ברוך ה' , הערבים מבשרים בשורות טובות .
יש הרחבה בטלמון , טוב לשמוע .
ברוך ה' , הערבים מבשרים בשורות טובות .
יש הרחבה בטלמון , טוב לשמוע .
בע"ה.
היא לומדת ערבית דרך גוגל תרגום.
בס"ד
מגניב שאתה גר בישוב ומספרים לך חדשות על היישוב שלך..
!
בעזהי"ת.
לא אמין במיוחד...
והם כעסו על זה נורא .
איזה יופי !! זה על חשבון ישוב ערבי מפוברק .
הרי מבחינתם , כל הארץ שלהם , ואנחנו כוחות הכיבוש "מתנחלים." באדמה שלהם .
והם תמיד ממציאים שכל מה שאנחנו בונים זה על אדמה שלהם ,
מביאים אישה וילד שיבכו, וטוענים שזה היה של סבתא שלהם .
תנו להנות קצת , אל תקחו קשה .
היישובים הראשונים שהולכים ליפול במגדל הקלפים שנקרא יו"ש- הם עטרת ונווה צוף [שם קמה לה רווואבי].
מי אמר שה"בשורות הטובות" שלך-לא באו כדי לטשטש אתזה או כל דבר אחר?
| תושבי המאחז אל-מתן ומשרד הביטחון הגיעו לפשרה בעניין בניית לא חוקית של בית כנסת | ||
|
|
||
| מאת חיים לוינסון | ||
|
|
||
| ביהמ"ש העליון הוציא צו ביניים נגד בניית בית הכנסת לפני שנה וחצי. התושבים התעלמו מהצו, והמשיכו לבנות. עכשיו הם הגיעו לפשרה שתסלול את הכשרת המבנה | ||
|
|
||
| תגיות: משרד הביטחון, בנייה לא חוקיה, מאחזים, מתנחלים | ||
|
|
||
|
|
||
|
פשרה בעניין בית הכנסת במאחז אל-מתן: משרד הביטחון ותושבי המאחז הגיעו לפשרה על פיה התושבים יאטמו את בית הכנסת במקום, שנבנה בניגוד לחוק, ובתמורה המדינה תקבל את הליכי הרישוי של בית הכנסת. נגד הקמת בית הכנסת הוגשה עתירה לבג"ץ ע"י תנועת "יש דין" וראשי כפרים פלסטינים הסובבים את המאחז. לפני כשנה וחצי בית הוציא המשפט העליון צו ביניים על המשך העבודות במבנה. צו הביניים הופר, ובשל כך הודיעה המדינה כי בכוונתה לאטום את בית הכנסת ולאטום כל שימוש בו. ![]() בית הכנסת שנבנה בניגוד לחוק. תצלום: חיים לוינסון ההודעה עוררה את התושבים למאבק ולהפעלת לחץ פוליטי על מנת לסכל את תוכניות המדינה. לאחרונה, במשא ומתן בין משרד הביטחון לתושבים, הוחלט כי התושבים יאטמו את המבנה בעצמם תוך 30 יום. לאחר מכן, תוך 60 יום, תודיע המדינה על קידום הליכי רישוי בית הכנסת, ותבקש מבית המשפט העליון להסיר את האיטום ולבטל את צו הביניים. בימים הקרובים יודיעו אנשי פרקליטות המדינה על הצעת הפשרה לבית המשפט העליון, שיתבקש לאשר אותה. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1195356.html |
||
להכשיר את הבית , או שבעצם זה היה בית שפירא?
קבלו הבטחה מאחד מבכירי הצבא ,
ואחרי כמה ימים הרועץ המשפחי , הקרוי גם היועץ המשפטי , החליט שלא בא לו.
למה לאטום בית כנסת ?
אם אפשר להכשיר אותו ? מה ישנו 30 יום ? חוץ מאשר תאוות רשע של רועצים משפחיים
שנהנים לראות בתי יהודים הרוסים ?
זה אתה..
אנא כבד את זקני הפורום.
ובכלל - מפני שיבה תקום!
מי שמתחיל הפגנה עם המדינה ממשיך בהסכם עם המדינה ובסוף התורה שלו זה המדינה.. (מפי אני)
אנחנו לא מעודכנים.... זאת הפעם הראשונה שאני רואה את הכתבה הזאת אבל אני אברר ואעדכן....
ממה שאני יודעת... לא משנה.. עדיף שאני אבדוק ואז אגיד כדי לא להגיד סתם...
אנחנו עושים הכי טוב שאנחנו יכולים... מנסים לגרום כמה שפחות נזק...
לא פנו אלינו עם הצעת פשרה רשמית ולא חתמנו על כלום עדיין... מה שכתוב הוא לא נכון... יכול להיות שיציעו לנו את זה אבל כשזה יקרה רשמית ולא משמועת אז נטפל בעניין... שבת שלום וכשיהיה חדש בע"ה אני אעדכן...
לכל כתבה יש מקור , וענין ,
מי שהדליף את הדבר הזה לכתב לוינסון ,
היתה לו מטרה ,
אולי זה פולי ,
או משרד ראש הממשלה ביבי ,
לראות תגובות ציבוריות , לראות אם יש התנגדות , או משהו כזה .
אולי אולי זה תרגיל של שי ניצן , הרועץ המשפחי הידוע .
נחכה ונראה.
אמרו שזו הנפצה. וזה לא שהתושבים שיקרו זה שהראשי יישוב תמסחרו שם את הכל ומכרו שקרים לכל מי שרק שאל יותר מדי
יישוב דקטטורי במדינה מתימרת לדמוקרטיה-איך זה?
זה אפילו נצרך.
להעיף מהיישוב שלך מי שנותן לשתות לאנשים שבאו למחות נגד הסכמים שאתה עושה זה דיקטטורי
בס"ד
ואת המשפט הזה אמרו כבר גדולים וחכמים מאיתנו..
אני גם ממש נגד "פשרות" מלכתחילה. אבל לפעמים יש שיקולים אחרים שאנחנו לא יודעים.
ובמקרה שמעתי במדויק את הפרטים על הפשרה הזאת, ואני לא בטוחה לגמרי שההצעה לא הפתרון הכי טוב.
תמיד כדאי לבדוק מה עומד מאחורי כל ידיעה חדשותית.
הווי אומר להשאיר 4% מיו"ש בשליטה ישראלית.
מי שעומד מאחורי תכנית הגושים זה מועצת יש"ע.
או "לעשות פשרות כואבות " , פשוט אסור להסכים לזה .
לא משנה מה השיקולים המעוותים הפוליטים , העקומים.
אז כבר , יש הודאה מפי מישהו שמתבשלת פשרה עקומה כמו שפורסם .
מישהו יכול להוסיף פרטים , על המשך העקימות ?????????
כל היישובים שלא ברשימה הזאת-מועצת יש"ע כבר וויתרה עליהם [שלא לדבר על 96% שאין בהם יישובים-עליהם כבר וויתרו ממזמן]
בע"ה אני אודיע כשיהיה משהו חדש....
אפשר להתפשר על אטימה לערבים .
זאת דווקא פשרה מקובלת על הפורום !!
זה כנראה הוגש היום בישיבה של השדולה למען א"י .
זה באמת מדבר רק על יח"ד מוקפאות בגושים שצריך אישור של ברק .
אבל לפי מה שהבנתי , בשאר הישובים לא צריך חתימה של ברק ,
אז יותר קל לבנות .
ולכן מועצת ישע לא נלחמת עליהם כמו שהיא לא נלחמת על 96% מיו"ש.
לגבי זה שיותר קשה לבנות בגושים. מאיפה הבאת אותה??
וד"א הם פתאום כותבים ממשיכים ובבונים משום מה הכותרת מוכרת לי מהעבר מאירגון שפועל על כל יו"ש.
כך פרסמו היום ????????????
מה זה הבושה הזו ?????????????????????????????????
?????????????????????????
גרשון מסיקה ???????????????
מי היה מאמין ???????????????????????
נראה לי .
מבוסס על פרסומים ברוטר
מישהו יודע ? לאף אחד זה לא מפריע שיהרסו את בית הכנסת .
יש פשרה שעומדת על הפרק אבל אנחנו - אלמתן - לא קיבלנו את החוזה הזה...אנחנו לא יודעים את הצנאים וההצעות. לא אישרנו את זה עדיין, לא ידוע לנו בדיוק מה כתוב בהסכם לכןבטח של חתמנו עליו וגם מה שכתוב בערוץ 7 שזה בהסכמתנו זה לא נכון כי אנחנו אפילו לא קיבלנו את ההסכם! הפשרה נמצאת אצל המועצה והיא אמורה להגיע אלינו סוף סוף מחר. ואז נוכל לשקול...
בקשר לזה שיכול להיות שהמועצה תאטום... יש לזה גם צד חיובי שהיא לא תאטום בצורה שהורסת אלא בצורה יותר עדינה וככה יהיה פחות הרס ויהיה יותר קללחזור להשתשמש בבית הכנסת. כרגע המצב הוא שיכולים לבוא ולאטום כל רגע לכן יכול להיות שיהיה לנו כדאי לקחת את הפשרה מכיוון שיכול להיות שהיא אומרת שיפתחו אותו מתישהו (אם יגדירו מתי)
אין לי יותר מה להגיד רק שתנסו ללמד עלינו זכות ואנחנו משתדלים כמה שאפשר... ההחלטות שאנחנו מקבלים באות משיקול דעת ולא בקלות ראש ותנסו לראות את הצד החיובי שבזה.....
|
||
הפרות הסדר באזור יהודה ושומרון הופכות לאלימות יותר ויותר - ובפיקוד המרכז החליטו לרכוש חליפות ייעודיות שיגנו על אנשי משמר הגבול בעת הפעילות, המחיר: 5,000 שקלים ליחידה
דן טמיר, עיתון "במחנה"
בפיקוד המרכז מתכוננים להסלמה בהפרות הסדר: באחרונה נרכשו מאות יחידות של חליפות מיגון מיוחדות לחיילי משמר הגבול, שישמשו בעת התמודדות עם התפרעויות אלימות.
"חליפת ההלם", שמכסה את כל חלקי הגוף, מספקת ריפוד נוסף ללוחמים, כהגנה מפני מכות וכן מפני יידוי אבנים. עם זאת, האמצעי אינו מהווה תחליף למיגון הקרמי, כיוון שאינו חסין מפני דקירות וירי.
שוטרי מג"ב הפרוסים במקומות שונים באזור יהודה ושומרון, נמצאים ברמת חיכוך גבוהה עם אוכלוסייה אזרחית, בעיקר בעת פיזור הפגנות אלימות. עד כה, השתמשו המג"בניקים במהלך הפרות סדר בקסדות ובמגנים שהותירו חלקים נרחבים מגופם חשופים לפגיעות. מחיר החליפה החדשה, שכוללת גם סרבל מיוחד החסין מפני אש, מוערך ב–5,000 שקלים ליחידה.
"שוטרים רבים התלוננו על פציעות בידיים, ברגליים ובכתפיים, ולכן עלה הצורך למצוא פתרון שיספק מיגון לכל חלקי הגוף. החליפה החדשה נותנת מענה מכף רגל ועד ראש, ובנוסף אפשר לרוץ איתה כי היא בעלת משקל נמוך", הסביר קצין האמל"ח של פיקוד המרכז, רס"ן יובל ירון.
בפקמ"ז הסבירו כי לחליפה החדשה, שמיוצרת על–ידי חברת סי־פי־אי הפינית, יתרונות רבים המותאמים לפעילות בגזרה. בהמשך, יבחנו בפיקוד לחלק את ערכת המיגון גם ללוחמים באוגדת איו"ש, שמתמודדים אף הם עם הפרות סדר. "כעת, ללוחם שהולך לפזר הפס"ד יש יותר ביטחון והוא לא מפחד להיפצע", הוסיף רס"ן ירון.
קישור: http://dover.idf.il/IDF/News_Channels/bamahana/2010/40/06.htm
כזה בן אדם, לקחת לו את האלה- ואפילו לרדוף אחריך הוא בקושי יכול
הקסדה לא מתאימה לחליפה.
דבר שני,אנחנו גם צכים איזה תרומה קטנה של כמה כאלה..
אחת מהשומרוןבאמת לא נראה נוח לזוז בזה!
שיהנו!
אם לא, נמלא רוביי מים באקונומיקה ונשפריץ עליהם ויהיה להם כתמים ואז הם יראו כמו פרות...


ונאכיל אותם קש!!!
חחחחחח
![]()
![]()
![]()

פרות נורמליות אין בעיה!
אבל אותם?!?!
לשחוט ולוידע מ'לעשות איתם..
יאק,לאכול אותם אחרי המחשבה על מה הם היו לפני זה..בעע...
אחותי?!ככה אנחנו יוצאים מורווחים משני הצדדים...
רחלקהב"ה
מ..." לא ככה?
לשחוט, להרעיל, לאכול... לא יפה...
הם גם ככה מורעלים יותר מידי
אם תיהיה חכם תבין שיש 2 צדדים למתרס כמו למטבע וכמו שאתה יכול להשפריץ עליו ככה הוא יכול לכוון את זה אליך (יעידו תושבות גג רמת מגרון בעת הפינוי. כל מה שתכננו אליהם הופנה בזווית של 180 מעלות כלפנו למול עינו המסרבות להאמיןףP)

מזו חליפת מלחמת הכוכבים הזאתי?!
בס"ד! הרב כהנא צדק!
מצד אחד זה רעיון טוב למה בפינויים נימרח מצחוק ולא נצליח להתנגד.....
זה בריא לצחוק! זה יחזק את השרירים שלנו...
חחחחחחחחחח
גמישה קלה ואורירית.
וביחד עם הג'יפ החדש נראלי שיש לנו מה לדאוג.
אולי כדאי שגם אנחנו נמציא המצאות חדשות(ולא בסגנון של להרעיל ולאכול זה קצת מיושן...)
אנחנו כבר רואים את הישועה!
ואתה עוד מתעסק בקליפות!?
שלום לכולם, אני פותחת את השרשור בעקבות האלה שהתעוררה כאן, על חרדים והתנחלויות והשרשור שהתארך עד בלי די:
אפתח בגילוי נאות: אני חרדית שגרה ביו"ש (ולא עמנואל, לא קרית ספר, לא ביתר ולא כל הנ"ל, התנחלות אמיתית על ראש הר, עם שער חשמלי וש"ג, ואף חרדי חוץ ממני, אוקיי??)
אז כפי שאמרו לפני- יש את אלו שאוסרים זאת משום סכנת נפשות והתגרות באומות.
ויש את אלו שמטעמי נוחות והרצון לשמור על אורח חיים מסויים מאוד- חיים בקהילות הסגורות שלהם כקבוצות.
ויש את אלו שחושבים שיש להתמסר ולהשקיע את רוב המשאבים במצוות אחרות (חילולי שבת המוניים, למשל, חוסר צניעות ועוד)
לא שופטת אף אחד, לא מנסה לחלק ציונים.
אבל השאלה שלי, היא דווקא על הציבור הדת"ל:
מדוע מצוות יישוב ארץ ישראל הפכה אצלכם לחזות הכל?? למדד העיקרי לאדם ערכי, יהודי, מוסרי?? לערך שעבורו אפשר לזנוח הרבה ערכים אחרים?? לזלזול ואטימות מוחלטת למי שחושב אחרת?? (ואני משוטטת כאן בהרבה פורומים, וקוראת תגובות מתגובות שונות....)
שאלה לי, ותשובה אין....
אין מי שלא יסכים כי המורד נגד המלך בפלטרין המלך חמור פי כמה וכמה מהמורד במלך בכפר נידח.
מגדיל לעשות הרמב"ן ומגדיר את מהות המצוות והעברות כהשייכת רק בא"י. ומגדיל לעשות הרמב"ם
כשמוציא את ישוב א"י מכלל המצוות ע"מ להורות לנו שאין א"י במנותק מהמצוות האחרות ואין זו מצווה
נפרדת שאפשר למומר למצוות האחרות לקיימה.
התורה החדשה שבדו הציונים ועוזריהם מלבם מנוגדת לתורת משה.
וצריך לבחור בתורת משה. לא צריך להיות חסיד סטמאר או אפילו חרדי
בשביל זה. מספיק להיות יהודי יר"ש שמאס בסילופים ורוצה את האמת.
בס"ד
סתם היה לי ויכוח עם חברה שלי (אהמ..אהמ..
)
אם מצוות יישוב הארץ (שלא נניחנה ביד מן האומות או לשממה) נחשבת כיום כיהרג ובל יעבור (שעת השמד..).
בהתבסס על דבריו של הרב חרל"פ על הנק' העיקרית..
השאלה בת'כלס היא האם צריך למסור את הנפש על ארץ ישראל, והאם מצוות יישוב הארץ קודמת למצוות אחרות בהתנגשויות הבלתי נמנעות שיש לה איתן.
אשמח לתשובות מוסברות ולא רק סיסמאות מלהמות..
tomerittalב"ה
הגמ' בסנהדרין(עד ע"ב) אומרת שבשעת השמד, שהמלכות גוזרת שלא לקיים מצווה מסויימת, אפילו על "ערקתא דמסאנא" (הכוונה, שהמלכות גוזרת לבטל אפ' מנהג- של קשירת שרוך בצורה מסוימת) אז מחויבים יהרג ואל יעבור.
אצטט קצת מדברי הרצי"ה זצ"ל שמובאים בפניני הלכה העם והארץ עמ' 282:
- "ביחס לכפיה, מצד מי שהוא להעבירנו על חוקי הבוחר בעמו ונחלתו ברוך הוא, הננו מצווים כולנו במסירות נפש של 'ייהרג ואל יעבור, "ונקדשתי בתוך בני ישראל", אפילו על "ערקתא דמסאנא", וקל וחומר על המצווה של תורה של יישוב ארץ ישראל השקולה בדברי חז"ל ככל מצוותיה של התורה"
- "מסירות נפשנו הברורה והמוחלטת על כל חלק של ארץ-חיינו-קודשנו, נחלת אבותינו נבואתנו ממלכתנו שכינתנו, המחויבת עלינו ב"יהרג ואל יעבור", לעומת כל כפייה שהיא, היא יסוד ושורש לכל התורה כולה, ש'מצוות ישיבת הארץ היא מצווה הכוללת את כל התורה', ..."
אני חושב שדעת הרצי"ה די ברורה 
בהמשך מובאים עוד דברים של הרב גורן והרב שפירא זצ"ל .
שווה לפתוח ולהסתכל.
הוא עניין המלחמה. לא נאסרה מלחמת מצווה או רשות מחמת פיקוח נפש, וזאת משום שכך היא צורת המלחמה, שמסתכנים בה.
קצת קשה לי להבין את סברת הערקתא דמסאני בהקשר הזה, כי הסיבה לגזירות כאן בפשטות אינה העברה על הדת (אם כי הגזירות נובעות מריחוק מהדת).
נקודה בצד, לפעמים לא נמנעים מסיכון עצמי אך נמנעים מסיכון ממוני.. "אדם חס על ממונו יותר מעל גופו" (יש מקור למישהו?) אני אישית, לא חושש ללכת במקומות מסוכנים בירושלים שבהם אני יכול לחטוף, אך חושש יותר ליסוע שם באופניים שמא ישדדו לי אותם.. זאת אומרת שבפועל אני חס על ממוני יותר מעל גופי..
מסירות נפש על ממון קשה יותר! קשה יותר לבנות בית במיטב כספך ולהסתכן בהריסה מאשר ליסוע באיזה ציר חשוך נידח ומסוכן..
פינוי המאחזים נעשה לא משום שהם לא חוקיים אלא יש כאן מלחמת דת
http://www.rabbibrand.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=24691
שטח אדמה שלו מותר לי לחתום לו על השטר בשבת!!!
מותר לומר לגוי של שבת לחתום על השטר. זה כן.
הוא עצמו יכול לחתום!!!!!!!
אגב, הקרקע של שכונת מאה שערים נקנתה על ידי מייסדי השכונה בשבת באופן זה של אמירה לגוי, משום מצוות יישוב ארץ ישראל.
והרב לבנון חתם על החוזה.
כמובן שזה היה מקרה חריג. אם הוא לא היה חותם בשבת, המתווך הערבי היה עוזב ולא היה מתאפשר אח"כ לקנות את הבית/ בתים.
יהודי שבא עליו גוי עם סכין (מטבח חדה) ואומר לו: "או שאתה ממיר את דתך או שאני הורג אותך", והיהודי יכול לברוח, שיברח. אין מצווה למות על קידוש ה' אם אתה לא חייב.
לעומת זאת, אם אתה נמצא בחו"ל וישנה מלחמה בארץ- מצווה עליך לעלות לארץ ולעזור במלחמה. למרות שזה מסוכן ועלולים למות. א"י חשובה עד כדי כך..
קיום המצוות בחו"ל חסר. אין בו את הקדושה של ארץ הקודש.
אני חושבת שזה יכול לענות במקצת על השאלה של "אחת מהשומרון".
אשמח להביא מקורות, אם תרצי/ תרצו.
תוכלי לתת דוגמאות למצוות שאת חושבת שסותרות את מצוות א"י?
אחת מהשומרוןבס"ד
את החברה שלי זה כבר ישכנע..
אבל עכשיו נשאר להסביר את זה לאמא שלי.. גם אתה התווכחתי על זה..
אוקיי. על השאלה של מסירות נפש - עניתם. מעולה.
אבל השאלה הבאה שלי היתה שאלה אחרת. כשזה מתנגש בערכים אחרים, ולאו דווקא ערך החיים. בערכים שגם עליהם ראוי למסור את הנפש [גם אם לא בצורה פיזית דווקא].
האם זה באמת נמצא בראש סדר העדיפויות?..
עובדה שיהודים יצאו פעמיים לגלות. אם היה יהרג ואל יעבור הם היו צריכים לההרג ולא לתת לבבלים ורומאים להוציא אותנו מהארץ.
הסיבה שמותר להקריב חיים למען א"י היא שבמצוות כיבוש הארץ בדרך מלחמה אין עניין של ונשמרתם כי בדרך טבע במלחמה נהרגים אנשים. אבל זה לא קשור ליהרג ואל יעבור!
חלק מהירידה לגלות היא היא המאיסה בארץ כבר מדור המדבר "וימאסו בארץ חמדה". זה עצמו העניין שלא נלחמו כמו שצריך על הארץ ולא חזרו כשיכלו
כלומר- יכול להיות שבדור שלהם אכן היה עדיף שיעברו ולא יהרגו- כי אחרת לא יישאר זכר לעם היהודי..
אבל בדורנו, כשהמצב הוא שונה, זה כן יהרג ובל יעבור.
שזה לא כ"כ חכם כי מה אם זה היה ביטחוני לגרש אצת יו"ש ההיינו מסכימים?
שזה לא כ"כ חכם כי מה אם זה היה ביטחוני לגרש אצת יו"ש ההיינו מסכימים?
שזה לא כ"כ חכם כי מה אם זה היה ביטחוני לגרש אצת יו"ש ההיינו מסכימים?
שזה לא כ"כ חכם כי מה אם זה היה ביטחוני לגרש אצת יו"ש ההיינו מסכימים?
ועדיין אנחנו ממשיכים לברוח מהטיעון האמיתי היחיד!
הקב"ה נתן לנו את הארץ הזו! ומכוח ההבטחה היא שייכת לנו!!
עם הנצח, לא מפחד מדרך ארוכה!
הוא מפחד מהדרך הקצרה- ולכן הדרך ארוכה!!!
הם כל הזמן יוצרים גימיקים של שמות.
יש שני עניינים-א)שאנשים ידעו את הטיעון האמיתי-זה העניין המחשבתי.
ב)שאנשים יסכימו לתוצאה-וזה העניין המעשי.
ולכן אפילו אם זה לא הטיעון העיקרי הוא טוב מהבחינה המעשית(והטעיון האמיתי-הרי לא יביא לתוצאה המעשית הרצויה).
שרק צריך טיפה לשכנע-נפל גוש קטיף.
ראינו איך עבדו הטיעונים הבטחוניים בגוש קטיף!
השאלה היא לא האם נוח לי וטוב לי למסור את האדמה הזו-
אלא האם יש לי בכלל רשות לעשות את זה!!
ולא!! כל הארץ של הקב"ה היא!!!
זה הטיעון היחיד שמחזיק משהו!
וזה גם תפקידנו לצעוק אותו!!
יש בעיה עקרונית בלסביר ביטחונית, א. זה לאט אמיתי זה לא זה- אנחנו מתיישבים וגרים בארץ ישראל בגלל התורה ולא בגלל הטיעון הביטחוני.
ב. הטיעון הביטחוני זה טעטוע כי גם אם כמה מומחי ביטחון יגידו שהמצאותינו בשטח זה ביטחוני יותר אז יבוא מומחה אחר ויגיד זה לא בטחוני, וגם אל תדאג למדינה יש שיטה שקוראים לה המתיישבים יתפנו וצה"ל יהיה בשטח(למרות שזה בלבול שכל)הם תמיד יכולים לומר כך ורוב האנשים יקנו את זה אז מה תגיד?
אבל לא כל אחד יקבל את הטיעון האמיתי-יש לדוגמא אנשים שלא מאמינים בתנ"ך שמעת על זה פעם?
צריך להביא את כל הסיבות וגם במישור הביטחוני
מי שלא מאמין בתנ"ך אז ימצא את הפיתרונות שלו אתה יכול לקרוא יותר בעיון את התגובה הקודמת שלי אני עניתי על זה.
אנשים שמתכחשים ליהדותם,
אינם רוצים לראות את המדינה כאן כמדינה יהודית
וממילא לא אכפת להם אם לעבור לאוגנדה, ניו יורק, או תל אביב..
אחוז האנשים האלה כ"כ קטן ולא משמעותי..
אז אל תסמן אותם כחלק רחב מהקונצנזוס שצריך לקחת את דעתו בחשבון!
את הטיעון הגדול מהתנ"ך נאמר בקול-
לא בגלל שהוא יתיישב בלב הבריות, אלא משום שאין מה להתווכח איתו!!
ולכן הוא הכי אפקטיבי!!
אין מה להתווכח עם דבר ה', אלא אם כן הם מתחילים להתווכח על אמיתות התורה וערכה-
ואז יראו כולם שלא רק מלחמה על ארץ ישראל מתחוללת פה, אלא גם מלחמת תרבות ושמד!!
יֵצֶא המרצע מן השק!!!
כולם יצטרכו לבחור צד בסוף!
הצד של ה' או הצד השני!
ותסמוך על עם ישראל - שכמה שהוא קשה עורף -
הוא אינטרסנט! הוא תמיד בצד של החזק ביותר!! ![]()
וברור כשמש- שזה הצד של קודשא בריך הוא!
היה מאמר מאוד יפה של תהילה ליברמן שהסביר למה אנחנו צריכים להיאבק על יהודה ושומרון בגלל שזאת ארץ ישראל ולא בגלל האיכות חיים, איכות הסביבה, הסכנה הביטחונית לתושבי המרכז וכו'.
המאמר נכתב, כמדומני, גם בעקבות הסיורים לאנשי תקשורת בשומרון, שבהם רק הראו את איכות חיים, איכות הסביבה, הסכנה הביטחונית לתושבי המרכז וכו'.
אשמח אם מישהו יעלה את זה לפה, (קוראים לזה אולי "טעינו במטרה" או "בדרך אל המטרה" או משהו כזה...).
שכויעח!
בחינת עומק בתקציב המדינה בכל השנים האחרונות מגלה: המדינה מממנת את הסטודנטים בממוצע פי 4.04 עד 4.08 מאברך כולל ′פר-ראש′ ? ההסתה של הסטודנטים וראשי המוסדות להשכלה גבוהה כנגד תקציב מזערי לתמיכה באברכים עניים נחשפת כעלילת דם מרושעת ? כמה מקבלים הסטודנטים, אילו קרנות יש להם, כמה תמיכה מקבלים הסטודנטים למדעי הרוח, כמה מרוויחים בממוצע המרצים, כמה סטודנטים נתמכים בעשרות אלפי שקלים, וכיצד כל זה נראה בהשוואה מול כל תקציב הכוללים והישיבות גם יחד ? לקרוא ולהאמין !
הלוואי וזה היה נכון. (אני סטודנט).
חוצמזה, מה בכלל הקשר לפורום?
וורט לפרשת השבוע 'תולדות' מפי המגיד הירושלמי הנודע הגה"צ ר' שלום שבדרון זצ"ל (גיסו של הגאון רבי שלמה זלמן אויערבך זצ"ל):
רבקה עוברת על פתח בית כנסת - הילד רוצה לצאת.
עוברת ליד בית קולנוע- הילד גם כן רוצה לצאת.
חושבת רבקה לעצמה: "מה הולך פה? הולך לבית כנסת, הולך לקולנוע - אולי יש לי ח"ו מיזרוחניק!!!"
ואז היא הולכת לבית מדרשם של שם ועבר ושומעת את הבשורה: "שני גויים בבטנך".
נרגעת רבקה. עדיף שני גויים מאשר מיזרוחניק אחד...
עד כאן דבריו.
והלואי וזה היה מצחיק...
אני מוכן לשמוע את הדברים ר-ק מר' שלום שבדון זצ"ל.
ממנו, אקבל.
כמעט מכל אחד אחר, ממש לא.
אפילו ש - 'שמע את האמת ממי שאמרה',
יש אמת,
שתוכן הדברים לבד בלי כל ה - 'נשמה' של מי שאמר אותם -
לא אמת טהורה. ממילא, זה יהיה אמת רק אם יהיה את האומר אותם.
נקודה.
בס"ד לק"י
לא האמנתי שהיא עד כדי כך מפורסמת.
לא הגון לכתוב "גיסו של הגרש"ז אוירבך", כאילו זה וורט מבית מדרשם של שניהם..
כשהגרש"ז היה נכנס לשיעור באמצע הקטילות הכי חזקות, אז ר'שלום היה מפסיק מיד, ובהבעה של החמצה היה אומר בשקט לאלו שישבו קרוב: "אוי, כמה שאני רוצה להמשיך.. אבל מה אעשה שהוא נמצא פה"..
אגב, נראה לי שאלו שר' שלום התכוון עליהם באמת ראויים לקטילות הללו.. ופה בפורום בד"כ הם נידונים ברותחין פי כמה.. הוא לא התכוון לכל חובש כיפה סרוגה!
כנראה גם כאן - שוב צריך להעתיק את התפילה היפה של ימים נוראים:
ויסיר מתוככם קנאה ושנאה ותחרות
ויקיים בכם מִקְרָא שכתוב:
ה` אלוקי אבותיכם יֹסֵף עליכם ככם אלף פעמים ויברך אתכם כאשר דִּבֶּר לכם.
ויכתבכם בספר חיים טובים.
וכן יהי רצון ונאמר אמן!
אני הקטנה חושבת שאין זה ראוי ומכובד לצטט כאן דברים של הרב שבדרון זצ"ל
א. יש בזה משום אבק לשון הרע
ב. זה גורם למחלוקת וסכסוך רבתי עם.
ג. וכי שמע הכותב הדברים מפי הרב זצ"ל או קרא באיזה מן העלונים שמופצים סתם כך ומרבים מחלוקת ושנאה בין אחים?
ד. עצוב לשמוע את מאד .. ומן הסתם אני לא היחידה שנתעצבתי אז למה לך לצער יהודי..
עלה בדעתי רעיון, לקיים הפגנת מחאה של זריקת נעליים כלפי 'בית המשפט העליון' - ובכך לבטא היטב את הבוז ואת הסלידה שאנו רוחשים למוסד מתועב זה.
הקרן לישראל חדשה הצהירה כי אין מוסד כמו זה אשר טוב להשגת מטרותיה, שומר על ה'דמוקרטיה' וכו' וכו', ואף קבעה את המוסד הזה כ'גוף המצטיין' של השנה לשנת 2002.
אין עוד גוף במדינה המסוכן כ"כ לעם ישראל,תורתו וארצו כמו הגוף הזה - ומחובתנו להתנגד לו בכל התוקף.
בית משפח זה הינו העבודה זרה של דורנו, ודוקא מפני שנחשב אצל בעלי 'דת הדמוקרטיה' כמוסד הנעלה ביותר אשר על פיו ישק דבר.
אשמח לשמוע תגובות בעניין, וכמובן לשמוע על מצטרפים ליוזמה זו.
למיטב ידיעתי, זו לא עבירה פלילית.
ועגבניות רקובות!
לפחות תספרו איך הלך ?
שנה שעברה היו תמונות שהלכתם בתוך הכפר ,
עכשיו זה נראה שרק רקדתם בתוך מתחם אוטובוסים ממוגני ירי , מתחם סגור , וזהו .
אורייןhttp://www.youtube.com/watch?v=cULRKv33Pu0
אל תתרגזו מהדיווח של השמאלנים , זה הזוי ועקום , אבל ככה זה.
27 באוקטובר 2010.
“אום אל-פחם שלנו”, שמעתי את מיכאל בן-ארי אומר ברדיו כשיהיו בדרכנו מירושלים צפונה. לא ברור מה יש לבן-ארי לחפש בעיר המוזנחת ומוכת האבטלה הזו, חוץ מצרות וטיהור אתני. 1,500 שוטרים הגיעו לעיר, כמספר השוטרים שנשלחו לפני כחודשיים על מנת להתמודד עם האיום הנורא שנשקף מתושבי אלעראקיב. במחשבה שנייה, את האיום שנשקף מבן-ארי, מרזל, בן-גביר וההצהרות שלהם ש”עכשיו יהיו אלפי כהנא”, אולי עדיף היה שהמשטרה תיקח ברצינות. כל זה כמובן היה נכון אילו היה לנו עסק עם מדינה דמוקרטית, שבה תפקיד המשטרה, כדברי מפקד המחוז הצפוני שמעון קורן “להגן על הדמוקרטיה”.
המציאות שקידמה את פנינו באום אל-פחם הייתה שונה לחלוטין: ים של שוטרים בחולצות שחורות חסם את הכביש. חלק מהשוטרים נשאו על גופם שרשראות של רימונים וקליעי ספוג. אחרים עמדו עם נשקים שלופים. מאחוריהם היה תותח מים. מעל ראשנו חג מסוק, וצפלין משטרתי ריחף באוויר. כסף לדאוג לתעסוקה באום אל-פחם אין למדינת ישראל. בשביל להפחיד ולדכא את תושביה דווקא יש.
בהדרגה מגיעים למקום עוד ועוד אנשים. קבוצה של נטורי קרתא מגיעה עם דגלי פלסטין ושלטים מגיעה ומושכת תשומת לב רבה. הפגנה שקטה, עד שהתגלה בקהל מסתערב.
זה סיפק למשטרה את התירוץ לפוצץ את ההפגנה “הבלתי חוקית” לדברי מפקד המחוז. אז מה אם לא מדובר בהפגנה שדורשת רישיון, ושהשוטרים בשטח לא ענדו תגי זיהוי, עניין שהוא באמת בלתי חוקי.
עם חשיפת המסתערב נפתחו שערי הגהנום: גז מדמיע ורימוני הלם נורו על ידי המשטרה בכמויות עצומות. הירי בא בו זמנית משני כיוונים, כך שגם מי שרק רצה לברוח מהמקום זכה לכמויות נדיבות של גז. לאחר שברחנו מהגז החלו להתגלות ממדי הנזק. בפינה אחת היו שתי צעירות שסבלו קשות משאיפת הגז. בפינה אחרת התמוטט גבר מבוגר. אדם נוסף נפגע מכדור בבטנו. עוד בחור נלקח למעצר כשהוא שותת דם מראשו. התקשורת הישראלית כמובן לא טרחה לדווח על המפגינים הפצועים (למעט חברי הכנסת עפו אגברייה וחנין זועבי), או אפילו לציין את מספרם (15, לפי אלג’זירה).
אנחנו מוצאים מקום בטוח לעמוד בו וחושבים מה לעשות. מדי פעם נשמעים מלמעלה קולות ירי של רימוני הלם וגז מדמיע, שאליהם מצטרף מדי פעם גם כדור גומי. כאשר אנחנו חוזרים לרחוב בו התקיימה ההפגנה הוא נראה כמו שדה קרב, עם שאריות רימונים וקליעים. מרחוק אנו מבחינים בענן עצום שhttp://www.justjlm.org/620ל גז מדמיע מתמר במקום בו נמשך הקרב.
לבסוף הכול נגמר, לעת עתה. בדרך הביתה אנחנו שומעים את הדיווח ברדיו. כתבת קול ישראל, אורלי אלקלעי, אומרת:
“המפגינים, סליחה, המתפרעים”.
שלוש מילים שאומרות הכל.
יום רביעי, שעת בוקר כבר לא כל כך מוקדמת, אנחנו מטפסים בארבע מכוניות לאורכה של אום אל פאחם. אני שונאת לנהוג באום אל פאחם, אני מסבירה ליושבים ברכב, שילוב בין נהיגת שטח, לונה-פארק ומערב פרוע, תוצאה של טופוגרפיה והעדר השקעה בתשתיות.
באנו להפגין סולידריות עם תושבי אום אל פאחם למול הפגנת הכוח הפרובוקטיבית של מרזל, בן גביר וצאן מרעיתם. אני מתייצבת היום לא רק מתוך מחויבות למאבק פוליטי משותף. אום אל פאחם בשנתיים האחרונות הפכה לי בית מחקרי, ו”תושבי אום אל פאחם” הם לא גוף אמורפי, אלא שמות, פנים, אנשים שהקדישו לי מזמנם וחלקו איתו את תובנותיהם. המושג סולידריות מקבל משמעות הרבה יותר קונקרטית מבחינתי היום.
באזור בו החנינו וברחוב ליד ישנן קבוצות של שבאבניקים. אנחנו תוהים האם זה סימן ל”בלאגן” הקרב ובא. אולם מאה-מאתים מטרים הלאה, למול כוחות המשטרה, ההרכב משתנה. מלבד מספר פעילי שמאל וקבוצה של נטורי קרתא, ניתן למצוא בעיקר אנשים מבוגרים, מיושבים. גם הצעירים יותר שביניהם אינם רעולי פנים, וכל אימת שהם מנסים אפילו להתחיל בקריאת קריאות הם מהוסים ע”י המבוגרים. ח”כ עפי אגברייה ואחרים מסבירים לנו שישנה החלטה לשמור על מחאה כמה שיותר שקטה ולא להיגרר לפרובוקציה של הימין, לכן גם לא הכריזו הפעם על שביתה כללית. אבל מולנו ניצב כוח משטרה רב, לא פרופורציונאלי לכמות האנשים הנוכחים במקום או להרכב האנושי.
קשה להישאר אדיש למול ים של לובשי מדים שחורים, עטויי מגנים, חלקם רעולי פנים, ובעיקר מחומשים בנשק, סליחה, אמצעים לפיזור הפגנות, מכף רגל ועד ראש. בגוף עוברת תחושת צמרמורת. שרון, אסתר, ואני מתמקמות בשורה הראשונה מול כוחות הימ”מ, במרחק נגיעה מהשורה הראשונה של הכוחות. עוברת לי בראש עוד מחשבה נאיבית, שאם תהיה התלהטות, אולי יהיה משהו “מרגיע” בנוכחות שלי בחזית מול המשטרה. אבל בינתיים, בכל מקרה, שקט, ואנחנו עסוקות בעיקר בלקשקש, לעשן, לתקוע מבטים חזרה לימ”מניקים שספק מנסים לקרוא את הכיתוב על החולצות ספק תוקעים מבטים לא ראויים, ובלתהות האם השקט יישמר, האם העובדה שבשורה הראשונה של השוטרים ניצבים בעיקר קצינים היא סימן לרצון של המשטרה גם לשמור על רגיעה.
אולם ככל שהשקט גובר והזמן עובר, כך מתרבים כוחות המשטרה, נוספים פרשים, וזרנוקית או בואשית (יש חילוקי דעות), ובעיקר ניכר כי גוברת דריכות כוחות המשטרה. הם מהדקים שורות, מדי פעם מרימים מגנים, וכמו נחיל של נמלים, מתפשטים שמאלה וימינה וכבר לא עומדים רק מולנו אלא מקיפים אותנו משלושה צדדים, ומתפשטים לגבעות שליד, לצידי הבתים.
אני תוהה האם הדריכות הזו מסמנת שצעדת הימין הגיעה, מנסה להתמתח ולראות מבין ים לובשי השחורים. מאחור מצד ימין נשמע כאילו יש התרחשות. מאוחר יותר יסתבר כי אנשי המקום זיהו מסתערב, שניסה להלהיט את הרוחות, ודרשו ממנו להזדהות.
ואז זה מתחיל.
גז, הלם, כדורי ספוג נורים לכל עבר, צללי פיצוץ ושריקת הרימונים באוויר. אני זוכרת בעיקר את ההלם. לפני שאני פותחת בריצה אני שומעת את שרון לידי צועקת, ספק לעצמה ספק לשוטרים “אבל למה? לא קרה כלום!”. אני לא למודת גז, אבל אני לא צריכה את הניסיון המוקדם הזה או את ניסיונם של אחרים על מנת להבין שנורת כאן כמות חסרת תקדים. אני רצה. משהו פוגע בי בקרסול, הסימן העגול הכמעט מושלם שהוא מותיר כנראה מלמד שזה כדור ספוג. עוד כמה צעדים ומשהו פוגע בי גם בקרסול השמאלי, בצד האחורי שלו, ותוך כדי הריצה שוקעת התובנה, שעל מנת לפגוע בי בזוית זו, משהו כיוון אלי מאחור, מהגב. אין לאן לברוח, גז, הלם וספוג מכל עבר, מאחורה, מימין ומשמאל, גשם של עצמים מתעופפים באוויר, רודף אותנו לכל מקום ועכשיו (רק עכשיו!) גם מתווספות האבנים.
ישנה הפוגה קטנה. אני חוצה בריצה את הרחוב לצד השני במטרה לנסות להיכנס לאחד הרחובות הפנימיים. שוטר מכוון אלי נשק וצועק עלי ללכת מפה, אני משיבה לו “מה נראה לך שאני עושה?”, וחוברת לגיל ולשרון. מתחיל מטח נוסף. בזווית העין אני רואה בית שהקומה הראשונה שלו חצי בנויה. אנחנו רצים לתפוס מחסה בתוך המבנה, גז בריאות וידיים מעל הראש, מגנות פני עצמים מתעופפים. נכנסים למבנה החצי בנוי, אבל רימון גז רודף אחרינו ומתפוצץ ממש לידי. האפקט של הגז בתוך מבנה חצי סגור רק חזק יותר, ואני צריכה להזכיר לעצמי שאני לא באמת נחנקת. האלכוהול שמרחתי לא ממש עוזר, ואולי זה מכיוון שלא ממש הייתה שהות למרוח אותו מראש. חוצים את הרחוב שוב, ומבין הדמעות אני קולטת בזוית העין שוטר נוסף המכוון עלי נשק, אני צועקת לו שאני הולכת מפה ושיוריד את הנשק, הוא מספיק קרוב בשביל לשמוע, ותודה לאל גם להוריד את הנשק. רצים לתוך הרחוב ומישהו דוחף לי בצל ליד, אדי הבצל עושים את העבודה, ואני מתחילה להרגיש הקלה. ממשיכים לעומק הרחוב. מחכים, ברקע פיצוצים ותמרות עשן, מדי פעם חבורת צעירים רצה פנימה ובעקבותיהם דולקים כוחות המשטרה ואנחנו רצים עוד לעומק הרחוב.
צילום: Rami Za
בתום שעה נראה כי שכחו הרוחות. חוזרים לנקודת ההתחלה, כוחות המשטרה נעלמו כלא היו, על הקרקע שטיח של תרמילים, קלעי ספוג ושרידי רימוני הלם. מתכנסים ליד המכולת השכונתית. מבטי הכרה, לחיצות ידיים, חיוכים של שורדי קרב משותף. גם זו דרך ליצירת סולידריות.
בדרך חזרה לבועה התל-אביבית חלקי הפאזל של היום הזה מצטרפים לכדי תמונה מדאיגה. התובנה שהמשטרה פעלה ליצור אסקלציה של המצב שוקעת, וההסבר כי אולי היה כאן לא יותר ולא פחות מאשר ניסיון לתרגל ב”חי” השתלטות על מחאה ברחוב הערבי, בהמשך “לתרגיל הטרנספר” לפני כחודש, נראה לי הגיוני מרגע לרגע.
בס"ד
אני צריכה ידיעות תקשורתיות שמוכח בברור שהם שקר.
ולא רק לעיניים של מתנחלים, אלא כל אדם יראה שהם לא נכונות והעובדות היו מסולפות מיסודן..
להוכחה שהתקשורת לא צודקת מלא פעמים..
זורקים קאסמים על שכם או משהו כזה מטומטם .
http://tbk.mako.co.il/article/247994
משפחת שמח, שיש ברשותה דירה בפסגת זאב, מתכוונת בשעות הימים הקרובים למכור את דירת הקרקע שלהם ברחוב חיל האוויר, לערבים!. פרטיהם של משפחת שמח: ראובן ואוולין שמח, מספר טלפון בבית: 02-5834133
מבדיקה ראשונית, יתכן שהבת שלהם (מנדי) היא שעומדת מאחוריי המהלך החמור
הזה,
השכנים שגרים בשכונה ניסו לשוחח עם בני הזוג המבוגרים (בשנות ה-70
לחייהם), התגובה של בני הזוג שמח הייתה, הזמנת משטרה והגשת תלונה על השכנים.
כנראה שמספר הנייד של הבת הוא: 054-5660063 ,{הבת תושבת רמת גן}.
בבניין מתגוררות 8 משפחות, 6 דתיות ו2 שומרות מסורת.
קחו חלק בניסיון לשכנע את בני הזוג לחזור בהם מכוונתם, אף אם הם חתמו,
ניתן לבטל את החוזה ולשלם קנס, אולי נוכל לסייע להם בזאת (אולי!!!).
*ראובן הינו איש מסורתי הדוק, מתפלל מדי יום בבית כנסת.
הרקע- היו בני זוג דתיים צעירים שכמעט וקנו מהם את הדירה , אולם התקשו בהשגת
המשכנתא,
הבת שלהם לחצה אותם למכור ולעבור לידה לגוש דן...
התוצאה.או שנחתם חוזה או שקרוב מאד לחתימה.
(ראובן שמח אמר לאחד משכניו אתמול, שהבת מנדי קיבלה מהם יפוי כוח לחתום עבורם)
ומי הרב של פיסגת זאב? אולי הגרעין התורני שם יכול לעזור?
מוסד אחד נמצא ברמת מגרון, אחד במצפה אביחי, אחד במעוז אסתר, אחד בשבות עמי, ויש עוד...
ישיבת 'אור וישועה' בחיפה בראשות הרה"ג אליהו זייני שליט"א.
יושבים בתוך העם (חיפה) למען התורה והארץ.
- - - - - -
מתעניינים ניתן לפנות אליי במסר"ש (לומד שם).
אלו ישיבות ביהודה ושומרון שגם שמות דגש על הבנייה בא"י...
או לפחות על הערך שלה!
בהצלחה גדולה!
בע"ה יתברך
ויכוח בישיבתנו הקדושה, מי שמכונה ''הלל הזקן'' חייל הלח"י היה תמני או אשכנזי?(=
להביא מקורות והסמכתות לעניין.
בתחילת הספר "אלנקם" של עזרא יכין כתוב רשימת בעלי הכינויים: כתוב- הלל הזקן=אברהם קראוני(שם תימני).
עמוד 61 ב"אלנקם".
פיסקה שלישית: "...הלל, בעל משפחה מטופל בילדים, היה יהודי מיוצאי תימן ששימש שמש בבית הכנסת..."
אם אני לא אדע...
כמה זמן לא הייתי!!
http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/304622
שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, נעם סולברג, הורה לעצור עד תום ההליכים את מוחמד שרף, צעיר בן 21 החשוד בידוי אבנים על רכבו של יו"ר עמותת אלעד, דוד בארי, בעת שנסע יחד עם בנו ברכבם בכפר השילוח.
"המשיב מסוכן, וגם הזירה שמדובר בה – סילוואן – מסוכנת למדי לעת הזאת. שוּמה בנסיבות העניין, המקום, הזמן והאיש, להסיג את האינטרסים האינדיבידואליים של המשיב, ולהעדיף על פניהם את בטחון הציבור", קבע השופט.
נועם סולברג זה שהכניס למעצר בית(נוער מ"ב)עם אזיק אלקטרוני בת מרמת מגרון.
בעזרתה' יתברך!=]
בעז"ה מחר בשעה 18:30 יתקיים שיעור
לנשים ונערות ברמת מגרון
מפי הרב עוזיהו שרבף
בואו בהמוניכן!
אתה יכול לדבר עם הרב עוזי ולנסות לארגן לו שיעור לבנים...(אגב אני ישמח להשתתף).
כי לפה זה לא קשור
אבל דווקא קבר יוסף קשור לפה ועוד איך..
יש הסעות כרגיל מרחלים?
מילא היית אומרת שזה כניסה לא חוקית, אבל זו כניסה חוקית שרק מחלישה שם את האחיזה
אלא מחזק.
אם הכניסות היו בלי אישור [ויש כאלה הרבה, פשוט אפחד לא שומע עליהם]-אז המושג "קבר יוסף" לא היה עולה למודעות של אנשים. אולי לכמה חבר'ה מיו"ש, לא יותר.
אבל כשהכניסה עם אישור- מגיעים אנשים מכל הארץ, אפילו עירוניסטים צפונבונים מפ"ת, רחובות, רעננה כפר סבא, וכו וכו, ומתחיל להיות גיבוי כלשהוא לעניין הפקרת הקבר. אנשים קולטים מה הולך פה.
ולכן אני לא מזלזלת בכניסות מאושרות- כי רע הם לא עושות. נכון שזה לא אידיאל בכלל, אבל לפחות יותר ויותר אנשים נחשפים לקבר ב"ה וזה מחזק את האחיזה.
א. כבר הרבה זמן שהכניסות הלא מאושרות נחלשות עד פסקו (היו כאלה הרב)
ב. המושג "קבר יוסף", התחיל לעלות למודעות של אנשים בערך לפני שנה כשהתחילו לדבר על המושג "שכם" - ולצעוד בצעדות משכם ליריחו, להיכנס ללא אישור ולהתחיל הכנות לשיפוצים (דברים שנעשו כולם)
ג.הכניסות בקבר יוסף עושות רע משתי סיבות:
1."המקל והגזר"[ע"ע]- מי שמכיר איך הצבא עובד [בסגנון חברה לייצור שקט מסחרי]-מישהו לוחץ על נקודה מסויימת, ניתן לו קצת, והוא ישתוק (לדוג' הגברת הכניסות המאושרות מאז החלה פעילות בלתי מתואמת בנושא הקבר, לדוג' שיפוץ הקבר)
2.המגמה הכללית שלנו היא כל א"י ישראל, וברגע שנתפשים על קבר יוסף-נכנס פה נגיעות של "קברי צדיקים/יידישקייט"-דבר שפוגע מאוד בהצהרת הכוונות ובהסברה. קבר יוסף הייתה עוגן מעשי מעולה לפעילות באיזור שכם, העוגן הזה כבר מיצה והוכיך את עצמו (עלה על סדר היום הציבורי מעל ומעבר), אי מעבר הלאה לעוגן אחר-יהפוך אותנו לוועדה לשמירת המקומות הקדושים-וזה לא מה שאנחנו.
אתה חי בסרט שרק בשנה האחרונה עלתה המודעות שליוסף ועוד בגלל שכם-יריחו
קצת פחות משוחדות לא יזיק.
נכון שהנכניסות המאושרות זה כמו עצם לכלב. אבל מה שהוא/היא צודק/ת שזה העלה את המודעות.
אתה חושב שבגלל שכם יריחו חרדים(למשל) נהיו מודעים לקבר יוסף?-טעות.
אלא בגלל שהם גם התחילו לארגן אוטובוסים לכניסות...
לא מצדיק את המאושרות אבל טענה נכונה.
הנושא לפני שנה לא דובר כמעט.
אצל החרדים זה באמת לא קשור לפעילות, הם באים בגלל קברי צדיקים, ואם הם באים יותר זה כי יש יותר כניסות.
על הכניסות לקבר יוסף- מתי וכו' ?
אני כל פעם רוצה לבוא אבל לא יודעת מספיק זמן מראש..
זה מהרגע להרגע
בכ"מ פעם היה איזה אימייל, אבל נראלי דרכי ההרשמה השתנו.
תנסי בכ"ז- shechem1@gmail.com ואם למישו יש אימייל או משו אחר שיגיד..
פעם יצאתי מתפוח, אבל זה היה ממזמן. אני ממש חולמת להיות שם שוב ואני חייבת פרטים.
לזיכוי הרבים, אנא העבירו מייל זה לחבריכם ותצרפו אותם לרשימה.
לתשומת לבכם: אין במיילים אלו משום תמיכה ועידוד כניסה לקברי צדיקים בשומרון באישור הצבא.
כל הדרכים פתוחות וכשרות. כל יום, כל היום. איש הישר בעיניו יעשה.
כל הישועות!
--
הועד למען יוסף הצדיק -- מרכז המידע לקברי צדיקים בשומרון
לקבלת עדכונים על כניסות מאורגנות: shechem2@gmail.com
מוקד הישועות: 052/8161003
כל הכבוד לכל הנאבקים על הארץ! שכוייח ענק!!!!
היו שם בנים לא???!!
ואם כל הכבוד שהוזהרנו....
איפה הצניעות???
ישר כח על המאבק והכל זה ממש חשוב!!
אבל...כל ההעניין עם הבנות אני לא אוהבת...זה כל כך לא צנוע!!
איפה הבנים???
בס"ד בר"ה
וואי ה' רוצה שככה יסמניקים חולי רוח יגעו בבנות?
אוף אני לא שלמה עם זה...
בס"ד בר"ה
הבנים עושים הרבה.. וחוטפים על הראש טוב..
וכל בת תעשה מה שהיא מרגישה עם עצמה תיהיה אחת שתרגיש שזה מה שה' רוצה ממנה ותיהיה אחת שתרגיש חוסר צניעות.. זה כל אחת והרגש שלה..
כל אחד ואחת שמגיע לשם הוא צ-ד-י-ק! רק לשבת על גג ולראות אותם עולים ובאים לעלות עלייך.. זה פחד מוות!!!
קיצור כולם צדיקים!!!!
לא מבין מה הסיפור כאן? זו גבורה ?
אם אלו היו שמאלנים או ערבים זה היה נגמר בהרוגים.
תתחפשו פעם לשמאלנים ותבואו לבילעין, תראו מה זה גבורה. ( האמת היא שאתם גם סתם יכולים לנסוע בלילה ברכב וגלות מהר מאוד שמשטרת ישראל ביתנו היא לא בדיוק חובבת שמלאנים ).
ואם אתם ממש אמיצים, תתחפשו לערבים ותראו מה קורה. לא בטוח שתזכו לחיות את סוף המצב.
ואם כבר צניעות, תחשבו מה עובר על פעילות שמאל במעצר.
שוטרים וחיילים לאומנים מטרידים אותם מינית כמו חיות. כל הרשת מלאה בדיווחים של בנות שעברו את זה.
הלוואי וגם אני הייתי שייך לזרם ששוטרים נחמדים מלווים אותי החוצה.
הלוואי וגם אני יכולתי לשחק איתכם את המשחק הנחמד הזה.
לא נורא, יש כאלה במשפחות הכי טובות.
[התגובה מופנית ל"נטע רביד"]
ערבים הם אוייב- אז צריך להרוג!
ואם שמאלנים משתפים פעולה עם ערבים, טוב מאוד שמתעללים בהם!
אנחנו לא מחפשים כמה שיותר אקשן!
אנחנו נלחמים על ערכים קדושים!!
אז אין לנו שום עניין להתחפש לאנרכיסטים ולבוא לבילעין! משועממים!!
נראה לי שמה שמפריד בינכם לבין השמאלנים הוא לא רק סט ערכים, אלא גם אומץ.
להיות שמאלני זה לסכן את החיים שלך מול חיילים לאומנים ונטולי השכלה.
להיות מתנחל גבעות זה צחוקים עם שוטרים נחמדים שמורידים אותך בעדינות מהגג.
מצטער שאני הורס לכם את המסיבת הגבורה המקומית. אבל כדאי שתחזרו לפורפורציות, זה מסיבת תה של ילדים.
אף אחד לא נהרג, לא ירו באף אחד, ואפילו אין פצועים. אף אחד חוץ ממכם במדינה לא זוכה ליחס כזה.