בנט מתכנן עריקהמיכאלצ
בעבר (https://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t1133061#12062023) כבר צפיתי שכך יקרה, ועכשיו זה גם מקבל אישור מראש הממשלה.

גנץ מציע לימין החדש (עם שלושה מנדטים בלבד) שני תיקים לבחירתו תמורת עריקה.
מתן כהנא בתגובה:
"אסור, פשוט אסור בכל מחיר, להגיע לבחירות פעם שלישית (ורביעית, וחמישית).
צריך להיות יצירתיים,
לצאת מתבניות קיימות,
ולהקים ממשלה!"

ברור שציוץ כזה לא נעשה על דעת עצמו, ושוב אנחנו נוכחים כמה ביבי "קורא הדורות מראש", לאחר שזיהה את התחרות שמציב לו סער, זיהה שליברמן החליט להפיל אותו, ועכשיו גם ניבא מראש שבנט יחבור שוב לחברו הטוב, לפיד.


נ.ב. שוב אנחנו נוכחים כמה השפעתה של שקד קטנה, ומי באמת מנהל את המפלגה. גנץ אפילו לא ראה לנכון לפנות לשקד.
אל יתהלל חוגר כמפתח. בינתיים הכל ספינים.אריאל יוסף


אם ביבי ניסה להשפיל את בנט כמה שנים, למה בנט חייב לו משהו?עם הארץ
עדיף קואליציה של גנץ ובנט כשר ביטחון, מאשר ביבי וגנץ. נקודה. הבעיה הקשה היא תחבורה ציבורית בשבת שהשמאל רוצה לקדם.
הוא לא חייב לביבי כלום, אבל הואחיובי

חייב לציבור הבוחרים שהצביעו 'ימינה' מתוך מחשבה שזה באמת 'ימינה' ואין סיכוי בעולם שהוא יהפך להיות 'עלה תאנה' של ממשלת מיעוט שמאל.

אני אישית מעדיף להאמין וגם מקוה שזה רק ספין של כחול לבן, אבל מה כל קשה להוציא הבהרה ברורה של הימין החדש: לא נהיה שותפים לממשלת שמאל בכל צורה שהיא!! השתיקה שלהם מדאיגה.

זו בדיוק הסיבה שמצביעי עוצמה לא הצביעו ימינה. על עוצמה אף אחד לא היה מעלה בדעתו שום הוא אמינא כזה. 

למה להם לדבר?אריאל יוסף

בינתיים הם נותנים לנתניהו להרגיש שהם לא בכיס שלו.

הגיוני שבנט מנסה לסחוט מנתניהו את משרד הביטחון והספין הזה משרת אותו.

והוא גם הצליח, תוך פחות משבוע.אריאל יוסף

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/417583

 

 

@מיכאלצ, תזכיר לנו מה צפית שיקרה?

בנט מתכנן עריקה - אקטואליה וחדשות

 

@חיובי, בנט לא נאמן לימין?

הסברתי>> - אקטואליה וחדשות

 

שוב הוכח שאנשי עוצמה:

א. חושדים לחינם ועושים מבנט משהו גרוע בהרבה ממה שהוא (הוא פשרן אבל בימין).

ב. לא מבינים תקשורת ופוליטיקה - כי עוצמה - צעירים מעל עשרים - ממנהיגיהם עד אחרון המצביעים...

 

מותר לכם גם להודות בטעויות...

(אגב, @חיובי, לבקשתך פתחתי שרשור נוסף ואני עדיין מחכה לתגובתך -

שרשור חדש בעניין היחס של אנשי עוצמה יהודית לספינים - אקטואליה וחדשות).

 

נזכיר שלפני פחות משנה נתניהו הצליח לקפל את בנט ולמנוע ממנו לקבל את תיק הביטחון -

לא פורשים: בנט ושקד החליטו להישאר בממשלה - כיפה

 

למרות הטעות שעשה בנט בריצתו העצמאית שהוכיחה לו שהוא שווה הרבה פחות ממה שהוא חושב,

שנה אחרי הוא מסמן ניצחון ונכנס למשרד בו חשק (גם אם לתקופה קצרה).

 

לצד כל הטענות והביקורת שיש לי נגד בנט, ויש לי לא מעט (לא תמכתי בבית היהודי כל עוד הוא עמד בראשו),

צריך להכיר גם ביתרונות שלו: הוא מבין בפוליטיקה ומקדם את עמדות הימין.

אני מקווה שאתה לא חושב שאתה יותר חכם מביבימיכאלצ

כי העובדה היא שאפילו הוא הבין שהסכנה ממשית ונכנע לבנט.

ברור שהסכנה ממשית.אריאל יוסף

אחרת לא היה טעם בספין הזה.

כתבתי זאת בשבוע שעבר:

שוב: בנט מבין מצוין שכניסה לממשלת שמאל - אקטואליה וחדשות

אז חצי ממצביעי ימינה סבורים שעליה להיכנס לממשלה בראשות גנץ.אריאל יוסף

סביר שמדובר באלו שהצביעו לבנט.

בכל מקרה, מדובר בסקר של המכון הישראלי לדמוקרטיה, כך שלא חייבים להאמין לו...

 

אם אכן שליש מהחרדים סבורים כך, המסקנה היא שבחירות נוספות מפחידות את הציבור

יותר מאשר ממשלה שתתנהל הפוך מעמדותיו...

 

מדובר בתרחיש לא סביר ובביצה שלא נולדה.אריאל יוסף

בנט לא ילך על מהלך שמחסל את הקריירה הפוליטית שלו.

נזכיר שלפני חודשים אחדים זה כמעט קרה לו ועל חודו של מנדט שהיה חסר לימין הוא קיבל הזדמנות שניה.

מקוה שאתה צודק. למה הוא לא מוציא הבהרה ברורה? למה שקד שותקת?חיובי


זה בדיוק הבעיהחיובי

אצלם להיות בממשלת שמאל זה אופציה, אמיתית, או מדומה, כדי לסחוט את נתניהו.

שוב: בנט מבין מצוין שכניסה לממשלת שמאלאריאל יוסף

היא חיסול הקריירה הפוליטית שלו.

 

אבל בדיוק כמו שאתה חושב שזה יכול להיות אמתי, גם נתניהו מבין שיש סיכוי כזה.

 

בדיוק ככה מפעילים לחץ באמצעות ספינים; אם היה שקוף לחלוטין שזה קשקוש, זה לא היה מועיל.

 

כל ספין חייב להראות סביר ולו מעט כדי להשיג את מטרתו.

 

א-ב של תקשורת ופוליטיקה.

בכל מקרה, קיבלת תשובה למה הם לא מכחישים.אריאל יוסף


יתכן שזו הסיבהחיובי

דעתי האישית שאופציה של הקמת ממשל שמאל  לא יכולה להיות בשום פרק על הקנה של מפלגת ימין, גם לא בשביל להשיג איזה הישג פוליטי.

וחוץ מהבעיה הערכית, ברגע שזה אופציה אצלו, זה גם יכול להיות אופציה אצל החרדים. ככה בדיוק מפוררים את הגוש.

אני מבין שלשיטתך גם אסור היה לבן גביר להוציא ספיניםאריאל יוסף

כאילו הוא עומד ללכת עם שקד, פייגלין או אורן חזן ו"הצל". גם זו בעיה ערכית.

 

לכל אחד יש ניואנסים שונים מה יכול להיות ספין אבל לא אמתי, מה יכול להיות אמתי ומה לא יכול להיות אפילו ספין.

 

מי אמר לך שהוא לא מתואם עם החרדים?

איך הכנסת את בן גביר? מה הקשר?חיובי
ומה אתה משווה בין כל אלו שהזכרת לממשלת שמאל מסוכנת?
הסברתי>>אריאל יוסף

לכל אחד יש ניואנסים שונים מה יכול להיות ספין אבל לא אמתי, מה יכול להיות אמתי ומה לא יכול להיות אפילו ספין.

 

מי שנמנע מספינים בגלל בעיות ערכיות - שלא יעסוק בפוליטיקה או בתקשורת.

 

אין שום גורם פוליטי שלא מפריח ספינים עם בעיות ערכיות. זה כולל את בן גביר.

 

בנט לא ישב בממשלת שמאל. נקודה.

להשתמש באפשרות הזו כדי להשיג את תיק הביטחון זה אמצעי כשר בהחלט;

תאמין לי שאתה מעדיף את תיק הביטחון אצלו מאשר אצל נתניהו/ליברמן/יעלון.

אם הוא יצליח, ההישגים שלו שם יאפילו על הספין המסכן הזה וגם אתה תודה שהוא שווה את המחיר.

הבעיה הערכיתחיובי
היא לא השקר. אלא אופציה של ממשלת שמאל.
כמו שלא יעלה על הדעת שתעלה אופציה שבנט יתמוך ברצח יהודים והוא לא יכחיש כך לא יתכן שיעלו אופציה שיתמוך בממשלת שמאל והוא לא יכחיש.
זו דעתי לפחות
אז עניתי כבר -אריאל יוסף

לכל אחד יש ניואנסים שונים מה יכול להיות ספין אבל לא אמתי, מה יכול להיות אמתי ומה לא יכול להיות אפילו ספין.

ממשלת ביבי גנץ היא ממשלת שמאל. שניהם היו בעד ההתנתקות. לעומתעם הארץ
זאת ממשלת גנץ בנט עם זכות וטו לבנט היא לא ממשלת שמאל, כי בנט מתנגד למדינה פלסטינית, בניגוד לביבי שתומך בה.
אולימיכאלצ

אבל:

א. לא ידוע לי שהוצעה לבנט זכות ווטו

ב. לא כדאי להשתמש יותר מדי בזכות הווטו, גם אם ישנה, ולכן בהכרח יעברו גם הצעות חוק מסוכנות

לפי הפרסומים, לא הוצעה לבנט זכות ווטוהסטורי
אלא בחירת שני תיקים.
קיבלת את ההכחשה שרציתאריאל יוסף

https://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/702055

 

הם מדברים על ממשלת אחדות בלעדיהם.

העיקר שתהיה ממשלה כלשהי.

 

גם בנט כבר הבהיר שהוא פוטר את נתניהו ממחויבות אליו אם הוא זה שמהווה מכשול:

בנט: משחרר את נתניהו ממחויבות לבלוק הימין - סרוגים

אגב - אצל בן גביר זה היה אמתי לחלוטין.אריאל יוסף

הוא באמת רצה ללכת עם פייגלין או שקד. בן ארי ומרזל עצרו אותו.

גם הוא וגם בנט הסבירו כבר שכוונתם שהם מוכניםאריאל יוסף
עבר עריכה על ידי אריאל יוסף בתאריך ה' בחשון תש"פ 19:04

שתהיה ממשלה בלעדיהם (ולא בלי נתניהו), העיקר שתהיה כבר:

https://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/702055

 

בנט: משחרר את נתניהו ממחויבות לבלוק הימין - סרוגים

 

אבל כרגיל, מצביעי עוצמה לא נותנים לעובדות להפריע לדמיונות שלהם.

אז ככה:חיובי

א. גם "ממשלת אחדות לאומית בראשות נתניהו" היא אסון. או שיצליחו לגרור כמה חכי"ם מהגוש השני ויקימו ממשלת ימין חזקה ככל האפשר, או שילכו לבחירות. זה עדיף ממשלת אחדות.

ב. שים לב לציטוט "אם כחול לבן יקימו ממשלה, יכול להיות שלא נהיה חלק ממנה" הוא לא שולל את זה בצורה מוחלטת. משמע זה עדיין אופציה.

ג. אני מתאר לעצמי שהם "חטפו" הרבה מהשטח ביממה האחרונה, וקיבלו ב"ה קצת רגלים קרות.

כך צריך להיות. להדוף מיד כל ניסיון של מי שהוא לערוק למחנה השמאל. 

ד. אתה יכול להמשיך לעקוץ את מצביעי עוצמה אם זה עושה לך טוב. ההתנהלות של בנט ביממה האחרונה רק מחזקת אצלי את ההחלטה שלי בבחירות לא לתת לו את הקול שלי. 

מאוד קל לתמוך באלו שאף פעם אתה לא מתאכזב מהם...הסטורי
כי אף פעם הם לא עושים כלום (בפוליטיקה).
הנושא כרגע זה לא בן גביר ועוצמה אלא ההתנהלות של בנטחיובי

אין לי מושג מה עוצמה היו עושים אם היו נכנסים לכנסת. 

אני מתאר לעצמי שבכל מצב שלא יהיה, לא היה עולה על דעתם, גם לא בתור ספין, הצטרפות שלהם לממשלת שמאל.

 

אדרבא, שהבית היהודי ותקומה יקבלו שכל סוף סוף לתת להם מקום ראלי ונוכל לבחון גם אותם..

 

נתנו להם מקום ראלי. דרשו שניים. כמה פעמים עוד נחזור על זה?!אריאל יוסף

העובדה שהם לא מצליחים להיכנס (ומתלוננים על אחרים) רק מוכיחה שהם לא מסוגלים להשיג כלום. אפילו לא מקום בכנסת.

גם לו היו נכנסים אליה לא היו משיגים כלום (ומאשימים את כולם).

נו.. טוב.. זה לא הנושא, יש מספיק שרשורים על זהחיובי

אני מבין שקל לך כרגע להסיט את הדיון לעוצמה, במקום נושא השירשור, האם בנט תיכנן או מתכנן עריקה.

זה בדיוק הנושא.אריאל יוסף

ראשי עוצמה - ומצביעיה - לא מבינים את המורכבות של העולם הפוליטי.

הם ניהלו מו"מ עם אורן חזן והצל, פייגלין, שקד, נעם ואפילו ג' - ובסוף רצו לבד!!!

הם לא הסתדרו עם אף אחד ולא הצליחו להשיג כלום. 

 

העובדה שהם לא מצליחים להיכנס (ומתלוננים על אחרים) רק מוכיחה שהם לא מסוגלים להשיג כלום. אפילו לא מקום בכנסת. גם לו היו נכנסים אליה לא היו משיגים כלום (ומאשימים את כולם).

 

חברים, אף אחד לא אמור לדאוג לכם למקום בכנסת ו"לקבל שכל" לתת לכם מקום ראלי.

 

אתם רוצים להיכנס?

תעשו מה שצריך כדי שזה יקרה (כן, גם לקבל הצעות מעליבות. זה עדיף מלהישאר בחוץ).

 

הזוי שאתם רצים שוב ושוב, נשארים בחוץ ולא מצליחים לעשות את הצעדים הנדרשים כדי להיכנס.

אולי אתם פשוט לא בנויים לעולם הזה? חשבתם על זה?

אולי אתם צריכים להשתנות קצת כדי להתאים?

זה לא הנושא. אתה יכול לפתוח שרשור חדש בנושא זה..חיובי

הנושא הוא האם בנט תיכנן או מתכנן עריקה.

גם בצלאל תקף אותו על זה היום.

ובצלאל כידוע לא ממצביעי עוצמה.

 

לבצלאל מאוד משתלם להתעמת עם בנט. זה רווח פוליטי.אריאל יוסף

הנושא הוא אחר:

האם פוליטיקה דורשת פשרות ואילו פשרות כשרות.

 

מבחינת בצלאל יש מקום לפשרות - ובזה הרי מאשימים אותו שוב ושוב אנשי עוצמה.

הוא פשרן מדי לטעמם.

 

מבחינת בנט יש מקום לפשרות גדולות יותר

(גדולות מדי לטעמי, אבל הבעיה היסודית היא שעמדות הבסיס שלו בעייתיות),

ובצלאל תוקף אותו על הפשרות שלו (למרות שהמחלוקת ביניהם היא על עמדות היסוד).

 

אתה תוקף את שניהם על הפשרות שלהם. לדעתך אין מקום לפשרות בכלל,

אא"כ אנשי עוצמה מקבלים אותן ואז הכל כשר.

גם לרוץ לבד זו פשרה שהם קיבלו ותמכת בה (למרות שהעדפת שלא יעשו אותה):

ויתרו על מקום בטוח בכנסת תמורת ניצחון במשחק הכבוד "מי שווה יותר".

 

במקום לדרוש מהם לא להתפשר על מקום בפנים ולהבהיר להם שלא תצביע להם במצב כזה,

הוכחת להם שאתה איתם גם במהלכים חסרי כל סיכוי ואתה מסכים לזריקת הקולות ההמונית מטעמי אגו.

הצטרפות שלהם לממשלת נתניהו, היא 'חציית קוים'הסטורי
הרבה יותר רצינית, מהצטרפות של בנט לממשלת שמאל.

עד לפני כמה חודשים, הם בידלו את עצמם ממפלגות הימין האחרות, בזה ש:"אנחנו לעולם לא נשב בממשלה ש(כל מיני חולשות של ממשלות נתניהו)". פתאום לקראת הבחירות, הסיסמא שלהם, שסחפה אלפי מצביעים היתה "בלי עוצמה יהודית - אין ממשלה ימנית". כלומר הם התכוונו להיות חלק ממשלת נתניהו...
אתם לא מסוגלים להתעמת עם המציאותחיובי

שבנט לא נאמן מאה אחוז לימין, אז הכי קל לתקוף את עוצמה או מי שהצביע לה.

תפתחו שירשור חדש עם הנושא הזה.

וגם שקד מכינה את הקרקע לעריקה אפשרית בדרישה החדשה שלה מהחרדים להתפשר.

ראוי יותר שבמקום להגן עליו תקימו קול זעקה כדי שמהקולות שלכם לא תקום כאן ממשלת שמאל

הסיפור הוא לא כן ימין/לא ימיןאריאל יוסף

בנט לא נאמן בכל נושאי דת ומדינה שהם היום עיקר המחלוקת בין ימין לשמאל.

זה לא התחיל היום ומיום שהוא הופיע נלחמתי בו. רק בענייני א"י הוא נאמן (ברמה מסוימת בלבד).

 

זה לא חדש.

השאלה היא האם אלו שהצביעו עוצמה קידמו את הערכים בהם הם מאמינים או פגעו בהם.

עד שאתה מתלונן על בנט שפוגע בחלק מהערכים, אתם פגעתם בכולם.

 

אם תקום ממשלת 57 של גנץ בהיעדרות של ליברמן - אתם תהיו האשמים הבלעדיים.

אם היה לימין עוד מנדט אחד(!) - התרחיש הזה היה בלתי אפשרי.

יש לי מה לענותחיובי

אבל אני לא מתכוון לשתף פעולה עם הניסיון שלך להסיט את הדיון 

אתה מזמן לפתוח שרשור חדש בנושא...

 

תפתח בעצמך במקום להתלונן.אריאל יוסף

כך דרכם של אנשי עוצמה:

אחרים צריכים לעשות והם צריכים להתלונן.

הם לעולם לא יעשו כלום חוץ מליילל על מעשים של אחרים

(אולי עכשיו אתה כבר תפתח שרשור).

תגובה בוגרת!חיובי


כי ההתנהלות של עוצמה הכי בוגרת... מישהו אמר מבוגר אחראי?אריאל יוסף

לא, זה רק בצלאל. לאיתמר הכל מותר.

אזכיר כאן כמה אמירות בנושא מהעבר>>>אריאל יוסף

זה נימוק שיחזיק מים - צעירים מעל עשרים

 

תן את הקול שלך למי שויתר שוב ושוב - צעירים מעל עשרים

 

אם כבר הגענו לזה שעוצמה "לא חכמים בפוליטיקה"---

כי עוצמה - צעירים מעל עשרים

הנקודה היא אותה נקודה.

בדיעבד, אני שמח שאיתמר נשאר מחוץ לכנסת.

אם הוא היה נכנס ומתחיל לעבוד כמו שהתנהג במו"מ - הוא היה גורם נזק אדיר לימין.

היה מתנהל בלי חשבון ובהפקרות ומצפה מאחרים לספוג את הנזקים שלו.

 

מי שלא יודע לשחק - שלא יעלה על המגרש.

אחרת רק הקבוצה שלו תפסיד מהשתתפותו במשחק.

 

@חיובי, תחשוב על זה לפני שתגיב.

מה אתה משווה? הם היו מוכנים לתמוך בה מבחוץ בלבד <צ>אריאל יוסף


ממתי מאמינים לאמירות מפורשות של פוליטיקאים?מיכאלצ

בוקר טוב

קרא את הודעת הפתיחה שלך וראה על מה ביססת אותהאריאל יוסף

רמז: אמירה של אותו פוליטיקאי בדיוק.

לא בדיוקמיכאלצ

את הציטוט הזה הבאתי כסימוך בלבד.

אם דווח דבר מסוים, והפוליטיקאים רומזים שזה נכון, אז סומכים עליהם. לא סומכים עליהם סתם.

כמו כן, ברור שרמיזות הרבה יותר אמינות מאשר אמירות מפורשות (הוא הרי צריך לרצות את הבוחרים שלו).

רמיזות יותר אמינות מאמירות מפורשות?!אריאל יוסף

רמיזות כל אחד יכול להבין איך שבא לו.

בפרט שהוא הסביר שהוא רמז למשהו אחר לחלוטין בציטוט שהבאת: 

ממשלת אחדות אפילו בלעדיהם. העיקר שתהיה ממשלה כלשהי.

https://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/702055

 

בכל מקרה, הם מבינים בעצמם שאם הם חוברים לשמאל,

הקריירה הפוליטית שלהם נגמרה וממילא הם לא יעשו זאת.

 

את כל זה כתבתי כבר לעיל, אבל נראה שאתה פחות מעוניין לברר למה הם מתכוונים,

ובעיקר מנסה לאשש את החשדות שלך באנשי הימין הדתל"ש;

החלטת מראש שהם עורקים ועכשיו רק צריך להוכיח את זה - כפי שבעצמך פתחת את ההודעה הפותחת

(ואולי גם בכך להסביר שבעצם היה עדיף לזרוק קולות לפח מאשר להצביע ימינה).

למה אתה מזלזלסי שארפ

בשם של הימין החדש?

כמו שלא מזלזלים כאן במפלגות אחרות, אפשר גם לא לזלזל בהם.

להוציא מלבם של אלו שחושבים משום-מה שאני תומך בהם.אריאל יוסף


הנה ההוכחה כמה בפורום הזה אוהבים לקשקש. בסוף לא קרה כלוםבינייש פתוח
בנט דחה את ההצעה על הסף
בדיוק הפוך. אם לא היה חשש ממשי שבנט יערוקחיובי

ביבי לא היה ממהר לתת לו את שר הביטחון, כדי להשאיר אותו בגוש.

רק תמים יחשוב שביבי נתן לו את התפקיד מתוך שיקול בטחוני או ענייני, ולא מתוך שיקול פוליטי, כדי לשמור על בנט בגוש.

אני שמח שהוא קיבל את התפקיד. אני גם הייתי שמח לומר שלא היה קיים שום חשש שהוא יערוק.

מי שרוצה ללמד זכות, זה תמיד דבר טוב. אבל בוא לא נהיה תמימים.

לא סתם כל הפרשנים מדברים כעת, שעכשיו גוש הימין מוצק. מכלל הן תשמע לאו.

ב"ה שככה זה הסתיים.

בנט פשוט טוב במשא ומתןבינייש פתוח

כולם אמרו עליו שהוא משוגע כאשר דרש את תיק המשפטים עבור איילת שקד. ואם החשש הוא עז שיצא ממנו מתוק מה לנו להלין?

היה ברור שזה יסתיים כך ושהסיכוי שבנט יערוק הוא נמוך מאוד.אריאל יוסף
עבר עריכה על ידי אריאל יוסף בתאריך י"ג בחשון תש"פ 16:40
 

בא נאמר שהסיכוי שעוצמה יהודית תעבור את אחוז החסימה היה נמוך יותר מהסיכוי שבנט יערוק.

ידעת שיש כאן סיכון גדול יותר ובכל זאת לקחת את הסיכון הזה. לכם מותר לקחת סיכונים. רק למצביעי ימינה אסור...

 

כמו שכתבתי, בזכות מצביעי עוצמה, עדיין יש לגנץ סיכוי להקים ממשלה גם בלי הימין החדש.

את הסיכון הזה אתם יצרתם.

 

אם תקום ממשלת 57 של גנץ בהיעדרות של ליברמן - אתם תהיו האשמים הבלעדיים.

אם היה לימין עוד מנדט אחד(!) - התרחיש הזה היה בלתי אפשרי.

 

אני מבין שאתה סומך על ליברמן שלא יאפשר לגנץ להקים ממשלה עם הערבים,

יותר ממה שאתה סומך על בנט שלא יאפשר זאת. זה אומר המון על מצביעי עוצמה.

 

[במילים שלך:

"הוא חייב לציבור הבוחרים שהצביעו 'עוצמה' מתוך מחשבה שזה באמת 'עוצמה' ואין סיכוי בעולם שהוא יהפך להיות זריקת קולות והקמת ממשלת מיעוט 'חולשה'.

זו בדיוק הסיבה שמצביעי ימינה לא הצביעו עוצמה.

על ימינה אף אחד לא היה מעלה בדעתו שום הווא אמינא שהיא לא תעבור". 

 

או:

"אני גם הייתי שמח לומר שלא היה קיים שום חשש שעוצמה לא תעבור ולא תזרוק קולות של הימין לפח.

מי שרוצה ללמד זכות, זה תמיד דבר טוב. אבל בוא לא נהיה תמימים".

בניגוד לעריקת הימין החדש, לא מדובר בספין אלא בסיכון אמתי, ובינתיים זה עוד לא הסתיים].

 

ובבקשה, בלי תגובות בסגנון:

"אני לא מתכוון לשתף פעולה עם הניסיון שלך להסיט את הדיון.

אתה מזמן לפתוח שרשור חדש בנושא...",

כי כשפתחתי שרשור חדש לא טרחת להגיב בו.

שרשור חדש בעניין היחס של אנשי עוצמה יהודית לספינים - אקטואליה וחדשות

מאחר ששוב הכנסת את נושא עוצמהחיובי

אחזור שוב על מה שכבר כתבתי.

מי שאשם במציאות שנוצרה שעוצמה רצה לבד, היא גם מי שלא היה מוכן להתאחד איתה.

 

נזכיר שוב, יממה לפני סגירת הרשימות, קם יהודי צדיק בשם אופיר סופר שהיה ממוקם במקום 6 ברשימת ימינה (שאז עוד לא נקראה כך), וכדי לפתור את הפלונטר שנוצר מכך שעוצמה לא הסכימו להידחק למקום 8, הציע שהוא יתחלף עם בן גביר, שיהיה מקום 6. והוא יעבור למקום 8. בן גביר הסכים. אך בצלאל טירפד את זה. מספר 2 שלו היה מוכן לוותר, אך בצלאל התעקש. למרות שידע שבגלל זה הם ירוצו לבד.

כנראה הוא חשב שעוצמה שווים רק 15000 קולות ולכן לא מגיע להם פחות ממקום 8. נראה אם עכשיו הוא ילמד את הלקח.

מהקריאות שלו והתחנונים שלו ביממה האחרונה לשקד - אנא אל תעזבי אותנו, אני חושש שהוא עדיין לא למד את הלקח. וחבל.

 

אני מאוד מעריך את בצלאל בהרבה דברים, אבל בנושא הזה הוא טעה טעות קשה.

 

מי שעוד אשם שהם לא עברו, זה אותם אלו שהסיתו נגדם יומם ולילה בכל מקום, גם בפורום הזה. אבל זה כבר נושא אחר.

 

אני לא רואה ענין בחזרה לתוך הדיון הזה, אבל כיון שאופציה של מועד ג' עדיין קיימת, כדאי מאוד שכבר יפנימו ראשי המפלגות:

אם לא יתנו לעוצמה את המקום הראוי לה (וכמו שהוכיחה עכשיו ששוה לפחות 83000 קולות) שלא יתפלאו שהיא תרוץ לבד שוב.

אי אפשר גם לא להסכים לחיבור איתם, לא לתת להם נציגות כפי שמגיע להם, ואחר כך להתלונן ולבכות שהם רצים לבד ולהאשים אותם.

 

אני אישית לא "מאנשי עוצמה" כמו שאתה קורא להם, למרות שהצבעתי להם בפעם האחרונה, אבל זו דעתי לגבי איך שהתנהגו איתם.

 

אני לא דן על החלטת אנשי עוצמה.אריאל יוסף
עבר עריכה על ידי אריאל יוסף בתאריך י"ג בחשון תש"פ 22:17
 

אני דן על החלטתך מה להצביע למרות שאינך "מאנשיהם".

 

הטענה שהם לא עברו כשחסרו להם כ-60 אלף קולות רק בגלל שהיו שאמרו שהם לא יעברו - היא מופרכת ומגוחכת.

מעולם לא חסרו להם כ"כ הרבה קולות כדי לעבור את אחוז החסימה.

כבר דנו על כך בעבר:

לעוצמה לא היה שום סיכוי לעבור. - אקטואליה וחדשות

 

היה ברור שלא יעברו ובכל זאת לקחת את הסיכון.

אז במחילה, אל תבוא בטענות למצביעי ימינה ש"לקחו סיכון" הרבה יותר קטן שבנט יערוק לשמאל.

 

עכשיו אתה מוזמן לדון לגופו של עניין ולא בשאלה למה עוצמה רצה לבד

(אני יודע שאתה אוהב להאשים את כל העולם בנושא הזה).

מצידי, שתרוץ לבד גם בפעם הבאה.

אני לא שואל איך היתה צריכה לרוץ,

אלא מה היה נכון להצביע כשנוצרה המציאות הנתונה שהיא רצה לבד.

 

השאלה היא אם היה נכון לקחת את הסיכון - שהיה ברור מאוד - שהיא לא תעבור,

או את הסיכון בו אתה מאשים את מצביעי ימינה,

שבנט אולי יערוק לשמאל.

 

עכשיו תקרא את ההודעה הקודמת שלי ותגיב לגופו של עניין,

ולא לגופו של הקשקוש - שאיתמר עצמו מכחיש אותו -

שאופיר סופר היה מוכן לוותר ובצלאל מנע ממנו.

 

שים לב לזה, @חיובי - שעות אחדות לפני סגירת הרשימות,

עוצמה מכחישה שהציעו לה שסופר יזוז עבורה:

מנכ"ל האיחוד הלאומי: "אנחנו מסכימים לזוז מקום לטובת עוצמה. בימין החדש לא" - כיפה

 

"השר בצלאל סמוטריץ' מוכן לוותר על המקום השישי, בו נמצא חברו למפלגה,

ח"כ אופיר סופר לטובת איש עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר"

 

"במענה לפניות עיתונאים, יובהר כי עוצמה יהודית לא קיבלה שום פנייה

הכוללת הצעה חדשה לקבלת המקום ה-6.

מדובר בספינים של גורמים חסרי אחריות שמסכנים את המשך שלטון הימין".

 

אז בצלאל היה מוכן, ואיתמר הכחיש שהציעו לו...


אגב - אתה מוזמן גם להקים מפלגה "שלך" ולרוץ איתה.

אולי יתנו לך מקום ברשימה אחרת כדי שלא תרוץ לבד.

 

נ.ב. - אשמח גם לתגובתך על זה:

והוא גם הצליח, תוך פחות משבוע. - אקטואליה וחדשות

שמעתי את זה מבן גבירחיובי

בעצמו. כך שלא ברור לי למה אתה טוען שהוא מכחיש זאת.

זה גם התפרסם שבועיים-שלוש לפני הבחירות בעולם קטן בראיון שעשו שם עם בן גביר.

 

בכל מקרה לא ברור לי מה נפלת לדון על החלטתי איך להצביע.

זה בכלל לא נושא הדיון וגם לא חושב שאני כאן הנושא.

הדיון היה על כך שברוך ה' החשש מפני עריקה של בנט הוסר.

ביבי לא נותן מתנות חינם. אם נתן לו את שר הביטחון, כנראה שהיה חשש אמיתי וכבד שהוא יערוק.

 

זה לא אומר שבנט אדם רע או שמאלני.. פשוט הוא פשרני בדעותיו בענייני דת, ויכול להיות שהיה מתפתה לערוק למחנה השמאל בגלל זה. 

 

שכל אחד יחליט את החלטתו למי להצביע ואיזה סיכונים רוצה לקחת.

 

.

 

 

 

אז בא תסביר איך בן גביר טוען בעולם קטןאריאל יוסף

שיום לפני סגירת הרשימות הוא קיבל הצעה כזו,

כשביום סגירת הרשימות באתר "כיפה" (ובאתרים נוספים) עוצמה טוענת שלא היתה הצעה כזו?

או שלא קראת את הקישור שהפניתי אליו?

 

הדיון הוא היחס שלך לימינה ומצביעיה.

אתה מוזמן לקרוא מה כתבתי ולהבין איך השתלשל הדיון.

מה לא ברורחיובי

היתה הצעה מאופיר סופר באופן אישי שהתקשר לאיתמר והביא נכונות מצידו. איתמר הסכים, ואז בצלאל התנגד, ואז ההצעה ירדה מהפרק.

זה לא היתה הצעה רשמית מהאיחוד הלאומי, ולכן טענו שלא הגיעה כזו הצעה.

 

טוב, בא נסיים את הדיון הזה. זה לא רלוונטי ומרגיש כמו טחינת מים.

השאלה הגדולה מה יהיה בעתיד.

לילה טוב והצלחה רבה.

ושוב - אתה מתייחס למה שנוח לך ומתעלם מהדיון העיקרי...אריאל יוסףאחרונה

בנושא שנוח לך - בצלאל לא התנגד, אבל תמשיך לאכול את השקרים של איתמר.

מנכ"ל האיחוד הלאומי: "אנחנו מסכימים לזוז מקום לטובת עוצמה. בימין החדש לא" - כיפה

 

"השר בצלאל סמוטריץ' מוכן לוותר על המקום השישי, בו נמצא חברו למפלגה,

ח"כ אופיר סופר לטובת איש עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר".

 

השורה האחרונה שלך מראה את ליבת הבעיה:

אנשי עוצמה לא לומדים שום לקחים מהעבר.

חוזרים פעם אחר פעם על אותן טעויות ומאשימים את כולם.

השאלה הגדולה היא איך לנתח נכון את העבר.

אחרת לא יקרה שום דבר שונה בעתיד.

 

אבל שוב - עיקר טענתי היא במישורים אחרים.

לך נוח לברוח כל פעם למישור המקושקש שלך שבצלאל מנע אחדות.

בשורה התחתונה,  בצלאל ח"כ ושר. איתמר נשאר בחוץ עם חובות אדירים.

עכשיו תמשיך להאשים את בצלאל.

 

כתבת שיש לך מה לענות -

יש לי מה לענות - אקטואליה וחדשות

תענה לעניין -

על זה:

הסיפור הוא לא כן ימין/לא ימין - אקטואליה וחדשות

או על זה:

שרשור חדש בעניין היחס של אנשי עוצמה יהודית לספינים - אקטואליה וחדשות

 

אלו הטענות. בבקשה, אל תכניס את אופיר סופר לעניין כי הוא ממש לא קשור.

שיירת החרדיםקבלה

בעקבות האירוע היום.

האם לדעתכם הדרך הנוכחית של בג"צ יועצת וכו'

תצליח לגייס יותר חרדים או לא ?

הדברים נדושו כאן ונטחנו עד דקנקדימון
שירשור מיותר
וודאי שלא, וגם לא זאת המטרההסטורי
המטרה שלהם היא לא לגייס חרדיםshaulreznikאחרונה

אלא להבטיח שבפעם הבאה המפלגות החרדיות לא יחברו אל קואליציית הימין. באופן כללי, מדינה דמוקרטית לא יכולה לגייס ציבור שלא מעוניין להתגייס, ישראל היא לא רוסיה של פוטין שבה עוצרים אנשים ברחוב, מרביצים להם בלשכת הגיוס ושולחים לחזית באוקראינה. תבדוק מה קורה עם חברי הכת הנוצרית "עד ה'" ברחבי העולם שאף הם מסרבים להתגייס מטעמי דת - כל עוד מדובר במדינות דמוקרטיות, גם מאסרים ממושכים לא מרתיעים אותם.

המפלט אל האויב המדומיין: בין אשליות השלום למלחמותhamedinai
המפלט אל האויב המדומיין: בין אשליות השלום למלחמות מבית

​אנחנו חיים בלופ נצחי של דמיונות ילדותיים. במקום להישיר מבט אל המציאות המורכבת, אנחנו מעדיפים את תרבות ה"תדמיין לך אויב" – הנדסת מציאות שנועדה להתאים לפחדים או לרצונות שלנו, ולא לאמת בשטח.


​האשליה מול האויב מבחוץ: קונספט אוסלו וההתנתקות


​בהסכמי אוסלו הקונספט היה "תדמיין לך אויב שרוצה ויכול לעשות איתו שלום". דמיינו שאם רק ניסוג ונוותר לישות הפלסטינית, השקט יגיע. כשהוויתור הקטן נכשל, האמנו שוויתור גדול יותר יצליח. כשההסכמים קרסו, פנינו לצעדים חד-צדדיים כמו ההתנתקות. בסופו של דבר, המציאות סירבה להתיישר עם הדמיון וטפחה לכולנו על הפנים.


​האשליה מול ה"אויב" מבית: החרדים והמתנחלים


​אותו מנגנון פסיכולוגי פועל כעת גם פנימה, תחת הנוסחה: "תדמיין לך אויב קל, לא מסוכן, כזה שאפשר לנצח". לוקחים חלקים מהעם שלנו – את המתנחלים ואת החרדים – ומסמנים אותם כאויב.


​למה? כי זה נוח. מחפשים אויב "נוח" שאפשר לנהל מולו קרבות רטוריים או פוליטיים בלי לשלם את המחירים הכבדים של מלחמה קיומית אמיתית.


​במקום להסתכל לאויב האמיתי והרצחני בעיניים – התמודדות מורכבת, קשה ומפחידה לכל הדעות – קל ופשוט יותר להפוך את האחים שלך לאויבים, ולנהל מולם מלחמות דמיוניות של מנצחים ומפסידים.

מתחבר לכל מילה. תודה על התגובה.קבלהאחרונה
ביבי הרס את המדינהרועישםטוב

 

 

פשוט לא נתפס שאחרי עוד מעט 3 שנות מלחמה, עם כל האשראי שניתן לביבי במלחמה הזאת, הכל חזר בדיוק

לנקודת ההתחלה, והרבה יותר גרוע, הרבה מאד מאד מאד מאד מאד מאד.

 

 

 

 

 

 

 

בכנות אפשר לסגור את המדינה.חתול זמני
התאזר בסבלנותאיתן גיל

אלה הן הכנות מתבקשות לפני טרנספר

שמענו נפתלי, יש לך משהו חדש להגיד?הסטורי
אנחנו ברוב הרצועה, מחסלים מחבלים כל הזמן - והם לא מעיזים להגיב.

צבא סוריה ששנים איימו עלינו עם הטילים שלו - הושמד וצה"ל חוצץ ברצועה עבה בין ישובינו לבין שלטון הטרור של בוגרי אלקיידאה.


בלבנון צה"ל פועל כל הזמן, מחסל מחבלים ומשמיד תשתיות שהם בנו שנים.


עדיין לא סיימנו? נכון. באף מלחמה לא באמת סיימנו. אבל כמה עיוור צריך להיות בשביל לטעון שהמצב יותר גרוע?!

אל יתהלל חוגר כמפתחאיתן גיל

כחלק ממדינות הכניעה האמריקאית המוחלטת לאירן בולטת ההתרחקות האמריקאית מישראל.

האירנים מתערבים בריש גלי בתפיסת הבטחון של ישראל, וטראמפ החדש נלחץ לקיר ועונה להם נעשה ונשמע- בסדר הפוך.

קודם בלבנון, ואחר כך במקומות אחרים. הילת.

בקפלן מתמוגגים, ובימין חסרי אונים.

וזה המבחן של ממשלת ישראלהסטורי
רק ממשלת ישראל אחראית ועליה לעמוד בלחץ. אחריותה של ממשלת ישראל לעמוד בהצהרותיה ולתת לחיילינו יד חופשית. כמו שזה היה נכון, עם או בלי ביידן זה גם נכון עם או בלי טראמפ.

ביידן היה שונא ישראל אבל שפוי.איתן גיל

מחליפו הג'ינג'י, במובן מסויים אוהב ישראל, אבל לא שפוי, ולכן הפליק פלאק שלו מסוכן הרבה יותר.

נראה שהוא כבר השלים עם הפסדו הצפוי בשני בתי הקונגרס האמריקאים, ועל כן הוא משתולל.

ביידן לא היה שפוינקדימון
אבל הוא היה צפוי.

לכל צד יתרונות וחסרונות.

ביידן בקדנציה הזאת היה דמנטיהסטורי
ובכלל לא ברור כמה הוא זה שקיבל את ההחלטות. רבים טוענים שהקלינטונים, אובמה וכנופייתם, בכוונה שלחו אותו לתפקיד כדי שיהיה 'קוף' שלהם.
בקרוב תתחיל להתגעגע לדמנטי הזהאיתן גיל

הוא לעולם לא היה אומר טרנספר ומקדם את המחבל ג'ולאני לשותף של חיזבאללה.

נבואת שוטים חצי נחמהנקדימון
לכן תודה לך.
אני חושב ככה, וחושב שהמצב נפלאמשה

ואנחנו עסוקים בלראות שחור. כלומר, יש שחור. הוא קיים שם. אבל הוא כלום ושום דבר לעומת ההישגים.

הגבת לי? זה מה שטענתיהסטורי
כן. הגבתי אליךמשה

אני מתעצבן כל פעם מחדש. ישבתי ביום שישי לקרוא את מקור ראשון ונהיה לי ממש כיווץ בלב מכמה שחור הם כותבים על המציאות. ואז עצרתי רגע. עצמתי עיניים. והבנתי שזה פשוט ראיה שחורה בטרוף שלא מחוברת לכל המציאות כולה.

כבר שנים לא קורא עיתונים ולא עיתוני שבתנקדימון
לפני כמה חודשים התחלתי במעבר לתמצית החדשות במקום כל הזבל של הערוצים השונים (כולל הגועל והקליקבייטים של ערוץ 7).

הייתה גם תקופה שנגמלתי מהפורומים כאן. זה ממש כאילו האינטרנט בנוי כדי להשחית את העולם הפנימי שלנו - רגשית ומחשבתית. הרוב המוחלט הבלים, ורוב מה שלא הבלים הוא פשוט לא באמת רלוונטי. נדמה לנו שאנחנו קוראים דברים שמוסיפים לנו ערך, ובפועל בראיה לאחור זה גם תחושת דמה. אולי תוכן מסוים הוא חכם, אבל לנו באופן אישי הוא לא באמת היה בעל ערך חיובי.

האינטרנט הוא מקום נפלאמשה

חדשות צריך לקרוא. תמצית החדשות זה באמת אחד הרעיונות הנחמדים למי שזה מתאים לו. אני חושב שכל החיים שלי (המקצועיים, אבל גם הרגשיים) צמחו על בסיס ידע שמצאתי במקום הזה.

גם ידע כלכלי רכשתי ועוד  הרבה ידע מועיל אחר.

אבל זה נכון שצריך לבחור איפה לקרוא, או לצרוך תוכן. חדשות - צריך. במינון מאוד מאוד מוגבל.

זה לא סותר את מה שכתבתינקדימון

ובנוגע לתמצית החדשות, כבר גיליתי שבאמת אין שום דבר שפספסתי בגלל זה. להיפך. חסכו לי את כל ההבל, את כל הקליקבייט, את כל הציטוטים המיותרים. לא בדקתי כמה פעמים. לא היתה אפילו חדשה אחת חשובה שהם פספסו.

ואם י נושא מסויים שנראה חשוב, כמובן תמיד אפשר ללכת לחקור אותו.


בכל מקרה, אני מניח שאכן הגישה הזו לא מתאימה לכל אחד. לי לקח כמה שנים עד שהבנתי שזה נכון לי יותר, ולכל הפחות בעת הזו.

קצף גליםחתול זמניאחרונה

בדיעבד, לא חושב שמצאתי שום דבר מחכים בחדשות.

את החדשות החשובות גם ככה מזכירים ברחוב / במקום העבודה / בבית הכנסת.

ההבלים של בנט ושלךנקדימון

הם הראיה למעשים דה-פקטו של הממשלה המבורכת הזו. חוות, עשרות יישובים, ביטול חוק הגירוש בצפון יו"ש, תקצובים למפרע על כל מה שצףבנט חסם בתקופתו, וכן הלאה.


תמיד שמח לעזור למבולבלים והזויים.

אין צורך להודות.

זה הבעיה שבמקום...סיעתא דשמייא1

... לעשות בגלוי ולבטל את הסכמי אוסלו , ויש לנו בסיס מוצק ממזמן לבטלם, ממשלות הליכוד יוזמות צעדים במחתרת כאילו אנחנו בתקופת חומה ומגדל.

וגם חושבים שאף אחד לא רואה.

איפה הבעיה פה בדיוק?נקדימוןאחרונה

אין כזו. מה שעובד יותר טוב זה מה שעושים. במקום להיות גיבורים בפה, פשוט עושים ועובדים. בדיוק כמו שאתה רוצה.


תמיד שמח לעזור למבולבלים והזויים.

אין צורך להודות.

חוק הגיוס, דתי לאומי ומה שביניהםש.א.צ

כתב: הרב של ברוכין

 

יד' סיון התשפ"ו ערש"ק פרשת בהעלותך.

*"והרשיעו הצדיק"*

*"הנני כותב את הדברים הבאים לא משום שיש לי את הכח לכתוב, אלא משום שאין לי את הכח לידום!"*

אינני יכול שלא לזעוק מכאב דם לבבי איך אפשרנו למערכת מושחתת ורקובה לקחת *ציבור שלם, קדוש וטהור, ולהפוך אותו באופן רשמי לציבור של עבריינים, עריקים, שצריכים להמלט מכל שוטר כאילו היו אחרוני העבריינים והמקולקלים בחברתינו?!*

נכון, 

יש לי מחלוקת גדולה עם אחי המכונים חרדים בהבנת תהליכי הגאולה שהננו נתונים בהם,

חלוקים אנחנו ביחסינו לתחיה , למדינה ולמוסדותיה , ובכלל מחלוקת זו גם נמצאת המחלוקת על דבר החובה והזכות לשרת בצבאינו הקדוש,

ההימנעות של רוב אחי החרדים משירות צבאי יסודה בהשקפת עולם שלטעמי שגויה ביסודה,

לא רק מחלוקת יש לי עמהם, גם בקורת קשה, 

תפיסת עולמם גורמת לדעתי לעיוותים במושגי יסוד בסיסיים של עריבות ונשיאה בעול עם חבירו , ואף גורמת לסיבוכים במהלך התפתחות הנפשות שאינם מתאימים לחבוש את ספסלי ביהמ"ד וצרכים "לעבוד בשחור" ולפעמים גם "לחיות בשחור" .....

*אמנם מחלוקת זו הולכת ומתבררת קמעא קמעא , כחלק מכלל מהלך גאולתינו כולה,*

*מהלך ההתקרבות של הציבור החרדי והמדינה הינו מהלך אלוקי, פלאי , איטי, עמוק ויסודי , אבל הוא מהלך איתן ומעורר השראה ושמחה לכל רואה,

*באמת רק עיוור, או מי שמסיר עיניו במכוון אינו רואה אותו .*

*לולי ה"עליהום" שמתרחש כנגדו מטעמים פוליטיים בזויים כבר היינו נמצאים במקום מתקדם בהרבה , אבל לכל עת....*

צריך לידע כי ה"חרדים" הינם אחד הכוחות החשובים "המתאבקים במחנינו" ( ראו בדברי מרן הרב זצ"ל באורות התחיה סעיף יח') *ותפקיד גדול מוטל על "כח ציבורי " זה במהלך מסע הגאולה הגדול האלוקי והפלאי הזה שהחילונו בו בע"ה.*

אמנם עיקר מכאובי הוא על כך שאפשרנו שיהפכו "כח ציבורי", טהור וקדוש כזה, 

המחנך את בניו על אדני התורה ויראת ה' הטהורה,

המתהלך ע"פ מסילת ישרים (כפי שמבינה)

*וסובב כולו סביב שולחנינו הערוך, הקדוש והטהור,*

*איך אפשרנו*  

*שברגל גסה , מתוחכמת , מרושעת וגיבורה להרע עד אימה,*

*יהפכו את בני הציבור הזה לחבורת עריקים עבריינים משוללי זכויות יסוד במדינה ה"דמוקראטית" שלנו בה מערכת המשפט מתיימרת להגן על המיעוט הנדרס,*

*וכי יש לנו מיעוט בחברה הישראלית שזכויותיו נרמסות יותר ממיעוט זה?!*

כעת אינו ראוי הוא לסייוע במעונות, לדירה בהנחה,

 לסעיף 46 ,

וכבר היה מי שהציע שתשלל ממנו זכות הבחירה ...

וכעת הגדילו לעשות צבועים מערכת המשפט הללו והביאו את בני הציבור הזה למצב נורא בו צריכים הם להסתובב ברחוב בפחד ולהסתתר מכל שוטר כאילו היו עבריינים נמלטים?!

אפילו את זכות ההגנה החברתית הזו שאמורה המשטרה לספק לאזרחיה שללו מהם.

ראשי ישיבות צרכים להזהיר את תלמידיהם לבל יחשפו בדרכם הביתה לכוחות הבטחון ולבל ימשכו תשומת לב.

היתכן הדבר?!

יש בי את אותה התחושה מהימים של קודם ההתנתקות בהם הבטיחו לנו , בני הציונות הדתית, שירדפו אותנו עד חורמה,

ולשאלתינו - האם חושבים אתם שהחברה בישראל תאפשר לכם לעשות לנו עוול כזה ולגרש ציבור שלם קדוש טהור וערכי מביתו על לא עוול בכפו?

ענו לנו אדריכלי הגירוש את התשובה הזו הנוראה-

"יש לנו שנתיים ימים להפוך אתכם לחלאת החברה הישראלית ולגרועים שבאזרחיה".

"נהפוך אתכם לחברה שראויה לכל אסון שיושת עליה",

חוינו על בשרינו שנתיים של הכפשה גנאי עלבון ורדיפה.

ואז באה מכת הגירוש הנוראה.

והנה כעת שוב מערכת משומנת, מרושעת , מלאת כח שררה , ושלטון על דעת הקהל לוקחת בימים אלו ציבור שלם ומשחירה את פניו,

אבל הפעם הכל גם מעוגן בחוקים אנטישמיים שאין כדוגמתה בשום חברה אנושית מתוקנת!

באמת גם אנו כציבור רדופים גם בימים אלו בעיקר במערכה הציבורית ע"י אותם גורמים, ובאותם דרכים נילוזות,

*וממילא בני גורל אחד כולנו, מעבר לעריבות ולאהבת האחים שבינינו.*

*אולי גם טועים אלו מקפלן נמנים על כח אחר מ"הכוחות המתאבקים במחנינו" יחשבו, והרבה יש לעניין בזה,*

*אבל התנהלותם הדורסנית של נציגיהם במערכת המשפט שברה את כללי המשחק!*

ברדיפתם העיוורת והמרושעת את אחינו החרדים מוכיחים הם ששוב אין הם חלק בבניין שיעור הקומה השלם והרבגוני שלנו!

אין לרודפים אלו חלק במסע המחנות ההטרוגני שלנו!

גם אם נלמד עליהם זכות שנלחמים הם כחיה פצועה שאינה יודעת רחם בהרגישם ששלטונם הטוטלוטארי נלקח מהם , ומאבדים הן את המדינה הציונית החילונית בעלת האופי הכפרני שהקימו , 

גם אם לא יכולים הם לשאת את גלי התשובה הפרטיים והציבוריים שסוערים בים חיי התחיה שלנו,

אבל גם אחרי לימוד הזכות הזה עדיין יש להוקיע את הרודפים הללו ולהציל את העשוקים מידיהם,

אנו בני הציונות הדתית סבלנו אז, ערב ההתנתקות מרדיפה תקשורתית, וסובלין גם היום ,

 אבל הרדיפה שנרדפים אחינו החרדים הינה תהומית פוגעת כואבת ומאיימת בהרבה,

על הרדיפה הזו צריך לצאת להפגנות, לזעוק ולהתריע!

את המערכת המפלצתית האימתנית המרושעת הזו צריך להוקיע, לשנות עד היסוד ולשרש אחריה!

*הנני קורא לכם , אחי בני הציונות הדתית,*

*אל נא נלך שולל, אל נא ניפול למלכודת הזו,*

*לרדיפה הפוליטית הזו,*

*לשנאה התהומית הזו,*

גם אם אחינו החרדים עצמם נופלים לבור שכרו להם שונאים אלו, ומפיהם נשמעים דברים שאינם יכולים להעלות על לב ולהזכר במכתב, 

סוף סוף חובה עלינו שלא להיגרר לרדיפה משולחת הרסן הזו כלפי אחינו החרדים .

 צריך לזכור ולהזכיר - אין לרדיפה זו שום קשר למחלוקתינו האידיאולוגית והערכית תורנית עמהם.

*נשוב אל ברית הקודש של אוהבי התורה והאמונה כולנו,*

 *אל אחוות הנשיאה בעול תקוות הגאולה השלימה, גם אם חלוקים אנחנו בדרך הופעתה,*

נשוב אל מחלוקת הדיעות הטהורה כפי דרכה של תורה,

אבל הגיע הזמן לאמר די למשטמה ולרדיפה הזו הנוראה.

הנני תפילה שרועה ישראל ישוב יקבצינו

באהבה נאמנה,

וישלים את מהלכי גאולתינו מהירה,

ומחבלי משיח אלו הנוראים ננצל לרווחה,

ושוב ינוסו יגון ואנחה

מ. י. הילביץ

 

נראה לי מאמר חשוב וקריטי להבנת המצבש.א.צ
בשורה התחתונה, הכול מטומטםshaulreznikאחרונה

מצד אחד, במדינה מתוקנת שיש בה גיוס חובה, כולם צריכים לשרת. מצד שני, מדינת ישראל העניקה פטור גורף לערבים ומאז מנחם בגין, אם לא הרבה לפני, מעניקה פטור דה-פקטו לתלמידי הישיבות החרדיות.

 

מצד אחד, אייל תולש הפאצ'ים זמיר מתלונן על מחסור בכוח אדם. מצד שני, ב-1948 וב-1967 צה"ל היה קטן יותר, אבל לוחמני יותר וקצר הצלחות כבירות.

 

מצד אחד, הצבא מבטיח לקלוט את החרדים ולספק להם תנאים מיטביים. מצד שני, אותו צבא של תולש הפאצ'ים מיישם תוכניות בזבזניות ולא אפקטיביות לשילוב בנות בתפקידי לחימה ובכך מדיר את הדתיים-לאומיים.

 

מצד אחד, החרדים נהנים מההטבות שמדינת ישראל מעניקה לאזרחיה, אך מצד שני, הם מכריזים כי אינם מרגישים את עצמם חלק מהמדינה.

 

מצד אחד, גלי בהרב מיארה משתמשת בגיוס החרדים בתור זרז לפירוק הקואליציה. מצד שני, נתניהו שהיה אמור לעמוד בפרץ, נכנע לה ולבג"ץ.

 

מצד אחד, חלק ניכר מהסרוגים הצטרף אל קמפיין גיוס החרדים. מצד שני, די מהר הוא קיבל זפטה מגורמים כמו נאור נרקיס שיצאו נגד השירות המקוצר של תלמידי הסדר ונגד פטור/שירות לאומי לבנות.

 

וכן הלאה וכן הלאה.

ביקשתי מהבינה המלאכותית סיכום לטקסט הדי מסורבלshaulreznik

"הרב מביע כאב וזעזוע עמוק מהמצב שבו הציבור החרדי מוצג ומטופל כעברייני, וטוען שמערכת המדינה והמשפט פוגעת בו בצורה חמורה ולא צודקת. לדבריו, אף שיש לו מחלוקת אידיאולוגית עם הציבור החרדי—בעיקר בנושא שירות בצבא ותפיסת המדינה—הוא מדגיש שמדובר בציבור קדוש וערכי, ואין להצדיק רדיפה והשפלה שלו.
הוא מתאר תהליך איטי אך חיובי של התקרבות בין החרדים למדינה, שנפגע בשל מהלכים פוליטיים. לטענתו, כיום מופעלת נגדם מערכת חזקה שמעצבת דעת קהל שלילית ואף פוגעת בזכויותיהם הבסיסיות, עד כדי פחד להסתובב בחופשיות.
הרב משווה זאת לרדיפה שחווה הציבור הדתי־לאומי לפני ההתנתקות, וטוען שמתרחש תהליך דומה של דה־לגיטימציה. הוא קורא לציבור הדתי־לאומי שלא להיגרר לשנאה או לרדיפה, אלא לשמר אחדות ואחווה עם החרדים, למרות המחלוקות.
בסיום, הוא קורא לעצור את הרדיפה, לשוב לדיון מכבד, ולחזק את האחדות סביב ערכי התורה והאמונה, מתוך תפילה לגאולה ולשלום".

יש למישהו מהפורום מילה טובה על גדי אינקוט או….סיעתא דשמייא1
…שגם הוא שמאלן, בוגד, קפלניסט, לא ראוי.
צהל עושה משהו נורא ואיום פהמשה

בסוף זה עולה כסף. לא משנה כמה זה עולה.

במקום לשלם משכורת ראויה בגיל 20-30 כשצריך את הכסף בשביל לגדל ילדים ואישה שחיה לבד וצריכה בייביסיטרים וכו', משלמים "פנסיה" בגיל 40 כדי לטוס כל שנה לחו"ל ולקנות רכב חדש (ולהתגרש, אבל זה נושא אחר).

"את הערבים צה"ל עצמו לא רוצה לגייס מסיבות מובנות".hamedinai

בוויכוח על גיוס בני מיעוטים, השמאל ומערכת הביטחון נוהגים להסביר: "את הערבים צה"ל עצמו לא רוצה לגייס מסיבות מובנות".

הטיעון הזה, שמגיע מהשמאל עצמו, הוא ההוכחה המדויקת ביותר לסכנה המונחת לפתחנו.


​כשמערכת הביטחון ובג"ץ מסכימים שאין לגייס את האוכלוסייה הזו מכיוון שבזמן מלחמה קיים חשש ממשי לגבי נאמנותם – ואף סיכון מוחשי של היפוך קנים – זוהי הודאה רשמית במורכבות ביטחונית עמוקה. חוסר הוודאות לגבי השאלה "האם הם בעדנו או נגדנו" ברגע האמת, הוא הסיבה שצה"ל מראש מוותר על שירותם, בניגוד מוחלט לציבור החרדי שאותו הצבא דורש ומעוניין לשלב.


​כאן נחשף האיום המרכזי:


​מפלגות השמאל והמרכז שואפות במודע להקים קואליציה ולהישען על אותן מפלגות שמייצגות את הציבור הזה, ובכך להפוך אותן ללשון המאזניים של מדינת ישראל.


​בשורה התחתונה:

להצביע למפלגות שמתכננות להפקיד את גורל המדינה, החלטות המלחמה ותקציבי הביטחון בידי גורמים שצה"ל עצמו חושש לתת להם נשק מ"סיבות מובנות" – זו אינה שאלה של ימין ושמאל, אלא סכנה קיומית ברורה לביטחון המדינה.

לצה"ל אין זכות לרצות או לא לרצותהסטוריאחרונה
זה נכון, שכמדינה את האויב הערבי צריך לגרש ולא להעלות על הדעת לתת להם נשק (מעבר למה שהם מבריחים...) והכשרה צבאית.
על זה יש לנו שליטהסביר11

🚩אין לך שליטה על מקבלי החלטות ( אא"כ תצטרף לזהות של פייגלין)

📢📢🛑אבל יש ל אנשי המילואים שליטה על ההחלטות של עצמם 🎯 שצריכות להיות:

לא להסכים להיכנס🐕 לרצועה או ללבנון ,

ולבצע רק ירי מרחוק ומצור של שנתיים ,

🤛עד שכל העכברים יצאו מהמנהרות

מי שיצטרף לזהות, לא ישיג שליטה על 'מקבלי ההחלטות'הסטורי
אלא על אלו ששלושים שנה פועלים בפול גז, על ניוטרל. הרבה רוח ופובלציסטיקה - 0 עגול של עשיה.
ל"זהות" אין שום שליטה על מקבלי ההחלטותshaulreznik

כי פייגלין לעולם לא יעבור את אחוז החסימה. ואם יקרה נס, והאיש ייכנס לכנסת, הוא:

 

1. לא יקדם שום דבר משמעותי, כפי שזה היה בתקופת היותו ח"כ מהליכוד.

2. חיש מהר יבין שאין לו שליטה על חברי מפלגתו, כי מנהל הוא לא, אלא הוגה דעות בלבד.

 

שאר ההמלצות שכתבת, נשמעות נאיביות להחריד. רוב החיילים (ובני אדם בכלל) הם קונפורמיים ועושים את מה שהמפקדים אומרים להם לעשות.

שאול,חסר לך הרבה מידעסביר11

א. הוא עובר את אחוז החסימה בסקר של מנו גבע הסוקר של ערוץ 12-13

ב. שווה לך להשקיע חצי שעה באתר זהות ותראה את ההישגים שהוא השיג.

ג. שטייניץ הוא פילוסוף ובכל זאת השיג הישגים משמעותיים כגון הגז ו/או הפצצת הכור בסוריה ב-2007 .

ד. יש עוד הרבה לפרט אבל אין לי זמן

תשובותshaulreznik

א. טעות סטטיסטית


ב. כל המיזמים של פייגלין נחלו כישלון. 'זו ארצנו' לא בלמו את הסכמי אוסלו, 'מנהיגות יהודית' לא הצמיחה מנהיגות, 'מפקד לאומי' לא המריא.


ג. לשטיניץ יש אופי אחר.

מנו גבע הוא לא סוקר של חדשות 13מרדכי

בס"ד


וגם בסקר הזה בוא היה כפסע ולא עבר ממש.

אפשר לשאול ישירות - חוץ מלארגן חסימות כבישים לפניהסטורי
שלושים שנה, מה הוא הצליח בחיים הפוליטיים ציבוריים שלו?!

טרחתי לחפש באתר, לא מוצגים שם שום הישגים ממשייםהסטורי
שלו בעשיה הפוליטית.

מוצג שהוא התריע - זה נכון. זה נכון באותה מידה על בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק. רק שהם, בניגוד אליו יכולים לספר גם מה הם עשו ולא רק מה הם נאמו.

הישגים שלו לא היו.משה

הישגים של אנשים אחרים (אגב, בעיקר הממשלה הקודמת) שעברו בעקבות דור שלם שהוא חינך והשפעת הספרים שלו - היו גם היו.

לא רק הוא. אבל הוא היה חד מאלו שהביאו לפה לתודעה הציבורית את השוק החופשי.

הבהרתי חזור והבהר, ההתנגדות שלי היא למשה פייגליןהסטוריאחרונה

הפוליטיקאי.


אני בהחלט חושב שכפובלציסט, יש לו חשיבות רבה וטוב שמשמיע קולו בבמות הרעיוניות.

לא שהוא צודק בכל דבר, (לדוגמא: תפיסת יחסי דת-מדינה-חברה שלו, היא תפיסה נוצרית-פרוטסטנטית, גם אם הוא מדביק לדברים ציטוט וחצי מהרמב"ם), אבל בהחלט חשוב שקולו ישמע.

אולי יעניין אותך