הפקת לקחיםמח"פ

אבי מעוז על בנט: "הרב טאו היה הראשון שזיהה" אין לחלוק יותר על הרה"ג טאו שליט"א

בעיקר כשהוא מוכן לאפשר הקמת ממשלה עם תומכי טרור...אריאל יוסף

למה לבנט אסור לעשות מה שמותר לאבי מעוז?

 

או שאולי כבודו מאמין לבנט שהיה הולך לממשלת ימין אם היתה אפשרות והוא מקים ממשלת שמאל רק מחוסר ברירה?

הבעיה בבנט זה ללכת עם השמאל לא עם רעןםמח"פ


"השמאל" עדיף פי 1000 מרע"ממיכאלצ

מרצ, העבודה, יש עתיד, כחול לבן. כל אלה רוצים לעשות דברים גרועים, אבל לא כי הם רוצים להזיק אלא כי הם סבורים שזה הדבר הנכון למדינת ישראל שהם אוהבים. רע"מ לעומת זה, היא השלוחה הפוליטית של האחים המוסלמים בישראל. המטרה של רע"מ היא לפגוע ולהזיק למדינה בכל דרך אפשרית. וגם אם הם מבינים שכרגע צריך להוריד פרופיל (והם לא. הם מגנים טרור אפילו פחות מחברי המשותפת), מטרת העל שלהם עודנה להשמיד את מדינת ישראל.

אני לא מסכיםמח"פ


לא יודע אם פי אלף..רוצה להשתחרר
בגדול יש הבדלים משמעותיים בין המפלגות שמנית. יש ביניהם ערבים תומכי טרור מובהקים - כמו המחבלת שבמפלגת העבודה. וגם יש ביניהם יהודים שה'ישראליות' (במובנה המקורי - בני ישראל) אינה הדבר שחשוב להם, אלא מוסריות אנושית אוניברסלית מעוותת. ולכן הם הרבה פעמים בצד של הערבים. עיין ערך יאיר גולן ושות'.
הם יותר גרועיםמח"פ


קראתי טור יפה בסרוגיםמח"פ

לפני כמה שבועות שמסביר איך המחלוקת מרכז- הר המור גרמה לאיבוד ממשלת נתניהו שם מוסבר שהרה"ג טאו סובר שהאויב המסוכן ביותר הוא האויב התודעתי, מחשבתי זה שאבי מעוז הסביר עליו המון ולכן הערבים שעושים טרור לא מסכנים את המדינה ואילו השמאל גורם לתת לערבים המון דברים כמו מדינת כל אזרחיה והם מסוכנים יותר

נורוצה להשתחרר
ולמה אתה חושב ששותפות עם הערבים עצמם - שהם האוייב לכולי עלמא, לא גורמת לנזק בתודעה שלנו של ההבדל בין ישראל לעמים?
כי אם תסתכל על דרישות עבאס לעומתמח"פ

דרישות מרצ והעבודה תגלה הבדל

שוברוצה להשתחרר
עזוב מה הדרישות. שים לב שאתה מוכן לשבת עם ערבים - שהם האוייב לכולי עלמא (אתה חולק על זה?). זה לא סותר את ההבחנה שבין ישראל לעמים? זה לא מוביל בדיוק לאותו טשטוש שאתה חושש ממנו מכיוון השמאל?

ואגב, לגבי הדרישות, אתה אמור לדעת שלא תיתכן מפלגה ערבית שאין לה תביעה לאומית על הארץ. זה נטו עניין של טקטיקה - כפי שעשה רב המחבלים ימח שמו וזכרו.
נכון. רע"מ דורשים לוותר על הריבונות בנגב ולא ביו"ש...אריאל יוסףאחרונה


אתה מעדיף את האויב ע"פ יהודים מבולבלים?אריאל יוסף

מזכיר לך שמראשית ימי המדינה ועד היום כמעט בכל ממשלה הימין ישב תחת השמאל או לצד גורמי שמאל.

הערהרוצה להשתחרר
הקשר בין השמאל של היום לשמאל של פעם מקרי בהחלט.
"פעם" זה לא כ"כ פעם... ישבו עם השמאל אפילו בעשור האחרון.אריאל יוסף

למשל: ציפי לבני ואוהד ברק. אף פעם לא החרימו ממשלה שנשענת על מפלגות שמאל.

 

זה לא סותררוצה להשתחרר
את זה שההבחנה שאמרתי נכונה וחשובה.

לגבי הדוגמאות שהבאת - זו באמת הייתה בעיה שהאחראי עליה הוא ראש הממשלה המפורסם. אבל אחרי הכול - הכוח של הימין והמסורת היה יותר חזק בממשלות הללו.
הם האויבמח"פ


יפהמח"פ

דיברתי עם קרוב משפחה ששאל אותי מה אני אומר על מה שהרב טאו אומר עניתי לו שזה עניין של מי האויב כאן הגענו למבוי סתום

בקיצור, האויב שלך הוא לא מי שרוצה להשמיד את המדינהאריאל יוסף

אלא מי שהתפיסות שלו פוסט מודרניות.

אתה מעדיף מחבלים "דתיים" ושמרנים על פני יהודים חילוניים וליברליים.

אם היהודים היו הולכים לפי התורה ולא היו שמאלניםיהודית אמתית

כבר מזמן הערבים היו שוכחים את מי ואת מה הם רוצים להשמיד.

אם העם היה מאמין שבכוחו של ה' יש לו זכות בלעדית על ההתנהלות פה בארץ,
לא היה מתיירא, לא היה חושש,לא מהם, לא מהאמריקאיים ולא מהאו"ם, והיה פועל עפ"י הדרכות התורה, ברור שהערבים היו כנועים לנו.
הם נוצרו למטרה מסויימת ואחד מתפקדנו בעולם היא להסביר להם למה הם נוצרו ומי הוא מלך העולם.

ולכן- ברור שהבעיה העיקרית היא השמאל.


אז ברור שלא עדיף אותם על השמאל אבל כן עיקר ההתעסקות שלנו והמלחמה צריכה להיות להפיץ ת'אמת לאוהבים,
כשזה יהיה ממילא לא יהו אויבים.

אז את מעדיפה את הערבים על השמאל?אריאל יוסף


זה לא מה שאמרתי.יהודית אמתית

לפי האמת לשתיהם אין בכלל מקום בארץ כל עוד הם לא כפופים לחוקי התורה

בפועל לטווח הארוך, בשביל המטרה העיקרית, צריך את השמאלנים, הם חלק בלתי נפרד מעם ישראל ולכן כן אשתדל להתחבר אליהם ולהפיץ להם את האמת. אבל לטווח הקצר והמשפיע, אני לא בטוחה שהקול והדעות ההזויות האלה והלא מוסריות של השמאלנים מסכנות פחות את הביטחון שלנו מאשר שמיעת הקול המטופש והלא חכם הערבי..

את מעדיפה להקים ממשלה עם גורמי שמאל או עם ערבים?אריאל יוסף


אין לי כרגע יכולת להקים ממשלהיהודית אמתית

אני באמת לאידעת מה עדיף. זה נבלה וזה טרפה(הימצאותם בכנסת ישראל, ברור שלהבדיל אלף אלפי הבדלות בין גוי ליהודי)

רק אומרת שלאו דווקא שעדיף את השמאל

מראשית ימי המדינה ועד העשור האחרוןאריאל יוסף

היו גורמי שמאל בממשלה על דעת כל רבותינו.

לכולם היה ברור שאין שום היתר לצרף ערבים.

זה נובע ממה שהגבתי לרוצה להשתחרריהודית אמתית

שחושבים מה הכי פחות גרוע...

ושוב. לדעתי זה לא פחות גרוע. ותירוץ של 'מה היה עד עכשיו' זה לא תירוץ

אני רק חושבת שלהתעסק כל הזמןיהודית אמתית

עם בעיית הערבים. זה בדיוק היה חטא המרגלים, מפרשת שבוע:

 

"אֶ֚פֶס כִּי־עַ֣ז הָעָ֔ם הַיּשֵׁ֖ב בָּאָ֑רֶץ וְהֶֽעָרִ֗ים בְּצֻר֤וֹת גְּדֹלֹת֙ מְאֹ֔ד וְגַם־יְלִדֵ֥י הָֽעֲנָ֖ק רָאִ֥ינוּ שָֽׁם:
כטעֲמָלֵ֥ק יוֹשֵׁ֖ב בְּאֶ֣רֶץ הַנֶּ֑גֶב וְ֠הַֽחִתִּ֠י וְהַיְבוּסִ֤י וְהָֽאֱמֹרִי֙ יוֹשֵׁ֣ב בָּהָ֔ר וְהַכְּנַֽעֲנִי֙ יוֹשֵׁ֣ב עַל־הַיָּ֔ם וְעַ֖ל יַ֥ד הַיַּרְדֵּֽן"

לא צריך להתמקד בהם בכלל. מי הם. צריך להתמקד בעם שלנו. בארץ שלנו, ברצון ה', ברצון התורה
לכן אסור להכניס אותם לממשלה.אריאל יוסף


אני חושבת שזה להתעסק בהם לחשוב עלזהיהודית אמתית


וואלההָיוֹ הָיָה

אני חושב שגם אסור להתעסק בחילול שבת ולחשוב עליו, זה חטא המרגלים

לכן עדיף לחלל שבת מאשר לחשוב על זה ולהיזכר שזה אסור.

 

איך אני?

אתה צודק. מסכימה.יהודית אמתית

אין להם מקום בארץ כל עוד הם לא מקבלים עליהם את חוקי התורה
כנ"ל השמאלנים. לכן אסור להם להיות פה, קל וחומר שלא ברשויות השילטון.

עם שתיהם גם עם הערבים ולהבדיל אלף אלפי הבדלות עם השמאלנים,

מתפקדנו בעולם לדאוג שזה ישתנה,

יותר קריטי השמאלנים כי כשהם בעיית הערבים תיפתר מאליו.
ולכן לדעתי צריך להתמקד בהם.
בדרך של אהבה אולי אבל עד כדי לתת להם להיות חלק מרשויות השלטון.

 

איך בדיוק "תיפתר מאליה"?הָיוֹ הָיָה

ואיך את מרשה לעצמך לתמוך בממשלה עם ערבים?

אני? לתמוך? מאיפה הבאת את זה?יהודית אמתית

תיפתר מאליה, אני מאמינה ויודעת שאם עם ישראל ילך עם ה' ולא יתפחד כמו בציטוט של חטא המרגלים שציטטתי הם יהו בעיננו כחגבים. וזה יפתר מאליו

ככה נשמע מההודעות הקודמותהָיוֹ הָיָה
זה שאמרתי שלאו דווקא שעדיף את השמאליהודית אמתית

זה אומר שאני תומכת בלשבת עם הערבים? אתה מוזמן לקרוא את כל התגובות שלי. בשום תגובה לא עודדתי חלילה וחס לתת מקום בארץ הקדושה לגוי שלא כפוף למלכות ה', ק"ו לא בשלטון.

רעיון מענייןרוצה להשתחרר
אבל לא להתעסק איתם זה אומר גם לא להעלות על הדעת להקים איתם ממשלה.

אם את בעד לא לדבר איתם מטוב ועד רע - אחלה.
את אומרתרוצה להשתחרר
דבר יותר הגיוני מ@מח"פ.

הוא טוען שהאויב הוא השמאל ולא הערבים. וזה דבר שאסור להגיד. אם יש בשמאל בוגדים ואויבים, זה רק מחיבורם לאויב המרכזי - גויי הארץ הרשעים.
זה לא מדוייקיהודית אמתית

אויבי השמאל זה לא בגלל חיבורום לגויים, אלאחיבורם לגויים גם נובע מדעותייהם המעוותות והמנותקות מהתורה

לא מסכיםרוצה להשתחרר
מה תאמרי לגבי השמאל של פעם? בן גוריון ושות'? גם הם אויבים בעינייך, עד כדי שאסור לשבת איתם בממשלה, וזה חמור יותר מלשבת עם הרוצחים בחליפות?
לא אמרתי מה עדיףיהודית אמתית

אמרתי שזה גרוע לצערי לא פחות.

אני עובדת בראש של מה הכי נכון. לא של מה הכי פחות גרוע,'הרע במיעוטו'

עם הראש הזה אני מסכים בהחלטרוצה להשתחרר
אבל לא ענית על השאלה שלי. האם אסור לשבת עם בן גוריון. האם הוא אוייב.
ברור שעדיף שהשילטון יתנהל רק על פי התורהיהודית אמתית

גם לשבת עם ביבי נתניהו זה לא אידיאל

סבבהרוצה להשתחרר
אבל זה נכון לעשות את זה או לא? את חושבת שצריך להתנתק מהמדינה בגלל זה - כמו המשוגעים ממאה שערים?
לא זה מה שאמרתייהודית אמתית

למרות שזאת שאלה. לשלם מיסים זה לממן גם את משרד הדתות שמממן כנסיות ומסגדים 

זה לממן גם חכי"ם ערבים ששותפים ותומכי פיגועים וטרור.

זאת שאלה. זה לממן שפיכות דמים, עבודה זרה ואולי גם גילוי עריות

אוקירוצה להשתחרר
זה הכיוון של המשוגעים ממאה שערים. צריך להבין שאנחנו פועלים בתוך מציאות ומגיבים אליה. אם לא נשתף פעולה עם המציאות יהיו תוצאות גרועות פי שמונת אלפים. בזכות השותפות שלנו במדינת ישראל ובצהל - הגאולה מתקדמת.

צאי וראי מה קרה לחרדים שלא רצו לעלות לארץ לפני השואה בגלל שהיו פה חילונים כופרים.
...יהודית אמתית

"צריך להבין שאנחנו פועלים בתוך מציאות ומגיבים אליה. אם לא נשתף פעולה עם המציאות יהיו תוצאות גרועות פי שמונת אלפים. בזכות השותפות שלנו במדינת ישראל ובצהל - הגאולה מתקדמת."

זה דומה למה שאמרו כלפי המורדים בסוף ימי בית שני...ללכת עם השילטון ולהיכנע

אני פה בזכות ובמתנת אלוהים, זו הארץ שלי ואין שום סיבה שאוותר עליה
עם זאת אני מאמינה שאפשר וה' רוצה שנפעל ונקדם שילטון עצמאי יהודי אמתי בארץ.
ולא נשען על 'תרבות גויים' דמוקרטית

נקים שילטון מכח ומרצון אלוקים לא כדי לשים עלינו מלך ככל הגויים.

אני שואפת למלכות דוד ומאמינה שביכולתנו לקדם אותה.

טוב נורוצה להשתחרר
זו הסתכלות לא מציאותית. זהו. אין לי הרבה מה להתווכח. כי אם מדברים לא על פי הטבע, אלא על פי ניסים - אפשר לומר כל דבר. ואין סומכין על הנס. תזכורת - אלקים ברא את הטבע. מסתבר שהוא לא כל כך שונא אותו ומתכחש אליו.

העובדה המציאותית היא שהדתיים שהחליטו לשתף פעולה עם הטוב שבהנהגת המדינה הם אלה שבזכותם הגענו לדברים הטובים שיש לנו. עולם תורה פורח יחד עם מדינה חזקה. אם כל הדתיים היו חרדים קיצונים - לא היה שום שיתוף פעולה, וממילא לא היתה פה תורה בארץ. ולכן גם כנראה שלא היתה מדינה.
וזה גם לא נראה לי הסיבהיהודית אמתית

שבמאה שערים התנתקו מהמדינה.

אני בעד ציונות, הם נגד.

אני בעד ציונות כי אלוהים

לא ציונות "ככל הגויים"

מה את אומרתרוצה להשתחרר
בין החרדים היו כאלה שלא עלו לארץ כי טעו וחשבו שציונות זה רע. אבל היו גם כאלה שרצו לעלות כי הבינו שהקב"ה ציוני, אבל בגלל שהחילונים הנהיגו את מהלך העניינים בארץ - נשארו בחו"ל. רובם המוחלט נהרגו בשואה.
אז אני גם חושבת שזו טעות.יהודית אמתית

לא דנה יהודים בשואה. אבל מהמקום שלי עכשיו אני מסכימה איתך שזה לא מעשה נכון

לא מעשה נכוןרוצה להשתחרר
אבל את רוצה לעשות בדיוק אותו דבר!!!

בגלל שאת לא מעוניינת לקשר כלשהו עם יהודים שלא זכו לשמור תורה ומצוות, את לא מוכנה לפעול לקידום הגאולה בדרך שיכולה להתממש ושמתכתבת עם מציאות.

תחשבי מה היה קורה אם הדתיים לא היו מצביעים לכנסת בגלל שהיא 'לא יהודית'. רק תנסי לדמיין מה היה קורה.
מה? לא זה מה שאמרתייהודית אמתית

אני לא מעוניינת לקשר כלשהו?! יש הבדל בין להיות מעוניינת לקשר לבין לתת להם את השילטון פה. הבדל שמים וארץ

...רוצה להשתחרר
תקראי מה שכתבת
''עם זאת אני מאמינה שאפשר וה' רוצה שנפעל ונקדם שילטון עצמאי יהודי אמתי בארץ.
ולא נשען על 'תרבות גויים' דמוקרטית

נקים שילטון מכח ומרצון אלוקים לא כדי לשים עלינו מלך ככל הגויים''

ולפני כן התלבטת האם נכון לשלם מיסים כי חלקם הולכים לדברים רעים. וגם איזה הרהור על לשבת עם נתניהו.

כל אלו נשמעו לי בכיוון מאוד מסויים - לא עושים מה שהוא לא מאה אחוז נקי וטהור. קרי, לא מצביעים לכנסת, לא נכנסים לשום ממשלה שאינה מורכבת משומרי מצוות בלבד, וכו'. התכוונת למשהו אחר?
כמו שקראתיהודית אמתית

דבר ראשון זו הייתה התלבטות.

דבר שני, לא לשתף פעולה עם שילטון שמורד באלוהים משמע להיתנתק מעם ישראל?
 

אני מאד אוהבת אותם. הם חלק מהעם שלי, אני אשתדל ואנסה בכל דרך להשפיע עליהם שיגיעו לתיקון. מכאן ועד להישתתף איתם במרד. ה' ירחם.

ולכן כתבתי שאני מתלבטת, שיש לי ספק, לא בהכרח שלעשות כל מיני דברים בהכרח זה להשתתף איתם במרד (כמו מה שאהרן עשה בחטא העגל)

אין לי דעה נחרצת לגבי זה אבל מפה ועד להגיד שלא אכפת לי מהם ואני חיה לעצמי ובורחת

 

לאלאלארוצה להשתחרר
זה לא מה שאמרתי.

דיברתי על השותפות בשלטון ובצהל (קרי, בחירות לכנסת וכניסה לממשלה). אם לא היינו משתתפים בבחירות ובממשלה בגלל שדמוקרטיה זה לא יהודי (מנלן???), המצב פה היה זוועה. זה מה שאמרתי.

ולא. זו לא שותפות במרד בהשם. להיפך. זו שותפות עם השם בבניין הארץ, בכלכלה, בכשרות, בבטחון פנים וחוץ, וכו וכו. הכל דברים טובים וחשובים שהשם שמח בהם, ולא שום מרד ושום נעליים.
זה לא משנה מה הם עושים טוביהודית אמתית

הם הקימו שילטון ככל הגוים, גם אם ה' עזר להם בזה

(כך גם היה עם שאול המלך).
 

והם מעודדים ותומכים בעבודה זרה, שפיכות דמים ואולי גם גילוי עריות.

זה בהחלט מרידה באלוהים שאני מסופקת אם יש לי אפשרות אבל אם כן הדבר הראשון שהייתי עושה זה לברוחח ממנה(מהמכפיפות לשילטון והתמיכה בו, לא מהארץ)

ושוב. בגלל שהם עושים גם טוביהודית אמתית

ובגלל שאני מאמינה בהם כחלק מעם ישראל. לא ארוץ להתנתק מהם,חלילה וחס, אלא משלטון כזה.

ממלכות רשעה

מלכות רשעה..רוצה להשתחרר
שנלחמת נגד הערבים הרשעים הארורים. ולולא מלכות הרשעה הזאת, היית מתמודדת בעצמך מול הגויים הללו בידיים חשופות. מוזמנת לנסות.

ברצינות, זו פשוט כפיות טובה. וזו מידה רעה מאוד. אנשים פה עובדים יום ולילה כדי לשמור עלינו, כדי לבנות לנו ערים וכבישים ומים וחשמל ופרנסה וכו וכו. ומה שיש לך לעשות זה לקרוא לזה מלכות הרשעה? אוי לידיים שכך כתבו.
לא זה לא!רוצה להשתחרר
זה שלטון של עם ישראל בארץ ישראל ולכן הוא לא ככל הגויים.

אין פה שום תמיכה בעבודה זרה וגילוי עריות ובטח שלא בשפיכות דמים. מה העלילות דם האלה על שפיכות דמים?!!!

השם זיכה אותנו לחזור לארץ ולשלוט פה, וצריך להודות לו על זה בלי סוף, ולא לקנטר ולקטר למה לא הולך כמו שאת רוצה.

אני חושב שמי שלא משתף פעולה עם התוכניות שהקב"ה בחר בשבילנו - הוא המורד באלוקים!

ולא. אני לא אומר לעבור על שום איסור חלילה. אנחנו עבדי השם, ולכן משתפים פעולה עם התקדמות הגאולה.

לקטרג על ישראל זו לא אומנות כדאית. השם שונא את המקטרגים על בניו.
זה כואב העצימת עיניים שלךיהודית אמתית

לכל מה שכתבתי (הן השפיכות דמים והן העבודה זרה) הבאתי ראיות ודוגמאות.

אין לי מטרה חלילה לקטרג על עם ישראל. להפך. אני חושבת שצריך לעורר עליהם רחמים ואהבה כלפי ה' ולהתפלל עליהם
אבל צריך להכיר במציאות ולא לעצום עיניים. להכיל אותם, לא את החטאים החמורים האלו.

ואם לא הייתה לזה השפעה לאומית על הכלל אז לא הייתי מדברת על זה בכלל, זה נכלל בלשון הרע.

בגלל שאני יודעת וכואב לי שזה שלטון חוטא ומחטיא אני חושבת שיש חובת מחאה וחיזוק לאלו שכן מחוזקים ועובדי ה' לפעול כנגד זה והיא הכרחית לתיקונם האמתי וחזרתם בתשובה שלימה במהרה בימנו!

עכשיו הבנתירוצה להשתחרר
למה התכוונת.

את עוצמת עיניים מדברים גדולים פי אלף.

כמה כסף מהמיסים הולך לערבים וכמה למלחמה בהם?

כמה כסף הולך לכנסיות וכמה לבתי כנסיות וישיבות וכשרות ותורה?

את פשוט עוצמת עיניים.

אני לא מכשיר שום דבר רע. אני אנסה להלחם בכל רע שאפגוש. ואני שונא את הרע מאוד - שתדעי לך. אבל האם הממשלה היא רע? היא מעורבבת מטוב ורע. זה ברור. כמה טוב וכמה רע? לדעתי הטוב גדול פי שמונת אלפים. ואם את חושבת אחרת - לדעתי זה מעיוורון.
לא העמדתי משוואה בין הטוב לרעיהודית אמתית

גם אמרתי לך שהם עושים גם טוב, וודאי.
וראוי לסנגר ולשבח אותם על כך מאד, ואפילו להודות לה' על קיומם!


אבל האם לממן כנסיות ומסגדים זה להיות שותף ולתמוך בעבודה זרה? כן.
האם לשלם משכורות לחכי"ם ועובדי מדינה ערבים זה בעקיפין לעודד ולתמוך בשפיכות דמים ובכלל לשלוח כספים לעזה ולממן להם חשמל ומים ולחלק אופניים ועוד כהנה וכהנה למידיי אבנים?(גם אם יגידו שלא כל הערבים רוצחים, תכליתם להיות 'שהיד'), כן.

לגבי גילוי עריות, באמת אין לי דוגמא רלוונטית.

אבל זה לא הנקודה. יכול להיות שיש בממשלה טוב. אבל אלו דברים גרועים מספיק כדי לבטא את השתלשלות המרידה באלוהים של 'ככל הגוים'(-שאגב היא מרידה מספיק מספיקה גם לכשלעצמה) ולכן לא נוגע כאן בכלל הדברים הטובים שעושה, שהם מבורכים, הם לא מה שיגרמו לנו לתמוך בה בעודה גורמת בישרין או/ו בעקיפין לחטאים הכי חמורים בתורה ולמרידה במלכות ה' יתברך. 

אז זהו שכן.רוצה להשתחרר
אין לנו ארץ אחרת. אין לנו מדינה אחרת או שלטון אחר. זה מה שקיים. הבחירה היא האם להיות שותפים ולנסות להשפיע לטוב, או להתרחק כי זה לא נקי.

אז כן, מי שמתרחק כי זה לא נקי, גורם לזה להיות יותר ויותר לא נקי. כי נשארים שם רק אנשים רחוקים מתורה ומצוות. ומי שמחליט להשתתף מטה את הכף לטובה.

אין פה שום מרידה במלכות השם. יש פה נפילות שהיו מאז ומעולם לעם ישראל, והדרך הסלולה היא לא לצעוק שיקצע, אלא לנסות לטהר ולקדש מתוך אהבת ישראל, ומתוך אהבה עצומה לטוב שלהם, שאינה נופלת מהשנאה לרע שהסתבכו בו. וכמובן להלחם ברע ככל שידנו משגת.

בקצרה, ההתרחקות מהממשלה בגלל הדברים הרעים שעושה, רק גורמת לדברים הללו להתעצם. ולכן אין לנו שום זכות לעשות את זה.
אני חולקת עליךיהודית אמתית

התעייפתי מלהביע את עמדתי.

אני מרגישה קצת שדבריי נופלים על אוזניים ערלות

אשריך, אני חוזרת לפצלשי.. היה שלום

 

קראתי את זה שוברוצה להשתחרר
שם דיברת על שמאלנים.

מאז דיברת על כל מי שלא מקבל עליו עול מלכות שמיים ועול מצוות - ולצערי זה כולל גם את הליכוד.

אני ממש ממש ממש לא מחבב את הליכוד, וודאי לא את העומד בראשו. אבל לא לשתף פעולה בגלל זה, זה פשוט לא מציאותי.
זה הספק.יהודית אמתית

אם זה מציאותי או לא.
 

בנתיים אני משלמת מיסים כאחד האדם,
גם ממשתי את זכות הבחירה שלי,
אני מסופקת אם זה מה שנכון

רק גורם לי לחשוב שאולי מה שבנט עושה מוצדק...עוד סתם אחד
על זה יש לנו שליטהסביר11

🚩אין לך שליטה על מקבלי החלטות ( אא"כ תצטרף לזהות של פייגלין)

📢📢🛑אבל יש ל אנשי המילואים שליטה על ההחלטות של עצמם 🎯 שצריכות להיות:

לא להסכים להיכנס🐕 לרצועה או ללבנון ,

ולבצע רק ירי מרחוק ומצור של שנתיים ,

🤛עד שכל העכברים יצאו מהמנהרות

מי שיצטרף לזהות, לא ישיג שליטה על 'מקבלי ההחלטות'הסטורי
אלא על אלו ששלושים שנה פועלים בפול גז, על ניוטרל. הרבה רוח ופובלציסטיקה - 0 עגול של עשיה.
ל"זהות" אין שום שליטה על מקבלי ההחלטותshaulreznikאחרונה

כי פייגלין לעולם לא יעבור את אחוז החסימה. ואם יקרה נס, והאיש ייכנס לכנסת, הוא:

 

1. לא יקדם שום דבר משמעותי, כפי שזה היה בתקופת היותו ח"כ מהליכוד.

2. חיש מהר יבין שאין לו שליטה על חברי מפלגתו, כי מנהל הוא לא, אלא הוגה דעות בלבד.

 

שאר ההמלצות שכתבת, נשמעות נאיביות להחריד. רוב החיילים (ובני אדם בכלל) הם קונפורמיים ועושים את מה שהמפקדים אומרים להם לעשות.

יש למישהו מהפורום מילה טובה על גדי אינקוט או….סיעתא דשמייא1
…שגם הוא שמאלן, בוגד, קפלניסט, לא ראוי.
יש מורכבות בחיים? יכול להיות שיש מילים טובותהסטורי
ובכל זאת התנגדות להצבתו של האיש במוקדי קבלת ההחלטות?

יש עליו הרבה מילים טובות, בעיקר הערכה על שנים רבות של מסירות נפש קבועה למען עם ישראל כחייל וכקצין זוטר.


יחד עם זאת יש ביקורת רבה על שורת החלטות משמעותיות שקיבל, מאז שנהיה גנרל ועד היום - מאי חיסול נסראלה במלחמת לבנון השניה והשיא כמובן: 'תר"ש גדעון' שבגללו לצה"ל לא היו מספיק כחות מוכשרים ומצויידים בפרוץ המלחמה. החלטות הללו ורבות נוספות, שהוא אישית חתום עליהן, עלו לנו בהרבה מאוד דם ודמעות. ההחלטות הללו לא הגיעו בחלל ריק, אלא בגלל היותו מאמין אדוק בדת הפרוגרסיבית.


אם הוא היה מתכבד ויושב בביתו, היה אפשר להגיד שהוא שילם את המחיר הכבד ביותר במלחמה ולהניח לו - העובדה שהוא עדיין באותן תפיסות הרות אסון, מכריחה להלחם להרחיק אותו מכל עמדה בכירה ובוודאי עמדה של קבלת החלטות.

כן, עופר וינטר זה משהו אחר . נכון?סיעתא דשמייא1
מה הקשר? מה השאלה?הסטורי
הוא בהחלט אחר מאייזנקוט וככל הידוע לי, לא הוא האחראי העיקרי לזה שצה"ל לא היה עם מספיק כחות בפרוץ המלחמה.

(זה לא אומר שהוא מתאים לפוליטיקה)

כשם שלא ממנים רב טוראי לרמטכ"לאיתן גיל

כך לא בוחרים פוליטיקאי מתחיל לראש ממשלה.

ואני הקטן לא מכיר אפילו רמטכ"ל אחד שגיליון הציונים שלו מראה על פוליטיקאי מצליח.

משה דיין כשלון.

יגאל ידין כשלון.

רבין היה כשלון, ואלמלא כדורי האקדח של יגאל עמיר, אף אחד לא היה יודע מיהו.

אהוד ברק כשלון.

בני גנץ כשלון.

גדי אייזנקוט הוא מהזן של כל קודמיו, ותקופתו הקצרה בקבינט המלחמה הוכיחה בבירור שגם הוא כלומניק פוליטי מהלך על שתיים. יאמר לזכותו שבהשוואה לבני גנץ הוא אכן פחות גרוע. 

שום בשורה פוליטית לא צמחה, לא צומחת, ולא תצמח מהם. ההתלהבות של חלק מאיתנו מגנראלים היא פאתטית, וחלק בלתי נפרד מהקונספציה הידועה שהביאה אותנו לעברי פי פחת.

 

 

וכל הפוליטיקאים סיפור הצלחה. נכון?סיעתא דשמייא1
דיברנו על רמטכ"לים.איתן גיל

ואפשר להוסיף: רוב אנשי הצבא הבכירים. לא כולם.

יש מי שיוסיף. אני אהיה בארץ ושוקל להשתתף בבחירות.סיעתא דשמייא1
אני ממליץ להצביע לבנטאיתן גיל

הוא הכי קרוב בעמדותיו לחסל את מדינת ישראל, מה שירגיש לך בנוח לשבת בארץ נוכרית.

אומר את האמת - חוקית זו זכותךהסטורי
אבל מאוד לא הגון, שמי שלא מתכוון לחיות בארץ בארבע השנים שאחרי הבחירות, יצביע וישפיע על מי תהיה הממשלה שהחלטותיה ישפיעו עלינו ולא עליך.
האמן לי השפיע עלי מאוד מאודסיעתא דשמייא1
זו לא שאלה של אמונה, אלא של פרשנותהסטורי
אתה מחזיק בעמדה נפשית אוטו-אנטישמית, שמניחה שהיהודים אשמים בזה ששונאים אותם. ממילא אתה קונה את השקר, שהסיבה לאנטישמיות היא ההתנהלות של מדינת ישראל.

האמת היא הפוכה - האטישמיות ושנאת ישראל שהיתה כל הדורות (לא, מוסלמים לא באמת היו צריכים תירוץ כדי לרצוח/לאנוס/לבתר/להתקיף יהודים - הם עושים זאת ברצף 1400 שנה), רק הלבישה את ההתנהלות הקבועה, בתירוץ שאנטישמים כמוך קונים.

אני מחזיק באמונה שהכל מאיתו השם יתברך….סיעתא דשמייא1

… אני יודע יש השגחה עליונה וכל מה שקורה מבחינה פרטית וגם מבחינה לאומית לטוב ולמוטב נובע ממנו יתברך.

יראת השם היא לנגד עיני כל רגע ולכן אם באים עלי יסורים אני מיד מפשפש וממשש.

בכללי אני מרגיש מבורך ושלם על כל  צעד שאני עושה בחיי בכל אתר ובכל זמן.

אני אוהב כל יהודי בכל מקום.

מתרגש תמיד לקראת נסיעתי לארץ הקודש , לעלות לירושלים , להתפלל בכותל המערבי ולהנות מזיו השכינה.

אז תשאר בארץקעלעברימבאר
זה לא כל פשוט. יש הרבה שנאה…סיעתא דשמייא1
… וחילול השם.

כל השנאה שנמצאת פה היא יבוא לא חוקי מחוץ לארץ.איתן גיל
יש חילול השם בזה שיהודים גרים מחוץ לארץהסטורי
בה ד' אמר להם לגור.
שוב החלפת טיעון!הסטורי
כשלא נח לך להתמודד עם הפרשנות שלך, אתה בורח להשגחה.

בוודאי שהכל מאיתו יתברך, גם חוקי הטבע והפסיכולוגיה האנושית - זה לא אומר שאנחנו אשמים בזה ששונאים אותנו.

אבל זה אפשרות. הרב יוסף…סיעתא דשמייא1

…טוען שטראמפ התהפך עלינו בגלל רדיפת לומדי התורה. זה בידינו. יכול להיות .

על אותו משקל אני טוען שמכוון שלא היה צורך בצה"ל לגייס את לומדי התורה לפני השביעי באוקטובר אז כנראה השם לא אוהב את העובדה שמפלגות דתיות הולכות עם "הימין על מלא".

לכל יהודי  שחש את השם מבשרו כל רגע ורגע יש את הזכות לפשפש ולמשש בכל רגע ורגע כל עוד הוא שואף להשתוות הצורה.

כאשר חיינו כמדינה היו בסגנון "בקש שלום ורודפהו" זכינו הרבה יותר לסיעתה דשמייא מאשר כיום כשאנחנו רודפים אחרי כל סנטימטר מרובע של אדמה באופן אובססיבי.

איך דחפת את זה לכאן?!הסטורי

איני טוען שאין מישור אמוני, במישור האמוני תתחזק בתורה, במצוות, בלימוד זכות על עושי רצון ד' מיישבי ארץ הקודש. אגב, תשאל את הרב יצחק יוסף אם אולי, רק אולי, יש עלינו קפידא כי אלפי שבבניקים בטלנים נמנעים מהרבה מצוות ובינהן ממצוות עזרת ישראל מייד צר.


ההצבעה בבחירות היא הצבעה ארצית. היא חלק מההשתדלות. היא משפיע על חיינו, על ביטחונינו וכן - גם על השאלה כמה נוכל לקיים מצוות.


לך זה לא נוגע, אתה בין כך ובין כל לפי חז"ל מוגדר כ'עובד עבודה זרה בטהרה', כלומר אתה וודאי לא מתכווין לכך, אבל אתה במציאות של עובד לעובדיהם.

לא ראוי שתתערב בהחלטות שנוגעות לחיים שלנו ולא לחיים שלך.

דחפתי כדי להמחיש…סיעתא דשמייא1

… שאפילו הרב יוסף מאשים אותנו בהתהפכות של טראמפ. עכשיו כדאי שתבין שאם בני הבכור יוצא למילואים ללבנון ביולי אז בטח ובטח מה שקורה בארץ הקודש נוגע לי.

לי לא מתחשק להיות אב שכול או ממשפחת נפגעי טרור אתה מבין!!!!

דבר שני אין כאן מישור אמוני ומישור מעשי הכל כלול בכל. לפי מראות בכל העולם כשרואים איך המשטרת ישראל גוררת חרדים על הכביש זה רך מבזה אותי כיהודי. אני לא מצדיק אף צד אני רק מתאר מצב.

תמסור לרב יוסף שליט"אהסטורי
שלפני שהוא מאשים - יברר עם נציגיו דרעי וארבל, למה הם סיכלו את הרפורמה המשפטית באופן כללי, ולא תמכו בחילוט פיטורי היועצת שבגלל הוראותיה נעצרים בחורי ישיבה באופן ספציפי.
כןמשה

הם מתייחסים לרפורמה המשפטית כאילו שזה בעיה של המתנחלים (כמשל) ולא שלהם.

אני יודעהסטורי
אח"כ בחוצפתם הם 'זורקים' על הקואליציה, את הצרות שעושה להם מערכת המשפט.
אגב, סתם לפרוטוקולמשה

קרה משהו גדול במערכת המשפטית בישראל  בשנים האלה שאחרי 7.10 אבל גם קצת קודם. אחד מהם זה שהיא התמלאה באנשים שאפשר להגדיר אותם בערך כ"ימין קפלניסטי". כלומר שהם לקחו את הצד של סמוטריץ' ומנהלת ההתיישבות שלו אבל ממשיכים לרדוף את ביבי/בנגביר/החרדים.

 

היועצת המשפטית לממשלה עצמה לענ"ד גם בקטגוריה הזו. היא אשת ימין כנראה. רואים את זה בהחלטות מסויימות שלה.

כרגיל מאשימים את כל העולם ואשתו. האספסוף אוהב זאת.סיעתא דשמייא1
מראה דחוףהסטורי
אני לא עם השלטון הקיים שאמור לבצע…סיעתא דשמייא1

… יש הרבה אנשי ימין מתוסכלים בצפון שלא מוכנים להצביע יותר ימין אבל מרוב שנאה גם לא רוצים לתת אלטרנטיבה. הם מעדיפים לא להצביע בכלל. הם גם לא מבינים שבדרך זאת מפלגות ערביות יגדילו את כוחם.

כן וזה קשור. בגדול הימין אכזב.בזבזנו יכולות צבאיות סתם. אולי יהודה ושומרון קבלו יותר תקציבים ותפסו יותר אדמות אבל חבית השרפה גודלת והשם ישמור.

יש הרבה מתוסכלים באוסטרליההסטוריאחרונה

שבמקום לפתור את בעיותיהם האישיות והמשפחתיות, מוציאים את התסכול בהשפרצת דה-הומניזציה על מיישבי הארץ.


'השלטון' נמצא אצל דרעי, בדיוק כמו שהוא נמצא אצל אחרים. יותר מדוייק - השלטון נמצא אצל מי שבידו היכולת להפעיל את הכח הלגאלי. ממילא במידה רבה, השלטון נמצא כרגע אצל הפיראטים יצחק עמית וגלי בהר"ב-מיארה, שגזלו מהעם (באמצעות נציגיו הנבחרים) את סמכויות הפעלת הכח.

נכון, שבידי דרעי היתה האפשרות לתמוך תמיכה מכריעה בהחזרת השלטון לידי העם, אבל מכל מיני שיקולים פאסדו-אידיאולוגיים, הם אפשרו למהלך ליפול.

תבחר ותשאר בארץ אחר כךקעלעברימבאר
הוא שמאל, קפלן, שתקן כטקטיקה, הוא גרבייםנקדימון
רמטכל לא מוצלח שהתוכניות שלו הזיקו לישראל.

עוד גנרל שהוזה שבגלל שהיה לו הכי הרבה טסטוסטרון מבין כל המועמדים במטכל אז הוא פוליטיקאי מתוחכם ומנוסה.


הוא לא ראוי, אבל הוא ה"לפיד" של הבחירות האלה. שותק ולא מתבטא בכלום כדי להיות ברירת מחדל של עדר מפגר. זה יצליח כנראה בפעם הראשונה, ואחר כך יזרקו אותו - השמאל יודע להחליף גרביים מהר מאוד.

טוב . קבלתי....סיעתא דשמייא1

...תמונה כללית מהצוות המייצג את הפורום הנכבד.

הבנתי. תודה

תמיד שמחים...נקדימון

...לעזור למבולבלים.

אולי יום אחד יתקנו דרכיהם הנלוזות.

הוא מצוין!קעלעברימבאר

באופוזיציה

..קעלעברימבאר
עבר עריכה על ידי קעלעברימבאר בתאריך ג' בתמוז תשפ"ו 20:41

..

זה שהוא מזרחי משחק רק לרעתוhamedinai
כלל אצבע: מזרחי או חרדי שמתחנף לשמאל, בדרך כלל בגלל שמכר את נפשו לשטן.

המזרחים מכירים היטב את המנטליות המזרח-תיכונית, והחרדים גם הם מכירים: "עשו שונא ליעקב".


אלו לא טועים נאיביים כמו השמאל האשכנזי החילוני; הם עושים זאת למען טובות הנאה וליטופים מהשמאל הקיצוני, או בגלל שהם אחוזים בגרון.

אולי איש נחמד אבל אין כושל כמותו בכל פרמטרזיויק
הכל ברור ,רק לא קולטים שזה צריך להתבטא בקלפיסביר11
אם ה' לא יבנה בית... אם ה' לא ישמר עיר...hamedinai
"אִם ה' לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ, אִם ה' לֹא יִשְׁמׇר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר." (תהילים קכז, א)

​אי אפשר להתעלם מהקשר הישיר שבין פגיעה בעולם התורה והרוח לבין המשברים הביטחוניים והמדיניים שפוקדים אותנו. המציאות מוכיחה שוב ושוב שכאשר ישנה פגיעה בלומדי התורה או בקודשי ישראל, ההגנה עלינו מתערערת:


​* התפנית בעמדת ארה"ב: השינוי המפתיע והמדאיג במדיניותו של נשיא ארצות הברית כלפינו, החל בדיוק בנקודת הזמן שבה החל מסע רדיפה והסתה קשה נגד אחינו החרדים ולומדי התורה.


​* אסון שבעה באוקטובר: הטבח הנורא בעיצומו של חג שמחת תורה הגיע בדיוק שבועיים לאחר המראות הקשים של רדיפת המתפללים והפרעת התפילות ביום הכיפורים בתל אביב ובערים נוספות.


​* חורבן גוש קטיף (ההתנתקות): התפנית הקיצונית והפתאומית בעמדתו של אריאל שרון, שהובילה לתוכנית ההתנתקות, התרחשה מיד לאחר גזירות רווחה ופגיעה קשה בילדים ובמשפחות מהמגזר החרדי בתקופת ממשלתו.


​ההיסטוריה הקרובה מראה לנו פעם אחר פעם: כשאנו פוגעים ביסודות הרוחניים ובאחדות שבין חלקי העם – השמירה האלוקית עלינו נפגעת.

נכוןבחור עצוב
אבל שכחת את החצי השני של המשפט. 
"שוא שקד שומר" - סימן שצריך שומרחתול זמני

"לא בגבורת הסוס יחפץ" - סימן שצריך סוסים גיבורים

"אל תבטחו בנדיבים" - סימן שצריך אנשים גיבורים

"לא בשוקי האיש ירצה" - סימן שצריך כח בשוקיים

 

............

ההשוואות שלך לא נכונותבחור עצוב
נכון. אתה צודק.חתול זמני

סתם, לפי מה?

אני מכיר את הפירוש הזה אבל:

 

– הוא אינו עולה בקנה אחד עם פשט הפסוק

– בוודאי שלא פשט הפרק

– אינו מסתדר עם כל שאר המסרים בתהילים / נביאים

– נגד הירושלמי במסכת חגיגה של "נטורי קרתא"

– די והותר פירושים נגדיים לכך

 

=> אין צורך לומר את המובן מאליו שיש צורך בהשתדלות האדם כבכל מקום שאין סומכים על הנס זאת אמירה פשוטה עד־כדי מיותרת.

 

=> הפירוש של אם ה' שמר עיר אז יפה שמר השומר אינו מסקנת הפסוק כי לא על זה הפסוק מדבר. זה פשוט הסבר שמיישב את הצורך בהשתדלות עם הפסוק. אין שום דרך להבין בפשט הפסוק הזה שהכוונה היא שיש צורך בשומר מבלי לעוות את הפשט ואת ההקשר שלו.

 

"והחל המשורר להזכיר כי הכל ביד השם ולא כפי מחשבות אדם ולא כפי שיפצר במעשיו יתחזק ככל כחו." [אבן עזרא]

 

"אמ' דרך עצה ומוסר לבני אדם שבעת השתדלותם בקנינם אע"פ שההשתדלות טוב מ"מ לא ישים בטחונו בהשתדלותו ולא יחשוב בהשיגו חפצו כי יד השתדלותו עמדה לו אבל הכל מאת האל ית' והוא העירו בהשתדלות והוא הביאו להשיג חפצו וכבר הזהיר זה בתורה באמרו ואמרת בלבבך כחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה וידעת כי ה' אלקיך הוא הנותן לך כח לעשות חיל (דברים ח יז ויח) ואמ' על זה דרך כלל אם ה' לא יבנה בית ר"ל אם לא יהא ההשתדלות מצדו ומהשגחתו שוא עמלו בוניו בו ואם ה' לא ישמור עיר בעת המלחמה שוא התמיד הצופה להביט הנה והנה אם יבואו בה האויבים כי אין אזהרתו עושה כלום אם מאתו ית' לא תבא השמירה" [מאירי]

 

שיר המעלות לשלמה, השיר הזה ושאחריו נסמכו בכונה, שבראשון יבאר שהשתדלות האדם אין מועיל כל מאומה רק הכל נעשה ונגמר בעצת ההשגחה העליונה, ובסימן שאח"ז יבאר מתי ההשתדלות מועיל, ואופנים אשר יובילוהו אל המטרה הנכונה - אם לא ה' יבנה בית אם לא ילוה אל הבנין עזר אלוה, אך שוא עמלו בוניו בו, ואין ההשתדלות מועיל מאומה, ולא לבד בהוצאת כלל הדבר אל הפועל, שאין האדם לבדו יכול עליה בעמל בלא עזר ממרום, כי בשמירת הדברים שכבר הם עשוים כמו בשמירת העיר הבנויה, גם בזה אם לא ה' ישמר עיר שוא שקד שומר והשתדלות האדם בשמירתה לא יועיל מאומה - ולא לבד בפעולות כלליות כי גם בפרטים: [מלבי"ם]

 

בקיצור לומד התנ"ך הממוצע לא אמור להגיע לפירוש הזה שמשום־מה מחזיקים ממנו פשט מובן מאליו שאין עליו עוררין.

אין לי כח לקרוא הכלבחור עצוב

כל בן אדם שפתח דף גמרא אחד בחייו יודע שמכלל לאו אתה לומד הן.

לא כתוב "אל תשמור בכלל, רק הקב"ה שומר". הפסוק כתוב בצורה מסויימת, ולא בכדי.

הדוגמאות שהבאת בתגובה הקודמת הן לא של לאו והן, ולא רלוונטיות בשום צורה. 

אם אין לך כח לקרוא הכל, איך אתה לומד גמרא?חתול זמני
כשאתה תהיה גמרא, ראשון או אחרוןבחור עצוב
נדבר. לא מוציא כוחות על חתולים. 
אם היית טורח לקרוא היית רואה שהבאתי ראשוניםחתול זמני

ואחרונים...

 

מה אגיד לך, אחלה גישה לחיים. תיהנה בבועה הקטנה שלך.

בכיףבחור עצובאחרונה

רמזתי לפות"ש רמז על דבריו. אם יבין אותו - אחלה. אם לא - גם אחלה.

התשובה הלא קשורה שלך פשוט לא חשובה מספיק בעיני.זה הכל. 

הפוסל, במומוהסטורי
הזחיחות היא שלך. אתה פותח כאן שרשור מבקר, תוך 0 ידע הסטורי והבנה מהותית. האבות המיסדים של ארה"ב באמת ראו בבני ישראל ובעם ישראל את הדגם המבני והמוסרי שלהם. נכון שהפרוגרסבים זנחו את הערכים הללו, אבל רבים בארה"ב (בעיקר בחוגי המפלגה הרפובליקנית), חיים בתודעה כזאת עד היום.

לא שאנחנו חותמים על כל ערך שלהם. הרבה מתפיסת 'בני ישראל' שלהם, עברה דרך התרגום של הנצרות-הפרוטסטנטית על עיוותיה.

אני לא שגריר ארצות הברית בישראל…סיעתא דשמייא1

….  מתי תבינו שאנחנו מתגרים במעצמה שבראשה עומד הפכפך שלא חושב פעמיים לפני שהוא מחליט לעשות מעשה.

אתם עוד תביאו עלינו את החורבן ומרד בר כוכבא ביחד. אתם סכנה לכל יהדות העולם כולל העם בישראל.

ימי בין המיצרים הבאים עלינו לרעה רק מחזקים בליבי את גודל הסכנה .

בעזרת השם אני אהיה בחגים בארץ . רק שלא יבטלו לי את הכרטיס בגלל השטויות שהמנהיגים שלך עושים.

ודרך אגב אני מכיר ההסטוריה שאתה מנסה ללמד.

רוב האמריקאים לא יודעים או לא רוצים לדעת את זה.

אתה קורא את עצמך?!הסטורי
מי שאמר את הדברים, הראויים כשלעצמם, אינו שגריר ישראל בארה"ב, אלא שגריר ארה"ב בישראל. הוא יסתדר עם מי ששלח אותו ואשריו שמוכן להגיד את האמת, גם כשמסתכן בפיטורים.

את החורבן הביאו ברי-קמצא כמוך, שהעדיפו להיות נגד אחייהם ולרקוד מה יפית מול הגויים. אנחנו גמרנו עם הגלותיות.

אני לא מאמין ששגריר אמר דבר כזה בלי אישור מלמעלהמשה

מהקצת הכירות עם טראמפ שיש לנו בעולם אנחנו יודעים שזה איש שמסוגל לשלוח אנשים להגיד דבר והיפוכו. זה בונוס אצלו.

מה אתה רוצהברגוע
מי מתגרה?? שגריר ארה"ב החליט לבד לומר את זה
הוא גם אבגליסט. כשהיה...סיעתא דשמייא1

.... מוסלמי נשיא ארצות הברית עשו מזה מטעמים לגבי נאמנות.

מספיק להתמם ולגלגל עניים.

??ברגוע

כתבת כאן על זחיחות והתגרות באומות, על מי דיברת??

זה התגרות בפירוש.סיעתא דשמייא1
שהאקבי התגרה בטראמפ?ברגוע

זה חדש.. לצאת נגד התגרות של נוצרים בנוצרים..

אבל מה אתה רוצה מחברי הפורום??

כלום. פשוט...סיעתא דשמייא1

... הפורום בו נאמרו הדברים שם אותנו יחד איתו.

זה בדיוק כמו השמועה שביבי דחף את טרמפ לצאת למלחמה וזה גרם לטרמפ להתרחק מביבי בלשון המעטה.

מי יודע איך יגיב לזה טרמפ. כיום הוא שומע לקטרים יותר ויותר.

אתה חייב למצוא לך תחביבברגוע

במקום לחפש כל הזמן איך להוציא את המתיישבים הצדיקים ביו"ש רע

יש מתיישבים ויש מתיישבים.....סיעתא דשמייא1

... באופן כללי התיישבות מנקרת בתוך אוכלוסיה עויינת לא תורמת לעניות דעתי לשלמות ארץ ישראל. זה רק מבעיר אש.

בעבר עשינו את זה יותר בחוכמה.

האוסטרלים מעולם לא עשו זאת בחכמההסטורי

אולי אם כוונתך שעל המתיישבים לפעול נגד הפולשים מערב, כמו שהאירופאים שפלשו לאוסטרליה נהגו בילידים שבאמת חיו שם אלפי שנים - זאת באמת תהיה חכמה.

אבל בחכמה הם יודעים לפייס את הצצאים....סיעתא דשמייא1

1. בכל מוסד כולל בתי ספר נוסף על דגל המדינה גם הדגל של הילידים.

2. בכל טופס ממשלתי יש שאלה ספציפית אם אתה יליד כדי לתת הפליה מתקנת.

3. שבטים שעל אדמתם יש מחצבים מקבלים תמלוגים.

....ועוד הרבה זכויות .

הכל כדי להמעיט להבות.

כמובן שזה לא דומה אבל מה לעשות  השם שם את הישמעלים בארץ ישראל 

כדי להצדיק את הדברים בפרקי דרבי אליעזר:

"ולמה נקרא שמו ישמעאל? שעתיד הקדוש ברוך הוא לשמוע באנקת העם ממה שעתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים"

בפרק ל"ב, המדרש מתאר תיאור נבואי (הנמסר על ידי רבי ישמעאל) ובו חמישה עשר דברים שעתידים בני ישמעאל לעשות בארץ ישראל באחרית הימים. אירועים אלו מתארים בעיקר תקופות קשות של שלטון ומלחמות, כגון: [1, 2]

  • מדידת הארץ בחבלים.
  • הפיכת מקומות קדושים לאתרים עבורם.
  • מלחמות שונות, חרפת רעב ואי-שקט בארץ ישראל לפני בוא המשיח

 

בקיצור הערבים בארץ ישראל זה גזרה משמים שהציונות צריכה לחיות אותה בחכמה דבר שהפסקנו לעשות מאז 1977.

אין לך מושג איך לומדים מדרש אגדההסטורי
ואיך מוציאים ממנו מסקנות (בעיקר איך לא).

אגב, אני בהחלט בעד שנחזור לטפל באויב הערבי בשיטות של בן גוריון:


כיבוש-גירוש-התישבות שמוחקת את שרידי הערבים שישבו שם.

בלי אגב כל ישראלי…סיעתא דשמייא1
… היה בעד הפנטזיה הזאת אבל זה ילדותי לחשוב שמהשהיה אפשר לעשות ב48 אפשר לעשות עכשיו. הטרגדיה היא שבממשלה יושבים אנשים מכובדים שמאמינים שאפשר וגורמים לנו לכל היהודים  צרות בהתבטאויות שלהם כשהם יודעים שזה לא ראלי לבצע את הדברים ועושים זאת כדי לשמר קולות בוחרים בלבד.
גם בתש"ח, היו שטענו שילדותי לחשוב שנצליח להקיםהסטורי

מדינה. האמת - זה היה הרבה פחות סביר, שש מאות אלף איש, רגע אחרי שואה, כשכל העולם הערבי מאיים לעלות עלינו וכל המדינות ה"נאורות" מטילות אמברגו.


לפני שנה וחצי קיבלנו לגיטימציה מנשיא המעצה הגדולה בעולם להגירה של הפולשים בעזה. מנהלת ההגירה לא קמה, רק כי הגורמים ה'משפטיים' עאלק, תקעו מקלות בגלגלים.

בעז"ה, ובהשתדלותנו לקיים מצוות ירושת הארץ, זה יגיע ומהר משחושבים.

אגב, גם היה להם הסבר גאוני למה הם לא יכוליםהסטורי
לקלוט פליטים יהודים הנמלטים מהנאצים:

בוועידת איוואן שהיתה אמורה למצוא פתרון לפליטים, לכל מדינה היה תירוץ למה היא לא יכולה לקלוט. כשהגיע תור אוסטרליה, התשובה היתה : "אין באוסטרליה פליטים ולכן גם לא התעוררה בה בעייה של גזענות , אך אם יגיעו פליטים יהודים תתעורר בעיה שכזו , ואין האוסטרלים מעוניינים בזאת."


במילים אחרות - אין אצלינו יהודים, אז אנחנו לא שונאים אותם. שבני הגזע הנחות הזה ימשיכו למות בגרמניה ואנחנו נגלגל עיניים, שאנחנו מאוד הומניים ונגד גזענות.

חחחח מזכיר לי טיעונים של שמאלנים:קעלעברימבאר

" אנחנו יודעים שמדינה פלסטינית תהיה אסלאמיסטית דקטטורית עניה שתדכא את אזרחיה ותגרום להם סבל יותר ממה שהם חווים עכשיו , אבל לפחות אנחנו לא נעשה להם כיבוש"

סיבה מצוינת לכך שתשתוקנקדימון
השגריר צודקאיתן גיל

האבות המייסדים של ארצות הברית שאבו מן היסוד היהודי התנכ"י, ועלה רעיון לאמץ את השפה העברית, שירד מן הפרק בשל דלילותה של השפה העברית באותם הימים. כנגדה עלתה הצעה להפריד את המדינה מהדת, מכל דת, והיא התקבלה בסופו של יום.

כך ואחרת, לארצות הברית של אמריקה אין שפה רישמית, ונכון להיום האנגלית אינה שפה רשמית. העברית נפסלה כאמור, והיא אולי עוד תשוב.

שטרות הכסף בארצות הברית נושאים עד היום שם שמיים, ולא בכדי.

הבעיה בארצות הברית היא נחילי הארבה הפרוגרסיבי שמשתלטים עליה 24/7, ואם לא די בכך הם מקבלים חיזוק מן השרץ הקפלניסטי המקומי שמכסה את עין הארץ, ומתפשט במהירות האור אל מעבר לאוקיינוס.

אם מטרת הגעתך ארצה היא בהשראת המרגלים מפרשת שלח, אז במטותא, השאר במקומך. לא מעוקצך ולא מדובשך.

כן בעל הבית . סליחה שלא בקשתי ראשות.סיעתא דשמייא1
רשות ולא ראשותאיתן גיל

אתה לא מקורי, כל הדר בחו"ל מרשה לעצמו לירוק עלינו, ואין שום סיבה שתנהג בשונה מדף המסרים של קפלן 

תתבייש....סיעתא דשמייא1

....כאחד שעדין חי את הטראומה של בונדי ביץ  ששניים נהרגו חצי מטר משמאלו  ואחד נפצע חצי מטר מימינו

כדאי שתבין שיש שותפות גורל לכולנו!!!!

אחרי כשלון מרד בר כוכבא כל היהודים בעולם סבלו.

כאן בארץ נרצחו יותר אנשיםאיתן גיל
ועדיין זו ארצנו, וכאן נהיה, ולא בארץ נוכרית
היא ארצם של כל היהודים בעולם.סיעתא דשמייא1
Interbeingנקדימון
בלי היסוד היהודי אכן לא היתה אמריקה, כיקעלעברימבאר
אמריקה נוסדה בגלל ההומניזם של עידן האורות. שקיבל השראה מהתנך.

לא יודע מה היה קורה אם האמריקאים לא היו מורדים בבריטים. איזו מדינה היתה כיום שם

זה ממש לא מעניין את רוב האמריקאים ולכן...סיעתא דשמייא1

...להתנצח אתם על זה ממש זה לא מועיל.

את אוהבי ישראל בארהב, כןקעלעברימבאר
וגם את האוונגליסטים.

הם יודעים שלעם ישראל יש בשורה לעולם

ברור. אני פוגש אותם יום יום כאן גם כן…..סיעתא דשמייא1

….זה מחמם את הלב , מעודד ומביא תקווה . אבל לצערינו הם לא הרוב האלקטורלי. בנינו גם בישראל הימין האמיתי אין לו רוב אלקטורלי . זה שהליכוד תאב שלטון וחיבר אותם אליו יחד עם הדתיים ונתן להם להיות דומיננטיים עשה את ההבדל.

אז כמו שהדתיים בגלל הליכתם עם הליכוד קבלו לאחר השביעי באוקטובר את המכה על ידי כך שהם כרגע בפוקוס לגבי הגיוס ימין מקבל בממשלת הליכוד חוסר בטחון בכל הגזרות וצונמי מדיני בכל העולם.

תקציבים ומשרות אמנם יש אבל

השגים אמיתיים אין ממש.

זאת המציאות לצערי.

הכי טוב לחפש בעצמנו מידע, ככה מפילים תעמולהנקדימוןאחרונה

תתחילו בשיחה הזו גוגל שמשכה עבורי מידע מרחבי התקשורת האמריקאית:

https://share.google/aimode/cv99KlHn7Uvo3E155


וגם תבקרו כאן Top Republican decries Trump’s Iran deal: ‘Reagan is rolling over in his grave’

וכאן https://edition.cnn.com/2026/06/18/politics/republicans-trump-iran-agreement-congress

וכאן https://www.washingtonpost.com/politics/2026/06/18/parts-trumps-iran-deal-sharply-criticized-by-some-key-republicans/

 

מה תגלו? שמי שצריך להצדיק את עצמו זה טראמפ והסגן הקתולי שלו. 

למה טראמפ התהפך מול אירןאיתן גיל

הוא טעה?

הטעו אותו?

כולי האי ואולינקדימון
מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.

אבל, בהנחה ש, כלומר אם, ואני מתכוון להתנות את הדברים שלי באופן ברור, אכן ייחתם הסכם כניעה ללא אף שפן בכובע או טריק בשרוול אזי הייתי אומר שמישהו שם עוד כמה דברים במטוס הקטארי שטראמפ קיבל במתנה.


העובדות לגבי איראן לא השתנו, ההשלכות של כניעה לאיראן הן הרות גורל על המערב כולו, על אמריקה, על ישראל, על המחשבה האילאסמית, על המסקנות של סין ושל רוסיה (וגם של צפון קוריאה), על העולם הערבי - הכל נשאר זהה, אז מה קרה לטראמפ? המישור הרוחני "לב מלך ביד ה'" אבל במישור הארצי זה נראה לי דבר פרסונלי לחלוטין כלומר שתלוי במשהו שקשור בטראמפ עצמו.


אבל כמו שפתחתי ואמרתי: מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.

הוא לא חשב שיסגרו את מיצרי הורמוזברגוע
איפה כל הגנרלים שלו.איתן גיל

אם היה מפציץ אותם 24/7 עד שיתחייבו לשמור על מיצרים פתוחים, האמינות שלו היתה מרקיעה לשחקים במקום יורדת לטמיון

הוא אוכל עכשו את מה שבישל, וגם אנחנו.

ובעיקר אנחנו.

שאלה טובהברגוע

לא בטוח שהיה עוזר להפציץ אותם בלי הפסקה כי הם עקשניים, אבל כן היה צריך להתכונן יותר טוב לאפשרות שהם ינסו לחסום את הורמוז

אי אפשר היה להפציץ אותם 24/7 כי הם כבר הצליחוכמו🐌תמס

להבעיר את שדה הנפט של אחת המפרציות ואיימו להבעיר את כולם.

הוא היה צריך במכת הפתיחה להשמיד את הגרעין עם הרבה אמהות של כל הפצצות ולא עם כמה בודדות. ואז מההלם הם היו יורדים על ארבע. אבל הוא פחד. הם איימו לפגוע במתקני ההתפלה של המפרציות ושכולם ימותו מצמא. אי אפשר לנהל מלחמה כשאתה מפחד מהאויב ולא מוריד לו את האאש. והראש פה זה הגרעין, לא הנפט.

אפשר היה לייצר שטח סטרילי ברדיוס 500 ק"מ מהמיצריםאיתן גיל

אבל טראמפ ההפכפך התהפך פעם נוספת.

כמו סטייק.

אולי הוא חשב על זהכמו🐌תמס

אבל האמין שמאורע כזה ייצר קואליציה של המערב, דהיינו נאטו תצטרף, והמפרציות יואילו לעזור.

נאטו לא רצתה לשלוח אפילו שולות מוקשים שלא לדבר על לאבטח ספינות.

והמפרציות, עצרו אותו מתלקוף והתחיחו לשלם מליארדים פרוטקשיין לאיראן. זה הרס את הסנקציות והסגר שהוא יצר.

לא נותרו לו הרבה ברירות לפתוח את הורמוז. אם היה מפציץ את האי חארג האיראנים כבר הודיעו שיפציצו את שדות הנפט של המפרציות. והוא נבהל - הוא מצא את עצמו בעמדת הדביל שהרס את כלכלת המערב, ורצה להחלץ מזה בכל מחיר. והאיראנים גבו את כל המחיר.

קודם כל - המילה האחרונה עוד לא נאמרההסטורי
בנתיים, כל הסיפור הוא הארכת הפסקת האש לצורך מו"מ, אמנם בתנאים שפחות מחזיקים את הרגל על הצאוור שלהם וחבל שכך - אבל האפשרות לחזור ללחימה, קיימת. אני מצטרף ל @נקדימון, בזה שטראמפ כבר כמה פעמים היה נראה שהוא הולך למו"מ גרוע, כשבפועל התכונן ללחימה.

אחרי שאמרנו את זה, מסכים שאיך שהדברים נראים נכון לכרגע - טראמפ נשבר וויתר על כל מה שהציג כקווים אדומים בוהקים.


הרושם הוא שהוא עם כל זה שאינו פוליטילקלי-קורקט כמו יריביו במפלגתו ומחוצה לה, הוא עדיין חושב בראש מערבי-חילוני-מודרני, ולא העריך נכונה את כח העמידה של אומה בת שלושת אלפים שנה ועם אמונה דתית פונדמטליסטית. כמי שכבר עשה כמה עסקאות מוצלחות בחיים - היה ברור לו שאחרי שערפנו את רוב ההנהגה ופגענו להם קשה בכלכלה, הם יבינו שהצעד ה'הגיוני', הוא להסכים ל'עיסקה' בתנאים שלו. ממילא, אין צורך והצדקה לגרום שם הרג מיותר והרס שיגרום לאזרחים התמימים לרעוב.


בגלל זה הוא עצר, פעמיים, את המתקפה כשהם היו קרובים לקריסה במחשבה שעכשיו הם יסכימו לעסקה, מה שיותר אלגנטי מבחינתו מלהשמיד מדינה (אגב, בדיוק כמו שעיסקת החטופים הראשונה הגיעה כשחמאס היו על סף קריסה ולוחמים שלהם סירבו להלחם. לולי הלחץ הציבורי המטורף בנושא - הנצחון המוחלט בעזה היה מגיע בסביבות חנוכה תשפ"ד). הוא רק לא לקח בחשבון את כח העמידה שלהם. יותר מזה, המצור על הורמוז היה גאוני - הם כל יום דיממו מאות מליוני דולרים, עוד כמה שבועות היו קורסים כלכלית. רק ששוב מתברר שהמערב השבע פחות מסוגל לעמוד בעליית מחירי הדלק, מאנשי האמונה (המעוותת) כשהם רעבים ללחם.

מתי באמת נדע שהופקרנו לגורלנו?נקדימון

ביום שתרד הפקודה להסיג את הכוחות בחזרה לאמריקה.
 

אבל אם נהיה כנים, אחרי 39 פעמים שהוא איים בחודשיים האחרונות ולא עשה כלום, אני כבר נוטה להאמין שטראמפ הגדול הוא הרבה יותר קטן ממה שיש בחלון הראווה.

 

אבל גמו שאכן כבר אמרתי, קל לפטפט. מניסיון העבר אי אפשר ללמוד כלום, מהכתבלבים השונים אפשר ללמוד פחות ממה שאפשר ללמוד מהניסיון, ולכן נותרנו רק עם תחושות ומשאלות לב. 

זה לא המערב השבעסודית
בשבוע האחרון המפרציות עלו לרגל לאיראן לשלם פרוטקשיין. כל הסגר הכלכלי שלו ירד לטימיון. הוא מצא את עצמו ללא שום מנוף.לחץ מולם. אלא אם היה מתגבר על הפחד להפציץ אץ האי חאג. אבל כל הזמן הם איימו שישרפו את כל המפרץ ו אמין להם
השאלה היאזיויק
איך הוא לא צפה את חסימת מיצרי הורמוז
הורמוז שבר אותוזיויק
כסף (מהקטארים?)סודית

לעניות דעתי

 

 

כי הייתה אפשרות להמשיך עם המצור עוד חודשיים. הכלכלה העולמית הייתה נקלעת למיתון? היה יכול להפציץ גשרים כמו שאיים והכל היה נראה אחרת.

ברור שרק הורמוז מעניין אותו, אבל היה יכול להלחם קצת יותר. בלי מגפיים על הקרקע. 

 

אבל אז היינו מודים לטראמפ המשיח ואמריקה הגדולה שהצילו אותו

 

 

בקיצור, זאת הסיבה:

"אשור לא יושיענו, על סוס לא נרכב, ולא נאמר עוד אלוהינו למעשה ידנו, אשר בך ירוחם יתום". 

כה אמר ה' למשיחו לכורשנקדימון

לא ברור לי למה את מחליטה בשביל עם שלם איך הוא תופס את המהלכים בעולם. תחליטי בשביל עצמך בלבד. את כנראה היית אומרת שאלוקים לא שותף להצלחה ולניצחון.

אל תדברי בשמנו.


את מחליטה בשביל נציגי הציבור הדתיים והחרדיים שיש בממשלה.

את מחליטה בשביל המוני חוזרי בתשובה ומתחזקים במהלך 3 השנים האחרונות.

את מחליטה בשביל אלפי חיילים שמבקשים ציציות לפני שיוצאים לקרבות.

את מחליטה בשביל ציבור דתי וחרדי ענק.


על סמך מה את מחליטה את הקביעות ההבליות האלה?!

מה?סודית

לא הבנת אותי בכלל.

אם טראמפ היה פותר לנו את בעיית איראן ברור שהיינו אומרים שהוא שליח ה'.

אבל הוא בגד בנו.

במה ההתחזקות ולבוש הציצית סותר את מה שכתבתי? ערב הגאולה יש שיבה אל ה'. וכן. אנחנו במצב שאין לנו על מי להישען חוץ מהקב"ה. הוא מזריח מאות מליארדים לאויב הכי חזק חזק שלנו שמקיף אותנו סביב עם הפרוקסי שלו, והם כולם צוהלים ושמחים, רק אנחנו שואלים להיכן נלך ונבוא. 

באמת לא הבנתינקדימון
בתגובה עליה הגבתי כתבת שהיינו אומרים שטראמפ ואמריקה הם אלה שהצילו אותנו. את באת שם לקטרג על עם ישראל.
אני בחיים לא מקטרגת על עם ישראלכמו🐌תמס
תסתכל בעיניים טובות ותראה בעצמך
הוא מתכוון אליסודית
הוא חושב שאם אמרתי שהיינו רואים בטראמפ מושיע זה אומר ששכחנו את הקב"ה. וזה לא מה שאמרתי. אני אמרתי שהקב"ה רצה שנרים עיניים רק אליו. לא דרך שליח. אולי לא כתבתי מספיק ברור
יש פה מהלכים גאונייםש.א.צ

איך זה שכל פעם אנחנו שוב פעם אוכלים את מה שטראמפ וביבי מספרים לנו דרך התקשורת בכזאת תמימות?

כמה פעמים האמנו שהם רבו והם בכאסח ואז פתאום תקיפה מטורפת באיראן עם שיתוף פעולה מדהים בין טראמפ לביבי?

כמה פעמים היינו עוד שנייה בהסכם ואז קרה משהו מפתיע ובלתי צפוי?

עובדים עלינו ומסובבים אותנו דרך התקשורת

כל מה שיש בתקשורת קחו בערבון מוגבל

נחיה ונראהכְּקֶדֶם
גם הגירוש מעזה והבריחה מלבנון היו גאונייםאיתן גילאחרונה
איזו בושהרועישםטוב

 

 

 

איזו בושה, להיות חתום על אותו מסמך עם ארכי רוצח מרושע. 

איפה הימים שלא עושים משא ומתן עם טרורטיסטים.

כל המשים ליבואריק מהדרום
כל המשים על לבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מן הצדקה, הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה מאור הדת וגרם רעה לעצמו ונטל חייו מן העולם הבא, לפי שאסור ליהנות מדברי תורה בעולם הזה. אמרו חכמים, 'כל הנהנה מדברי תורה נטל חייו מן העולם'. ועוד ציוו ואמרו, 'אל תעשם עטרה להתגדל בהן ולא קרדום לחפור בהן'. ועוד ציוו ואמרו, 'אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות', 'וכל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטילה וגוררת עון'. וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות.
אם הבעל עשה צבא או קיבל פטור חוקי מקבל גם היוםמשה

אולי יעניין אותך