אנשים רגישים מאוד -
האם יש להם נטייה כלשהי להיות אנשים שקופים מאוד?
א. האם פגשתם את זה בעצמכם או באנשים קרובים אליכם שהם רגישים מאוד?
ב. האם זה משתנה במקומות שונים שאתם חלק מהם, נניח במשפחה, בחברה, בפורום/מקום אחר? אם כן,למה זה שונה ממקום למקום?
ג. האם לדעתכם, או ממה שפגשתם, זה משהו שנובע מבפנים מהרגשה פנימית של "אני לא ראוי/ה" ולכן לא רואים אותי כי ככה היה עדיף, או שזו חוויה אובייקטיבית חיצונית של באמת לא רואים אותי ויש לה ביטוי ממשי בשטח? או שזה אולי מסיבה אחרת בכלל?
אשמח אם תוכלו להרחיב. תודה לעונים
