שרשור חדש
רעיונות ליציאה זוגיתסטודנטית אלופה

מחפשת רעיונות ליציאה זוגית (אני בהריון שבוע 7+) אז שיהיה מותאם…

ומעדיפים מקום סגור או לפחות מוצל עד כמה שניתן, זורמים על האיזור.

תודה רבה

חדר בריחהלפניו ברננה!
מסעדה😅ברונזה

יש כל מיני סדנאות אם אתם בקטע

מוזיאונים

אקווריום ישראל

תודה רבה!! אשמח לרעיונות לסדנאות…סטודנטית אלופה
כד וחומר בירושליםאונמר

ממוזג ונעים

בטח מפוצץ אז כדאי לבדוק אם אפשר להזמין מראש מקום

יש משהו עם שוקולד באיזור המרכזברונזה

לא הלכתי

אבל חברה שלי הייתה, אם רלוונטי לך אני אברר

אשמח, תודההההסטודנטית אלופה
באולינגגאמונה :)

כיף ולא כזה יקר לא יודעת אם המשקל של הכדורים זה בעיה בהריון... מקסימום שהוא ירים לך ואת תגלגלי;)

שבוע 22 והייתי היום בבאולינגמדפדפת
לא בעיה לדעתי, פשוט לקחתי כדורים קלים ולא את הכבדים שבדרך כלל הייתי משחקת איתם
הסדנא - במודיעיןצפורה

מקום ממש כיפי ליצירה.

אפשר לעשות נגרות או יצירות בעץ, תמונות השראה ועוד.

היינו ומאוד נהננו שם. 

תודה לכולן על הרעיונות!!!!❤️סטודנטית אלופהאחרונה
גמילה לילד עם עיכוב התפתחותיshiran30005

שבוע טוב 😊

המתון שלי בן שנתיים וחצי בדיוק, עם עיכוב התפתחותי בכל התחומים. עדיין לא ניסיתי גמילה כי נראה שהוא עוד לא שם. כן אומר יש לי פיפי הולך לשירותים משחק שם וחוזר, שאני מורידה לו טיטול לפני מקלחת אומרת לו בוא נעשה פיפי הוא משחק עם המים, היא מכיר את המושגים אבל עוד לא שם בכלל (אולי נראלי שהוא עוד לא שם אבל בעצם זה אפשרי?)

ממשיך במעון עוד שנה ואחכ נראה כנעט בוודאות שילך לגן שפתי.

יש קשר בין עיכוב התפתחותי (די רציני) לבין גמילה? מנסה להבין אם יש לי למה להתחיל או שעדיין מוקדם

בגדולים הוא לא שם בכלל עוד, ויכול לעשות קצת קצת במשך כל היום דבר שגם יכול להקשות

דווקא יש שם קבוצות לפי רמת תפקודממשיכה לחלום

במעון שיקומי תמיד תהיה כיתה בתפקוד גבוה יותר והילדים מאוד מעורבים מבחינה חברתית.

 

יש משהו במעטפת של מעון שיקומי שמקדמת ילדים מאוד, גם הצוות החינוכי הוא קטן ומוכוון מטרות טיפוליות, והצוות פרא רפואי מאוד משפיע על ההתנהלות בגן.

בקיצור ממש ממליצה לא לפסול

לא יודעת אם בשלב הזה את כבר יכולה להכניס אבל שווה לנסות

 

שיחה עם מתבגרת שליאם_שמחה_הללויה

לא סיפרו לי שגיל ההתבגרות בימינו מקדים את זמנו!

הבת שלי בת 8 וחווה התפרצויות זעם כמו מתבגרת ממש.🤯

באתי לנשק אותה לפני שינה ושוב תפסתי אותה במיטה עם פרצוף זועף. היא אמרה לי: "הכל מעצבן אותי"😤

שאלתי אותה: "מה מעצבן אותך"?

היא: "העולם וכולם מעצבנים אותי."😤😤

ואז התחילה לתת דוגמאות: הארון שאחיות קשקשו לה עליו, המסך שאני לא נותנת לה לראות וכו'.

חייכתי אליה ואמרתי לה:"זה אומר שאת מתבגרת." היא התחילה להתרכך.

המשכתי: "נכון זה מעצבן, אבל זה גם משמח.

תראי את בני דודים הגדולים שלך, שאת כל כך מעריצה , הם גם הרבה פעמים לא מרוצים, כי הם בגיל ההתבגרות.

תסתכלי על אחיות שלך, הן כל הזמן שמחות כי הן עדיין קטנות. שום דבר לא מדאיג את המח הקטן שלהן. ככל שמתבגרים, יש יותר שכל, מבינים יותר דברים, יש יותר כאבים , יותר סיבות לדאגה, יותר קשה להשיג את השמחה, היא לא מגיעה מעצמה.

בבגרות צריך לעבוד על השמחה.

הודיה זאת דרך אחת לעבוד על השמחה.🙂 בואי נחשוב אם יש משהו טוב שקרה לנו היום שאפשר להודות עליו.

היא זרמה, כזאת היא, נוטה לכעס, אבל מהר מאוד חוזרת להיות טובה.

אחיות שלה הגיעו והצטרפו לשיחה שלנו.

שאר השיחה התמקדה בעיקר בדמות מצויירת שהן מעריצות.


טבע האדם – כותב רבי נחמן מברסלב – למשוך עצמו למרה שחורה ועצבות, מחמת פגעי ומקרי הזמן, וכל אדם מלא יסורים. על כן, צריך להכריח את עצמו בכח גדול להיות בשמחה תמיד ולשמח את עצמו בכל מה שיוכל" (ליקו"מ ח"ב תורה כ"ד).


לכולנו יש תקופות שמאורעות הזמן מכבידים עלינו ואנחנו צריכים כוחות להתגבר ולהיות בשמחה.

מאיפה הכוחות? לדעתי מקשר עם בורא עולם ועם אנשים טובים, מטבע ומפעילות גופנית.

לעמל נולדנו. אז יאללה לעבודה! לא רק בדיבורים.


מהממת. מאמצת לי את הגישהמאוהבת בילדי

עם המתבגרת שלי..

איזה כיף!מקווה שתזרום🙂אם_שמחה_הללויה
אלופה,על הנס

עם ערמת מתבגרים בבית,אהבתי את הגישה שלך.

כיף לקרוא אותך.

אם יש לך כבר ערמה זאת אני שצריכה ללמודאם_שמחה_הללויה
מהנסיון שלך😉 שלי עוד קטנות, אבל כבר יש ניצנים, אז מתחילה להכין את עצמי...
האמת שאני ממש אוהבת את הגיל הזהעל הנס

שיחות עומק,הבנה מרץ של נעורים לפרויקטים,לטיולים,

גם העצבים זה חלק מיזה,ותלונות עד אין סוף...

אבל כשהאוירה טובה זה ממש כיף.

אז בגישה שלך את ממש תהני מהתקופה הזו

🫶

ממש! הכי חשוב למצוא דרכים להנות.אם_שמחה_הללויה
אני מקנאהצוףלבוב

הבנות שהן תמיד שמחות כי הן קטנות . בלי עין הרע שימשיך ככה.

רק אומרת שהיא לא מתבגרת והיא מן הסתם גם לא כל כך הבינה למה את מתכוונת , סתם שמחה שהיא גדולה ואחיות שלה קטנות.

אם היא חווה התפרצויות זעם זה לא בגלל התבגרות מוקדמת אלא בגלל משהו אחר. יכול להיות שבאמת אחיות מציקות לה ועוד דברים. גם בגיל ההתבגרות ברגע שזה נהיה לא סביר , הסיבה היא לא הגיל או לא רק הגיל.

דווקא נראה לי שבן ה8 שלי יכול להבין שיחה כזומחיאחרונה
ברמה בסיסית
וואו. השראה אתאחת כמוני
מקווה לזכור את זה כששלי יגיעו לגיל
יאא אמאל'ה תודה על זההההמנסה מחדש

מהממת

איזה שיח משמעותי.

לגמרי גיל ההתבגרות מתחיל ככ מוקדם (מרגישה את זה עם הבכורה שלי....)

תמשיכי לשתףףףףף

לגמרי! אני חושבת שגם אצלי בתור ילדהאם_שמחה_הללויה

הוא התחיל מוקדם.

מצטרפת לשאלות -אקווריום ישראלטריה

מישהי היתה?

עד כמה עמוס בימים אלו? כמה שעות בערך אפשר להסתובב שם?

אנחנו היינוחולמת להצליח

לא בזמן האחרון ,האמת שפחות אהבתי,

הרגשתי קצת משעמם.

זה כל מיני אקווריומים של דגים

אנחנו היינו פעםתוהה לעצמי

אני אהבתי ממש, המון סוגי דגים ויפה ממש. מאמינה שעמוס בימים האלו, אבל כשבאנו ביום חם ממש בחול המועד גם היה עמוס אבל יש שם מקום ליחסית הרבה מבקרים.

אנחנו היינו שעתיים, היינו יכולים להישאר גם שלוש. 

היינו לפני שבועיים בערךכבת שבעיםאחרונה

היה מלא, אבל לא מפוצץ

הילדים שלי נהנים מכל דבר אז הם לא השתעממו. היינו שם שעתיים-שלוש. ויש שם גם את בית הפרפרים שזה מהמם והיינו שם עוד איזה חצי שעה לפחות. 

בן 4 שממש לא רוצה לישון עם טיטולאנונימית בהו"ל

גמול ביום כבר יותר משנה

אנחנו שמים שעון מעורר בלילה וקמים 3 פעמים בלילה כדי לקחת אותו לשירותים.

ככה כבר חודשיים ואין התקדמות


הוא לא מתעורר לבד לעשות פיפי אף פעם

מפספס גם לפעמים בין הפעמים שאנחנו לוקחים אותו באופן יזום


מה עושים?

הבעיה העיקרית היא שלא מפריע לו שהוא רטוב מפיפי, יכול להמשיך לישון ככה בכיף

לא זוכרת איפה קנינופאף

אבל גם השכבה העליונה של המגבת יחסית עבה וגן השכבה התחתונה של הפלסטיק יחסית קשיחה. יש גם מגני מזרון שהם רק פלסטיק, בעיניי פחות נוחים כי הם יותר מרשרשים, אבל אולי יותר שומרים מהפיפי...

וגם יש לי סדיניות מאליאקספרס , שהן גם ממש טובות כשבורח

פענוח העמסת סוכרשמ"פ

אז הלכתי הבוקר, היה דוחה 🤢

האחות אמרה לי לסיים ב5 דק' בפועל לקח לי 10-11 דק' .

יצא 130 כאשר הגבול זה 140

חוץ מזה עוד בסקירה לפני כמה שבועות הערכת משקל הייתה גבוהה יחסית ( פעם שעברה לקראת הסוף אמרו לי שהוא גדול וזה לא היה נכון אבל לא משלב כזה מוקדם ).

להלחץ מזה ?

אין לרופא תור בזמן הקרוב

וגם מרגישה שתמיד מנפנף אותי

מה הייתן עושות ? 

נשמע שהבדיקה בסדר..גודל עובר לא קשור רק לסכרתחדשה כאן27
הריון.. והערכת משקל היא רק הערכה..לי בד"כ טועים בהערכת משקל כלפי מטה .כלומר בהערכה המשקל יחסית גבוה ובפועל תינוקות קטנים יותר בהפרש של חצי קילו לפחות..
גם בשבוע מוקדם ?שמ"פ

לקראת 36+ באמת הייתה הערכה שגוייה של חצי קילו אבל זה היה לקראת הסוף כשקשה כבר באמת למדוד

הסקירה הייתה ב21

הרופא שאל אותי אם אני אוכלת הרבה סוכר ( לפני העמסה )

לי יצא שבוע שעבר 139סתם אחת
והרופא אמר שזה בסדר
כמה גדול הוא היה?השם שלי

כרגע הכל תקין.

אם בהמשך העובר יהיה מאוד גדול, אולי יגידו לך לעשות את ההעמסה של ה 100.

שבוע 22+6 היה 640 גרםשמ"פאחרונה

פשוט סכרת סוג 2 במשפחה ...

לסבתא שלי היה סכרת הריון שניהיה סכרת סוג 2 בהמשך מכאן הלחץ

קצת לחוצה, אשמח לדעת אם עוד מישהי הרגישה כךחולמת להצליח

אני בשבוע 29 עוד רגע וכבר הייתי פעמיים במיון בגלל לחצים שהיו לי באגן, הם לא ראו צירים.

ככל שבהריון יותר מתקדם ממש לוחץ לי שם,

זה הגיוני?

אשמח לדעת מה זה יכול להיות אמרו לי שכנראה סימפוזיוליס אבל הגיוני שממש לוחץ שם וזה רק מתגבר משבוע לשבוע?

מקפיצה, מוכר למישהי?חולמת להצליח
.
לא הבנתי..אוהבת את השבת

אולי תלכי למישהו/ מישהי מקצועית שיסביר לך מזה סימפיזיוליזיס ואיפה אפשר להרגיש את זה?


סימפי באמת לוחץ באגן וכשלא ידעתי שיש לי סימפי הייתי בטוחה שזה צירים מוקדמים עד שהלכתי לפרופסור מומחה בשרפ עין כרם (כי חשבתי שזה צירים מוקדמים ודאגתי) ואמר לי שזה סימפי..


ואז כבר נרגעתי ולא נלחצתי מהכאבים האלה..

אם כי בחודש תשיעי כבר הייתי מתבלבלת קצת אם זה זה או זה..

תודהחולמת להצליח

מה זה פרופסור מומחה, מה ההתמחות שלו?

יכול להיות שבאמת זה סימפוזיוליס, פשוט אף פעם לא היה לי וזה קצת מלחיץ כי זה מרגיש כמו צירים.

אני לא זוכרת את השם שלו.. אנסה להיזכראוהבת את השבת
אבל במיון לא אמרו לך?
במיון אמרו שזה נראהחולמת להצליח
שזה סימפוזיוליס אבל עדיין מלחיץ אותי הכאבים האלו
היה לי משהו דומהיום שני

זה הציק לי בעיקר כשעליתי במדרגות.

רופאת משפחה שלחה אותי למיון כי חשבה שזה אולי צירים מוקדמים, ואני מרגישה אותם שונה.

אחרי כל הבדיקות במיון נשים הפנו אותי לכירורג, הוא בדק אותי והסביר לי שהרחם הגדל לחץ לי על מקום ספציפי בבטן התחתונה (אני לא זוכרת אם זה היה רצועות או שרירים), שזה קורה לפעמים.


זה היה הריון שנחתי בו יותר, למדתי לאזן את המאמץ .

כן לזוז - אבל בנחת.

ונסיעות היו ממש סיוט, משום מה זה החמיר את הכאבים.


אבל זה חלף וב"ה לא חזר בהריון שאחריו  😊

לי הז היה ככה -זה לא סימפי'שם משתמשת חדש
זה לרוב בגלל מיקום של העובר לשוחץ שם


טיפול אקווליבריו או כל מי י טיפולי איזון אגן יכולים להקל

כמה עולה טיפול אקווליבריו ?חולמת להצליח

ביררתי עם מישהי שעולה אצלה 850 ש''ח,

היה נשמע לי יקר..

עלה לי 550כתבתנו
ומי עושה את הטיפול? רק דולה?חולמת להצליח
.
מטפלת באקוויליבריו. לא מחייב בעיני אבל מסתברכתבתנו

שלרוב הן יהיו גם דולות.

ומתוך סקרנות, למה את עושה את הנקודה בתיבת ההודעה? זה פשוט גורם לפתוח לבדוק מה כתוב כשזה בעצם כלום, אז למה לא להשאיר את הסימון שזה רק כותרת? באמת מחפשת להבין ולא לקרוא את זה בטון של התקפה 😊

כי חשבתי שככה זה מקפיץחולמת להצליח
את ההודעה 
חח לא, זה רק מסמן שיש תוכן בפנים בעיגול שלידאוהבת את השבתאחרונה

הכותרת


אם הוא אדום יש תוכן

אם הוא לבן אין תוכן

בשביל ללמוד את זה צריך להיות דולה/ מיילדתפצלושון
וואו זה זול.. אני מכירה ש700++אוהבת את השבת
כן, ייתכן. מאבחן את זה אורטופדהמקורית
מישהי היתה בפעלטון בימים האחרונים?Doughnut

ויודעת להגיד מה המצב שם? עמוס ממש?

חם נורא ומתלבטת אם לטרוח לצאת מהבית לשם, או שיהיה עמוס מדי.

הייתי בראשון שעבראפרסקה

אחה"צ.

היה עמוס אבל לגמרי סביר, הילדים הלכו לאן שרצו ולא היה תחרות בין ילדים/ התנגשות בין ילדים

🙏🏻Doughnut
יכול להיות שתלוי במקום ספציפיהשם שלי
קחי בחשבון השבוע מאוד חם, אז יש סיכוי ליותר עומס מהרגיל.
זו ההתלבטות באמת...Doughnut
מנצלש"ת. לא ממש מכירהשלומית.
את הפעלטון וחשבתי לנסות ללכת עם הילדים. זה שווה? וראיתי שהמחיר הוא 55 ש"ח לילד, זה ממש יקר, יש איזהשהן הנחות? עוד משהו שחשוב לדעת?
יש הנחות בכל מיני מועדוניםDoughnut

יש שוני ברמה בין הסניפים, אפשר לראות באתר שלהם.

אצל הילדים שלי זה בילוי לכמה שעות, חוזרים מרוצים עד הגג.

תחפשי הנחות של מועדוניםרק טוב=)

הכו שווה זה דרך מועדון "שלך" של עובדי מועצות.

משלמים כרטיס לילד מכל גיל.

זה ממש נחמד ומעסיק לכמה שעות, אפשר גם להכנס ולצאת אם רוצים באמצע ללכת לאכול וכו' אבל לא הייתי משלמת עלזה כרטיס מלא.

בירושלים לדעתי בקניון הדר יותר שווה

עד איזה גיל זה מתאים?וואלה באלה
6 גדול מידי?
אצלי בגיל 8 עדיין נהניםDoughnut
מעולה, תודה!וואלה באלה
6 זה עדיין מתאיםרק טוב=)
מעבר לזה זה תלוי ילד בעיני
👍 תודה!וואלה באלהאחרונה
מצד אחד רוצה להפיץ לכל עבר שבהריוןאנונימית בהו"ל
מצד שני משתדלת כשמה שפחות ידעו ויראו


באלגן איתי

😂 אין עלינו עם הרצונות ההפוכים...יעל מהדרום
חחח מזדההמדפדפת

אני כרגע בשלב מוזר שמתלבשת רחב שלא יראו את הבטן אבל ב שמה את היד על הבטן שיראו שאני בהריון

לא ברור לי מה אני רוצה כבר😂😂

חחח וואי מוכררקאניאחרונה
הייתן משתמשות במרגרינת קוקוס שנשכחה בחוץ?דרקונית ירוקה

מישהו דחף לנו שקית ענקית למרות שאנחנו לא משתמשים בדר"כ. בעלי התעצבן על המקום שזה תופס במקרר והוציא לאחד הארונות. היום רציתי להכין עם הילדים עוגיות ויש לי מתכון עם מרגינה אז חיפשתי והבנתי שהיו שבוע וחצי בארון במקום בקירור.

חושבות שזה קריטי?

כתוב על החבילה לשמור בקירור

לדעתי לזרוק לפחהמקורית
השאלה היא אם הקירור זה כדי לשמור על זה מוצק אולפניו ברננה!

שזה באמת מתקלקל מהר יותר..

אני לא משתמשת בזה ביומיום אז לא יודעת 🙂

שמן קוקוס?אפונה

אני שומרת קבוע בארון

זה לא צריך קירור למיטב ידיעתי

אבל מה הכוונה שקית?

מוכרים את זה בצנצנת...

שקית של מרגרינות קוקוסדרקונית ירוקה
זה על בסיס שמן קוקוס, אבל לא השמן עצמו
ממש לא הייתי משתמשתPandi99אחרונה
דולה בירושליםMichal123

שלום לכולן

אני לקראת לידה ראשונה ומחפשת דולה שתלווה אותי בלידה ובהכנה ללידה.

מחפשת מישהי נעימה ומקצועית. מישהי שמתחשבת בזוג עצמו ובבחירות שלהם ונותנת מקום לבעל. מישהי עם גישה טבעית אבל לא שוללת גם דברים פחות טבעיים. מישהי עם רגליים על הקרקע ולא רוחניקית מדי. מישהי מהמגזר הדתי לאומי שמכירה את הסגנון ואת ההתנהלות.

אשמח להמלצות מנסיון

יעל ברמןשלומית.
תנסי את תמרה דהןאחת כמוני
מהממת
עדי דנא פיקאראנונימית בהו"ל
יפעת חובבחולמת להצליח
ממליצה עליה גם! מקצועית!מדברה כעדן.
יש בפסגותרקאניאחרונה

את תרצה צ'קול

מדהימה ממש

עונה על כל הדרישות שלך חוץ מירושלים

אבל זה קרוב לירושלים... והיא מלווה בבתי חולים בירושלים

הישוב אגם- גבע בנימיןשמחה7

שלום בנות, אנחנו שוקלים מעבר מירושלים לאדם .

האם יש כאן מישהי שגרה באדם ויכולה לספר לי על האופי היישוב?, האם נגיש לירושלים מבחינת תחבורה ציבורית ופקקים עם רכב פרטי?

מתאים לדתיים/ לחרדים ?

מרפאות מכבי כללית ? מרכז מסחרי חניות?

תודה רבה 

אדם***שמחה7
אם יש לעוד מישהי היכרות עם הישובשמחה7
או הרחבה למה שכתבה 
אני לא גרה שם אבל מהאזורשלומית.

עונה על מה שיודעת.

אופי: מסורתי-ספרדי, יש גם דתיים חזקים יותר

נגישות: יש את קו 142 מירושלים נראה לי די הרבה פעמים. מאוד קרוב לירושלים. אם יש פקקים גדולים באזור המחסום כן יכולים להתקע, אבל ב"ה יש התפתחות גדולה והרחבה של הכבישים ולרוב המצב סבבה ובע"ה עתיד עוד להשתפר.

מרפאות: אח אני לא טועה יש כללית ומאוחדת, מכבי יש בשער בנימין.

חנויות: באדם יש בקטנה פלאפל, מכולת, סטוק ואולי עוד כמה דברים קטנים. בשער בנימין, 5 דקות נסיעה, יש מרכז מסחרי רציני.

בהצלחה רבה!

תודה רבהשמחה7
מה לגבי ביטחון ? ובכבישים ?שמחה7
ממה שידוע לי, ציר 60 מאובטח ע"י הצבא כל הזמןנפש חיה.
ויחסית פשוט לצאת מאדם לירושליםנכי יש להם תחבורה יחסית בתדירות טובה .
לי מרגיש בטוח מאודשלומית.

השאלה לפי מה את מגדירה ביטחון. בא נגיד שבירושלים למשל גרים גם ערבים ושם אק יהודים... זה עניין די סובייקטיבי

בכבישים נוסעים גם ערבים, אבל זה כ"כ קרוב לירושלים שזה בקושי מרגיש יו"ש

זה עניין של הרגלרקאניאחרונה

אני נוסעת שם כל יום מאז שנולדתי בערך

אז אני. מרגישה בטוחה

יכול להיות זריקות אבנים אבל נדיר

יש צבא באזור כל הזמן

יש בדואייה ממש ביציאה מאדם שפשוט מעצבן לראות אותם גרים ככה בכיף שלהם


בגדול לדעתי ההרגשה בטוחה

מי שרגיל לעיר אולי יפחד

אבל זה גם משהו שמתרגלים אליו

המלצה לתיק עגלה שאפשר להזמין באינטרנט 🙏🏼ווטר מלון

אז נקרע לנו תיק העגלה הנוכחי, ואני מחפשת תיק עגלה חלופי.


לא צריכה מותגים ולא את הכי יקר.

צריכה תיק פשוט, צבע ניטרלי, שיעשה את העבודה 😊


יודעות מאיפה אפשר להזמין? שיגיע מהר?

אמזון? בטוח יש שם במחיר טוב משהו חביבמרגול
סופר פארם אונלייןהשקט הזה
זה לא מחירים של להזמין מחו"ל, אבל יש להם שם מבחר בכל מיני מחירים ןמגיע מהר לרוב
אני הזמנתי מאלי אקספרסשוקולד פרה
לפני כמה שנים ועדיין מחזיק... אבל תיק די קטן לא נח לי תיק גדול
שייןאיזמרגד1
יש תיקים ממש יפים ומגיע די מהר
הזמנתי בשלושים שח בעלי אקספרס. לא גדול אבל ממש נחטרכיאדה

ויפה

בקבוצת מסירה הישוביתאפונהאחרונה
חלב אםטרמפולינה
מותר לטעום חלב אם? כי אני   סקרנית לדעת מה הטעם של החלב שלי , מתי הוא מתוק ומתי פחות?
בטח שמותרבוקר אור
אבל זה מגעיל😂
זה הקטע , שאני רוצה לטעום את זה אבל זה מגעיל אותיטרמפולינה
חח לא, התכוונתי שהטעם מגעילבוקר אור
יצא לי לטעום בעבר כמה פעמים..
בטח שמותר, וזה ממש טעים!תהילנהאחרונה

חלב אם קפוא לעומת זאת- ממש מגעיל

אחרי שטעמתי פעם אחת - לא העזתי להקפיא יותר אף פעם. 

אטרקציות ממוזגות אזור ירושלים-ים המלחזריחה123

קבענו לצימר באזור ממזמן, חשבנו לטבול בנחלים באזור (וגם לטייל בשוק בערב)

אבל מפחיד עומס החום שאמור להיות, עם פעוט קצת פחות משנתיים וגדולים יותר...

מנסה לא להתאכזב ולחשוב קצת על אטרקציות ממוזגות באזור.

מה אתן ממליצות?

תודה מראש

אוף בדקתי לךאורוש3

וגם נחל דוד וגם נחל ערוגות עדיין סגורים. פתוח חלק קטן עם הרשמה מאז שיטפון במאי. באתי לומר שעשינו פעם איך שנפתח. בשמונה בבוקר ואז נרטבים בשעה מוקדמת יחסית ואחרי שרטובים זה בסדר.

אז יש את עין בוקק, זה קרוב לים המלח. מסלול מתוק של הליכה בתוך מים לא עמוקים. יש חלקים עם צל. אם תעשו מוקדם זה יהיה בסדר לדעתי. לא הייתי מתחילה באחת עשרה שתיים עשרה. למרות שאלה השעות שתמיד נגררים אליהן בטיולים... שווה לנסות לתכנן אחרת.

יש גם את כל השמורה של עין פרת, וואדי קלט. עם כל מיני ירידות. צריך לבדוק טוב כי יש אזור שממנו זה מזוהם בגלל הערבים. מעל האזור הזה אמור להיות מהמם. אני פחות יודעת בדיוק.

ממוזגות- האקווריום, מוזיאון המדע (עמוס אבל, תסתכלי בשרשור אחר). שניהם ההרשמה מראש שימי לב, מוזיאון ישראל אם אתם בעניין, הבנתי שנחמד גם בספריה הלאומית אבל לא עשינו את זה גם כי לא נרשמנו מראש וצריך. מנהרות הכותל זה כיף כי בפנים לא חם. רק צריך לחשוב על החום בהגעה ובחזרה אז או לעשות בבוקר או לקראת ערב. מעיין בירושלים שנהננו פעם- עין חניה. אבל צריך לבדוק מה קורה השנה כי לרוב מעיינות בירושלים בשנים בלי גשם פחות יפים. וגם זה בשמש אז לא בשעות החום. זה בכניסה בתשלום. זה באזור הגן חיות והאקוריום. 

סביר להניח שבעין גדי המעלות כבר מעל ל-40. לא?יעל מהדרום

לק"י


גם בים המלח בטוח ממש חם.

(לא בדקתי תחזית, אבל ממליצה לבדוק...).

אכן כן. 44 מעלות ואולי יותר (כל אתר אומר אחרת)יעל מהדרום
ובנוסף זיהום אוויר חריגטרכיאדה

בקיצור, הכי לא זמן לטיולים

לכן אמרתי על הבוקר או בערב...אורוש3
אנחנו בדרום הקצת פחות חם מעין גדייעל מהדרום

לק"י


ועכשיו חם אצלינו.

לטייל עד עשר נשמע לי מעט מידי...

אנחנו הצלחנו באילתאורוש3
עלינו לזריחה על הר וירדנו למסלול וסיימנו עד עשר. במאי.  
חחח..כל הכבודיעל מהדרום
לק"י


ספציפית השבוע מאוד מאוד חם. לא נשמע לי כיף לטייל.

נכון פחות מוצלח. אבל מי שכבר סגר מראשאורוש3אחרונה
ברור שהכי נח לצאת בעשר. אבל אפשר לשנות בגלל המצב ואז יותר סביל. 
גם בבוקר ובערב נורא חםהשם שלי

אתמול יצאתי עם הילדים לגן שעשועים ב 18:30. עדיין היה חם מאוד.

קצת אחר כך התחיל טיפה רוח, ונהיה יותר סביר. אבל להתחיל מסלול ב 19:00 בערב, זה מאוחר מידיי.

הילדים שלי עכשיו בחוץ בבריכה קטנהאורוש3
כמובן עם קרם הגנה כובע ומים. לי אין שום חשק לצאת חח. אבל הם סבבה. בעיני עד עשר או מחמש זה ניתן לסבול אם רטובים. אבל שכל אחת תחליט למשפחתה. 
איפה בארץ?השם שלי

יש מקומות פחות חמים, ויש מקומות שזה ממש בלתי נסבל.

ואולי זה תלוי גם באנשים.

נכון... למה שכתוב איפה חחחחאורוש3
לא חושבת שאלו ימים ליציאותטרכיאדה

רק מקומות סגורים.

ממש סכנת נפשות!

לגבי עין בוקקטרכיאדה

(שואלת בשביל שבוע הבא)

מתאים להגיע עם עגלה?

כמה זמן הליכה?

(חוץ מהתינוקת אנחנו בגילאי 7-12, מתאים?)

עם מנשא. לא זוכרת בדיוק זמן. לא ארוך מאודאורוש3

גם מאוד תלוי בעומס. היינו פעם סתם באמצע שנת לימודים ופעם בחול המועד... 

מושלם לגילאים של הגדולים. לא יודעת בת כמה התינוקת... לא לעגלה. 

תודה על התגובה המושקעת!!!!זריחה123
במעלה אדומים יש את הdjump ואת המג'יקאסלפניו ברננה!

במג'יקאס היינו מטעם הצבא ולי היה קשה עם האורות והרעש בתוך המבנה הגדול שהדהד הכל.

אבל זה יכול להיות מענה ליום חם...

יש מרכז מבקרים של מפעלי ים המלחשומשומ
שמעתי שממש יפה ומעניין. לא הייתי (יש לנו כרטיסים לשבוע הבא..) 
חומר ניקיון לשואב שוטף דרימישירה_11

מתייגת את היחצנית @שושנושי 😅

יש משו שאפשר להכניס אליו לניקיון וריח ונעים ולא יהרוס אל המכשיר בוודאות?

יש לי דרימי 14 פרו

זה רק עושה ריח לא?הבוקר יעלה
לא מנקה? 
רעיונות פעילויות לימים החמים האלהילד בכור

אזור ירושלים ובנימין

אולי גם מרכז

מה אפשר לעשות?

משחקיות סגורות/ ג'ימבורייעל מהדרום

לק"י


יצירות ומשחקים בבית.

בריכה בבית, אם יש מקום ויש דרך נוחה למלא ולרוקן.

דווקא בחוץ או בבית? ובאיזה גיל הילדים?ברונזה
בחוץ.. רוצים לצאת קצתילד בכור

משהו ממוזג

בני 4.5 ו2.5

הייתי הולכת רק למשחקיות/גימבורי או משפחה וחבריםברונזהאחרונה
בבית
אשמח לרעיונות- טיול ברכבתאחות אחת
מחפשת רעיונות לאן לסוע ברכבת.. הילדים ביקשו לסוע ברכבת.. משהו באזור המרכז עד חיפה שקרוב לתחנת רכבת..
חיפה!!מנסה מחדש

נוסעים לחיפה ברכבת

יורדים במרכזית המפרץ

עולים על הרכבלית (רכבל מגניב בעלות של נסיעה עירונית)

ואז אפשר לרדת לעשות פיקניק או אפילו מסלול קטן (יש יער למעלה.. שכחתי את שמו)

או לחזור ברכבלית חזרה 

מוסיפה בשביל חיפה - פארק הכטמתואמת
הבנתי שגם באוניברסיטה יש דברים מעניינים.
במודיעיןרקאני
יש פארק צמוד לתחנת רכבת 
יש לך באתר של הרכבת לשונית עם טיולים עם הרכבתממשיכה לחלום
מראה לך את כל האפשרויות
תודה!אחות אחת
אם יש עוד רעיונות שמישהו עשה, אשמח לשמוע
נסענו לאשדודלפניו ברננה!

ובעוד אוטובוס למרינה שם.

עשינו שייט באוניה. היה מחיר ממש סבבה.

יצא יום מוצלח של כלי תחבורה.


*זה היה בחול המועד והיה עמוס ממש ממש ממש.

מניחה שבין הזמנים יהיה דומה מהבחינה הזאת, אם יש לכם אפשרות אחרי ר"ח אלול עדיף בעיני 

עשינו משהו דומהעוד מעט פסח

אבל בהפלגה מעכו לחיפה.

בחיפה הספינה יוצאת ממש צמוד לתחנה. בעכו זה כן דרש נסיעה באוטובוס.

אשמח לעוד פרטים על ההפלגהשוקולד פרה

כמובן אם מתאים לך לפרט

אפשר להגיע לשם עם רכב? זה הלוך חזור?

מתאים לילדים קטנים?

ובאיזה שעות כדאי לבוא שלא יהיה מידי חם?

אני לקחתי אוטובוסעוד מעט פסח

מתחנת הרכבת בעכו לנמל עכו. לא יודעת אם יש שם חניה נורמלית. מתחנת אוטובוס כן היינו צריכים ללכת קצת ברגל (הנמל הוא בתוך העיר העתיקה של עכו).

משם הפלגנו לחיפה.

בעקרון האוניה כן עושה הלוך-חזור, אבל אנחנו קנינו כרטיס רק כיוון אחד (והספיק לנו לגמרי).


בהפלגה עצמה לא היה חם, כי יש רוח נעימה, אבל השמש כן יכולה לשרוף ממש (במיוחד שלא מרגישים את החום).


חפשי בגוגל 'מלכת עכו', זה השם של האוניה.

אנחנו גם הפלגנו לפני 5 שנים בערך.. היא עדיין קיימתמותק 27
מעכו לחיפה הכוונה
נסיעה לכפר חבד למרכז מבקרים של מאחורי הדבשעדיין טרייה
הרכבת מגיעה לשם?אוהבת את השבת
כן (בדקתי כי חשבתי לנסוע לשם)יעל מהדרום
יש להם תאריכים שזה כל היום למשפחותיעל מהדרום

לק"י


ויש תאריכים שזה רק בשעות הצהריים.

וצריך להירשם מראש באתר.

כן הליכה של 3-5 דקותעדיין טרייה

והילדים ממש נהנו שם

לאיזה גיל זה מתאים?תוהה לעצמי
הייתי עם גילאיעדיין טרייה

3 ו6 והתאים.

לגיל גדול יותר נגיד 10 לדעתי פחות מתאים אבל לא ניסיתי.

מעולה. תודה!תוהה לעצמי
הייתן עושות טיול כזה השבוע?אוהבת את השבת
מתלבטת אם מוגזם בחום..
באזור המרכז או הים בטח יש לחות איומה, לא?יעל מהדרום

לק"י


ובכלל חם... (לא רק באזורים הנ"ל).

אני לא הייתי יוצאת למסע בחוץ השבוע.

ממש מחפשים לאן לצאת היינו כבר בשתי משחקיות...שוקולד פרה
חשבתי ששיט יהיה יותר מאוור אולי מדמיינת אוף מה עושים
אולי תכתבי אזור ויתנו לך רעיונותיעל מהדרום
אנחנו עכשיו באזור חיפה אבל יש רכב אפשר ליסועשוקולד פרה

השאלה מה עוד יש חוץ ממשחקיות

גילאי 3-4

מוזיאונים?טארקו

אני לא מספיק מכירה כי חיפה רחוקה לנו

אבל יש שם המון מוזיאונים שווה לבדוק אם יש משהו שמתאים לגיל.

יש שם את מוזיאון המדעתוהה לעצמי
יקררר אבל מהמםם
עכשיו אני נזכרת שיש גם את הרכבלתוהה לעצמי

@מתואמת המליצה על זה פעם

אנחנו היינו ברכבלית, לא ברכבלמתואמת
המחיר שלה כמו של נסיעת אוטובוס (לפחות בזמנט). רק צריך להתכונן לצפיפות קשה בימי בין הזמנים...
אפשר לנסוע לנתבג ולראות נחיתות והמראותהשקט הזה

ואז זה גפ מתאים בחום כי לא נמצאים בחוץ

וברכבת ישראל תמיד קר🥶


במודיעין יש פארק עם מזרקות ממש ליד תחנת הרכבת- אבל לגמרי יהיה חם השבוע


אפשר לתל אביב ולהסתובב בקניון עזריאלי אבל מניחה שזה פחות הסגנון😅


בחיפה תחנת רכבת חוף הכרמל היא ממש על הים

הריני להודיעך שלא תמיד קר ברכבת😅יעל מהדרום
לק"י


לא זוכרת מתי נסעתי והיה לי חם....

וואי אני תמיד קופאתהשקט הזה
איפה אפשר לעמוד בנתב''ג לראות המראות?ממשיכה לחלום
האמת שאני לא יודעת, לא עשיתי את זה אפעםהשקט הזהאחרונה

אבל יודעת שיש מקום שאפשר.

לא יודעת אם גפ המראות או רק נחיתות

אין מקום לעצור בחיפה שניתן להגיע רגלית למערת אליהומותק 27
לדעתי מתחנת בת גלים זה ממש קרוב למערת אליהודיאן ד.
פורקת🙁אנונימית בהו"ל

לפני תשעה באב דיברנו עם ההורים של בעלי שאנחנו רוצים לבוא אליהם לשבת.

חשבנו לבוא לשבת נחמו (השבת שהיתה עכשיו) אבל הם אמרו שאחות אחרת כבר אמורה לבוא אז, אז שאנחנו נבוא לשבת שאחר כך (הקרובה).

היום בעלי אמר לי שבעצם הם ביקשו שנדחה בעוד שבת.

בהתחלה הנחתי שאולי זה כי קשה להם לארח שבועיים ברצף, אז לא אמרתי כלום, למרות שזה פחות נוח לי מכמה סיבות.

אבל עכשיו דיברנו והוא הסביר שזה בגלל שאח אחר ביקש לבוא השבת, כי דווקא השבת מסתדר להם.

וזה ממש העליב אותי.

למה כשאחות אחרת אמורה לבוא, ואנחנו רוצים לבוא, אז דוחים אותנו לשבת אחרת כי לא רוצים לבטל לה? (שזה די הגיוני...) אבל כשאנחנו אמורים לבוא ואח אחר רוצה גם, אז מזיזים אותנו בלי שום שאלה?

הנחתי שאולי זה בעלי לא ידע על השיקולים שלי למה זה לא נוח לי לדחות. אז אמרתי לו שזה פגע בי, ואמרתי לו שיגיד להם שלא נוח לנו לדחות, והוא באמת התקשר, אבל הוא אמר שהם לא רצו לשנות בחזרה, ואם לא נוח לנו אז שנבוא ביום חול מקסימום (שזה עוד יותר לא נוח...).


 

אני ממש פגועה מזה.

דווקא יש לי קשר טוב עם חמותי, ובדרך כלל מאוד מעריכה אותה. אבל הפעם אני ממש מרגישה כאילו אנחנו מקום אחרון שם. בשביל אחרים ישנו הכל, אבל בשבילנו לא נורא...

ואני די בטוחה שאם אח של בעלי וגיסתי היו יודעים שהשבת שהם באים היא על חשבוננו ושזה לא נוח לנו, הם לא היו רוצים שנפסיד בגללם.

אבל כבר לא נעים לי לחזור ולבקש.

בעלי אמר שלא נבוא, ולא נורא. אבל לי זה חבל. וגם הילדים כבר מחכים לנסוע אליהם.


 

תעזרו לי לדון אותם לכף זכות...

תודה על הסיפור. זה בהחלט משמעותיאנונימית בהו"ל
לא חושבת שהפעם מדובר בסיפור כזה. אבל זה כן עוזר להבין שהרבה פעמים יש עוד שיקולים ועניינים שאני לא מודעת עליהם, שאם הייתי יודעת אולי הייתי רואה הכל אחרת.
אשמח להארות לפני נסיעה לירושלים עם הילדיםמותק 27

מתלבטת אם לנסוע חלקית בתחבצ לשם או כל הנסיעה ברכב....

מצד אחד הם ממש רוצים נסיעה ברכבת,

מצד שני, לא יודעת איך יסתדרו ככ הרבה זמן בנסיעה ארוכה... לכן מתלבטת האם לחנות בתחנת רכבת כלשהי ומשם להמשיך לירושלים....


גילאים: 10,8,6,4 ותינוק בן חצי שנה...

אודה להצעות, רעיונות וכל מה שיכול לעזור

תודה

קחי בחשבוןתקומה

שחלק ממש מרכזי מהרכבת הקלה לא פועל עכשיו. אז אם למשל את מתכננת רכבת ישראל ואז רכבת קלה, זו לא אופציה.

את צריכה גם לחשוב לאן אתם רוצים להגיע, האם יש חניה, האם אחרי רכבת לירושלים צריך להגיע למקום נוסף וכו'.

בעיניי הילדים ממש יכולים להסתדר בנסיעה ברכבת, השאלה מה התוכנית משם הלאה...

איזה חלק מרכזי? מתחנה מרכזית עד העיר לא פועל?מותק 27
כרגע לאשמחה7
זה מתחנה מרכזית עד גבעת המבתר לא פועל . יחזור ב1.9
וואי תודה!!מותק 27
מאיפה אתם מגיעים?יעל מהדרום

לק"י


נניח ממנו לירושלים ברכבת, זה עם החלפה של רכבת בת"א. יותר מסורבל.


בימים ראשון וחמישי הרכבות יותר עמוסות, וזה לא הכי נוח.

בשאר הזמן נסיעה ברכבת היא נוחה. אפשר להביא משחקים ואוכל לנסיעה.

נניח תכננתי להחנות בתחנת רכבת בבנימינהמותק 27

ומשם רכבת לכיוון תל אביב זה יחסית נסיעה קצרה....לא מעל שעה...

ושם מחליפים לרכבת לירושלים..

כמה זמן נסיעה ברכבת מתל אביב לירושלים?

35 דק , תלוי מאיזה תחנה בתל אביבשמחה7
איפה צריך לרדת בתל אביב כדי החליף לתחנה לירושלים?מותק 27
בדקתי לך באתר של ההרכבתשמחה7

אנ רואה שזה לעלות בבנימינה נוסע את כל תחנות תל אביב מגיע לנתב"ג שמה את מחליפה רכבת לכיוון ירושלים , יחסית נסיעה קצרה כל הסיפור שעה ועשרים

וואו תודהה!!מותק 27
והשאלה באמת מה אתם מתכננים בתוך העיר לעשותיעל מהדרום
לק"י


את נוסעת לבד עם הילדים?

עם בעלי והילדים.מותק 27

עדיין מתכננים, חושבים..

מה יכול להתאים להם שם..

אולי מוזיאון כלשהו שם או אקווריום ישראל,

אבל בכללי הם יהנו מהנסיעה ברכבת, שזה הטיול בשבילם, ומהשהות בירושלים.. אפילו אם זה אומר לשבת לאכול שם ארוחת צהריים/ערב ולישון באיזה מקום נחמד ולמחרת גם טיול נחמד באזור שבו נלון. ואז לחזור חזרה

אם התכנון לעשות כמה דבריםעדיין טרייה

הייתי נוסעת עם רכב.

רכבת אני לוקחת רק כשזה ממש אטרקציה מסויימת שקרובה יחסית לרכבת.

איך הילדים בנסיעות? בדגש על התינוקמתואמת
אם הם אוהבים תחבורה ציבורית ולא סובלים בה - אז אפשר לנסות לנסוע בתחב"צ. אבל אם קשה להם - אז ממליצה בחום להגיע ברכב... לרוב חלקי העיר אפשר להגיע ברכב, רק במרכז העיר למיטב ידיעתי לא. (ואם הרכבת הייתה פועלת לשם עכשיו אז זה היה סביר. באוטובוס זה נורא😖)
האמת אנחנו מתניידים הכל עם הרכב...מותק 27

הגדולים ממש רוצים כבר לנסוע בתחבצ...

גם הקטנות ישמחו לנסוע ברכבת, רק שלא יודעת כמה זמן הן יחזיקו את עצמן בישיבה ממושכת בנסיעה... 

ברכבת אפשר לקום ולטייל מידי פעםיעל מהדרום

לק"י


ואם את עם בעלך, זה נראה לי בסדר גמור.

מקסימום לוקחים מוניות מהרכבת לאן שרוצים לטייל.

אז אולי עדיף לעשות טיול רכבות בנפרדמתואמת

הלוך וחזור, מקסימום עם יעד הגעה אחד, שלא דורש עוד נסיעות.

(לפני כמה שנים עשינו טיול לחיפה בתחבורה ציבורית בלבד. בהלוך היה מצוין, וגם בהתניידות בעיר, אבל בחזור - פספסנו את הרכבת האחרונה, ונאלצנו לחזור באוטובוס עמוס וצפוף עם אנשים מקיאים ועם ילדים צורחים - גם שלנו - וזה היה סיוט נוראי, וחזרנו רק בשתיים בלילה הביתה... אז אם מתכננים טיול בתחבורה ציבורית מלכתחילה כדאי לשים לב שלא חוזרים מאוחר מדי...)

הייתי מתכננת נסיעה קצרה ברכבתהשקט הזה

מבנימינה זה די ארוך לדעתי.

אפשר אולי ממודיעין או נתבג לירושלים. הנסיעה פחות מעניינת אבל רכבת מהירה זו גם חוויה.

ובאמת לחשןב טוב גפ מה רוצים בתוך ירושלים


וגם אולי לתכנן ככה שאחד מכם ימשיך עם הרכב עד לירושלים ואז יהיה גפ להתניידות וגם לחזור מהיר יותר

רציתי באמת להוסיף לגבי הדרך חזוריעל מהדרום

לק"י


אם אתם בתחב"צ, אל תחזרו מאוחר מידי, שהילדים ירדמו ויהיה קשה להעיר ולנייד אותם ממקום למקום.

ועדיף שתחפשו קו ישיר לאיפה שאתם גרים, אם יש. 

נכון. צודקת. לא לחזור מאוחר מידי...מותק 27
פשוט בבנימינה אני יודעת שיש מגרש חנייה גדולמותק 27
ליד הרכבת.. לא יודעת לגבי תל אביב מה קורה.. ואיפה להחנות שם.. 
עם יותר מ2 ילדים חד משמעית רכבשיח סוד

לעשות פשוט עצירות כשצריך , ברגוע, לעשות לו"ז שלא תלוי בשעות הגעה מדויקות למקומות

יהיה לך סיוט איתם בתחבצ

זה ממש תלוי כמה נסיעות ואיזהיעל מהדרום

לק"י


ובני כמה הילדים (ולי אגב, עם קטנים ממש יותר נוח בתחב"צ, כי הם לא אוהבים ולא רגילים לכסאות בטיחות. אין לנו רכב).

ברכבת זו חוויה יותר נוחה, חוץ מראשון וחמישי שאז עמוס.


אני נוסעת עם 3-4 ילדים באוטובוסים (בני 10.5, 7.5, 5 ו-2.10).

לנסיעות עם הרבה ציוד או שחוזרים מאוחר, אנחנו באמת לוקחים הסעה.

אם אנחנו לבד או עם תינוק אז באמת רכבת היה לנו בולשיח סוד

אבל כשנסענו עם כולם

הודנו לאלוקים חמישים פעם שיש לנו רכב חחח

שלכם קטנים יותר. נכון? זה גם משמעותייעל מהדרום
יאפ, 3 חד', שנתיים ו4 שיח סוד
וכשאתם נוסעים בתחבצ, את לא מבינה בוסטר למי שצריך?מותק 27
לא. ברכבת אין חגורותיעל מהדרום

לק"י


באוטובוסים יש חגירה רק במותניים.

ובמוניות- אני חוגרת מי שאפשר רק במותניים. אבל זה באמת פחות בטיחותי.

מלחיצה אותי...מותק 27
האמת שרק בגלל התינוק בן חצי שנה אוטוטו, אני קצת בלחץ... שלא נצטרך לעצור באמצע הדרך ולא נוכל או שיפריע לאנשים אחרים בנסיעה וכו.. 
אז אולי עדיף לכם לשמור את הנסיעה ברכבתיעל מהדרוםאחרונה

לק"י


תמצאו משהו שהוא ליד הרכבת או ממש קרוב. נסיעה אחת לא ארוכה מידי וזהו. ותחזרו באותו יום, שלא תצטרכו לסחוב מלא ציוד.

ככה יהנו מהנסיעה ברכבת, ולא יהיה מתיש.

שבוע 38 מקיאה כבר פעם שלישית הערב יש מה לעשות?ראשונית

הקיבה מרוקנת לגמרי, הקאתי עכשיו את כדור הברזל שלקחתי לפני יותר משעתיים (פלוס שליש כוס תה קמומיל)

 

יש לציין שאכלתי גלידה בצהריים וההקאות התחילו שעתיים אחרי (וחוץ מזה כלום)

 

זה לא הקאות של קיבה מפוצצת אלא כמו שליש ראשון

שתית מספיק היום?חולמת להצליח
אולי התייבשת?
לא שתיתי מספיק בכללראשונית
הייתי בנסיעות היום ולא הצלחתי
שוב הקאתי עכשיוראשונית

ניסיתי לשתות מים

וואי סיוט

לכי להיבדק, יכול להיות שאת מיובשת וצריכה לקבל נוזלאני אנונימית!

בעירוי,

אני לא הייתי לוקחת סיכון במצב שלך..

לגמריאמאשוני

בנוסף לנוזלים דרך הוריד אפשר לתת תרופה להקלה על ההקאות.

נכנסתי ללופ שיש לו פתרון יחסית פשוט בצורת עירוי, אולי אפשר אפילו דרך הקופה.

מה שלומךחולמת להצליח
היום?
הרבה יותר טובראשונית
תודה על הדאגה❤️
לפעמים בסוף ההריון חוזרות הבחילות וההקאות🙊יעל מהדרום
לק"י


תרגישי טוב!!

חוזרת לעדכןראשוניתאחרונה

זאת הייתה התייבשות

עשו לי עירוי בקופת חולים שממש הציל אותי

מאז לא הקאתי עד עכשיו

צריכה לשתות מים כמו שצריך, אני ממש גרועה בזה🫢


תודה לכולכן על הדאגה! בזכותכן התייחסתי יותר ברצינות והלכתי להיבדק בקופ''ח