סקר מה עדיף בזמן אמת (פינוי)?כל הזמן שמח
'תג מחיר'
 
או להגיע למקום
 
או גם להגיע למקום ובלילה לעשות 'תג מחיר' (תזכורת יש הרבה פינוים ולכן זה יכול ליהות קשה) 
 
ולמי שמשעמם או שיש לו כח שיסביר למה?????????????
תג מחירשמחה שמחה
אפשר להיסתכל ממה הטומאה(היום זה המשטרה) יותר מפחדת לא!?
לחסום את כל הצמתים ולהבעיר אותם..!!!שובי אמונה
גם וגם אבל תג מחיר יותר חשוב! נ.ב.מעוז אסתר
צריך להבין שהצבא והמשטרה הם אויביים שלנו בכל השנים האחרונות ולכן לא רק אחרי הרס צריך להגיב אלא בכל שעה ובכל זמן לדעת אלה האויבים שלנו ובהם נלחם לא בבני דודנו אלא קודם כל באוייבים מבית " מהריסהייך ומחריבייך ממך " עפרה , פדואל , קדומים , ענתות, " יצאו !
 כי קודם כל נחלמים באויבים ! ולאויבים לא סולחים ולאויבים לא מוותרים  " לא נשתוק למראה ההרס והחורבן שרמי זיו תושב פדואל  זורע באזורינו ! ולא נשתוק למראה החורבן שמר רותם מעפרה מבצע ביישובנו  ! 
תושבי פדואל אנא למענכם ולמעננו סלקו מישובכם את הנגע הרע הזה "רמי זיו" 
בזמן אמת?רכס רמת מגרון
בע"ה

שניהם לא יעילים.

לפני ואחרי- תג מחיר.


כאמירת מחאה- להגיע למקוום תוך כדי.





בציפיית הישועה.
לחסום צמתים !!!!!גד גדוד
מי שיכול עדיך תמיד לבוא למקום.
מי שיכול עוד יותר - שיארגן לכל הפארשים בסביבתו חסימה עוצמתית - אין כמוה !
אנחנו במצפה יריחו מורידים ת'ישיבה לצומת, והמצב כרגע הוא שעל כל פינוי המשטרה דואגת לשלוח לצומת ניידות. קרה כבר שבאו למעלה מ10 ניידות וקרה כבר שעמדה ניידת כבר מ5 בבוקר (!).
תג מחיר זו זוועת הזוועות!מתנחלוס
תג מחיר זה המסמוס הכי גדול במאבקים על ארץ ישראל אחרי מועצת יש"ע. כי:
א: זה נוצר מיאוש וכתחליף למאבק בשטח.
ב: שרשית ורעיונית- תג מחיר נובע משרש רוחני בו העיסוק בסוגיית הערבים יותר חשוב מהעיסוק בארץ ישראל.
ג: המאבק בשטח הוא מכוון שרשית רעיונית ישירות לעניין המאבק על ארץ ישראל ועל כל נקודה שרוצים להרוס.
ד: המאבק בשטח יוצר התקוממות ציבורית היכולה להיות כדור שלג, למאבקים נרחבים יותר ולהתרחבות ציבורית במאבק
ה: תג מחיר נועד לכ50 "אנ"ש" ומה שהוא עושה הוא הפוך מהמאבק בשטח, הוא רק מרחיק את הציבור מלהצטרף למאבק מהסיבות הנזכרות לעיל: הוא לא נכון שרשית, הוא בורח מהתמודדות עם הפינוי עצמו, הוא לא מתאים לציבור וכו'
ו: תג מחיר זו מחשבה ילדותית, כאילו אם אני אגבה מחיר גבוה השלטונות יתחרטו, והוא מתחמק מהדבר היחיד הנכון להתמודדות מול השלטון- התקוממות ציבורית.
לסיכום: בפינויים הכי חשוב להגיע לשטח ולרתום כמה שיותר אנשים למאבק בשטח, יש לחדד את הרעיון העקרוני והשרשי העומד מאחורי המאבק, על גבי המאבק בשטח יכולה להתפתח מאבק ציבורי בו יעשו הפגנות ויחסמו כבישים בכל הארץ וכו'
השדר של המאבק צריך להיות הופכים את המגמה! ממגמה של חורבן למגמה של בנין!
פורצים קדימה וממשיכים לבנות עוד בתים ועוד נקודות התיישבות חדשות!
בכל מקום בו יש איום של חורבן אנו נפרוץ קדימה ונבנה בית חדש מחוץ לתחום המושב או נקים נקודת התיישבות חדשה.
ובעת הצורך נגיע אנחנו ונקרא לכולם ללא כל היסוסים להאבק בשטח מול פעולות הרס!
למתנחלוס שטויות במיץ עגבניותאוריין
בס"ד
א. לא נכון זה מרחיב את המאבק וגורם לצבא ולמשטרה לאבד שליטה ולדעת שכשיהיה פינוי יהיה בלאגנים בכל הארץ!
ב. העיסוק בערבים דרך אגב קודם לעיסוק בארץ ישראל כי אם לא נגרש אותם לא נוכל לשבת בארץ ישראל ולהוריש אותה גם לילדים שלנו. אז עושים אתזה ביחד. וחוץ מיזה הערבים זה הנקודה הרגישה של הצבא, משטרה, שב"כ..
ג ו-ד. חשוב גם להיאבק בשטח מי שנמצא ומי שלא אז שיאבק איפה שהוא נמצא/באיזור..
ה. הוא לא בורח מהתמודדות ולהפך זה ההתמודדות הכי טובה והוא גם יותר מתאים לציבור.
ו. לא זה פשוט מראה לשלטון שכשיש פינוי יש לו מחיר כבד ובלאגנים בכל הארץ והם לא יכולים להתמודד.
לסיכום: מי שנמצא איפה שיש פינוי שיאבק שם ומי שלא שיאבק איפה שהוא נמצא !!!!
תג-מחיר זה חשוב!!
וכמובן שאני לא קוראת לעבור על החוק ח"ו... ;)
תג מחיר טוב לבנות.שגמכך לא יכולות ללכת לפינויים.קראתיך
אז לפחות שירדו לצומת ויעשו איזה חסימה...
וזה עובד יופי!
חוצמיזה שברוב הפינויים המצב הוא שלא מספיקים להגיע לפינוי עצמו..אלא אם כן....
אז לפחות התג מחיר עושה את שלו.
ברור וברור שעדיף שבנים שיכולים ילכו לפינוי אבל לא תמיד זה קורה ומצליח.
 
וחוצמיזה שתג מחיר מרתיע.גם את הערבים וגם את המשטרה.
הם מפחדים מזה!
מתנחלוס יש משהו בדברייך אבל ! זה בכלל לא ילדותי לגמעוז אסתר
מתנחלוס יש משהו בדברייך אבל ! זה בכלל לא ילדותי לגבות מחיר . גם בתקופת המחתרות הם גבו מחיר והצליחו במאבקם נגד הבריטים !
ולכן זה לא ילדותי בכלל זה אחלה של מאבק .

את כל "נקודות ההתיישבות" אפשר להרוס בחצי יוםאנונימי (פותח)
אם אין הרתעה כלפי כוחות הבדחון, כל האידיאולוגיה הילדותית של לבנות ולבנות ולבנות תקרוס כמו מגדל קלפים.

תג מחיר זה רעיון הגיוני ושפוי - בתיאוריה. בטח ובטח יותר הגיוני מלחשוב שבניית עוד מבנה קלקר על גבעה נידחת איכשהו תגרום לביבי וברק לוותר על תכניות מדיניות.
שוב לוקחים את הרעיון של א"י וההתיישבותקטיף שנית
שוב לוקחים את הרעיון של א"י וההתיישבות, שהם דברים כל כך גבוהים, כ"כ קדושים, ומורידים אותם לרמה הכי חומרית שיש, הכי גולמית שאפשר-ובוחנים מה יישאר בסוף, ומה צריך לעשות ע"מ שהמבנה יישאר.
זכרו! כאן זמביש, פנחס ושות' נפלו, הם בחנו רק את החומריות השטחית-ומכאן נולדו כל מיני רעיונות כמו הסכם המאחזים וכ'.
תג מחיר זה טוב, זה יעיל להתיישבות, אבל רק כאשר זה מגיע כ"התקוממות ציבורית" כמו שכתב מתנחלוס.
אף התקוממות עממית היא לא באמת התקוממות עממיתאנונימי (פותח)
בשום התקוממות בעולם, לא השתתפו באופן פעיל יותר מ-5% מהאוכלוסיה. רק מה נעשה, והאוכלוסיה התורנית ביו"ש היא עדיין קטנה מאוד?

לכן אין ברירה - צריך להפעיל את המוח ולבנות אסטרטגיה למספר האנשים שכבר יש. כי לא בטוח שאי פעם יהיו יותר.

ולבזבז כח אנוש יקר על ריתוך פחונים - זו עיוולת שאין כדוגמתה. עדיף כבר לחכות שבית המקדש ירד באש משמים.
שאלה למתנחלוסאמא אדמה
לדעתך, תג מחיר לא נצרך גם כשזה לא בא על חשבון המאבק בשטח?
זאת אומרת, אם לדוגמא יש אנשים שלא יכולים להגיע בזמן לשטח
(מהסיבה שהזכירה "קראתיך" או סתם כי הם רחוקים וטכנית לא יכולים להספיק להגיע)
עדיף שהם יישבו בבית ולא יעשו כלום מאשר שיצאו לתג מחיר בסביבה שלהם?
לדעתך, "תג המחיר" מזיק מיסודו או שהוא פשוט לא מועיל?
 
אני חושב שזה בא על חשבון השטח ועל חשבון השרשמתנחלוס
בע"ה כשנתאפס על עצמנו ונחזור להאבק כראוי על ארץ ישראל מתוך כך יצמחו עוד הרבה פעולות מבורכות.
אם את באמת ממש ממש לא יכולה להגיע לשטח, אני חושב שחסימת כבישים זה יותר טוב כי יש לזה יותר אופי ציבורי.
תלוי את מי אתה שואל.רכס רמת מגרון
בע"ה


א. זה לא נוצר מיאוש, אלא מ:א. ההכרה בחוסר היעילות המעשית שבהגעה למקום פינוי במהלך פינו. ז"א- ברגע שהפינוי כבר החל, זה לא משנה כמה ומי יגיע- הפינוי יתבצע. וב. ההבנה שלא לכולם יש אפשרות התניידות ממאחז למאחז כל יום כל היום.

ב. לא, זוהי רק האיטנרפיטציה של בחורים עד גיל 16, או מאזור גאוגרפי מאוד מסוים. הערבים אינם המטרה, הם כלי [אחד מתוך מגוון] ששימוש בהם יכול להשיג מטרה של נטילת השליטה מידי הממסד.

ג. גם המאבק לא  בשטח יכול להיות מכוון על כך, זה תלוי בפוֹעל  ובכוונותיו. מישהי שעושה טלפונים לקראת אירוע במאחז, על אף שהיא לא נמצאת 'בשטח' היא די ממוקדת על המטרה של בניין ארץ ישראל.

ד. נכון, ולכן תג מחיר הוא לא תחליף, אלא תוספת שמבחינה ציבורית ותהודתית צריכה להיות משנית ואילמת ביחס לתהודה מהשטח.

ה. ואם אני אומר שהקמת מאחזים גם כן מרחיקה את ה'ציבור'? 'ציבור' זו טענה כבדה. מיהם הציבור? איך אני יודעת מהו רצון הציבור? האם המדד שלי הוא האמת הסגולית או מה שמשתקף על פני השטח?

ו. המטרה היא לאגבות מחיר, אלא ליצור מצב בו הממסד לא נמצא בשליטה מתמדת. בדיוק כמו סיור לילי איפהשהו.

אבל המסקנה שלך נכונה: "הכי חשוב להגיע לשטח ולרתום כמה שיותר אנשים למאבק בשטח, יש לחדד את הרעיון העקרוני והשרשי העומד מאחורי המאבק, על גבי המאבק בשטח יכולה להתפתח מאבק ציבורי בו יעשו הפגנות ויחסמו כבישים בכל הארץ וכו'"


בעיקרון, תג מחיר הוא מדיניות נכונה וטובה. בפועל, הוא נלקח למקומות שלא לשם הוא מיועד היה להגיע, והוא אכן מסיט את המבט מהמיקוד בארץ ישראל, אל מקומות שוליים יותר: ערבים וכו'. ועדיין, יש דברים גרועים ויתר שקרו להתיישבות ב40 שנה האחרונות יותר מאשר תג מחיר.


בציפיית הישועה.
לעלות לגבעה ליד..אחת מהשומרון
בס"ד
לעלות לגבעה שליד מקום ההרס, מומלץ עם כלי עבודה או כל מיני דברים כאלה שיפחידו ת'כוחות..
ואם א"א- אז לענ"ד- לחסום כבישים זה יותר טוב מתג מחיר. (כי בתג מחיר יש הרבה יותר חשש לעבור עבירות, צריך קודם ללמוד היטב את הנושא.)
 
כל זה רק בתנאי שיש מספיק אנשים במקום האירוע, כך שזה לא יראה עלוב, וכאילו אנחנו ח"ו מפקירים את א"י!!
ל"אחת מהשומרון":קוקו
ציטוט מההודעה שלך: "(כי בתג מחיר יש הרבה יותר חשש לעבור עבירות, צריך קודם ללמוד היטב את הנושא.)"
 
לאיזה עבירות את מתכוונת: עבירות על חוקי התורה חלילה, או עבירה על חוקי המדינה?
תג מחיר לא מכוון למטרה האמיתית,- והיא: השלטוןהשם הוא המלך!
הערבים אינם צד בעניין.
מי שגירש 10,000 יהודים מבתיהם ומסרם למרצחים - לא היה החמאס אלא צה"ל והמשטרה.
 
הם אלו שממשיכים לגרש יהודים - והם צריכים להיות המטרה למאבק (כמובן בצורה חוקית).
 
ישנה טענה שהערבים בכל מקרה 'צריכים לחטוף' וזו רק הזדמנות לעשות את זה - אבל, למען האמת - זה לא נשמע טוב וקצת קשה לקבל את זה.
 
מה הקשר בין רמי זיו שהורס בתים, ובין שדות ועצי זית שנמצאים שם באזור ומתכלים בתגי מחיר?
 
אז נכון שיש פחד לעול נגד כוחות ההרס המכונים 'כוחות הביטחון' - אבל בהחלט שניתן להפגין נגדם ללא הרף, בצורה לא אלימה, ולרדוף אותם בכל מקום.
 
זה יותר מוסרי, יותר אמיתי, ונרא שגם יותר מועיל.
 
וזה לא סותר בנייה גם במאחזים קטנים (=שלענ"ד מועילים רק בכך שהם מעין הסחה ובגללם לא הורסים את הגדולים יותר) אלא משלים זה את זה - בבחינת 'סור מרע - ועשה טוב'.
 
שתהיה שבת שלום.
 
 
בשביל מה זה טוברות014
בשביל מה זה טוב כל הדברים האלה?
חוץ מזה שישנאו אותנו יותר בציבור הכללי במדינה זה לא מועיל.
אנחנו צריכים כעת העדה ציבורית..
לדעתי הראש צריך להשתנות לגמרי..
ועל כל מאחז שהורסים ללכת ולדבר עם עמ"י..
במקום להרוס ולהשחית..
או במקום לבנות מבנה שמיילא יתפרק..
וזה יראה בתקשורת כאילו שוב פעם אין לנו חוקים..
 ואנחנו מתפרעים..
 
שכל אחד יעשה מה שהוא יכול העיקר שיעשה!lior3
אגב, גם לצאת לצומת מרכזית בעיר ולעמוד עם שלטים זה מעלה מודעות מראה מחאה וזה אחלה של דבר...
מה יעזור לדבר עם עמ"י אם לא מראים בפועל?אחת מהשומרון
ב"ה
ברור שצריך לשמור על קשר עם כל ישראל. אבל לא על חשבון א"י!!
צריך לדעת לשלב בין הדברים.
 
ות'כלס, אם היו באים אליי ומסבירים לי על א"י בלי להראות מסירות נפש על האדמה- זה לא היה מזיז לי.
הכי חשוב זו הדוגמא האישית! המציאות בשטח, שמשפיעה בתת מודע על הנשמות הטהורות של עמ"י!!
 
ועוד משהו: "וזה יראה בתקשורת.."
לא משנה מה נעשה, ניראה בתשקורת רע. השאלה איך נראה ביום הדין כאשר נעמוד מול כיסא הכבוד. נביא את הטיעון "פחדנו שזה יהיה חילול ד', שנראה קיצוניים, אז לא הלכנו עם כיפה גדולה, ולבשנו חצאית קצרה כמו כולם.. או אולי אפילו קצת חיפפנו בשמירת שבת בטיול עם החבר'ה, כי הם כבר קיללו ת'תורה עם כל ה'אסור' שדוס כמוני אמר להם.."
התירוץ הזה לא עובד ביום הדין. אי אפשר להגיד שלא עשינו משהו כי חששנו מאיך נצטייר בתשקורת.
 
"הן עם לבדד ישכון, ובגויים לא יתחשב" גם בתרבות הגויים- תרבות המערב- התשקורת, אל לנו להתחשב!
 
אגב, בקשר לתג מחיר הפוגע בערבים-
אני מסכימה עם רוב מה שכתב השם הוא המלך!
נאה דרשת ויאה לך לדרוש!אנונימי (פותח)
לא הבנתי אותך!!!!!כל הזמן שמח
זה לא מכוון על הערבים התג מחיר אלה זה להפחיד\להפריעה לכוחות הביטחון לעשות כל יום פינוי ואם אתה שואל אז מה עשמים הערבים? מבחינתנו הערבים הם אויבים שלנו ואם הינו יכולים לעשות להם תג מחיר כל יום זה היה מצוין אבל מה נעשה שאנחנו לא יכולים................
 אז לפחות מתי שיש פינוי אנחנו עושים להם את זה וזה גם עוזר לנו מאווד שיפנו פחות.
עבירות זה רק על חוקי התורה.. (איזו מין שאלה?)אחת מהשומרון
 
לא מסכימהרות014
יש דברים שבתקשורת לא נראים רע..
למשל הפניג במגרון או פנים על פנים בתל אביב..
ויש דברים שנראים רע מאוד..
וכן יש חשיבות לעמ"י לדעתי הרבה יותר מארץ ישראל..
כי בלי עם מה שווה הארץ??
המסירות של א"י קשורה ישירות למסירות לעמ"י ככל שנהיה יותר קשורים לעם כך יהיה יותר קשה לפנות..
כי יהיה יותר קולות שיהיו בעדנו..
מה שאין לנו היום..
וככל שאנו נהייפ יותר קיצוניים כך יש פחות אנשיפ שבאים לכל הדברים..
קצת ארוך- אבל מומלץ..אחת מהשומרון
בס"ד
בימי המכבים- לאכול כשר היה נראה בתשקורת רע.
גם זה שאת הולכת עם חולצה סגורה באמצע הקיץ נראה רע בתשקורת. את נראית קיצונית. "אפילו עם לפתוח קופסת שימורים בשבת הדוסים האלה מסתבכים.. קיצוניים!!.."
אנחנו לא מקיימים מצוות לפי מה שנראה בתקשורת. ואנחנו גם לא לא מקיימים מצוות לפי מה שנראה בתשקורת.
 
צודקת שהמסירות לעמ"י קשורה למסירות לא"י. אבל זה הדדי.
כתבת  "בלי עם מה שווה הארץ??" גם בלי ארץ מה שווה עם??? (ע"ע הגלות)
הקב"ה החליט שאנחנו וארץ הקודש לא יכולים להסתדר אחד עם השני בכלל [מומלץ לקרוא את חוברת הלימוד היומי של "מרכז" לחודשים ניסן- אייר ה'תש"ע, על עמ"י וא"י..] זה הדדי לגמרי. אין משהו יותר חשוב!!
 
ואחרי שאנחנו באים בגישה ששני הדברים חשובים באותה מידה- יש צורך לבדוק שני דברים:
1. איפה אנחנו, עם הכוחות שהי"ת נטע בנו, יכולים להועיל יותר. וזה דבר שכל אחד צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו.
2. מה צו השעה. מה עמ"י צריך ברגעים אלו, בדורנו, בתקופה שלנו. להתחזק יותר בא"י? להשקיע חזק בעמ"י? במה להתמקד יותר, יחד עם עשייה בשאר התחומים, כמובן.
 
וכדי שנדע להבחין בדבר שהוא צו השעה, הגאון הרב חרל"פ זצ"ל הביא לנו סימן-
הדבר שבו יש הכי הרבה מלחמות בינינו לבין אומות העולם- זה המצוות שעליהם צריך לשים דגש. למה? כי המצווה הזאת, באותו הדור, היא ה"מעיין" שממנו נובעים כל כוחות הקדושה שבעולם. [לדוג': בזמן החשמונאים זה היה המצוות שבהם מתגלה ייחודו של עמ"י, כמו ברית מילה, ושבת] ועל מצוות אלו יש למסור את הנפש.
 
הרב חרל"פ מגלה לנו, שבדורנו, דור עקבתא דמשיחא, הנקודה העיקרית היא ארץ ישראל וממנה נובע הכל!
ואין פלא אם הגויים, והאו"ם, וארה"ב, והיהודים שנישבו ברעל שהגויים מחדירים לנו- מנסים לעכב בעד ביאתם של עמ"י לארץ הקודש!!
 
כמובן שמומלץ לשלב בין חיזוק ישיבתנו בארץ ישראל, לבין קרוב עמ"י.
אגב, בשעה שכל הארץ תהיה בידינו- ישראל ישובו בתשובה שלמה רק מהקדושה שבאוויר.
מומלץ לעיין בקובץ קטעים בנושא החזרה בתשובה או ארץ ישראל, שאסף וערך הרב עוזיהו שרבף שליט"א. בעז"ה אפשר למצוא אותו באתר של נוער למען א"י.
איזה עבירות יש בתג מחיר?אוריין
אפשרי: גזל, בל תשחית, חילול ד'..אחת מהשומרון
בס"ד
אני לא יודעת, לא חקרתי את הנושא.
רק אמרתי שיש צורך ללמוד היטב את הנושא, ולהחליט אך ורק ע"פ דעת תורה- מה יעשה טוב בעולם ויגדל שם שמיים.
מזה פינויון?אוריין
בס"ד
וסורי אבל אי אפשר להקים עכשיו אוטונומיה יהודית...
לפגוע ברכוש זה לא עבירה?רות014
של ערבים? זה מצווה!אוריין
בס"ד
כמה שיותר לעשות נזק לערבושים יותר טוב
אני לא קוראת לעשות להם נזק או משו לא חוקי ובלה בלה בלה
לא נכוןרות014
לא נכון.. אם רוצים אנחנו לקרב את הגאולה השלמה, אנו חייבים להקפיד יותר על ערכים מוסריים בחיים שלנו. ובתוך זה נכלל גם יחס הוגן לנוכרים שחיים עימנו..
אה באמת? אז זהו שלא!אוריין
בס"ד
אם אנחנו רוצים לקרב את הגאולה כדי שנוציא כל ערכים זרים ומושגים זרים שאנשים הכניסו לתורה והחליטו שהם יקרבו את הגאולה.
התורה אומרת: לגרש את הנכרים החיים עימנו ושמותר להם להישאר רק בתנאים של גר תושב
והערבים הם לא גר תושב ואנחנו במלחמה איתם!! והיחס ההוגן אליהם זה יחס של אוייבים כי להזכירך הם אוייבים שלנו!! אין להם שום זכות פה!!
התורה קובעת מזה מוסר ולא שמאלנים או כל מיני נאורים למיניהם..
אוייבים- מחסלים!
עדיין לא מסכימהרות014
נכון שלא כל הערביים הם גרים תושב..
אבל יש כאלה שיכולים להיות גרי תושב..
רק שאנחנו עדיין לא הצענו להם את זה..
ברור שיש כאלה שלא..
אבל יש כאלה שממש כן..
כי לא כל ערבי הוא רע..
יש הרבה כאלה שבאמת יסכימו לקבל על עצמם את מה שצריך בשביל גר תושב..
אז לא צריך לפגוע בהם..
 
בשביל מה להכניס אותם אלינו?!רחלקה
בעזהי"ת.
 
שילכו מפה. זאת הארץ שלנו, לא שלהם.
איך אומר הפסוק הזה? שהגויים שאנחנו נשאיר פה בארץ יהיו לנו לצנינים.. משהו כזה.
[נמשיך פא"פ]
"והיו לצנינים בעיניכם" אם אני לא טועה....יהודי מרמ"ג
הם לא יכוליםאוריין
בס"ד
כי הם לא מכירים בנו וכי כבר התחילה איתם מלחמה!!! הפתרון זה את כולם החוצה!
ויש כזה מושג של עונש קולקטיבי אנחנו במלחמה עם הערבים אז זה עם כל הערבים פה!!!
ערבי טוב זה ערבי מת.
"והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם"- רש"י אומר שוהורשתם זה וגרשתם!!
"והיו לשיכים בעיניכם ולצנינים בצידכם וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבים בה" או משו כזה.. זה מהזיכרון..

 
אה ואני ממליצה לך על הספר של הרב כהנא הי"דאוריין
בס"ד
קוראים לספר "לשיכים בעיניכם"
ואני ממליצה לך גם על שאר הספרים כמובן...
"המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים..."איה מקום כבודך
 
..רות014
הם כבר פה ועדיין אי אפשר לזרוק אותם לים..
יש מציאות..
וחוץ מזה שהתורה יש בא דרכי אמת..
ולא נראה לי הגיוני לפי התורה ללכת ולהרוג עם שלם סתם..
תלמדי לפני שאת מדברתתאוריין
בס"ד
הם פה נכון אבל התורה אומרת לגרש אותם וכבר הוכחנו לךך אז מה זה נראה לי או לא נראה לי? התורה גם אמרה להרוג את עמלק!!! עם שלם!! 
צריך לגרש אותם כי זה מה שהתורה אומרת ואם את אומרת שלא אז תוכיחי!!
איפה הוכחת שהתורה אומרת לגרש אותם?רות014
חוץ מזה שאצל עמלק עובדה שזה לא נעשה..
יש פירושים שאומרים שזה להשמיד את העמלקיות שבתוכנו ובכלל לא הכוונה להשמיד את כל העם..
אז לנופף בעמלק זה ממש לא אומר..
בקיצור.. מה את אומרת תכלס?אוהבתותך
בס"ד בר"ה

שהערבושים חמודים? שהם יותר טובים מעמלק?
שאנחנו צריכים לתת להם להשתלט לנו על הארץ?

ואולי בכלל- לעזור להם לכבוש את ארצנו???
למה לא, בעצם??? אנחנו לא פיירים ולא מוסריים! הם היו כאן לפנינו.. לא???

את יודעת מה, אני חושבת שהם ממש מסכנים. גם כבשנו להם את נחלתם וגם אנחנו מתעללים בהם?

איזה איומים אנחנו. איזה חסרי מצפון, צדק והגינות.


לא אמרתי את זהרות014
אני כן חושבת שצריך איזושהוא דיאלוג איתם.
לנסות להבין את הצד שלהם ולמצוא פתרונות..
מה שאני בטוח יודעת שלהרוג אותם לזרוק אותם לים או להתעלם מקיומם לא יוביל אותנו לשום מקום..שיש כאן אנשים שזה הדעה שלהם..
וכן יש משהו בפאנטיות של חלק מהנוער שלנו שיש בו חוסר צדק ומצפון כלפי הערבים
הטעות השורשית ביחסנו כלפי הערבים..אוהבתותך
בס"ד בר"ה

היא שאנחנו לא מבינים שא-י-ן פרטנרים לשיחה!!!! אין אבל באמת שאין עם מי לדבר!
מצטערת על ההשוואה, אבל זה בדיוק כמו שתנסי לעשות שיחות שלום עם ג'וק.

הם לא מבינים דיבורים, הם לא מבינים גבוהה גבוהה. (וק"ו שלא פשוט כמו 'שולם-שולם')
הם מבינים דבר אחד-
כוח.

(ויעיד ע"ז נשיא צרפת הקודם, (כמדומני ז'אק שיראק) שחפץ לעזור לישמעאלים ונתן להם ויזות ואזרחות צרפתיות. מלך מרוקו דאז ניסה להניא אותו מהרעיון, הוא הסביר לו שיש להם מנטליות כזו שלעולם לא תתיישר בקו אחד עם המנטליות האירופאית,(כמו לדוגמא- במרוקו יש חוק שאדם שנתפס בגנבתו- ידו נכרתת. וזה, אבל רק זה מניא את הישמעאלים מלגנוב) אך הנשיא הצרפתי התעלם. אח"כ, שהמוסלמים הרסו כל חלקה טובה בארץ, גנבו ושדדו, חוללו מהומות וכפרו בטובה- כבר לא היה לאן לסגת. והצרפתים למדו על בשרם מהי מנטליות ישמעאלית)
אנחנו רוצים שהם יסתלקו לארצות ערב. -יש להם מספיק!!אחת מהשומרון
בס"ד
הבעיה שהאחים שלהם לא רוצים שהם יבואו. (ירדן, מצריים ושות'..)
"והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם"אוריין
בס"ד
רש"י אומר ש"והורשתם" זה וגרשתם!!!
צריך לגרש אותם!!
נכון ובגלל שזה לא נעשה ונשאר זכר לעמלק אז היה את המן הרשע!!
ואז מה גם עמ"י שנכנס לארץ לא גירש את כל הגויים זה לא אומר שלא צריך לעשות זאת כי אחרי זה העם הושפע מהגויים ועבדו ע"ז ובגלל זה יצאנו לגלות!!
צריך לעשות מה שהתורה אומרת! ופעם שאלתי ת'מורה שלי משו שכתוב משו ועמ"י ישראל עשה הפוך אז אולי זה מה שצריך לעשות.. והמורה שלי אמרה לי משפט חכם: "אל תהפכי יהודים ליהדות"...
צריך להשמיד גם את העמלקיות בתוכנו.. אבל גם את עמלק העם! ואת כל מי שיתעסק עם עמ"י..!
זה הדרך של היהדות!!!! אויבים- מחסלים!!
כ"ך היא דרכה של תורה...
כן ותציעי להם והם יקבלו מיד נכון?אנונימי (פותח)
מדובר לרות014אנונימי (פותח)


אני יודעת משהו אחד..רות014
שלגרש אותם זה לא הפיתרון..
זה לא ראלי..
הכי טוב זה שקודם כל יהיה שתי מדינות..
ואז נוכל להילחם..
אבל כל עוד אין להם מדינה אנחנו כאילו כובשים אותם והם מסכנים..
לכן צריך לאפשר להם להקים מדינה..
גם אם זה נקרא לוותר על דברים מסוים..
כדי שאחר כך נוכל להיכנס בהם..
כמו שצריך..
בצדק..
כמו שהולך היום במלחמות רגילות
רות,רחלקה
בעזהי"ת.
 
אפשר לצאת מנקודת הנחה שאת מסכימה איתי שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, ולא לפלסטינים או לעם אחר? יופי.
 
בשביל מה שיקימו מדינה?
בשביל שיהיה להם יותר אמצעים להרוג אותנו, ולפגוע בנו?
צריך לחסל אותם בעודם קטנים, ככל שהם יגדלו יהיה יותר קשה להיפטר מהצרה הזאת.
תיזכרי במה שהיה כשנתנו להם רובים: הם רק רצחו אותנו עוד יותר. רק היה להם יותר כדורים לירות בנו.
 
אנחנו באמת כובשים אותם וזה לא בסדר.
ל-כ-ן
צריך להחזיר אותם למדינות האם שלהם, או לחילופין לתת להם אפשרות לבחור את המדינה שלהם. ואם את ממש מתעקשת, אז אפשר לבדוק בהלכה את האפשרות של "גר תושב", או משהו כזה..
 
מקוה שהייתי מובנת.
וואט?? רות כנסיאוריין
בס"ד
את לא קובעת מה הפיתרון התורה קובעת מה הפתרון!!!
הם לא מיסכנים זה הארץ שלנו!!
אנחנו יכולים להיכנס באימאמא שלהם גם עכשיו זה מגיע להםם!! לא צריך להקים להם מדינה בשביל זה.
ותעני את הולכת לפי התורה עד הסוף(גם כשזה לא נראה לך) או לא?
איפה כתוב בתורה שצריך להרוג את הערבים עכשיו?רחלקה
בעזהי"ת.
 
אולי צריך (כמו שרות טוענת) לתת להם להיות שווי-ערך אלינו =לאשרר להם הקמת מדינה וצבא, ואז נוכל להילחם בהם בצורה הוגנת?
זה נשמע לך פייר להילחם שמישהו שקטן ממך?
 
[אלה שאלות מנחות, אין לראות במשפטים לעיל הבעת עמדה]
התורה אומרת:אוריין
בס"ד
"והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם" - ערבים החוצה!!!
ברגע שהם פתחו במלחמה אפשר לחסל אותם.
התורה לא אומרת פייר או לא פייר. אותם(גויים) לא מעניין אם יש קצת יהודים או הרבה הגוייים רצחו אותנו בכל הדורות גם כשהיינו מיעוט.
הם לא ירחמו עליך ואת לא צריכה לרחם עליהם.
"המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים". התורה קובעת מה לעשות ולא מה שנראה בעינינו...
אבל איפה התורה מצווה על התיזמון?רחלקה
בעזהי"ת.
 
למה דווקא עכשיו?
"הבא להורגך השכם להורגו"אוהבתותך
בס"ד בר"ה

וכיום, כל ערבי ברמת פוטנציה גבוהה להורגי.

אז-  יפה שעה אחת קודם.
אוריין- סליחה אני פשוט לא יודעת איך קוראים לך..רות014
אני מקיימת את התורה עד הסוף..
אני פשוט קוראת אותה באופן קצת שונה..
בתורה יש עניין של צדק ומוסר.. תסכימי איתי.. שזה גם צד..
 
הצדק והמוסר של היום הוא לא בהכרח המוסר של התורה.אחת מהשומרון
בס"ד
המוסר היום זה דבר משתנה. אתה יכול לרצוח 6 מיליון יהודים+מיליוני רוסים וצוענים, ובאותה עת להיות חבר ב"צער בע"ח" (ע"ע היטלר).
מוסר התורה הוא קבוע וכתוב בתורה (שבכתב ושבע"פ..).
את לא יכולה למדוד מוסר לפי אמות המידה המוסריות של היום.
אופס איפה אני..כל הזמן שמח
  • לרגע חשבתי שאני ב ynet מזה השאלות האלו יש מצוה בתורה שכל עוד שגוי לא שומר 7 מצוות בני נח חיבים לגרשו מהארץ הקד' ואם הדרך היא להרוג אותו כן זאת הדרך.(ומי שלא למד זה מה שיהושע עשה בזמן שנכנס לארץ) 
  • ולא משנה למה הוא לא מקיים.[יש איזה מחלוקת אם זה חובה על כל יחיד ויחיד (חזו"א על מסכת שבעית)או על הכלל(הרב קוק)אבל לכו"ע חובה לגרש מארצינו הק' בכל דרך כל גוי שלא שומר 7 מצוות בני נח]
  •  ובכלל על הערבים המחבלים שלידנו שאין כזה דבר ערבי טוב אותם זה בכלל מדין פיקוח נפש מוטל עלינו להרוג אותם.וזה הכי מוסרי בעולם לעשות את זה כדי לסלק את הרע מהעולם כמו שאנחנו מסלקים עבירות.
  • ואין כאן המקום בכלל להרחיב בזה זה דברים שצריך לפרסם באתרים חילונים השאלה כאן מה יותר עוזר אז לא לצאת מהקווים לענות על השאלה!!! שבת שלום.(סליחה אם פעגתי במישהו)
לרחלקה ורותאוריין
בס"ד
למה דווקא עכשיו? כי היינו צריכים כבר לעשות אתזה שהקמנו את המדינה.
במדבר פרק לג

פסוקים נ"ב-נ"ג

"וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת כָּל יֹשְׁבֵי הָאָרֶץ מִפְּנֵיכֶם... 
וְהוֹרַשְׁתֶּם אֶת הָאָרֶץ וִישַׁבְתֶּם בָּהּ כִּי לָכֶם נָתַתִּי..."

רש"י, פסוק נ"ב:

ד"ה והורשתם: וגירשתם.

פסוק נ"ג:

 ד"ה והורשתם את הארץ: והורשתם אותה מיושביה, ואז "וישבתם בה", תוכלו להתקיים בה, ואם לאו -לא תוכלו להתקיים בה.


אם אנחנו רוצים לשבת בארץ ישראל לדורי דורות כדאי להתעורר ולזעוק ערבים החוצה!!!!!!
לפני שיהיה מאוחר מידי!!!

ולרות
איך את קוראת אותה באופן קצת שונה?? את מעוותת אותה לחלוטין אם את עושה לפי מה שנראה לך מוסרי וצודק...
" "חותמו של הקב"ה אמת" -למה אמת ולא חסד? או רחמים? או ענווה? כי אם אין אמת החסד הוא לא חסד הרחמים הם לא רחמים והענווה היא לא ענווה. "
(הרב כהנא אמר את זה^)
זה מצווה וחובה מהתורה!! תוכיחי שלא!! תוכיחי לי לפי התורה שלא צריך לגרש את הערבים..!!
יש בתורה עניין של צדק ומוסר כי התורה קובעת את הצדק והמוסר, והם מופנים לאחינו היהודים ולא לאוייבנו הערבים.

אפשר מקור למצווה? ובעצי פרי של ערבים, מותר לפגוע?אחת מהשומרון
בס"ד
וללא אישור של סנהדרין או משו בסגנון אפשר לשפוט אדם למיתה?
וואי איזה חפירות בחייאת דינק מה עובר עליכם????שובי אמונה
זה ערבים אתם יודעות מזה??? כנראה שלא..
אין להם מקום בארץ הזאת!!!
ולא צריך לרחם עליהם!!!!
וצריך להראות להם שהם לא רצויים כאן!!!!
וצריך להעיף אותם מפה כמה שיותר מהר!!!!!!!!!!!
 
 
זה תורה, את יודעת מה זה? מקווה שכן..אחת מהשומרון
אשמח לפירוט. איך קובעים מהו כיבוש?אחת מהשומרון
בס"ד
הרי סה"כ זה לא שבאמצע מלחמה אתה יורה על עץ, כי הוא מפריע /מסכן אותך.
בתג מחיר עלולים להשחית עצים ושדות שלא בטוח שהם של גויים, והמטרה של זה- כדי לגרום לערבים לעזוב את הארץ (?).
(מבלי להביע התנגדות ב'תג מחיר'..)
 
תודה רבה!
לא הבנתי....כל הזמן שמח
זה כל כך פשוט אם הולכים לחווארה נירא לי שאין שם יהודים ובכל מקום יודעים זה לא כל כך קשה לזהות לפי המקום או לפי ידיעה אל תידאגי עוד אף פעם לא ראיתי שהיה כתוב בקול היהודי שהרסו ליהודי משהוא
 
אז בהצלחה .............................
 
ואם הם של אבותינו והערבים גזלו??אחת מהשומרון
את שואלת ברצינות?כל הזמן שמח
מה זה משנה?
 עכשיו זה בידים שלהם לצערנו,והדרך היחידה שלנו לקחת מהם זה רק על ידי זה.
גזל הגוי אסוררחלקה
 
לא מדוייק.אוהבתותךאחרונה
בס"ד בר"ה

מבחינה הלכתית נטו- אין בכך בעיה כלל.
מבחינה מוסרית- יש כאן כבר מחלוקת. (וכן מבחינה של השחתת המידות)
אסור לפגוע בעצים של ערביםרמ"ג
זה משום שהם שלנו בסופו של דבר ולא מחשש לערבים, ומותר כי באמת זהנ הדרך היחידה לכיבוש.
 
איך יודעים שעכשיו כיבוש?? צאי החוצה ותמצאי גבעה שאין עליה יהודים או ערבים או מטעים
-כל מקום שאין יהודים יש ערבים לכן כל מקום שאת מיישבת את כובשת!!!
אלו ואלו דברי ה' חייםאנונימי (פותח)
חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


שנים שאני חולם להקים מיזם כזה..יו0י

אולי יעניין אותך