האם הבית היהודי מתנגד למדינה פלסטינית ודוגל בשלמות הארץ?המבקר
לפי המצע שלהם: לא!
הרי הם מקבלים את חלוקת יהודה ושומרון לשטחי A, B ו-C, כפי שסוכם בין רבין וערפאת בהסכמי אוסלו! הם קוראים לספח את שטחי C בלבד, תוך נתינת אזרחות ל-70,000 ערבים, ואילו בשטחי A ו-B (כ-40% משטחי יהודה ושומרון) הם מסכימים שהריבון הוא אבו-מאזן והרשות הפלסטינית!
אם כך - איפה כאן שלמות הארץ?! שכם, חברון, יריחו, בית לחם ועוד, יהיו בריבונות ערבית!
ואיפה כאן התנגדות למדינה פלסטינית? מה מונע מהאוטונומיה הפלסטינית שבנט מכיר ותומך בה להשיג לגיטימציה בינלאומית להקמת מדינה עצמאית בארץ ישראל?!
התשובה היא כןמרובע ירוק

הם לא מקבלים את החלוקה - הם פשוט ריאליים ומנסים לתקן את מה שנעשה בכלים שנוצרו בגלל מה שקרה (במקרה הזה, החלוקה לשטחים)

הם לא רוצים ששטחי A וB יישארו אצל הערבים, התוכנית היא רק זמנית לשטחי C ואח"כ יבואו השאר לאט לאט. כי אי אפשר לעשות הכל בבת אחת.

את זה אתה אמרתהמבקר
מצע המפלגה הוא בדיוק כפי שתיארתי. כרגע הם תומכים בישות ערבית אוטונומית עוינת על 40% משטחי יהודה ושומרון! זה לא מצע של ארץ ישראל השלמה, גם אם אידיאולוגית הם חושבים כך. הרי גם יריב אופנהיימר טוען שהוא מאמין שכל ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, אלא שהוא ריאלי לנוכח המצב, ולכן שואף להקמת מדינה פלסטינית, כדי לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית.
ואם באמת הבית היהודי היה שואף להשיג גם את שטחי A ו-B לטווח הארוך, זה היה אמור להיות חלק מהתוכנית המדינית שלו. קרי- אי הכרה ברשות הפלסטינית כישות לגיטימית, וקידום הצעת חוק מעין הצעת הטרנספר של פייגלין: כל משפחה שעוזבת את הארץ ומוותרת על אזרחותה, תקבל פיצוי כספי. כך מדללים את האוכלוסיה הערבית, ופותחים פתח לסיפוח עתידי של כל שטחי יהודה ושומרון.
אין הדבר כן בפועל. הבית היהודי תומך באוטונומיה פלסטינית מלאה על חלק משטחי יהודה ושומרון, ולא עושה דבר כדי להפחית ממספר הערבים שם בעתיד הקרוב או הרחוק.
לא תומכיםמרובע ירוק

אבל תסתכל מה קורה: יש באמת ישות פלסטינית אוטונומית על חלקים גדולים מיו"ש, לצערי. צריך לראות איך מתקנים את זה, לכן עובדים צעד אחר צעד ביסודיות.

ובקשר לכך שהבית היהודי לא אומרים לספח את A ו-B: ברור שהם רוצים ואחר כך הם גם ינסו לעשות את זה, אבל בינתיים, זה בלתי אפשרי.

זה ממש לא נכון ובאף מקום זה לא נאמר ע"י בנט או מישהו מהמפלגהיוני
תפריד בין החלומות שלך לבין המציאות.

לבינתיים, בנט רוצה להוציא את צה"ל מA וB "בלי מחסום אחד בכל האזור" שחוץ מהסכנה הקיומית (ואנחנו רואים את זה בעזה) זה וויתור ניצחי. אם הייתה להם איזו שהיא כוונה לספח בעתיד את A וB אז צהל היה נשאר שם כחלק מהתוכנית שלהם.
זה בדיוק כמו שתגיד שחלק מהתוכנית שלהם זה לספח את עזה..
בעז"המרובע ירוק

גם עזה תבוא

יש לך הוכחה לזה?יוני
כןמרובע ירוק

" היא לא תייצר גן עדן, אבל תשפר מאוד את המצב שלנו"

 

שום מילה ממה שכתבת לא מופיעה בסרטון הזהיוני
שום תוכנית שלבים לסיפוח A וB.
הדבר העצוב בכל הסיפור הזההמבקר
שהרצי"ה קוק זצ"ל כינה את תוכנית האוטונומיה בשם "אנטומיה", דהיינו- חיתוך בגוף האומה. רוב הציונות הדתית תמכה בקו התקיף הזה בכל מאודה.
ברגע שבנט הציג את תוכנית סיפוח שטחי C עם אוטונומיה ערבית בשטחי A ו-B, רוב הציונות הדתית אימצה את התוכנית הזאת ללא הרבה ויכוחים, כחלק מהתמיכה בבית היהודי בראשות בנט.
מה עם דעת הרצי"ה זצ"ל?! שומרים על זכות השתיקה.
נו, זה היה ברור.ראשית חכמה

ברגע שאתה לא מוכן להוריש את יושבי הארץ, זה רק עניין של זמן עד שתוותר על חלקי ארץ ישראל.

 

 

^^^ הרצי"ה התנגד לזה נחרצות וכתב נגד תוכניות שכאלהמרדכי
תקרא עד הסוףמרובע ירוק

"מתווה מעשי לניהול הסכסוך" - כי בינתיים, אי אפשר הכל בבת אחת, אז מתחילים ממה שאפשר ולאט לאט גם עוד.

" היא לא תייצר גן עדן, אבל תשפר מאוד את המצב שלנו" - הנה, זה לא כל מה שצריך, אבל זה לפחות חלק.

ובקשר לA ו-B: אף אחד לא אמר לספח רק את C . התכנית היא לספח את C. ואתה בטח מסכים איתי שאחרי שהוא יסופח, יהיה הרבה יותר קל לספח את השאר.

ממש לא. התוכנית היא לא רק סיפוח של C היא גם חיזוק ההיאחזותיוני
של הרשפ בA וB.
אם קראת ושמעת כל מה שיש לבית היהודי לומר בקשר לתוכנית שלהם- אין לך אפשרות להבין אותה אחרת.
זה "ויתור על אצבע במקום ויתור על כל היד", זה לא גן עדן אבל זה ישפר את המצב.
נו באמת..
מרובע ירוק, עובדה שגם איילת שקד בראיון אצל אייל קיציסמצביעים 'יחד'

לפני כמה חודשים, לא בדיוק ידעה להסביר מה בעצם ההבדל בין אוטונומיה ובין מדינה פלסטינית, והיה די מביך לראות אותה מתפתלת וזורקת איזושהי תשובה ערטילאית על "רעיונות יצירתיים"...

צפה כאן מדקה 11 ואילך ותשפוט בעצמך. http://www.mako.co.il/mako-vod-keshet/kitzis-S1/VOD-e37182d22105841006.htm

ראיתי את זה כברמרובע ירוק

והיה פה דיון שלם על זה ואמרתי את דעתי

אתה מוזמן לחפש ברחבי הפורום הזה...

השאלה שאני שואל את עצמי בנושא, זה: מה האפשרות האחרת?אוהבי-ה

אני באמת לא מכיר תוכנית מפורטת יותר טובה מזאת של בנט.

 

קראתי את החזון המפלגתי של יחד ולא הבנתי מה הם מתכוונים לעשות עם מיליוני פלסטינים שגרים בשטחים שהם רוצים להחיל על כל השטחים, כל יהודה ושומרון וכל יו"ש, את החוק הישראלי - זה כולל אזרחות ישראלית לכל מי שגר שם (כמו שניתנה אפשרות לדרוזים שברמת הגולן, ולמי שגר במזרח ירושלים) - או שלא? ואם לא - אז מה כן?

 

אם יש לך מידע לגבי תוכנית מפורטת אחרת שנתפסת בעיניך כטובה יותר, אשמח שתציג אותה בפניי כדי שאוכל לחשוב עליה ולהחליט אם אני מאמין בה ורוצה לתמוך במי שמציג אותה.

 

תודה.

לא ברור לי מה התוכנית של 'יחד'המבקר
אבל בוודאי שישנם פתרונות טובים יותר מאשר הפתרון של בנט.
הפתרון הכי טוב לדעתי הוא לעודד הגירה ערבית ממערב לירדן (טרנספר מרצון), עד שהאוכלוסייה הערבים תפחת בצורה משמעותית. ברגע שהמאזן הדמוגרפי לא יפגע במדינה היהודית - לספח.
זוהי היתה הצעתו של פייגלין בזמנו.
תוכניתו של בנט חוטאת לאידיאולוגיה הדתית לאומית, שרואה בכל ארץ ישראל את נחלת עם ישראל. ישנם בעיות כרגע בגלל דמוגרפיה? גם עם זה צריך להתמודד, כדי שלבסוף נגיע לאידיאל.
אך אם אנחנו מוותרים על חבלי ארץ בגלל טענות דמוגרפיות, אזי אין שום הבדל מהותי בין תוכנית בנט לבין תוכניותיו של השמאל.
אוהב-יה והמבקר יקרים, טוב ששאלתם. אז ככה:מצביעים 'יחד'

אינני יכול לבוא ולומר שזוהי 'התוכנית של יחד', כיוון שלא שוחחתי על כך עם ישי ושטבון ולא שמעתי את דעתם בעניין.

מה שאני כן יכול לומר, שד"ר בן ארי דיבר על כך לא פעם, מרזל כמובן רואה בכך פתרון נכון וגם פייגלין נחשב מגדולי התומכים ברעיון. ובכן, הפתרון הנכון לבעיה עם הערבים (לא "פלסטינים" אלא ערבים) הוא עידוד הגירה המוני תמורת פיצוי כספי הוגן לכל ערבי שיסכים. לפחות בנוגע לערביי עזה, כבר ידוע לכולנו מסקר שנעשה ש-80% מהם היו בשמחה עוזבים אילו רק ניתנה להם האפשרות לעשות זאת. 

 

אז ישנם כמובן כאלה שלועגים לכך ואומרים "בחייך, אתה הרי בעצמך יודע שזה לא מציאותי", ואז אני בא ואומר להם: בואו נבחן את העובדות וננסה לראות מי כאן יותר מציאותי: האם הערבים מקבלים את תוכנית בנט? האם העולם מקבל? האם השמאל בישראל מקבל? לכל השאלות הללו התשובה היא לא. כלומר, אם אם נניח שהיא הייתה תוכנית טובה (והיא לא!) ונטולת סיכונים (ובפועל יש בה המון סיכונים!) - בכל מקרה הצד השני לא מוכן לקבלה.

לעומת זאת, התוכנית לעידוד הגירה איננה זקוקה להסכמה של אף ממשלה או רשות טרור בעולם. אתה בא לכל ערבי באופן פרטי ומציע לו פינוי תמורת פיצוי. ירצה - יקבל. לא ירצה - לא יקבל. ועפ"י כל ההערכות, כאמור לעיל, רוב מוחלט של ערביי עזה כן ירצו, ואני די משוכנע שגם אחוז דומה מערביי יו"ש היו קופצים על ההצעה בשמחה. 

 

בנוסף, בתוכנית הזאת יש גם אפס סיכונים! ה'סיכון' היחיד הוא שאולי השמאל יפעלו בכל דרך על מנת לטרפד זאת ע"י שיציעו למשל סכום גבוה יותר לכל אותם ערבים שירצו לעזוב, או באמצעים אחרים. אבל בכללי, רק טוב יכול לצאת מכזו תוכנית. וכמו שציוני ויזהר רשמו לכם פה למטה, שגם אם נניח שלא הייתה שום אלטרנטיבה מדינית אחרת - האם נלך בשל כך להרפתקה מסוכנת שקרוב לוודאי שתהפוך תוך זמן קצר למדינה פלסטינית לכל דבר עם נשק וצבא ?!!

 

הרי זו בדיוק הקונספציה של השמאל שבגללה הלכו לאוסלו - כי חשבו ש"אין שום אלטרנטיבה אחרת"..... אז לשוע טיעון שכזה גם מאנשי ימין מובהקים כמוכם ??? לאן הגענו ריבונו של עולם ?!?!  האם מישהו מאיתנו שולט היום במה שקורה בעזה מאז שצה"ל יצא משם עד החייל האחרון ??? (על הטרגדיה האנושית של המגורשים שנמשכת עד עכשיו ומצבם העגום ביותר אני כבר לא מדבר כרגע). אז מדוע לחשוב שיהיה אחרת לאחר שתינתן להם שליטה מלאה בכל שטחי A ו-B C ביו"ש ?!!

 

 

 

עיקרי התוכנית בקצרה במאמר שלהלן מלפני כשנה:מצביעים 'יחד'

נ.ב. אינני יודע מי כתב כאן את הדברים, בכל המקרה אני חותם על כל מילה למעט דבר אחד: לא יודע מה זה "פלסטינים". לא בגלל שאני גזען. אני ממש לא. פשוט אינני מכיר עם כזה... מכיר ערבים. לא מכיר פלסטינים.

שבת שלום אחים יקרים!

http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=738510

אז בעצם בנט מקבל את העיקרון של הטענה השמאלניתציוני
שארץ ישראל השלמה זה דבר לא יתכן, ולכן עלינו לוותר מראש על השבת חבלי ארץ מסוימים חזרה לידנו.
אתה מסכים עם הדברים הללו?
השאלה הזאת - היא טעות פטאלית, שגבתה קרבנות רביםיזהר

מה האפשרות האחרת? נניח לצורך העניין שאין. אז מה?

לא הולכים על אפשרות גרועה גם כשאין אפשרות אחרת. לא הולכים על אפשרות אסורה הלכתית, גם כשאין אפשרות אחרת. זה בכלל לא משנה.

בדיוק ככהמצביעים 'יחד'


נכון מאודמרובע ירוק

וזה בדיוק מה שבנט אומר.

הבהרה חשובה בקשר לתכנית ההרגעהמרובע ירוק

תכנית ההרגעה היא תכנית של נפתלי בנט בלבד! עוד לפני שהוא נכנס לפוליטיקה. הבית היהודי לא אימצה את התכנית הזו כתכנית המדינית שלה

 

לא שאני מסתייג ממנה או משהו, אבל רק רציתי שתבינו שלא מדובר בבית היהודי וזה לא שאם אתה בוחר בבית היהודי אתה בוחר בתכנית הזו.

כלומר אם בנט יציע את התוכנית כהצעת חוקציוני
אתה טוען שסיעתו תתנגד לה?
לא אמרתי את זהמרובע ירוקאחרונה

התכוונתי לומר שבנט לא בא לבית היהודי בשביל התכנית הזו, וזו תכנית ישנה שלו מימי מועצת יש"ע. לא יודע מה יקרה אם הוא יציע אותה בכנסת, מה גם שאני לא חושב שזה יקרה

הימור בחירות: מה תוצאת המנדטים שתהיה להערכתם?זיויק
תבססו בבקשה עם טיעונים ונתונים ותרחישים סבירים
מקווה שמפלגות חדשות ומקוריות יאתגרו את הקונספציהמתוך סקרנות

אם אחרי אירועים כאלו נמשיך "להפטיר כאשתקד" (מ2 הצדדים!) המצב לא טוב.

אתה חושב שיקום משהו שלא קם עד עכשיו?זיויק
יש הרבה מתחממים על הקוויםמתוך סקרנות

הבעיה היא אחוז החסימה הגבוה, שגודע יצירתיות ויוזמה , בטענה ל"שריפת קולות".

מקוןה שיקרה הנס ויפחיתו אותו

מקווהארץ השוקולד
אחרת, זה סימן רע עלינו לדעתי
עובדתיתשלג דאשתקד

אלו הרגעים שאני מזמזם את שיר הסזון.

ככה זה ברוב המקרים, ולתשומת ליבך, גם מחדלי יוהכ לא הפילו את המערך...

למה? מהפך 1977 לא היה השפעה של מלחמת יו"כ?מתוך סקרנות
היה אבל מלמד שיכול לקחת זמןארץ השוקולדאחרונה
מסכים לחלוטיןארץ השוקולד
כל הימור כאן, לא יהיה יותר מהימור...הסטורי
הדרשה שבאמת היו צריכים לשאת בכל בית כנסת באוסטרליההסטורי

ובשאר הקהילות שעדיין בוחרות בגלות:

 

https://www.makorrishon.co.il/opinions/article/222773

 

@סיעתא דשמייא1 וכל פיצוליו

 

הדרשה מתחברת בטבעיות להפטרה:

(הציטוט מהכוזרי, מאמר שני)

 

(כג) אָמַר הַכּוּזָרִי: אִם כֵּן אַתָּה מְקַצֵּר בְּחוֹבַת תּוֹרָתְךָ, שֶׁאֵין אַתָּה מֵשִׂים מְגַמָּתְךָ הַמָּקוֹם הַזֶּה וּתְשִׂימֶנּוּ בֵּית חַיֶּיךָ וּמוֹתֶךָ, וְאַתָּה אוֹמֵר: "רַחֵם עַל צִיּוֹן כִּי הִיא בֵית חַיֵּינוּ", וְתַאֲמִין כִּי הַשְּׁכִינָה שָׁבָה אֵלָיו, וְאִלּוּ לֹא הָיָה לָהּ מַעֲלָה אֶלָּא הַתְמָדַת הַשְּׁכִינָה בָהּ בְּאֹרֶךְ תְּשַׁע מֵאוֹת שָׁנָה הָיָה מִן הַדִּין שֶׁתִּכָּסַפְנָה הַנְּפָשׁוֹת הַיְקָרוֹת לָהּ וְתִזַּכְנָה בָהּ, כַּאֲשֶׁר יִקְרֶה אוֹתָנוּ בִמְקוֹמוֹת הַנְּבִיאִים וְהַחֲסִידִים, כָּל שֶׁכֵּן הִיא שֶׁהִיא שַׁעַר הַשָּׁמַיִם. וּכְבָר הִסְכִּימוּ כָל הָאֻמּוֹת עַל זֶה. הַנּוֹצְרִים אוֹמְרִים, שֶׁהַנְּפָשׁוֹת נִקְבָּצוֹת אֵלֶיהָ וּמִמֶּנָּה מַעֲלִין אוֹתָן אֶל הַשָּׁמַיִם, וְהַיִּשְׁמְעֵאלִים אוֹמְרִים, כִּי הִיא מְקוֹם עֲלִיַּת הַנְּבִיאִים אֶל הַשָּׁמַיִם, וְשֶׁהִיא מְקוֹם מַעֲמַד הַדִּין, וְהוּא לְכָל מָקוֹם כַּוָּנָה וָחָג. אֲנִי רוֹאֶה, שֶׁהִשְׁתַּחֲוָיָתְךָ וּכְרִיָעְתָך נֶגְדָּה חֹנֶף, אוֹ מִנְהָג מִבִּלְתִּי כַוָּנָה, וּכְבָר הָיוּ אֲבוֹתֵיכֶם הָרִאשׁוֹנִים בּוֹחֲרִים לָדוּר בָּהּ יוֹתֵר מִכָּל מְקוֹמוֹת מוֹלַדְתָּם, וּבוֹחֲרִים הַגֵּרוּת בָּהּ יוֹתֵר מִשֶּׁיִּהְיוּ אֶזְרָחִים בִּמְקוֹמוֹתָם. כָּל זֶה עִם שֶׁלֹּא הָיְתָה בָעֵת הַהִיא נִרְאֵית הַשְּׁכִינָה בָהּ, אֲבָל הָיְתָה מְלֵאָה זִמָּה וַעֲבוֹדַת אֱלִילִים, וְעִם כָּל זֶה לֹא הָיְתָה לָהֶם תַּאֲוָה אֶלָּא לַעֲמֹד בָּהּ, וְשֶׁלֹּא לָצֵאת מִמֶּנָּה ְּבִעּתֹות הָרָעָב אֶלָּא בְמִצְוַת הָאֱלֹהִים, וְהָיוּ מְבַקְשִׁים לִנְשֹׂא עַצְמוֹתָם אֵלֶיהָ.

 

(כד) אָמַר הֶחָבֵר: הוֹבַשְׁתַּנִי מֶלֶךְ כּוּזָר, וְהֶעָוֹן הַזֶּה הוּא אֲשֶׁר מְנָעָנוּ מֵהַשְׁלָמַת מַה שֶּׁיְּעָדָנוּ בוֹ הָאֱלֹהִים בְּבַיִת שֵׁנִי, כְּמָה שֶׁאָמַר: "רָנִּי וְשִׂמְחִי בַּת־צִיּוֹן", כִּי כְבָר הָיָה הָעִנְיָן הָאֱלֹהִי מְזֻמָּן לָחוּל כַּאֲשֶׁר בַּתְּחִלָּה אִלּוּ הָיוּ מַסְכִּימִים כֻּלָּם לָשׁוּב בְּנֶפֶשׁ חֲפֵצָה, אֲבָל שָׁבוּ מִקְצָתָם וְנִשְׁאֲרוּ רֻבָּם וּגְדוֹלֵיהֶם בְּבָבֶל, רוֹצִים בַּגָּלוּת וּבָעֲבוֹדָה – שֶׁלֹּא יִפָּרְדוּ מִמִּשְׁכְּנוֹתֵיהֶם וְעִנְיָנֵיהֶם. וְשֶׁמָּא עַל זֶה אָמַר שְׁלֹמֹה: "אֲנִי יְשֵׁנָה וְלִבִּי עֵר", כִּנָּה הַגָּלוּת בְּשֵׁנָה וְהַלֵּב הָעֵר הַתְמָדַת הַנְּבוּאָה בֵינֵיהֶם. "קוֹל דּוֹדִי דוֹפֵק", קְרִיאַת הָאֱלֹהִים לָשׁוּב. "שֶׁרֹאשִׁי נִמְלָא־טָל" עַל הַשְּׁכִינָה שֶׁיָּצְאָה מִצִּלְלֵי הַמִּקְדָּשׁ, וּמַה שֶּׁאָמַר: "פָּשַׁטְתִּי אֶת כֻּתָּנְתִּי", עַל עַצְלוּתָם לָשׁוּב. "דּוֹדִי שָׁלַח יָדוֹ מִן־הַחוֹר", עַל עֶזְרָא שֶׁהָיָה פוֹצֵר בָּהֶם וּנְחֶמְיָה וְהַנְּבִיאִים, עַד שֶׁהוֹדוּ קְצָתָם לָשׁוּב הוֹדָאָה בִלְתִּי גְמוּרָה, וְנָתַן לָהֶם כְּמַצְפּוּן לִבָּם, וּבָאוּ הָעִנְיָנִים מְקֻצָּרִים מִפְּנֵי קִצּוּרָם, כִּי הָעִנְיָן הָאֱלֹהִי אֵינֶנּוּ חָל עַל הָאִישׁ אֶלָּא כְּפִי הִזְדַּמְּנוּתוֹ לוֹ, אִם מְעַט – מְעָט וְאִם הַרְבֵּה – הַרְבֵּה. וְאִלּוּ הָיִינוּ מִזְדַּמְּנִים לִקְרַאת אֱלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ בְּלֵבָב שָׁלֵם וּבְנֶפֶשׁ חֲפֵצָה, הָיִינוּ פוֹגְעִים מִמֶּנּוּ מַה שֶּׁפָּגְעוּ אֲבוֹתֵינוּ בְּמִצְרָיִם. וְאֵין דִּבּוּרֵנוּ: "הִשְׁתַּחֲווּ לְהַר קָדְשׁוֹ", וְ"הִשְׁתַּחֲווּ לְהֲדוֹם רַגְלָיו", וְ"הַמַּחֲזִיר שְׁכִינָתוֹ לְצִיּוֹן", וְזוּלַת זֶה, אֶלָּא כְצִפְצוּף הַזַּרְזִיר, שֶׁאֵין אֲנַחְנוּ חוֹשְׁבִים עַל מַה שֶּׁנֹאמַר בָּזֶה וְזוּלָתוֹ, כַּאֲשֶׁר אָמַרְתָּ מֶלֶךְ כּוּזָר.

 

 

בעברית פשוטה: היעודים שקראנו עליהם הבוקר, לא התקיימו בגדלותם בגלל אלו שנשארו בגלות כשהיתה אפשרות לעלות לארץ וליישב אות.

כי בארץ יותר בטוח כיום?מתוך סקרנות
אני מאוד בעד ארץ ישראל, רק לא רואה איך הטיעון הבטחוני יכול לשכנע מישהו...
כי בארץ זה המקום שלנו ואנחנו עומדים על נפשינוהסטורי
וחז"ל לימדו אותנו שארץ ישראל נקנית ביסורים. לעומת זאת אין שום עניין ביסורים על אדמה טמאה.
מי יתרום למדינת ישראל אם…סיעתא דשמייא1
… כל היהודים יעלו לארץ ישראל?
אם כל היהודים יעלו לארץ אז הכלכלה תתחזק,קעלעברימבאראחרונה
ולא יהיה צורך בתרומות
אור של חנוכה שלי...סיעתא דשמייא1
...ראוי שיצויין בכל דרשה השבת את האור הגדול של הארוע המטורף שהיה ביום ראשון . אור ששמו אחמד אל אחמד.


להרבה קשה לעכל את זה אבל לא במקרה השם שלח לשם שינוי איסלמי ערבי לעצור את היורה מלהתקרב למקום הארוע.


חשוב להנהגה  לאמר בכל רם במיוחד ליהודים יקרים כאלה שלא צריך להתלהם ולהכליל ולאבד תקווה.


אותי הוא הציל אישית.

גם בת פרעה הצילה את משה, זה לא גרםקעלעברימבאר

לשאר להיות טובים לישראל. תמיד יש חריגים.

 

גם בגרמניה בשואה היו חסידי אומות העולם.

 

גם אצל הכנענים היה איוב.

דייקת הפעם קאלימבערנקדימון
את המציל שיצא מהכלל באמת צריך להעלות על נסהסטורי
ולהוקיר לו טובה, בדיוק כמו את היחידים בגרמניה הנאצית שהצילו יהודים, בפולין, באוקרינה. כשהכלל כמעט כולו, מההנהגה ועד כמעט אחרון הקבצנים הסגירו יהודים. (אגב, בעזה בשמחת תורה לא היה אפילו אחד...)


אסור שהעובדה שהיה אחד כזה, תסמא את עיננו מלראות שכלל הערבים המוסלמים שונאים אותנו, מתחנכים על שנאתנו ומחכים לג'יהאד הגדול שבו ישמידו אותנו.


לא נשכח לרגע על שם מי הם קוראים כיכרות, את הפוסטרים של מי תולים בבתי הספר, את מי הם מעריכים ובדרכו של מי האיממים מאינדונזיה ועד ארה"ב מדריכים ללכת.


ממליץ מאוד לעקוב אחרי צבי יחזקאלי, שמביא מידי פעם 'פנינים' מדרשה בפני אלפי אנשים במסגד במיאמי/פריז/לונדון. את ההמונים שצועקים "ח'ייבר ח'ייבר יא יהוד" - ומכריזים בלי להתבלבל את מה הם רוצים לשחזר.

יופי אז אתם טוענים…סיעתא דשמייא1

… שזה מקרה. השם לא גרם שדווקא מוסלמי ערבי יעשה את את זה ואל לנו ללמוד מזה כלום.

דרך אגב אם רק 50 אחוז מערביי ארץ ישראל יחליטו לנהוג כמו אותם טרוריסטים לא היה עוזר שום שב"כ או מוסד או משמר הגבול או משטרה. הזחיחות שלכם מדאיגה.

מה הקשר מקרה?הסטורי

מה החשבון של הקב"ה, איני יודע.


אני כן יודע שלאדם יש בחירה והדת המוסלמית בחרה להיות דת של חרב "דין מוחמד בסייף". אני יודע שהם מחנכים שהפרמטר למוסר זה מעשיו של הנביא ומלמדים איך הנביא הורה וישב לראות איך חתנו עלי שוחט בידיו שבע מאות יהודים אחד אחרי השני.

אני יודע ששום דבר מהזוועות של שמחת תורה, של מעלה עקרבים, של תרפ"ט, הם לא המציאו בדור הזה - הכל מוחמד ואנשיו כבר עשו.


העובדה שיש אחד שהתעורר אצלו רצון לצדק ויושר - בהחלט מעלה אותו על נס ויהיה לו גם חלק לעולם הבא, יחד עם כל מצילי היהודים בכל הדורות. אבל אסור להתבלבל מהיחיד ולחשוב שזה הכלל כשהכלל מחנך להפך.

לכלל של אנשים אין בחירה, יש בחירהקעלעברימבאר

לפרט אם לזרום עם מה שהכלל עושה, וגם בחירה של כל הפרטים האם למשוך את הכלל לכיוון אחר מהמגמה הטבעית שלו. אבל זה שהאסלאם הוא דת של חרב ושל מידת הדין וזה שהערבים המציאו אותה, ושעמים מסוימים אימצו אותה. זה ברוב המקים קשור לנטיה טבעית סוציולוגית שה' הטביע בעמים בעזרת גורמים טבעיים, וכמובן לפרטים יש יכולת להשפיע על גורל הכלל, במיוחד על אורך התהליך ועל כמה תופעות כואבות יתלוו אליו.

 

בעם ישראל לפרט בבחירתו החפשית, יש יכולת יותר להשפיע על גורל הכלל , מאשר אצל האומות. אבל גם באומות יש

נכון, אבל כל עוד שהפרט הוא חלק מהאידיאולוגיה הזאתהסטורי
כל עוד שהוא משתתף בנאומי ההסתה במסגדים, כל עוד שהוא שולח את בניו לבית ספר על שם רוצחים שפלים, כל עוד שהוא מאמין שהנביא לא יכל לטעות ומה שהוא עשה - מוסרי, הוא חלק מזה עד שיוכיח אחרת.
מסכים, לא באתי לחלוק. רקקעלעברימבאר
ציינתי שלכלל אין כל כך בחירה, ושזה שהאסלאם רצחני זה קשור לטבע האומה, כמו הלכה שעשיו שונא ליעקב
אתה נביא? כי יש לי עוד כמה שאלותנקדימון
זה לא מקרה, אבל לנסותקעלעברימבאר
ללמוד דברים לא קשורים ממקרים ולהסיק מסקנות להתנהגות בפועל מהם, זה כמעט "לא תנחשו".


אולי ה' סיבב ככה בתור קריאה לערבים ולמוסלמים לדעת שאפשר גם אחרת. מקרה שנועד לעורר אותם לתשובה

יפה, אז אולי…סיעתא דשמייא1

… כדאי לעודד את זה מהצד שלנו?

לא. אני מבין, ברגע שהקיצוניות תדעך יהיה לנו בעיה נצטרך להתפשר. הרי החמס הוא נכס.

מה הקשר?!קעלעברימבאר
בהשוואה לרוצח אבו מאזן, חמאס הוא אכן נכס.איתן גיל
בערב שמחת תורה היה לחמאס מודיעין טוב יותר, ועם המודיעין הטוב יותר הם גילו שצהל במקרה הטוב ישן בעמידה, או שהיתה בגידה במקרה הפחות טוב... וחלויווה בדרך לאילת. וכו'. וכל השאר כתוב עלי ספר.
מי אמר את זה? מתי? מה היה ההקשר?נקדימון
ומה הוא אמר לפני זה? ומה הוא אמר אחרי זה?


אל תשתמש בשקר שאתה לא יכול לגבות.

רק 1 מתוך מיליארד? זה ייאוש, לא תקווה.נקדימון
ומכיוון שאנחנו יודעים מהי משנת האיסלאם, הקוראן ומוחמד - אז יוצא הדופן הזה הוא זה שצריך להסביר איך זה הגיוני שהוא עבר על מצוות דתו ותרבותו.
זה תלוי פרשנות, בדובאיקעלעברימבאר

יש זרם גדול של פרשנים מוסלמים שתומכים במדינת ישראל בשם האסלאם, כי כתוב בקוראן שארץ ישראל היא הארץ אשר *כתב* הבורא לבני ישראל. ובדרך כלל לפי האסלאם כשכתוב "כתב" הכוונה נשבע לנצח.

 

הרב שרקי נפגש עם אנשים כאלה בדובאי, והוא מקווה שהזרם שתומך בישראל יגדל באסלאם , במגמה עתידית שיצמח זרם באסלאם שייטען שעם ישראל הוא עם האלוקים הנבחר והתורה תקיפה ליהודים, שזה תחילת תיקון האסלאם שבן השפחה יודה שיצחק הוא בן הגבירה והמוביל, כמו שאומרים חזל "ויקברו אותו יצחק וישמעאל בניו" שנתן ישמעאל קדימות ליצחק, ומכאן שישמעאל עשה תשובה בסוף. או כמו שאומר הכוזרי שעיקר בעית האסלאם היא שהם לא מתפללים לכיוון ירושלים.


 

יחד עם זאת אסור להיות שאננים, ולדעת שאנו במלחמת דת מול רוב האסלאם שרוצים להשמיד את ישראל, ולהלחם נגדם מלחמת חרמה

זה יגיע בסוף, אבל אז הם יפסיקו להיות מוסלמיםהסטורי
אור החיים הקדוש, בראשית כ"ה ו':


ולבני הפילגשים וגו'. ולישמעאל לא אמר הכתוב שנתן לו מתנות ושלחו כי לפי מה שכתבנו (לעיל ט"ז ה') כי ישמעאל משפט קנייה יש בו ליצחק משולח ועומד הוא. ויש יום לאל איום משפט יעשה ויכיר נקנה לקוניו.


בסוף בני השפחה יכירו שהזכות שלהם היא לשרת אותנו, כמו שישמעאל עצמו בפטירת אברהם עשה תשבה. בנתיים אולי אותו אחד שעצר את המחבל, הוא מהיחידים שמקדימים את זמנם.

אין לנו שום צורך שישרתו אותנו, יש כן ענייןקעלעברימבאר

שהמעצמות יתמכו כלכלית בעם ישראל, מכיוון שעם ישראל הוא קטן ואף פעם לא יהיה בעל עצמה כלכלית של המעצמות, וטובה הכלכלית של עם ישראל היא טובת העולם כולו.  וזה כמו שהאומן מסייע חמרית לתינוק כי התינוק חלש מדי חמרית. "והיו מלכים אמניך ושרותיהם מניקותיך, אפים ישתחוו לך ועפר רגליך ילחכו".

 

לא יודע כמה הערבים יכולים לתמוך כלכלית בישראל,מאחר ואין להם כסף חוץ ממדינות הנפט.


 

כשהתכוונתי שיכרו שהם בן השפחה, הכוונה שיבינו מי מוביל את העולם מבחינה רוחנית - עם ישראל. ושהם מקסימום תפקידם זה להפיץ את המונותאיזם של ישראל בעולם, בחינת "דולה ומשקה מתורת רבו לאחרים".


 

(ואגב מבחינה משפטית לא נראה שישמעאל הוא העבד של יצחק מאחר שהוא בן האדון אברהם ולא עבד לאברהם. כשם שבני בלהה וזלפה לא עבדים של בני הגבירות)

עיין אור החיים הקדוש בראשית ט"ז ה'הסטורי
שמוכיח באריכות מדיוק הפסוקים, שישמעאל נשאר עבד ולא מיוחס כבן אברהם אלא כ"בן האמה", בעוד השבטים הם "בני יעקב".


השאלה אינה מה הצורך האישי שלך. חלק מתיקון העולם, זה שכל אחד יכיר את מקומו. חלק מהתשובה של בני ישמעאל, זה שיכירו שהם קנויים לבני יצחק.

עיין בראשית כ"ה, ט'איתן גיל

ויקברו אותו יצחק וישמעאל בניו, וכו'.

ובכן, ישמעאל מוגדר בן אברהם. וצע"ג.

אור החיים מתמודד עם זההסטורי
לא כתבתי שום דבר מעצמי
כדאי לשמוע הרצאה של הרב שרקי בנושא…סיעתא דשמייא1אחרונה
הם מיעוט נדיר וחסר השפעהנקדימון

ממש כמו הפליט הסורי מאוסטרליה.

חסר משמעות באופן מוחלט.

 

מה שהופך את התגובה מרובת המילים שלך למיותרת. כשהמוסלמים האלה יהיו בכמות והשפעה כמו אוונגליסטים, תחזור לדבר איתנו.

כרגע הם מיעוט,גם הפרוטסטנטים בתחילתקעלעברימבאר

דרכם היו מיעוט. וראוי לטפח כאלה. כל תנועה מתחילה מקומץ.

 

שלא תהיה טעות. למרות שהרב שרקי נפגש עם האלה מדובאי, הוא בעד לכסח את כל אויבי ישראל המוסלמים ומבין שהמלחמה היא דתית. זה לא סותר בד בבד לעשות את זה, שזה לא ניסיון פשרה שמאלני-ליברלי נוסח "שיח בן דתי" של רבנים ליברלים או רפורמים (לעיתים גם רבנים גדולים משתתפים בזה בצדק מפני דרכי שלום, בדיעבד), אלא העלאת המימד הלאומי-אוניברסלי של עם ישראל כעם הנבחר עם האלוקים, שעניינו בין השאר להיות אור לגוים. גם הרב טאו תומך ברב שרקי בתנועתו של בני נוח


 

 

 

מה שהופך את הטקסט שלך למיותרנקדימון
בהקשר שבו אנחנו מדברים *כאן* עם המטומטם האוסטרלי. שחרר מהדחף שלך לשרבב מילים לכל מקום.
ברור שצריך להכלילזיויק
ולכל כלל יש יוצא מהכלל
הירא ורך הלבב ישוב לביתו ולא ימס את לבב אחיו כלבבוהסטורי
אכן טיל עשה את זה.


בחסדי שמים ובהשתדלות של הרבה אנשים בהנהגת ראש הממשלה - רוב הטילים הושמדו על הקרקע וגם אלו שכן נורו- רובם יורטו באוויר.


אגב גם במבצע מדהים של צה"ל בהוראת ראש הממשלה - לפני שנה תוך 72 שעות, הושמד כל הנשק הכבד של סוריה, זה שעשרות שנים הפחידו אותנו איתו. זאת אחרי שבמהלך השנה שלפני צה"ל בהכוונת הממשלה חיסל את ארסנל הטילים שחיזבאללה בנה עשרות שנים.

למה הכותרת השלילית?פ.א.
הכתבה מחזקת את ההשקעות האדירות בטכנולוגיה, במחקר ובפיתוח מתוחכם, מצדיקה לחלוטין את המחיר העצום של כל טיל יירוט - כי בהשוואה לנזק, עלות היירוט היא זניחה ושולית.  
כי הפותח באופן קבוע וסדור מתאמץ לייאש אותנוהסטורי
אתה צודק שבניגון אחר זה נשמע אחרת. אם הוא יבהיר שכוונתו לא היתה לייאש - אשמח להתנצל.
אתה מפרסם את ynet כאן?!נקדימון
לא הבנתי
מטרת הפוסטרועישםטוב
עבר עריכה על ידי רועישםטוב בתאריך א' בטבת תשפ"ו 7:31

מטרת הפוסט להראות את הרוע של ביבי שבמקום לחסל את איראן כשהיה את ההזדמנות

של פעם ב-50 שנה במבצע, והיה יכול להמשיך פשוט עוד כמה שבועות והאיום היה מוסר,

עצר באמצע ולפי דיווחים איראן כבר מילאה את המלאי שלה כפי שהיה לפני.

ועכשיו יש לה את כל הלקחים ותובנות איך להשתמש בטילים יותר טוב.

ואם זה מה שטיל אחד עושה (הרס מלא או חלקי של 120 בניינים!!! + ראינו מה טיל אחד עושה בסורוקה, תל אביב, וייצמן, חיפה ועוד), אז דמיינו

מה יקרה פעם הבאה אם יפלו מאות או אלפי טילים.

 

 

ציטוט מ: 3,000 טילים בחודש: ישראל עשויה לקבל החלטה דרמטית באיראן 

 

כל חודש עוד 3,000 טילים! עוד שנה מעכשיו - 36,000 טילים!!!

הכל בגלל ביבי הרשע!!!

כשיפלו פה חלילה אלפי טילים לא יעזרו כל ה"יהיה בסדר" הטיפוסי, ויהיה פה אסון אמיתי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בעז"ה ובהשתדלות רבים וטובים, בהנהגת ראש הממשלההסטורי
לא נפלו 'מאות ואלפי טילים'.


לא נפלו 'מאות ואלפי טילים', לא בגלל טוב ליבם של האירנים, הם דווקא ניסו. לא נפלו 'מאות ואלפי טילים' כי צה"ל בהוראת ראש הממשלה השמיד את רובם על הקרקע ואת רוב האחרים, אלו שכן נורו, צה"ל השמיד באויר בזכות פיתוחים שפיתח בעז"ה לאורך השנים, בעיקר בשנות השלטון של נתניהו ובהכוונתו. גם מדינות זרות, עזר לנו ליירט את 'מאות ואלפי הטילים' בזכות קשרי החוץ שראש הממשלה עמל לפתח.


ההתעקשות שלך שכל ההצלחות לא קשורות לראש הממשלה בכלל וכל מה שעדיין לא הסתיים משלל שיקולים מדיניים, ציבוריים, צרכי מילוי המחסנים, צרכי מנוחת החיילים והציבור ועוד ועוד - זה 'הרוע של ביבי', פשוט מביכה.

המשך לפוסט "מטרת הפוסט"רועישםטובאחרונה

לפי מקור אחר זה 3000 בשנה ולא בחודש, נקוה שזה המקור הנכון עם ארה"ב - או בלעדיה: האופציות שיציג נתניהו, והמעקף האיראני בגלל הרכיב החסר

- כדי להתקבלקעלעברימבאר

להפועל צריך להרוג 100 אוהדי ביתר פעילי כך, ואוהד מכבי אחד.

-למה אוהד מכבי?

-התקבלת


בג"ץ נגד המשטרה: מותר ללבוש חולצות מחאה


האמת שגם פעילי כך נגד המשטרה בנושא הזהברגוע
אתה חושב שיש בעיה ללבוש את החולצה?צע
לא מבין בכדורגל, מצידי שסכנין ינצחו במונדיאל, לאקעלעברימבאר
אכפת לי
אבל אסור "בגצ חלאות". רקאומרנקדימוןאחרונה
אני מעניק לכם תקציב בלתי מוגבל לקמפיין פוליטיזיויק
אבל בתנאי אחד: אתם מקימים מפלגה ומריצים את עצמכם עם נבחרת. מה המצע של המפלגה שלכם? בונוס: מי האנשים שאתכם ברשימה?
כסף אף פעם לא מהווה בעיה מעכבת בפוליטיקהפ.א.
הבעיה היתה ונשארה איוש המועמדים - ליצור נבחרת שתהיה מקובלת ואטרקטיבית על פלח משמעותי מציבור הבוחרים, שתוכל לזכות במספיק מנדטים כדי להגיע לייצוג הולם בכנסת.  
מה פתאוםזיויק
לוגית, אם לכל אחד היה תקציב, הרבה יותר היו רצים והיה לך היצע גדול יותר. בלי לקבוע אם זה מצב טוב יותר או להפך.
אז לא מבין את הלוגיקה שלך בהקשר הפוליטיפ.א.אחרונה
עבר עריכה על ידי פ.א. בתאריך כ"ו בכסלו תשפ"ו 7:27

באקדמיה, בתעשיית ההייטק, בתחומי מו"פ (מחקר ופיתוח) - כאן אכן תקציבים גדולים וכסף רב מהווים פוטנציאל ליותר חוקרים מבריקים, ליותר סטארטאפים ופיתוח המצאות בתחומים שונים שיתורגמו בהמשך לחברות מצליחות - את הפירות נראה בעוד שנים.  

 

 בפוליטיקה, אני צריך את ההצלחה עכשיו. לא בעוד 5-10-15 שנים.  איך הכסף הגדול יביא לי לבחירות הקרובות את המועמדים המתאימים להובלת המגזר הדתי לאומי על זרמיו וגווניו, מועמדים שיהיו מוכרים ועם ניסיון ועשייה ציבורית מוכחת כדי שהציבור הדתי לאומי יזכה לנבחרת מנצחת בבחירות שיתבטא בכוח פוליטי בכנסת?

מי הם המועמדים הכריזמטיים שלנו, הכוכבים הפוליטיים המקבילים לבנימין נתניהו, אריה דרעי, בני גנץ, יאיר לפיד, יאיר גולן, בציבורים האחרים? מי מהם הגיע לאן שהגיע בגלל כסף גדול ולא בזכות כישוריו האישיים שהביאו אותו לעמדת הנהגה?

אני לצערי לא מכיר. 

חבל שלא דנים בפורום הזה…סיעתא דשמייא1
…על תאונות הדרכים הקטלניות. 
וואי אתה באמת לוקה בהבנת ההשגחה,קעלעברימבאר

במחילה. אני מבין שאתה נסער אחרי הפיגוע ומאחל שלווה ❤️, אבל באמת אין קשר בין מה שכתבת למציאות

אני מקציב לכם עד 5 מילים לענות על השאלה:זיויק
מה ה-בעיה המרכזית של עם ישראל שצריך לפתור?
יש בהם נקודת אמתקעלעברימבאר
ה' לא מתגלה באופן מלא כדי לתת אוטונמיה לאדם

אולי יעניין אותך