שמחת תורה במעוז אסתר!!!מעוז- אסתר!

אין שמחה כשמחת ארץ ישראל!!!

מחפשים בדחיפות נערים לשמחת תורה למעוז אסתר!!!

שמחת תורה הכי שמחה שיש

לפרטים והרשמה 0543712077

וווואוווו איזה יופיייייאוהבתותך אחותי


יאלללללה בניםםםם!!!!אוהבתותך אחותי


ללכו לשם! זכות גדדולהה1אוהבתותך אחותי


מה פתאום ...ניסו

זה של נחלה!!

ויש שם שטח צבאי סגור...ניסו


כרגע?🤔 לא שידוע לי... זה נראה לי חבר'ה מארחות כרגע...פשוט יהודייי
א. מה הקשר שזה של נחלה? אם ישלך הזדמנות לפעול למען ארץ ישראלבצפייה למקדש

חשוב לעשות את זה גם אם זה מטעם תנועת נחלה.

ב. זה גם לא בדיוק של נחלה. הבנים מארחו ככל הידוע לי, ורב הבנות סתם בנות שבאות לגבעה בלי שיוך לתנועה כלשהי, קצת מגאולצ(התנועה) וטיפה מנחלה. תכלס מה שנחלה עושים בגבעה זה שבת בשבת הגדול. ויש גם משפחות  וחברה מהישוב וממעלה שלמה, שבאים לפעמים, לסד"ש, ערבים, בקרים, תפילות, בחגים ושבתות וכאלה. אבל הם רק קופצים לגבעה, חוץ מרונן אף אחד שם לא באמת רציני בגבעה.

ג. ככל הידוע לי אין שם צו שטח צבאי סגורקורץ ובכל מקרה בקושי יש שם פשיטות גם כשיש צווים.

אני מעדיף ללכת למקומות ריקיםניסו

שאין להם שום שייכות לאף אחד (שונא תמריבות המטומטמות האלה)

אני מבין את מי שמגיע לשם אין לו כח ללכת למקום חדש הוא מעדיף ללכת למקום קל שהתרגלו 

להפקיר אותו אז זה סבבה לקפוץ לשעה שעתיים...

סתם אמרתי תקטע של השטח צבאי זה לא באמת דילמה... 

במעוז אסתר ממש אין מריבות. וזה לא קשור, זה לאו דווקא אנשיםבצפייה למקדש

שאין להם כח להקים לגבעה חדשה. יש בנות מאד רציניות במעוז אסתר, שממש לא באות לשעה שעתיים, וממש לא בגלל שזה קל להם, והם לא מנחלה. ולמה שיהיה יותר קל למישהו לבוא למקום שהפקירו אותו? לא הבנתי את הקשר. וממש לא כל גבעה שהיא של תנועה מסוימת היא מופקרת.

פסדר לא חשבתי שלא תבוא לגבעה בגלל שיש בה שטח צבאי סגור...

נו לא צריך להסתיר את זהניסו

שכל אחד מחפש בעלות על הגבעה...

ברור שזה יותר קל...

כי מי שעולה למקום חדש אסור לו להפקיר אותו שניה...

לעומת זאת אם הוא מגיע למקום שהיה קיים אז הוא מגיע לעלות תנוכחות ואז אפשר להפקיר (מה שקורה במעוז...)חוץ מזה שמקום ישן יש לך סוג של גב כבר אתה בונה מההריסות יש לך עזרה מהישוב

מה שבמקום חדש בונים מאפס כאן אתה מתחיל ב30...

מאותה סיבה החברה עזבו את גאולת ציון בגלל המריבות עם עמישב... 

אמרו לי שמבלבלים פה במוח אז נזעקתי חזרה לאחר שנה של חירות...מעוז אסתר לנצח

במעוז-אסתר אין כרגע שום משחקי כבוד ומריבות בעלות.

ב"ה תושבי המקום הצליחו להתעלות מעל המריבות האוויליות האלה (באכן פגעו לפני שנה-שנתיים בגבעה למרבה הצער).

 

במעוז אסתר בחסדי ה' ישנים אנשים מדי לילה ללא הברזות.

ב"ה במהלך היום מתבצעת הרבה עבודה חקלאית ובניה בשטח.

אין שום עניין להקים מקומות חדשים כאשר הישנים אינם מתפקדים כמו שצריך.

וכמובן שגם במעוז-אסתר יש הרבה מה לשפר ובשביל זה פונים אליכם

 

נא לא ללכלך, ומי שאין לו מושג שלא ידבר סתם

דבר ראשון בא נתחיל אם זה שאתה מודהניסו

שהיה מריבות וזה שווה את זה?

לא...

אבל לכם זה נוח כי זה קרוב לישיבה שלכם ואתם יכולים לקפוץ 

פעם ביום לחצי שעה ולהרגיש שאתם גרים בגבעה...

זה לא משנה איפה הגבעה העיקר שיש משהו...

היו מריבות, ואף-אחד לא רצה בהןמעוז אסתר לנצח

ולכן היום אין אותן ב"ה.

ברור שזה הגבעה לידינו אומר שאנחנו יכולים לקפוץ לשם בשנייה-

מה שאומר שאם ח"ו יש פינוי ל"ע אפשר להזעיק לגבעה 10-15 חבר'ה תוך 4-5 דקות (דבר שאין בשום גבעה.

זה גם מאפשר להמון אנשים שרוצים לזכות לפעול ביישוב ארץ הקודש אבל לא רוצים לעזוב את הישיבה- להמשיך ללמוד, ולבוא לגבעה לבנייה ועבודת אדמה בכל רגע נתון.

זה מקום אידיאלי לביינישים שרוצים ליישב את הארץ ולהמשיך ללמוד תורה

 

(ד"א: הישיבה מאפשרת להסתובב ב'רחבי היישוב, בזמן החופשי, וזה כולל את הגבעה הק')

וואי שממש לא. אני לא יודעת מה היה לפני שנתיים,אבל עכשיובצפייה למקדש

ממש אין מריבות. מי מחפש בעלות? מצידי שכל העולם יחשוב שהגבעה שלו וואלה אין לי בעיה. רק שלא יחליט לי מה לעשות והכל סבבה. וברור שיותר קשה לעלות למקום חדש, שיש לך מחויבות להיות בו 24/7, אבל מה שקורה במעוז זה ממש לא הפקרה. נכון שאין שם אנשים רצוף, אבל יש מלא נוכחות. ואתה צודק שגבעה שהיא לא חדשה הרבה יותר קלה, אבל זה ממש לא מחייב שבגלל זה אנשים באים לגבעה. ואנחנו ממש לא באות לשם בגלל שקל, אלא בגלל שאם יש כרגע גבעות, והם לא מתוחזקות מספיק, לא רואה עניין בלהקים חדש. קודם שמה שיש כרגע יתקיים. 

יש צו תיחום ברצף מאמצע ה'תשע"ה חוץ מכמה חודשים בה'תשע"ו.מעוז אסתר לנצח


לא מאמין שעשיתי את הטעות הזאת ונכנסתי לפה. שכחו ממנימעוז אסתר לנצח

להתראות במציאות!מרחף

וואלה? אולי, אבל כמעט בחיים אין פשיטות... וגם בקושיבצפייה למקדש

הורסים.

כי לא גרים שם קבוע...ניסו


מה הקשר?בצפייה למקדש

יש מלא ימים שאנחנו שם כל היום, וכל הלילות יש או אותנו או את הבנים. וגם אנחנו יורדות לשם מלא בשבתות, וקפצות באמצע היום... קיצר יש מספיק זמן לפשיטותחצי חיוך

סתם תכלס אני לא יודע מה הולך שם עכשיוניסו

אז אני סתם מדבר....

אני יודע מה היה שם לפני שנה שגם אז עמישב אמר שיש נוכחות קבועה של בנים ובנות במעוז

והיינו גרים לייד אז ככה שהייתי עובר דרך המעוז לפחות 2 ביום וראיתי רק ערב אחד שתי ילדות מגיעות...

 

לא זוכרת מה היה אז... ישמצבבצפייה למקדש


כשהבאלדים היו בעץ...ניסו

זה פשוט הזכיר לי

בגלל שגם דוד צבי כתב כמו שאת כתבת וגם עמישב אמר לי את זה וזה היה חרטה

עדרים של בדויים היו מגיעים עד סוף השלוחה של המעוז והם אפילו לא ידעו מזה עד שאמרנו להם

אין עניין רק לשבת בבית להכין אוכל וללמוד צריך לטייל בשטח שאתה אומר שאתה תופס...

טוב אני לא יודעת מה היה אז. אני יודעת מה עכשיו.בצפייה למקדש

ועכשיו יש אנשים כל לילה. והמון ביום. ואנחנו עושות מלא טיולים וסיורים מסביב לגבעה מכל צדדיה. וגם במרעה חורף שנה שעברה באנו מלא לאזור. ואנחנו שמות לב בדיוק מתי ואיפה יש מרעה...

כל הכבוד אבלניסו

אני עדיין חושב שמי שיכול והוא לא כבול במסגרת צריך ללכת למרום חדש וריק ...

דוגמת הרמה...

 

(ואני לא מדבר על בנות שהם ישארו במעוז...)ניסו


לא, כי הרמה זה מקום חדש!מעוז אסתר לנצח

מה זה התנזום מוח הזה?

אם מי שבמ"א ילך לרמה "החדשה והריקה" אז מ"א תהיה "חדשה וריקה"

לא הרמה זה מקום ישן...ניסו

אבל זה דוגמה למקום אם הרבה יותר ישוב ארץ ישראל מבמעוז...

כן?מעוז אסתר לנצח

תוכיח. מקורות יהודיים בקשה.

ממילץ על המקור הראשון למצוות א"י כמצווה- רמב"ן על ספר המצוות, שכחת העשין ד'.

כפרה הכוונה איפה שיותר קשה...ניסו

מעוז אסתר (והבאלדים) זה בדוואיים שאולי יגיעו למרעה והם לא באמת מחפשים בעלות על הקרקע (אם אין מרעה הם הולכים...(כמו בחורף...)הרמה זה ערבים שהמלחמה היא על

הקרקע לדוגמה ברמה אתה לא יכול להישאר יום לבד בגבעה... לעומת מ''א והבלדים...

הכל זה ישוב ארץ ישראל גם מי שגר בכוכב השחר אבל השאלה איזה רמה של ישוב הארץ..

אין לי כח לפתוח עכשיו ספרים אבל למדתי את זה פעם...

זה מאוד פשוטמעוז אסתר לנצח

איפה שצריך להתקדם בכיבוש הארץ.

זאת אומרת שבגלל שאין צורך להחזיק בתל-אביב כי היא ממילא שלנו זה פחות יישוב הארץ (למרות שזה גם).

לעומת זאת ירושלים זה יותר, וכוכ"ש עוד יותר.

אבל מ"א והרמה שניהם זה מקומות שעוד לא שלנו וצריך לקחת אותם.

 

ד"א, כזכור ניסו לעלות לרמה לאחרונה. לא ממש הצליח...

הציונים חמים עליה קשות. למרות שעבר כבר יותר משלוש שנים

קשור גם לזה שזה הרמה, וגם בגלל שעלו לשם בלאדים...יהדות=דרך חיים


אם כל הכבוד למ''אניסו

אם לא תהיו שם הבדאויים לא יחשבו שזה שלהם הכי הרבה יצאו לשם מרעה מדי פעם..

(וגם זה לא יותר מידי...)

הרמה זה שטח פרטי של מוכמוס והם חיים שם כשלא גרים שם...

ובגלל זה חמים על הרמה כשהחברה היו שם עלו אליהם כמעט כל יום...

(חוץ מזה שזה החברה של הבלאדים שהם ברשימה השחורה...)

אם לא תהיה גבעה בכלל (ולו נוכחות מינימלית בבית)מעוז אסתר לנצח

הבדואים ירעו על הגדר ממש בכל החודשים האחרונים של הקיץ ותחילת החורף.

אם הם יראו שאין מה שמונע מהם לרעות על הגדר לכל אורכה ללא הפרעה, הם בכלל לא ירדו לבקעה באלול-תשרי, וימשיכו לרעות כאן עד אמצע-סוף החורף שהכל יגדל (שבט-אדר).

בסופו של דבר מדובר בשטח של בין 2,000 ל-3,000 דונם

מ מ ש לאמעוז אסתר לנצח

מה שאמרת עכשיו זה ראש ערבי.

ראש בדואי עובד אחרת לגמרי- סיורים לא מעניינים אותו כהוא זה.

הוא יחכה, ילמד מתי הסיורים, ואז יעלה כשאתה לא בסיור...

אתה הרי לא מסייר לנצח, ויש זמן שאתה יושב בבית ללמוד.

אין לו עניין "לכבוש את הגבעה מהאויב הציוני", אלא להשיג שטחי מרעה.

ולכן אם הוא רואה שביום שלישי ב14-17 אתה לא נמצא הוא יעלה לשלוש שעות מרעה...

 

הדרך הנכונה עם בדואים היא להראות נוכחות בשטח- כאדם העושה בתוך ביתו.

לשתול עצים בכל פינה, למתוח קווי מים לכל מקום, להזיז סלעים, אדמה...

אפשר ללכת להסתובב על הקו-קצה, אבל לא בתור סיור שמירה אלא בתור בנאדם שהולך למרפסת של הבית לקרוא ספר..

להראות שהגבעה היא הבית שלנו.

 

ואז צריך להעריך את הכוח שלנו- אם יש לנו יכולת לגור בבית של 300 דונם, או של 1,100 דונם.

(עכשיו למשל אנחנו יודעים שכוחנו מוגבל ל-300 דונם=עד תחילת המורדות. בע"ה נזכה לעוד מאות רבות)

 

וד"א- מה שאמרתי לך עכשיו הוא (יחסית) חדש גם לנו- גם אנחנו עבדנו בראש ערבי, וניסינו להחזיק ב-800 דונם בעזרת סיורים.

עד שהמציאות התרסקה לנו בפרצוף- גילינו שהם פשוט למדו אותנו, ורעו חופשי בשאר הזמן... (ולא עזרה העובדה שלא היתה שום קביעות וסדר בסיורים האלה)

בכל מקרה, אתה יכול לאמת את השיטה הזאת אצל "מומחי הבדואים"- טל-ינון, נריה, אלישיב...

 

הצלוחה!

באתי לכתוב שזה נשמע כמו הרצאה מטל ינון יהדות=דרך חיים

אשריכם לגמרי חזקו ואמצו!

סיור זה לא זמן קבועניסו

כפרה עליך סיור זה חוץ מזה שאתה חיי קבוע בגבעה אתה יוצא פעמיים ביום לטיול בשעות לא קבועות...ותאמין לי שאני מכיר תראש של נריה וטל ינון...

זה בדואיים כפרה הם תמיד ישחקו איתך לראות מה תהיה התגובה שלך...

זה מה שאמרתימעוז אסתר לנצח

כמה שתשחק עם הזמנים זה לא יעזור (משפט של טל-ינון דרך אגב)

 

כדוגמא- אם הם רואים שאתה יוצא פעמיים ביום, בבוקר ובערב, אז אחרי שראו שיצאת כבר הבוקר יבואו לרעות עד הצהריים...

ואם יראו שאתה אף פעם לא מסייר ב-5 בבוקר, אז יסיירו עד שעות הסיור שלך- גם אם זה נע בין 7 ל-12

בדואים זה עם...מעוז אסתר לנצח

פעם קלטנו בדואי שישב במשך שבוע שלם כל יום מהבוקר עד הערב בלי לזוז בצל של סלע כדי ללמוד מתי אנחנו באים (ממש בלי לזוז. קלטנו אותו כי הוא הזיז את היד בטעות כשעשינו תצפית על ההר שלהם)

עוד לא הבנת זה לא סותר...ניסו

אתה צריך לגור קבוע וגם לעשות סיורים...

זה לא יעזור עם רק תסייר ותחזור לישיבה וזה גם לא יעזור אם תישאר רק בבית ותעבוד טיפה 

ב100 מטר של הגבעה...

תכלס הדבר שהכי תופס תשטח זה עדר אם היה לכם עדר(אפי 10 ראש)

זה היה מטורף אבל אתם לא קבועים....

בדיוק-מעוז אסתר לנצח

אנחנו לא גרים שם בגלל שאחנו בישיבה.

זו בדיוק 'הערכת הכוח' שהזכרתי.

ברמת היכולת שלנו כרגע סיורים לא יעילו כי הם צריכים להיות כגיבוי למגורים מלאים.

עדר גם הוא נמצא מבר ליכולתנו.

ולכן אנחנו מחזיקים ב-300 דונם (סתם לידע כללי- זה אומר 300,000 מ"ר, לא בדיוק 100 מ'), שזה לא מעט.

מובן שאם לא יהיה גבעה בכלל הבדואים ירעו כל תמוז-אב-אלול על הגדר ממש- כמו שקורה במקומות כמו מכמש למשל.

וחצמזה זה בסיס להתרחבות ברגע שתהיה בידינו היכולת- כרגע אנחנו שומרים על מצב קיים של 300 דונם, שבבוא העת יתרחב לכל ההר (1,100 ד') ואפילו מעבר... (גאון הירדן וזהחיוך גדול)

עוד לא הבנת זה מטורףניסו

אשריכם...

אבל אני כולה הסברתי

מה יש להסביר?!?מעוז אסתר לנצח

הבנו- זה לא מספיק צריך יותר. אפילו הרבה יותר.

אבל אני מסביר לך שמה שאנחנו עושים כרגע זה הדבר הנכון ברמת היכולת שלנו.

בע"ה לכשירחיב...

 

אם לא הבנתי- אדרבה, תחכימני!

למה אני אם הייתי משוחררניסו

לא הייתי הולך לשם...סתכל בהודעה בהתחלה אמרתי '''שאני מעדיף ללכת למקומות ריקים..''

לא דיברתי עליכם...

הפוך אמרתי ''שזה טוב לביינישים שרוצים לשלב עם הישיבה...''

בקיצור סתם הזדעקת...

אם ברגע זה הקליפה נותנת לך לחזור ללב הארץ, רק אתהמעוז אסתר לנצח

תנסה לעלות לרמה או לבאלדים או שתצטרף למשהו קיים- מ"א או מג"א?

אני בדרך עליך אישית, ובמצב הקיים. בלי עוד שחרורים

אחי אתה צריך להביןמורחק

אין מה לעשות אין דרך באמצע או שאתה בישיבה או שאתה מחזיק גבעה,

די עם הבלבולי שכל האלה אם אתה רוצה להחזיק גבעה לך תמסור את הנפש עליה ותגור בה.

מ מ ש לא נכוןמעוז אסתר לנצח

ברור שבלי תורה אין סיכוי להחזיק בא"י- כל הזכות שלנו על א"י הוא רק מכוח התורה.

 

אני יודע בעצמי שאני צריך להמשיך ללמוד בישיבה ע"מ להישאר בתורה.

אני יודע בעצמי שאם אני אגור בגבעה בלי ישיבה אני לא אשאר בתורה, ומתוך כך אני גם לא אשאר בא"י, כי כאמור כל הזכות שלנו בא"י היא רק מכוח התורה (או שאני אשאר בא"י לא מכוח התורה וזה לא שווה כלום. ל"ע)

 

א"כ מי שיכול לגור בגבעה בלי ישיבה ולהשאר בתורה (ומתוך כך גם בא"י בצורה נכונה)- שיעשה אתזה ואשריוחיוך גדול

מי שלא יכול- כמוני, ולענ"ד כמעט כל בחור שעוד לא מלא בתורה באמת, שימצא אפשרות להמשיך ללמוד בישיבה, וגם לפעול בא"י.

 

זו האפשרות שאנחנו מצאנו, שגם אם היא לא הכי טובה שיש היא עדיין טובה מאוד לענ"ד.

 

ומי שלא מוצא אפשרות, שילמד בישיבה עד שיתמלא באמת בתורה, באופן שאין חשש שחיי היומיום בגבעה ישחקו את תורתו ח"ו (בעזרת "תחזוקה מתמדת" כמובן = לימוד תורה עצמאי יומיומי בלי מסגרת), ואז יעזוב את המסגרת הישיבתית וילך לגור בגבעה.

 

וכאן יש ויכוח- כמה זמן זה אומר. אלישע ירד ודעימו טוענים למשל ששנה אחת מספיקה.

לענ"ד לא, אבל שכל אחד יכיר בעצמו...

 

לילה טוב!

בע"ה שנה הבאהמעוז אסתר לנצח

אני כבר אלמד במסגרת כלשהי (שלא כאן הוא המקום לפרטה (וגם אין לי מושג מהי)) שתאפשר לי לגור בגבעה (כלשהי) ממש וגם להמשיך ללמוד תורה בישיבה\כולל.

 

בע"ה

חוות גלעד? נשמע שיכול להתאים...יהדות=דרך חיים


אולי. ואולי לאמעוז אסתר לנצח


מעדיף שזה יאפשר לי לגור במ"א ת"ומעוז אסתר לנצח


מקווה למשוך איתי עוד רבים מהישיבה בע"ה ית'מעוז אסתר לנצח


ממש ממש לא נכוןמורחק

דבר ראשון החלטת שתורה זה אומר ישיבה- אז לא! 

אין שום קשר בין תורה לישיבה, ברור שכל העניין שלנו בארץ ישראל זה מכוח התורה, אבל ישיבות לקחו את התורה נכסו אותה לעצמם, ועיוותו אותה.

יש מספיק גבעונים שבקיאם בתורה יותר מי שלומד בישיבה, והרבה ממי שלומד בישיבה סתם מבזבז את הזמן.

מתי תפסיקו כבר לחשוב על הפופיק שלכם שאתם רוצים להתמלא בתורה בששביל עצמכם. אין זמן, ואין אנשים! אם כל אחד יאמר את זה, וזה מה שקורה שכל אחד אומר את זה שהוא רוצה להתמלא בתורה, הגאולה לא תגיע לעולם. 

ראיתי כבר מאות בינשים שהיו מגיעם לבקר בגבעות, כולם מסיימים שמינית והולכים לישיבות הגבוהות ונקברים שם, כי כל הזמן מה שהם חשבו זה רק איך הם יכולים התמלא בתורה, אז בוא אני גלה לך סוד , אתה לא תתמלא לעולם בתורה, כי התורה גדולה פי מליון מהמוח הצר שלנו.

ברור שזה יותר כיף שיש לך גם ישיבה ליד שאתה יכול לישון על מיטה נורמלית כשאתה רוצה, ויש ארוחות מסודרות, ובשקט נאמר שככה גם ההורים לא מתעצבנים עליך.

אז אחי אם את החולשות שלך הפכת לאידיאלים, שמור אותם לעצמך, ואל תסית את כל הבינישים אחריך.

ממש לאמעוז אסתר לנצח

ברור שיש המון בישיבות שמתבטלים ולא לומדים כלום.

ברור שיש המון גבעונים שלומדים המון, הרבה יותר ממי שמתבטל בישיבות.

 

אבל אם עכשיו בא ילד בן 14 ותוהה לאן הוא הולך עכשיו- רוב (לא כל) האנשים בגיל הזה לא יכולים ללמוד לבד באמת.

הם צריכים מסגרת של תורה, עם שיעורים וסדרים ואפילו ר"מים שישבו להם על הגב לפעמים.

 

א-ממה - א"י היא כידוע שורש הגאולה ובה היא תלויה, ולא נגאל עד שנשוב אליה.

וכבר בואר שמותר ומצווה לבטל תורה בשביל א"י.

 

אלא, שמי שינסה לפעול בא"י כשהוא בן 14, והוא לא עילוי שכל הראש שלו עובד לפי התורה כבר בגיל הזה, התוצאה תהיה מאוד עצובה- או שהוא יעזוב גם את א"י (וישאר בלי כלום), או שהוא ישאר בא"י אבל יהיה מזרוחניק גמור (ל"ע).

ולא חסרים מקרים של "ערסים-"גבעונים" ("גבעונים" ב-" רבתי) לצערנו.

 

א"כ, מכיוון שחייבים לעשות לפחות משהו בא"י, ובהתחלה צריך גם ללמוד תורה כמו שצריך, צריך למצוא מסגרת, שגם תתן לך ברמה מסוימת לעסוק בא"י (כמה שיותר), וגם תלמד שם תורה..

אבל, צריך לשים לב שזו לא תהיה מסגרת שמתנגדת בריש גלי ליישוב הארץ ומסיתה נגד כל היום, כי אז תושפע בסופו של דבר וכמו שאמרת תלך לישיבה גבוהה בלי א"י בכלל.

(יש אנשים שיכולים ללמוד בישיבה אנטי ולהמשיך לעסוק בא"י בלי להיות מושפעים, אבל זה יוצא דופן).

 

ודרך אגב, כל מה שאמרתי היה רק על ישיבות קטנות- בישיבה גבוהה בתכל'ס אתה יכול ללכת המון לפעול בא"י- אם אתה רק רוצה (ברוב הישיבות, יש גם כאלה שלא).

 

אבל שוב, כמו שאמרת, צריך לעשות אתזה בדרך הנכונה שבה בסוף שיעור ד' לא תעזוב לגמרי את א"י ח"ו.

 

ועוד- בסוף הישיבה הק' בדרך כלל כבר אפשר (מבחינה אישית) ללכת לגור בגבעה ולהמשיך ללמוד שם כמו שצריך, עם משמעת עצמית רצינית ורבאק אמיתי (בהרבה מקרים גם לפני, לאו דווקא בגיל 18).

עד אז, צריך כל הזמן להיות מחובר לא"י באמת, הן לרעיון והן בפועל. כמה שיותר.

 

ומי שגר בגבעה ו'קובע עיתים לתורה' ותו לא- זה עיוות נוראי...

אנחנו מי שמוביל את הגאולה- זה חייב ליעשות מתוך תורה לגמרי(!)

בסופו של דבר (להבדיל אא"ה) גם הציונים שר"י בנו את א"י (פעם...), אבל הם לא עשו מתוך תורה בכלל, והתוצאה היא המדינה המעוותת הזאת, ועוכרי ישראל כמו מפלגת העבודה שלפני 50 שנה בנו את הארץ ברבאק.

אז ברור שאף-אחד לא פה לא נמצא במקום כזה, אבל המלכות שלנו לא יכולה להיות מושפעת מדברים כאלה אפילו קצת...

אחרת היא לא תוכל להביא את הגאולה לעולם!

 

 

וד"א, סתם ככה הבייני"שים רק 'יקברו' בישיבה, אז אם אני מסית אותם לדרך הזאת אני דווקא מסית אותם לא"י

אולי ילד בן 14 אתהניסו

צודק שהוא צריך לחכות שנה שנתיים כדי להגיע אם ראש...

אבל תשמע אתה בגיל האידאלי וגם לפי הדיבור שלך

אתה לא נשמע ילד נגרר שיכול להיות איך קראת לזה ''גבעון ערס''

קיצור אתה יכול למצוא עכשיו עוד אלפי תירוצים למה ללכת לישיבה גבוהה

ולא למשל להקים ישיבה במעוז...

כזכור הנסיונות להקים ישיבה בגבעה לא ממש החזיקומעוז אסתר לנצח

למעט רץ כצבי שהיתה טובה אבל עדיין לא לגמרי. הציונים מאוד לא אוהבים את הרעיון... ובצדק, זה אחד הדברים שהכי מחזיקים גבעה שיכול להיות. גבעה עם עוצמות

אני אישית לא מתכוון ללמוד בישיבה כלשהי בלי לגור בגבעהמעוז אסתר לנצח

בע"ה או שאלמד בישיבת הכולל בכוכ"ש ואגור במ"א,

או שאלמד ברועה ישראל או החווה ואגור בקומי או מג"א (יותר בכיוון של ר"י וקומי).

בע"ה!

זה תלוי נטו בחברה...ניסו

הציונים שונאים אבל הם לא שונאים את זה יותר מזה שאתה גר שם בפועל

לנן היה כולל בגבעה איזה שבוע וחצי ולא היה שינוי ברמה של הרדיפה...

כולל!מעוז אסתר לנצח

מזל טוב! מצא או מוצא?

מוצא...ניסו

למה הכולל בקריית משה ובקרייה הם של נשואים??

יותר סבבה לקרוא לזה כולל...

מוצא! ל"ע...מעוז אסתר לנצח


למה בקרוב אצלךניסו

מה אתה חרדי למה כשאתה שומע כולל ז מה שקופץ לך לראש...

אני מאחל לעצמי מצא בע"ה...מעוז אסתר לנצח

וגם לך.

אכן בקרוב בע"ה...

 

מי שלומד בכולל נקרא אברך = אב-רך = אב לרך...

בכולל יש אברך ויש רווקים כפרה...ניסו

(אצל החרדים לא אצלנו כן אמרתי ך עיין ערך הכולל בקרייה והכולל מורחקים בקריית משה...

אתה יודע יש גם אברכים בישבות גבוהותניסו

כמו מרכז 

אז מי שאומר לך שהוא למד במרכז אתה תשאל אותו מצא או מוצא??

יהזויי...

...מורחק

ניסו כתבתי לגנוב הזה תשובה ארוכה והיא נמחקה לי באסה, אין לי כוח לכתוב עוד פעם...

כן קלטתי שאתה כותב ארוךניסו

לי אין כח אני כותב מתומצת....

יגזור, יגזול...מעוז אסתר לנצח

אם לא יותר!

 

לישיבות גבוהות יש אברכיאדה שמוגדרת ככולל בתוך הישיבה

כולל מורחקים=ישיבת המורחקיםמעוז אסתר לנצח


יעני שח"ו לא יקראו לזה ישיבה... יאללה יאללהמעוז אסתר לנצח


פשוט ככה קוראים לזה יטבע...ניסו

בלי קשר לכלום...

זה מה שאמרתי, זה סתם דגותמעוז אסתר לנצח

זה כמו שאני אגור בקראוון ואקרא לזה וילה.

זה פשוט לא

ויכוח מטומטם כל-כך...מעוז אסתר לנצח


אתה יודע למה זה?ניסו

זה למה אתה ייצור!!!

זה למה אתה גזור!!מעוז אסתר לנצח

עורכים, מישהו יכול למחוק את הדיאלוג הדבילי הזה?

@מרדכי @הדובדבן שבקצפת

וואלה זה הדיבור בנינו ??ניסו

סבבה אין בעיה כפרה אנחנו עוד ניפגש...

ואתה תצטרך להסביר כמה דברים...

תשמע דיבורים...מעוז אסתר לנצח

אני אומר נפתח דיבור דיגוגי בנסיונות פעילים.

פה קשוחים, עוד יחסמו אותנו...

תשאל שמולו הוא יספר לךמעוז אסתר לנצח


חאלס נו...ניסו

מה אתה מדבר איזה פחד

רק שלא יחסמו...

 

שקשוק מהמעוז אסתר לנצח

לנטוש כזה משתמש ותיק לטובת פצל"ש חדאע"ש...

 

אבל אולי אני סופסוף אצא מפה חזרה לעוד איזה שנה ככהחצי חיוך

באיזה קטע נכנסתניסו

למקום הרקוב הזה בכלל

ימשוחרר...

חולה מעוז אסתר לנצחאחרונה


שמעתי את טל-ינון נואם על הדבר הזה של ראש ערבי ובדואישיח השדה


מה אתם הולכים לחבורות של עמישב במעלשניסו


ממש לא קשורמעוז אסתר לנצח

אתה לא יכול על סמך זה שעברת דקה לומר שלא ישנים בלילה.

גם אם תעבור ליד האחזות נח"ל פעמיים ביום לא תראה אנשים, זה אומר שאין שם 20 איש?

הייתי עובר שם כל לילה בסביבות 11ניסו

וחוזר בסביבות 6-7 ובדרך כלל הייתי עובר קרוב מאוד לבית ככה שאם היה מישהו הוא היה יוצא

ככה במשך חודש וחצי...

ולפעמים הייתי גם עוצר לשתות מהבקבוקים שהייתם משאירים בתוך הבית

וחוץ מזה כפרה הסברתי למה לכם זה סבבה אבל למה אני הייתי מעדיף ללכת למקום אחר...

אכן הנוכחות אז היתה די עלובה-מעוז אסתר לנצח

אנשים היו יורדים מאוחר לישון ועולים מוקדם בבוקר (או לפנות בוקר ליתר דיוק)

וכמעט בלי שום נוכחות במהלך היום.

גם לזה יש חשיבות כמובן, אבל לצערנו היה משבר רציני אז בקרב אנ"שינו...

זה היה המירב שיכולנו אז.

 

היום ב"ה זה בהחלט לא ככה חיוך גדול

ממש לא קשורמעוז אסתר לנצח

מ"א זה מקום שהרבה פחות נמצא על הכוונת, גם כשהיתה שם נוכחות נרחבת מאוד.

זה קשור להרבה דברים, בין היתר בגלל שלא מדובר בערבים אלא בבדואים שלא מעוררים מהומות נגד הצבא בגלל שהגבעה משחררת שטחי מרעה.

 

ולכהה"ל.

הבאלדים גם היו באותו אזורניסו

ועליהם ריבקו כמו חיות...

ברורמעוז אסתר לנצח

כי הם הבאלדים.

עליהם יראבקו בכל מקום.

וכמו שאמרתי לכהה"ל

במחילה מכבוד כולכם,הדובדבן שבקצפת

תפסיקו בבקשה לקשקש על דברים שאין לכם חצי מושג בהם.

שמועות רצות בגבעות כמו עכברושים בביוב (והן מגעילות לא פחות מהעכברושים הנ''ל ומסריחות הרבה יותר מהביוב). כל אחד שומע מילה, מוסיף עוד כמה שטויות ומפיץ הלאה.

 

 

במקום לדבר על מה שאחרים עשו/עושים/יכולים לעשות, שכל אחד יעשה מה שבכוחותיו ובא לציון גואל.

 

ואם עכשיו בכוחותיניסו

לבלבל פה תמוח...

רצף של הרס בגבעות - חייבים לעצור את זה!!נ א

בס"ד

 

שלום לכולם!

כולנו רואים שבחודשים האחרונים מתרחש הרס רחב בגבעות ביהודה ושומרון.

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?

 

עם ישראל!! תקימו גבעות בכל אזור בארץ!! תצטרפו לגבעות קיימות!! חייבים להפוך את הגבעות ליישובים!!

תנו עצות מה כדאי לעשות כדי למנוע את ההרס הזה?נ א
להצביע למי שבאמת מייצג אותך...הסטוריאחרונה
כזכור במו"מ הקואליציוני, סמוטריץ' רצה ביטחון, בליכוד התעקשו. בסוף סוכם שהוא יקבל שר במשרד הביטחון עם אחריות על החלקים האזרחיים.


אחרי החתימה - גלנט בשיא החוצפה סירב לבצע את מה שנחתם, בטענות שאי אפשר לפגוע בשיקול הדעת של המפקד והושגה פשרה שאם הפינוי משיקולים בטחוניים - זה נשאר בסמכות אלוף הפיקוד. לכן בצו ההרס של בית ענות, הוא כתב את הטענה האבסורדית ש: "המקום פוגע בשלום תושבי האזור".


אם כל הטפשים בהתיישבות האידיאולוגית שמצביעים ליכוד, היו מצביעים לצה"ד, היתה ממשלת ימין בראשות נתניהו אותו דבר- אבל ההתישבות היתה באמת בידי סמוטריץ'.

חל"פ הגבעות - AI. מה דעתכם על זה?נ א

אשמח שתעבירו את התמונה בקבוצות. תודה רבהנ א
מי שמעוניין/ת לקבל את התמונה במייל, נא לשלוח מיילנ אאחרונה

לכתובת: chalaphagvaot@gmail.com

אפשר עדיין להשיג קפוצונים או חולצות לזכר אהוביה?הגבעות בלב תמיד

של יהודים בואו ורשו ארץ

ואם יש צמידים וכו גם יש ביקוש..

אני בת, מעדיפה לקנות מבנות כמה אם אפשר או שישלחו בדואר 

נירו ניר, שירו שיר, כבר הנצו ניצניםימח שם עראפת








יא! איזה יופי! אני מת על לראות נבטים נובטיםקעלעברימבאר

והעשבים גדלים. זה אחד הדברים היפים בחורף.

 

אפילו הטחב הירוק שגדל בין המדרכות אחרי הגשמים יפה בחורף.  (אגב רואים שהנבטים בתמונה העליונה הם דו פסיגיים)

עשית לי חשק לצאת ולחפש נבטים שנבטו מהגשםקעלעברימבאר
🤩פתית שלגאחרונה
גבעה או חווה על שם צ'רלי קירקאדם פרו+

הוא רוצה שננציח אותו

וגם אף שמאלני לא יתחיל עכשיו להרוס

חווה על שם צרלי

קדימה. מי לוקח את הכפפה.

לטרמפ יש ישוב,

למה שלצרלי לא יהיה?

(גבעון חובט במצח)ימח שם עראפת
הגבעון הנ"ל הוא השמש של בית הכנסת?קעלעברימבאר
קפיץאחרונה
כנסו >> החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל (חל"פ הגבעות)נ א

בשם ה' נעשה ונצליח

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל ומציבים בהם דגל ישראל לגובה רם

החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל בקריאה לכל מי שיכול, לצאת ביוזמה להקמת גבעה חדשה באזור מגוריכם, להציב דגל ישראל לגובה רם כדי שידעו כולם למי שייכת ארץ ישראל וכן, להביא ולרתום משפחות ואנשים למשימה החשובה הזאת.

להקים גבעה חדשה בזמן זה - זאת מטרה חשובה ביותר.

שלחו תמונות מהגבעה החדשה שהקמתם למייל של חל"פ הגבעות chalaphagvaot@gmail.com

חשוב!! להעביר הודעה זאת בכל קבוצה

🏡 החברה לפיתוח גבעות ארץ ישראל

בונים. מיישבים. גואלים.

מקימים גבעות חדשות בארץ ישראל!!!נ אאחרונה
סבתא לחיילת שאמורה לשמור בהגנשMalkaa

האם המקום מגודר. יש תנאי מגורים ומזון טוב לחיילים?

פשוט. מודאגת

באיזה מקום?משהאחרונה
איך אפשר לבדוק מתי תהיה העלייה הבאה לחומש ?דור ל

אשמח לעזרה

מה זאת אומרת 'עליה'?יו0י

יש שם ישיבה 24/7..

עליות מאורגנות המוניות, זה בדר"כ רק כשיש איזו סכנה גדולה שמסתמנת... 

הגיוני שתהיה ביום השנה ליהודה דימנטמן הי"ד.אריאל יוסףאחרונה


יש קבוצה בווצאפ..החיים מאושרים


אולי יעניין אותך