שרשור חדש
ערבי שירה ברבים.חני.

ב"ה

 

אני הולכת לתומי ברחוב ורואה מודעה: "ערבי שירה ברבים"

אך לאור המצב הבטחוני של היום קראתי את זה כך: עָרַבִי שֶיָרַה ברבים.

(הניקוד לא לפני כלל בגד כפת וכ' וכ'.. סורי )

חח..הבעטליר החמישי

ואח שלי פעם אחרי חתונה אחת ראה שלט למסעדה "החל בסנדוויץ' וכלה (בצירה, יע'ני תסיים) בגריל". והוא חשב כלה(בקמץ, של חתונה...)

הגההמ. שלום

זה קורה כאשר החתן אשכנזי והכלה ספרדיה

הוא אוכל סנדוויץ'

והיא אוכלת מהגריל (מנג"ל בלעז)

 

ולפ"ז נראה שהיה כתוב במקור "הח' בסנדוויץ'" והיינו החתן ולא כמו שפתחו בשלט "החל" ונתעלם מהם הלכה פשוטה שאין בסנדויץ' שום "חלות" (כלוייס בטורקית מצויה) ובפרט כאשר עושים לידו מנגל

בטח רצית לשאולחאכ סוכן שב"כ

מה דינו של ערבי זה שאם לא כן למה העלית נושא זה

דין הערבי שירה ברבים-~בממוצע~

לענ"ד, פסק הדין תלוי בחומרת המעשה-

מאידך, מובן שלו ירה ערבי נלוז וחסר השכלה זה על יהודים חסרי יש"ע- הרי שדינו כדין השיר הידוע שכולנו מזמרים ביוה"כ: "סקילה שריפה הרג וחנק"

ומחד, ייתכן שאותו קרימינולוג, אינו אלא הג'ובניק המקדים את משיח צדקינו, והוא ירה בערבים רבים, כש"ץ לעזור לנו למצוא עוד מקום לעצמינו.  ואז, ללא ספק- נשאיר אותו, ויש לו חלק טוב לעולה"ז. ושירבו כמותו בישמעל!

אמנם יש לחלוק..ארי צלוב

כי הרי אם זה המשמעות הכביכול נורמאלית של המשפט אז זה עוד יותר חמור!!
מה יותר מעצבן ומציק מאשר קבוצה גדולה של אנשים חסרי קשר ששרה בטונים גבוהים וצורמים??

מה עוד שלקבוצה זאת לא יספיק השיר המפורסם כי הרי לאחר כשנה יעשו טקס הנקרא
אזכרה ואז ישירו גם שם שירים..
ולכן מאיפה שלא יסתכלו על זה זה מעשה ממש חמור שאין אנו יכולים לדון בו!!

ערבים זה סבבא...3>טליהאחרונה

אל תלחצו ..

ערבים זה סבבא כי בבקרים אני לומדת..

 

 

ויש גם ...

אני שונאת ערבים! בגלל שמחשיך ונהיה קריר...

 

 

ויש גם...

מתגייסים יקרים !

אתם הולכים עכשיו להרוג ערבים...

תחשבו עליהים יש להם אבא ואמא.. אחים אחיות וכו'..

תתחשבו בהם ...

תהרגו גם אותם!!!

אוקי חברי הפורום היקר הנה משימה..L ענק

יש משפט שאומר "לכעוס פרושו להעניש את עצמך על טעויות של אחרים"

סבבה?

ואני מנסה להמשיך אותו משהו בסגנון של

"לשנוא פרושו...

להעניש את עצמך בגלל חולשות של אחריםגעש
או להעניש אחרים בגלל חולשות של עצמךגעש
ייתכן שאפשר לנסח את זה אותו דבראבגדהאחרונה

כי כעס הוא במידה מסוימת שנאה ממוקדת-היינו על מעשה ולא על האדם

או מה שMP123 אמר על חולשות כי גם זה דבר כללי

מותר לאכול בשר בטיפת חלב?אנונימי (פותח)

סטייק.

לא הבנתי..שיראל.
כמדומני שאם מדובר בסטייקאיזה טוב ה'!!!!

אז הטיפת חלב בטלה בששים.

 

אולם בטיפת חלב יש לחשוש שמא תפיל אשה מריח הבשר וחמירא סכנתא מאיסורא וד"ל

תלוי מה ההמלצות העדכניות של משרד הבריאות+mp8

וכידוע- לא דמיא מחקרא למחקרא,

ובשעתא חדא- אתהפכא דהמלצתא.

 (ובשעת הדחק- יאכיל שלא למול עיני האחות שבדיוק קוראת את ההנחיות החדשות של מותר ואסור לתת לתינוק....)

לענ"דמ. שלום

אם הסטייק צריך לעבור חיסון - פשיטא שמותר

 

אך החידוש שיש כאן הוא שאם יש לו חום בלילה - זה תופעה רגילה וזה יעבור תוך יום - יומיים

והרי התשובה תמונה בתוך גוף השאלה!..ארי צלוב

הרי אבותינו הכירו את השפה הנאורה הלא היא השפה הלטינית ואם שאלתם את עצמכם איך אומרים בלטינית סטייק
אז זה קארו!! ולכן אם שאלת האם מותר לאכול ובגוף השאלה רשמת קארו אז פשוט מעיינים בשו"ע ושם כתוב אם נותן טעם אסור לא נותן טעם בטל בשישים והרי בגלל הזריקות שם אין בבשר שום טעם אז זה בטל בשישים וללא שום ספק אין שום בעיה

רק אם גם הסטייק היה בטיפת חלב בצעירותו..הרהוראחרונה
פתיחת קונטרסהרב אמזלג

לציבור לומדי התורה ועוסקיה שלום וברכה.!

 

חב אני את שלמי תודותי בראש ובראשונה לבורא עולם שהביאני עד הלום, וכן לכל העוסקים במלאכת הקודש, אשר סייעוני להגיע לדרגת סגן מנהל מעבדת בניית מחשבים בחברה ידועה ומפורסמת אי שם.

 

תפקידי בחברה מסתכם בפן הרוחני והתורני, והנני אחראי על פרוייקטים תורניים גדולים ועצומים, מלבד הפן הניהולי-סמכותי.

 

ובאירוע חגיגי זה, הריני לבשר לכם בהתרגשות עצומה על פתיחת קונטרס ליום העצמאות אשר בו יתדיינו בחורים חריפים ולמדנים בעסקי מדינתינו הקטנה והמתגבשת.

 

החותם בברכה ובהתרגשות גדולה

 

הרב יוסי אמזלג(זעליג)

 

ראש ישיבת אור טובע, וסגן מנהל מעבדת בניות מחשבים(ח"פ)

בדבר שמו של היום הגדול והמוהלל הזהybs
הנה מצאתי בספרם של גדולי סאטמר אשר קראו ליום נורא ונשגב זה יום העצמות
מקורו של המנהג הוא ככל הנראה שאותם גאוני עולם השייכים לקבוצה הקדושה אשר כל המעלה את שמם הקדוש(סאטמר) יחוש חיל ורעדה בכל גופו.....הינם קובצה אשר החימרו וקידשו את יום זה בצורה עצומה עד כדי כך שהשוו אותו (ע"י סודות קבלה היודעים רק להם ולי....) לחג הפסח הקדוש ועשו גזרה שווה שגם בחג זה אסור לשבור שום עצם מהבשר של העגל ששוחטים למנגל לכן החליטו על מנת לפאר את שמו של חג זה לשנות את שמו ל"חג העצמות..."
"חג גדול למנגלים"אלעד
יום זה חג גדול הוא לנו. יום אשר בו המוני בית ישראל. מי מלאכתו בעיר ומי
מלאכתו בשדה, יוצאים לשווקים ולרחובות, ועם נשיהם בניהם בנותיהם וכל אשר
להם אוכלים לשובע עופות בקר וצאן קודשים.
יום בו אין ולא יהודי אחד שימצא צופה במכשיר השחור הקטן שבסלון, מאזין
לרכילויות ברדיו או גולש באינטרנט המסוכן והחלקלק.
יום בו חלף עשן הסגריות הממאיר עולים באפינו ניחוחות צלי ברוטבי סויה וצ'ילי.
יום בו עם ישראל דששן ושבע. איש תחת גפנו ותחת תאנתו, וירושלים תשכון לבטח.
שנזכה ליום עצמות מלא בשר. וכן יהיר רצון ונאמר בתיאבון
עצמאות במקורותהרב אמזלג
שלום לציבור הקדוש.

ראיתי לנכון להוסיף האי מאמר לזיכוי הרבים.
ידוע הסיפור המופלא בבראית על דבר הריגתו של קין ע"י למך. ונראה כי הדבר דגרם לרב למך לעשות האי מעשה ולהרוג את קין, אשר ההורג אותו יוקם שבעתים, הינו נכדו תובל קין, אשר כיוון. אותו.

מה היו מניעיו של תובל קין?

אם נרד לסוף דעת הכתוב נלענ"ד דתובל קין עשה זאת בגילוי עצמאות חד פעמי שנבע ככל הנראה מגילו או ממניעים אחרים אשר אינם ידועים, וזהו גילוי העצמאות הראשון.

וא"ת והרי קין והבל אחזו בעצמאותן ו במקצועותיהם השונים מכל וכל?!

וי"ל דקין והבל אמנם עשו את מעשיהם בעצמאות אך לא התגלה לנו גילוי המעשה הראשון של עצמאותם, אלא שיא פריחתם ושגשוגם הכלכלי אשר נגדע בטרם עת באסון הנורא אשר פקדם.

ואכתי קשה, דקין בנה עיר על שם בנו חנוך וזהו גילוי עצמאות נוסף אשר נכתב לפני הריגתו של קין.

ועכשיו זכיתי להבין דברי רבותי הגדולים- אין מוקדם ומאוחר בתורה.

אך התקיף תשובה זו הר"ך- וכי איכא מצב דלמרות דאין מוקדם ומאוחר בתורה- נעשה מעשה עצמאותו הראשון של תובל קין(הריגת קין) לפני דבנה קין עיר, והרי לאחר הריגתו היאך יוכל לנות עיר?

וי"ל דמעשים אלו קרו לפני סילוקם מגן עדן דהתם לא נודע דבר המוות בארץ וכל המת- וחיה.

יה"ר דנזכה לתחיית המתים במהרה בימינו

הרב יוסי אמזלג(זעליג)

ראש ישיבת אור טובע
אאין עליך זליעג. אין עליך..אלעד
לרב אלעד!הרב אמזלג
בקשר להודעתך על חג המנגלים ראיתי לנכון לתקנך, בשורה:"יום בו אין ולו יהודי אחד שימצא צופה במכשיר הקטן שבסלון", ונלענ"ד דההיפך הוא הנכון דאז מתרבים המוני בית ישראל למופע יום העצמאות בקופסה השחורה ללולינות, זיקוקים וכו', ויש לציין דהמופע הגדול בערב, אך ידוע ברבים ומקובל כי ערב היינו בוקר שהא':ויהי ערב ויהי בוקר יום..."

החותם לכוד התורה,

הרב יוסי אמזלג(זעליג)

ראש ישיבת אור טובע
קושיא על גברי כמהור"רybs
תמה אני על כבוד כיצד מרשה לעצמו להקראות רב אם אינו יודע ולו מעט בטיכנוליגיה של ימינו האיך יוכל לפסוק
ושמה יגיד לי כבודו שהטיכנוליגיה היא רחוק מהותרה כרחוק מזרח ממערב הענה לך שמה לעשות אבל צריך להתאים את עצמנו לזמן שבו אנו חיים ולא להתעלם אחרת אולי גם יפסוק רבנו כהאי רב שפסק שאין איסור להדליק גפרור ביום כי את לא מבעיר אש אלא "רק משחחר" את האש שהיתה בתוך הגפרור אי לכך יאה לכל מן דחקשה ליה נפשא בתואר רב לדעת טיפה מהטיכנוליגיה לכך תמה אני על כבודו כיצד כתב:במכשיר הקטן שבסלון
האיך יעז לקרוא לקיר שלם בסלון מכשיר קטן זה הרי מכשי[ל]ר גדול מגדול!!!!!!!!!!!!
ותמה אני יותר על כבוד מורנו ועטרת ראשנו ראש ישיבתנו הגדולה ומהוללה "אור טובע" כיצד לא העיר לכבודו על הדבר
הקורא לך מראש הצוקים לשוב וללמוד מחדש את נפלאות הבורא הנקראות טכנוליגיה מתקדמת
דברי*ybs
קצת כבוד לרבנים בחור צעיראלעד
"העיקר חסר מן הספר"-לא שכנעת אותיybs
למה אתה העיקר?   אלעד
העיקר הוא להסביר לי מהיכן לקחתybs
דבר מהוות זה ולהאשים אותי שאני ח"ו מזלזל בכבוד קדושתכם שליט"א
למקשן הקטןהרב אמזלג
כתבתי בלשונו של הכותב שעליו הקשיתי, ודע לך שאני בקיא מאד בכל רזי ומכמני התקשורת

בכבוד

הרב יוסי אמזלג(זעליג)

ראש ישיבת אור טובע
כולי פצוע ונעלב, ובאתי להגן על כבוד אאמו"ר שליט"אמ.מ.י.ר
הכיצד אפשר לחלוק על אבי מורי הגאון שליט"א?
הכיצד אפרוחים מעיזים לחלוק על גדול דורינו?
ועוד בלשון "תמה אני"? צריך ענווה, לומר - "ואני בעניי לא הצלחתי להבין את דעת ורוח קדשו".

קודם כל, מתחילה - הכיצד קורא אתה למכשיר הקדוש הנ"ל כ"מכשיל"? הרי סוף סוף תלוי הדבר באדם עצמו. גם לו ילך ברחוב, יכול הוא לילך למקום בושת ותועבה ויכול הוא לילך למקום תורה ובית הועד של ת"ח.
וכן הוא בטלוויזיה, ובמחשב, שהדבר בשליטתו. ויש גם ערוצי קודש בטלוויזיה הקדושה שלנו.

ובנוסף, לא הבין כלל את דברי קדשו של אאמו"ר. לאחר שיחזור על כל הש"ס עם טור ושו"ע ארבע מאות פעמים לפחות, אז נדבר בע"ה.

החותם בדמע ובכאב, מ.מ.יר בן אאמו"ר הגאון רבנו יוסף אמזלג שליט"א, ראש הישיבה הקדושה אור טובע.
למ.מ.י.ראלעד
במחילה מכבוד הדרת גאונו הריני לחלוק עליו בעניין המכשיר השחור הנ"ל
ולהתריע בפני צבור הקוראים למנוע המכשלה ולחזק פרצות דורינו היתום..
"אין אפוטרופוס לעריות" אומרים חז"ל הקדושים, כך שבנוגע למה שאמר מר
שהדבר נתון בשליטתינו אין הדבר כן, יען כי עולם הרגש והדמיון מופעלים ע"י
השמיעה והראיה, ועין ולב שני סרסורי עבירה, וכבר נאמר עין רואה ולב חומד,
וליבא בעיינא תליא, ועוד.
וכיוון שקרבניטי המערכות אשר מפעילים את רשתות השידור וכו' לא אמונים על
תורתינו הקדו' וד"ל, ולא רק זאת אלא שמנסים בדרכים לא דרכים לפתות
ולהעביר מסרים מקוקלים, ועולה בידם, אשר על כן כל בעל נפש ירחיק אותו מזו
המארה ותבוא עליו ברכה.

כה דברי כאש,
זעיריא דמן חבריא
הק' אלעד
לכבוד הגאון שליט"א.מ.מ.י.ר
הריני חוזר בי ממה שכתבתי בעניין זה.
וכן חיזק את העניין ר' דוד בן גוריון, שלא הסכים להכניס למדינתנו הקדושה טלוויזיה, כיוון שראה את מה שקורה בחו"ל מהמכשיר השחור הנורא הנ"ל. ואם כן, אין כאן אפילו מקום לערעור.
הריני חוזר בי מכל וכל.

כאש באו דבריך בעצמותי,
הג' מ.מ.י.ר (ס"ט) בן לאאמו"ר מרן הגר"י אמזלג שליט"א
וכמו שאמרנו אנשי השחורגייטל רייזל
הקרואים בסלנג "חרדים".
"ריבוע שחור, לוחצים על כפתור ואסור להתסכל"..


מדינת ישראל במקורות.מאמין בן מאמין
כתיב "בשנת היובל תשובו איש אל אחוזתו" ראה ראיתי בספרים הקדושים שמפה רואים רמז להקמת המדינה הקדושה, שתשובו (בכתיב חסר) גימטריא תש"ח.
ועד כתוב בספה"ק ש'יום העצמאות' בגימאטריע 'אור אמיתי'. אך ראה ראיתי בספה"ט שכתב שיום העצמאות בגימטריה 'בטול תורה'. והזדעזתי נורא! דאיך אפשר להגיד על החג קדוש ונורא זה שהוא ביטול תורה וגם אם דבריו נכונים הרי ביטולה היא קיומה, ועוד דמעלים את הניצוצות מהמנגעל ועל ידי זה מתבטלים כל הקליפות. וראיתי להאדמו"ר בנימין זאב שכתב בספרו הקדוש והנעלה ה'גאולה השלמה' ש'ציוני' בגימעטריה 'המנהיג הגדול' ועוד ראיתי להאדמו"ר מגור להרב רבי דוד בן ‏‏גור(יון) ש'ציונות' בגימטריה 'אור וחשך'. וקצת תמהתי אני הקטן והשפל על דבריו איך אפשר להגיד על הציונות שיש בה צד של חושך, ותירץ לי שהחכם מכל אדם אמר יתרון האור מן החושך שהאור נובע מתוך חושך הגלות. וראיתי בשו"ת 'צניחת גאולתנו' שאין להגיד 'ויהי נעם' במוצ"ש שהרי זה שבוע שחל בו...
מאמין בן מאמין, זכית.מ.מ.י.ר
אאמו"ר מרן הגר"י אמזלג שליט"א כתב לי העני שהוא מסכים בפה מלא לדבריך. כנראה זכית שגדול התורה האדיר, ארש ישיבת אור טובע, יסכים לדבריך עקב אמונתך העזה. אשריך ואשרי חלקך.
וזו טובה עוד יותר.פלספנית
חדש ימינו כקדםחאכ סוכן שב"כ
^בהחלט.פלספנית
מיתוך הכנעה לר' המקובלפעמיים חי

באתי להזכיר הלכות שנשכחו איי שם...

ואני ראיתי בכמה מקומות שנוהגים היו ללכת למקום בירושלים ושמו גן סאקר (סאייעקר בלע"ז) ולעשות שם מעשה צליה..

וכך היו נוהגים "שש כנפיים לאחד שש כנפיים לאחד" והיו צולים לזכר פסוק זה כנפי תרנגולים. והזכירו לי מעשה אבות המדובר בפטיש (העמאאר בלע"ז) שהיו חובטים איש ברעו לזכר אותו המאורע. וגם מן הראוי הוא להקשיב לנערים בחידון התנ"כ באותו זמן נורא ואיום.

 

בהכנעה רבה פעמיים חי.

הנושא של חידון התנ"ך.אנונימי (פותח)

זה חידון אתה נח. בניגוד לחידונים אינדבודאולים שכל הצופים גם כן משתתפים.

"והבית ימלא עשן"מ. שלוםאחרונה

ואכמ"ל

שמפואנונימי (פותח)

אם כתוב על שמפו 'כשר לפסח פרווה' אני יכול לדייק מה'פרווה' שאפשר לשתות את השמפו?

אפשר אבל לא לרוח חכמים...אתיולה החתולה
רק אל תשכח לברך ברכה אחרונה...
אני לא ממליצה!!!
אם הוא כשר לפסח לא מומלץ...ר ע ו ת
להווי ידוע לך,סלים וארזה
ששמפו מכיל כימיקלים רעילים, ורוב הסיכויים הם שהברכה האחרונה תהיה לפני השתייה ולא אחריה.
זו בהחלט תהיה ברכה אחרונה....אנונימי (פותח)
לגאה!הרב אמזלג
ה' עמך!
א. משמך ניכרות שאלותיך חסרות הפשר, וכי לא למדוך רבותיך רעות ונסתרות על מידת הגאווה?!
ב. והרי תוית כזו יוצרת פרדוכס!??!?!?!
מן המילים כשר לפסח, ניתן לדייק כפסיקת מו"ר עטרת ראשנו הגד"ד, וכן עיין ירושלמי, דאין לאוכלו כלל מחמת צער, וכן מצוטטים דברי רב שסק בגמ' :"דאמ' רב שסק אמר ר' יובנן: אין יכילנא אנו לאכול בפסח דבר טפי ממצות, משום דשאר אוכלין אשר עליהן איכא כשרות לפסח- קא מצערא לי" ובתוס':"ע"כ פסק רבינו דם- דבימינו אין לאכול אוכלין הכשרים לפסח דנוח למזיקים וכשפים".ואיך מן המילה 'פרוו'ע' תוכל דייקא מינה דאיכא היתרא לשתות השמפו, והרי מאכל זה ראוי הוא למאכל כלב(וע"כ אסור הוא בבל יראה ובבל ימצא), ואין ראוי למאכל אדם.

בברכה

הרב יוסי אמזלג(זעליג)

ראש ישיבת אור טובע
וכי לומדים קל וחומר מפסח?!מ.מ.י.ר
בהקדם הדברים אפתח ואומר ששמו של השואל מעיד על שאיפות הקודש שלו. "ויגבה לבו בדרכי ה'"! הוא גאה להיות יהודי! הוא גאה להיות הבן של הקב"ה!

במחילה מכבוד של מרן הגר"י אמזלג שליט"א - אבל תורה היא וצריך אני ללמוד. ותמיהני על מר שלא עיין ומיהר לפסוק, והלא איכא גירסא אחרת ונכתב - (קא מצערא לי) תא"מ, ובס"א קא מחבבא לי". אם כן, ספק ראשון.
ועוד הרי זו מחלוקת תוספות-רמב"ח מפורשת! שלדעת התוספות הוא נוח למזיקים וכשפים, אבל הרמב"ח שהיה מגדולי הראשונים כידוע, כותב - "שכר גדול אית ליה לאוכל אוכלין מהודרין בפסח, שבכך מחבב עליו את החג". אם כן, ספק שני.
והרי ספק ספיקא! וספק ספיקא לקולא, וא"כ לכאורה נתיר לאכול את המאכל הנ"ל שכתוב עליו כשר פרוה!

גאה - לפי הנראה לענ"ד, מותר לך לשתות את המשקה הטעים הנקרא "שמפו", כל עוד לא ינזקו בני מעיך. ואם יש חשש שינזקו בני מעיך, וזה אינו ראוי אף למאכל רוטווילר (דשמא אין רבותא כל כך בפינצ'ר, דהא מפונק הוא) - אסור כיוון שכל ההיתר מהגמ' הנ"ל הוא כשמחבבא להו, ואי לא הכי יש לאסור.
ובהמשך לנ"ל -מ.מ.י.ר
שהרי זו הייתה הכותרת.
האם לומדים קל וחומר מכשר פרווה בפסח לשאר ימות השנה, שהרי לכאורה משמע מהגמ' הנ"ל דהוא דווקא לפסח??
אמנם!הרב אמזלג
אמנם! נכונים הם דבריך, אך מה דאמרה הגמ', זה כיוון שחביב עליו, אך השמפו הינו לא חביב ואף מצערא, וע"כ אין לשתות את השמו כל ועיקר.

הרב יוסי אמזלג(זעליג)

ראש ישיבת אור טובע ורב הפורום במיל.
יש לפרש~מאיר~
שהכתוב שם נכתב בלשון בדיחותא, ואין כוונתו "כשר לפסח, פרווה", אלא "כשר לפסח-פרווה"-אם בפסח אוכל אתה רק פרווה, רשאי אתה לשתותו. אך מכיוון ש"אין שמחה אלא בבשר ויין(פסחים ק"ט, חגיגה ח' ומו"ק ט')", ואיכא חובה קדושה לאכול בשר בחג, הרי שלא ייתכן פסח פרווה, ויש ללמוד מכך שלא תשתנו, פן יתקיים בך הכתוב "שתו ושכרו וקיו(לשון קיא)"(ירמיה כ"ה).

עוד יש לאמר, שייתכן והכוונה היא "כשר לפסח, פרווה", אלא שהו"ו מנוקדת בקמץ ולא בסגול כסברת רבים, והכוונה היא שכשר השמפו לפסח להשתמש בו לחפיפת פרוות כלבך, וכל הראוי למאכל/חפיפת כלב ראוי גם לאדם, ויש ללמוד שמותר השימוש בו.

ואשמח אם יקום מי מרבני הפורום ויכריע לאחת ממצוותי, חוקותי, תורותי ודבריי הישרים.
לומשנה מה יקרה- שיהיה לרוויה...שירושקי
הכרעה הלכתיתהרב אמזלג
לכבוד ה"ה הנכבד מר מאיר נ"י!
נתכבדתי לענות לספיקותיך, ולהכריע בנושא, למען יראו וייראו, וידעו את מצוות ה', חוקותיו ותורותיו.

נלענ"ד דהספק הראשון נראה יותר, כיוון דמסתמך על מקורותיו, ואיכא טפי אתרי דאיכא הני מילי בתלמוד.
וכן ראוי היית להוסיף את הפס':" ...ויין ישמח לבב אנוש", ונלענ"ד דאיכא היקשא בשר ליין, מה באם טעם השמפו משמח כטעם הבשר, ואוכלו בחג כדי לשמח לבבו, אף אם טעם השמפו כטעם היין וערב הוא לחיכו, ושותהו כדי לשמח עליו את חגו ולהשכיח צרות ותחלואי היום-יום. וכן נ"ל.

החותם בברכה

הרב יוסי אמזלג(זעליג)

ראש ישיבת אור טובע ורב הפורום במיל.
אין מקרא יוצא מידי פשוטו.מ.מ.י.ר
ולכן, דיוקו של הרב מאיר שליט"א הוא חביב, ויש להוציאו בספר 'דרשות הר"מ' (וגם התפעלתי מהמקורות), אך לענ"ד אין לפסוק כך את ההלכה.
וכן דיוקו השני של הרב שליט"א, הרי הוא מאיר לעיניים כקילורין, אך בכ"ז אין מקרא יוצא מידי פשוטו.
ולכן - משמע שלא מעורב בשמפו חלב או בשר, או שהוא בטל בשישים.

אני נאלץ להסכים עם אדוני אבי מרן הגר"י אמזלג שליט"א, ולהוסיף - "כמים הפנים אל הפנים כן לב האדם אל האדם", ולדרוש -
'כמים הפנים' - זהו השמפו, שבלשון הקודש קוראים - "תחפיף", וחופפים איתו את הפנים, כלומר מים של הפנים, או אם תרצו - השמפניה של הפנים.
'אל הפנים' - כמו שהשמפו זז משם לפה, בסביבות הראש והפנים.
'כן לב האדם' - כך הוא לבו של האדם, שצמא וחושק ברווית השמפו, 'אל האדם' - שהכל תלוי הוא בכוונותיו, ואם הוא אוהב את השמפו - בתיאבון.
מדוע זה דחיתני?~מאיר~
ותגנב את לבבי ותנהג את פירושיי כשבויי חרב?! ולדבריך, דאין מקרא יוצא מידי פשוטו, מדוע לא ציטטת את הפסוק כלשונו-"כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם".

ויש לציין שאין פירושי הראשון מוציא המקרא מידי פשוטו, שכן אין מסורת בידנו על סדר הטעמים שם, ולכן לא נדע כיצד יש לחלק המלים.

עם זאת מסכים אני עם דרשתך האחרונה, ולוואי ותאריך ימים על ממלכתך.
אינני מסכים כלל וכלל.מ.מ.י.ר
אמנם אין בידינו מסורת מוכחת על הטעמים, אך ידוע שכשכתוב - "כשר לפסח, פרווה", הכוונה היא שהמוצר הוא כשר לפסח דהיינו מותר לאוכלו בפסח, והוא פרווה, דהיינו לא בשרי ולא חלבי.

אכן, אני נאלץ להודות שאת הפסוק "כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם" ציטטתי מזכרוני, וכנראה ש.....

אמן כן יהי רצון. וכן למור.
כמובן~מאיר~
אבל במקרה דנן דקשה מאוד לפירוש זה, הלא עדיף לפתור כל הבעיות ולמנוע מחלוקות וספיקות, על ידי פיסוק שונה מהמורגל?
אבל מדוע להעמיס על הפשט?מ.מ.י.ר
ושוב, כפי שתירצתי בתחילה - אין זה קשה כלל, וא"כ מדוע להעמיס על הפשט??

תירוצך~מאיר~
עמוס בגרסאות ובניסיונות דחוקים ליצור ספק ספיקא בכדי להקל, אך מדוע לעשות כן כאשר ישנו תירוץ בהיר ונהיר מפשט הכתוב?
לזה יקרא נהיר?מ.מ.י.ר
הרי זהו פלפול דרשני, אמנם יפהפה, אבל נוגד כל פשט מוכר!

תירוצי הוא גמרא מפורשת, ומחלוקת ראשונים! מה דחוק בזה?
הרי ספק ספיקא זהו כלל פשוט בכללי הפסיקה.
אך גמרתך~מאיר~
אינה מפורשת אלא היא מהגהתו של מדפיס כלשהוא בימי הביניים, זקן ששכח תלמודו מחמת אנסו ושיש להיזהר בכבודו, כמובן, אך עם זאת זוהי גרסה שולית המופיעה בשולי הדף, ואין לבנות עליה תלי תלים של הלכות בעוד אפשר להסיק מסקנות פשוטות מפשט הכתוב.
אה וכמובן~מאיר~
שכחתי את נימוסיי...תודה על המחמאה לפלפולי
אני לא חושבת-שבונץ'
אם לכתוב במפרוש ואתה מסיק זאת מעקיפין..(אגב-כל הכבוד לך שאת לומד דבר מתוך דבר )
לא כדאי לקחת סיכון...ב"הצלחה!!
אם אתה אשכנזי תבדוק קודם אם זה ללא חשש קטניותאביטל=)
ברור שאני אשכנזי!!!אנונימי (פותח)
אתם צוחקים?!שלומצ=]
פעם אמא שלי קנתה נייר טואלט והיה כתוב עליו- כשר לפסח ללא חשש קטניות
 
------סליחה על ההקפצה-------
לאאדרת
הכוונה שאתה לא צריך לחכות 6 שעות, לאחר חפיפה בשמפו בשרי.
לא נראה כדברייך.אלעזר300

לכאורה כל מה דגזרו רבנן ז"ל על 6 שעות בין בשר לחלב הוא באכילה בפה משום חששא שמא נשאר בפיו משהו, אך לפי זה בשער הראש שהוא גלוי ומתבדר ברוחות וכל שארית דבר סר ממנו מהרה, נראה שלא גזרו רבנן אלא יש איסור לפנינו רק בחפיפה בשמפו חלבי ובשרי ביחד.

אמנם נראה לפסוק כדברייך בדאודורנט של מקומות המכוסים.

לא בהכרח-~בממוצע~אחרונה

ויש להבדיל בין בעלי השיער הקצוץ (הנוהגים לכנות עצמם גברים), לבעלות השיער הארוך והמשופע (המכונות יפיפיות).

שכן, בשיער הקצוץ- כלל אינו מתבדר ברוח, שכן קצר הוא, ואף הכיפה מכסהו תמידית. א"כ- אין לפרש כר' אלעזר רק בעניין דורדוראנט, שגם השיער הינו מקום מכוסה!

ובעניין היפיפיות- הרי שהן כ"כ נקיות ומטופחות, שמנקות עצמן ומחפפות לפחות פעמיים ביום- שהרי נאמר-"וכל המרבה הרי זה משובח"! אז יש לשים לב, לא לשים על הראש שמפו חלבי ובשרי ללא הפרשי זמן מספיקים, שכן- הריח עוד נותר, ושלא נגים לריח כלעיים רחמנא לצלן!

ולכן, תיקנו חכמינו שמפו ללא חשש זה- שהוא פרווה!

לא!ירוקי
אפשר לדייק מזה שאפשר לנקות אם השמפו,
גם כלים בשריים וגם חלביים.
וזו דוגמא מוצלחת להווי הפורום.פלספנית
לא! הוא בחזקת ונשמרתם מאוד לנפשותכם....הרהור
לא! זה בחזקת ונשמרתם מאוד לנפשותיכם...הרהור
שאלה.פלספנית

בעזהי"ת

 

[בואו נראה אתכם, שטו"תניקים יקרים, חופרים ומתחפרים בשאלתי כראוי וכדוגמאות המוקפצות לעילא ולמטה..]

 

חידדתי מוחי להפוך בנושא, ונעצרתי בהגיעי לשאלת השאלות-

וכי למה זה, ייאלצו תלמידים ללמוד שעות כה רבות מקצועות שונים ומשונים, שאין לאדם צורך פרקטי מעשי בקיומם, בעוד יכולים הם לנצל זמן נעורים זה לבירורים חשובים כגון בירור משך שעות השינה הנדרשות להם ע"מ לקום עירניים, ובירור כמות הזמן שיכול אדם לנגן בגיטרה ברצף. ומובן שבירורים אלו נצרף שיעשה עליהם מחקר מדעי מקיף שיערוך כל אדם על עצמו, שכן התוצאות הן אינדיבידואליות ומשתנות מאדם לאדם. אך מחקר מעין זה לוקח זמן רב, ואין הוא ניתן לשילוב עם לימודי סרק לא הכרחיים.

יוצא אם כן, שהשנים החשובות ביותר לצורך מחקרים אלו נגזלות ע"י משרד החינוך בתמורה לפתיחת אופציה לשכר טוב יותר בעתיד באמצעות דף נייר המודפס עליו בכחול המילים 'תעודת בגרות'.

ושמא תגיד, כי על מנת לחשב תוצאות מחקריות משתנות כנ"ל, עלינו ללמוד על משתנים כמו X ו- Y- הרי אני אומרת לכם שניתן לסמן כל משתנה ב א, ב, ו- ג, ולמדנו זאת מרבותינו שהשתמשו בסימונים אלו, וכל בר-דעת בן 6 יודעם ללא שיעורים מרחיקי לכת.

עזרו נא לי בפתרון התעלומה [ובהשבת הפורום על כנו!]

 

בהוקרה,

מורי'ה

ראש האגודה לחפרנות בעב"מ [שקד?] לשעבר [?], שגונחת מרוב חלודה שהצטברה על האת.

האשמה בהורים, או כמו שראיתי מודעה באחד העיתוניםמשה

"אמא רוצה תואר ולך אין בגרות?"

 

את הבת זה לא מעניין, זה מעניין את אמא...

אכן שמעתי בעבר שיעור חשוב על הנושא..ארי צלוב

והוא שהרי המורים לא לעצמם עושים אלא רק בשביל התלמידים..
ולכן הניסוי הראשון בבירור משך שעות השינה הם גם משתדלים לתת לנו לבצע את הניסוי
תוך כדי הניסוי של משרד החינוך ואפי' ניסוי זה יותר משובח כי הרי מה יותר יפה מאשר
לבצע ניסוי מקיף ואתגרי בבדיקת סוגי מקומות ותנוחות השינה מאשר סתם במיטה
ועוד עם כל מיני סוגי הפרעות..
ולגבי הגיטרה לכן אמרו חכמים כבר בתנ"ך כתינוק הבורח מבית הספר כלומר המצב התקין
של תלמיד הוא לברוח מבית הספר ולכן אם עושים מה שנקרא בלעז "העבראזה" אפשר
גם לבצע את הניסוי הזה אמנם אח"כ הקול נשמע למרחוק ואולי איזה בעל סמכות יעבור ליד
הפנמייה וישמע אבל לכן תיקנו חכמים את הגיטרה החשמלית ואם לא מחברים למגבר.. "רק
שפתיה נעות וקולה לא ישמע.."
יוצא מכאן שהבעיה היחידה היא שאין סעיף בדף הכחול שמורה על תוצאות הניסויים אבל חוצמזה
הניסויים אכן נמצאים!

הכיצד נמצאים הם,פלספנית

בעזהי"ת

 

והרי

במוסדות חינוך פנימייתים, ברי לכל כי אין הולכים לישון לפני חצות הליל, ויש תזוזות קוליות ופיזיות בבניין גם בשעות 3 ו- 4 אם לא אחרי כן.
מכיוון שיום הלימודים מתחיל בשעה שמונה, וע"מ להתחילו כיאות יש  לקום בשעה 7 ומחצה לפחות.

ע"מ שהניסוי יצליח יש לפנות לו בכל יום שמונה שעות ומעלה, כשאר זה יכול להגיע גם ל- 12, 16, ויותר.

יוצא אם כן שבלי להבריז לא ניתן לעשות את הניסוי, והרי הברזה אינה חוקית לחלוטין.

לא זו בלבד, אלא גם הברזת יתר עשוייה לגרום לפסילת הכשירות לגשת לבחינת הבגרות, ואם כן- ניתן במקום להבריז פשוט לעזוב ת'לימודים ולא ללמוד כלל, אך אז לא נתפרנס בעתידנו.

והרי טעותך היא בהסתכלות..ארי צלוב

הרי את הינך יוצאת מנקודת מבט שהתלמיד הממוצע חפץ וצריך להמצא בשיעור
אך ההפך הוא הנכון ורבבות ילדי ישראל יום יום מבריזים ואף לפעמים באופן קבוע
משיעור מסויים אבל בכך הסכנה היא שאכן לא יהיה פרנסה בעתיד אבל כבר כתוב
מזונותיו של אדם קצובים לו שזה אומר שאם תכנס בצורה קבועה קרי לא להבריז קבוע
אלא שבוע כן שבוע לא יהיה לך פרנסה ויכול להיות שיצטרכו לבכות קצת למורה ויפה שעה אחת
 קודם מה שכן אין המלאכה נקראת אלא על שם סופה ולכן לקראת יום הדין (הבגרות)
מומלץ להיכנס ביתר תכיפות ולהוציא ציונים טובים במבחנים ע"מ שיעלה זיכרון טוב מלפני המורה
וכמובן צריך לזכור שאת השיעור אפשר לנצל בשביל הניסוי רק בשעת הקראת השמות להשתדל
לענות בקול ערני "נוכח" ע"מ שהמורה יחשוב שהנך תרבותי ופעיל בשיעור

והכי חשוב לזכור "יפה שעה אחת של קורת רוח מכל עונש אשר יעלה בעיני המורה!!"

המהדרין נהגוחאכ סוכן שב"כ

בסוף הניסוי לשאול את המורה שאלה הקשורה להפרעות של הניסוי(השיעור) שתעלה חיוך על פניו דבר שכידוע מועיל לדף עם האותיות הכחולות

ואם תאמר היאך ישאל המנסה שאלה שהרי היה שקוע בניסוי ולא שמע את ההפרעותאם כך לא יוכל לשאול שאלות כגון אלו

ונ"ל שהמנסה ישאל את חברו המכונה"חארשאן"בלעז שהרי הוא הקשיב לשיעור ואפילו סיכמו על הנייר וכך ידע אילו דיברי הבל ושטות הפיקו שפתי המורה וק"ל 

^^אכן שחכתי לציין מנהג זה..ארי צלוב

אשר נהגו כל חכמי ישראל בכל מקום שהם וכדאי הוא בשעת הדחק לסמוך עליו!!

אין לי תשובה חד משמעיתאיזה טוב ה'!!!!

לשאלתך אבל רציתי לחדד נקודה חשובה בעניין.

 

לכל מחקר צריך קבוצת ביקורת ועל כן, נצרכים לעולם גם אותם המכונים חרשנים על מנת להשוות בין תוצאות הניסוי בקרב אלו שישנו וניגנו ובין אלו שביזבזו את הזמן לא עלינו בלימודי מקצועות חסרי תכלית.

 

אנו חייבים לאותם חברי קבוצת הביקורת את תודתנו משום שלולא חרשנותם המחקר שלנו לא היה יכול לקבל גושפנקא מדעית.

 

ייתכן שהשכר המוגבר לו זוכים חברי קבוצת הביקורת בעקבות הצלחתם במילוי הדף הקרוי תעודת בגרות נובעת מכך שהסכימו להיות רק בקבוצת הביקורת בשנותיהם היפות.

קשה להבין את חידודךחאכ סוכן שב"כ

שהרי איכא מקומות טובא שבהם אף "החארשאנים"(בלע"ז) משתתפים בניסויים כהאי ניסוייא בעיקר אצל הני בני ובנות ישראל הנקראים שמיניסטים (בלע"ז) שידוע ומפורסם מנהגם שלא להיות נוכחים בשיעור והחארשאנים נהגו לבוא לשיעור ולערוך בו את הניסוי וא"כ היאך תהיה קבוצת ביקורת?

ונראה לי הקטן שי"ל שבשמינית המורה הוא הוא קבוצת הביקורת ואף זה רק ברישא של השנא שהרי ידוע שלאחר מכן כל השאלה העומדת בריש השרשור בטלה ומבוטלת שהרי תלמידי השמינית לא נוכחים כלל במוסדות הלימוד

ועיין בסיפרי הק' בהרחבתי על נושא זה 

                                                                                          בברכה אני  

אמנם ניכרים בדבריך דברי טעם אך..ארי צלוב

הרי ידוע ומפורסם המשנה "פעם חרשן תמיד חרשן" ולכן אף בהיות החרשנים שמיניסטים
הם ממשיכים לחרוש ולא מבינים את גדלות הרגע ולכן הם עדיין נשארו קבוצת הביקורות
ושמא תקשה עלי שהרי בסיפא של השנא הם אינם נמצאים לא קשיא בסיפא של השנא
באמת מסתיים כבר הניסוי ואף המורה לא יוכל אפי' להיקרא "קבוצאת ביקורעת"

תמהה אני עליך ר' אריחאכ סוכן שב"כ

הרי אני הקטן אמרתי בעצמי שהשמיניסטים לא נימצאים ול יש הו"א  שאני יקשה הפוך מדברי

האם כבודו חושב שאני טיפש???

אולי כבודו מקפיד עלי??

אני מבקש סליחה ומחילה מכבוד תורתו

חלילה וחס מכבוד תורתו..ארי צלוב

כנראה נכסתה המסך בעננים באותם הרגעים וטחו עיני מראות במלאת תשובת
כבוד תורתו אכן מתנצל אני ואומר שהחילוק היחיד זה שאפילו המורה לעניות דעתי
לא יכול לשמש קבוצת ביקורת להני שמינסטים..

דעי לך,אלעזר300אחרונה

הרי מקובלנו מרבותינו מעשה ביהודי שנתקע על אי בודד ובנה לו שני בתי הכנסת, אחד להתפלל בו ושני שלא תדרוך בו כף רגלו. ולכאורה למה לו לבנות בית הכנסת השני, הלא בלאו הכי נמצא שלא דרכה כף רגלו באותו בית הכנסת שהרי אינו בנוי... ונראה לומר מכאן שיש עניין בבנייה, שאם לא היה בונה אותו בית הכנסת השני הרי ניטל יחודו של בית הכנסת שבנה להתפלל בו, כי נמצא הוא מתפלל בכל בתי הכנסת שעל האי ונמצאת כוהנת כפונדקית ח"ו. ובזה מועילה בניית בית הכנסת השני שלא תדרוך בו כף רגלו ואז יקיים "קדושים תהיו" בכל רמ"ח איבריו...

ונראה שהוא הדין ללימוד של אעק"סין ווואעי"ין ומיני חשבונות, שלא זו בלבד שמותר אלא הוא עניין ממש והכשר מצווה שילמדם ולא יעסוק בהם כי הוא זה, כבניית אותו בית הכנסת השני שלא תדרוך בו כף רגלו. והדברים ברורים למבינים.

מה אתם אומרים על האתר הזהעוד מישהו
יש פה דברים שיא החמוודים!!ה!2ה 2!2ה
אהבתיי ממש!!!שמחה ואמונה
הכי אהבתי את הסמל של מק/דונלס ולוחות הבריתעוד מישהו
אחד הטובים!! אני קונה את כולם...אנונימי (פותח)
אהבתי עם הלייק. אני לא מצליחה לברר כמה עולה וכ'..חני.

ב"ה

מישהו יודע?

יש שם למעלה הזמנותעוד מישהו

ולמטה מכירות קרובות

חולצה קצרה/שלושת רבעי עולה 35 ש"חמלאכי
^^ אתם לא חושבים שזה יותר מידי..דברי שיר.

לוידעת 35 לטישערט  (חח אני מושפעת) וזה עוד בלי 6 ש"ח משלוחח אווף.! דווקא רציתי

חיקוי של אתר אחר שהייתה עליו כתבה לא מזמןמשה
מה האתר המקורי?נדנדה כתומה.
זה האתר המקורי מכיר קצתעוד מישהו
מי אמר שזה לאעוד מישהו
בא לי חולצה כזאת...אבל 35 ש"ח?מלאכי
35 זה לא הרבה!!מעפר אני באה

אבל אפשר להזמין רק מעל 3 פריטים ועוד משלוח, אז...

יש שם חולצות כאלו מתוקות!!

הינה אתר עם חולצות יותר מגניבות:דוסית גאה!
יותר מגניבותעוד מישהו

הם לא מצחיקות

הראשונות הרבה יותר מגניבות!!איל!לי
האתר ה-1 יותר מגניב!! השני-חמוווד!!!=](=א.ש=)
גיליתי פה סוד ראיתם את ה מכירות קרובות למטהעוד מישהואחרונה

אז יש שם  משהו האנגלית וחץ שמים על זה את העכבר ויוצאת מפלצת שאוכלת את הדף

מה המחיקה הגדולה הזאת ??אנונימי (פותח)

אתם לא יכולים לעשות משאל עם אם הציבור רוצה את האשכולות שנימחקו או לא???

מה הקטע לבוא פתאום ולהעביר הכל??

 

אני מודיע [לא בתור 'איום', אלא אתם מכריחים אותי:] אין לי שום כוונה להכניס אשכולות

חדשים באשכול "שלום חברים".

ולכן אם לא תבטלו את הוראה המשונה - סבבא, אמצא מקום יותר טוב!!

יש נסיו"פ..ארי צלוב
בהצלחה במציאה..פלספניתאחרונה
מה החולצה הכי שנונה שראיתם?בקטנה
ראיתי אחת חזקה-
"ערבים זה סבבה אבל אני מעדיף לעבוד בוקר"
יומטוב.
 
מחזור ח"יהמעשה-העיקר

TOGETHER וציור של שני גזרים(-יעני שתי גזר)


ולמטה -כי שתיים זה תמיד ביחד!

 

כשאסור לכתוב בחול המועד.אנונימי (פותח)
כIokwר לכתzl בlnל הylNד ככה Tה יוK3
 
kגlט ylNד
פחחח.... XDאביב

מה הקטע??

חמוד מאודדדדאנונימי (פותח)
חמוד!חני.

ב"ה

 

יש כמה דברים שהיה אפשר לשנות:

את ה-ס ל- O

את ה-ב' ל- 2/Z

את ה-ל' ל- S

אפשר לחפש..

אהבתי מאוד את הע'.. y.. חמוד!

טוב!!!!!! אהבי את ה - Yמלאכי
חמוד!!ה!2ה 2!2ה
חחחחמשקפופרית

חמוד

אביב,מעפר אני באהאחרונה

בחוה"מ אסור לכתוב רק בשינוי אז הוא כאילו כתב את זה בשינוי...

קריקטורה מיוחדת לסוכותאנונימי (פותח)

טוב!!! חמוד לאללללה!!!! *נעמה*
עצוב.שיראל:)
מה שנכון נכון8888
אאוץ'.. באמת עצובשירו למלךאחרונה
ראיתי לפני כמה זמןקשקשן

באחד הפורומים (אולי פה אני לא זוכר...), תמונה שבה כאילו מצוטטים את הרב קוק שהוא מדבר על מחשבים ניידים. "המחשבה הניידת היותר עליונה.." משו כזה

 

אשמח אם מי שמכיר יעלה את זה, אני לא מוצא איפה זה...

 

שבוע טוב!

בדיחה טואובה!!ה!2ה 2!2ה

אבא: את בטוחה שאת רוצה להתחתן איתו? הוא גם נכה גם מכוער גם יתום וגם טיפש.

בת: אבא, זה באמת לא משנה. העיקר האהבה. אני אוהבת אותו ואני אתחתן איתו.

אבא: לא, אני לא מדבר על זה מתוקה, פשוט-את לא חושבת שהוא סבל מספיק בחיים?

תודו טואוב!!!!  צוחק צוחקצוחקצוחק

חחחחמשקפופרית

טואוב!

נחמד... איזה אבא מסריח... D:אביב
חח אופס..לירזושש
נורא מצחיקאנונימי (פותח)

רק חבל שאומרים את המילה "מסריח" זה פשוט מילה גסה.

חחחחח טוב=)~H.L~אחרונה
משו חמוד שקיבלתי במייל..שיראל.

במהלך החגים של שנה שעברה, מתפללים רבים הביעו דאגה בנוגע לסידורי הישיבה בביה"כ.

 

בכדי שנוכל להושיב כל אחד במקום הכי מתאים לו,

אנו מבקשים מכל אחד למלא את השאלון הבא ולהשיבו לידי הגבאים בהקדם האפשרי.

 1. הייתי מעדיף לשבת באגף:

          -  המדברים

          -  הלא-מדברים

2. למי שמעדיף את אגף המדברים, איזו קטגוריה תעדיפו? (נא לסמן סדר עדיפות)

          -  ענייני הבורסה

          -  ספורט

          -  תרופות ומחלות

     2.1  רכילות כללית (נא לבחור אחד מהבאים)

                   -  הרב

                   -  החזן

                   -  קולו של החזן

      2.2  אופנה

          -  מה לובשים האנשים מסביבי

          -  מדוע הם נראים כ"כ רע

          -  השכנים שלך

          -  קרובי המשפחה שלך

          -  הבחירות הקרבות

          -  אחר: _________________

3. ליד מי מהבאים היית רוצה לשבת, לצורך ייעוץ מקצועי חינם?

          -  רופא

          -  רופא שיניים

          -  תזונאי

          -  פסיכיאטר

          -  פסיכיאטר ילדים

          -  רופא ילדים

          -  כירופרקטור

          -  יועץ השקעות

          -  רואה חשבון

          -  עורך דין

          -  עבריין

          -  שוטר

          -  סוכן נדל"ן

          -  ארכיטקט

          -  אינסטלאטור

          -  כוכב כדורסל (אנחנו עדיין מנסים למצוא אחד יהודי!)

4. המיקום המועדף עלי (נא לציין סדר עדיפות):

          -  קרוב למעבר

          -  קרוב ליציאה

          -  קרוב לחלון

          -  קרוב לשירותים

          -  קרוב לחמי/חמותי

          -  רחוק ככל האפשר מחמי/חמותי

          -  רחוק ככל האפשר מחמי/חמותי לשעבר

          -  קרוב לבימה

          -  היכן שהעומדים על הבימה לא יוכלו לראות/לשמוע אותי מדבר בתפילה

          -  היכן שלא ישימו לב שאני ישן בתפילה

          -  היכן שאני יכול לישון במהלך דרשת הרב (כרוך בתשלום נוסף) !!!!!!!

5. הייתי רוצה לשבת היכן ש:

          -  ניתן לראות את אשתי/בעלי מעבר למחיצה

          -  לא ניתן לראות את אשתי/בעלי מעבר למחיצה

          -  אשתי/בעלי לא יוכלו בשום אופן לראות אותי מעבר למחיצה

6. נא לא להושיב אותי ליד מי מהאנשים הבאים:

     (עד 6 אנשים. אם ברצונך לחרוג ממכסה זו, יתכן שכדאי לשקול הצטרפות לבי"כ אחר)

          __________________

          __________________

          __________________

          __________________

          __________________

          __________________

  

שם וחתימה:_____________

מוכר.. אבל חמוד..(=א.ש=)
נחמד..שבלולון
חח.. חזק!!אנונימי (פותח)
חחח.. חמוד אביב
ישן ישן, אבל מצוייןמשה
חזק!! לא הכרתי..=]ה!2ה 2!2ה
חזק!משקפופריתאחרונה

חחח

ידעתי שזה לא כובע אמיתי!!!!קוקו

לא רואים.. ואין לי רימון!!שמחה ואמונהאחרונה
תינוק שנישבהאנונימי (פותח)

חח.. איזה תמונה...ה!2ה 2!2ה
חמודkehati
וואו...(=א.ש=)
חח אלווווף!! ואוו זה טוב וחצי -Rעות-אחרונה

בס"ד

 

נהנתי

 

מחסור "חמור" בדלק....אנונימי (פותח)

 

 

פשוט כדי שלא יהיה לו מדי כבד...עין הקורא
חח... D:אביב
פחח קרועייים..XD(=א.ש=)אחרונה
חזק"שנה טובה" של ארד תקשורת: תתחילו לזייףאנונימי (פותח)
????kehati
.אנונימי (פותח)אחרונה

/Forum/Forum.aspx/t326299#4055549

סתם משהו שכתבתי לבגרות בתנ"ךשירקה

אספר לכם ידידי מעשה .

הלכתי וראיתי את שמשון,

כן כן את שמשון ממש

היה לו שיער ארוך ויפה כמו לאבשלום..

כן אבשלום זה שנתלה על העץ-

מסכן כי אם היה מקשיב למשל יותם  אולי לא היה נפגע מהארז והאטד...

 

ברחתי משם כל עוד רוחי בי ולפתע פגשתי נזיד עדשים,

2 מזבחות ו12 אבנים.

את ירמיהו ישעיהו וגם את 12 השבטים.

בין לבין החלפתי מלכים,

עזרתי לדוד לברוח ולנגן,

וחיפשתי עם שאול אתונות לאביו הזקן.

משחו אותי בשמן, ראיתי את גדעון ובניתי את המשכן ובו הארון.

3 אבות פגשתי, ממהרים, מנסים לחצות את ים  סוף, או אולי מהעי נמלטים.

 

פגשתי את רמב"ם שהקשה על רש"י

עם יוסף ופוטיפר שגנב ת'פסים.

 

נבהלתי מאיומו של רבשקה על ירושלים

ולמדתי על בריאת העולם בכפול מיומיים.

 

לבסוף ,נפלתי על בקעה מלאה עצמות ושמעתי קול מנבא:

גמור את הבגרות! זה לא קשה!

מגניב !שיראל:)
אנונימי (פותח)אחרונה

חמוד..

חוקי מרפי בטלפוןkehati

ד"א העתקתי ולא בדקתי הכל כי אין לי כח עכשיו אני יסתכל על זה מחר אז אל תתעצבנו אם יהיה משהו ל מובן או משהו אחר....

 

 

כשהפלאפון אבד לך ברכב אתה מבקש ממי שאיתך לחייג אליו, ואז מתחיל המשחק המטופש לחפש מנין מגיע הצלצול או הרטט ... "קר מתחמם, מתחמם, חם, לוהט! ואז טראח הצלצול נפסק כשהמשיבון עונה... "קר מתחמם, מתחמם, חם, לוהט! ואז טראח הצלצול נפסק כשהמשיבון עונה ...


כשאתה נתקל בתקלה בטלפון (מסך מרצד או לחצן לא עובד) וזה מציק לך כבר מלא זמן, ואז, עד שאתה מצליח לפנות זמן ולהגיע לנקודת שירות של אחת מחברות הסלולר, פתאום המסך עובד או הכפתור תקין! כשאתה נתקל בתקלה בטלפון (מסך מרצד או לחצן לא עובד) וזה מציק לך כבר מלא זמן, ואז, עד שאתה מצליח לפנות זמן ולהגיע לנקודת שירות של אחת מחברות הסלולר, פתאום המסך עובד או הכפתור תקין! הפלא ופלא...ואין צורך לציין מה קורה לטלפון כשחוזרים שוב הביתה הפלא ופלא ... ואין צורך לציין מה קורה לטלפון כשחוזרים שוב הביתה



אחרי שרושמים הודעת סמס ארוכה וכל כך מיתאמצים לרשום את כל מה שבראש ובדיוק כשמסיימים פתאום במקום ללחוץ על איזו שהיא אות במקש 3 לוחצים על end..... אחרי שרושמים הודעת סמס ארוכה וכל כך מיתאמצים לרשום את כל מה שבראש ובדיוק כשמסיימים פתאום במקום ללחוץ על איזו שהיא אות במקש 3 לוחצים על הקצה .....



אתה תמיד באיזור בלי קליטה, היכן שנגמר לך הדלק אתה תמיד באיזור בלי קליטה, היכן שנגמר לך הדלק




תמיד אבל תמיד שאתה צריך ת'פלאפון דחוף תיגמר לך הסוללה!!! תמיד אבל תמיד שאתה צריך ת 'פלאפון דחוף תיגמר לך הסוללה!

תמיד כשהטלפון הולך לך לאיבוד אתה מתקשר בכדי למצוא אותו מהטלפון של אישתך. תמיד כשהטלפון הולך לך לאיבוד אתה מתקשר בכדי למצוא אותו מהטלפון של אישתך. לאחר שמצאת את הטלפון, אתה רואה שיחה שלא נענתה מאישתך ושואל אותה בפליאה: "אהה, מתי התקשרת אליי?" לאחר שמצאת את הטלפון, אתה רואה שיחה שלא נענתה מאישתך ושואל אותה בפליאה: "אהה, מתי התקשרת אליי?"

בכל פעם שרוצים לצלם משהו ממש חשוב שעומד להיגמר כל רגע (זיקוקים, שבירת כוס, קפיצת בנג'י וכו') , המצלמה של הטלפון תציג אחד משני דברים: א) אין זיכרון-מחק קבצים 2) הסוללה עומדת להגמר .אולי עם הסמארטפון של מוטורולה זה לא יקרה בכל פעם שרוצים לצלם משהו ממש חשוב שעומד להיגמר כל רגע (זיקוקים, שבירת כוס, י וכו '), המצלמה של הטלפון תציג אחד משני דברים: א) אין זיכרון - מחק קבצים 2) הסוללה עומדת להגמר. קפיצת "בנג אולי עם הסמארטפון של מוטורולה זה לא יקרה

תמיד שאתה בטוח שעתה רכשת את הטלפון החדיש והמגניב ביותר, באה לך כתבה על איזה מיילסטון תמיד שאתה בטוח שעתה רכשת את הטלפון החדיש והמגניב ביותר, באה לך כתבה על איזה מיילסטון

שאתה מסנן מישהו...שיודע שאתה מסנן אותו...והוא מתקשר ממספר אחר לא מוכר כדי לתפוס אותך על חם... שאתה מסנן מישהו ... שיודע שאתה מסנן אותו ... והוא מתקשר ממספר אחר לא מוכר כדי לתפוס אותך על חם ... מסקרנות אתה תענה למרות שאתה יודע שזה הוא. מסקרנות אתה תענה למרות שאתה יודע שזה הוא. וזה באמת יהיה הוא.. וזה באמת יהיה הוא ..


תמיד כשאתה קונה מכשיר חדש ואתה שומר עליו בעיניים תמיד יש את האחד שאומר לך וואו תן לי לראות ואז לוקח לידיים ומפיל אותו תמיד כשאתה קונה מכשיר חדש ואתה שומר עליו בעיניים תמיד יש את האחד שאומר לך וואו תן לי לראות ואז לוקח לידיים ומפיל אותו

תמיד שתגיע למרכז שירות עם בעיה במכשיר ותצטרך להראות לנציגה מה הבעיה המכשיר יפעל כאילו עכשיו הוצאת אותו מהחברה .. תמיד שתגיע למרכז שירות עם בעיה במכשיר ותצטרך להראות לנציגה מה הבעיה המכשיר יפעל כאילו עכשיו הוצאת אותו מהחברה .. הבעיה תעלם לזמן שהותך במרכז השירות ושתעזוב היא תחזור הבעיה תעלם לזמן שהותך במרכז השירות ושתעזוב היא תחזור

תמיד השיחה הכי חשובה שלה אתה מצפה תגיע כשאתה יושב בשירותים ואז כי לא נעים לך לענות תוך כדי אתה אומר לעצמך שתחזור אליהם אח"כ...רק שאז אתה מגלה שזה ממספר חסוי..דילמה... תמיד השיחה הכי חשובה שלה אתה מצפה תגיע כשאתה יושב בשירותים ואז כי לא נעים לך לענות תוך כדי אתה אומר לעצמך שתחזור אליהם אח"כ ... רק שאז אתה מגלה שזה ממספר חסוי .. דילמה ...

ככל שהסלולרי שלכם יהיה יקר יותר, כך המלצר במסעדה יהיה שלומיאל יותר. ככל שהסלולרי שלכם יהיה יקר יותר, כך המלצר במסעדה יהיה שלומיאל יותר.

תמיד שתקבל הודעה חשובה ותצטרך לענות עלייה באותו רגע ,יקרה משהו שיגרום לך לדחות את המענה ואז תשכח מזה ... תמיד שתקבל הודעה חשובה ותצטרך לענות עלייה באותו רגע, יקרה משהו שיגרום לך לדחות את המענה ואז תשכח מזה ...

שדרגת מכשיר? שדרגת מכשיר? מצויין, ממחר הוא ב50% הנחהפלוס דירה במתנה במרכז ת"א. מצויין, ממחר הוא ב 50% הנחהפלוס דירה במתנה במרכז ת"א.

תמיד שמצלצל הטלפון בדיוק כשאתה עסוק אתה רץ אליו באמוק, מחליק, שובר 3 עצמות ודופק את הזרת במיטה- זה או סקר או טעות במספר... תמיד שמצלצל הטלפון בדיוק כשאתה עסוק אתה רץ אליו באמוק, מחליק, שובר 3 עצמות ודופק את הזרת במיטה - זה או סקר או טעות במספר ...

שיחה חשובה מאוד?! שיחה חשובה מאוד?! הלכה הקליטה... הלכה הקליטה ...

בדיוק שראית משהו ששווה תמונה, תשכח שיש לך מצלמה בטלפון!!! בדיוק שראית משהו ששווה תמונה, תשכח שיש לך מצלמה בטלפון!

טלפון החלומות שלך יגיע תמיד שנה לפני שההתחייבות על הקודם תסתיים. טלפון החלומות שלך יגיע תמיד שנה לפני שההתחייבות על הקודם תסתיים.

אחרי שעבדת חצי שנה לכתוב את האפליקציה המדהימה הבאה, אפל תפסול אותה מסיבה טובה. אחרי שעבדת חצי שנה לכתוב את האפליקציה המדהימה הבאה, אפל תפסול אותה מסיבה טובה. למשל, כי בא לה. למשל, כי בא לה.

ה-sms מהחברה - "אתה ער?" ה-SMS מהחברה - "אתה ער?" תמיד יגיע שנייה אחרי שנרדמת... תמיד יגיע שנייה אחרי שנרדמת ...

מסתבר שהwifi התנתק- ואתה מגלה את זה דוקא אחרי שכתבתמייל ענק [200 אלף הקלדות =] , ודוקא הפעם- לא עשית copy-pasteלגיבוי, בניגוד לכך שאתמול אמרת לעצמך- שבפעם הבאה תעשה D: מסתבר שה WiFi התנתק - ואתה מגלה את זה דוקא אחרי שכתבתמייל ענק [200 אלף הקלדות =], ודוקא הפעם - לא לגיבוי עשית העתק והדבק, בניגוד לכך שאתמול אמרת לעצמך - שבפעם הבאה תעשה D:

תמיד כשאתה באמצע המוסיקה, עם 2 אוזניות עמוק באזניים- ומתקשרים אליך, אחרי דקה של דיבור אתה שם לב שהאנשים באוטובוס פתאום מסתכלים עלייך קצת מוזר. תמיד כשאתה באמצע המוסיקה, עם 2 אוזניות עמוק באזניים - ומתקשרים אליך, אחרי דקה של דיבור אתה שם לב שהאנשים באוטובוס פתאום מסתכלים עלייך קצת מוזר. כשאתה מוציא אזנייה אחת- אתה שם לב שאתה קצת, אבל רק קצת - צ ו ע ק כשאתה מוציא אזנייה אחת - אתה שם לב שאתה קצת, אבל רק קצת - צ ו ע ק

תמיד כשאתה מתכוון להתעלם משיחות של מישהו ספציפי, בטענהשהיית על "שקט" - הוא תופס אותך כשאתה על ממתינה D: תמיד כשאתה מתכוון להתעלם משיחות של מישהו ספציפי, בטענהשהיית על "שקט" - הוא תופס אותך כשאתה על ממתינה D:

הטלפון ייפול ויישבר לך יום אחרי שהחלטת להפסיק לשלם ביטוח... הטלפון ייפול ויישבר לך יום אחרי שהחלטת להפסיק לשלם ביטוח ...

דווקא כשירצו להודיע לך שזכית בלוטו - אתה תהיה במקום ללא קליטה דווקא כשירצו להודיע לך שזכית בלוטו - אתה תהיה במקום ללא קליטה

תמיד רק אחרי שהסרת את הנילון מהמסך של הפלאפון רק אז הפלאפון שלך מתחיל לפול ולההרס. תמיד רק אחרי שהסרת את הנילון מהמסך של הפלאפון רק אז הפלאפון שלך מתחיל לפול ולההרס.

דווקא ששכת לשים את הפלאפון על שקט הוא יצלצל בשיעור דווקא ששכת לשים את הפלאפון על שקט הוא יצלצל בשיעור

נכון תמיד אתם אומרים שאם תשימו את המשקה ליד הטלפון והפעם משהו לא ישפוך את המשקה על הטלפון וזה תמיד קורה מחדש...לי זה קרה לפחות 3 פעמים בחודש נכון תמיד אתם אומרים שאם תשימו את המשקה ליד הטלפון והפעם משהו לא ישפוך את המשקה על הטלפון וזה תמיד קורה מחדש ... לי זה קרה לפחות 3 פעמים בחודש

ה-GPS הסלולרי תמיד יתעקש שאמצע הגשר הוא המקום המושלם לפנות ימינה. ה-GPS הסלולרי תמיד יתעקש שאמצע הגשר הוא המקום המושלם לפנות ימינה.

לא משנה כמה ה-"חוק מרפי" שלך יהיה מקורי, תמיד יבוא מישהו עם "חוק מרפי" יותר מקורי. לא משנה כמה ה - "חוק מרפי" שלך יהיה מקורי, תמיד יבוא מישהו עם "חוק מרפי" יותר מקורי.

אווקי אז ככה:אתה תשמור על הפלאפון עם המדבקה מלא מלא זמן,אחרי כמה זמן היא תתחיל להתקלף ואז תגיד "טוב נו נוריד ת'מדבקה" אתה תוריד אותה ויום אחרי זה הפלאפון יפול יסדק המסך ואתה תגיד "אלוהים למה הורדתי את המסך?" אווקי אז ככה: אתה תשמור על הפלאפון עם המדבקה מלא מלא זמן, אחרי כמה זמן היא תתחיל להתקלף ואז תגיד "טוב מדבקה נו נוריד" ת "אתה תוריד אותה ויום אחרי זה הפלאפון יפול יסדק המסך ואתה תגיד" אלוהים למה הורדתי את המסך? " ודרך אגב זה קרה גם לי!!! ודרך אגב זה קרה גם לי!

המילה "ערה?" המילה "ערה?" תגיע בדיוק כשהחבר שלה משתמש בסלולרי. תגיע בדיוק כשהחבר שלה משתמש בסלולרי.

תמיד רגע אחרי שתשלח את ההודעה הכי מביכה שאפשר לבנאדם הלא נכון, לא תהיה קליטה ולא תוכל לתקן את הפאדיחה... תמיד רגע אחרי שתשלח את ההודעה הכי מביכה שאפשר לבנאדם הלא נכון, לא תהיה קליטה ולא תוכל לתקן את הפאדיחה ...

עד שאתה כותב סמס הגעת למילה האחרונה ונכנסה שיחת טלפון שבסופה לחצת על מקש end כל ההודעה נעלמה... עד שאתה כותב סמס הגעת למילה האחרונה ונכנסה שיחת טלפון שבסופה לחצת על מקש סוף כל ההודעה נעלמה ...

פעם כאשר לא היה לך מה לעשות עם הידים היית בודק את השעה 5 פעמים בדקה. פעם כאשר לא היה לך מה לעשות עם הידים היית בודק את השעה 5 פעמים בדקה. היום בודקים את בסלולר 5 פעמים בשניה. היום בודקים את בסלולר 5 פעמים בשניה.

כבר עשר דקות חופרים לך בטלפון, אחרי הרבה פעמים שאתה מנסה לסיים את השיחה ב"אוקיי...", ו-"יאללה..." כבר עשר דקות חופרים לך בטלפון, אחרי הרבה פעמים שאתה מנסה לסיים את השיחה ב"א וקיי ...", ו - "יאללה ..." סופסוף השיחה מסתיימת. סופסוף השיחה מסתיימת. אתה סוגר את הטלפון ואומר: "איזה חופר!!!" אתה סוגר את הטלפון ואומר: "איזה חופר!" ומשחרר עוד כמה עקיצות. ומשחרר עוד כמה עקיצות. אחרי כמה דקות הטלפון מצלצל..., הבחור החופר: "פעם הבאה תוודא שהשיחה מנותקת" אחרי כמה דקות הטלפון מצלצל ..., הבחור החופר: "פעם הבאה תוודא שהשיחה מנותקת"

לעולם לא תוכל להרשים עם הסלולרי החדש שלך מנהלים שחזרו מקוריאה. לעולם לא תוכל להרשים עם הסלולרי החדש שלך מנהלים שחזרו מקוריאה. או יפן. או יפן. או שאר העולם. או שאר העולם.

דווקא בשיחה החשובה עם הבוס הסוללה תמצא סיבה להיגמר והשיחה תתנתק לו בפרצוף. דווקא בשיחה החשובה עם הבוס הסוללה תמצא סיבה להיגמר והשיחה תתנתק לו בפרצוף.

תמיד כשתעשה טובה ותתן למישהו שיחה בפלאפון שלך יגיע האוטובוס שעליו אתה צריך לעלות!!! תמיד כשתעשה טובה ותתן למישהו שיחה בפלאפון שלך יגיע האוטובוס שעליו אתה צריך לעלות!

כבר שבוע שאף אחד לא מתקשר אליך, אתה יוצא מהחדר לשתי דקות לשתות משהו ומשאיר את הטלפון על השולחן. כבר שבוע שאף אחד לא מתקשר אליך, אתה יוצא מהחדר לשתי דקות לשתות משהו ומשאיר את הטלפון על השולחן. כשאתה חוזר אתה רואה 7 שיחות שלא נענו... כשאתה חוזר אתה רואה 7 שיחות שלא נענו ...

תמיד כשאתה מתקשר למספר לא נכון [טעות] המספר אף פעם לא יהיה תפוס תמיד כשאתה מתקשר למספר לא נכון [טעות] המספר אף פעם לא יהיה תפוס

תמיד כשתמהר ותחפש את הפלאפון או שלא תהיה סוללה או שהפלאפון יהיה ברטט ולא תמצא אותו. תמיד כשתמהר ותחפש את הפלאפון או שלא תהיה סוללה או שהפלאפון יהיה ברטט ולא תמצא אותו.

אם יתקלקל לך רק כפתור אחד במקשים, זה תמיד יהיה הכפתור היחיד שדרוש לתפעול של כל בערך פונקציה במכשיר אם יתקלקל לך רק כפתור אחד במקשים, זה תמיד יהיה הכפתור היחיד שדרוש לתפעול של כל בערך פונקציה במכשיר

איך שתסיים להעביר ידנית את כל הרשומות מעברית לאנגלית, תגלה שהחיוג הקולי לא עובד איך שתסיים להעביר ידנית את כל הרשומות מעברית לאנגלית, תגלה שהחיוג הקולי לא עובד

כשימחקו לך כל הזכרונות, תגלה שדווקא במכשיר הספציפי שלך החברה הסלולארית לא תומכת בשירות גיבוי ספר טלפונים כשימחקו לך כל הזכרונות, תגלה שדווקא במכשיר הספציפי שלך החברה הסלולארית לא תומכת בשירות גיבוי ספר טלפונים

אתה מקשיב לשיר מדהים ודווקא ברגע השיא של השיר נכנסת לך שיחה מהבוס אתה מקשיב לשיר מדהים ודווקא ברגע השיא של השיר נכנסת לך שיחה מהבוס

בשניה שעזרת אומץ וקפצת בנגי מהמפל תזכר שהסלולרי עדיין בכיס המכנס. בשניה שעזרת אומץ וקפצת בנגי מהמפל תזכר שהסלולרי עדיין בכיס המכנס.

הגובה ממנו יפול המכשיר החדש שלך הוא ביחס ישיר לאובסיסיביות שלך לשלמותו. הגובה ממנו יפול המכשיר החדש שלך הוא ביחס ישיר לאובסיסיביות שלך לשלמותו.

בכל פעם שאתה מכוון את השעון המעורר לשעה מאוחרת יותר מבד"כ, יתקשרו אלייך בבוקר לוודא שלא שכחת לקום... בכל פעם שאתה מכוון את השעון המעורר לשעה מאוחרת יותר מבד"כ, יתקשרו אלייך בבוקר לוודא שלא שכחת לקום ...

בפעם שאתה שוכח להשתיק את הטלפון לפני השינה, מתקשרים אלייך הכי הרבה פעמים.. בפעם שאתה שוכח להשתיק את הטלפון לפני השינה, מתקשרים אלייך הכי הרבה פעמים ..

בכל פעם שאתה מתקשר לעצמך כדי להשמיע את הרינגטון, אחרי דקה אתה שוכח שהתקשרת ורואה "שיחה שלא נענתה" מתפלא איך לא שמעת, ומתאכז לגלות שזה היית אתה... בכל פעם שאתה מתקשר לעצמך כדי להשמיע את הרינגטון, אחרי דקה אתה שוכח שהתקשרת ורואה "שיחה שלא נענתה" מתפלא איך לא שמעת, ומתאכז לגלות שזה היית אתה ...

תמיד שאתה קונה מכשיר אחרי כמה זמן אתה מגלה שלכולם יש כבר מכשירים הרבה יותר מתקדמים ואז אתה גם רוצה להחליף אבל אומרים לך שאתה מחוייב לפאקינג 3 שנים! תמיד שאתה קונה מכשיר אחרי כמה זמן אתה מגלה שלכולם יש כבר מכשירים הרבה יותר מתקדמים ואז אתה גם רוצה להחליף אבל אומרים לך שאתה מחוייב לפאקינג 3 שנים!

דווקא שאתה לא בטוח בדרך ומשתמש בתוכנת GPS של הסלולרי המכשיר יתקע ויפסיק להגיב וכמובן שתשים לב לזה כבר שמאוחר מידי. דווקא שאתה לא בטוח בדרך ומשתמש בתוכנת ה-GPS של הסלולרי המכשיר יתקע ויפסיק להגיב וכמובן שתשים לב לזה כבר שמאוחר מידי.

דווקא ביום חופש כשאתה הכי רוצה לישון עד מאוחר כל העולם אחותו אישתו ואמא שלו יתקשרו אליך לסלולרי. דווקא ביום חופש כשאתה הכי רוצה לישון עד מאוחר כל העולם אחותו אישתו ואמא שלו יתקשרו אליך לסלולרי.

אופס ריפרפתי וראיתי שיש פשלה יש דברים..kehati

שחוזרים על עצמם לא נורא לילה טוב

כנראה שהמסך מרצד לי....עין הקורא

כנראה שהמסך מרצד ליכנראה שהמסך מרצד ליכנראה שהמסך מרצד לי....

LOLבת שמשאחרונה
מנהג כפרות - חזקאנונימי (פותח)

 

 

שלחן ערוך [וינציה] אורח חיים:

"מנהג כפרות בערב יום כיפור מנהג של שטות הוא, ובו סעיף אחד"

 

http://www.hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=20606&st=&pgnum=236

חזק!!!!!בעזרת ה'!!
נחמדkehati
נחמד...ה!2ה 2!2ה
אימאלה!חשבון
וואי זה שיא המצחיק! :שואפת למעלה..!
אהבתי...חמודית
ה"מנהג של שטות"אנונימי (פותח)

זה לא הרב יוסף קארו כתב. הוא רק כתב את הסעיף ש"יש למנוע המנהג", ואז מישהו שכתב כותרות להכל החליט לכתוב "מנהג של שטות"

אינך צודק, ידוע שאת הכותרות כתב הבית יוסףאנונימי (פותח)אחרונה