שרשור חדש
אין לי מושג מה לעשותת-טוהר-
יש לי עומס מטורףף במלא מלא דברים וזה פשוט מלחיץ אותי ברמות..זה פשוט מרגיש חנוק ומלחיץ מפחדת לקרוס..לא יודעת אפילו מה זה הלקרוס המפחיד הזה..
מה עושים?
מכירה את זהחן12
כדאי לך לעשות רשימות מפורטות ממש מה את עושה אפילו עם שעות (בדר"כ אפילו שמים לב שיש יותר זמן ממה שחושבים). ואל תדאגי את לא תתרסקי בסוף הכל עובר..!
..-טוהר-
ברור זה פשוט הלחץ שיושב עלייך
לאט לאט. לחלק למנות את המטלות.נפש חיה.
לסמן וי על כל מטלה גמורה.
לצפר את עצמך מידי פעם...

בהצלחה .
דבר ראשון תנשמיפשוט אמת.
צריך למצוא איזונים בחיים.
וכן יש תקופות עמוסות מאוד- וגם בהן צריך למצוא קצת נחת ושקט..
בין אם זה כמה דקות של שקט ודיבור עם ה' ביום ובין אם משהו אחר, אבל ממש חשוב למצוא תמקום הזה לעצמך.
לנשוםאור שמחה
לקחת פסק זמן וזה יכול להתבטא בהמון דברים-לדבר עם עצמי, לעשות דברים שאני אוהבת,לרקוד לשיר ,ללכת למקום שאני אוהבת, לנשום.להסתכל מול המראה ולהגיד: אני מהממת, כל הכבוד לי ,אני יכולה לעמוד בלחץ הזה , זו לקופה וזה יעבור כן פשוט ככה לדבר ולהגיד בקול זה משחרר ומוציא הכל.ותזכרי שאת לא חייבת כלום לאפחד, ותעשי הכל בקצב שלך
קודם כל את בסדר גמור בזרימהאחרונה

הלחץ משתק את כולנו לפעמים כשלא יודעים איך להתמודד איתו.

ממליצה לך לעשות כל יום רשימה של 'מה יש לי להספיק להיום' וללכת לפי הרשימה. היא מסדרת את הראש, נותנת מרץ וסיפוק אחרי כל פעולה שהצלחנו לעשות במהלך היום. ברשימה כמובן יכולים להיות גם דברים שאת אוהבת לעשות, בהחלט יכולים להיכנס לשם תחביבים, זמנים חופשים וכד'... 

תנשמי עמוק ותזכירי לעצמך כל הזמן שאת טובה, מוכשרת ובסדר גמור גם אם את לא מצליחה הכל ב100%. וגם אם נכשלת זה ממש לא סוף העולם.

בהצלחה ענקית!

כתיבה חופשיתאור שמחה
מריקנות לסיפוק - פרוזה וכתיבה חופשית
כתבתי משו בפורום של פרןזה וכתיבה חופשית.מריקנות לסיפוק.אשמח שתתקראו ותגיבו
זה לא ארוךאור שמחהאחרונה
מישהו יודע אם יש בונוסים על חמש יחידות אנגלית?רצה לאש


בטחהפואנטה
של 25 נק' אם אני לא טועה
כן אבל זה תלוי בממצוע של הבגרות ניראליאור שמחה
לאהפואנטהאחרונה
היום שישה ועשרים יום שהם שלושה שבועות וחמישה ימים בעומרספירתהעומר

"26.jpg"


הרחמן הוא יחזיר עבודת בית המקדש למקומה במהרה בימינו אמן!

תיוגים


היום חמישה ועשרים יום שהם שלושה שבועות וארבעה ימים בעומרספירתהעומר

"25.jpg"


הרחמן הוא יחזיר עבודת בית המקדש למקומה במהרה בימינו אמן!

תיוגים


אשמח שתענו על הסקרבאהבה ובאמונה!

יש לי עבודה באזרחות על לימודי הנהיגה אשמח שתענו על הסקרסקר - לימודי נהיגה בישראל

שככה השבעתנונחמיה17

... העלמה מעין גדי לא צעקה, וזה היה מוזר.

כשכל הקהל ממחוז הכפרים המזרחי של ירושלים עמד מסביב לה הוא קיווה כי ישמע את קולה צועק עד השמים עוֹרה כעת מלא כוויות וריאותיה מלאו עשן. לא מספיק החבורות שעשו בה, שהיא נוטפת דם.

העלמה היפה היתה למראה המזעזע ביותר, לפחות ביחס לפעם הראשונה שהגיעה למחוז.

כבר עורה נחרך על המוקד בין להבות אש, בגדיה המרוטים שנתלו עליה בקושי, נשרפים ובקושי נתן לראות את פניה.
היו שכבר חשבו כי נפחה נשמתה, שכן היא לא השמיעה צליל כלל. אבל רוב המחוז וזקני המחוז התבוננו בעלמה. היא חיה, עיניה מלאות דמעות.

מבין הלהבות החלה לומר בבכי רם, כל הקהל שמע.

"אם אהובי המלך"

"אהובי המלך" כך גם קראה למלך לפני כן, "אוהבי אהובי", וצחקו עליה המושל ריצ'ארד וגדודו.
" 'אהובך', ייתכן שאת כביכול משכנעת את עצמך כי יש לך אהבה בו?! את שונאת אותו! 'אוהבך', שונאך שנאת מוות המלך, שנאה שאין כמותה, היית פילגש מזנה, חרפה למלך! אוהבך?!" צחוקו עוד הדהד בכיכר הכפר כבר שבוע וכעת מולו ממש אומרת היא על סף מותה, אותו הביטוי, באותה נימה.

 

"אם אהובי המלך יבוא לבקר בחוצות המחוז, אם יזכיר את שמי, אם תראו אותו מחפש אחר עלמה, אם יישאל על תל האפר המצטבר בזה המקום-"

"אז אמרו לאהובי, מהעלמה מעין גדי ' אני אוהבת אותו, עד חולי, עד מות, ועד בכלל' "

איש לא הכיר את המלך, ובלב כולם עלתה השאלה, שבסופו של דבר עלתה מגרונו של אחד הזקנים, הזקן שבהם אולי- "מה כל כך אהוב המלך עלייך, מה כל כך אהוב בו? ראי אותך כאן והוא בעיר. לו רק היית מרפה, מה כל כך אהוב, מה כל כך בוער?" המילה "בוער" הובנה היטב.

האש דעכה, איש המוקד לא הערים עוד עצים, עלמה חרוכה ומפוייחת משתנקת עם סחבה שרופה ברובה עליה בצינת הלילה של הכפר נתגלתה מבין הלהבות הדועכות, שערה נשרף כמעט כליל למעט מקומות בודדים של זכר. אך עיניה היו היכר ברור בה לכך שהיא העלמה היפה ביותר שהמלך ראה. והמלך ראה הרבה.

"אהובי" נאנחה בלחש, רק מילה זו יכולה לומר כעת, כשכמעט ואין בריאותיה אף זרזיף אויר דק.

"אהובי" לחשה-אמרה כמה מילים, הזקנים והשורה הקרובה שמעו, אבל המילה החרישית היחידה שהיתה ברורה לכולם היתה "אהובי".

וצנחה מעולפת לארץ.

לאחר שעה קלה הקהל התפזר ובבוקר- לא היתה שם, אולי תחזור עוד כמה זמן שוב פעם, אולי כבר הגיעה לעיר.

תזכורת לקרוא עוד מאה פעם,,,,,,,,
סליחה.. אבל ארוך מידי בשבילי...תן חיוך!!!!


עכשיו קראתי. ולא הבנתי.תן חיוך!!!!


הוא כתב את זה בהשראת שיר השירים - גאולת עם ישראל וכו'נפש חיה.אחרונה
לתייגני להבא. מקסים.נפש חיה.
היום ארבעה ועשרים יום שהם שלושה שבועות ושלושה ימים בעומרספירתהעומר

"24.jpg"


הרחמן הוא יחזיר עבודת בית המקדש למקומה במהרה בימינו אמן!

תיוגים


🔺🚧 קפיץ 🔺🚧ספירתהעומראחרונה
אהלןעוגיונת

אני חדשה מזה פה??

כאילו מקום כזה לנוער לפרוק??עוגיונת

וואלה מגניב!!!!!

גם לדיונים, שאלות, וכו'ברוך השם
כל מיני סוגים....
יש גם כל מיני סוגי פורומים (יש בית מדרש, כתיבה, צילום, וכו')
ברוכה הבאה!
אהלן וסהלן, ברוכה הבאה! תהנייייאחת מהגלובוס


ברוכה הבאה. מקווה שתשתלבי ויהיה לך כייף כאן.עץ הזיתאחרונה
שמיניסטית? זו ההזדמנות האחרונה שלך...ארץ בנימין
מי רוצה לבוא לשיחות אישיות? פליזזזז🙏אין עלי בעולם


מבטיחהאור שמחה
שאם בנט היה ראש ממשלה, המחבלים היו בגהינום כבר
שרשור_פוליטיקה_התחלנו.אור שמחה
שפכו הכל!
ואי שלא. התכוונת אם בן גביר היה אז..רוצה רק לשיר


מה שרואים משם לא רואים מכאן.תן חיוך!!!!אחרונה

משפט של חכמולוגים מהצמרת.

זה לא ידלג עליו.

הרס עצמי. קטע שכתבתי.תועה במדבר
ושוב מחר לחזור ולשים עלי את המסכה של 'גם אני סבבה כמוכן והכל תותים'
ושוב להדביק את החיוך הענק שכל כך מנותק מהעיניים העצובות אבל מכסה עליהן עד שלא רואים שום טיפת אמת שיש בהן שיכולה להסגיר את מה שקורה לי בלב.
אפילו אני כבר לא יודעת להסביר מה קורה שם. מרגיש שלי שהעולם שלי בנוי מעיר קטנה עם בקתות קטנות. כל בקתה תחום אחר. אחת משפחה, השניה חברות, השלישית לימודים, הרביעית אמונה בקב"ה ועוד ועוד.
ואני מסתכלת על כולם מלמעלה ולא מצליחה להגן מפני האוייבים שבאים ותוקפים בית אחר בית, בקתה אחר בקתה. מפרקים אותה לגמרי. הורסים כל דבר בנוי שהיה שם.
ואני מנסה לתקן את ההרס, אבל הוא קורה בתכיפות רבה כל כך ככה שבסוף הרוב נשאר הרוס.
ואני מסתכלת על האוייבים. שהם לא אחרים ממני. הם עצמי. חלק ממני.
לא סתם פעם אמרתי שאני מרגישה שיש לי מנגנון של הרס עצמי בלב. הנה אני רואה אותו בפעולה מול העיניים שלי.
מטומטמת.
הורסת לעצמך הכל, כל דבר שאת בונה ישר את מפרקת. תפסיקי לפרק. תתחילי להלחם ולהגן על מה שכבר בנוי. גם את לא מבינה מה קורה ומי נגד מי.
תפסיקי להרוס לעצמך.
טובאבישג השונמית

אני רק יכולה לומר לך שאני מזדהה איתך לחלוטין.

את רוצה לומר שאת האויב של עצמך?תן חיוך!!!!אחרונה

אם קשה לך, לכי תדברי על זה.

ממליצה לך לא עם אנשי מקצוע - הם חופרים. מניסיון אישי.

עדיף עם חברה/אחות/אמא, מי שאת מרגישה איתה בנוח.

היום שלושה ועשרים יום שהם שלושה שבועות ושני ימים בעומרספירתהעומר

"23.jpg"


הרחמן הוא יחזיר עבודת בית המקדש למקומה במהרה בימינו אמן!

תיוגים


🔺🚧 קפיץ 🔺🚧ספירתהעומראחרונה
נשים צריכות שיהיה להם רב? אומרים שלפני החתונה זה אבא שלהם ואנקומה נא

חרי זה הבעל שלהם,

אבל אבא שלי לא בדעה שלי

לא. את צריכה לכבד אותו כאבא שלך. לא חייבת להיות בדעה זההנפש חיה.
כמובן שהלכתית- את הולכת לפי אביך.


כשתתחתני- לכו לפי הרב שלכם....
בדיוק. ^^^עברי אנכי


נראה לי שאכן צריך למצוא רב ולא לסמוך על האב.הגיגים בע"מ

אני רואה 4 סיבות לדעתי:

1) הלכות כיבוד הורים

2) הלכות עשה לך רב

3) היסק לוגי

4) היכנסות למחלוקת

ראשון ראשון ואחרון אחרון.

יש שני מקורות בתורה לכיבוד הורים, אחד נוגע לכיבוד הורים ואחד נוגע למורא הורים. נסתכל במקור למורא הורים: (ויקרא יט ג) "איש אמו ואביו יראו ואת שבתותי תשמורו" (ויקרא יט ד) "אני ה' אלוקיכם". ורש"י על זה: "אתה ואביך חייבים בכבודי לפיכך לא תשמע לו לבטל את דברי". על פי פירושי רש"י לא פוסקים הלכה, אבל כמעט תמיד רש"י מתבסס על דברי הגמרא, והרש"י הזה לא יוצא דופן מהבחינה הזאת. והמקור שלו זה יבמות ה' ב' שבה נכתב: "יכול יהא כבוד אב ואם דוחה שבת ת"ל איש אמו ואביו תיראו ואת שבתותי תשמורו כולכם חייבין בכבודי". אם ככה, אם האב אומר הלכה שגויה, אסור לשמוע לו, והיות שהרב בקיא יותר בהלכה מהאב. סביר שהרב צודק ולא האב. ובכל מקרה שהם מסכימים, אז ממילא אין שום נפקא מינא. אם כך, לפי הלכות כיבוד הורים, לא רק שלא צריך, אלא אפילו אסור.

 

נעבור להלכת עשה לך רב. האמירה הזאת, שמופיעה במסכת אבות פרק א' משנה ו', מנוסחת בלשון זכר. אבל לענ"ד אי אפשר להסיק מזה שזה מדבר רק על בנים, כיוון שבעברית צורת זכר זאת הצורה הניטרלית, לכן לדוגמא, כשיש בנים ובנות מדברים בלשון רבים זכר (כן, אפילו עם יש רוב לבנות, האקדמיה ללשון עברית לא החליטה לשנות את זה, והיא גם לא יכולה להחליט דבר כזה, פירושה של החלטה כזאת זה לעקור אלפי שנים של עברית, גם אם האקדמיה הייתה מחליטה דבר כזה, עדיין זה לא יהיה  תקני, העברית לא שייכת לאקדמיה, היא שיכת לדובריה וכל דובריה באלפי שנים האחרונות התייחסו לזכר בתור לשון נייטרלית), והיות שבזמן המשנה הקו נטוי עדין לא הומצא, אם הא רצתה להגי הלכה שנועדה גם לנשים וגם לגברים  היא השתמשה בלשון זכר. ולכן, כל עוד אין ראיה אחרת, כנראה שההלכה הזאת נוגעת גם לגברים וגם לנשים, וגם לפי המשנה הזאת אי אפשר להסתפק באב בלבד בתור מורה הלכה.

 

עכשיו הגיע תורו של ההיסק הלוגי, כאן זה נראה קצת טריקי, אבל נכון לחלוטין.

יש שני אפשרויות, פשרות אחת שלפי ההלכה את צריכה רב, אפשרות שניה שאת יכולה  גם ללכת לפי האב. בהנחה שהאפשרות הראשונה נכונה, כמובן שאת צריכה ללכת לרב. בהנחה שהאפשרות השניה נכונה, עדיין יש לך שני אפשרויות, שאת יכולה לבחור בניהם את מה שאת מעדיפה. את יכולה ללכת לרב, או ללכת לאבא שלך, אם את הולכת לאבא שלך, אז את צריכה ללכת לפי דעתו בהלכה, ודעתו בהלכה היא שאת צריכה ללכת לרב אם כך, לא משנה מה נכון במחלוקת הזאת, את צריכה ללכת לרב.

 

ואחרון אחרון חביב, היכנסות למחלוקת:

בנוגע להליכה לפי הורה, לא בטוח אם זה מותר או לא, אני הבאתי שלוש סיבות לאסור, אבל מי יודע, אולי זאת מחלוקת. ולכן, אם תלכי לפי הורה, את נכנסת למחלוקת, אולי יש דעות שמתירות, אבל מכל מקום, יש לא מעט דעות שלפיהם את עוברת עבירה כשאת שואלת אותו. זאת היכנסות למחלוקת. לעומת זאת, אני לא חושב שיש שום  דעה שאוסרת עליך לשאול רב. ולכן, אפשרות אחת היא היתר גמור, בעוד אפשרות חרת היא ספק איסור. אני חושב שברור למדי מה עדיף.

בנוגע לפיסקה השנייה,מחפש...

כאשר התורה או המשנה כותבות בלשון זכר,

הרבה פעמים זה כן משפיעה על ההלכה.

 

לדוגמא,במצוות שהזמן גרמן,

אנו רואים שנשים לא חיבות בגלל שהצווי כותב בלשון זכר.

לא זאת הסיבה שבגללה אנחנו למדים שנשים פטורות ממצוות עשההגיגים בע"מ

שהזמן גרמן.

הסיבה היא שכתוב במסכת קידושין פרק א' משנה ז' "וכל מצוות עשה שהזמן גרמה, אנשים חייבין ונשים פטורות". כמו שהסברתי, כל מה שמתייחס גם לגברים וגם לנשים כתוב בלשון זכר.

ע.י.צ'יאל

ובהו"א לומדים מתפילין.

ותפילין עצמם - נלמדים מלשון זכר.

מה זה בהו"א?הגיגים בע"מ


ע.י.צ'יאל

למסקנה, לפחות לפי הרמב"ם, פטור נשים ממ"ע שהז"ג נלמד ממצה, שמחה והקהל. אבל בהוה אמינא לומדים מתפילין. הפטור של נשים מתפילין עצמן, נלמד מלשון זכר.

כן.פיצוחית
יכול להיות שזה הרב של המשפחה או אבא שהוא הרב.
אבל צריך לקחת מישו. שומעים עליו הפן ההלכתי ומתי שמתעוררות שאלות שואלים אותו.

ולא כמו האלה כשאני צריכה רב אני כבר משיגה איזה מישו
כי בדרך כלל אנשים הולכים ישר למי שמקל בעניין שהם צריכים וככה כל הזמן הם חיים מההיתר של הרב הזה לתחרות של הרב הזה.
צריך שיהיה רב פוסק שיוכל לפסוק בכל העניינים ולא לשנות רבנים לפי נוחות.
הולכים בעקרון אחרי הרב של הבעלאנונימית לרגע1
אבל אם הכוונה שלאישה אין שאלות הלכתיות אחרי החתונה זו טעות!! יש, ולפעמים אפילו הרבה...
נשים צריכות רב אחרי החתונה, לשאלות בנושאי טהרת המשפחה.אלישבע999
גם, לא רק לטהרת משפחה. למגוון נושאיםנפש חיה.
מה למשל הולכים לשאול רב?אלישבע999
בכל בית יש ספרי קודש והלכות,יש מקורות מידע ותשובות לשאלות באתרי אינטרנט, יש שו״ת באינטרנט ובספרים.

מי שנעזר ברב בחיי היום יום - מה שואלים רב?
טיפות, מה הדין של....וכולינפש חיה.
מה הכוונה טיפות?אלישבע999
טריפות (או מצב של איך מכשירים x, האם מותר לעשות....בחגנפש חיה.
מה קורה כשהמצב הוא 123 וצריך 456...וכדומה.
כל מיני הלכות ומעשים שרב יודע להגיד מה עושים.
אני נעזרת המון בידע שלי, בספרים וגם שואלת רב.
לא רק!!!פיצוחית
מה למשל שואלים רב ביום יום?אלישבע999
יש כיום שפע של מקורות מידע, בספרים שנמצאים בכל בית ובאתרי אינטרנט.
אבל לפעמים מצב מורכב מכמה גורמים ורב פיזי* יכול לדעתנפש חיה.
ולענות לפי המצב של מה שקורה לשואל.
לפעמים יש שאלות מצד הרב כדי להבהיר את המצב וככה קל לו לדעת איך לפסוק
בהתאם לכללי ההלכה.


*רב שמסבירים לו מקרוב את המקרה
בכל זאת, אשמח לדוגמא שלא ידעת להסתדר לבד.אלישבע999
עכשיו צריך עירוב תבשילים לשבת, ואין לי חגז.נפש חיה.
מה אני עושה? האם מותר לי להשתמש על פלטה או שזה נחשב בישול של האוכל?
שאלה אמיתית מהרגע.
שאלתי ואמרו לי שאני צריכה לעשות עירוב תבשילין.
אצלנו אף פעם לא מבשלים בחג. אפילו שמותר.אלישבע999
לכל היותר עושים מנגל בחוץ. שום דבר מעבר לכך.
לא רוצים להתעסק עם בישולים, וכל הלכלוך ושטיפת הכלים והסירים אחרי.
אצלנו חג ושבת זה אותו דבר. מבשלים הכל מראש.

וברור שצריך עירוב תבשילין, גם אם לא מבשלים בפועל בחג.
אם לא מכינים כלום מהחג לשבת לא צריךעברי אנכי

אם מכינים - אפילו לקלף תפוז צריך עירוב.

ברור... גם אני משתדלת לסיים הכל מראשנפש חיה.
סיימתי ברוך ה'
אבל אפילו כדי להדליק נרות של שבת (למחר) צריך עירוב תבשלין...
ייחוד לדוגפיצוחיתאחרונה
הדוגמא הראשונה שעלתה לי.


כשרות גם.
זה מורכבמיכל318
הלכות לא קשורות לדעות, כל אחת והדיעה שלה.
אבל הלכות כן הולכים לפי האבא,
ספרדיות הולכות לפי ההלכות של הספרדים
ואשכנזיות הולכות לפי ההלכות של אשכנזים.
אבל שוב, זה גם תלוי במיגזר.

סתם דוגמא-
יש לי חברה שהיא ספרדיה שהחליטה שהדרך חיים שלה זה חב"ד, בלי משחקים ושטויות...
אז היא הולכת לפי ההלכות של חב"ד(שהם הלכות מיוחדות מישלהם, אבל מיתקרב יותר לאשכנזים...)
כמו בפסח, שעכשיו חב"ד ממש מחמירים, וההורים שלה ביכלל ספרדים שאוכלים קטניות...
וגם היא מיתפללת בנוסח של האר"י שהוא הנוסח של חב"ד, והרבנים שלה הם רבני חב"ד...

מקווה שעזרתי❤
בוודאי.מחפש...


ההנחה הזאת ממש לא נכונה לדעתי.הגברת מהירח

כל אחד בעם ישראל צריך רב באותה מידה. גברים ונשים. כל מי שמקיים הלכה צריך מישהו לשאול כשיש שאלות. יש כאלה שיש להם רב אחד או שניים קבועים, ויש כאלה שהולכים למי שנמצא וזמין (רב בית הכנסת, רב הישוב, רב במקום לימודים, וכו'). כל עוד לא רודפים אחרי הרב שימצא כמה שיותר היתרים וקוּלות, שמעתי דיעות שבסדר עם שתי הגישות. 

 

השלב הבא הוא שצריך להבחין בין שתי רמות של מנהגים או הנהגות או איך שלא קוראים לזה: יש מנהג של הבית, שבו כולם בדרך כלל אמורים לעשות אותו דבר [כמה מחכים בין בשר לחלב, אבלות בשלושת השבועות, כמות קמח להפרשת חלה...]. בדברים כאלה הולכים על פי מנהג המשפחה הידוע מדורי דורות, או לפי הרב המשפחתי. במצב כזה הילדים (בנים ובנות) נוהגים לפי הרב של ההורים שלהם, ובני זוג לפי הרב שלהם. רמה אחרת היא הנהגות אינדבידואליות שכל אדם בוחר לעצמו [הלל ביום העצמאות עם ברכה או בלי, ציצית לבנה או עם תכלת, האם להגיד "ושמרו" בתפילת ליל שבת או לא...]. לדברים כאלה כל אחד צריך למצוא רב שמתאים לו, ואין קשר למצב המשפחתי ומי הרב של מישהו אחר במשפחה שלי. 

 

זה לא קשור לחיוב של כיבוד הורים. מישהו יכול לכבד את ההורים שלו יפה מאוד, אבל בדברים שלא תלויים בכל המשפחה ביחד להחליט לעשות משהו שונה. 

 

ואני חייבת להוסיף עוד משהו חשוב לדעתי: הרב הוא לא של הבעל. הרב הוא של בני הזוג ביחד. בזוג צריכים לקבל ביחד החלטה את מי הם רוצים לקבל כרב שלהם. לפעמים במקרה זה יהיה מי שהיה לפני כן הרב של הבעל. לפעמים זה יהיה מי שהיה לפני כן הרב של האישה. לפעמים זה יהיה מישהו חדש. לבעל אין מונופול על ההלכה בבית. 

 

 

..פלונטר 1

צריכות רב לדעה, לא להלכה...

ע.י.צ'יאל

למה להלכה לא צריך?

דעה והלכה זה לא דווקא מתנגש..פשוט אמת.
את מתכוונת אולי להלכות שקשורות להר הבית וכו. ואז כן, זה מתנגש בדברים כאלו
אבל צניעות וכשרות וכו לא אמור להתנגש הדעה שלך וזה שאת לא מסכימה עם הדעה של אבא שלך כי זה הלכה וזהו.
מגן דוד זהב

נשים צריכות שיהיה להן רב בקשר לפסיקת הדרך. זה לא משנה אם אבא שלהן הולך לפי אותו רב, זה לפי החלטתן. בקשר להלכה הן צריכות ללכת בדרך של אבא שלהן, או הבעל שלהן. בהצלחה

היימגן דוד זהב

סליחה למשתמשים שאני לא עונה להם בשאלות, אני משתלדת לענות. אני עונה רק לאלו שיש לי תשובה בשבילם.

המשך ערב טוב

🌟🌟🌟 שבוע טוב 🌟🌟🌟ספירתהעומר

"22.jpg"


הרחמן הוא יחזיר עבודת בית המקדש למקומה במהרה בימינו אמן!

תיוגים


🔺🚧 קפיץ 🔺🚧ספירתהעומראחרונה
היום עשרים יום שהם שני שבועות ושישה ימים בעומרספירתהעומר

"20.jpg"


הרחמן הוא יחזיר עבודת בית המקדש למקומה במהרה בימינו אמן!

תיוגים


🔺🚧 קפיץ 🔺🚧ספירתהעומראחרונה
נערךללמוד ולעשות
עבר עריכה על ידי ללמוד ולעשות בתאריך ח' באלול תשע"ט 02:24

נערך

היום תשעה עשר יום שהם שני שבועות וחמישה ימים בעומרספירתהעומר

"19.jpg"


הרחמן הוא יחזיר עבודת בית המקדש למקומה במהרה בימינו אמן!

תיוגים


🔺🚧 קפיץ 🔺🚧ספירתהעומראחרונה