כל אחד פה, צריך לראות את הסרטון הזה:
כשתבינו את הנקודה, תחזרו לחייכם.
עד אז, תחזרו שוב ושוב.
בן-ציוןכל אחד פה, צריך לראות את הסרטון הזה:
כשתבינו את הנקודה, תחזרו לחייכם.
עד אז, תחזרו שוב ושוב.
חפרנית בנשמהכי עכשיו שרשרת לא נכון 

גיברת פלסף.אחרונהאני בטוחה שפגעתי במישהו שנורא נורא חשוב לי והוא לא מסכים לענות לי! ישלי מצפון ענק! מה אני עושה?
מישהו ספציפי? אהממ.. אני לא יודעת איך לעזור לך.. מצטעת...![]()
אולי תנסי לחכות כמה זמן ואז שוב בצורה אחרת..
אני אשמח אם ישלכם עוד רעיונות..
מסתומרת אדם שלשי?
אני אקווה שהיא תסכיםם.. היא בחטיבה איתי.. לא בכיתה או משהוו..
בקשר איתוו... היא לא מבינה אותיי!! אני נדפקתת!!!
בעזרת אדם אחר והרבה סיעתא דשמיא.
דרך אגב הוא הגיב לך לאיימיל?
לאימייל בהתחלה הוא כתב שהוא לא מבין על מה אני מדברת.. אחרי שהסברתי הוא פשוט כבר לא כתב... אני שאלתי אותו באמייל, סימסתי ופשוט כלוום!! אני פשוט לא יודעת מה לעשות עם עצמי!
נראה לי שאני אבקש מבן דוד שלי.. מקווה שהוא סוף-סוף יענה לי! אחרת אני לא אדע מה לעשות עם עצמי!
אני בכלל לא הבנתי במה פגעתי בו אבל כשהוא לא ענה הבנתי שעשיתי משהו...
בהתחלה חשבתי שאולי זה קשור לגיל-עד ונפתלי הי"ד שהיו חברים שלו אבל אני לא יודעת..
בנדוד שלי התקשר אליי היום והוא אמר שהוא מסכים לדבר איתו (שניהם מסכים) !!!
וווואיי אני מאוושרת! תודה לכווולם! אני אעדכןן! הזמן לא זז!!
שיא עזרתם לי... יואוו! זה רק בזכותכם! בחיים לא הייתי חושבת לעשות את כל מה שאמרתםם!! וואי תודה!! שיא התוודה! אימלה אתם מתווקים
אוהבתותכםם:*
מי שהבין אותי ויכול לנסות להסביר במקומי, או שמכיר אנשים כאלה או שהוא בעצמו מזדהה, מוזמן לנסות להסביר במילותיו הוא.
אם היו באים אליכם, ואומרים לכם שיש בעולם סוג של אנשים, שפיזית הם רגילים לגמרי. אין בהם משו שונה משאר האנשים. אבל הנפש שלהם בנויה בצורה קצת שונה. קצת קשה להם לחיות בעולם הזה לפי איך שהוא בנוי כרגע, כי הם צריכים לחיות בצורה שונה לגמרי. והם יכולים לתקשר עם העולם ואפילו להסתדר בו בצורה נחמדה, אבל הם יסבלו ולא יהיה להם טוב. הם צריכים, עד שהעולם ישתנה גם הוא למדרגה הזו (ולא משנה אם היא גובהה או נמוכה יותר), או עד שהם ייכחדו, להתבודד ולחיות חיים קצת אחרים.
איך הייתם מקבלים את זה?
ונראה לי שהצגתי את זה בצורה גרועה 
בס"ד ובהשתדלותי
זה דבר לגיטימי לגמרי שיהיו אנשים כאלה.
הנסיך חצוי-הדםכל אדם יכול להחליט איך לחיות.
בס"ד
הקב"ה ברא אותם כדי שיתבודדו?
אם כי אולי זה התפקיד שלהם.
אבל עדיין ייראה לי מוזר.
אבל לא אתערב, ובכיף, אם זה מה שטוב להם מי אני שאגיד משהו נגד...
במקרים קיצוניים מאד אדם צריך לבקש יעוץ תורני
אבל אני חושב שיש לא אחד ולא שניים שמרגישים כך בגיל ההתבגרות ,כנראה שיוכלו ללמוד למצוא את המקום שלהם בהמשך ההתבגרות
כמדומני שהנני כזה.
בברכה
המחכה ומצפה לביאת גואל צדק בקרוב ממש!
כפיר גולן
יומקסימלאושרוחניותר![]()
ובדיוק על זה רציתי לדבר איתך
מחכה לשקטאחרונהבברכה
המחכה ומצפה לביאת גואל צדק בקרוב ממש!
כפיר גולן
יומקסימלאושרוחניותר![]()
נשגבת מבינתךחבר קרוב שלי הוא כזה. באמת בנאדם מיוחד שאני בטוח שיגיע רחוק.
אבל תכלס כל אחד הוא מיוחד.
נניח שהיו אומרים לכם שמוקם בית בו האנשים האלה יוכלו לחיות חיים מאושרים ובסופו של דבר אפילו לחיות נורמלי מחוץ למסגרת הזו. הבית הוא לילדים ונוער. הם לומדים שם, בונים את עצמם, מי שרוצה יוצא עם תעודת בגרות. אין תנאי כניסה, כל מי שמרגיש שהבית הזה מתאים לו יבוא לשם. יהיו שם חוגים של נגינה וספורט וציור וכתיבה וסריגה וכל דבר שיהיה ביקוש אליו. הצוות יהיה אך ורק אנשים שהיו גם הם במצב הזה.
כל הבית הזה מבוסס על תרומות. הייתם תורמים? אם היו מציגים לכם תוכנית מפורטת ואישורים, כמובן
להיכנס לשם - הייתי נכנסת. על ארבע.
או ADHD....
לא נראה לי חייב שיהיה
הם יכולים להיות אנשים מאוד רגועים ושקטים
למרות שאני מניחה שלהרבה מהם יהיה את זה...
אבל לא חייב שיימצא.
כשאמרתי משהו בנפש התכוונתי יותר לדרך קליטה ניתוח ופירוק של דברים שקורים. לא רק שהמחשבה בין האירוע לרגש (לפי התנהגותי קוגנטיבי) היא שלילית, אלא גם שאי אפשר לשנות את זה. ככה הם נולדו.
קשה לי נורא להסביר. קל הרבה יותר להזדהות לכזה דבר מאשר להסביר אותו
"יהודי" ?! אין דבר כזה עם יהודי! יש עם ישראל, בני ישראל, איש ישראל ואפילו בן הישראלית. אבל עם יהודי?!
הבה נעשה סדר במושגים:
אני ישראלי, לא משום שנולדתי בארץ/מדינת ישראל ולא משום שאני אוהב את עם ישראל, ותורת ישראל וכד', אלא : אני ישראלי משום שאני מזרע ישראל אבינו!
להלן ההסבר:
ישראל (לשעבר יעקב) אבינו = קבל את שמו מהמלאך ואח"כ גם מהקב"ה ללא תלות במקום לידתו.
ישראל (יעקב) אבינו הוא הישראלי הראשון בעולם, כלומר האבא והסבא שלו (יצחק ואברהם) לא ישראלים...
בני ישראל = נקראים כך משום שהם הבנים של ישראל אבינו ללא תלות במקום לידתם.
ישראלי = רק מי שמזרע ישראל אבינו.. רק הצאצאים שלו ותו לא!
יהודי = מי שמשתייך למלכות יהודה (צאצאי השבטים יהודה שמעון ובנימין, לרבות צאצאי הכהנים והלווים שהיו במלכות יהודה). לרבות גרים שגוירו ע"י נציג מוסמך ממלכות יהודה.
הביטוי יהודי מייצג רק חלק (קטן) מכלל עם ישראל.
הביטוי יהודי מנציח את הפילוג המצער שאירע בעם ישראל לאחר שלמה המלך.
אברהם ויצחק לא ישראלים.
אברהם ויצחק ויעקב לא יהודים...
מדינה= מועדון חברים שבו חברים לעתים מספר לאומים.
חברות במועדון הזה (המדינה) = אזרחות
חבר במדינה= אזרח
אזרח מדינת ישראל= מי שיש לו תעודת אזרח ממדינת ישראל. אין זה הופך אותו לישראלי (ישראלי=מי שמזרע ישראל אבינו)
למשל, מדינת ישראל, חברים בה: עם ישראל (רוב), ערבים, צר'קסים דרוזים, בדואים, ארמנים (חלק מהזרים קבלו אזרחות כגון תאילנדים, אריתראים, סודנים, טורקים, פיליפינים, סינים, הודים ועוד).חברות במדינה = אזרחות.
"ערבי ישראלי" = ערבי בעל אזרחות של מדינת ישראל, לאמור: ערבי מבחינת הלאום, והוא בעל אזרחות ישראלית, דהיינו הוא אזרח במועדון מדינת ישראל.
כשם שבני ישראל במצרים לא הפכו להיות מצרים, כך יהודי גלות אשכנז לא הפכו להיות אשכנזים ויהודי גלות ספרד לא הפכו להיות ספרדים ויהודי גלות מרוקו מעולם לא הפכו להיות מרוקאים ויהודי גלות תימן ורוסיה מעולם לא הפכו להיות תימנים/רוסים... בני ישראל (צאצאי שבט דן) באתיופיה, מעולם לא הפכו להיות אתיופים, בני ישראל מצאצאי שבט מנשה בהודו מעולם לא הפכו להיות הודים.
אמור מעתה: בני עדות המזרח, בני עדות המערב (וגם בני עדות אשכנז ) בני עדות תימן וכד'....
אשכנזים, עמלקים, ספרדים וערבים ותימנים וכד' הם לא ישראלים ולא יהודים...
ישראלי = רק מי שמזרע ישראל אבינו (לא קשור לארץ בה נולד ולא קשור לאזרחות אותה הוא נושא)
יהודי = מי שמצאצאי בני ישראל ממלכות יהודה (השבטים יהודה שמעון ובנימין וכן כהנים ולווים שהיו במלכות יהודה)
אבותינו בני ישראל היו במצרים וגם נולדו במצרים ואף אחד מאיתנו לא מהין לכנות אותם מצרים! הרי המצרים לא יהודים ואילו היהודים במצריים לא הפכו למצרים!
מדוע יהודי שנולד בספרד מכונה ספרדי? מדוע יהודי שנולד במרוקו מכונה מרוקאי?
מדוע יהודי שנולד בארצות אשכנז מכונה אשכנזי?
בפרשת נח למדנו כי: ובני נח שם חם ויפת
ובני יפת גמר ו...
ובני גמר אשכנז ריפת ותוגרמה
ובכן אשכנז הוא הנכד של יפת ואילו היהודים מזרעו של שם (מה זה אנטישמי?)
ובכן אשכנז לא יהודי
יהודים שגרו בארצות אשכנז לא הפכו להיות אשכנז
בפרשת וישלח התורה מלמדת אותנו מי הם הצאצאים של עשיו.
למדנו שתימן ועמלק אחים והם הבנים של אליפז הבן של עשו, דהיינו, תימן ועמלק הם הנכדים של עשיו. לא יעלה על הדעת שיהודי מתימן יאמר אני תימני ועוד יוסיף את המלה גאה
מעתה אמור: בני עדות אשכנז או יהודי גלות אשכנז
ובני עדות המזרח
ובני עדות תימן ו/או יהודי גלות תימן יהודי גלות מרוקו, מגורשי ספרד, יהודי גלות רוסיה, בני ישראל מאתיופיה וכד'.
הרי ברור שאשכנזים, עמלקים, ספרדים וערבים ותימנים לא ישראלים ולא יהודים
אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי בצורה פשוטה מה זה נוער הגבעות, מה המטרה שלהם, מה זה תג מחיר, ומה הם עושים כל היום בעיר העתיקה ובשער שכם?כלומר, זה לא מסוכן??!אה, ו..מה זה סיבוב שערים?מה עושים בו?סליחה על הבורות, אני פשוט עירונסטית ממרכז הארץ (-:
ככה- נוער הגבעות הם חבר'ה בדרך כלל בגילאי העשרה שהולכים למקומות לא מיושבים (רוב עד כל המקרים - ביו"ש) ומתחילים ליישב אותם. ברוב המקרים זה נחשב ל"מאחז לא חוקי" שלא נתנו רשות חוקית לבנות אותו.
האידאולוגיה הרווחת במקומות כאלו ש"עובדות קובעים בשטח" ובעלות על שטחים ביו"ש אנו נשיג אך ורק על ידי יישובם.
להפריד מהם יש נערים אחרים שהולכים לעיר העתיקה (העלייה להר הבית) ולשער שכם כדי "להפגין נוכחות".
גם כאן- האידאולוגיה היא לקבוע עובדות בשטח ולהוכיח שהשליטה היא לנו והמקום שייך לנו, אך מדובר במקומות ששייכים (או- אמורים להיות שייכים) לעם היהודי, ולא אמורה להיות בעיה חוקית בשהייה במקומות כאלו.
זה מסוכן כי באופן טבעי האוכלוסייה עוינת אבל הם בדרך כלל עולים עם שמירה.
לגבי סיבוב שערים- (מועתק מדף הפייסבוק)
סיבוב שערים מתקיים בכל ערב ראש חודש
מגמתו היא להגביר את הקשר הצפייה והכיסופים להר הבית מקום המקדש.
לשנות את היחס למקדש ממקום מופשט, למקום ממשי, הנמצא בירושלים, ממש מעל הכותל, ושמונה מאות מטרים מכיכר ציון.
המקום המקדש הוא מקום בית חיינו, המקום ממנו אנו צריכים לשאוב קדושה טהרה וחיות.
המקדש זה היעד של כולנו - של עם ישראל בכל הדורות. הוא נמצא עמוק בלב של כל יהודי.
חשוב לבוא לסיבוב שערים כדי להביע את הדבר הזה הכמוס בליבנו.
הסבר של יהודי מהמאה ה-19- "מנהגנו בעיר הקודש ירושלים תיבנה ותכונן לסבב את החומה מבחוץ לכל חול המועד של יום טוב, אנשים נשים וטף, לקיים את הפסוק בתהלים: סֹבּוּ צִיּוֹן וְהַקִּיפוּהָ סִפְרוּ מִגְדָּלֶיהָ, שִׁיתוּ לִבְּכֶם לְחֵילָה, פַּסְּגוּ אַרְמְנוֹתֶיהָ (פרק מ"ח), והוא מנהג ישראל קדושים משנים קודמות"
או באופן פשוט, סובבים את שערי העיר העתיקה בכל ראש חודש, כשעיקרון העניין נכתב למעלה.
לפעמים אני חושת שהם סתם רוצים להתגרות בערבים......![]()
(ואני לאאאאאא בעד הערבים או משו...)
אתם יכולים להבהיר לי משו אם זה לא נכון...
ענבל
התשבובות מתחלקות ל4:
1. נוער הגבעות
2. תג מחיר
3. אנשים שמסתובבים בשכונות ערביות
4. סיבוב שערים.
אז ככה:
נוער הגבעות מתחלק ל2 סוגים מרכזיים של אנשים:
אנשים שבאו לכבוש את הארץ, ואנשים שבאים ליישב את הארץ.
אלה שבאים לכבוש את הארץ באים על מנת לגרש את הערבים מהארץ, ואם לא מכולה,
אז מה שעושים כרגע זה לפחות משטח קטן בנקודות שונות, וככה קמו במרוצת השנים גבעות שונות.
הסוג השני זה אנשים שבאים ליישב את הארץ שמטרתם היא על פי רוב ליישב את החלקים שטרם מיושבים בארץ.
יש כאלה שגם רוצים ליישב אותה על מנת שלא יהיו שם ערבים, וככה 2 סוגי הנוער גבעות נפגשים ומתאחדים.
2 תג מחיר (ערבות הדדית) זו אמירה שבאה בעקבות 2 דברים מרכזיים: פינוי ישובים ופיגועים.
הראשונה- הממשלה כיום הורסת ישובים ובתים רבים ביהודה ושומרון באמצע הלילה תוך ניצול אפקט המהירות
של "פגע וברח" כשבמצב כזה אף אחד לא מודע לפינוי והנזק גדול.
לכן קמו אנשים ואמרו- כשהצבא\משטרה הורס בית בשקט במקום אחד, כשאין יכולת לתושבים להגיב באותו המקום,
במקום אחר תושבים עושים בלגאן גדול שמסתכם בנזק גדול לצבא (בעיקר על ידי התססת האוכלוסיה הערבית)
וכך הצבא\משטרה יודעים שאם הם הורסים בית ליהודי הם צריכים לקחת בחשבון שיהיה להם נזק וטרטור אחר כך במקום אחר.
(ככה לדוגמא היה בארועי חטמ"ר אפרים, חטמ"ר בנימין, חסימות ציר גלעד, הצתות של שדות ורכבים בכפרים, כריתת עצים, זריקות אבנים ועוד.)
והשניה היא פשוטה- אם ערבי עושה פיגוע במקום מסוים אז או באותו מקום או במקום אחר אנשים יצאו ויפגעו בקרובים שלו,
ככה שבפעם הבאה הוא יחשוב פעמיים אם לעשות את זה, דבר שהוכח כיעיל מאוד בכל מני מקומות. (ע"ע הצתת המסגד
בכפר מוכמוס לאחר שערבים עלו לגבעה ושרפו את הבית, דבר שגרם להרתעה של תקופה ארוכה ושיתוק של הכפר; ועוד.)
3. אנשים שמסתובבים בכל מני שכונות ערביות עושים את זה עת מנת להראות נוכחות יהודית ואי פחד מהערבים.
4. הסיבוב שערים נועד לחבר אנשים להר הבית ולציפיה לבית המקדש.
כי אף אחד בחיים לא יצליח אלא אם הוא יתן בערך 1000 הגדרות
מסוכן לגור בארץ ישראל,את יכולה למות........אז מה? לא תגורי פה כי זה מסוכן??
לא משנה אם זה מסוכן או לא...זה רצון ה' אז אנחנו נעשה!
אוהבי ה'תפל זה ללא טעם. כמו שכתוב "היאכל תפל מבלי מלח"
לגבי אמונה טפלה או תפלה, יש גורסים כך ויש גורסים כך...
מחקתי כל תגובה שנראתה לא רצינית.
מוזמנים להתלונן, אבל פה זה מקום לדיון רציני, לא צחוק.
שטויות שכאלה בכיף בנסיו"פ. (http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/f12)
אם אתה רוצה לשים קישור בתוך סוגריים שיעבוד,
תעשה רווח בין הסוגריים לקישור
מיסטי או שה' רוצה שיאמינו בו דרך דברים מיסטיים
לי אמרו שזה מזל רע.
זה כבר הונחל.
בגלל סבתא לעולם לא אעבור מתחת לסולם, אף אחד לא ידלג מעלי, הכפכף לא יהיה הפוך, תמיד ארק כשאראה חתול שחור, אם יוצאים מבית חולים מקללים במרוקאית וזורקים מלח ואבנים וכמובן - אין מצב שסבתא תתן לי לשבת בפינה של השולחן. גם ככה היא מפחדת שלא אתחתן.
פרחה? עד שיש דיון משעשע, חייב קצת גזענות? ![]()
אתה חייב להיות כזה אובססיבי ולהגיב לכל הודעה שלי?
תשחרר חסה.
תמצא תחביב.
המצב חסה
היא באמת היתה פרחה..
סתם אחת
חחחחחח

המתיקות שבשכחה
המתיקות שבשכחה
המתיקות שבשכחה

בס"ד
ננסח את השאלה כ"למה אנשים מגדירים אמונות מסויימות כטפלות?"
ולשאלה זו כבר קשה למצוא תשובה אחת. כנראה שהדבר משתנה מאמונה לאמונה ומאדם לאדם, אבל באופן כללי הסיבה היא שאותם אנשים (ואני ביניהם) מרגישים שלאמונות אלו אין מקור וביסוס רציניים.
אמנם אנחנו אנשים שמאמינים ברוח וברובדים יותר עמוקים מהחומר,
אבל לא צריך להקצין ולאמץ כל בלבול שכל. גם באמונה יש כללים.


מה סגנון העבודה שאת מחפשת?
"איפה שצריך" זה ממש יפה! אבל נראלי יעזור למקד קצת..
בהצלחה!
אם את מעוניינת בכל זאת.
בעזרת ה' יתברך
אולי בגלל שלא פירטת מספיק את הדילמה מה שאני כותב אינו שייך כלל אל מה שאת זקוקה, אך כיוון המחשבה הזה לענ"ד חשוב שייאמר.
למה לא לחשוב על התחלת לימודים/עבודה?
יתכן מאוד שכדאי להוסיף שילוב התנדבות על הצד אם את מרגישה צורך גדול לכך,
אבל אלו השנים הכי קריטיות לפני בניין הבית - שהוא התרומה הכי גדולה שיכולה להיות לעם ישראל!
עם ישראל זקוק לנשים חזקות רוחנית (אמונה על כל רבדיה, מחשבת ישראל) אם יש צורך אולי כדאי ללכת למדרשה, וגם גשמית (עבודה), חבל על השנים החשובות האלה.
כל יהודי באשר הוא, בכל גיל (לא רק בגיל שירות לאומי/צבא) צריך למסור את נפשו למען ע"י, ת"י, א"י, על פי הכלים שבכל גיל ה' שולח לו.
שלום שלום שלוםאחרונה
אוהבי ה'
תודה!!
תעשי לעצמך פרסים ממש שווים.
למשל במשך שבוע הצלחת להגיע בזמן אז את קונה לעצמך דיסק שתמיד רצית או מכינה ארוחת ערב שווה.
לחילופין את יכולה להעניש את עצמך ולמשל לא לצאת עם חברות אם קמת מאוחר באותו בוקר או לבקש מההורים לעשות לך משטר.
ב"הצלחה 
לא מצאתי דרך אחרת בחיים חוץ מזאת
אם את רציכה לקום ב 7 בשביל להיות בבית ספר בזמן
אז כנסי למיטה ב 11:30 לכל היאוחר
אצלי גם כשהלכתי לישון ב10, קמתי מאוחר..
ובשבילך,אוהבת ה'- לשים כמה וכמה שעונים מעוררים. שהאחרון מהם יהיה בזמן שאת במאת צריכה לקום..
זה נותן זמן ללקום בערך, עד שמגיעה השעה האמיתית.. לי זה הדבר היחידי שעובד.. [כן, אני מדברת על 6 שעוני מעורר]
אם כדי לא לפספס טיול שנתי נצטרך לקום ב5 בבוקר אז נקום בחמש בבוקר
אם נבין שהחשיבות של התפילה בזמן וק"ש בזמן זה מאד חשוב ונרצה לקום אנחנו נקום
בחופש אם אדם שם שני שעונים או לקום לתפילה בשבע וחצי או בשמונה וחצי הוא יקום ב8.30 אבל אם אדם יודע שיש לו רק מניין אחד או רק זמן שהוא חייב לקום בו הוא יצליח ( הכל עניין של הרגל ) חשוב גם לישון מוקדם יחסית עד 11 וחצי ולשים שעון מעורר רחוק מהמיטה אבל לא רחוק מדי כי אז לא נשמע אותו . ( עדיף במרחק שנצטרך לקום כדי לכבות אותו וצליל של שעון מאד מעצבן או רעשני ) בהצלחה!
פספסתי טיול שנתי פעם בגלל זה..
ככה שלאנשים שלא מצליחים לקום לא תמיד יהיה פשוט יותר לקום בשביל דברים חשובים..![]()
![]()
את רואה שאת ישנה שמונה שעות?
קחי שמונה שעות אחורה משעת ההשכמה שלך.
זה הכי פשוט.
ואם יש לך חלון בחדר, תני לאור להיכנס בבוקר.
(במילים אחרות, לא לכסות בוילון/ תריסים).
אל תטעי לחשוב שזה יפתר על-ידי "טיפים", זה דורש עבודה ומשמעת.
בהצלחה.
אני רוצה להוריד משהו כמו 5 עד 10 קילו....
ניסיתי להתחיל לעשות ספורט אבל ההתחלה קשה ומבאסת אז אני מפסיקה כל הזמן...
למישו יש איזשהו דיאטה טובה להביא לי?
תודה![]()
בס"ד
יש לך מספר סיבות ואין זה המקום להיכנס לעובי הקורה.
כבל אופן הפיתרון הוא פשוט להתחיל בעבודה קשה ומתמשכת- לשנות את אורח החיים ולהפוך אותו לבריא יותר- בכל הנושאים: לשנות את הרגלי האכילה (יותר אוכל "בריא", פחות "ג'אנק"), להימנע מהתנהגות "עצלנית" (מעליות, טרמפים מיותרים וכדו') ופעילות גופנית סדירה.
והדבר החשוב ביותר: להיזהר מאוד מהמלכוד של- "רצתי היום, אז אני יכול לאכול עוד חתיכת עוגה", "לא אכלתי מהעוגה, אז זה בסדר שאני אשתמש במעלית" וכדומה. זה דבר שכולם נופלים בו וכדי להמנע ממנו צריך האדם כל הזמן לשים לב למעשיו ולבדוק את ההגיון בכל בחירה שלו, דבר שהוא כמובן מומלץ מאוד בלי קשר לכל יהודי מאמין.
ופעילות ספורטיבית ש שלוש פעמים בשבוע
בעיקרון עצם האווירה מורידה קלוריות
לא צריך לרוץ,הליכה תסייע גם
אבל הכי חשוב להוריד שתייה מתוקה להמעיט חטיפים וופלים ועוגיות בין הארוחות
הרבה מים,שלוש ארוחות מאוזנות ביום +2 פעמים פרי או חטיף קטן
והכי חשוב לקחת את זה כדרך חיים אחרת רק תשמיני מדיאטות
כי דיאטה היא נקמנית את מפסיקה והכול עולה חזרה בריבית +הצמדה+מע"מ(לא מעמ 0)
בהצלחה..
לא לאכול בורקסים וכו וכו
ולא לתת לעצמך תירוצים
סליחה שאני ככה כי אני לא בדיוק עשיתי אי פעם דיאטה
כאילו עשיתי, לכיוון ההפוך
בס"ד
מוריד הרבה קלוריות, וגורם לחשוב פעמיים לפני שאוכלים משהו.
ומשם מכניסים אט אט לראש שדברים נוטפי שמן זה גם לא טעים.
ואז מוסיפים גם בורקסים לעניין, וכו'.
אני לא נגעתי בבורקס כבר הרבה זמן, חלק מזה שבורקס זה לא אוכל, ומשם זה עובר לזה שזה בכלל מלא שמן ומגעיל.
(ובשר כמעט מגיל 3.)
ואם את לא מסוגלת לוותר על בשר - עדיף לאכול עוד מנת סלט מאשר פרוסת לחם, מרזה לחלוטין.
אל תיהיה צמחונית!! לא לאא לאא!! זה מוריד וויטמינים, מינרלים, כח, בריאות....
זה לא מוריד שום קלוריות ושום כלום!
ואני מדברת מנסיון. לא עושה טוב להיות צמחונית אפשר להגיע למקומות לא טובים!!
תעשי ספורט!!!!!
ותאכלי בריא בריא!
בהצלחה לך.
ותשמרי על עצמך!! קיבלת את הגוף ואת הנשמה ואת החיים במתנה- אל תשכחיי!!
LightStarבס"ד
אין לי מושג איפה שמעת מה ששמעת, אבל זאת טעות יסוד שבבסיסה אמת.
מי שאוכל רק בריא מלכתחילה, קצת בשר רק יוסיף לו.
אבל זה לא המצב.
בשר הוכח כאחד הדברים שגורמים להרבה בעיות, בין היתר אחת הסיבות לסרטן (במעי הגס אני חושב.)
את צודקת - אבל לא מדוייק.
הצמחונות היא כלי מבחינתי כרגע, אני יכול להמנע ממשהו שהוא לא אסור ע"פ התורה, כי הוא בין היתר מזיק.
וואו תודה רבה לכולם!!!
ממש עזרתם![]()
.... סתם על תעשי את זה בחיים!!!!ישראל שליתשאלי אותם.
אל תסמכי על אנשים מהאינטרנט שאין להם שום אחריות על הבריאות שלך.
את צריכה מישהו שמכיר אותך אישית ולפי זה לתכנן דיאטה.
(חוץ מזה, בת כמה את? 14-15? את יודעת מה המשמעות של
להוריד 10 קילו בגילך? זה המון וזה מסוכן! לא ישאר ממך כלום!).
אשמח לשמוע תשובות 
צריך לזרום, לקחת ראש גדול ,לדעת מה להגיד מתי ,להיות אחראי לדעת להתחבר עם מישו גם אם הוא קצת שונה ממך ,לעמוד על העקרונות והגבולות שלך...
זה משפיע על הלימודים בעיקר בשבוע שבועיים אחרונים של חודש אירגון- די מובן;) הרבה עומס, בלי הרבה שעות שנה וכו;)
הדרכה זה מלמד אותך על עצמך ואם עושים את זה בצורה מועילה אז זה מספק בטירוף!!
אני ממליצה למי שמרגישה שהיא מתאימה;););)
קודם כל הדרכה זה דבר ממש קשה ולא בפשוט אז מי שלא רוצה שלא יכנס לזה..
דבר שניה יש הבדל נורא גדול בין הגילים השונים לא כל גיל מתאים לכל אחד.
בפאן הלימודי- זה ממש אישי לבנאדם לי אישית הציון אפילו עלו עכשיו עם ההדרכה.
לגבי הדרכה חוץ או פנים תלוי במקום
אם צריך אותך איפה שאתה גם -אז שם(עניי עירך קודם)
אבל גם זה תלוי ...
אתה צריך לחשוב במה אתה באמת רוצה לתרום ולמקד...
(אתה רוצה לדבר כמו חבר לחניכים או להיות כמו מורה/אח גדול)
אתה יוכל להתמודד עם מריבות מפגרות של ילדים בכיתה ד'- דורש המון סבלנות.
אתה מסוגל לקחת על עצמך לנסוע פעם בשבוע להעביר פעולה +שבת פעם בשבועיים?!?
בקיצור אתה צריך לשבת עם עצמך ולחשוב מה מתאים לך אולי יותר מתאים לך התנדבות בעזר מציון עם חולים?!?
עוד משהו עשו מהדרכה משהו כל כך וואו אבל זה ממש לא מתאים לכולם...
וזה לא תמיד כיף כמו שזה נראה...
כל זה ממש לא נאמר בשביל להפחיד אלא כנקודה למחשבה...
אשמח לעזור בהתלבטויות עם צריך
אני.

אבל בעל לשון הרע--זה שיושב ואומר כך וכך עשה פלוני, וכך וכך היו אבותיו, וכך וכך שמעתי עליו, ואומר דברים של גנאי: על זה הכתוב אומר, "יכרת ה', כל שפתי חלקות--לשון, מדברת גדולות" (תהילים יב,ד).
ג' אמרו חכמים, על שלוש עבירות נפרעין מן האדם בעולם הזה, ואין לו חלק לעולם הבא--עבודה זרה, וגילוי עריות, ושפיכות דמים; ולשון הרע, כנגד כולם. ועוד אמרו חכמים, כל המספר בלשון הרע--כאילו כפר בעיקר, שנאמר "אשר אמרו, ללשוננו נגביר--שפתינו איתנו: מי אדון, לנו" (תהילים יב,ה). ועוד אמרו חכמים, שלושה לשון הרע הורגת--האומרו, והמקבלו, וזה שאומרין עליו; והמקבלו, יותר מן האומרו.
(משנה תורה לרמב"ם הלכות דעות פרק ז')
תודה ;)אוהבי ה'בישוב עם נוער דתי? מדובר בערך על 50 בנים ו50 בנות...
הפעם זה פעם ראשונה שיש לי זכות בחירה,
ואני בכלל לא בטוח שאני הולך לממש אותה...
יש עניין בכלל בכל הדבר הזה?
למפלגה שאני מאמין בדרך שלה לגמרי (במסגרת כמה שאפשר להשפיע ולשנות בכנסת).
זכות להצביע..!!!
תחשבו על המפלגה שאתם הכי מזדהים איתה ותצביעו לה!!!!
דורשת קרבתךאחרונהכיצד זה מתבטא?
שבת שלום


בצד הרגשי:
להיות יהודי בשבילי זה להרגיש מחובר לכל אחד ואחד. כלומר, כל פעם שאני שומע שיהודי עשה משהו טוב, להרגיש גאה. ומצד שני, כשיהודי נפגע, להרגיש כאב, ובנוסף - אם יהודי ח"ו עשה משהו לא טוב, להרגיש צער.
בצד המעשי:
להיות יהודי בשבילי זה לעשות דברים גם כשאני לא מבין מה המטרה שלהם(מצוות וכו'), כי אני מאמין שכל מה שה' עושה זה לטובה, ושה' יודע הכל, ולכן מבין מה צריך לעשות ומה טוב לי ולעם ישראל.
~שירוש~לשירים:
חשה\עדי ביטי
האוטו שלי היופי שלך\משה פרץ
(אני לא יודעת איך קוראים לזה..אז אם מישהוו יבין..תוודה!)תל אביב יחביבי תל אביב..
לא מיוטיוב יש לי אתרווג !!
תוודה רבהלמי שיביא את הקישור לאחד השירים או לכוולם 
נפש חיה.חברים. יקרים.
מה נשמע?
הכל טוב?- יופי.
ויחי.
ככה::נפש חיה.
נפש חיה.
Elishva
אמונה..
קול דממה
ה.ת.
ותן טלשבת שלום
אורה ושמחה
שבת מנוחה!
הילד הקטן וטהור העיינים שלי עמד אל מול העץ הזקן שאל מרגלות ההר העשן.
לא רקדו הגבעות מסביבו, לא אורו ריפוטי מעילו. נבוך האוויר- הן אוויר הוא ולנשוב מהותו, וכי כיצד נאלם הוא
דום אל מול צלליתו המאיימת של בן האנוש הזעיר.
"עץ", הוא לחש. "כואב לי הלב, ואין אני יודע מה לעשות. אנא, עזור נא לי".
העץ הזקן פער ענפיו לרווחה, חושף צלקות בעצמיו, שאגות שתיקה שרק דביבונים ואוהבים ובעלי כנף יכירו בו -
"סלח נא לי, ילדי הקט, אך כיצד אעזור לך שכולי מגולף ומשורט? איך אפרוש עליי עליך והנה המה קרעים
קרעים?"
והלך הילד הקט וטהור העיינים שלי אל אגם המים. קיפץ דילג את כל אבני המוות האורבים לבריות בדרכים
ומבקשים דמם, ולעיתים אף דם זרעם.
"מים מים", הוא לוחש, "מה עלינו לעשות שכואב לנו הלב?"
מים שקטים חדרו עמוק, חדלו וסרו מרוגשם, ייבשו קרקעיתם הקרחת למשעי, ובתוכם דרדרים וחצץ.
-"הבט נא, ילדנו הקט" אומרים המים, "מצולותינו מטונפים, ונסתרים ואינסופיים מימינו. וכי איך נדעצמה עושים
כשלב אנוש כואב, בעוד חללי העולם כולו ואלף מסתורין מסנוור חושינו ובבת צחוקינו? איך נשקך לנחמה וימתנו
שחורה משחת?"
ניתר בלאט טיפס שקט הילד הקט וטהור העיינים שלי. פיזז דרכו בחיוך נותץ הלבבות שלו הישר אל ראש ההר.
עמדה שם החמה, במלוא הודה ותפארתה. שלו היה מבטה, ובאוושת אצבעותיה נגעה היא בקרניה בגגות הבתים
הנזקקים לחום ולטיפה.
"שמש", לוחש הוא. "אנא עזרי נא לי, שהריני ילד קט וכואב עלי ליבי".
נסגרה השמש אל קרבה. בהקה היא תחילה בצהוב, ואז בכתום, ואז באדום ומיד בלבן. וכשהגיע לצבעה הלבן
אמרה לו, לילד- "מיותר ומגוחך אתה. וכיצד זה ארפא ליבך, ולב כל המעונים והנחמלים, הזקוקים והנרדפים, לב
כל שבורי העצם ופצועי הפנים פונה אליי, צורך אותי אליו כמו הייתי סם חיים. כמו אורי הוא תכלית התקווה,
תכלית ציפיית העיינים המסונוורות. וקרבי והודי ורחמיי נשברים אל מול גוויותיהם, בעומדי מעליהם ובראותי רוב
שפלותם. ממיסים הם אותי ולא אוכל עוד חמם את העולם. ועוד מעט ואין בי אור, וכיצד זה אחזיק מעמד בעצמי?
הו, איך ארפא ליבך, ושמא סם המוות הנני?"
בהגיע עיתה נעלמה לה השמש, מותירה שובל זורח את דרכה אל ארץ אפורה.
את מקומה תפסה המלכה הלבנה, סביב לה כוכבים מקובצים השרים שירי רעות, מהולה בתוגה. מרתיתים קלות את
עיניו של הילד הקט וטהור העינים שלי.
-"לבנה שבשמיים", הוא לוחש. "ויופייך כה נעים ומכאיב ליבי עוד יותר. וכשכואב בלב - מה עושים?"
-"אין מחשבותייך מחשבותיי", מביטה בו עצובה הסיהרא, "ואיך תבין ליבי שלי, שאבין אנוכי בשלך?". ואורות
בהקו והיו לקו אופק בצדעיה. -"שרים שרים לי הכוכבים. מדברים אליי בני האדם, ואת אורה השמש שולחת לי מידי
ערב, לטבול במבועי רוחה ולהשקות נפשי ממנה. אך קצו כל קיצי תבל בתוך ליבי. לא אדע נחם עוד אנושות. לא
אדע דאבון ודאבון ודראון. ובלילות קרים מביטה אני דומם בספסלים הריקים שבסוף השדרה ומזמזמת ניגון בקושי רעב,
בכדי שלא אפול ויפלו עימי הכוכבים. אמור לי, ילדי הקט, וכיצד אקח עליי גם ליבך שלך? וכי לקרוץ צורה מחומר
מת יודעת אני? רק לשבור יודעת מהותיי. לא שוש ואין בי כלום לתת".
והילד הקטן וטהור העיניים שלי היה מהלך בשביל מאורך, שעל פניו נראה שאין בו סוף.
את פניו היפות והשחורות קידמה הרוח, נעימה ודקה מטיילת הייתה בגנים עזובים וחסרי כוח. הייתה שורקת
ונתמלאו צמרות בגוון שונה.
"רוח רוח" לוחש אליה. "ואולי את יודעת מה עושים, וליבי כואב עליי נורא ולא ידעתי לנחמו".
"בוא אלי ילדי קטי, התרפק נא באווירי", היא נשבה תחת רגליו היחפות- "אך דע נא זאת, כי לא אוכל לעזור לך
אלא במאום. נפוגותי ונדכיתי עד מאוד, מגיעה אני מן המדינות הקרות והמושלגות שם בני אדם קופאים בשיא
חייהם. ראיתי מחלות ומצוקה, פרטתי על כינורות ישנים הנואקים במסיבות האומללות של נוודים. עברתי בין
זיכרונות ופקחתי סדקים בדמיונות. קשת רוח והרת עולם אנוכי. לא מחבקת כי אם מצערת. לו אגע אף בנפשך
אתה, ולא אדע מנוח לליבי שלי! איך זאת אמתק ליבך, ונגיעותיי בלס אנשים - כנגיעות אהובה בגופתו המפורקת
של נסיכה הנפטר?"
חלקיקים אמיצים ששרדו מאורעות בזמן, נשאו רגליו של הילד הקט וטהור העיינים שלי עדי הכלום. נטול אוויר
ריחף הוא בעולם המחשבה, שכידוע הוא עולם שמעל הזמן.
"אתה" הוא לוחש. "מה מעשייך בתוך ליבי?"
שקטו כל צבאות מרום וקרקע. היו במילים אלה יותר מכדי צעקה, וכשנלקחה בכוח מפיו של הילד, הייתה היא
אמיתית ומפוצצת סלעים רבים.
וענה לו הקול - "רצוני היה שתלמד להתפלל".
-"והלא ילד קטן אני, ואין אני יודע מהי התפילה", הוא לוחש. "וליבי עליי כואב".
וענה לו הקול - "הלא עתה מתפלל אתה אליי, ילדי הקט".
משהו בין שברי ליבו רטט. "כואב לי הלב ה'", היה הילד לוחש, ולחישותיו היו עצומות יותר ויותר. "לא מצאתי
נחמה בצמחים ובמים, לא בחמה, לא בירח ולא בכוכבים שבשמיים. והייתה הבריאה כולה מיוסרת יותר ממני, ואיך
אוכל לבקש עזרה מעצובים ממני?", וכשאמר זאת דקו בו ליבו כי כמעט ושכח תום נעורים, וברק הילדים
וצהלתם, ונהיה עצוב כמותם. "אך עתה, יוצרי. לך אין סוף ואין עצבות עולמית שולטת בך. וכי למה זה הכאבת את
ליבי?"
הקול הפך למראה,
והמראה הפך למחשבה,
והמחשבה הפכה לאהבה---
"ידעתי בני, ידעתי. מכאוביי ליבך - הריהם הגעגועים. ועמדתי פה וחיכיתי, וביקשתי שהילדים הקטנים שלי יחפשו
אותי" היה אליי ה'.
"ואתה, ילדי הקטן וטהור העיינים" הוא לחש. "אתה הייתה הראשון שמצא".
אנשים זרים שאני בכלל לא מכיר
ממקומות אחרים וגם פה מהעיר
הייתי רוצה שידעו כולם
שיש ילד אחד בעולם
והילד הזה, הילד הזה
הילד הזה הוא אני
והילד הזה, הילד הזה
הילד הזה הוא אני