האור הזה חשוך לי
לעיסות חדות, עמוקות
מנסה להאחז בפיסת בייגלה
פעם היה פעם
והיינו אנחנו
שקט.
האנשים האלה
שאף אחד לא שם לב אליהם
~מחשבה שאני לא יכול להביע~
אפילואחרונהדווקא בודקים חמץ בנר מצד העובדה שבו אין חשש שהוא יבער יותר מידי וידליק את הבית. לנר יש אור מתון ופשוט, עדין שנותן לבדוק את הסדקים..
אני הנני כאינניהגעגוע שלך הביא איתו כאב, פריקה. זה בסדר. אבל אני חייב להסכים עם רץ הולך, המטפורה נגטיבית. יש הרבה עומק בשלושת הפסקאות וראוי להתיחס אליהם, לא כאן. מציע להתחזק, לקום באמת ולחשוב על כיוון אחר - "כל זמן שהנר דולק, אפשר להדליק נר אחר", להרבות בשמחה ולחיות מחדש.
בסך הכל - נהנתי מאוד מהכתיבה.


הדלת נפתחה אז נכנסנו
שמחנו סופסוף לחזור הביתה
מרגיש כאילו מעולם לא עזבנו
זה היה חלום אבא נכון?
לא באמת גרשת אותנו..
אבא? אבא.. תראה חזרנו! אנחנו כאן
אבא למה אתה לא מתעורר??
קום אבאא זה אנחנו! התגעגענו אליך תמיד
קום אבא בבקשהה

פשוט,ונוגע
אהבתי את הצורת כתיבה
מחכה לפרק הבא (:
ולאט לאט מבינים שהתרופה קדמה למכה.
געגוע~עד דמעות
אהבתי את הסוף - "הבור והוא אינם אחד"
יש לי את פתרון הקסם
פתרון הקסם לכל הבעיות
מצאתי אותו בנבכי הזמן
מאחורי מסכים כבדים של אשליות
הוא היה מאובק
ומכוסה בשמיכות של כינויים
בתוך כספת
עם קוד של החיים
ואם תרשו לי אסביר
ואז ארשה שתצעקו אחר כך
"מוכר דמיונות! מכזיב"
והאמת תתגלה באור זך
זה פתרון של מילה אחת
מילה אחת שבתוככינו אנחנו כל כך שונאים
תחשבו עליה קצת
אני בטוח בעמקי נפשיכם אתם כבר בטח יודעים
היא פותחת בה"א וחותמת בה
ובתוכה אורך ורוחב אבל בלי וא"ו
סוד אי"ק בכ"ר של ארבע בסדר הפוך
ידועה ליושבי אכסדרא ולכל סב.
נו?
ה"א מדות ה"א
ה מדת ה
ה תמד ה
-התמדה-
(ספר החינוך)
"השמר מפניהם!
פן תילכד ברשתם!
רבים שתו מתוך כך
כוס תרעלתם"
"כי אחריהם תימשך
ואתה לא תמשכם"
זה לא דבר חדש
כה אמר השם.
"ואל יבטיחך יצרך לומר"
הכל כאן בסדר, גם זה אפשר
"אחרי היות לבי שלם ותמים
באמונת אלהים,
מה הפסד יש
כי אתענג לפעמים
בתענוגי אנשים,
לשבת בשווקים וברחובות,
להתלוצץ עם הלצים ולדבר צחות,"
וכיוצא באלו הדברים
שעליהם אין מביאים
אשמות על חטאים,
וחטאות של אשמים
"הלא גם לי לבב, כמו להם,
קוטני עבה ממותניהם,
ומדוע ימשכוני הם
אחריהם?"
"אל בני!"
"אל בני!"
השמר מפניהם
פן תילכד ברשתם!
רבים שתו מתוך כך
כוס תרעלתם"
ואתה... את נפשך תציל...
גוף דומם, שרוע על הרצפה בפישוט אברים. הגוף שלי. נשמתי כנראה משוטטת לה בעולמותיה העליונים, רחוקה. מנותקת ממני. נותרתי אני כאן ורוחי באפי. באמת חסד עליון פשוט. אבל בראשי מלהטת לה רק מחשבה אחת. חרטה.
"רשעים מלאים חרטות". פעם ראיתי את המשפט הזה באחד מספרי המוסר הבודדים שקראתי, אז בישיבה התיכונית.
אז לא כל כך הבנתי. היום זה קצת אחרת. אני לא יודע אם אני רשע. אני לא באמת רוצה לדעת. אבל מה שאני מרגיש זה שעמודיה של האות שי"ן באמצע אותה המילה מזכירים לי את הסורגים של בית הכלא שלי, שבנפשי.
אם תשאלו אותי מה הכוונה אני יכול לתת המון הסברים, את כולם אני חווה על בשרי. כל חטא גורר אחריו גל של השלכות, עבירה גוררת עבירה והנה להם מלא חרטות. אבל במובן מסוים זה לא כל כך הפשט. יש הבדל בין אדם רע לאדם רשע, תבדקו אותי, זה כתוב בספרים. אדם רשע זה אדם שהתשובה עוד מתנוצצת בו. אדם כזה הוא מלא חרטות, הוא כבר שבע מהן, הוא לא רוצה עוד. נפשו עייפה מהן.
אז הוא יכול להתעלם. או להעלם. או לשוב, ולישא בכרסו את כולן ביחד איתו. "ומה יהיה בסוף" אתם שואלים?
אני לא יודע. בינתיים אני שרוע פה על הרצפה הקרה ומלא. מלא חרטות.

אלוהים,תודה עלייך ועל המילים שלך.
החוכמה שלך,האמת שלך, זה ככ נדיר היום.
את קסומה

שתי שאלות: איזו סבתא מוזרה זו ומתי יוצא ספר?
כן, מתי? מתי?
אולי תעשי גיוס המונים כזה...
מגילות.
מגילות של מחשבות.
ובהן מילים,
שמתבוננות בי, קצת תוהות.
והן צודקות!
באמת כל הסיפור הזה מוזר,
איך קורה
שיותר קל להתרומם מה'למטה' המוכר -
מאשר מהאמצע?
ובעצם אני מבין...
שהאמצע הוא ספק - ועמלק הוא השושבין.
אך זו לא חתונה קתולית,
ולקטול זה מה שצריך.
לא להיות למעלה או למטה אלא להתקדם אל התכלית -
ולדעת שהיא נצחית.
יותר משמח לשמוע! תודה.