להגדיר לי את המושג "חכמה" בצורה הכי מזוקקת שניתן?
בתודה
להגדיר לי את המושג "חכמה" בצורה הכי מזוקקת שניתן?
בתודה
(תמשיך אותי)
לאיך שהגדרת בתחילה אך אני לא חושבת שהחכמה הגדולה היא להבין שאתה לא יודע, זה קשור בתכונות טובות אחרות אבל לאו דווקא בחכמה
רחמיי עליהם
לפעמים עושים משהו ומצליחים בו.
לא 100%, לא 90% אבל כן 80%, וזה עובד יפה.
(לא מדובר על משהו טכני, ובכל זאת).
חוני המעגל פינות
נו מילא
אפשר להבין הכל מהכל. מה שאני רואה זה שאתה מנסה ליצור איתי שיחה למרות שכבר אמרתי כמה פעמים שאני לא מעוניינת.

מטומטמים. פורים היה הרבה שנים אחרי שליום כיפור קראו ככה
להחליף במה?
אין לי מושג מה זה אומר.
נקווה שיחזירו את הש.א או לפחות משהו דומה...
חוני המעגל פינות
חוני המעגל פינותאבל יפה, יפה
יש חרדים חושבים ,שמאמינים בדרך שלהם ושבחרו אותה מתוך הרבה אופציות והגיעו למסקנה שכן, יש משהו נכון בדרך החרדית.
וזה נורא נחמד שאתה לוקח את כל המגרעות בציבור הזה, מציג אותם ככלל הציבור , ומקצין אותם, לא ככה מלכלכים על חברה.
חוני המעגל פינותתקן אותי אם אני טועה היא בעייתית.
הבריחה לא מראה על השכל, אלא חולשת כח הרצון לעמוד בפני הפיתוי.
מה קורה פה?
אתם כאילו מודים שפורים לא מספיק משמח מצד עצמו אז בואו נשתכר כדי לשמוח??
מטומטמים
לילה כיום יאיר~מפעילות גופנית שאדם עושה. (למשל אכילת חלבונים)
האם הפעילות הגופנית עצמה לא מספיקה בשביל לחזק את השרירים?
היא מספיקה, ובאמת מי שיאכל הרבה חלבונים בלי לעשות פעילות גופנית זה עשוי להזיק לו,
וככה גם מי שישתכר בלי לשמוח באמת...
אבל כשאתה שמח באמת ואתה גם שותה יין- אז הלב נפתח עוד יותר.
כי צריך להיות ממש אמיתי עם עצמך כדי לדעת אם אתה שמח באמת. ורק אם אתה שמח באמת אז לשתות יין
ברור לי שהרבה שמשתכרים בפורים לא שמחים באמת
לא סובלים מהשיכרות,
כן סובלים מזה שהם אמורים לשתות ואז להשתחרר ולקונן על בית המקדש ולאבד שליטה ולשמוח מהלב, ובפועל הם נאלצים להציג יותר מבכל השנה, הרבה פעמים.
מצווה.
וכך זה גם בשלושת הרגלים, ולהפך, צומות, גם בהם יש מצווה לעשות דברים משמחים או מעציבים גם באופן חיצוני.
אז אפשר להגיד שכל אחד יעשה דברים שמשמחים אותו. לצוות לשתות יין זה מידי מכליל, בעיני
עיקר הנס היה ע"י יין.
ויש דעות בפוסקים שזה בלי קשר לשמחה, וגם מי שזה לא משמח אותו חייב.

חוני המעגל פינותשיש הוה אמינא לנוכחותי פה.