בשקט בלי בלאגאן ורעש אז הוא בא אל זמביש ואמר לו אתה רוצה שהקרוואנים לא יהרסו בהפתעה? אז כל
 
פעם שאני יאמר לך תקח קראוונים מגבעות ותשים אותם בתוך גושי התיישבות גדולים במקום שאני יהרוס
 
אותם, ובעצם כל מטרתו זה לצמצמם את הגבעות לאט לאט בלי מלחמה וזמביש עושה לו את העבודה
 
בטענה של כסף!!! הוא יצמצמם הרבה גבעות שלי שום מאבק!!! ידוע שאמנה היא תנועה שבונה הרבה
 
בתים ב"ה ביהודה ושומרון אבל היא מלאה בתככים ופוליטיקות וכסף...... לצערינו זמביש עושה יד אחת עם
 
ברק להלחם בנו ברור לכולם שבני אדם זה רק ההתחלה מה יהיה עם כל הקרוואנים בגבעת הרואה או
 
בגבעה ט' וכולי האם גם אותם נעביר בטענה של שיקול כלכלי???
אני לא חושב שהוא עושה את זה בכוונה אלא הוא פשוטאנונימי (פותח)
תועה אבל זה לא אומר שלנו אסור להגיד את האמת
אולי זה לא בכוונה,יהודי מרמ"ג
אבל הוא כבר שונא אותנו בגלל שאנחנו לא מסכימים איתו....
זמב יש פועל נכון עם כספי ציבור.צחקן
בעז"ה.
 
לא מדובר על הורדת בני אדם, אלא על הזזת 3/9 קראוונים שיש במאחז.
 
במקרה הזה- הוא פעל יפה. הריסת הקראוונים, לא היתה מועילה לאף אחד.
 
שוב, אני לא מצדיק את הפעולה; אני חושב שהיה ראוי לדרוש ממשלת הליכוד את האישורים, ובכ"ז.
 
אני מבין שהיית נוכח בפגישות הללו?shapira
שיש לך הוכחה חותכת לאמת שבדבריך?
כל עוד אין לך הוכחה - דבריך הם בגדר שמועה זדונית בלבד.
מהdovi2
ההנפצה הזו? כבר מיזמן זמביש לא מיתעסק ב"כספי ציבור" אלא בכספיה הפרטיים של חברת הבניה "אמנה" כשמדובר על "להזיז קראוונים" הכוונה היא כניעה ישראלית ללחץ בין לאומי/אמריקאי וזה כבר בעיה כי אם אין חוט שידרה למדינת ישראל [ולמנהיגיה] אז בעצם אנחנו לא מדינת ישראל אלא פרובינקיה אמריקאית במזרח התיכון.
אם אמנה היא חברה ציבוריתshapira
הרי שהכספים הם כספי ציבור.
אז זהו שאמנה כבר לא חברה ציבוריתdovi2
במקרה כזה אין ליישובים שום השפעה על ההחלטותshapira
וגם לא אח"כ.
אם אלו כספים פרטיים והוא מנהל החברה - אזי ההחלטה היא שלו.
אם זו חברה ציבורית, אזי הוא הנמהל, וההחלטה היא שלו גם כן, רק ששם יש דירקטוריון שיכול להעיף אותו.
בשל העובדה שלאמנה יש דירקטוריון - היא ככל הנראה כן חברה ציבורית.
(אתה יודע מה ההבדל בין חברה ציבורית לפרטית?)
 
מעבר לכך - מה הקשר בין התשובה שלי לפותח השרשור, לבין תגובתך אלי?
קראתי כרגע את שתי התגובות בעיון, ואתה פשוט השתלחת בזמביש בכיוון אחר לחלוטין.
הדיון הוא לא אם כספי אמנה הם כספי ציבור או לאdovi2
הדיון הוא האם יש לאמנה את הזכות להמשיך להנהיג ציבור אחרי שהיא כשלה וחלק גדול מאוד מהציבור מאס בהנהגתה שמא לא.
במקרה כזה אחרי שאמרו להם "לכו הביתה" והם לא הלכו ואפילו העיזו להישתמש בכספי הציבור [שהפכו להיות הכספים הפרטיים שלהם בינתים ] כטענה נגד המאבק של הציבור אזי הם צריכים ליבוש ולהיכלם ולעוף הביתה מהר.

אם זהו אינו הוויכוח - אז למה פתחת אותו?shapira
בוא נמשיך לרגע:
מה שאתה טוען שהוא הדיון לא נידון כאן באף לשב - אבל אני אדון איתך בו בכל מקרה.
נתחיל מזה שאמנה לא מנהיגה ציבור - היא חברת בניה, שיש לה אינטרסים כלכליים - ובנוסף אליהם אינטרסים אידיאולוגיים.
מנהיגות הציבור שם היא מועצץ יש"ע שעובדת עם אמנה בתור קבלן הביצוע שלהם בגלל שהאינטרסים שלהם חופפים.יישוב הארץ.
מי אמר להם "לכו הביתה"?
מיא אמר להם לא לבנות יותר?
לפני 2 הודעות טענת שאלו לא כספי ציבור, מכיוון שאמנה היא לא חברה ציבורית, עכשיו אתה טוען שכן?
כספי ציבור לא יכולים "לההיפך" להיות כספים פרטיים.
אני מבין שלא למדת כלכלה בסיסית, וכנראה גם לא דיני פלילים.
 
מצטרףמשה
עליהם נאמר: "יותר פאנט משכל"השמרוני
תגובתי הראשונה הייתה מופנית לצחקןdovi2
שהזכיר את עניין כספי הציבור.

ולאדון שפירא הניכבד. אני לא למדתי כלכלה ולא למדתי פלילים ולא לשם אני מיתכוון להסיט דיון גדול בהרבה.
אבל כן למדתי בדרך הקשה מה קורה כשהולכים כמו עיוורים אחרי הנהגה ניבזית שתוקעת סכין בגבו של צאן מרעיתה [לדוגמא: בתי כנסת חרבים, מתים שמטולטלים על מנופים מקיבריהם, אלפי אנשים שניזרקים מחיי הקהילה והבית, קרע חמור בעם, והחמור מכל מכירת א"י לידי זרים בעבור נעליים...] או בקיצור- ראינו את "המרגלים" ראינו את "מנהיגות במילכוד" ראינו איך מול המצלמות צביקי בר- חי אומר שהפריצה של הכוחות היא בניגוד לסיכום ומול קהל השבחי"ם הוא אומר שלא עושים סיכומים על מסירת א"י. ראינו את ולרשטיין מיתראיין לטלוויזיה ואומר שישב איתם שוטר בלי מדים בחפ"ק בכפר מימון "האדון שלום...", שמענו את עדותם של הרב יקי סביר, של מושא כהן, של משה איליה ושל עוד רבים אחרים.
ואם זה לא יספיק אני מעיד בעצמי- אני זוכר כיצד באותה הקפת גדרות בכפר מימון בתור נער צעיר ניסיתי לפחות לשיר (אם אפשר ליקרוא לזה כך...) "חייל שוטר סרב פקודה..." אבל גם את זה לא נתנו לעשות וכל זה מהסיבה התדמיתית- על הדתי לאומי להיות ילד כאפות ולהישמע להוראות החרדי או החילוני על אף שאלו נוגדים כליל את עמדתו והשקפתו! אז אם ישנם אנשים שחושבים שדעת קהל חשובה יותר מגרגר חול אחד של א"י אז שיחכו עד שכל העם יהיה איתם ברכבות בדרך לאושוויץ או לשואה גרעינית כזו או אחרת ואולי אז העם יזכר יחד איתם בא"י הנישכחת שנאזבה אי שם בהסכם מאחזים נידח שבסך הכל הזיזו בו קראוון (ואח"כ עוד הסכם ועוד הסכם ועוד סיכומון ועוד סיכום וכו' וכו' וכו')... ואז אחרי שמכולנו ישאר אפר אז נוכל להגיד "ניצחנו העם איתנו..."... אם נמשיך לתת גב למסכמים ולסיכומים שלהם בטרוצי סרק של "הם יודעים מה הם עושים...", "זה בסך הכל להזיז קראוון שני מטר בתוך תחומי המאחז..." אז נימצא את עצמנו איפה שגוש קטיף היום (במקרה הטוב...).
בואו נישאל את עצמנו בפשטות- "אם זה רק להזיז קראוון שני מטר בתוך המאחז אז מה העניין של ברק בזה??? הוא הרי רוצה להרוס את כל המאחז???" ואם ניהיה כנים נענה- "יש פה מלבד הצד המעשי (זה עם הקראוון ההרוס, כספי הציבור, וכו'...) ישנו גם הצד העקרוני- זה שמא"י לא מיתפנים בהסכם "בכל מאודך!!!" הרי הציבור מחוייב "ליהרג ואל יעבור" אם יש שעת שמד על מצוות א"י והעניין העקרוני הזה שכל כך מפריע לאומות העולם ולפרטנרים היהודים שלהם רק מראה עד כמה צריך "ליהרג ואל יעבור" על אותם שני מטרים של הזזת קראוון. כי המרחק הפיזי הקטן הזה של הצעד וחצי הזה הוא מרחק רוחני-עקרוני עצום: אם לעמ"י יש זכות על א"י או שמא לא. (על כל המישתמע מכך).
אז לכל היענים- חלאס עם הראש באדמה וכל ה-"הלוואי שתעשה עשירית ממה שזמביש עשה" הרי לפסוק שהבאתי אף אחד פה לא הגיב...
לי מספיק לישמוע את ולרשטיין מגנה שוב ושוב את התומכים בא"י [בהתנתקות אלו היו החוסמי כבישים עכשיו אלו "נערי הגבעות"...] בכדי להבין שהוא נגד א"י ולא משנה כמה הוא בנה/בונה/יבנה- "מיצוות צריכות כוונה" ואם אדם שעוסק ביישוב א"י מכוון לשם מיצוות "מה יגידו עלי בתיקשורת" אז הרי שהוא מפגל בקדשים. ולרשטיין בנה/בונה/יבנה גם מנופי בן יהודה עוסקים ביישוב הארץ אבל גם את אותם מנופי בן- יהודה ראינו מגרשים בגוש קטיף, הם רצו לגרש- לאו דווקה- הם הוצמדו לקיר עם אקדח ברקה אבל זה לא הופך אותם לצדיקים!- לצדיקים יותר ממועצת יש"ע כן מהסיבה הפשוטה: הם לא לקחו את ההנהגה בכוח לידיים ולא היכו אנשים שחשבו אחרת מהם ביותר מפעם אחת.
אם יש לך תשובות למה שאני ראיתי בכפר מימון ולאחר מכן מר שפירא הניכבד, אז פה זה המקום לענות לי ולעוד אלפים של בני נוער ששואלים את השאלות הפשוטות האלו.
איך המאבק לא הצליח למרות האלפים שהיו בגוש???
איך חיילים עם כיפה לא סרבו פקודה, או ליתר דיוק סירבו לפקודה של רב אברום שפירא זצ"ל???
 למה הוציאו צעדה של אלף בני נוער מכפר מימון לכפר דרום ובתוככי כפר מימון עצמו לא קראו לחיילים לסרב פקודה ואף השתיקו את אלו שכן קראו לסרב (כל זאת למרות דעתו של הרב שפירא זצ"ל...)???
למה כל פעם אנשי מועצת יש"ע חזרו על המישפט "אתם חייבים להיות ממושמעים..." כשהם פונים אל הציבור הכי ממושמע שיש???
איך זה שפינחס ולרשטיין לוחץ בחמימות את ידו של אורי בר לב כשהצעדה יואת מכפר מימון???
ואיך, איך לכל הרוחות אותם אנשים שכשלו, אותה הנהגה שכשלה עוד מעיזה לבצע סיכומים על עפרה של א"י ולתת רוח גבית לרחשי ליבם של אומות העולם-להסיר את ישראל מארצו???
לא הסטת דיון לשם - פתחת אותו על זה.shapira
שים לב לנושא בדבריך הראשונים - דיברת על כספי ציבור לעומת כספים פרטיים.
אם אינך רוצה לדבר על כלכלה או פלילים - אל תאשים מישהו במשהו שקשור לשניהם.
יש לזה תוצאות.
 
לעולם לא צריך ללכת עוורים - גם לא בדברי תורה.
אני אדם שדוגל בהבנה של מעשים, ולכן למדתי פילוסופיה, כלכלה, פלילים, ועוד הרבה תץחומים נרחבים.חלקם יהודיים יותר וחלקם יהודיים פחות.
 
אתה מאשים את מועצ יש"ע ככלל ואת פנחס וולרשטיין בפרט בכמה דברים שהם לא עשו, ואפילו נאבקו נגדם. זה שהראייה שלך צרה מלהכיל כרגע דברים שאינם  שחור-לבן, זו בעיה אחרת.
השאלה שלך לגבי 2 המטרים היא בדיוק תסמין של זה.
לפעמים יש תמונה גדולה לעומת מקרה נקודתי - או , אם לדבר בשפה מקצועית יותר - מאקרו לעומת מיקרו.
כן , לפעמים התמונה הגדולה, שלאו דווקא ברורה לאדם שלא נמצא בפנים, שלאו דווקא ברורה לנער צעיר, שלאו דווקא ברורה גם לאנשים בוגרים ברגע נתון - היא זו שצריכה לשלוט בכיפה.
השכל הישר, ההסתכלות הרציונלית, שלא נגועה בהשפעות רגשיות כבדות, היא זו שצריכה לפעול.
אנחנו הרי עם של שליטה של הרגש על השכל.
 
אתה מדבר על סיכומים שעשו ומול צד אחד, בעוד לצד השני נאמר שלא נעשו סיכומים?
אתה מודע לעובדה שיש סיכוי טוב שמדובר בשני מקרים שונים לחלוטין.
הוא מדבר על סיכום של פריצת כוחות! זה היה הסיכום שלו!
השב"חים זה בשלב אחר - רק שהסרטון הוא כמובן מגמתי מאד. כל סרטון כזה עובר עריכה למטרה מסויימת.
כמו ציטוט מספר שיש בו שלוש נקודות באמצע, ומחסיר את הדברים החשובים - כך גם כאן.
 
כמו שכבר אמרתי - הכל פה זה מיקרו מול מאקרו - ואתה כרגע מסתכל אך ורק על המיקרו.
עד כמה שידוע לי אתה גם לא פוסק הלכה - ובטח שלא מפסוקים (כי , עד כמה שאני יודע, אתה לא תנא - והם האחרונים שדרשו מפסוקים)
 
איזה פסוק הבאת פה? עברתי על דבריך בשרשור , ולא כתבת שום פסוק.
אתה מדבר על ראש באדמה, אבל בסופו של דבר, אתה הוא זה שמחפש שאף אחד לא יחלוק על דבריך, אתה הוא זה שמחפש שאנשים ילכו אחרי הרגשות שלהם - ולא יחשבו לעצמם.
למרות הרישא שלך.
 
"מספיק לך לשמוע את וולרשטיין אומר דברים נגד תומכי א"י"? הוא אמר שנערי הגבעות הם אנרכיסטים עם כיפה. אנא ממך - הראה לי איפה דבריו אינם מדוייקים מילולית.
נערי הגבעות -  גם על פי הגדרתם - הם אנרכיסטים.
וכן, מותר לו לגנות אנשים שלא הולכים לפי דרכו - שזה בעצם בדיוק מה שאתה עושה עכשיו.
אם הוא היה מביא ברגע זה את הטיעון שלך נגדך - שאתה מגנה אנשים אוהבי א"י שוב ושוב, טוען שהם עזרו בהתנתקות, מביא כל כתבה שקרית וכל סרטון תעמולתי ומגמתי שהופץ בעניינם בתור ראיה, משמיץ אותם לרמה שהם חושבים על מה שיגידו עליהם בתקשורת במקום לעשות את עבודתם נאמנה - ועוד בסוף מאשים אותם באלימות.
מספיק לי לשמוע אותך אומר דברים נגד תומכי א"י, כדי להבין שאתה נגד א"י?
לא. אני חושב שאתה בעד א"י, רק טועה מאד בדרכך.
 
איך המאבק לא הצליח? אתה מוזמן לשאול את הרב אליהו, בדיוק כמו אותם אלפי בני נוער - והוא יתן לך תשובה פשוטה מאד "רבות מחשבות בלב איש, ועצת ה' היא תקום".
איך חיילים לא סירבו פקודה? ר' אברום שפירא זצ"ל לא היה הרב של כולם. הוא לא היה הרב שלי - ואני יודע שהרב שלי (שלא אזכיר את שמו כאן בפומבי כרגע) פסק אז לאנשים באופן פרטני  - חלקם לסירוב וחלקם לא.
על זה נאמר "עשה לך רב" - כל אחד את רבו שלו, וללכת לפי פסיקתו - כן, גם אם היא נוגדת את הפסיקה של ר' אברום שפירא.
אין לי תשובה לשאלה השלישית שלך - אני לא יודע למה לא הוציאו צעדה.אני לא יכול לדעת בעצמי - מכיוון שלא הייתי שותף לניהול המקום - אבל הדרישות שלך לתשובה חותכת, הן ילדותיות משהו - הרי אם תראה שהנסיבות דרשו אחרת, תכתוב מיד ש"על א"י לא מוותרים בעד *השלם את החסר לפי העולה על רוחך* " ותוסיף שהטיעון שלהם לא רלוונטי. גם אני לא הייתי עונה במקרה כזה.
ישנם דברים שלא שווה לענות עליהם לפעמים.
איזו שאלה זו? למה הם חזרו על המשפט הזה?
כי הם לא היו בטוחים שכולם ישמעו להוראות שלהם, שלדעתם היו נכונות.הם רצו להציל את גוש קטיף - לא לגרש אותו. הרמזים שלך לכיוון השני הם פוגעניים ואוויליים.אדם לא מקדיש את כל חייב למטרה מסויימת, ואז זורק אותה בהינף יד מהחלון הקרוב.
הוא לחץ את ידו, כי לפעמים מותר להיות חבר של אדם - גם אם אתה חולק עליו קשות
שמאי והלל חלקו זה על זה - אבל לא שנאו זה את זה. התלמידים שלהם - כבר התחילו לשנוא זה את זה.זה היה השלב שבו המחלוקת הפסיקה להיות לשם שמיים והפכה להיות מחלוקת רק של העלבות וגידופים.
לדעתך ההנהגה כשלה - לדעת מספיק אחרים - לא.
כשלך תהיה זכות בחירה, בחר מישהו אחר לתפקיד.
 
 
 
בסופו של פוסט ארוך - אתה כותב עם הרבה אמוציות, עם הרבה זעם. אתה לא מסתכל על המציאות בעין שכלית, אלא בעין מאד רגשית, וזה מעוות את כושר השיפוט - כמו בכל דבר בחיים - מבחירת מקצוע, ודיבור עם חבר - ועד לדייטים וחתונה.
אנחנו עם של שליטה על הרגש. נסה את זה.
הלו חבר'ה ההתנתקות הייתה לפני 4 שנים, לא נסחפנו?ישמעאל
תמיד אחרי מאורעות כואבים יש רצון אמיתי למצוא אשמים ואשם באיזהו מקום, לצערי הרבנים לא נתנו לחשבון הנפש הפנימי להתבצע -כי זה נשמע חרדי רח"ל- ולכן יצאו העצבים לכל מיני מקומות, לענ"ד מועצת יש"ע לא אשמה בגירוש, למרות שעשתה טעויות בחוסר רצינות המאבק וביציאה מאוחרת למאבק.
ישנם דברים שמצריכים בירור בכיוון שאליו הציבור הדתי לאומי הולך, זה שראש מכינה לתלמיד אחד אומר X ולאחר Y, זה קצת מוזר, זה שראש מכינה אומר שהוא לא יכול להגיד לסרב כי יסגרו לו את המכינה (וזה קרה!) זה מצריך בירור, זה שמועצת יש"ע הופכת להיות יותר משרד החוץ ופחות משרד פנים, זה מצריך שינוי, אני יכול להגיד שגם בתוך הגוש היו כאלה שכעסו על וועד המתיישבים, והיו טענות ופילוגים, לאו דווקא קשורים לצורת המאבק בגירוש, כשהוויכוח הוא בין שני הצדדים של רגשות בלבד זה בעייתי אבל הבירור יותר משהו צריך להיות חיצוני הוא חייב למצוֹת את הרובד הפנימי שלצערי -לא נעשה
נערי הגבעות -  גם על פי הגדרתם - הם אנרכיסטים? זה לא נכון גם אם הם אומרים את בצחוק
אתייחס כרגע רק לשורה האחרונה שלך, מפאת קוצר זמןshapira
ומאוחר יותר אגיב לכל.
 
פתח מילון ובדוק מה היא ההגדרה של "אנרכיסט".
אח"כ בדוק מה מגדיר נער גבעות.
הינה מויקפדיהישמעאל

אנרכיזם הוא מושג כללי המתאר מגוון פילוסופיות פוליטיות התומכות בביטול כל צורה של שלטון, כפייה והיררכיה חברתית. האנרכיסטים גורסים כי לכל מערכת חברתית היררכית תהיה השפעה שלילית הן על הפרט הנמצא תחת סמכותה והן על בעל הסמכות באותה קבוצה. במסגרת התנגדות זו להיררכיה, האנרכיסטים מתנגדים למוסד המדינה ורובם המוחלט מתנגד גם לקפיטליזם, אותו הם רואים כשיטה כלכלית המבוססת על ניצול.

כנראה לדעתך נוער הגבעות מתנגד לשיטת הקפיטלזם?

למה אתה מתייחס לסוף?shapira
ועוד למשהו שלא נכלל תחת ההגדרה הראשית של אנרכיזם - אלא רק לקבוצה מתוכם?
אנרכיזם היא תנועה פוליטית שמתנגדת לכל צורה של שלטון.
 
זהו אכן נוער הגבעות - הם מתנערים מהשלטון.
לכל צורה של שלטון? ממש לא, מתנגדים לשלטון אנטישמיהשם הוא המלך!
כשאתם מתנגדים לשלטון המדינה בה אתם נמצאיםshapira
זהו אנרכיזם.
אני מחכה לתגובהישמעאל
לא !משה
ןדאי שכן.shapira
וכי למה? נמק.רחלקה
עצם זה שרב שלא מתיישרshapira
עם הדעות שהם מציגים אוטומוטמת נהפך למישהו שאין לשמוע לו בגלל מגוון סיבות "משמאלני, דרך ממלכתי וציוני, רפורמי ונאו רפורמי - ועד נאצי ושאר שטויות) - מראה שקבלת מרות כלשהי מקובלת עליהם כל עוד יש יישור קן עם הדברים אותם הם רוצים שימרו.
זהו אנרכיזם - הם לא מקבלים שלטון שלא מסכים איתם.
כרגע שולטת שם אנרכיה.
אנרכיזם זה אומר אי קבלת שלטון בכללמשה
עבר עריכה על ידי Admin בתאריך י"א אלול תשס"ט 16:24
ולא קבלת שלטון כלשהו
מעבר לכך שההגדרה בויקיפדיהshapira
לוקה בחסר (אני לא יודע אם זה ידוע לכם - אבל ויקיפדיה לא נחשבת כמקור מידע אמין, בטח לא בחוגים אקדמיים) ודאי שהם עונים על ההגדרה.
כשמישהו אומר שהוא מקבל שילטון - כל עוד השלטון הנ"ל עושה בדיוק את מה שאותו אדם רוצה, ואם הוא אינו עושה זאת הרי שהוא לא שלטון קביל - זהו אנרכיזם.
אבל למה להקפיץ?רחלקהאחרונה
אצלינו משתדלים שקבלת מרות תהיה ביחדישמעאל
עם חיפוש אמת פנימי, קוראים לזה חינוך
חשבון פנימי נשמע חרדי?shapira
ממש לא.
דווקא אצל החרדים היה נשמע לי שטאטוא מתחת לשטיח היה מתאים - ואלו כאן זה לא נעשה.
 
לענ"ד מועצת יש"ע עשתה טעויות - אבל בסופו של דבר, לא דעתך היא הקובעת - אלא דעות של בוחרים.
ממש לא מוזר לשראש מכינה אומר לשני תלמידים שני דברים שונים - לא כל פסיקה חייבת להיות זהה, כי הסיטואציה אף פעם לא יכולה להיות זהה לשני אנשים שונים.
 
ויכוח שתחילתו בהשמצת רבנים - הוא אינו ויכוח לשם שמים.
חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


שנים שאני חולם להקים מיזם כזה..יו0י

אולי יעניין אותך