או נכנסים או נעצרים?רכס רמת מגרון


ב"ה

כבר פעמיים שיצא לדרך מבצע 'או נכנסים או נעצרים' על ידי גרעיני הערים העבריות. למעשה, באחד מסבבי המבצעים הללו נטלה חלק גם משפחתי היקרה. בעיקרון, הרצון להכנס לשכם ולחברה בשנית אל עם ישראל הוא רצון טבעי נכון ומחויב מציאות הגאולה, על כן החלטנו להשתתף ולקרוא יחד עם אחרים להשבת השליטה הישראלית על העיר העברית הקדומה.


למחרת המבצע, שוחחתי עם בנות שהשתתפו בצורה פעילה יותר מאיתנו ובעצם 'הגשימו' את מטרת המבצע- הם או נכנסו או נעצרו. הם לא הצליחו להיכנס. לעומתן, קבוצת הבנים עמדה גם היא בקריטריוני המבצע: הם או נכנסו או נעצרו. הם לא גמרו את הטיול בתחנה באריאל, אבל הם כן כמעט גמרו אותו בהר המנוחות.


 בעקבות מבצע זה ותוצאותיו, עלינו לחשוב מחדש על קווי היסוד עליהם הושתת המבצע הנועז [ועלולים להנחות  גם את הסבב השלישי שלו]. המבצע, כמו מרבית המבצעים, מורכב מאמירה וממעשה. על כן, נבחן את שני המישורים הללו ואני מקווה שנלמד מתוכם לבאות.


א.  האמירה: 'או נכנסים או נעצרים'- זוהי אמירה מוחלטת, בעצם הדרישה כאן היא או הכל או לא כלום. החברים מכריזים שהם ילכו עד הסוף מבחינתם בניסיון להביא להגשמת מטרתם, הם מוכנים לשלם את מחיר המעצר על מנת לנסות להכנס לעיר אותה הם רוצים לייהד.


לגבי בחירת קו זה לפעולה, יש להעלות כמו נקודות:

א.      אז בסדר, אנחנו לא נרתעים ממעצר ואנחנו לא נרתעים ממכות ולא מחיילים ולא מערבים ולא מראש הממשלה ולא מאף אחד, אבל מהו הדגל שאנחנו בוחרים להניף? האם אנחנו חיים במציאות כזו שהדגל אותו אנחנו מניפים צריך להיות דגל של התמסרות טוטאלית גם במחיר אישי? בספרד, הדגל אותו הניפו ההרוגים על קידוש השם היה או להיות יהודים או לעלות על המוקד. מבחינתם- אין אפשרות אחרת, הרבה מהם אכן גמרו את חייהם על המוקד. המציאות לא איפשרה להם להביט אל המציאות בחיוב ולראות אפשרויות אחרות של בניין חיובי.


בניגוד לכך- המצב היום. המצב כיום הוא לא מוחלט כל כך. אנחנו לא נמצאים בין הפטיש לסדן. אנחנו נמצאים בעידן של גאולה, אנחנו בונים את החיוב ומאדירים  אותו עד אשר השלילי ילך ויעלם. אנחנו נכנסים לשכם כי שכם היא שלנו, אנחנו נכנסים לשכם כי זוהי נחלת שבט אפריים, כי זו העיר בה התהלכו אבותינו הקדושים, אנחנו נכנסים לשכם כי אנחנו עורגים אליה כפי שאנו עורגים אל כל ארץ ישראל בשתי גדות הירדן.


על כן, הקריאה שלנו לא צריכה להציב ברירה חיובית וברירה שלילית ולחייב אותנו לעמוד באחת מהן, אלא עלינו להתמקד בחיוב ובבניין וממילא- ילך השלילי וייעלם. אנחנו שבים לשכם וזהו. נכון, בתי כלא, מכות, איומים ומחסומים לא ירתיעו אותנו- אבל אנחנו לא נהפוך אותם לדגל.

הדגל היא שכם, היא ארץ ישראל. הדגל הוא הבניין, הגאולה.


המעצר הוא מה שינסה למנוע מאיתנו להניף דגל זה, אבל אנחנו לא ניכנע לו ונמשיך ללא לאות בדרכנו אל הבניין השלם. האמירה שיוצאת מהדרך צריכה להיות גם היא של בנייה וחיוב ולא של האדרת הקשיים בהם אנו עלולים להיתקל.

 

ב. ב.      בבית הספר להורות מלמדים שיעור חשוב של הצבת דילמה בפני ילד: אם ילד צריך ללכת לישון, לא פונים אליו ושואלים 'האם אתה מוכן ללכת לישון?', אלא שואלים אותו 'מי אתה רוצה שישכיב אותך לישון- אבא או אמא?', בעצם- אנחנו לא נותנים לילד ברירה אחרת מלבד האפשרות של ללכת לישון, הברירה היא בדרך הביצוע.


אנחנו נכנס לשכם. השאלה היא האם ניכנס עם אבא או אמא, אין שאלה בכלל מה יהיה אם לא נצליח. אנחנו לא נותנים בכלל מציאות למצב כזה. בסדר, אז הפעם לא הצלחנו- אנחנו נשוב. נשוב חזקים יותר, חכמים יותר ומאמינים יותר. אבל אנחנו נצליח.


בהגדרה מוחלטת של הצלחה- אין אפשרות אחרת מלבד להיכנס. כשמעצר מוגדר במטרת המבצע, בעצם- מי שנעמר הצליח. אבל באמת- מי שנעצר לא הצליח כלום. אנחנו לא רוצים להיעצר, אנחנו לא רוצים כלום חוץ משכם. [ותרצה, ושומרון ושתי גדות לירדן, זו שלנו זו גם כן].



ובמישור המעשי 2 הארות:

א.א..       אם כותרת המבצע הוא 'או נכנסים או נעצרים' דרך הביצוע הוא להתייצב מול הצבא ולהכריז 'אנחנו או נכנסים או נעצרים'. משהו מעין מה שעשו מסורבי העלייה ברוסיה בזמנו- להיעמד מול המחסום ולהמתין או לאישור כניסה או למעצר. וכך משמרת אחר משמרת לעמוד שם כל הזמן עד אשר ינתן אישור הכניסה.

להכנס דרך השדות והכפרים זה בעצם לא להציב ברירה כזו או אחרת, זה לקבוע עובדות בשטח. זה להיכנס וזהו. זה בעצם לא לקרוא את האמירה תחתה יצא המבצע לאור.

הערה טכנית.

 

ב. ב.      וזו נקודה חשובה בעיניי: זה מטומטם להיעצר.

אין ערך במעצר, המעצר לא מעצב את המציאות. אז נכון, זה מרגיז את החוקרים שמגיעים הביתה יותר מאוחר, אבל לא זה מה שיגרום לממשלה לשנות את שכם ויריחו משטח A לשטח C. אני בטוחה שיש מי שיחלוק עליי, אבל בואו נודה על האמת: המעצר בעיקר נותן תחושה לעצור שהוא עשה הרבה והמעשה שלו הוא נורא משמעותי וממילא- הוא נורא חשוב בפעילות הכוללת. מעבר לזה- ההשפעה של מעצרים הוא מוגבל ביותר.


אני לא  פוסלת לחלוטין מעצרים. כי כפי שכבר אמרתי, הם לא יפחידו אותנו, ולא בגללם אנחנו נימנע מפעילות מסויימת. א ב ל –

א.     א.  נעשה כל מאמץ שלא להיעצר, על פי רוב זה מתאפשר.

ב.      ב. נתכנן אירועים בצורה שבה הסיכוי למעצר הוא לא גבוה, או שנצמצם אותו במידת האפשר.

ג.      ג.  בטח ובטח שלא נהפוך את המעצר לסמל ולדגל שיש לשאוף אליו.


מרבית החבר'ה שמגיעים לאירועים מאורגנים הם בחורים ובחורות צעירים וצעירות ו[תסלחו לי] מתלהמים ומתלהמות שלא תמיד יודעים להפעיל שיקול דעת ענייני ומחושב. מי שנעצר בגיל 14 לא מודע למחיר שהוא עתיד לשלם. יכול להיות שהוא היה מחליט לשלם את המחיר הזה והמבצע הזה שווה את זה. אבל כמארגנים, או כמבוגרים יותר- יש לקחת בחשבון גם את השיקול הזה. זה אפילו לוקה במוסריות במובן מסויים, אנחנו כופים על ילדים, ילדות, נערים ונערות להיכנס למצב שלו היו יודעים מהי המשמעות האמיתית שלו-  בחיים לא היו מצטרפים.


גם אני בטווח הגילאים של 13- 17 חשבתי שאני מבינה לחלוטין את המחיר ואת הסיכון, ואני מכניסה את עצמי למצבים מתוך בחירה ורצון- ורק עכשיו את מגלה את המחיר שאני משלמת על זה. יש מקרים שגם אם היו מתרחשים עכשיו הייתי בוחרת לפעול בדיוק כפי שפעלתי אז, אבל יש מצבים שבמבט לאחור אין לי ספק שהמעצר שלי היה מעצר שווא.

 

אנחנו כל כך הרבה יותר שווים מהכלא, אנחנו יפים יותר, חכמים יותר, מאמינים יותר, נחושים יותר, טהורים ויתר ומה שלא תרצו יותר. מקומינו לא שם, מקומינו על הגבעות ובמרחבים. עלינו לעשות כככל שביכלותנו שלא לכלוא את המרחביות הפורצת, וודאי שלא להפוך את הכלא לדגל.

המרחב הוא הדגל, הוא הגאולה.

 

בציפיית הישועה.

 


אני לא יודע מאיפה את שואבת את המידע הזה !!otk100

קבוצת הבנים לא נכנסה לשום סיכון חיים !!!

 

3 ערבים [שיש שטוענים שבכלל היו מסתערבים...*] שזורקים אבנים לעבר גדרות ופחים [לא היה שום אבן בגובה הראש!!] ורצים אחרי קבוצה של 20 חברה' כשיש לה תמיד לאן לברוח זה לא סיכון חיים !!

 

רכב של ערסים שעוצר ומקלל וממשיך לנסוע זה לכל היותר מראה שהוא מפחד זה בטוח לא סיכון חיים !!!

 

 

 

מה חשבתם שערביי שכם יקבלו אתכם בסוכריות ???  {{{אפילו ממגרון לא ציפתם דבר כזה...}}}

 

זה שאנשים נכנסו לפאניקה בזמן האירוע זה בעייתי אבל לגיטימי,

זה שאנשים עדיין בפאניקה גם אחרי שהם מנתחים את האירוע בישוב הדעת לא מתקבל על הדעת !!!

 

*לעניין המסתערבים

יש טענה [ללא שום מידע] שהערבים שזרקו אבנים הם מסתערבים זה הגיוני מכמה סיבות

1. הערבים חיכו עד שהקבוצה תעבור אותם ולא ניסו להניס אותם אחורה, בזמן שהקבוצה עברה צמוד אליהם הם רק קיללו, אחרי שהקבוצה התחילה להתרחק הם התחילו לזרוק אבנים - האבנים נזרקו על גדרות ופחים שבצידי הכביש על מנת לעורר רעש ולהפחיד את החברה'

2. הצבא ידע בוודאות על הקבוצות שנכנסו ולא ניסה לעצור אותם

 

על פי ההיגיון הפשוט המח"ט ראה שעושים לו בלאגנים פעם אחר פעם החליט להפקיר אותנו לכאורה לשלוח אותנו להסתדר לבד עם הערבים של שכם, שלח לשם מסתערבים שיפחידו אותנו במחשבה שככה יגמרו לו הבלאגנים...

פחחח...קונספירציה הזויה.קטיף שנית


או- קיי.... מעניין....רכס רמת מגרון

זה ממש נחמד לחשוב שאלו היו מסתערבים אבל לאאנונימי (פותח)

צריך לחיות באשליה.....

ועכשיו לטענה העיקריתotk100

הרעיון שעומד מאחורי הסיסמא "או כניסה או מעצר" לעניות דעתי -

 

על מנת להזיז דברים צריך להפעיל לחץ, ברגע שהמערכת מבינה שכל שבועיים יהיה לא 20 עצורים שבעצם מבחינה חוקית כולם עצורי "מעצר שווא"

[לפחות בתכנון דובר שלא לעבור על שום חוק אחר - לא לתקוף שוטרים לא להשחית את הטיולית וכו']

 

בשלב מסויים הם יבינו שעדיף להם ללכת על האופציה של כניסה במקום להתמודד עם מעצר..

 

לא כל כך הבנתי את האופציה שלך בצורה מעשית - לעשות אותו דבר רק עם כותרת אחרת ?? איזה סיבה הגיונית שזה יעזור יותר ???

 

ולעניין המחיר שלכאורה משלם מי שנעצר

איזה מחיר יש למעצר על "נסיון כניסה לשטח A" [בהנחה של תקפנו וכו'] הסיכוי לכתב אישום במקרה כזה הם נראה לי יותר נמוכים מאשר שתלך ברחוב ופתאום יעצרו אותך שב"כ בחשד לרצח איזשהו ערבי מלפני אי אלו שנים...

ולמה לעזאזל לערוך חשובנפש כזה מול עיני השב"כ???אלירז

 

 

אין לנו עניין לידע אותם בשיקולים שלנו, מעבר לזה שהם מעוניינים שנחשוב בדיוק בצורה שבה את רושמת..

בצורה "בוגרת" ולא בצורה של "ילדים בני 13-18".

 

יקירתי-

אנחנו לוחמי חירות ישראל!..

[כמה מתאים- יום היארצייט למפקד יאיר.. מגניב]

המאבק עובר גם דרך הכלא.

גם ה"לכלוא את המרחביות המתפרצת" זו חירות וחופש.

זו בחירה.

 

וגם אז לוחמי האצ"ל והלח"י עברו דרך הגרדום ע"מ לומר את האמת האלוקית הצרופה.

האמת שמעל הכל.

וכן! הם היו בני 13-18!

את יודעת למה?

כי זה טווח גיל בלי חישובים תועלתניים פרטנים עתידניים,

ובלי שיקולי נוחות השייכים לעולם המבוגרים ה"חושב".

זה גיל שבו כל מה שחשוב זה הצדק והנכונות להילחם עבורו!

וכך העולם צריך להיראות..

 

זה המאבק הנכון!

בעיקשות!

ללא מורא וללא מחשבות כפירה.

יש אמת שחייבת להיאמר.

והיא תיאמר על ידינו!

בצורה הנוכחית, הפשוטה והלא פשוטה.

 

שנזכה לעשות את רצונו יתברך ולקדש את שמו, בלי שיקולים חיצוניים..

לא סתרת אותי.רכס רמת מגרון

בע"ה

 

אמרתי- בתי כלא לא יפחידו אותנו, אבל האם זה הדגל שאנחנו רוצים להניף?

 

 

בציפיית הישועה.

ואני אמרתי שזה חלק חשוב מאוד..אלירז

המעצר הזה..

והטוטאליות הזו היא כן חלק מהדגל שלנו..

"למות או לכבוש את ההר"

 

[מעבר לזה שחבר'ס תעשו טובה, אם אתם נעצרים שלפחות לא תהיה סיבה מטופשת

כמו העלבת שוטר.. ]

אף אחד פה לא העמיד טענהרמ"ג

רצינית מול מה שהיא אמרה. 

otk100  אתה סתרת את טענותיה למקרה הספציפי שהיה ולא לכל ענין הכניסה ללב שכם (כשהערבים שם לא ילדי ירושלים ומשפרים את העמדות שלהם מהמקרה הראשון למשניו)

 

אלירז-הסכמנו אם זה שלפעמים הדרך הטובה היא מעצר אבל צריך לחשוב, את אומרת פה אמירה לאומית בדבר הזה 

והמטרה שלך זה ליצור שינוי תודעתי את רוצה שהמסר יהיה " או נכנסים אםו נעצרים" ?? אמרת שזה עובד עליהם אם יעצרו הרבה. תאורתית נניח שזה נכון, עדיין זה מה שאת רוצה לשדר? לפעמים הדרך פעולה שנוקטים צריכה להיות שונה בתכלית השינוי מהאמירה שמנסים להעביר. לעניות דעתי זה תקף בהחלט במקרה הזה. בעיקר שכל ענינכם להעביר מסר לעולם כולו (פעילות מבורכת מאד!!)

עניינכם? אאוץ'....אלירז

"מה העבודה הזאת לכם.. לכם ולא לו.." וד"ל.


"או נכנסים או נעצרים" היא צורת פעולה שנקבעה עבור המאבק הנוכחי על שכם.

היא לא מונהגת בכל מאבק קיים.

ואנחנו לא חורטים על הדגל שום צורת פעילות, אלא קריאה בעיקר.

כיוון שצורת הפעילות משתנה מעת לעת ומנושא לנושא.

[בכלל אם היינו עקביים בשיטת הפעילות לאורך כל הדרך- היא הייתה הופכת ללא יעילה.]


כל מה שאני רוצה להגיד הוא-

שחשבונות נפש כאלו חשובים!

אך ראויים להיעשות מול האנשים שנוגעים לדבר ובאופן אישי.

ולא על גבי הפורום כשעיני הרשעים בולשות.

(זה עשוי גם לגרום להם (לחשבויינס) להיות יותר יעילים)

זו גם הסיבה שאני לא עונה ישירות לעניין.


שנשמע בשורות טובות! 

כיוון שרמ"ג היתה מהנעצריםרכס רמת מגרון

בע"ה

 

 

ואילו אנשים אחרים כאן [על אף שעומדים מאחורי האמירה] לא היו בכלל באירוע, אני חושבת שמגיעה כאן התנצלות לרמ"ג היקרה.

 

 

בציפיית הישועה.

מאיזה נעצרים היא היתה?אוריין
מהנעצרים השווים והחמודים.רכס רמת מגרון

בע"ה

 

 

איזה תשובה את מחפשת?

 

 

אשמח לשמוע התייחסות שלך, אוריין, לנושא המקורי.

 

בציפיית הישועה.

הבנו שיש לך טענות על כל מה שלא נוער למען מארגניםאוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק! 
מה איזה תשובה אני מחפשת? מאיזה נעצרים היא היתה... [לא שזה עקרוני פשוט אל תמציאי דברים, תודה]

לגבי הכותרת: אנחנו מציבים לצבא 2 אפשרויות. שיחליט במה לבחור בטוב או ברע.
או שיתנו לנו להיכנס ולשוב לשכם או שיעצרו אותנו [= משגע להם ת'שכל].
ואחרי הרבה פעמים כבר בעז"ה ימאס להם והם יעדיפו לתת לנו להיכנס.. [לדעתי זה כבר מתחיל להימאס להם]
אנחנו עושים את ההשתדלות שלנו ומקווים שה' יתברך יראה את ההשתדלות שלנו ויעזור לנו.. !
מקווים שאנחנו בדרך הנכונה...!  
בקשר למעצר- לא שאני חושבת שיש עניין להעצר אבל כשאני נעצרת אני יודעת שזה גאווה!
ואנחנו יודעים היטב מזה מעצרים וההשלכות שלהם. וזה לא מעניין אותנו כי יש לנו תורה ואידיאולוגיה. אנשים מתו בשביל הארץ הזאת. אז מה זה כבר להיעצר?
רצוננו להיות לעולם בני חורין חלומנו למות בעד ארצנו!!!!!!!!

אוריין,רמ"ג

אני שוב אומרת, תדונו בזה (אני לא כ"כ מכירה תהתנהלות של הצבא לגבי יוסף הצדיק אז אני משאירה אתזה למי שמכיר לעומק)

והגיוני שתקבעו שמבחינת ההתנהלות מול הצבא הססמא "או נכנסים או נעצרים" - תיהיה נכונה

אבל את השטח הציבורי אני קצת מכירה ואת המהפך לעם שמנסים ליצור הן בשכם הן בכל מקום אחר אני גם קצת מכירה

ואפי' ממהכרות הקטנה שלי עם זה אני אומרת שמבחינת סיסמא לעולם זה לא נכון, ולא מעביר את השדר שאת רוצה שהעולם יקרא  אולי מבפנים נראה לך שכולם מבינים את זה כמוך אבל לא! לא כל מי שרואה מודעות של זה בכל הארץ יקבל את זה נכון. זהו!

לסיכום: דברים שאת רואה מכאן הם לא רואים משם. ולכן להם-לעולם שלו את מעבירה את המסר זה לא צריך להיות כך

 

 

ונעבור לשאלה היותר שולית ומיותרת: כן גם אני בצעירותי (אם את שואלת, אז לא,לא שאני נגד אם צריך אבל לא יצא לי בזמן האחרון) נמנתי תחת הכותרת "ע-צ-ו-ר-ים" את שואלת איפה? רוצה פירוט? אז ככה: 12 וחצי-שער בנימין  12 ושלושתריבה 15-20 פעמים בגדי שמני, להמשיך? לא נראלי שאת מעונינת... לילה טוב! (כבר מאוחר למה את ערה בשעות כאלה??)

רמ"גגאוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
בסדר ויש הרבה אנשים שלא מקבלים את "ארץ ישראל ממשיכים ובגאון" ... נוו אז?
אני ממש לא מבינה מה הקטע לעשות סיפור מכל דבר?? מה הבעיה ב"או נכנסים או נעצרים"? אני עדיין לא הבנתי...

בקשר לשאלה המיותרת:
בסדר, לא התעניינתי איפה עצרו אותך באמת פשוט אנחנו מדברים על "או נכנסים או נעצרים" ואז היא אמרה שאת מהנעצרים ואנשים פה לא היו באירוע משו כזה... אז מה קשורים המעצרים שלך???? את לא נעצרת באו נכנסים או נעצרים.. קיצר הסתבכתי להסביר מקווה שהבנת.....
 

קשוט עצמך ואחר קשוט אחרים...לרכס..אלירז
לא הבנתי את הרמז.רכס רמת מגרון

אז כנראה שזה לא משנה.אלירז
כאילו את בעצמך לא היית, ציל.תירא-אל

בס"ד

 

אבל גם אני לא הייתי.

 

לקח לי הרבה זמן וייסורי מצפון להבין שהפעילות היא פעילות סביב ארץ ישראל.

כלומר- לא כולם צריכים להעצר, לא כולם צריכים לישון במאחז, ולא כולם עושים טלפונים. כל אחד עושה את מה שהוא יודע לעשות למען ארץ ישראל, ומהמקום שלו. בפעילות יש רבדים רבים, וכולם נצרכים.

אנחנו בפעילות לחיים שלמים, לא לשנתיים. ובמהלך חיים שלמים- נכון יותר שאני אתפתח אישיותית ומהותית, ותוך כדי אקפיד על קו סדיר של השתתפות בפעילות סביב ארץ ישראל מאשר שאני יישאר כל חיי במאחז.

הדילוג בין הרובדים השונים הוא הכרחי להתפתחות שלנו בחיים. לא תמיד צריך לגור במאחז הכי חדש, עבודה למען ארץ ישרל ברובדים אחרים גם היא נצרכת וחשובה.

 

לטעמי, כל אדם צריך לגור במאחז כדי להכיר ריח של אדמה- להבין את ארץ ישראל דרך השטח שממש מנהל לך את החיים. פינוי? אני לא מקבלת על זה SMS, אלא רואה את התיק שלי נגרר מהבית, ואת הקירות נופלים. משטרה? אני לא קוראת בפורום, אלא אשכרה רבה עם שוטרים. ערבים? אני לא נקראת בדחיפות לסייע, אלא רואה אותם מטפסים לי על ההר.

זה אחרת. כל אדם חייב לחוות את זה למען ההכשרה שלו כפעיל למען הארץ. שנתיים ככה, פלוס מינוס. להכיר את המציאות הזאת דרך הרגליים.

אבלללללללללללללללללללללללללל, אם אני אשאר כל חיי בין פינוי למשטרה לערבים- יותר מאשר נוכחות פיסית אני לא אועיל הרבה. לכן, הדאגה להתפתחות האישית שלי, תוך שמירה על פעילות סדירה עקיפה יותר- היא, בעיני, אמיתית יותר. כי השטח זה השטח, אבל לא כל העובדות נקבעות בו, אפשר להשפיע עליו גם קצת ממרחק.

 

הייתי חייבת לכתוב פה מתי שהוא את התובנות האלו שלי.

 

זה נכון לי, אני מרגישה. אולי עוד מישהו ילמד מיזה משהו.

 

יום נעים.

 

[אם כבר התחברתי...]

תירא-אל זה לא מה שהתכוונתי..אבל בקטנה.אלירז
אלירז ואוריין,רמ"ג

רק על תתחילו פה דיון על כמה פעמים נעצרתי ו"קשוט עצמך תחילה" וכמה פעמים אני הייתי בשטח וכמה ישיבות עשיתי על כל דבר. (לא צריך עוד דוגמאות קטנוניות על דברים שמתרחשים כאן...)

 

ואם נראלך של"רכסי" כדבריך יש טענות על כל מה שלא נוער למען מראגנים. אז יש לך טעות פטאלית

פשוט יש אנשים (לא להאמין) שבוחנים באוייבקטיביות פעולה, פעולה  וגם יש להם הערות בונות (עוד יותר לא יאומן!) וזהו.....

הקשוט עצמך דיבר על משהו אחר לגמרי..אלירז

מי שהיה צריך להבין- לא הבין וזהו.

כנראה הדגל החדש יהיה " או נכנסים או נכנסים" אני מסאנונימי (פותח)

ים זה רעיון טוב!

נכנסים ונעצרים, או שלא.אנונימי (פותח)

הסיסמא הזו נשמעת לי מופרכת מעיקרה ממילא, כך שמצחיק לדון בה בכלל.

רק מי שיכנס יעצר, מי שלא - למה שיעצר?

 

הרי הדרכים פתוחות באופן תדיר.

הגישה לציון, זה כבר בעיה אחרת.

אחויה.. נראה לי אתה בכלל לא עוסק בסוגייה..אלירז
אתה אולי מדבר על כניסה ברכב...otk100

ואתה מוזמן לנסות לארגן קבוצה שתכנס רגלית בלי שהש.ב.כ. יעלה עליך [האזנות וכו'] ושהצבא ינסה לעצור אותך...

ברסלב שכם...ארץ הקודש

מה אתה מדבר...אני ראיתי במו עיני אנשים שנעצרו בכניסות של "גרעין שכם" למרות שלו נכנסו לשכם, אז כנראה שאתה לא מכיר מספיק את העובדות, הייתי ממליץ לך לבדוק לפני שאתה קובע משהו.

שאלה אחרתאנונימי (פותח)

מי שולח נערות צעירות באמצע הלילה להסתובב בשכם?

זה מסוכן!

אלף חברה בפורום ואף אחד לא יכול/רוצה לענות ברצינותאלחנן

חוץ מהמצאות מוזרות (מסתערבים.....בחייאת.....)

ההתנהגות של הערבים זה התנהגות רגילה ופחדנית

לא מכירים שבפינוי כשוטר תופס מישהו כולם צועקים במקום לעזור וכשהשוטר רחוק

אולי מעיזים לזרוק אבן מסכנה

ותיהיה בטוח שאם זה היה מסתערבים לא היה להם בעיה לפוצץ אותכם במכות 

(כמו שהיה בחוות גלעד)

ברגע שיהיו עשרות אלפי בנים בשכם, הבנות לא יגיעו...א"י בנשמה

בס"ד

לגלות לכם סוד??
אף בת לא אוהבת לחטוף מכות משוטר/ערבי !!

אז למה הם שם?
כי אתה לא שם, ושכם עדיין נטושה!

אז מה עושים???
מביאים את כל הישיבה שלך ואת כל הישוב שלך, והבנות בשמחה יקטרו מאחור.
 

מה? אם הם לא צריכות להיות שם שלא יהיו ! בלי תירוציאנונימי (פותח)

ם!!!!!!!!!

אז שהבנים ילמדו תורה והבנות ישטפו כלים,וא"י?א"י בנשמה

וארץ ישראל תסתדר לבד!

(שלא תבינו לא נכון, בנים צריכים ללמוד תורה,אבל צריך לשלב בזה מעשה)

כתבתי קצת חריף, אבל הכוונה היתה...א"י בנשמה

בס"ד

 

מניעות תמיד יש.
לו יש בגרויות, ואותו צריך לתורנות מטבח,
אבל ליהודי צריך להיות אחריות על הגאולה.
הוא מחוייב להאמין שביכולתו לפעול ולשנות.

קוראים לזה "לתקן עולם במלכות שד-י"
וזאת הסיבה שבנות נכנסות לשכם.

כי יש לנו אחריות על א"י!
ואם אתה לא שם, היא שם, כי משהו חייב להיות שם.

 

וכל מי שאין בו יראת שמיים--אף על פי שחכמתו מרובה,אנונימי (פותח)

 

דיי נייק "השם של כולם"!!בן של מלך

^^^!! אתה לא יכול לפתוח ניק נחמד לעצמך?אלירז
^^יש לי מספיק(=בן של מלך

חח יא'צדיק! התכוונתי ל"השם של כולם"..אלירז
הבהרות וביאוריםאנונימי (פותח)

קראתי בעיון את הדברים שנכתבו ובע"ה אנסה לבאר ולפשט קצת את מה שעומד מאחורי אירועי הכניסה או מעצר,

ראשית אזכיר כי ישנה כותרת מרכזית נוספת לאירועים והיא קבר יוסף עדיין נטוש

עכשיו אסביר מה עומד מאחורי קווים אלו --  במסגרת הפעילות לחזרה לעיר שכם בנינו תוכנית של שלושה שלבים של פעילות , שלב הדרישה -להסיר את החרפה ,נותנים שכם להתישבות ,הפגנות במחסומים ובמצפה יוסף וכו..שלב המחאה --הגעה למחסומים ,מסע הערים העבריות ,איפה האחריות איפה הבושה וכו..חשוב לציין עוד לפני שאגיע לשלב השלישי שבו אנו עוסקים היום שבמקביל לשלב הדרישה לחזור לשכם ולחדש את הנוכחות בקבר יוסף ושלב המחאה בנושא שבא אחריו ראינו ב"ה לא מעט תוצאות חיוביות--הכנסת שכם והדרישה בנושא קבר יוסף (וגם יריחו)למרכז התודעה בקרב ציבורים רחבים עד לביקורים רמי דרג של רבנים ראשיים (פעמיים השנה לראשונה מזה עשור) רמטכל מקובלים וכו.. קצב הכניסות והנכנסים לקבר יוסף בשכם הוכפל ושולש פי כמה,ולא לשכוח שיפוץ המתחם כולו שלמרות שחלקו החיצוני נעשה בידי קבלן ערבי,מומן שולם וסוכם ע"י צה"ל,וקצב הכניסות ללא תיאום גבר גם הוא בצורה ניכרת במשך השנה וחצי האחרונות,יחד עם זאת חלו גם תהליכיים שלילים ועיקרם נובע בחששות למסירת קבר יוסף לאחריות הערבים גם במקרה שיאפשרו שם נוכחות יהודית מסוימת ובכלל ראוי להדגיש שלמרות הכל אין שום שינוי מדיניות ביחס להחזרת המצב לקדמותו בקבר יוסף,ולמה אני מזכיר את כל הפירוט הזה ? מכיוון שלאחר חשיבה ומתוך הנחה שהבשילו התנאים והגיעה העת לעבור לשלב המעשי בו המילים הופכות למעשים והתחלנו לפעול קודם כל מיד לאחר השיפוץ הצבנו אמירה שקבר יוסף עדיין נטוש רצה לומר איננו מסתפקים במה שנעשה ואנו דורשים כניסה חופשית לקבר יוסף עכשיו במסגרת דרישה זו מול הצבא שלא התממשה עדיין ,הבנו  שיש צורך לשדר לציבור שבלי לשלם מחיר לא נצליח לשוב לשכם ויחד עם זאת לנהוג באחריות ותוך שיקול דעת בעיקר ביחס למורכבות הביטחונית שבכניסות הלא מתואמות לשכם לכן התחלנו את השלב המעשי ובצורה מדורגת  אמרנו או כניסה או מעצר זאת אומרת או שתכניסו אותנו לשכם או שתעצרו אותנו על זה שאנו רוצים להכנס לשכם,אלא,שבגלל שהצבא לא רצה לעצור נוספה אופציה נוספת לפעילות,שהיא כניסה ומעצר באופן שמתיש את הצבא כך שיבין שעדיף לאפשר כניסה חופשית לקבר יוסף מאשר לרדוף אחרי אנשים מסביב לשכם,באירוע האחרון שלא כמו באירוע הראשון החליט הצבא לא לרדוף אחרינו ולכן נדרשנו להיכנס יותר לתוך שכם קרוב מאוד לקבר יוסף ועדיין בשיקול דעת,לכן כשראינו שנוצרה מציאות שעלולה להתפתח למצב של סכנה יצאנו מהעיר ולא הר המנוחות ולא נעליים!!!היתה  בסופו של דבר קבלת החלטות נכונה וכולם ללא יוצא מהכלל שבו בשלום,כמובן שישנה הפקת לקחים מהאירוע כמו בכל אירוע  וודאי אירוע מורכב שכזה והם לדעתי-שיפור היכולות האבטחיות לקבוצות שנכנסות שיפור היכולות הטכניות להגעה למקום ובראש הראשונה יצירת רוחב ציבורי פסיבי לאלו שנכנסים בפועל וזאת ע"י אירוע ציבורי בסגנון נותנים שכם להתיישבות 2 לגיבוי הנכנסים ואף הדרישה מצהל לאבטחם וגם ע"מ לחדד הדרישה ולהסביר יותר מה אנחנו רוצים להשיג בשכם ומה שאנחנו רוצים להשיג בשלב זה  הוא לחזור לשכם ולהשיב את השליטה היהודית בקבר יוסף ואת המסר לדעתי נעביר באירוע גדול שנעשה במקביל לכניסות בחודשים הקרובים אולי חודשיים

נ.ב כיום הכלי המרכזי של הצבא לבלימת הנכנסים לשכם הוא מעצרם הבנו ששבירת הכלי ע"י הגכחתו במסגרת מבצע מעצרים בכניסות תחליש אותו וזה אכן מה שקורה בשבעות האחרונים צהל רודף פחות ועוצר פחות נכנסים לשכם בכניסות השונות אני מניח שהתשובה שלי לא מלאה ואולי יכולתי גם להרחיב יותר בנושא היתרונות והחסרונות שבמעצרים של החברה בכל מקרה השתדלתי לבאר חלק מהטענות והדברים שנכתבו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דעתי..~א.לאחרונה

כתבת: "אנחנו כל כך הרבה יותר שווים מהכלא, אנחנו יפים יותר, חכמים יותר, מאמינים יותר, נחושים יותר, טהורים ויתר ומה שלא תרצו יותר. מקומינו לא שם, מקומינו על הגבעות ובמרחבים"

 

האם את מסכימה שכל הכרוך ביישום ערך כה גדול הופך לדגל ולא ניתן לנתק את זה מזה? משמע- אם רוצים להיכנס לשכם (לדוגמא) וזה הדגל שצריך להניף, אז אף המעצר הכרוך בו- הופך לדגל. זה דברים שבאים במחובר..

 

בנקודה מסוימת אני כן מסכימה איתך ובנקודה אחרת לא: את המעצרים בלבד לא צריך להניף כדגל- אמת. אבל גם לא רק את דגל ההתיישבות בגבעות. במאבק על ארץ ישראל צריך להניף כמה דגלים והדגל הכי גדול שצריך להניף הוא דגל התודעה. התודעה שרווחת בציבור היא זו שממשיכה להתפשט ולהרוס את כל העומד בדרכה ועליה צריך לעמול. מעצרים הם פתרון נקודתי. על ההשפעה על הציבור, על אחינו.. –צריך לעמול. יש עניין להבנות ולבנות את היסודות מלמטה. מחדש..

 

שנצליח לעשות רצון ה' באמת  

רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א

בס"ד

 

שלום לכולם!

כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?

 

עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
כזכור במו"מ הקואליציוני, סמוטריץ' רצה ביטחון, בליכוד התעקשו. בסוף סוכם שהוא יקבל שר במשרד הביטחון עם אחריות על החלקים האזרחיים.


אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".


אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.

חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


אולי יעניין אותך