יום חמישי, כט' תשרי (27 באוקטובר למניינם)
כולנו באים בתפילה וכיסופים. בגלל הצמידות של סוכות ושמחה תורה לשבת לא יצא פרסום, אז נא להעביר הלאה לחברים.
(מתוך דף הפייסבוק שלהם)
יום חמישי, כט' תשרי (27 באוקטובר למניינם)
כולנו באים בתפילה וכיסופים. בגלל הצמידות של סוכות ושמחה תורה לשבת לא יצא פרסום, אז נא להעביר הלאה לחברים.
(מתוך דף הפייסבוק שלהם)
הרב בני.
http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t389289#4669940
מחלוצי היישוב היהודי במזרח ירושלים (מרוכשי "הבית היהודי" באבו טור), ומרבני מרכז הרב.
התפילה תתקיים בשעה 16:00 לאור החמרה נוספת במצבו.
נכון לעכשיו הרב בני מאושפז בבית החולים מיום ה' ללא שינוי במצבו הרפואי, והוא בסכנת חיים.
נא להתפלל לרפואת הרב בנימין בן בלנקה
תזכורת לתפילה הקודמת:
http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t386366
לפייסבוק "תלמידי הרב בני": http://www.facebook.com/ravbenny
ומזכירה שיש לפני החתמות לבנים ואחרי החתמות לבנות 
בס"ד
בדיחה פנימית..(חח איזה כיף שאף אחד לא מבין..)
גם אני
הסיבה שאני לא יכול לבוא זה כי יש סילקון וטיול לקומונרים
היה לי משה והייתי בטוח שזה ביום חמישי הזה ועכשיו גילתי שזה שבוע הבא
בס"ד
ותפסיק לעשות ^^^^^^
חוץ מזה מה לעשות שאנשים מוצאים לי את המילים מהפה (גם אם הם חולקים עלייך)
כנראה שפעת...... => אני כנראה לא אבוא
בסוף הרופא אמר שלא שפעת-צינון על סף ברונכית....
לתפוס או להרוג?
הרב יוסי אליצור | כ״ו בתשרי ה׳תשע״ב (24/10/2011)
"נניח שאני רואה מחבל מנסה לרצוח יהודים, שאל אותי חבר, וכעת עומדת בפני השאלה – האם לנסות להשתלט עליו, לקשור אותו, ולהזמין את המשטרה. או פשוט לירות בו ולהורגו". הרב יוסי אליצור מנסה להתמודד אם השאלה הקשה שיצרה המציאות של ימינו.
לאחר שחרור הרוצחים הרבים כבר קרו כמה מקרים של נסיונות לפגוע ביהודים. ההגיון פשוט: ערבי מחליט לפגוע ביהודים. או שהוא יצליח לפגוע ולהימלט – ואז מבחינתו הכל טוב. או שהוא לא מצליח לפגוע ונתפס – ואז הוא יושב קצת בכלא, ומשתחרר כמחווה לקראת עוד איזה ויתור לערבים. אולי הוא מצליח להרוג יהודים, אולי אפילו לטבוח משפחה שלמה, ואפילו נתפס אחר כך. גם אז הציור לא קודר מידי מבחינתו: הוא ישב כמה שנים בכלא (שם יקבל תנאים לא רעים, יכולת לרכוש השכלה גבוהה ולהשתלם בטרור עם אסירים מסוגו), תוך שחבריו עושים מאמץ לחטוף חייל או למצוא סיטואציה דומה בה המדינה יורדת על הברכיים ומשחררת את הרוצח.
כעת נעמיד את עצמנו מול סיטואציה מסויימת, ממש לא בלתי מציאותית, שאותה הפנה אלי חבר. נניח, הוא שאל, שאני רואה מחבל מנסה לרצוח יהודים, וכעת עומדת בפני השאלה – האם לנסות להשתלט עליו, לקשור אותו, ולהזמין את המשטרה. או פשוט לירות בו ולהורגו. מה עלי לעשות?
כאשר אנחנו מנתחים את השאלה מבחינה הלכתית יש שני דיונים נצרכים: האחד – האם מותר להרוג את המחבל, והשניה – איך מתייחסים לחוק המדינה בענין הזה.
בשאלה האם מותר לפגוע במחבל – לכאורה ההלכה פשוטה: יש כאן אדם שמנסה לרצוח יהודים, ולא הפסיק לרצות לעשות זאת. הרי שיש כאן רודף במובן הפשוט של המילה (גם אם כעת הוא קשור – מחר הוא ינסה שוב), ואין שום סיבה לאסור לפגוע בו.
עם זאת – ההלכה גם מתייחסת ל"דינא דמלכותא", ואומרת שהוא מחייב. ההגיון פשוט: "לולא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו". כמו שמסוכן להשאיר רוצח בשטח – כך מסוכן שכל אחד יפגע ברוצחים בלי מערכת, כי אז הרציחות יתרבו.
אמנם השיקול השני שהבאנו מחויר למדי לאור הנתונים שבהם פתחנו. גם אם נכון שבדרך כלל מוטב להשאיר את השטח למערכת – לפעמים המערכת מביאה למצב שבו הסכנה היא לסמוך עליה. כאשר המערכת משדרת באופן חד וחלק שעל פגיעה ביהודים כמעט ואין מחיר (צאו וחישבו לבד תוך כמה שנים ישתחררו רוצחי משפחת פוגל..) – לא ברור אם טוב להשאיר למשטרה את הטיפול בדברים כאלה. אולי, לפחות כאשר נוצר חלון הזדמנות שבו אפשר לטעון להגנה עצמית וכך גם המערכת לא נפגעת כל כך, מוטב להרוג את המחבל וכך לייקר ולו במעט את דם ישראל שהולך ונעשה זול, למרבה החרפה.
בעידן האינטרנט אפשר לשתף אנשים רבים בכתיבה ובחשיבה. היכולת להגיב פתוחה בפני כל קורא. דומני שטוב אם קוראי הקול היהודי יגיבו ויביעו את דעתם בשאלה שלפנינו (ודומותיה).
כדי להגיב לחצו כאן
וזה בערך כל המטרה שלהם בחיים. אבל מה שכם צריך לעשות זה לפצוע אותם קשה, לגרום להם לנכות שתלווה אותם לכל החיים ובגללה יהיה להם נזק.
את זה הם בחיים לא ישכחו.
והנה תגובה מהקול היהודי על הכתבה:
לדעתי להרוג, ולהשחית את הגופה, ובעיקר לסרס. ואח"כ לקבור את הגופה (המסורסת) בעור של חזיר.
הרי המוסלמים לא מפחדים מהמוות כי הם מאמינים שיש למעלה שבעים בתולות שמחכות להם בגן עדן (ולכן הם גם מבצעים פיגועי התאבדות) אבל בחיאת, אם הם יהיו מסורסים מה יש להם לחפש בגן עדן?
מכל הבחינות זה מותר פשוט שהלכתית חייב להרוג אותו, וגם החוק מתיר..
אם הוא קשור
ולא אם הוא קשור...
אני יודע שהדיון הזה כבר טחון.. אבל עדיין.. אשמח אפילו אם תקשרו אותי למקומות אחרים..
הייתי לפני כמה זמן במאחז[מצפה ארז(אאל"ט) ליד בת עין לצורך העיניין] רואים שם אנשים בונים בשקט.. מתקדמים..
לא כל הזמן מקרבים את השופלים.. פשוט בונים לשם ביניין א"י..
למה יש חיוב לבנות בקולי קולות כמו ברמה או העלייה האחרונה לעוז ציון.. והצבא יבוא לפרק, אפשר לבנות בשקט כמה שנים טובות ואז פתאום אנשים יתודעו לישוב חדש במודעות בעיתונים "הצטרפו אלינו"... למה לא?
אפשר לענות לשרשור ולא רק לגלוש לנושאים אחרים???
או שאני גם נחשבת ממלכתית?
חברי פורום אר"מ היקרים!
כמה דברים לי אליכם.
בתור התחלה אני רוצה לומר (שלא תחשבו שאני פרובוקטורית) שאני מסכימה עם רוב דעותיכם (עוד מעט תיבנו למה אני אומרת רוב דעותיכם ובכך אומרת שאין פה מגוון דעות).
ועכשיו לגוף העניין (וואו אני מרגישה רשמית מדי),
אמנם אני לא מגיבה פה אלא רק קוראת וגם זה מדי פעם אבל היו כמה דברים שהפריעו לי ואני מקווה שתתיחסו למרות שאני לא שותפה פעילה ברוב הדברים שלכם.
רציתי לומר לכם שראיתי פה כמה התבטאויות שלא יודעת כאילו אם מישהו בא עם דעה שונה אז בדרך כלל כולם מתקיפים אותו.
כשמישהו בא ואומר משהו בעד המדינה ישר אומרים עליו מזרוחניק, ציוני, דפוק, אין לו שכל, אין לו טיפת רגש יהודי וכדומה.
אם יש לו דעות שונות אין זה אומר שהוא כבר חילוני, אפיקורס, מסורתי או כל דבר אחר.
מותר להיות עם דעה שונה.
זה דבר אחד שרציתי להאיר את עינכם אתם יכולים לקבלו ואתם יכולים להגיד לי "לכי לכי תחזרי לנוג"ה שלך" ברגע שתעשו את זה אני מבטיחה שאחזור לנוג"ה "שלי" אבל אני ממש מקווה שתתיחסו ותנסו להבין.
דבר שני-
כשאתם באים להגיב בפורום אחר ומתחיל להתפתח דיון אתם לא חושבים שהודעות כגון: "אתם כאלה ציונים דפוקים!!! לא נשאר בכם טיפת שכל יהודי" הן קצת לא לעניין?
אם אתם מתוכחים לפחות תתוכחו ואל תפזרו השמצות שלא מועילות לאף אחד.
וגם לא ממש נכונות. (ואם אתם ממש רוצים להתווכח על זה בבקשה מכם עשו זאת בשרשור חדש וכן אני יודעת שיש מה להתוכח).
דבר שלישי-
אמנם לא ראיתי את זה בזמן האחרון אבל בעיקרון.
זלזול ברבנים.
תראו, גם בשבילי וגם בשביל עוד הרבה הרב אבינר הוא לא הרב שלנו (זאת דוגמה שיהיה ברור) אבל הוא תלמיד חכם, יש לו תלמידים, יש לו הסמכה לרבנות...
נכון שכיום המושג רב קצת לקח משמעות יותר רדודה אבל כל עוד הרבנות הראשית לא הכריזה עליו כעל לא רב צריך לכבדו אם לא בגלל פסיקותיו אז בגלל חוכמתו.
אני לא צריכה להגיד לכם שלא מזלזלים בכבודם של תלמידי חכמים...
אוף יצאתי פה קצת מטיפה.
אז באמת באמת אני מסכימה עם רוב דבריכם, אני מברכת אתכם על פועלכם רק קצת מסתיגת מזה אז חשבתי שאולי אוכל להאיר את עינכם.
אתם יכולים לצאת עלי, ואתם יכולים לבחור לבדוק ולראות אולי אני צודקת.
אם תצאו עלי- אני מבטיחה שלא אומר על זה עוד מילה ואבליג
אם תבדקו ותגלו שאני צודקת- אני מקווה שתעשו משהו לשנות
אם תבדקו ותגלו שאני לא צודקת- אז אשמח שתגידו וגם תגידו למה.
מצטערת אם הכעסתי זאת לא הייתה הכוונה (אני בכוונה מתנצלת מראש כי אני יודעת שיכולים להיות פה כינויים שיכעסו)
בנים: בשעה 15:00 עד 18:00 בגשר המיתרים!
יהיו לכם ארטיקים 
להירשם אצל כל הזמן שמח- 0548140220
בנות: ישר אחרי הסיבו"ש נלך להחתים
[אני יודעת שזה שעה קצת מאוחרת, אבל נשתדל לצאת כמה שיותר מוקדם, בכ"מ כבר החתמתי ב11 בלילה והיה בסדר גמור
]
להירשם אצלי- 0507338081
יאללה כולם לעשות מאמץ ולבוא, עד שבוע הבא צריך עוד 250 חתימות!
ותתפללו שהכל ילך טוב ושנצליח לשכנע את בעלי הסופרים 
בעזרת ה' נעשה ונצליח!! 
לפני הסיבו"ש, ב17:00 בישיבת הרעיון היהודי!!
מחלוצי היישוב היהודי במזרח י-ם.
חשוב להגיע!
ואביה 7 את אירגנת את ההחתמות של האיחוד הלאומי שהבריזו לנו.
אולי נבריז לך הפעם 
אביה7אם אתה מבריז אז זה לא לי, אלא לאלפי בנות ישראל שצריכות את עזרתך כדי שיפסיקו להעסיק את הערבים שהורסים להן את החיים 
ומה לעשות..? ניסיתי, אך יש הרבה חסרונות בהנהגה הצעירה כמו שכבר הוסכם כאן ע"י כולם 
סתם לא באמת, סתם פיספסתי מתמטיקה ביחד עם חבר שלי(אריאל דוד)
אלכס?
יש לי הכבוד לדבר עם הרה"ג משצ"י
1.אהוד מה הקשר לכאן???
אנחנו הולכים להחתים לרפואת הרב בני,יותר חשוב!!!!
2.ולך אתה באמת חצוף...לא מספיק שהם הבריזו לה...גם אתה רוצה להבריז לה.....P
כולם מגעים!!!!!!!!!
למה א"ג(אריאל דוד) משך אותי ממתמטיקה??? למה????
סתם
אני מתלבט איך להכניס
3.5 גבעת אסף
5 החתמות
7 סיבו"ש
כשאני רוצה להיות בבית...
אביה7רק לשמוע אותו וגורם לך לרצות לקנות רק מיהודים ;)
ותגידו - לא התחרפנו ארטיקים בקור הזה?
קצת לחוץ יותר מידי דברים..
אולי כדאי להעביר את ההחתמות ב2 אזורים בנים ובנות ולעשות באותה שעה?
אבל לא בטוח
אם כולנו התרגשנו לגמרי עכשיו בחזרה של גלעד שליט.......
מעניין מה ילך כאן בתחית המתים????
מעניין למי אני ירוץ ראשון?????
אבא בבקשה תזרז את זה כמה שיותרררר!!!!!!
"אני מאמין באמונה שלמה בתחית המתים"
אתם חושבים שלא יהיה מלחמות?
מאבקים תמיד יהיו...!
אנחנו פשוט נמשיך להתקדם ולהתקדם..
אבל זה לא שלא יהיה יותר יצר הרע.. וכד'~!
מכל מה שאני רואה פה ובכל דיון שעולה בנושא א"י זה שרוב ההבדלים בין הדעות הם מה צריך להחליף/לשנות.
יש קיצוניות לכיוון אחד שאומרת שצריך להחליף את כל המדינה והצבא והאנשים וכו'
וקיצוניות לצד השני אומרת שכולם יכולים להשאר במקום ובתפקיד שלהם ורק צריך להחליף את הדעות שלהם.
אז מה שאני רוצה זה שכל אחד יגיד מה הוא חושב שצריך להשאר ומה צריך לשנות/להחליף
ואת השכל הישר?
אז צריך לשנות
בע"ה
ואני לא חושבת שמישהו כאן יחלוק עלי. [אם זה אפשרי בכלל...]:
השאלה היא לא של בידוד פרמטרים ודיון פרטני של מה לשנות, להוסיף או להחסיר.
הבעיה היא לא בתופעה או מוסד כזה או אחר.
הבעיה היא ביסוד, בבסיס, בקווים המנחים את המערכת. כל עוד שהקו המנחה את המדינה והממשלה על מוסדותויה ושלוחותיה יהיה קו מערבי, דמוקרטי עם ניסיון לרצות את הדוד סם ולהשיג שקט תעשייתי- כל פעולה שהיא - תהיה פגומה. גם אם ברגע הראשון זה יראה טוב ונכון, בהמשך יתגלו הצדדים הפחות יפים שלה, כי כשהיסוד מקולקל- כך גם כל ההסתעפויות.
אז מה צריך? כל עוד היסוד לא משתנה, לא תהיה פה מלכות בית דוד, או פרלמנט בית דוד. עוד מחבל לשחרר או פחות מחבל זה לא עקרוני. המקום הזה ביסוד הממשלה שמאפשר בכלל מעשה כזה- הוא הפגום, ועד שהוא לא ייעקר, חיינו כאן יהיו מורכבים ממורכבויות.
אבל בסוף, אנחנו ננצח. ולא על ידי ספריי ובנזין.
בציפיית הישועה.
ברור שצריך להחליף. אני מסכים איתך וחייב להסכים איתך שצריך להחליף. השאלה היא איך.
כי לפי מה שאני רואה יש פה הרבה דעות, יש כאלה שחושבים שצריך להחליף את הכל- להקים מדינה חדשה ולהתחיל מהתחלה(ללללהה
).
ויש כאלה (לא נראה לי שבפורום הזה יש אבל יש הרבה כאלה) שחושבים שלא צריך להחליף אף אחד. רק להשקיע בחינוך ושכנע אנשים (=להחליף את הדעות שלהם.
"לחנך אותם" [או את מי שזה לא יהיה]
"אני מייצג את הראש של....דוב מורל"
(אתמול שם שם)
בע"ה
זה לא שאלה של אדם כזה או אדם אחר שיעמדו בראשות הממשלה, בבג"ץ או בכל תפקיד אחר. הלך ניצן אלון זה, בא ניצן אלון אחר.
היסוד הוא מקולקל, ומה יש לעשות?
כאן, כך נראה לי, אין תשובה אחת ויחידה.
בניית ארץ ישראל, חינוך, הפצות, חקלאות, עבודה עברית, תפילות ועוד דברים רבים משרתים את המטרה הזו, מכיוון שכל אחד יכול למצוא את עצמו במהלך ולהרים את תרומתו. כל מישור מוסיף קומה, ובע"ה בסוף- הבניין ישתלם.
והסוף הוא הסוף. לפני ביאת גואל, אין על מה לדבר. המציאות בעולם הזה היא לא שלמה, וזו מהותה.
העיקר לפעול מתוך בירור מעמיק, אמונה גדולה ולשם שמיים.
בציפיית הישועה.
מפקד אוגדת איו"ש היוצא, ניצן אלון, קרא היום (ג') בטקס חילופי התפקידים להגביר את המלחמה בטרור היהודי. מאליה עולה השאלה הדוקרנית מדוע הותיר אלון את המלאכה הזו ליורשו; מדוע לא הגביר אלון עצמו (ש"כמפקד הצבאי" בשטח מחזיק בכל הכוחות של גנרל בריטי כובש ופחה טורקי) את המלחמה בטרור היהודי; מדוע לא הורה על החרבת בתיהם של חשודים בטרור יהודי כפי שהורס צה"ל את בתיהם של חשודים בטרור שבעורקיהם לא זורם דמם הטהור של בני עם הנצח; מדוע לא הטיל עוצר על התנחלויות חשודות במעורבות בטרור, כפי שהיה מוטל עוצר בלי ספק על כפר פלסטיני.
התשובות לכל השאלות האלה ברורות מאליהן: משטר האפרטהייד שהנהיגה ישראל בשטחים עשרות בשנים, והכוח הפוליטי של הטרוריסטים ותומכיהם, לא מאפשר מאבק אפקטיבי בהם. על האפרטהייד, מערכת החוק הכפולה בגדה המערבית – צבאית לילידים וישראלית לפולשים – נכתב די והותר. נתמקד לרגע בעובדה שרבים מנסים להתחמק ממנה: הטרור הפוליטי היהודי בשטחים נתמך, במישרין, על ידי הממסד הישראלי וממומן על ידו.
הנה דוגמא. הקול היהודי, האתר שמקדם את פוגרומי תג מחיר, פרסם אתמול (ב') מאמר מאת יוסי אליצור, שבו קרא אליצור לרצוח חשודים בטרור ולא להביא למעצרם. אליצור אמר עוד כי גם אם אדם הוא כבול וכבר איננו מהווה סכנה, גדר דין רודף עדיין חל עליו משום שחזקה ש"מחר הוא ינסה שוב".
צריך להבין את הדברים. דין רודף ("לא תעמוד על דם רעך", בקוד אחר) מסויג מאד. הוא קובע שעל אדם חלה הזכות למנוע מרודף לסכן את חיי רעהו, אבל ראשית כל עליו לנסות ולמנוע את הפגיעה באמצעים פחותים מהרג. אם אין בהם די, אז "מצילים נרדף בחיי רודף." אבל ברגע שבו אדם מפסיק "לרדוף", כלומר מפסיק לסכן אקטיבית את חייו של מישהו, שוב אין הוא רודף. מה שמבצע אליצור כאן הוא סילוף של ההלכה הקלאסית.
הסילוף הזה איננו חדש. שמעתי אותו לפני 26 שנים בערך, כשהייתי תלמיד בישיבת נחלים. הביאו לשבת איזה דרשן מקריית ארבע והוא בחר דווקא בנושא הזה, ואמר שם שיש לירות לעבר רודפים גם אחרי שנסו. הרב של הכיתה שלי, מנשה רשובסקי, הגיע מישיבת חברון, שלמרות שמה היא ישיבה חרדית ותיקה, והוא נחרד ונרעש. באופן חריג, הוא כינס את כל הכיתה אחרי הדרשה, ושם הסביר לנו באריכות – זעק, צעק עלינו – שמה ששמענו עכשיו היה סילוף; ש"רודף" הוא מונח זמני, שנובע מהסכנה הקיימת; שמשעה שהניח הרודף את נשקו, הוא אדם לכל דבר. רבים מאיתנו בהו בו ולא הבינו מה הוא רוצה, ממה הוא התרגש כל כך. אבל הוא ידע, כבר אז – הימים שלאחר המחתרת הראשונה, שלכאורה גרמה לזעזוע בקרב חובשי הכיפות – לאן זורמים הדברים.
זום אאוט. אליצור הוא רב בישיבה ביצהר. הוא אחד משני הכותבים של "תורת המלך" הידוע. "הקול היהודי" הוא עמותה של תלמידי יצהר. כלומר, הישיבה ביצהר היא המדגרה האידיאולוגית של הטרור היהודי – לא היחידה, אבל אחת הבולטות שבהן – וה"קול היהודי" מתפקד כאן על תקן הדר שטירמר או רדיו רואנדה, מי שמפיץ את הבשורה בצורה קלה לעיכול לאספסוף. מן הראוי להזכיר שבבית הדין בנירנברג, יוליוס שטיירכר נידון למוות בשל חלקו בהסתה; ושבתי דין כבר שפטו את אנשי הרדיו הרואנדי כנושאים באחריות לרצח העם שם.
יש זרוע שלישית במשולש הזה, והיא נקראת עמותת חוננו. העמותה הזו, שכבר דנתי בה, אחראית לייצוג חשודים בטרור יהודי. כלומר, יש לנו את המדגרה האידיאולוגית, יש לנו את מפיצי הרעל שמעודדים את הפוגרומצ'יקים, ויש לנו את מי שמעניקים להם טיפול משפטי.
שלוש הזרועות קשורות זו לזו. הדובר של עמותת חננו הוא אלחנן גרונר, שהוא גם תלמיד בישיבת יצהר וכותב פעיל מאד ב"קול היהודי." הוא אף נעצר בעבר על ידי השב"כ, וכרגיל במחלקה היהודית, שוחרר זמן קצר לאחר מכן.
ישיבת יצהר מקבלת מימון ממשלתי בלתי פוסק. יוסי אליצור הוא לכל דבר ועניין עובד מדינה, שמקבל ממנה תשלומים כדי שיוכל להמשיך ולהפיץ את תורת הרעל שלו. עמותת חננו מקבלת פטור ממס, כלומר מדינת ישראל מממנת בעקיפין את פעילותה. מתוך כ-15,000 ארגונים שפועלים בישראל ומוכרים כמלכ"רים, רק כ-12,000 מוכרים כפועלים לשם מטרה ציבורית, ומתוכם – רק 3,800 קיבלו פטור ממס על תרומות על פי סעיף 46. אישור כזה מצריך אישור של משרד האוצר ושל ועדת הכספים. חננו, שבין האנשים שלהם היא מסייעת מונה בין השאר את הקושר לרצח רבין חגי עמיר (תוך הסתרת העובדה הזווהסתתרות מאחורי "עבירות נוספות"), ומי שסייעה משפטית גם לג'ק טייטל, היא בין המיעוט של המלכ”רים שעבר את המשוכות הללו.
כלומר, ביד אחת מדינת ישראל מממנת את ההסתה של יוסי אליצור, וביד האחרת היא מממנת את ההגנה על הפוגרומצ'יקים שלו. בין כף אחת לאחרת, נטחנים צבאה ושירותי הבטחון שלה. בהנחה שאלחנן גרונר הפעיל מאד מקבל שכר כדובר מחננו, במידה מסוימת ישראל מממנת גם את הפעילות של "הקול היהודי."
אלה תשתיות הטרור היהודי. הן ממומנות על ידי ישראל. לגזור ולשמור, לפעם הבאה שממשלת ישראל תודיע שהיא דורשת מהפלסטינים "למגר את תשתיות הטרור." נאה דורש, נאה מקיים.
ועוד דבר אחד: אם כבר יוסי אליצור ותפיסת "הרודף הנצחי" שלו, הנה דברים שאמר לאחרונה עזיז אבו שרה (גילוי נאות: אנחנו שותפים למיזם 972). צפו בסרטון הזה.
(יוסי גורביץ)
ועכשיו הוא תומך שמאל הזוי , ומייצר "רוח" כזו שעושה הרבה הרבה הרבה רוח
למחבלים הערבים .
וקוראת להם "פעילי שלום" , ולוחמי חופש.
יוסי גורביץ - תסתכל במראה שלך .
כל הפוסל במומו פוסל .
אלחנן גרונר שוחרר כי הוא לא עשה כלום .
וזה הרבה יותר ממה שאפשר להגיד על פעילותך ברשת .
בדוק עם כמה טרוריסטים אמיתים אתה בקשר.
אני מכירה את אלה מהכפר שלי .
לך תדבר עם עוואד הרוצחים של פוגל ,
דיבר איתם על מה שאתה כותב הכי טוב ,
מוסר הכיבוש.
ותקשיב לעצמך . באמת .
במאמר שפרסם ב'דר שטרימר' המודרני הקרוי 'עיתון הארץ' בתאריך 21/12/2010 הוא אומר בין היתר:
"מה הפלא שעם תודעה חברתית כזאת פורחות אנטישמיות ושנאת יהודים? מה היינו אנחנו חושבים על כת דתית מתנשאת, מרוכזת בעצמה, שרואה בעצמה אור לאחרים אך זורעת מחלוקת ובידול?...".
במילים אחרות, הבנאדם (או התת אדם) מבין את האנטישמיות ואף מצדיק אותה.
במאמרו זה כמו במאמרים אחרים שלו הוא משלתח בצורה ארסית בדת היהודית ורבניה, בצורה שלא היתה מביישת את עיתוני שנות השלושים באירופה.
אכן, כשיהודים יורדים - הם יורדים עד עפר.
הרב אלישיב שלמבצעי תג מחיר יש דין רודף..
והתווכח עם הרב אייכלר
והוא אמר בעצם להתנתק מהחילונים שיבצעו עברות כמה שהם רוצים רק שלא ישנאו אותנו.
ציטוטים מהראיון
א-הרב איייכלר
ה- הלברטר
ה: אני מסכים עם שולמית אלוני
ה: מי שרוצה להנשא נישואים אזרחיים שינשא!
א:אתה רוצה גיור רפורמי
ה: כן
ה:זה לא מוסרי לכפות דת על כל החילונים(ה.מ שלי- הם יהודים לא???, מכים אותו עד שיאמר רוצה אני)
א:מי מקור המוסר שלך - שלי זה התורה
ה: שלי זה אני (ה.מ ולא התורה שאומרת הפוך)
![]()
![]()
![]()
הגענו על הבוקר לג'אלוד, שם פגשנו קבוצה די גדולה של פלסטינים תושבי הכפר
וארגונים נוספים, ופעילי שלום אירופאים, הייתה אווירה של התרגשות באוויר,
מלווה במתח ולחץ מסוים, אבל בתסריטים הכי גרועים שלי לא חשבתי שכך זה
יסתיים.
התחלנו לצעוד לכיוון חלקות הזיתים של הכפר, תחילה חלק עצרו והחלו למסוק
בקרבת הכפר, ואנחנו ועד קבוצה גדולה של פלסטינים המשכנו לכיוון החלקות
הקרובות יותר להתנחלות אש קודש.
בדרך הייתה תחושה של התרגשות. הפלסטינים קראו קריאות גאווה על היותם חלק
מהעם הפלסטיני, הגענו לאיזור שהם לא הגיעו אליו במשך כמה שנים, היה עצוב
לראות את העצים היבשים, הם הסתכלו ובחנו בעצב את המצב, אבל מהר מאוד
הייתה התעשתות והתחלנו למסוק. כולם הסתכלו כל הזמן בדאגה לעבר ההתנחלויות
אש קודש ואחיה, אבל בהתחלה היה שקט מסביב, לרגע חשבתי שיש סיכוי שזה הולך
לעבור בצורה חלקה, שנוכל באמת לעבוד ולמסוק שם בצורה רגועה. אבל אז מהר
מאוד האווירה השתנתנה ללא הכר.
זה התחיל כשפלסטינים שהיו קרובים יותר להתנחלות רצו בבהלה לכיווננו, ראו
את הפחד שלהם בעיניים, ומהר מאוד התברר בעקבות מה, חבורה של מספר מתנחלים
צעירים הגיעו רעולי פנים וחמושים באלות, הם עמדו מעלינו והחלו לצעוק שנזוז
מהאדמה שלהם, "מה פתאום נזכרתם אחרי כ"כ הרבה שנים? עכשיו אתם פתאום
אומרים שזו האדמה שלכם", התחיל קרב מילולי בינם לבין הפלסטינים על למי
שייכת האדמה הזו, האווירה הייתה נפיצה מאוד, ומצידנו היו רבים שניסו
להרגיע את הרוחות ולהזכיר שפנינו לא לאלימות.
לרגע נראה היה שנרגע קצת, חזרנו למסוק את הזיתים, כשפתאום הסתכלתי שמאלה
וראיתי את אחד מהמתנחלים רעול פנים (ברעלה שחורה) ללא חולצה וחמוש באלה
עומד שם, שומר. רגע לאחר מכן הם זרקו לאיזור שלנו רימון הלם, הסתובבתי
כדי להתרחק משם ותוך שניות הרגשתי מכה אדירה בראש, לא ידעתי מאיפה זה בא
והתחלתי לרוץ משם, לקח לי מספר רגעים להבין שהם פשוט הכו אותי בחוזקה
ושיורד לי דם מהמקום בו קיבלתי את המכה.
הייתי בהלם, בשוק, בקושי נושמת, והתחלנו לרוץ משם, נתמכת ע"י ע' וע',
ולא מאמינה שזה באמת קורה. מהר מאוד התחילו לירות במורד הטראסות גז
מדמיע, לקח כמה שניות עד שהוא התחיל להשפיע, ואנחנו המשכנו לרוץ למטה,
מהר מאוד התחלנו לדמוע, להשתעל, היה קשה לנשום, וראינו איך הצבא ממשיך
לירות גז מדמיע ממש קרוב אלינו, ובלי הרבה ברירות פשוט רצנו לתוך העשן,
מנסים לנשום לתוך הבצל שקצת הצליח להרגיע את הנשימה, כשכל הזמן אני חושבת
לעצמי- שהסיוט הזה ייגמר כבר.
המשכנו לרוץ קדימה וכשהגענו למקום קצת רגוע יותר, והצלחנו להסתכל לרגע
אחורה, התמונה הסוריאליסטית הזו פשוט הכתה בי, כולם פשוט נסים על
נפשותיהם, פצוע פלסטיני מלא דם סחוב על ידי חבריו, והצבא ממשיך לירות עוד
ועוד רימוני גז.
רק כשהגענו חזרה לכפר הבנתי שכל החולצה שלי מלאה בדם, משפחה שגרה שם
באיזור הזמינה אותי אליהם לשטוף פנים ולהירגע לרגע, ולאחר מכן התבשרנו
שגם מ' וא' הותקפו באורח קשה מאוד. היום המשיך באמבולנסים, בי"ח חולים
והרבה חברים מאוד דואגים ותומכים שנתנו כל הזמן תחושה מאוד טובה של ביחד,
שבלי זה נראה לי שהיה כמעט בלתי אפשרי לעבור את הזוועה הו.
אני משחזרת את הדברים ועדיין בשוק מכך שהייתי חלק מהסיטואציות הנוראיות
האלה, המהירות של ההתלקחות, השנאה שהייתה להם בעיניים, המחשבה על איך שהם
היכו בנו עם אלות כאילו הם כלל לא רואים בנו בני אדם פשוט מזעזעת אותי כל
פעם מחדש, והידיעה הכ"כ עצובה שהאירוע הקשה הזה שחוויתי היום, שבשבילי
היה כזו טראומה, הוא רק דוגמית למציאות היומיומית של החיים באיזור הזה.
בעצמם הרבה פעמים זורקים אבנים וכו'
אבל אחרי הכל באמת מסכנים <צ>
חחח
המכה כמובן שהיא קיבלה
מזה הכתב הקטן הזה??
וואי איזה תותחים!!!!
חזק ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שכויח לצדיקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
להלן עדותו של א', גבר כבן 61, אשר הוכה קשות באלות בראשו ובכל גופו, צלעותיו וכמה מאצבעותיו נשברו, ומצלמתו וכל חפציו האישיים נשדדו:
אמרתי לו "אתה לא מתבייש? מה אתה הולך לאלימות?! אתה יכול להיות הבן שלי!". רק סיימתי להגיד להם את הדבר הזה והרגשתי פגיעה חזקה של אלה בראש שלי ולאחריה הרגשתי שיורד לי הרבה דם מהראש. נפלתי על הארץ והם המשיכו לחבוט בי באלות בכל הגוף. צעקתי בכל הכוח "הצילו, תפסיקו את זה" אבל איש לא שמע אותי.
ביום שישי האחרון הגענו לכפר ג'אלוד למסיק עם קבוצת פלאחים פלסטינים מהכפר, כשאיתנו גם כמה קבוצות של פעילים בינלאומיים וקבוצה של חברי קואופרטיב חקלאי מאזור חברון. עלינו על הגבעה שבה תכננו למסוק זיתים, המרוחקת כקילומטר בקו אווירי מן הכפר. הגענו לטראסות שהיו שתולות עצי זית, בשטח כבר היו פזורים סולמות וטרקטור שנסע מעט לפנינו הביא את הציוד הדרוש למסיק.
לא יותר מחמש דקות לאחר שהתחלנו במסיק, הגיעו ארבעה או חמישה רעולי פנים בליווי רבש"ץ נושא נשק ולבוש בגדים אזרחיים. הפנים של כולם, למעט הרבש"ץ, היו רעולות בבדים לבנים ואחד מהם כיסה את פניו בבד שחור. בשל הכיוון שממנו הם הגיעו, אני יכול להניח שהם מן המאחז אש קודש.
מיד כשהגיעו רעולי הפנים, נעמדתי מולם והתחלתי לצלם. עם הגיעם, התחילו רעולי הפנים בוויכוחים עם הפלאחים הפלסטינים וצעקו לכיווננו "צאו מכאן, זאת אדמה שלנו", "עשר שנים לא הייתם פה ולא עיבדתם את האדמות ועכשיו הן שייכות לנו ואנחנו מעבדים אותן". התפתח שם קרב צעקות, אך בשלב זה הדברים לא הגיעו למעבר לכך.
אחרי שהצעקות נרגעו מעט, הפלאחים חזרו למסוק את הזיתים. בעודי ממשיך לצלם, ראיתי את הרבש"ץ ואת אחד מרעולי הפנים מסתובבים לידי. פתאום שמעתי פיצוץ חזק ומיד הבנתי שאחד מהם זרק רימון הלם לאזור העצים שמסקנו. מיד לאחר הפיצוץ נשמע גם צרור יריות. בשלב זה אנשים התחילו להתפזר וגם אני התחלתי להרתחק לכיוון השני. אבנים החלו להיזרק משני הצדדים ורעולי הפנים התחילו להכות באכזריות את האנשים שנותרו באזור. אני התרחקתי כעשרים מטר מהמקום והלכתי לטראסה נמוכה יותר, כדי לא להיות בטווח של האבנים שהתעופפו באזור, אחרי שהרגשתי פגיעת אבן על התיק שלי. בשלב זה כבר הייתי מרוחק כחמישים-שישים מטרים ולא הייתי קרוב כבר לאזור המסיק וממילא, כל האנשים כבר היו במנוסה לכיוון הכפר.
פתאום התקרבו אליי במהירות שלושה-ארבעה רעולי פנים . אני היית משוכנע שכאשר הם יראו בן אדם מבוגר וכאשר אני אזדהה בפניהם כישראלי, לא יקרה שום דבר. כאשר הם ניגשו אליי, הם חשבו בהתחלה שאני ערבי ואמרו לי "ג'יב אל-הוויה" ואני ניסיתי לומר להם "תרגעו חבר'ה, אני ישראלי, לא צריך אלימות". הדבר הבא שקרה הוא שהבחור שפניו היו מכוסות בבד שחור משך לי את המצלמה וניסה לקחת לי אותה. התווכחתי איתו ואמרתי לו "אתה לא מתבייש? מה אתה הולך לאלימות?! אתה יכול להיות הבן שלי!". רק סיימתי להגיד להם את הדבר הזה והרגשתי פגיעה חזקה של אלה בראש שלי ולאחריה הרגשתי שיורד לי הרבה דם מהראש. נפלתי על הארץ והם המשיכו לחבוט בי באלות בכל הגוף. צעקתי בכל הכוח "הצילו, תפסיקו את זה" אבל איש לא שמע אותי.
רעולי הפנים הצליחו למשוך לי את מצלמת הסטילס מהיד ולקחו את התיק שהיה ברשותי שבו היו מצלמת וידאו, קלטות ומשקפיים. כשניסיתי להיאבק ולמשוך בחזרה את המצלמה שלי, חטפתי עוד מכה חזקה על פרק היד והם ברחו עם החפצים שלי, כשאני חבול ומדמם, אבל בהכרה מלאה ומודע לחלוטין למצבי ולמה שהתרחש עכשיו. האמת היא שהמכות כאבו לי פחות בשלב הזה ודאגתי הרבה יותר לדם שירד לי. חוץ מזה, הייתי גם בהלם מוחלט ולא האמנתי שדבר כזה קרה לי.
קמתי ממקומי והתחלתי לרוץ במעלה הגבעה. בדרך פגשתי את ע' ואת מ' שגם הייתה מלאת דם, והבנתי שהיא חטפה מכות מרעולי הפנים כבר בתחילת האירוע, אחרי שנזרק רימון ההלם. אחרי שנפגשנו התחלנו לרדת במורד הגבעה לכיוון הכפר, כשכל הזמן נופלים סביבנו רימוני גז מדמיע שנורו על ידי ג'יפ צבאי שחנה במישור שמתחת לגבעה. נדמה לי שהיה גם ג'יפ נוסף שירה עלינו משמאל, ואותו ראינו רק מאוחר יותר.
כאשר הגענו לקצה השדה, סמוך לדרך שמובילה לכפר, התקרב אלינו הג'יפ השני, שהיה ג'יפ של משמר הגבול שכתוב עליו "משטרה", והגיע למרחק של כעשרים מטר מאיתנו. ע' או א' צעקו לג'יפ "בואו לעזור לנו, יש לנו פצועים". יצא מהג'יפ חייל ואני הייתי בטוח שהוא בא לעזור לנו, אבל הוא הלך אל מאחורי הג'יפ, הוציא רימון גז וירה אותו עלינו.
איכשהו, בינות לרימוני הגז, הצלחנו לרדת מהגבעה והיינו במרחק של כחמישים מטר מהג'יפ. א', שהיה איתנו, צעק להם כל הזמן להפסיק לירות עלינו ושיש איתנו פצועים אך הם המשיכו לירות. כאשר הגענו לקצה השדה, סמוך לדרך שמובילה לכפר, התקרב אלינו הג'יפ השני, שהיה ג'יפ של משמר הגבול שכתוב עליו "משטרה", והגיע למרחק של כעשרים מטר מאיתנו. ע' או א' צעקו לג'יפ "בואו לעזור לנו, יש לנו פצועים". יצא מהג'יפ חייל ואני הייתי בטוח שהוא בא לעזור לנו, אבל הוא הלך אל מאחורי הג'יפ, הוציא רימון גז וירה אותו עלינו. הרימון נפל ממש לידנו, במרחק של כחמישה מטרים, אבל הרוח נשבה לכיוון השני והחברים הפלסטינים אמרו לנו לעמוד במקום ולתת לגז לעוף לכיוון השני. בכל הזמן הזה המשכתי לדמם מהראש ואחד הפלסטינים קשר לי את הכאפייה שלו על הראש כדי לעצור במשהו את הדימום. מ', שהייתה לידינו המשיכה גם היא לדמם כל הזמן.
אחרי שהגז הפסיק, המשכנו ללכת לכיוון הכפר וע' מיהר קדימה כדי להביא את הרכב שלו מהכפר. נכנסנו לאוטו, מ', אני וח' ונסענו לחפש את האמבולנס הפלסטיני שהיה בתוך הכפר. האמבולנס לקח אותנו למרפאה בכפר קבלאן, שם חיטאו את הפצעים, ניקו לנו את הדם והפראמדיק הפלסטיני אמר לי להתקשר למד"א ולהזמין לעצמנו אמבולנס. התקשרנו, ובמד"א אמרו לנו להגיע לצומת תפוח ושיחכה לנו אמבולנס שם.
בצומת תפוח חיכינו קצת והגיע לבסוף אמבולנס צבאי ואיתו הגיעה גם ניידת משטרה שהתחילה לחקור מה קרה לנו. הפראמדיקית הצבאית זירזה את השוטר והוא עלה איתנו על האמבולנס והמשיך בגביית העדות עד שהגענו לצומת אריאל. השוטרים, בליווי קצין, הגיעו אחרינו לצומת אריאל ואמרו לנו שכבר שלחו חוקר לאזור אש קודש לחקור את אשר אירע היום. אחד השוטרים אמר לי שלאחר שנקבל טיפול רפואי, ייצרו איתנו כבר קשר להמשך גביית העדויות. משם פנו אותנו באמבולנס של מד"א לבית החולים בילינסון.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ומה באמת קרה שם?
בס"ד
א' כי כל מיני שמאלנים ואנרכיסטים חטפו ולמדו לקח(מקווה)
ב' אף אחד לא באמת יודע..איך אומרים?יש דברים שהשתיקה יפה להם..(או כמו ש ש.ב.ד מיצהר אומר "יש שאלות שלא שואלים")
מכות? לא מתאים.
באמת הרביצו להם ככה? (לא מאמינה)
| במטה הכללי של צה"ל מתגבשת הדעה כי ישראל צריכה לנקוט שורת מחוות כלפי הרשות הפלסטינית, במטרה לצמצם את הנזק שנגרם לרשות עקב עסקת שליט בשבוע שעבר, ולאזן מחדש את יחסי הכוחות בינה לבין החמאס. צה"ל צפוי להעביר בחודש הבא לדרג המדיני כמה המלצות לצעדים שמטרתם חיזוק מעמדה של הרשות, בהם שחרור אסירים פלסטינים נוספים וייתכן שגם העברת עוד שטחים לאחריות ביטחונית פלסטינית בגדה המערבית. בסביבתו של נתניהו וכן בתוך פורום השמינייה קיימת התנגדות למחוות מכל סוג כלפי עבאס. יועציו של נתניהו מתבטאים בדיונים סגורים כי "עבאס צריך להיענש על המשך המהלך שלו באו"ם". היועצים מציינים כי "אנחנו לא רוצים בהתמוטטות הרשות הפלסטינית, אבל אם זה יקרה, זה לא יהיה סוף העולם". בדיון שקיים בשבוע שעבר שר הביטחון אהוד ברק, אמר מתאם הפעולות בשטחים האלוף איתן דנגוט כי יו"ר הרשות מחמוד עבאס (אבו-מאזן) מאיים להתפטר מתפקידו על רקע הקיפאון המדיני, התחזקות החמאס בעקבות עסקת שליט והחשש מכישלון המהלך במועצת הביטחון של האו"ם. במערכת הביטחון החלה, מיד לאחר השלמת השלב הראשון של עסקת שליט ב-18 באוקטובר, סדרת דיונים שנועדה להעריך כיצד ייראה "היום שאחרי" בצד הפלסטיני. גופי המודיעין הרלוונטיים - אגף המודיעין במטכ"ל, השב"כ ומנגנון תיאום הפעולות בשטחים - מאוחדים בהערכה כי לרשות הפלסטינית בהנהגת היו"ר מחמוד עבאס (אבו מאזן) נגרם נזק משמעותי במאבק עם החמאס על ההגמוניה בשטחים. השאלה שעולה כעת היא עד כמה ניתן ללכת לקראתו של עבאס. פקיד ישראלי בכיר ציין כי עבאס חש שהעסקה לשחרור גלעד שליט היתה חלק מניסיון ישראלי לנקום בו על המהלך באו"ם. בשיחות סגורות הוא התבטא כי ישראל פעלה במודע כדי לחזק את החמאס ולהחליש אותו. בצבא שוררת דאגה, זה תקופה ארוכה, לנוכח המשבר עם הנהגת הרשות. גם לפני המהלך הפלסטיני להכרה חד-צדדית במדינה באו"ם, בחודש שעבר, עלו רעיונות למחוות מקומיות במטרה לצנן את הרוחות, אך הן נדחו בידי הדרג המדיני. כעת, לאחר השלמת עסקת שליט, הרעיונות נדונים מחדש. אחד מהם נוגע לחלק השני של העסקה, שבו אמורים להשתחרר כ-550 אסירים. אמנם, גם סביב רשימת אסירים זו שטרם גובשה, מופעלים לחצים שונים, אך נראה שישראל תתמקד באסירים ביטחוניים זוטרים יחסית, שמרביתם אנשי פתח. נוסף על כך, לרגל חג הקורבן המוסלמי (עיד אל-אדחא) שיחול בעוד כשבועיים, מתגבשת המלצה על שחרור עוד אסירים, מעבר ל-550, כמחווה לרשות. הצעה אחרת שעולה נוגעת לשינוי במעמדם של חלק משטחי בי, שעל פי הסכמי אוסלו נמצאים בשליטה ביטחונית ישראלית. הכוונה היא להציע את העברת חלקם למעמד של שטחי אי, בשליטה פלסטינית מלאה. מדובר בעיקר בשטחים בצפון השומרון, בין ג'נין, שכם וטול-כרם, שבהם אין נוכחות משמעותית של יישובים ישראליים. ייתכן שבמקביל תיבחן מחדש שאלת החזרת גופות מחבלים לרשות, מחווה שהוקפאה לפני כמה חודשים ברגע האחרון, בהתערבות לשכות ראש הממשלה ושר הביטחון. מכל מקום, הצבא מבקש להמליץ על מחוות משמעותיות ולא על צעדים מינוריים, כמו הסרת מחסומי עפר שעוד נותרו בחלק מדרכי הגדה או שחרור עבריינים פליליים הכלואים בישראל. שר הביטחון, אהוד ברק, הביע בעבר תמיכה במחוות נרחבות יחסית כלפי הרשות. לעומת זאת, ראש הממשלה בנימין נתניהו מטיל ספק אם תהיה בכך תועלת. שר החוץ, אביגדור ליברמן, התנגד בעבר בחריפות לצעדים דומים. חלק מהדילמה נוגע לשאלה מהן בכלל כוונותיו של היו"ר עבאס בטווח הזמן הקרוב. בדרג המדיני, וגם בין אנשי המודיעין, יש מי שסבורים שעבאס איבד לחלוטין עניין בצעדים מתואמים עם ישראל. על-פי גישה זו, עבאס כלל אינו מעוניין בחידוש המשא ומתן המדיני והוא מעדיף להמשיך במסלול של הפנייה לאו"ם ולקהילה הבינלאומית, מתוך רצון להגיע להישגים פלסטיניים שייכפו על ישראל חרף התנגדותה. על רקע הסתייגויות נתניהו, קיים ספק אם המלצות צה"ל, כאשר יוגשו, יזכו לתמיכת ראש הממשלה. בכירים ברשות הפלסטינית אמרו בימים האחרונים כי הצעד העיקרי שהם מצפים לו מצדה של ישראל הוא שחרורם של אסירים ביטחוניים ותיקים, אנשי פתח, שנכלאו עוד לפני הסכמי אוסלו ב-1993. ברשות טענו כי כל המגעים שהתקיימו עם ישראל באחרונה על העברת שטחים לאחריות ביטחונית פלסטינית עלו בתוהו. מתאם הפעולות בשטחים האלוף דנגוט אמר בדיון שקיים שר הביטחון אהוד ברק בשבוע שעבר כי יו"ר הרשות מחמוד עבאס (אבו-מאזן) מאיים להתפטר מתפקידו. לדברי פקיד ישראלי בכיר שעודכן בפרטי הדיון, דנגוט הביע דאגה רבה מהמסרים שיוצאים מהנהגת הרשות בשבוע האחרון ואף דיווח על מצב רוח ירוד ביותר בו שרוי עבאס. הפקיד הישראלי הבכיר הוסיף כי עבאס ויועציו משדרים לחץ רב ואף ייאוש בפגישות שהם מקיימים עם גורמים בינלאומיים שונים. מהמידע שהגיע לישראל בשבועיים האחרונים עולה כי כמה מיועציו של עבאס, במיוחד ראש צוות המו"מ סאיב עריקאת, מעודדים אותו להודיע לישראל ולארה"ב כי הוא "מחזיר את המפתחות" ומפרק את הרשות הפלסטינית. לדברי פקיד ישראלי בכיר, עריקאת המליץ לעבאס לבקש רשמית מישראל לקחת חזרה את סמכויות הרשות הפלסטינית בגדה המערבית. יועצי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שקיבלו גם הם את אותו מידע, אינם מתייחסים אליו ברצינות וטוענים כי מדובר בתרגיל שעבאס חוזר עליו מדי כמה חודשים. עבאס ויועציו מודאגים מההתקדמות האטית של המהלך באו"ם. הוועדה שטיפלה בבקשה הפלסטינית תגיש את מסקנותיה ב-11 בנובמבר והחשש הפלסטיני הוא שבשל לחץ אמריקאי הוועדה תבקש עוד כמה חודשים לדון בבקשה, עד להחלפת הרכב מועצת הביטחון בינואר. ההרכב החדש יקשה על הפלסטינים לגייס תשע מדינות שיתמכו בבקשתם. עבאס הציב את ינואר 2012 כמועד שלאחריו יפרוש מתפקידו אם הקיפאון יימשך. מסיבה זו הוא מעוניין להציע לראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל בפגישתם הקרובה בעוד כשבוע ימים, לקיים בינואר בחירות לנשיאות, לפרלמנט ולמועצה הלאומית הפלסטינית. עבאס אינו מתכוון להציג מועמדות לקדנציה נוספת. http://www.haaretz.co.il/news/politics/1.1529630?= |
השרשור הזה וכול המשתמשים החדשים שבו, אלו הם נערים משועממים שרוצים לעורר פה פרובוקציות בפורום.
בבקשה תתעלמו מהם ואל תגיבו להודעות שלהם!
הרשימה כוללת את המשתמשים הבאים (עד שהם יפתחו חדשים):
דוברו של ה', דעה, הרבי מילובוויץ, אהרון הכהן, שבתאי צבי.
ולחבריי המשועממים:
בבקשה עופו מכאן. אתם בהחלט מוזמנים לכאן כי פה יקבלו את הדעות שלכם ויתמכו בכם!
אנחנו מביעים דעה ומצפים שכאנשים בוגרים תדעו להתייחס בכבוד ולענות בהתאם ואולי אפילו להבין שאתם טועים ודעתכם היא גזענית, בספק.
אני מוכן להתווכח עם כל מי שרוצה, ואני יכול להביא יותר מקורות ממנו על כל דבר, הבעיה היא שאנשים פה הם כמו סאטמרים, זורקים מילה וסותמים את האוזניים חלילה לא להקשיב לדעות אחרות. איך אפשר לנהל וויכוח על משהו כשחוסמים כל דבר שהוא לא לרוחכם?! אם תחסמו כל דבר שלא תואם את האג'נדה שלכם אז ככה אי אפשר בכלל להתווכח! עורכים לי הודעות ולא נותנים לי להביע דעה וכך יוצא שבעצם כאילו אין לנו מה לענות לכם כשיש לי הרבה מה להגיד.
אין לי שום מטרה פרובוקטיבית, אתם משתמשים בדמגוגיה זולה ולא נותנים לאנשים אחרים להתבטא, אז איך בדיוק אני אמור להגיב אם לא בפתיחת משתמשים נוספים?!
אתם פשוט החלטתם שדעתכם היא הנכונה ושלא ניתן לערער עליה וככה אף אחד אחר לא יכול להביע פה דעה.
הפורום הזה הוא ציבורי ולכל אחד מותר להביע דעה גם אם זה לא נראה לכם.
על החתום,
דוברו של ה', דעה, הרבי מילובוויץ', אהרון הכהן, שבתאי צבי ואחרים.
לפחות תני לאנשים להתווכח על דעותיהם במקום לחסום כל הזמן.
בס"ד
תקליטי אותם..
דוברו של ה' , תראה- אני ממלכתית...
ונכון שאני מתווכחת כאן די הרבה...
אבל בצורה עדינה ומכובדת!!!
ואני גם באה מתוך רצון של להבין, וקודם כל- להקשיב!!!
לא סתם לצעוק ולהתעצבן על כולם שדעותיהם מוטעות ולהגיד שהם לא בסדר...
אולי כדאי שתלמד להקשיב בעצמך לדעות אחרות!!!
יש בנערי הגבעות הרבה מאוד דברים מדהימים!!! אם רק היית מקשיב, היית גם יודע!...
וחוץ מזה, איך אתה יכול להגיד שאלירז לא מוכנה לשמוע דעות של אחרים???
אלירז תמיד עונה לי כ"כ יפה, והיא שומעת כל דבר שלי ועונה עליו בסבלנות ובצורה מדהימה!!! [ואני ממלכתית...]
אני לא מצליחה להבין מה אתה רוצה ממנה???
בס"ד
זה סתם אנשים שבאו לעצבן..
מדהים! פעם ראשונה שהסכמתי איתך על משהו!!!...
ואלירז- אני ממש מעריכה את זה שקבעת פגישה!!! את מדהימה!!!
בס"ד
זה שאת לא מסכימה איתי זו בעיה אחרת..
אף אחד לא מושלם! כל אחד טועה... [לפעמים, לא תמיד...]
ולא כולם חייבים להסכים איתך בכל פעם...
רק ציינתי את העובדה שמדהים שהסכמתי איתך, זה הכל...
מה שעניתי לך קודם מגיע משני דברים:
א. אני עייפה...
ב. אני פולניה...
שילוב מוזר...
האדמו"ר מצנעאיעל... חכי חכי מה מחכה לך מחר.... |מאיים|
יעל נאת תמיד אומרת שתסגרי איתי חשבון,
אבל בפועל את לא עושה כלום...
תמיד הכל אצלך זה דיבורים...
[-עכשיו את צריכה לסגור איתי עוד חשבון...
]
ודווקא נהנתי מהחופש שהיה לי כאן בסוכות...
טוב, נראה לי שאת הויכוחים שלנו נשמור לזמן של הלימודים...
לא לפורום...
והיה לך כיף רק כי אני לא מקלידה בחול המועד 
ההתעללות הגדולה בך בע"ה תבוא מחר.....
מהשניה בה נהיה שתינו בכיתה, ולא, אני לא מתכוונת בתפילה אלא בשיעור.....
כן, [נאנחת...] אני יודעת שהחופש הבא שלי הוא רק בפסח...
לא נורא, אם שרדתי אותך מתחילת ט' ועד עכשיו- אני גם אשרוד את ההמשך!
וגם, אצלך ההתעללות בי זה לא יותר מדיבורים שאף אחד לא מקשיב להם...
לי יש יותר השפעה כשאני מתעללת בך!!! הרבה יותר מקשיבים לי!
לא כדאי לך לשכוח את זה בזמן הקרוב...
לכל אלו שקוראים את זה ולא מבינים- עזבו, יש למה שהולך כאן הסטוריה ארוכה במיוחד...
אנחנו חברות והכל בסדר- אם זאת השאלה שלכם...
על כלום...
לא על השרידה
לא על ההתעללות
לא על כמויות המאזינים
ולא אם הכל בסדר.............
לא הבנתי...
ועל השרידה- זאת אני ששורדת!
אני יודעת יותר טוב ממך על מה שקורה אצלי- נכון?...
וכן, על ההתעללות גם אני לא חותמת...
ועדיין- ממש אבל ממש לא הבנתי את מה שהתכוונת להגיד כאן...
לא רוצים להשמיע את הדעה שלך? מי ישמע, איום ונורא... לך למקום אחר, תביא את הדעות שלך.
לדעות שלך אין שום נ"מ חוץ מפרובוקציה כאן בערוץ. אז תפסיק בבקשה, להשמיע את ה"דעות" שלך.
לעורר מהומות בפורום.
צריך לדעת איך להביע דעה בלי לפגוע בצד השני אך שם הם ניסו כל הזמן להוכיח שהם צודקים והצד השני הוא קיצוני שלא יודע שום דבר מהחיים שלו...
אלירז, יישר כח על היוזמה למפגש עם אורח בעולם.
חברי הפורום אשריכם אתם פשוט צדיקים אין עליכם ותודה לכל אחד ואחת מכם על זה שנהיה הרבה יותר נחמד להיכנס לפורום הזה.
בשורות טובות!!!!
עוד פרטים הפגישה בהמשך בעז"ה
(רק שהם יהיו מצנזרים ולא בגלל דעות פולטיות אהמ אהמ דוברו)
ודרך אגב, לא צריך לצנזר, תן גם לאחרים להנות! ![]()
ומבינים שיש דברים שהצנעה יפה להם
ולא מכריזים בראש כל חוצות "יש לי יצר הרע הנה תראו אני עושדה עברות"
היה כאן דיון אם להקשיב ל"מקורבי" הרב אלישיב שאמר שמי שעושה תג מחיר יש לו דין רודף....
מי שלא זוכר מי שאמר את זה היה המקורב הלברטל שאמר שהוא נתלה בהכל ברב אלישיב ואמר לאשר גיור רפורמי!
שהביע את דעתו בעד גידול חזירים, גיור רפורמי, תחבורה ציבורית בשבת, וכו' וכו'.
מדובר כאמור גם בשמאלן אנטישמי מן הסוג הגרוע ביותר, שאמר בין היתר 'כמו שהכיבוש משחית, ככה הכוח של הדתיים משחית'.
הוא גם ביזה רבנים גדולים וחשובים כמו הרב אלעזר אבוחצירא זצ"ל, וטינף את פיו נגד הציבור הדתי.
שנאתו לדתיים וליהדות אינה יודעת גבול.
ולטמא הזה אין בושה להתהדר בנוצות לא לו, ולטעון להיותו 'מקורב של הרב אלישיב', ואת כל המשטמה והרעל שהוא מקיא מתוכו, הוא שם בפי הרב אלישיב.
ימח שמו של ההלברטל הזה, שה' יקח אותו.
הרב אלישיב נמצא שלא בקו הבריאות (שה' ישלח לו רפואה שלימה), ואפילו על פטירת ביתו ספק אם הוא יודע כעת.
מלבד זה, כנראה שעצם היחס לאחד כזה - גם כשזה בא בתור 'הכחשה' , היא מבחינתם בעייתית, כי אם כך לא יהיה סוף להתנערויות והכחשות של כל הזוי כזה או אחר, ולכן הם פשוט לא מתייחסים (זו הערכה שלי).
הרי כל פרחח ישבמקרה שם כיפה שחורה יכול להציג עצמו כ'מקורב של הרב אלישיב', אז עכשיו הם אמורים להתייחס לכל טיפש כזה?
ומעבר לכך, אין לי ספק שהם לא מודעים להיותו של האדם הזה אנטישמי ורפורמי - אפילו ישראל אייכלר שהכיר אותו גילה זאת רק אתמול.
הרפורמי הלברטל ימ"ש אמר בהקשר לפרשת עמנואל, ש"בניגוד למה שהציבור חושב, שהרב אלישיב ניהל את ההפגנה נגד הציבור הספרדי - הרב דווקא תמך בצד הספרדי".
עכשיו, אין שקר גס גדול מזה.
הרב/איש הציבור היחיד שנאם בהפגנת 100,000 איש בירושלים נגד בג"ץ עמנואל היה הרב יוסף אפרתי, שהוא באמת מקורבו של הרב אלישיב.
האם אח"כ יצאה הכחשה מהרב אלישיב לדברי השקר של הלברטל?
לא.
והדוגמה שנתת מאוד שונה.
שם מן הסתם התשקורת היתה יוצרת קשר עם אנשי הרב אלישיב, ורק אז אולי היתה יוצאת הכחשה.
פה אף אחד לא פנה לקבל תגובה מהרב אלישיב וסביבתו, וזה ההבדל.
ותומך נלהב בחנין זועבי - פרופ' משה הלברטל.
דעותיו לא שונות כמעט במאומה מדעותיו של דב הלברטל - שני האחים הם אנטישמיים מוצהרים, שמאלנים קיצוניים ורפורמים משוקצים.
בס"ד
צעדה לזכרה של שרה לישה הי"ד
לפני אחת עשרה שנים, נרצחה שרה לישה הי"ד
בדרכה ממעלה לבונה לביתה בנוה צוף.
כמידי שנה, נקיים בע"ה צעדה לזכרה
ביום שישי ז' במרחשון (עש"ק פרשת לך לך)
מהישוב עטרת למקום הרצח
נצא בשעה 8:30 מהכניסה לישוב עטרת ונצעד
עד לצומת גופנא.
משם יצאו הסעות לאנדרטה בצומת ואדי חרמיה וחזרה.
הצעדה בהדרכת נתנאל אלינסון, מדרשת "חלקת השדה", תארך כשלוש שעות.
בסיום הצעדה תתקיים תפילת מנחה.
כיבוד קל יוגש במקום
הצעדה תתקיים בע"ה בכל מזג אויר
לפרטים: 02/6502424
09/7493018
ידו של ילד בן 12 נקטעה בתאונה שארעה בבית בד ביישוב כפר כנא בצפון. מסוק פינה את הילד שמצבו מוגדר קשה לבית החולים איכילוב בתל אביב.
משטרת נצרת פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע.
"במלחמת העצמאות התגייס הרב נדל לצה"ל, לאחר התלבטות, אך עזב לאחר מספר שעות, מאחר שבאותו יום אירעה פרשת אלטלנה, שהביאה אותו למסקנה שאי אפשר לסמוך על דעתם של ראשי הצבא". (מתוך הערך 'גדליה נדל' ב'ויקיפדיה').
והלואי נבין אנו היום, את מה שהבין הוא כבר אז.
את לא מרשה לשמוליק להגיד ציויינים (דרך אגב, מי שלמד יידיש יודע שלא כותבים ציויינים אלא ציונים ורק כשאומרים את זה ההברה מתבטאת- פינת העשרה), ובכל זאת החתימה שלך היא "מדינת הציויינים מתפוררת"?![]()
יכול לראות.
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/227633
מסופר עליו שהיה מח"ט חברון בתקופת ההרס של גבעה 26, והוא אמר שהוא לא מסכים לפנות-אז מינו מחט זמני ליומיים (נעם תיבון..).
בס"ד
אגב למה כמעט לא שמעו על זה שהוא עוזב..?
אולי אם השנים הוא השתנה?
אולי זה היה מקרה בודד?
בגלל זה הוא הגן עליהם..
וגם הוא היה מגרש יהודים מגוש קטיף לו נדרש לכך, אין לי שמץ של ספק בכך, ואגב, כך גם אמר הרב גדי בן זמרה בעבר.
ב. גם אם כן, הוא היה עושה את זה לא מתוך אמונה בגירוש אלא מתוך אמונה שפקודה זו פקודה וברע שאתה שובר אותה בטח כמפקד, אתה בעצם אומר שזה לגיטימי שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה.
חייל חייב למלא פקודות אלא אם הן בילתי חוקיות בעליל ואז הוא חייב לסרב להן.
והחלטת הממשלה על הגירוש הייתה לפי החוק, הצביעו עליה, והיא אושרה.
לבצע דבר שגם לשיטת המבצע הוא פשע מוסרי - רק כי צבא ההרס וכמה שיכורים בכנסת החליטו על כך.
לפעול על פי הכללים שלה..
המעשים שונים, ואני לא משווה בין הגירוש לשואה, אבל העיקרון זהה.
והפקודות של אייכמן היו בלתי חוקיות בעליל. ברור שג'נוסייד זה לא חוקי ורצח מיליוני יהודים הוא לא חוקי וצריך לסרב לזה וחובה לסרב לזה.
אבל הפקודה לפנות את גוש קטיף לצערי הרב היית חוקית גם חוקית היא לא נגדה שום חוק ושום עיקרון דמוקרטי, היא אושרה בבג"ץ כחוקית (שאגב בג"ץ זה גם נושא לדיון) ולכן אם הפקודה היא לא בלתי חוקית אין למפקד לתת לגיטימציה לסירובה.
אדם שבאופן אישי רוצה לסרב ולשלם על כך את חובו- יותר ממוזמן.
אבל למי שחי ע"פ התורה ולא ע"פ שיכורי הכנסת ובית התועבה ה'עליון', כמובן שזו פקודה אנטי יהודית, אנטי מוסרית, פשע נגד העם היהודי ונגד האנושות, שאסור לתת אותה ואסור לבצעה, בשום דרך ובאף 'מעגל'.
הוא לא יפגע בהיררכיה. לא שההחלטה הזו טובה אבל מפקד עושה מה שאמרו לו.
אבל לצערנו לא לא היחיד
בס"ד
אבל לא ידעתי שניצן אלון הרשע מתקדם לתפקיד בכיר יותר..?מה הוא יהיה עכשיו..?
שניצן אלון 'מסומן לרמטכל"ות.
לא יודע על מה הוא הסתמך, וברור כי לא בשלב זה, אבל מזה מובן כי הוא כנראה יקודם.
בשבוע שעבר, עם שחרור האסירים הפלסטיניים בעקבות עסקת שליט, הודיעו בימין הקיצוני כי הם מציבים פרס על ראשו של רוצח בנימין כהנא. יום לאחר מכן, הצהיר חבר הכנסת אריה אלדד כי יש לחסל את האסירים ששוחררו.
שתי ההתבטאויות האלה מבטאות הלך רוח בימין הקיצוני, והן באות על רקע פריחת "תג מחיר" - פעולות תגמול אלימות של יהודים בקרב ערבים, שכבר חרגו משריפת שדות ביהודה ושומרון וזלגו לקו הירוק עם הצתות המסגדים.
יצאנו למסע במחוזות הימין האידיאולוגי, לבדוק איך רואים שם את התפתחות "תג מחיר" - ומדוע מתקשים בכירי ההנהגה לגנות את התופעה.
בנוסף, מוצג תיעוד טלביזיוני ראשון נדיר של פעולה כזו מלפני כשנתיים בעקבות הריסת מבנים בשומרון. בצילומים נראים עשרות פעילי ימין חוסמים כביש ומבעירים צמיגים. רכב פלסטיני שמגיע למקום מותקף באבנים, החיילים הרחיקו את הפלסטיני שנקלע למארב - אבל הרכב הפך למטרה חלופית.
לסרטון (חלקו מבוסס על תיעוד ערבות הדדית מלפני שנתיים):
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=839899
למה הם לא נתנים שם אפשרות לתגובות?
אוריין