שרשור חדש
ג'וזף קואפמןחיוךך

אהלן

מישהו יודע על פליזים של חברת ג'וזף- איפה אפשר להשיג במחירים זולים? יש כאן סוכנים של החברה?  שלחו בבקשה פרטים- מי שיודע על זה...

יש על זה מכירות מתישהו? יש על זה פירסומים?

מי שיש לו פליז שיכתוב בבקשה באיזה חנות קנה/ באיזה מכירה/מ מי הוא קנה.

תודה רבה!!

אינטרנט,אפשר להזמיןמבשר שלום
תחפש joseph kauffman בגוגל
יש סוכנים בכל חור. רק צריך לפקוח את העיניים ולחפש מודעותתמיד בבטחה


לפי מה שאני יודעתלשם יחוד קודשא

יש הנחות מטורפות בחנוכה..  

אפשר את עזרתך - שים לב אל הנשמה ?חיוךך

אפשר קצת פרטים ?

או שאפשר את המספר שלך בפרטי?

פשוט אין לי אפשרות כרגע להתכתב בפרטי... 

כותבת לך בפרטי..שים לב לנשמה
יש בבזאר שטראוס ב130. אבל זה רק דגם אחדאבגד1234אחרונה
מה עושים כאשר יש מלכת כיתה?אביטל המגניבה


לא מקשיבים לה. ומנסים לעשות הפוך ממה שהיא אומרת. ..א"י לעמ'י
לא שמים עליה.ביחד ננצח

שמים עליה בתור ילדה לא בתור מלכה...

אז לא שמים עלי אוקי תודהאביטל המגניבה


אהבתיך!תילוש


אההה...תילוש

ככה אני אומרת לאחותי התינוקת ואז היא מחכה אותי.

אז נדלקתי על המילה הזאת ובכל הזדמנות שיש לי להגיד אותה אני פשוט, אומרת אותה!....

את מגדירה את עצמך כמלכת הכיתה?ביחד ננצח


כן אבל טובה ולא רעהאביטל המגניבה


ואת מרגישה שבנות נתנהגות אליך כמו מלכה??ביחד ננצח


קודם כל לא הולכים אחרי הזרם ומנסים להיות מגניביםYotamush
עכשיו תשני את השם שלך מאביטל המגניב לאביטל..Yotamush
ואי אפשר לשנות שםאביטל המגניבה


אפשר את רוצה??ביחד ננצח


תבקשי ממנוביחד ננצחאחרונה
היי כנסוווומיכלייי

בשבת אחת כאב לי הבטן רצחח והתחלתי להקיא ונסעתי לבית חולים וגילו לי אפנדציט ועשו לי ניתוח ... וזה היה קשה ומעצבן 4 ימים בבית חולים וסיוטטטט ואני שואלת את עצמי ? למה זה קרה לי ההיתי לא בסדר ? למה ה' הביא לי את זה ברור שאני מודה לו שאני חיה כי יכלתי למות אם לא היו מגלים את זה מוקדם לפני שהתפוצץ ...  אני משתדלת להיות ילדה טובה ... לא מאכלת לאף אחד את מה שעברתי ... 

נסיונות באים רק לטובים. רפוש מותק!!א"י לעמ'י
תראיYotamushאחרונה
אם את חושבת שאת מושלמת אז הקבה רצה להוסיף לך זכויות
אם את לא מושלמת אולי זה בגלל מה שחסר..אולי זה בשביל שתלמדי משו מכל הסיפור..אולי זה מנע ממשהו יותר חמור לקרות..אולי היית צריכה לעשות איזה בירור אמוני שעכשיו תעשי בגלל זה..יש מלא סיבות
זה בטוח לא סתם
שאלהרוצה משמעות
מה עושים אם חברה שלי אומרת לי שהיא רוצה להתאבד?
..א"י לעמ'י
מבררים למה .. וממה זה נובע.
ואם את רואה שזה ממש חמור אז לדבר עם מישו מהבצפר . ואפילו הורים.

אבל בדכ זו סתם אמרת ייאוש ..
להפנות בדחיפות להורים\מורים\יועצת או כל אדם אחר שיכול לעזור.נגרינסקי
^^שעות של אמת.

רק תדברי איתה לפני. תודיעי לה. אל תפני בלי ידיעתה.

ואחרי זה, תהיי שם בשבילה כי יהיה לה לא קל

עונה-נסימי

דבר ראשון תיהי בישבילה

אני לא אומרת שתיכנסי למרה שחורה ביחד איתה

אלא שתשבי איתה ושהיא תספר לך ואת תנסי לעזור במה שאת יכולה

להרגיע, לפתור בעיות הגיוניות, לנחם, לתת תיקווה,לשמח, לעודד

דבר שני

תספרי את זה למדריכה\מחנכת או למישהי בוגרת ( גם בגיל וגם בנפש)

דבר שלישי

יש כל מיני מוקדים כמו חברים מקשיבים ועוד כל מיני שיכולים לעזור בעניין

שיהיה בהצלחה ורק בשורות טובות-

עזרה לחברהסהר תמיכהאחרונה

שלום רוצה משמעות,

 

נשמע שאת מבולבלת, חוששת ואולי אפילו מבוהלת מכך שחברה שלך אמרה שהיא רוצה להתאבד... אולי את חרדה כי את מרגישה שאת כרגע אחראית על חייה כי היא שיתפה אותך במשהו שאולי היא לא שיתפה בו אחרים... הדאגה שלך אליה והרצון שלך לעזור לה ממש נוגעת ללב...

 

הנה כמה דרכים שחשבתי שאת יכולה לעזור לה:

  1. אולי את יכולה לפנות למורה, מחנכת או ליועצת של בית הספר ולשתף אותן...
  2. אם את לא רוצה לפנות לאנשים מתוך בית הספר חשוב שבכל זאת לא תהיי עם זה לבד ותשתפי אדם מבוגר, אולי הורים שלך או הורים של חברתך...
  3. אם את מרגישה שהיא בסכנה מיידית יותר את יכולה להתקשר למוקד החירום של לשכת הרווחה במספר טלפון 118 ולדווח בשמה של אותה ילדה (אפשר לדווח למשטרה 100 או אמבולנס מגן דויד אדום 101)...
  4. את גם יכולה לפנות לשפ״ח (שירות פסיכולוגי חינוכי) שנועדו לתלמידי בית ספר ולדבר עם פסיכולוג או פסיכולוגית מאזור מגורייך... אני מצרפת את רשימת התחנות של השפ״ח:

שירותים פסיכולוגיים חינוכיים - רשימת תחנות ומידע

 

  1. אם היא רוצה, חברה שלך יכולה גם לפנות אלינו לסה״ר (סיוע והקשבה ברשת) אם היא בתקופה קשה ורוצה לשתף במה שעובר עליה באופן אנונימי...דרך צ׳אט או בפורום...סהר - סיוע והקשבה ברשת

 

אני מתארת לעצמי שהמצב הזה לא פשוט לך בכלל, אז כמובן שאם את עדיין מבולבלת ורוצה להתייעץ, את מוזמנת בחום לדבר איתנו (סה״ר) עוד לגבי זה באופן אנונימי. יש לנו פורומים לצעירים וגם צ׳אט אישי שפעיל בכל ערב (חוץ משישי) בין 9 לחצות.

תודה רבה לך על הדאגה, זה ממש ראוי להערצה...

אם תצטרכי אותנו אנחנו מחכים לך כאן באתר

סהר - סיוע והקשבה ברשת

שלך,

מתנדבת סה״ר

 

צריכה עזרהה-אנונימית6

יש לכם רעיונות רלוונטים לילדה בגילי (תיכון) למשו שבאמת אפשר לעשות ושהוא ישפיע על עם ישראל??

אני ממש ממש ישמח לרעיונות!!!!

כןמבשר שלום
להדריך את הדור הבא של עם ישראל.
אפשר להגיד שאני אידיאליסט,ורוצה לעשות משהו למען עם ישראל.
הייתי ממליץ ביותר על הספר של הרב אלי סדן שקוראים לו "ויהי ידיו אמונה".
הוא מסביר בצורה יותר נפלאה,ויותר טובה מה זה עם ישראל,ומה תפקידנו בדור הגאולה-כי לפני שרוצים להשפיע צריך לדעת ולהיות בטוחים שזו הדרך הנכונה.
וחוץ מזה,כל מעשה שלנו משפיע על כלל ישראל,אז גם אם אני לומד למען כלל ישראל,ומחזק י ודים לתורה ומצוות עשיתי מעשה גדול מאוד.

בהצלחה רבה!!!
תשאלי את עצמך מה מפריע לך?נגרינסקי
איפה את רואה בעיות בחברה?
אחרי שאת מוצאת בעיה את צריכה לחשוב האם יש לך יכולת בכלל לבצע שינוי בבעיה הזו (נניח, להשמיד את החורף זה לא פרקטי... חוץ מזה שיש אנשים שמשום מה אוהבים את החורף...)
אחרי זה את צריכה רצון לשנות, אם קיימת בעיה אבל את לא רוצה לטפל בה, זה לא שווה הרבה...

אחרי שאת עוברת את כל השלבים האלה, את יכולה להתחיל לפעול בהם, בהתאם לבעיות עצמן... בין אם זה להקים ארגון התנדבותי מסויים, ארגון הפגנה, העלאת מודעות בחברה, הקמת תנועה שתפעל בבעיה וכו' וכו'

הרבה הרבה בהצלחה!
(ניצלוש)הגיגים בע"מ

"אנשים שמשום מה אוהבים את החורף"

חוצפן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני ידאג שלא תעליב יותר את החורף (צחוק מרושע)

שטןשטןשטןשטןשטןשטןשטןשטןשטןשטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​שטןשטןשטןשטן​​​​​​​קורץ​​​​​​​

אממלא נשברים!

אני אישית חושבת שהכי משפיעה שיש זה להיות מדריכה בתנועת נוער בעיר 

תחשבי על זה שאת מדריכה של כ 40 בנות שיקימו 40 משפחות שיביאו מלאא ילדים וכל זה יכול להיות מושפע מדרך התורה ורק בזכותך 

 

וגם אם חלילה תקדמי אפילו רק בת אחת 

הרי שכל המציל נפש אחת מישראל כאלו הציל עולם ומלאו 

אשריך! צירפתי סיפור שאני חושב שמתאים לזה...:קופקליפטוס

היה מדען אחד שכל הזמן היה מודאג מבעיות העולם, על כן היה נחוש בדעתו למצוא להן פתרון. הוא העביר ימים ולילות במעבדה שלו כדי למצוא תשובות לספקותיו.

 

יום אחד, בנו בן השש 'פלש' למקום עבודתו כשהוא נחוש בדעתו לעזור לאביו. המדען, שהתעצבן בגלל ההפרעה, ניסה בכל דרך לגרום לבנו ללכת למקום אחר. כשראה שדבר זה בלתי אפשרי, חיפש משהו שיוכל להעסיק ולספק את הילד, וכך גם יסיח את דעתו של הילד והוא לא יפריע לו בעבודתו.

 

לשם כך, תלש המדען מתוך חוברת דף עם מפת העולם, גזר אותה להמון חתיכות קטנות ונתן לבנו יחד עם גליל נייר דבק, ואמר לו: "בני, אתה אוהב פאזלים, נכון? אז אני אתן לך פאזל של העולם ותוכל לתקן אותו. הנה, העולם כולו מפורק, נראה אם אתה יכול לתקנו, ותעשה את זה לבד לבד".

 

המדען חשב שבנו ירכיב את הפאזל במשך ימים רבים, אולם מה רבה היתה הפתעתו, כאשר בנו שב אליו לאחר שעות ספורות ואמר לו: "אבא, סיימתי. הצלחתי להרכיב את הכל".

 

תחילה לא האמין האב וחשב בליבו שזה לא יכול להיות, שילד בן שש יצליח להרכיב מפה שמימיו לא ראה. הוא הניח את רשימותיו בהן עסק, ניגש אל בנו, כשהוא בטוח שהוא הולך לראות עבודה מבולגנת.

 

לתדהמתו, המפה היתה מושלמת, כל החתיכות היו במקומן. כיצד זה יכול להיות? איך הוא עשה את זה? חשב בליבו האב. "אתה לא ידעת איך נראה העולם, איך הצלחת לעשות זאת?" - שאל המדען את בנו.

 

"אבא", השיב הילד, "אני אומנם לא ידעתי איך נראה העולם, אבל כאשר תלשת את הדף מן החוברת, הבחנתי שבצידו השני יש תמונה של אדם. כשנתת לי לתקן את העולם, ניסיתי אך לא הצלחתי. זה היה הרגע שבו נזכרתי בתמונה של האדם מהצד השני, לכן הפכתי את כל החתיכות והתחלתי לתקן את האדם, כי אני יודע איך הוא נראה. כשהצלחתי לתקן את האדם, הפכתי אותו וראיתי שהצלחתי לתקן את העולם"...

סיפור ידוע אחר על המדען הזה. עם סוף שונההגיגים בע"מאחרונה

 "הסיפור הוא על אותו אדם שרצה לתקן את כל העולם, אך לאחר זמן מה גילה שהמשימה אינה לכתפיו, העולם מלא בבעיות רבות וגדולות מדי, והחליט לתקן רק את מדינתו. אך לאחר זמן מה הוא הבין שגם פרויקט זה הינו למעלה מכוחותיו, ועליו להתמקד בעירו בלבד, וכן הלאה – מתיקון העיר לתיקון השכונה, מתיקון ועד הבנין לתיקון משפחתו שלו, עד שלבסוף התייאש מכל המשימות האלו והחליט לתקן את עצמו בלבד. הסיפור מוכר, אך אנו רוצים להוסיף לו 'אחרית דבר', מעין סוף שאחרי הסוף: אחרי כמה זמן בו שקד על תיקון עצמו, גילה אותו אדם שגם אישיותו שלו היא בור ללא תחתית של פגמים ובעיות נפשיות, שהוא לעולם לא יצליח לפתור לגמרי. אי לכך, החליט האיש, אין יותר תירוץ למה לא לתקן את העולם כולו! הוא שב להתמסר לכך כבתחילה, רק שהפעם עשה זאת באופן שלא דילג על התיקון העצמי שלו, אלא כלל אותו."

מאת ניר מנוסי

שאלה תכנסו!אחלה יום לכולם

מה זה אומר השתדלות?

לדוג סיפור אדם רוצה להתקבל לעבודה הוא שלח קורות חיים הלך לראיון עשה השתדלות?!

ויכול דרך פרוטקציה להתקבל. פרוטקציה כאילו משמעו  אני בוטחת בבן אדם שיכניס אותי לעבודה ולא בהקבה 

למה אני צריכה את זה או שזה גם חלק מהשתדלות

האם פרוטקציה זה ליקוי באמונה בהקבה?

 

 

 

מקוה שהסברתי תעצמי נכון אשמח אם תהנו

לא. להשתדל= לפעול בטווח המעשי ההגיוני.נפש חיה.
לבטוח= מכאן ואילך השם ישלח ברכה.


פרוטקציה זה לא לקוח אמונה
אלא זו מציאות שהתנאים בה איפשרו מצב של להתקדם/להתקבל.
לא תמיד זה מצב הוגן
אבל
זה בעצמו יכול להיות. והגיוני שיהיה.
רעיון יפה ששמעתי-מקווה שאני זוכרת אותו בשלמותהכל מהשם

בפרק ק"ז בתהילים מובאים 4 שהיו בצרה, יצאו ממנה וצריכים להודות:

עוברי הים, חולים, אסירים ועוברי מדבר

מה שמעניין זה שלשון של התאור לא זהה אצל כולם..,.

החולה והאסיר, כתוב עליהם "ויזעקו אל ה'...וממצוקותיהם יושיעם"

ועוברי הים והמדבר כתוב "ויצעקו אל ה'...ממצוקותיהם יוציאם"

יושיעם זו ישועה ספציפית, לא מוחלטת, אבל יוציאם זה יוצאים לגמרי מהצרה

למה החילוק?

את התשובה נראה באופן הפניה שלם לקב"ה: 

החולה והאסיר זועקים, והעוברי מדבר וים צועקים

צעקה זו פניה חזקה יותר. עוצמתית יותר. מוחלטת.

ולמה ההבדל?

החולה והאסיר אומנם פונים בתפילה, אבל תוך כדי מנסים גם את הרופא ההוא, והעסקן הזה...הוא לא מרגיש תלות מוחלטת בבורא עולם, אז אומר הקב"ה הנה גם אני יעזור לך להחלץ מהצרה...

לעומתם, אדם שתקוע בסערה בים, או איבד את דרכו במדבר, מרגיש באופן ודאי שרק ה' יכול להצילו, ואז צועק אליו בכל הכח "רק אתה יכול להצילני" ורק הוא מצילו...

 

כמובן שהכל זה רק הצלה של ה', אבל מה שזה בא להראות זה שאנחנו כן צריכים לעשות השתדלות, ואם הפרוטקציה היא בתוך ההשתדלות אז גם להפעיל (כמובן בגבול, לא להשתגע...!) אבל ההבדל הוא-לא להרגיש שהפרוטקציה היא זאת שעזרה לי! היא פשוט הייתה עוד משהו שעשיתי כי חובה עלי לעשות השתדלות, אבל אין לה שום קשר לתוצאה...!!

 

שלא נהיה כמו אותו אחד שחיפש חניה בניו יורק, ואמר לה' "אם אתה שולח לי חניה אני נותן 100$ לצדקה" אחרי דקה רואה חניה פנויה, פונה שוב לקב"ה ואומר "ריבונו של עולם, קבל ביטול, הסתדרתי..."

 

מקווה שיצאתי מובנת...

 

אני חושבהגיגים בע"מ

 שזה לא יהיה נכון להגיד שההשתדלות לא עוזרת. לדעתי, זה להתעלם מהעובדות.

מה שנכון להגיד הוא שהנס שה' עשה לי בגלל התפילה שלי, הוא שההשתדלות הצליחה.

אני מכיר רעיון הפוךשחר אורן


זעקה זה יותר חזק (לב נשבר)שחר אורן

והאסירים והחולים זועקים לה' לא רק שיושיע אותם ממה שהם בו עכשיו אלא מהסיבה שהם קיבלו את זה 

ואילו יורדי הים והולכי המדבריות רק מבקשים מה' שיוצא אותם ממה שהם בו

מעניין. גם יפה. אני אחפש את המקור לזה שהצעקה היא חזקה יותרהכל מהשם


לפני כמה שנים היה לי נסיון בזהנושאת עיניים
ומה שעזר לי זה שאמרתי לעצמי שהקב"ה דווקא הוליד בן אדם מסויים לבית מסויים ולמשפחה בעלת קשרים, מעמד וכו' וזה עצמו בהשגחה פרטית.
בענייני קבלה לעבודה תמשיכי לעשות את ההשתדלות שלך ובסופו של דבר תתקבלי למקום שהוא טוב ביותר עבורך.
אני חושבuאחרונה

שהשתדלות זה משהו הבה יותר רחב. זה לא קשור לפרוטקציות. זה קשור לכמה הוא רוצה(ועושה) בשביל במשהו מסוים, זה כן יכול להתבטא דרך פרוטקציה- כי זה גם סוג של עשיה, אבל הפרוטקציה נשארת בתור דרך למטרה. כמובן שכאשר אתה עושה מה שאתה יכול כדי להגיע למטרה, ואחרי זה מגיע המקום של האמונה בקב"ה...

דיון! כיתה הומוגנית או כיתה הטרוגנית?נגרינסקי
כיצד לדעתכם צריכות להיראות הכיתות במערכת החינוך?
האם רמות הכיתות צריכות להיות לפי שכבות גיל כמו המצב היום? או שמא רמות הכיתות לפי רמת ידע? יענו, לדוגמא, אדם שבמתמטיקה הגיע לרמה גבוהה יעלה כיתה במקצוע המתמטיקה ואז יוכל לווצר מצב שבכיתה אחת יהיו תלמידים בגילאים שונים...

נמקו, פרטו, הוסיפו ובעיקר תתדיינו...
מה מהם זה הומוגני ומה הטרוגני?מהלך בדרך...

לדעתי המצב היום עדיף מאשר לימוד בכיתות לפי ידע.

המצב הזה נותן יותר דחיפה לתלמידים שחלשים בנושאים מסוימיים.

כמובן שצריך העשרות לתלמידים חזקים, ושיעורי עזר לחלשים...

הטרוגני זו כיתה לפי גיל...נגרינסקי
לא חושב שזה נכון ככ מה שאתה אומר...
החלשים לא באמת מקבלים דחיפה כשהם נמצאים בכיתה כזו... הם לא מוצאים את עצמם ויותר מגדילים את ההפרש בינם לבין שאר כיתתם, זה מביא יאוש...
גם אם נסתכל על ה"חזקים", הם לא ממצים את עצמם כמו שהם יכולים ומפסידים הרבה מאוד... הם ישתעממו הרבה בשיעור במקרה הטוב ואפילו יפריעו במקרה הפחות טוב...
ואם אנחנו מעודדים העשרה\עזר, למה שלא נלך עם זה עד הסוף ונשנה את כל חומר הלימוד על פי התלמיד?
הומוגני- אחיד. שכולם באותו גיל*. הטרוגני- מעורב. רב- גילינפש חיה.
ולומדים באותה שכבה בדאך כלל את אוץו חומר.*

הטרוגני זה
שכולם באותו חומר אבל הגיל שונה.
אה... תודה...נגרינסקי
הייתי בטוח שהפוך, שההומוגני = רמת ידע שווה והטרוגני = רמת ידע לא קבועה......
בשניהם רמת הידע שווה. ההבדל הוא בהרכב הכיתה.נפש חיה.
הומוגני- גיל אחיד
הטרוגני- הרכב רב גילי.
לא... בהטרוגני זה לא אחיד...נגרינסקי
יש תלמידים חזקים יותר וחזקים פחות בהכרח...
ברור. כי הרכב הכיתה שונה.נפש חיה.
ממילא רמת הידע יכול להיות שתשתנה מאחד לשני
בגלל הרבה גורמים.
לא... סליחה, התכוונתי שבהומוגני יש חלשים וחזקים...נגרינסקי
זה גם יכולהיות בהחלט. אני רואה את זה בכיתתי.נפש חיה.
ברוב הכיתות זו המציאות...נגרינסקי
לכן שאלתי אם לא עדיף הטרוגני ששם זה לא קיים כי התלמידים מתחלקים מראש לפי רמת ידע...
דעות לכאן ולכאןנפש חיה.
השאלה היא למה משמשת כיתה ובית ספר?yagel

אם היא משמשת לצבירת ידיעה ותעודות- ודאי שלפי כמות הידע יווצרו הכיתות, ללא קשר לגיל.

אם היא משמשת לחינוך אז זה שיקול שונה, ודאי שצריך חבורה אחידה זה חלק מהחינוך, החברים, החבורה... וכמובן שלא רק גיל יקבע אלא עוד דברים שיצרו כיתה הכי טובה להיתחנך בה!!

ולכן אני חושב שהנחת הבסיס של השאלה היא טעות שהשאלה נובעתyagel

מהמקום של צבירת ידע במקום להתרכז בחינוך, שהרי כיתה של אותו גיל פוגעת בחזקים מבחינת ידיעה וכו' וזה השיקול פה

 

אז לפי דעתך הערכים זה העיקר?נגרינסקי
ואם נסתכל על המציאות תודה שהיא בעייתית כיוון שבכל זאת היא מדגישה את הידע לעומת הערכים?
כיצד אתה חושב צריכה להראות מערכת החינוך האידיאלית?
ואם אני שם את הערכים במרכז, כיצד והיכן אדם יקנה השכלה?
לבד. שירצה ללמוד מקצוע ילמד את כולו המוסדות המיועדים לכךyagel

ואין עניין בהשכלה כללית אלא במינון קטן. "עשה תורתך קבע! " את השאר טפל (טפל זה לא לא נצרך, זה במינון קטן ולא עיקרי..)

 

מסכים עם הרעיון אבל לא עם המסקנההגיגים בע"מ

לדעתי זה טיפשי לחשוב שרק בני אותו גיל יהיו חברים.

זה כמו לחשוב שלא ייתכן שאשכנזי יהיה חבר של ספרדי. 

לדעתי אם בכלל מחלקים לכיתות צריך לחלק לפי תחומי עניין. לדעתי. אנשים בעלי אותם תחומי עניין יש יותר סיכוי שהם יהיו חברים מאשר אנשים באותו גיל.

נגרסקי לא הציע את האפשרות הזאת. אבל האפשרות של כיתה הטרוגונית קרובה יותר  לזה מהאפשרות של כיתה הומוגונית. כי אדם שאוהב משהו משקיע בו וככה עולה לכיתה גבוהה יותר. 

אני חושבת שביסודי צריך לפי גיל ובתיכון לפי רמת ידע.תמיד בבטחהאחרונה

ביסודי יש הרבה יותר מגוון גילאים ויותר צעירים וצריך להיות עם הגיל שלך. בתיכון הגיל כבר פחות משנה וטווח הגילאים יותר קטן, ככה שעדיף לפי רמת ידע...

איך נכנסים לפורום של הבנות?שוליינית
את צריכה לשלוח מסר נראה לי לביחד ננצח

@קול דממה

ואולי עוד מישהו

מסר לשעות של אמת.אחרונה

 @נחל או @קול דממה או @ניהול בת מלך!

סנדלים ישניםדוידוד

הי, 
יש לי בקשה קצת מוזרה:
 

אני סטודנט לאמנות וזקוק לכמות גדולה של סנדלי שורש וצ'אקו ישנים לצורך עבודת אמנות גדולה.

מבחינתי כל מצב של סנדלים הולך, גם שחוקים מאוד, בודדים, הרוסים לגמרי או דגמי ילדים.
הסנדלים לא יוחזרו.

אז אם מישהו מוכן למסור סנדלים, עדיף באזור ירושלים, אודה לו מאוד מאוד. 

(בתמונה, עבודה מסנדל שיצרתי לפני כמה שנים, רק כדי להמחיש שאני באמת הולך לעשות עם זה אמנות...)

אפשר לפנות בפלאפון - 050-9975095
או בהודעות פה בפרטי

תודה רבה.

מקפיץדוידודאחרונה


עין טובה!*צועד*
יש פרוייקט גדול שאמור להתחיל בקרוב בעז"ה
בנושא עין טובה

אנחנו מחפשים סולגן מפציץ
שילווה את הפרוייקט

כדוגמת "פרגן אחי, מה אכפת'ך? "

יאללה, אתם מוצלחים במשפטים כאלו! 


תודה
כי חיוך לא עולה כסףשחר אורן


לב טוב עין טובה מחשבה טובה והרבה שמחה​​​​​​​​​​​​​​פשוט יהודיייאחרונה


תמיד.פיצוחית

תמיד יש מעט אמת

מאחורי "סתם צחקתי"

מעט רגש

מאחורי "לא אכפת לי"

מעט כאב

מאחורי "זה בסדר"

מעט "אני צריך אותך"

מאחורי "עזוב אותי לבד"

והמון מילים

מאחורי השקט

 

 

זה כל כך מתאים לי בשביל חתימה. מה אתם אומרים?

יפה ממש אהבתיאחלה יום לכולם

מתאיםבהחלט

אם בא לך...

מה שנכון אמתלא נשברים!


נכון נכון נכוןעלה בשלכתאחרונה

הלוואי והיינו יודעים להבין אנשים נכון.

ושאנשים היו מבינים אותנו גם...

שנונים לכאןהכל זה לטובה

צריכה רעיונות בהקדם האפשרי לקיר של שבט נריה... יש למישהו רעיונות חמודים שאפשר לכתוב?

מקפיצה! זה ממש יעזור!הכל זה לטובה


ועוד הקפצההכל זה לטובה


ועוד אחת עכשיו זה יהי ממש למעלה מוחאחאאאהכל זה לטובה


אפשר לעשות כמו "האש שלי"- נריה שלי. זה יכול לצאת מהמםאנכי עפר ואפר
תודה!הכל זה לטובהאחרונה


אוכל, קדימה אוכל!קופקליפטוס

אוכל, קדימה אוכל!

היא ישבה לה בצלחת, שכבות מרשימות, וקצפת מפתה, ושברי שוקולד חלב מעליה, וואו, ממש תאווה!

ראיתי אותו עובר אותי מימין תופס במהירות את החתיכה האחרונה, חצי אוכל חצי דוחף בכוח אל תוך גרונו, מלקק את אצבעותיו לתיאבון, וממשיך הלאה...

***

הוא יצא עם מגש הקיגלים מהמטבח, המוני ידיים נשלחו אל המגש וחטפו צלחות במהירות, דוחפים ידיים ואוכלים עם ידם במהירות בשביל להספיק עוד אחד...

***

לא קצת פספוס?...

-----

עניין האכילה תופס בחיינו זמן רב, שלוש ארוחות ביום, סעודות שבת, סעודות שמחה או סתם נשנושי ביניים...

אפשר להתייחס לזה כתחנת תאוות ופינוקים, ובהתאם לכך להשקיע זמן מוגזם על הכנת האוכל, ולעשות טקס מפואר מהאוכל, או להפך לאכול בפזיזות ובמהירות ולדחוף כמה שיותר אוכל לגרון...

אפשר גם לשנות גישה, ולחשוב קצת קודם:

למה אני אוכל? סתם בשביל מילוי תאוות זמניות או אולי סתם בשביל הכיף או אולי בכלל בשביל שיהיה לי כוח לעשות את התפקיד שלי בעולם?

למה האדם נברא שהוא צריך לאכול? למה אי אפשר להיות מלאכים מבלי לאכול, כנראה שיש סיבה לכך שאנו צריכים לאכול?...

וכן לשים לב להתנהגות בזמן האוכל, אכילה כמותית נכונה, אכילה בנחת ורוגע. (בשונה מהמשפט הגוי "שעת האוכל שעת מלחמה")

אם נחשוב קצת לפני שאוכלים – נזכה להעלות מדרגה את עניין האכילה ויקויים בנו "והייתם קדושים"! שנזכה!

 

 

וואי, שנזכה!! תודההכל זה לטובה


ואו כמה זמן לא כתבת. אשריך. שנזכהא"י לעמ'י


אכן... הייתה לי תקופה יבשה... קופקליפטוסאחרונה


המזג אוויר שליללכת בדרכי

התכלת תמיד קיים בשמים, פשוט לפעמים העננים האפורים מכסים אותו

אני אהבתי אתזה...אהבת ישראל!!


וואו, מהמםחיוך קטן גדול
במיוחד עכשיו בחורף שאני לא אוהבת את כל האפור שמשתלט עלינו..
"כשהנשמה מאירה גם שמיים עוטי ערפל מפיקים אור נעים."קופקליפטוסאחרונה


דחוף!!! שיר לאולפיזמון בנושא ארץ ישראל?האלן


כמו לפיש בוערנפש חיה.
אמממאהבת ישראל!!

נראלי קוראים לו מחר

 

 

שנים רבות עלייך כאן נלחמנו

על אדמותייך דם נשפך

וכו...

 

 

השיר:

מחר יום חדש יזרח

בכל מקום הלב יפרח

עוד נראה אותך שלמה

אני מבטיח לך

מחר

ישובו הילדים

אחרי שנות נדודים

את רק שלהם

והם גם רק שלך

 

 

לא יודעת אם מתאים מבחינת קצב אבל אולי...

 

 

קוראים לו את לי ארץאנונימית6


טוב לדעת תודהאהבת ישראל!!אחרונה


אתן לא כותבות שיר לאולפיזמון?!לא נשברים!

המום

לא... תודה רבה לכולם!!האלן


תקשיבו..סר מהחינוך
מישהו יודע אם יש סרטונים מההרקדה אתמול בנתיב האבות?? זה דחוףף לי מממשששש
גם מי שהיה שם וצילם העיקר שיראו את התזמורתסר מהחינוך
מישהו???סר מהחינוךאחרונה
זה חשוב לי ממש ממששש (תופפתי שם בהרקדה ואני רוצה להראות לחברים שלי איך היה)
תהילים לפרשת ויצא !!!תהילים בנוג"ה!
חזרה קטנה על הכללים:
בוחרים מקבץ של פרקים אחד, וניתן לקרוא אותם מכניסת השבת ועד צאתה.

א-י
יא-כ
כא-ל
לא-מ
מא-נ
נא-ס
סא-ע
עא-פ
פא-צ
צא-ק
קא-קיב
קיג-קיח
קיט-קכא
קכב-קל
קלא-קמ
קמא-קנ ויהי רצון

שכוייח עצום לכולם!!!
שבת שלום
נפש חיה לוקחת קיט-קכאתהילים בנוג"ה!
הכל מאת ה' לוקחת נא-סתהילים בנוג"ה!
תהילים לוקח מא-נתהילים בנוג"ה!
קמא עד קנ ויהי רצון. שבת שלום.נצח
פא-צ בע"ה שבת שלוםטיפה של אור
א-י בעז"ה. שבת שלום ובשורות טובותהכל זה לטובה


לוקחת קלא'-קמ'... שבת שלום!!אוהבת את כוולם


קפיץ!! קדימה צדייקס!!!טיפה של אור
נשאר 8 אחרונים!!!!טיפה של אור

יא-כ
כא-ל
לא-מ
סא-ע
עא-פ
צא-ק
קא-קיב
קיג-קיח
ס"א- ע' בעז"ה. שבת שלום!חידניסטית
קיג-קיח ישכויאח!פיצוחית


קא-קיב. שבת שלוםלעשות רצונך!
שכוייח ,5 אחרונים!!!טיפה של אור
י"א-מ', ע"א-ק' בע"ה בלנ"דגאולה ברחמים


ישר כוח ענקק!!!סיימנו! שבת שלום!טיפה של אוראחרונה
גידול פאות ארוכותמשקפת

שלום אני בן 14 יש לי פאות מאחורי האוזנים שמגיעות כאשר הם בחוץ עד לסוף הפנים אני רוצה לגדדל פאות ארוכות ועבות אבל אני מתבייש מהחברים ומהמשפחה הרחוקה כול מי שיש לו רעיון אשמח אם יומאר וגם מי שמגדל פאות ארוכות שיומר באיזה אורך

2 דבריםמשקפת

א אני אם ציציות עבות בחוץ ב אני רוצה לגדל מסודר אני רק לא יודע אם מסולסל או ישר בפנים או בחוץ

 

כאשר גודלים משמינים?אביטל המגניבה


למה השמנתם הרבה?אני תמידאביטל המגניבהאחרונה


ממש ממש דחוף, רעיון למשחק היכרותחפרפרת

אני ומישהי בכיתה ו.

רעיונות...??

פותחים חטיף כל אחת לוקחת ואומרת משהו עליההפואנטה
תודה! נשמע רעיון ממש טוב!חפרפרת

עדיין רלוונטי, אשמח לעוד רעיונות!

התחברתילא נשברים!אחרונה


שאלה לי אליכםלני.

הייתי מדריך בסניף מסוים (די נידח...)

עכשיו סיימתי את ההדרכה,

ובגלל שהם לא מצאו שליחים ביקשו ממני להיות שליח שם נשמע הגיוני??

אממרוקדת בגשם
מה הבעיה?
חניכים ם שלך שם?
אין בעיהמבשר שלום
לא. אבל תלך מכפת לך ..א"י לעמ'יאחרונה