לאחר מחשבהמופים

בכל המריבות שלכם עם הצבא 

יש כאן שתי שאלות - האחת היא שאלה מוסרית, והשניה שאלת פרקטית

 

 

נתחיל מהמוסרית

אם נערי יצהר חושבים שהצבא לא מיצג את עם ישראל, ומבחינתם הוא צבא רשע, אני יכול להבין דעה כזאת. סאטמר למשל לא היו מנסחים את זה טוב יותר... ואני יכול להבין שהם חושבים שהצבא בא להזיק להם, ומותר להם להכריז עליו מלחמה, ועביד איניש דינא לנפשיה

אז לפנצ'ר גלגלים אני מבין, לשבור מוצב אני מבין, אפילו לנפץ זגוגיות אני מבין, כל זה פעולות נגד הצבא, ואתם חושבים שהוא צבא רשע

אבל הבנתי שזה לא רק זה, אא יורים על חיילים ומקללים אותם. מי התיר את זה? מה הם עשו לכם? אז מה אם הם לובשים מדים? כל מי שלובש מדים אשם במעללי הצבא?

אולי תירקו על אבא שלכם, כי אתם עצבניים על הצבא? אולי תרביצו לאשה ולילדים שלכם, כי הצבא הזה חצוף והורס בתים לא בצדק?

מה הקשר בין הכעס שלכם על הצבא לחייל המסכן שלא עשה כלום?

 

 

ונעבור לבחינה הפרקטית.

האם יעיל מה שאתם עושים? האם זה מקדם משהו? האם יש להם סיכוי להרויח משהו בצורה כזאת?

אתם רוצים להילחם בצבא, אתם חושבים שהוא רע ואין אפשרות להשפיע מבפנים.

אז מה? זה לא אומר לפעול בלי מחשבה. 

 

א. טרור לא עושים בלי תמיכה אזרחית נרחבת, ובלי מוכנות להסתכן. 

זה נכון שאפשר לנצח את הצבא הישראלי ע"י טרור, ואנחנו רואים בעינינו שהממשלה מתקפלת עם טרור, אבל מדובר בטרור שהורג, ובטרור ממוסד ומאורגן, לא בפינצ'ור של כמה רכבים. אם אתם רוצים לעשות טרור, אתם צריכים להיות הרבה יותר אנשים ולהכאיב הרבה יותר. ואת זה אתם לא רוצים לעשות (אני מקוה, ואני גם די בטוח. אף אחד ביצהר לא ילך לעשות פיגועי התאבדות, ה' ישמור)

 

ב. טרור לא משתלם לכם לעשות. יש ערבים, גם בהם הצבא מטפל. אי אפשר לסמוך עליכם בלבד במלחמה עם הערבים וחייבים את הצבא הישראלי, כך שאתם לא רוצים להכניע את הצבא אלא רק לעצבן אותו. אין אפשרות להילחם במישהו ולשמור עליו באותו זמן

(עכשיו בבקשה להגיב לעניין, חבר'ה...)כתר הרימון
נראה לי שאתה קצת מתבלבלאבא שמואל

אני לא יכול לדבר בשם יצהר.

 

אין לי מריבה עם הצבא, בעצמי הייתי חלק ממנו.

יש לי בעיה עם יחידים שמתנהגים באלימות כלפי, ולא משנה לי אם הבגדים שלו בצבע כחול/ירוק/שחור/צבעוני.

 

התנהגות באלימות - למשל: אכיפה לא שויונית, ולא מידתית.

אין שליח לדבר עבירה - לא מתקבלת טענה של שליחות בביצוע מעשה המנוגד לחוק, אחריות אישית למבצע.

 

מדינת ישראל כפופה לתורה ולא להפך!

 

למשל: מדינת ישראל לא יכולה להחליט סתם כך לעקור עץ פרי בארץ ישראל. נניח שיצאה החלטה (שגויה-[כלשון פוליטקאים בנושאים אחרים]) כזו ואני פקיד שאמור לבצע את ההחלטה, או חייל/שוטר וכד', אסור לי לבצע החלטה זו, ואם בכל זאת בצעתי אותה- מלא האחריות תהיה עלי.

 

לגבי יעילות - נראה לי בפשטות שניתן ללמוד מיחס המדינה כי זה יעיל, אחרת המדינה לא היתה עושה רעש מקצת אויר שיצא מצמיג.

אתה עוד פחות מחמיר ממה שכתבתימופים

אתה בעצם מעריך את הצבא, אתה רק אומר שמי שבא לפנות, מותר מבחינה מוסרית לפגוע בו

 

אז לא עליך דיברתי

 

דיברתי על מי שפוגע בחיילים באשר הם, רק בגלל שחיילים אחרים עשו נזק

 

 

ולגבי יעילות, נראה לי שהמדינה עושה רעש מאוויר שיצא מצמיג בשביל להכפיש אותכם, לא בשביל משהו אחר

אני חושב שאתה תאלץ לחפש אותם בנרותמרדכי
עבר עריכה על ידי מרדכי בתאריך י' בניסן תשע"ד 11:43

בס"ד

 

אמונם זה השם שיצא לנוער הגבעות ול'ימין הקיצוני', אבל רובם הגדול לא יבוא סתם וירביץ/ירק/יפגע/יקלל חייל רק בגלל שהוא חייל ולבוש כרגע במדים. אלא באמת כשבאים לפגוע ולפנות אז נלחמים, אבל זה לא נובע מתוך שנאה כלפי החייל הפרטי, אלא זה נובע ממלחמה על הבית ועל הרכוש הפרטי שלנו.

 

*הדברים נכתבו לאיך שאני מכיר את המצב.

אף אחד לא פוגע סתם בחיילים!!!!חסוי123

אף גבעון לא הולך ברחוב ורואה חייל ואמור בוא נרביץ לו,תוציא לך את הסטיגמה הזאת מהראש!

אבל כשחיילים נכנסים ליצהר (לדוג' המח"ט) אז זה בד"כ לרעת יצהר מכיוון שהם יותר מזיקים מאשר מועילים,

כן כשפירקו את האוהל הצבאי הגיעו אל החיילים ואמרו להם- אין לנו משהו אישי נגדכם אלא נגד הפעולות נגד יהודים

שלמוצב הזה יש חלק בהם,ובאמת החיילים נסעו משם בלי הפרעה ואז פירקו את המוצב

נתחיל מהרמה המוסריתטוביה2
אני מטיבעי אדם שנטיתו היא לאלימות לכן למדתי לא לסמוך על עצמי כדי להכריע מתי מותר לפגוע באחר
למזלי כאדם המשתדל ללכת בדרך ה' יש לי שולחן ערוך ושאר פוסקים כדי לדעת מה מוסרי ומה לא
אומנם יש בעיה שרבנים לא תמיד מוכנים לדון ולפרסם פסקים שמתירים פגיעה בשחורי המדים מהסיבה שהם לא רוצים להסתבך.

מעיקר הדין בפינויים האחרונים ביצר היה עדיף מעיקר הדין להרוג את כ400 החיילים שהגיעו מאשר ליבעוט בכלב שנבח עליהם
דינם של הקלגסים היה פשוט דין של 'בא במחתרת' ולכן לפי ההלכה הם נחשבו למתים מהלכים שין בעיה לעצור את הילוכם (לתשומת הקוראים. בא במחתרת נחשב למת ולכן אין אפילו דין של מצווה להצילו באחד מאיברו )
אין מדובר כמובן בדיני נפשות שבשבילם צריך בית דין סמוך אלה ברובוטים חסרי חיים שהזקה להם מותרת עד שאחרון כלי ההרס יצא מהישוב
גם לאחר מיכן מותר היה לזרוק עליהם אבנים מאחר שהם גזלנים ומותר לפגוע בגזלן (אומנם לא לסכן חיים) אבנים מהגודל שנוח לזרוק לא נחשבות לדבר מסכן חיים ולכן מותר היה לזורקם


צריך במובן לדון מבחינת היעילות (ולכן אני חושב שאסור להרוג חיילים אני רק חושב שאי אפשר להתחבא בדיון מאחורי כל מיני טענות מוסריות מזוייפות) ומאחר שבכול ישוב היום יש לפחות כמה עשרות בתים לא חוקיים אני חושב שצאיך לדאוג לכך שלא יוכלו פשוט להביא כלי הריסה ולהרוס ולכן פרקטית ראוי לפגוע במה שאפר שלא מסכן את חיי ברגע זה.


לגבי פגיעה שלא בשעת פינוי. אני חושב שמותר לפגוע באדם אלים שלא מוכן ללכת לבית דין לפחות עד שווי הנזק שעשה לי (ובזה לא גרוע הדין מול הצבא מאשר מול אדם פרטי) משמעות הדבר שמותר חופשי לפנצר או לזרוק אבנים על גיפים מתי שאני רוצה
לא בכל דבר יש תועלתי.ל.

מי שעושה תג מחיר אחרי פיגוע חושב שזה יעצור את הפיגועים?

 

זה לא יעצור אבל יש ענין "להחזיר להם" זה לא מריבות קטנוניות של ערסים אלא מלחמה על ארץ ישראל.

 

אם צהל הורס בית אז יש כאלה שהורסים לצהל בתור צבא.

אם צהל שורף לראובן בית אז ראובן ישרוף בית לצבא.

 

כן,בשביל להחזיר לו ולהראות לו שהוא לא רצוי.

 

לפעמים גם יש תועלת אבל לא בטוח שתמיד רק זה השיקול.

לא נשמע כל כך הגיונימופים

אם אין תועלת ויש נזק, אז למה לעשות מעשה?

רק כי מעצבן אותך?

אז מתאפקים

 

בכל מקרה יהרסו בית.י.ל.

השאלה איך השוטרים יצאו אחרי ההרס. פצועים או מחובקים.

 

זה לא יעצור את הפינוי הבא אבל יראה תגובה של:אנחנו לא ילדי כאפות.

 

 

(שכחתי לציין בהודעה הקודמת,דברים שאמר לי תושב יצהר...)

מה אכפת לנו מה הם חושבים עלינו?מופים

זה נשמע יותר רומנטי כשאתה מתנגד? זה הענין?

אם אתה לא מועיל כלום, מה הרווחת שלא יקראו לך ילד כאפה? שיקראו לך צינצנת מצידי, את מי זה מענין?

 

במיוחד שזה במפורש מזיק. ונהרסו 7 בתים רק בגלל זה

בטח שאכפת.י.ל.

(מדובר במצב שבו אין תועלת,למרות שברוב המצבים יש תועלת בפגיעה ברכוש צהל\ערבים)

 

אם מישהו יבוא ברחוב ויתן לך מכות וילך,ויש לך יכולת להחזיר לו אחכ,לא תחזיר לו?

 

ואם תדע שזה שתחזיר לו לא יגרום לו להפסיק להרביץ לך?

לאמופים

נו, זה בדיוק מה שאני אומר

 

יש רגשות של נקמה, טוב להכנע להם?

במיוחד כשאני יודע שאחר כך אני אסבול יותר?

 

מה הענין לסבול?

אם לא תחזיר לו אין הרבה הבדל בינךי.ל.

לבין הדת הנוצרית.

 

חבל שלא נולדת בפולין אה?

 

שם הפריץ היה מרביץ ואף אחד לא העיז להחזיר לו....

דת?מופים

מה הקשר לדת?

אני מדבר על חשיבה ועל התגברות השכל על הרגש

 

הנצרות חינכה לא להחזיר גם כשזה יעזור מתוך חסידות של שטות

 

(אגב "יתן למכהו לחי ישבע בחרפה" כתוב כבר באיכה, זה אחד מסימני העניו. כך שזה לא המצאה של הנצרות...)

 

ולגבי הפריץ, אני אישית לא נוהג לזלזל באבותי ורבותי. הלואי שאגיע לדרגה שלהם

זה משהו מאד ציוני ומרדני להחליט שאנחנו מחריבים את העולם הישן, וחושבים שאנחנו יותר טובים מהדורות שעברו.

והזילזול שנשמע מדבריך לדעתי אין לו מקום.

זה מה שאמרתי:תחזור לפולין.י.ל.

אז יש לי משהו לחדש לך:אנחנו בארץ ישראל ונרצה או לא נרצהאנחנו לקראת הגאולה והגיע הזמן שנפסיק לפחד

 

ולהתנהג כאילו אנחנו בפולין.

 

אני לא מזלזל בהם אני חושב שהגישה של:לא להתגרות באומות וכל החרטה הזאת עבר עליה הכלח מזמן.

אני לא מחריב את העולם הישן אבל זה שהעולם הישן נולד לתוך מציאות עגומה של:אני היהודי המושפל והמסכן שצריך להודות לגויים על כל נשימה שהגוי מרשה לי בטובו לנשום.

 

זה לא אומר שאני צריך להמשיך בגישה הגלותית הזאת.

 

מרביצים למישהו?הוא צריך להחזיר בלי קשר לצבע הבגדים של המרביץ.

מי שמרביצים לו בלי סוף והוא לא מחזיר שלא יתפלא שמרביצים לו בקלות שוב ושוב

עברנו לויכוח אידאולוגימופים

כי אני הרי חרדי גלותי (ספרדי, אבל לא משנה לעיקרון)

 

מי שמרביץ למי שחזק ממנו בהרבה, שלא יתפלא אם הוא יחטוף פי אלף יותר מכות

 

אם יחטוף.לכן אף אחד לא בא מול הגיפיםי.ל.

והתחיל לזרוק עליהם אבנים.

 

באו מרחוק שלא יצליחו לתפוס אותם ככה שכמה שיהיו חזקים מהם לא יחזירו להם.

 

לא באים מולם חזיתית כי זה לא אפשרי אבל אם עוקצים ובורחים זה אפשרי גם בלי לחטוף אחכ.

 

וזה שאולי יפנו אחכ ואולי הפינוי לא היה אמור לקרות ורק בגלל שזרקו אבנים החליטו לפנות   זה לא אומר שצריך לשבת בלי תגובה.

זהו, שאתה לא מסביר למה זה לא אומרמופים

למה אתה דואג רק את הדאגה המיידית - שלא יתפסו אותך אישית

ולא דואג את דאגת השכנים שלך שיהרסו להם בית?

??? מה הקשר??מי שעשה את זה דואג את דאגתםי.ל.

ורק בגלל זה הוא עשה את זה

אם אין מאק על בתיםטוביה2
אז אל תשכח שגם הביית שלהם לא חוקי מה מבטיח שלא יהרסו להם את הבית

בפינוי אלים אני דואג שלפחות יהיה מדובר במצע מסבך
את האמת, מעניין מה היה קורה אילו לא היה את האלימותמרדכי

בס"ד

 

  • האם כל להקת המגנים הייתה מגנה את ההרס של אותם הבתים? 

אני מעריך שרובם הגדול לא היה פותח את הפה. נכון שגרשון מסיקה היה מדבר ועוד כמה אנשי ימין בולטים. בבית היהודי חלקם היו אומרים משהו נגד הפינוי, לוקחים משככי כאבים והיו נשארים לשבת בממשלה שהורסת סתם בתים. בליכוד עוד כמה היו מגנים, אבל ממשיכים לסדר היום. 

 

  • האם יצהר הייתה נהפכת למקום רגוע יותר?

כנראה שלא. זה כבר זמן רב, עוד הרבה לפני אירועי האלימות שהיו שם בשבועות האחרונים, שתושבי יצהר "זוכים" לנוכחות קבועה של משטרה שמציבה שוטרים ללא תגים שמתגרים בתושבים ומחכים שמשהו יתקוף אותם בכדי להוסיף עוד עצור לאוסף. וכמובן שצריך להזכיר את ההתנכלות לבעז אלברט, תושב יצהר, שנעצר ללא שום סיבה מיוחדת אלא רק כי כך חשקה נפשו של ליצן בלון. כך שאני מתקשה להאמין שאם תושבי יצהר לא היו מגיבים להרס הם היו זוכים לחיים רגילים ללא הפרעות מצד כוחות הביטחון.

 

  • האם זה היה מונע את הפינוי הבא?

לא בטוח. אם רואים שהמתנחלים מתפנים ללא בעיות וזה היה עלול לגרום רק להגברת הפינויים, אם רואים שזה כ"כ פשוט.

 

  • האם זה היה מוריד מיצהר את השם הרע שמנפיצים עליהם בכל מקום?

חד משמעית, לא!

 

כמובן שאלו רק השערות שלי וזה באמת מעניין ומסקרן מה היה קורה אילו...

לגבי הפנוי הבא זה ברור שזה חשובמינימאוס2

במגעים  שהיו עכשיו עם הערפים וג'ון קרי

דובר שעל הגושים החזקים עם ההתנגדות העקשת יהיו חילופי שטחים

ועל המקומות האחרים יהיה החזרה... (עפ"ל )

 

זה לא היה מונע את הפינוי הבאדי"מ

זה היה רק משננה את התאריך שלו.

אין עניין "להחזיר לו" כשמדובר על יהודים.די"מ
אם יהודי בריון היה מרביץ לך באמצעי.ל.

הרחוב והולך,לא היית מחזיר לו אחכ?

לא רק בשביל "להראות לו"די"מ
אלא כדי למנוע ממנו לעשות דברים כאלה שוב
ואם זה לא ימנע את זה שהוא יבוא שוב ושוב להרביץ לך?י.ל.

לא משנה מה יקרה הוא לא יפסיק להרביץ לך,לא תחזיר לו??

זה לא המצבדי"מאחרונה
חוץ מזה שעכשיו הצבא יפחד להיכנס ליצהר בלי כחי.ל.

גדול ולהביא כח גדול זה לא ככ פשוט לאורך זמן.

 

מה שאומר שאם אין כח גדול אין משטרה וצבא ביצהר.

 

וזה מה שהם רוצים.

מוסרית-מה זה?די"מ

יש תורה אפשר להתווכח אם זה מותר או אסור.

חייל משתייך לגוף שהרס לי את הבית ושהולך להרוס לי את הבית ולכן מדין "עביד איניש" מותר לי לפגוע בו.

 

פרקטית-אנחנו ממש לא רוצים להילחם בצבא,זה הכרח.

אבל כן לפנצ'ר את המח"ט בגדול זה יעיל להרוס את המוצב שהיה ב670 זה מאד אבל מאד יעיל לביטחון של יצהר ולמניעת דירסת ילדים על ידי ג'יפים.

אנחנו לא רוצים להילחם בצבא כמו שהינו נלחמים בו אם הוא היה מורכב מגויים,כיוון שזה יהודים כשאפשר עדיף בלי אלימות.

 

 

א.אף אחד לא עושה טרור ליהודים טרור זה פגיעה באוכלוסיה אזרחית על מנת ליצור בה פחד,צה"ל זה לא אוכלוסייה אזרחית,וערבים בעז"ה יבוא יום וזה יהי הטרור אמיתי ולא קישקושים על מסגדים.

 

ב.הסיבה היחידה שאנחנו לא יכולים לדאוג לעצמנו זה כי השלטון מונע ממנו להחזיק בנשק.

אבל בגדול ביצהר ממש לא צריך צבא בטח לא על בסיס קבוע.

אזמופים

כשאני אומר מוסר, אני מתכוין לאיך שהתורה מלמדת אותנו

התורה לא מחקה את המוסר, היא רק אמרה מה הכללים שלו

 

אני לא רואה איך התורה תתיר להזיק לכל מי שמשתייך לגוף שהזיק לי, כל עוד הוא לא בהזיק בעצמו

אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה?

איפה מצינו בדין של עביד איניש שמותר להזיק גם לאחרים,רק בגלל שהם "שייכים לאותו גוף"? יש מושג בכלל בהלכה ל "גוף"?

 

 

לגבי א -אני יודע שאתם לא עושים טרור, זאת בדיוק הטענה שלי, שכל זמן שאתם לא עושים טרור, זה לא יעיל. נשמע שאתה מדבר על ערכים, האם זה מוצדק לעשות טרור או לא, כשאני מדבר בחלק הזה רק על הפרקטיקה - האם הטרור החלקי הזה יעיל

לגבי ב- גם כאן אתה לא פרקטי, מה אכפת לי מה הסיבה? תכל'ס אין לכם אפשרות להחזיק נשק, אז אתם צריכים את הצבא. מה זה משנה שזה בגלל השילטון? בסופו של דבר אין לכם נשק, ולא מעשי שתגנו על עצמכם לבד.

הם בורג קטן במערכת.די"מ

בלי הבורג זה לא היה קורה.

 

כמובן שאני לא יפגע בנפש בחיילים שלא קשורים בכלל,ופגיעה ברכוש הצבא זה לא קשור לחייל הפרטי.

 

א.אמרתי לך שאין לנו עניין לעשות טרור לצבא,וגם אם נירה על חיילים זה לא טרור כי הם לא אזרחים ובכל מקרה אין לנו עניין כזה (אלא אם כן זה חייל גוי)

ב.אז אמרתי,טרור כנגד יהודים אנחנו נגד.והצבא לא יעזוב באמת ואם הוא יעזוב באמת אז נוכל להשיג נשק.

יצהר בנויה בחלל החיצון, על כוכב בפני עצמה.ותן טל

 

היא לא בתוך חבל ארץ, שנמצא בתוך מדינה, שנמצא בתוך המזרח התיכון, עם יחס קצת לא פרופרציונלי של ערבים מול יהודים - 500 מליון ערבים מול 6 מליון יהודים.

 

נכון, יצהר יכולה להסתדר לגמרי לבדה בכוכב שלה בחלל החיצון.

 

מדהים הבורות, הבורות...

 

ואיך אומרת פייגליניזית: פפפפפ

שכחת דבר אחד קטן.....י.ל.

"אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר"

כן?ותן טל

ומניין לך ש"אנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר" - זה לא צה"ל בדיוק?

 

אתה כל כך משוכנע שאם תהרוס את צה"ל אז ה' יגיש לך את ארץ ישראל על מגש של כסף, ידאג שאתה וחבריך לבד תוכלו לנצח את כולם.

 

למה לשגות באשליות, למה? ה' מתגלה דרך צבא הגנה לישראל, זה הדרך שכיום הוא נותן לנו את הכוח לנצח את הסובבים אותנו, במדינה ריבונית משלנו.

 

הוא שאמרתי, יצהר על כוכב בודד בחלל החיצון. מצטער שאני אומר דברים נוקבים, פשוט אין דרך אחרת להסביר מה שאני רוצה להעביר...

אתה ממש מסתדר אם הפשט...yair3
לדבריך, למה נלחמים בכלל?ותן טל

הרי אנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר - בוא פשוט נשב תמיד רגל על רגל, נתפלל, וה' כבר יציל אותנו מכל הצרות שלנו.

 

גם בימי דוד המלך, כשכל הלוחמים היו צדיקים וכל העם היה ברמה רוחנית גבוהה, לא ישבו רגל על רגל.

 

אתה כופר בטובה שה' שלח לך. הוא החליט להתגלות אליך עכשיו דרך הצבא, ששומר על חייך יום יום, ובכל זאת אתה משוכנע שאם תשמיד את הצבא ה'' בטובו יסכים לשלוחלך דרך אחרת להגן עליך.

 

דע לך זאת - רבנים רבים, גם מהציבור החרדי, הגדירו את הצבא ואת פעולותיו כקדוש, כשליח של אלוקים - ולא אתה ולא חבריך אלו שתצליחו לפרק או להרוס את הצבא, ברוך ה'.

 

יצא המרצע מן השקטוביה2
עכשוו אנחנו לפחות יודעים למי אתה מתפלל כל בוקר
לישו, מה השאלה. לא ידעת את זה תמיד?ותן טל

 

מצטער שאני מגיב תגובה כזאת, אבל זה מה שיש להגיב כשהטיעון הוא כזה...

.....י.ל.

א.לא אמרתי שה' לא נמצא עם צה"ל בכלל.

 

ב.לדעתי שיש התנגשות בין קבוצה ששומרת תורה ומצוות לבין קבוצה שהמטרה שלה היא להילחם בתורה ובמצוות די ברור לי מי מזכיר את שם ה' ומי לא....

אם אני עם פאות ארוכות אני אשם במעשי נוער הגבעות?המצב חסה

אז מה אם אני מסכים עם מה שהם עושים?

 

 

 

 

צפון קוראה התקשרה וביקשה שתפסיק לייבא מהם רעיונותזיז ספורדי

צה"ל הוא אבא שלנו? אמא שלנו? צה"ל הוא גוף ביורוקרטי והיררכי מטעם המדינה. בדיוק כמו ביטוח לאומי או בנק הדואר. לייחס תכונות אבהיות אמוציונליות לצבא זה סוג של פסיכוזה טוטליטרית שמקומה במדינות קומוניסטיות או פאשיסטיות טוטליטריות.

 

ובכלל, אני לא מבין איך מי שסוגד אפיים ארצה למוסדות חילוניים יכול להחשב ליהודי שמאמין בקב"ה.

רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א

בס"ד

 

שלום לכולם!

כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?

 

עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
כזכור במו"מ הקואליציוני, סמוטריץ' רצה ביטחון, בליכוד התעקשו. בסוף סוכם שהוא יקבל שר במשרד הביטחון עם אחריות על החלקים האזרחיים.


אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".


אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.

חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


אולי יעניין אותך