יעל בלום
יעל בלוםצילום: yael_blum_makeup

היום אני רוצה לדבר איתכן קצת על אייליינר. פרסמתי את המדריך הזה גם באינסטגרם שלי (שאגב, יש בו עוד המון תמונות וסרטונים שווים), אבל לטובת הבנות שאין להן אינטסגרם מפרסמת לכן גם פה.

במדריכים הקודמים השתדלתי להימנע מלכתוב על אייליינר כי כולנו יכולות להודות בלב בשקט שאייליינר הוא החולשה שלנו. גם כשלמדתי איפור תמיד הדגישו לנו כמה חשוב להתאמן על האייליינר כי הוא באמת טריקי וצריך ללמוד איך לעבוד איתו.

אני יכולה לספר לכן סוד קטן שאני בתחילת הדרך הייתי מתאמנת שעות על האייליינר המושלם. ועברתי את כל סוגי האייליינרים שיש לעולם האיפור להציע – אייליינר ג'ל, טוש, נוזלי עם מברשת, עפרון, עמיד... וחיפשתי את מדריך הקסם, כזה שיסביר לי שלב אחרי שלב איך לשרטט אותו מדוייק ושווה, אבל עוד לא היה כזה ענה על הצורך שלי.

היום ב"ה אני כבר מצליחה לשרטט את האייליינר המושלם שלי בדקה או שתיים טפו טפו חמסה חמסה.

עוד לפני המדריך חשוב לי לומר לכן שבשביל למצוא את הדרך הטובה ביותר בשבילכן תצרכו פשוט להתאמן עוד ועוד, להתנסות בעוד פורמולות ומוצרים כדי למצוא את המוצר המנצח והטכניקה לאייליינר מושלם.

צילום: istock
צילום: istock

אז הכנתי לכן מדריך קטנטן בתמונות שעשוי לעזור לכן להבין איך בכלל לגשת לשרטוט האייליינר ומהי השיטה שלי לאייליינר מושלם ברגע.

רק לפני כן שני טיפים שיעזרו לכן מאוד:

בשביל לקבל קו דקיק יש להפעיל ממש מעט לחץ על הטוש/המברשת. ככל שתפעילו יותר לחץ הקו יצא עבה יותר.

עבדו במשיכות קצרות. ככה יהיה לכן הרבה יותר קל לשלוט בכמות החומר ובצורת האייליינר.

נתחיל?

בשלב הראשון אני משרטטת קו דקיק לאורך כל קו הריסים שלי. זכרו להפעיל מעט לחץ על האייליינר. אני אוהבת להתחיל ממרכז העין כלפי חוץ, ואח"כ חוזרת להשלים את החלק הפנימי.

לאחר מכן אני מושכת את הסוף של הקו, ממש מהריס האחרון בשורת הריסים שלי, למעין זנב דק שיוצא לכיוון הרקה. אני מסיימת את הקו הכי דק שאני יכולה כדי לקבל מראה של אייליינר חד ומדוייק.

בשלב השני אני משרטטת קו נוסף, מילימטר לפני סיום הזנב שציירתי לכיוון הרקה, שחוזר כלפי פנים העין, בחזרה אלי האייליינר ששרטטתי על קו הריסים. אמור להיווצר לכן בשלב הזה מעין משולש הפוך, שהבסיס שלו הוא הקו שציירתן ממש עכשיו.

בשלב השלישי אני ממלאה את המשולש שנוצר ומעבה לפי הטעם האישי.

וזהו! קצת מסקרה למראה הסופי!

כמובן שאפשר לקחת את האייליינר ולהפוך אותו לדרמטי, ולעבות לפי טעמכן.

צילום: יעל בלום
צילום: יעל בלום

יעל בלום, מאפרת מקצועית ומעבירה סדנאות אישיות. לכל שאלה, שיתוף או התייעצות בנושאי טיפוח, איפור ואסתטיקה מוזמנות לפנות באינסטגרם העסקי yael_blum_makeup. יש שם סרטונים אינפורמטיביים. מוזמנות באהבה לפנות גם במייל [email protected]