ונוגעות לקשר של הילדים שלך עם העולם החברצי שמחוץ לבית.
אז קודם כל כדאי להבין אם את שואלת בכללי או על זה ספציפית.
אם את שואלת בכללי- אז תקשורת מקרבת. זה בדיוק השיטה איך לנהל תקשורת מבלי ליצור התנגדויות.
מסייגת שהעקרונות של תקשורת מקרבת עובדים מעולה בקשרים שהם סימטריים (שכנות, בני זוג וכד')
וכאשר היחסים אינם סימטריים (הורים, בוס בעבודה) זה קצת שונה.
אבל בגלל שאת שואלת על ילדים שהם יחסית יותר גדולים ועיקר התקשורת מולם היא מילולית וכבר לא בעיקר התנהגותית, זה יכול לעזור מאוד.
לגבי הקשרים של הילדים מחוץ לבית, מסכימה עם מה שכתבו פה.
כן רוצה לחדד שבהחלט אפשר להעביר את המסר המורכב של:
יחס לא מכבד כלפי ילדות/ נהלים הוא לא משהו שאני מאפשרת, יחד עם סומכת על שיקול דעתך.
בכיתה ד' אני לא סומכת על שיקול הדעת וכן אבדוק עם המורה נקודות בעייתיות (בירור כללי לא ספציפי על מקרה מסויים)
בגיל 13 צריך להפעיל את הילד מהמניעים שלו, ולא מהמניעים שלך.
הכוונה תשאלי את עצמך למה זה אמור להפריע לו, ולא למה זה מפריע לך.
למשל הם עושים משהו עד מאוחר, תגידי לו, תהנו תנצלו את הלילה, זה חוויות שלא יחזרו, רק שים לב שיהיה לך כוח למחר לעוד יום טיול ארוך, לפעמים כשעייפים אין מצב רוח וזה..
משם זה בחירה שלו. ולפעמים הוא יטעה וילמד לקח וזה גם בסדר.
אם יש משהו קו אדום ממש, אז יש צוות שיטפל בזה.
יכול להיות שהקשר יפגע לזמן מסויים עד שהילד יבין שזה לטובתו ההתערבות.