מישהו יכול להסביר לי בבקשה למה ראשי ההתיישבותדי שרוט

כל כך אובססיביים לגבי הסיפוח עד כדי כך שהסכם נורמליזציה עם מדינה מוסלמית בשבילהם כמוהו כאסון?

 

איזה "רווחים" אנחנו נפיק מסיפוח שלא ישנה שום דבר חוץ מהצהרת בעלות על חבל ארץ(שהוא חשוב כן?) שממילא אנחנו השולטים שם ולא תהיה שום שינוי מציאות ביחס למה שקורה היום לעומת "רווחים" מהסכם נורמליזציה?

 

קורונה לא מעניינת אותם, הכלכלה לא מעניינת אותם, עכשיו גם הסכם נורמליזציה בעיניהם זה אסון. כאילו, עד כמה מנותקים אפשר להיות?  

ביבי אמר להם לזעום כדי להציג את ההחלטה שלו כאמיצהדופלר100

ולהראות בעולם שביבי הלך נגד המתנחלים והימין. זה היה תרגיל מראש מתחילת יוזמת הסיפוח המפוברקת.

 

ביבי מעולם לא חשב על סיפוח. הוא לא איש ימין והוא לא מאמין בארץ ישראל השלמה. טראמפ יזם תרגיל בלוף שנהוג מאוד בעולם העסקים וביבי ידע הכל מההתחלה.

קונספירטיבי משהודי שרוט

אני חושב שראשי ההתיישבות די עקביים בניתוק שלהם. עוד מימי גוש קטיף לפני שהיא נחרבה.

 

לצערי הרב, המתנחלים וראשי ההתיישבות הם אליטה. כמו הקיבוצים בשיא תפארתם. לצערי.

זה פשוט נכון עובדתיתדופלר100

הקונספירציה בין טראמפ לביבי היתה. ריבונות היתה פיקציה, בדיוק כמו מדינה פלסטינית.

 

השאלה היחידה היא האם בהתיישבות היו בעצה אחת עם ביבי או היו כלי משחק צפוי בדיוק כמו אבו מאזן.

השלטון הצבאי בעייתי עקרונית ומעשיתהסטורי
עקרונית - כל עוד שמדינת ישראל לא מחילה את חוקיה על יהודה ושומרון (המינוח 'סיפוח' לא נכון הצהרתית ומשפטית) ומשאירה אותם תחת שיפוט צבאי - בעצם המדינה אומרת - אתם זמניים כאן, זה לא שלנו.

מעשית - העובדה שכל הסמכויות של המועצות ושאר גורמי המדינה, תלויות בקציני צבא, שכלל אין זה תפקידם יוצרת כפילות בירוקרטית, מעבר לבירוקרטיות הקיימת בכלל במדינה ומסבכת כל פעולה פשוטה.

מעשית (2) - העובדה שהשטח מוחזק בתפישה צבאית, גורם שכללי המשפט הפשוטים לא חלים עליו ומערכת המשפט מתנהלת לפי אמנות בינ"ל. באף מקום אחר במדינה, לא יפנו אנשים ויהרסו את בתיהם, כשלשטח כלל אין תובע/כשהתובע לא נדרש להוכיח את תביעתו - לעומת זאת ביו"ש, מספיק ספק צילום של שביל עיזים או שטח מעובד מאי פעם, כדי שבג"ץ יורה להרוס.
אתה בור גמור בהיסטוריה, היה ממשל צבאי גם בגבולות 48דופלר100

וזה היה מעולה למניעת טרור ערבי. הממשל בוטל ע"י לוי אשכול ומאז הכל הדרדר בגליל ובנגב. זה אומר שאמורים היו לוותר על שטחי 48?

וגם ניהלו פה מו"מ רציני לויתור על רמת הגולן ומזרח ירושלים. ריבונות אינה חסינות ממסירת השטח בשום צד ואופן.

 

גם אין שום כפילות ביוריקרטית, אדרבא, הממשל הצבאי יכול לבצע מהלכים מהר יותר מהממשל האזרחי. הבעיה היא בזהות האנשים שמנהלים את המנהל האזרחי בצבא (פוצים עלובים ומכוערי נפש נכון להיום) ותו לא, ואז פשוט יש תחרות מי יותר גרוע בין הרשויות האזרחיות בתוך המדינה למנהל האזרחי.

 

ברגע שתמנה את האנשים הנכונים לפקד על המנהל האזרחי במשהב"ט,  המצב יכול להיות משופר בהרבה מכל בחינה אפשרית.

אין לי מושג, למה אתה חושב שאני בורהסטורי
אפשר לטעון שזה מוצדק לגבי האויב, בפועל שיטת הממשל הזה, פוגעת בזכויות לחיים נורמליים בשטח. לכן גם התנאי של האו"ם לקבלת מדינת ישראל, היה ביטול הממשל הזה.

לא כתבתי שזה ימנע מו"מ אם כי בפועל, (חוץ מצופר ונהריים) מדינת ישראל לא מסרה שטחים שעליהם החלה את החוק. זה כן ימנע את ההזיה, של הריסת יישובים, בשם תובעים שאין להם צורך להוכיח את תביעתם. (וגם כשיהיו תובעים, יש הרבה כלים לפני הריסה והחרבה).

משיח עם מובילי פרוייקטים ואנשי מועצות - הצורך להעביר עניינים אזרחיים, דרך קציני הצבא מכפיל את הבירוקרטיה.
אני מקבל רושם שאתה בן-עשרה בלי כל הבנה גאופוליטית והיסטוריתדופלר100

צריך להיות מאוד תמים ושטוף מח כדי להאמין שההלכה המשפטית לגבי כל שטח שנעבד בזמן המנדט העותמאני נחשב לשטח פרטי אינה פוליטית ומפוברקת, ולהאמין שאילו היה סיפוח פתאום היו קמים עוד 100 ישובים חדשים בקסם כלשהו ולא היו מפונים יישובים קיימים.

 

חמודי, בין 73 ל-92 הוקמו ביו"ש פי 10 יותר יישובים מאשר בכל הארץ, ופי 5 יותר מבנים (בערך, כך זכור לי מסטטיסטיקות שפורסמו אז, כשאתה היית כנראה בתכנון בלבד). ונחש מה היה אז? כן, שלטון צבאי! בלי סיפוח ובלי כלום!

 

לכן, הכל תלוי בזהות הפקידים, הקצינים והפוליטיקאים שמנהלים את המדינה. חוקים ונהלים לא יוצרים בעיות - אנשים יוצרים בעיות.

ראשי הרשויות משקרים לך, כי הם פוליטיקאים. ופוליטיקאים הם שקרנים. הם לא אשמים בכך שהם משקרים, אבל אתה אשם בכך שאתה מאמין להם.

זלזול ובוטות, לא יביאו אותך לשום מקום ובטח לא לתשובות לענייןהסטורי
לתגובה הראשונה שלך, הגבתי עניינית, למרות שאתה הגבת לטיעונים שכלל לא טענתי ומשום מה בחרת לעשות זאת בבוטות. אני מזמין אותך (שהופתע כאן לפני דקה) לכרטיס אישי שלי לגבי שלל טענותיך המקושקשות לגופו של ניק, במקום להתמודד עם גופן של טענות.

לגופן של טענותיך - אני לא עסקתי בכמה יישובים יוקמו, אלא באיזו דרך מערכת המשפט תתמודד עימם ואלו כלים יהיו לרשויות הארציות והמונציפליות להתנהל בהן.

להשוות בין היום, ללפני המהפכה השיפוטית והפקידותית, זה לא רלוונטי. לפני שנת תשנ"ב, היתה הרבה פחות בירוקרטיה בכל תחום. אם הוקמו פחות יישובים מחוץ ליש"ע, זה לא בגלל עודף בירוקרטיה, אלא משלל סיבות אחרות. בימי שרון כשר השיכון (שאני זוכר אותן היטב, בניגוד למגדלים שבנית על שלוש שורות בפורום) הוקמו שכונות עולים, משני צידי הקו הירוק, בזמן שהיו הוועדה להכנת המכרז לא הייתה מספיקה להתכנס.

כרגע החוק בנושא נדל"ןבן מכיר

ביהודה ושומרון הוא החוק העותמאני. זאת עובדה ולא דעה - בניגוד לכל מה שאמרת עד עכשיו

העובדה היא שהמדינה מתייחסת לשטח כשטח כבושהסטורי
במסגרת זה - גם השאירו את החוק העות'מני המיושן, גם מכירים במרשם הקרקעות הירדני, למרות שהשלטון הירדני בשטח, היה שלטון לא חוקי ואף מדינה בעולם (חוץ מפקיסטן) לא הכירה בו וגם מערכת המשפט מתייחסת לזכויות הערבים כזכויות עם ילידי בשטח כבוש - למשל בג"ץ גבעת האבות, קבע שלמרות שאין תובע, העובדה שבצילום מטושטש רואים שחלק מהבתים עולים על שביל עיזים ישן - זה אומר שהקולוניליסטים השתלטו על שטח ילידי וממילא לפי חוקי התפיסה הצבאית הבין לאומיים, דין הבתים לההירס. אין לזה שום קשר לחוק עות'מני. לפי החוק העות'מני, לא הורסים בית שכבר יש לו גג.

ברגע שיוחל החוק האזרחי הישראלי, צעד שתקף ע"פ המשפט הבינ"ל, כפי שהובא בדו"ח לוי (עוד וועדה שנתניהו הקים בקול רעש גדול ואח"כ מרח את יישום מסקנותיה) - המשמעות תהיה שמדינת ישראל רואה בשטח שטח שלה ולא יחולו חוקי התפיסה הצבאית, ממילא לא תהיה תביעה בלי תובע, ממילא נקודת המוצא לא תהיה שהיהודים כובשים את הילידים הערבים וממילא הם צריכים להרוס עד שמוכח אחרת.
מי שיוצר תפיסה אלו אנשים. לא חוקים ופרוצדורותדופלר100

מאחרי כל בעיה שנוצרה להתיישבות, עמד אדם שיצר את הבעיה. לא חוק ולא פרוצדורה.

את התפיסה שאנחנו כובשים יוצרים אנשים שיושבים על השיבר בצבא, בפרקליטות, בבתי המשפט ובכל הפקידות הבכירה בישראל.

שינוי ארביטרצית החוק הנ"ל לחוק ישראלי, צרפתי, אינדונזי או פפואו-גינאי לא יועיל בכלום לשנות את התפיסה המערכתית הקיימת, רק יגרום להם לכוון מעט את השיבר והזרם יחזור לזרום לאותו כיוון בדיוק.

 

המחוקקים לא קובעים תפיסה. הפקידים קובעים תפיסה. תשנה את הפקידים, וקח כל מערכת חוקים בעולם. קח את החוקים של קונגו ויהיה מעולה להתיישבות. תמשיך בתפיסה המטורללת של ראשי ההתיישבות ונציגיה בכנסת, ותקבל יריקה נוספת בפרצוף. זהו המחיר של תפיסה מיושנת ושכל מקובע.

לא נכוןבן מכיר

עליית הליכוד לשלטון אכן הורידה מעט (מעט מדי) מהסרבול בניסיונות לרכוש קרקעות, חקיקת חוקים עוזרת להתיישבות וראשי ההתיישבות פועלים מצויין למענה

אתה רואה הכל שחור לבןהסטורי
אתה צודק, שגם תחת תפיסה צבאית, המדינה יכלה להבהיר, שאינה רואה בערבים ילידים ובשטח כבוש ואכן, בתקופת שקד במשרד המשפטים המדינה נתנה תשובות אחרות לבג"ץ.

ועדיין - החלת החוק הישראלי, תסתום את הבור הזה אחת ולתמיד. מלבד בורות אחרים כפי שציינתי.
*נתיב האבות. גבעת האבות זה מקום אחר.אריאל יוסף


אכן, נתיב האבותהסטורי
אהה. אז עברת פעם על החוק העות'מאני?דופלר100

ואם עברת, יש לך הכשרה בתור עו"ד מומחה למקרקעין שתוכל לחוות את דעתך עליו?

 

כמובן שלא. אתם בני עשרה שיודעים כמה באז-וורדז שלמדתם בעלוני מועצת יש"ע ובכתבות אינטרנט שטחיות. "החוק העות'מאני". בדיחה.

 

החוק העות'מאני יכול לשמש אותנו הרבה יותר טוב ממה שהוא משמש היום את הערבים. כמו החוק הישראלי.

 

ציבור המתיישבים ברובו הולך שבי אחרי שטיפת המח של הימין המזויף שמעוניין להמשיך לתלות לכם לוקשים על האוזניים.

הם שכנעו אתכם כאילו ריבונות ביו"ש ושינויי חקיקה בכלל הם משיח ומשה רבינו על סטרואידים שיושיעו את עתיד ההתיישבות.

לא. אין שום קשר.

עשרות שנים לא עשו שום שימוש בסעיף עיבוד הקרקע בחוק העות'מאני.

למה? כי הפקידים, השופטים והפוליטיקאים היו שונים. כך זה עם כל חוק.

גם החוקה האמריקאית העשויה מפלדה, בת ה-240 שנה, פתאום כוללת חובה של נישואי הומואים אליבא דבית המשפט העליון שם. למה? כי זה השופטים, סטופיד. לא החוקים והפרוצדורות איתם אתם נלחמים כמו דון קישוטים במדי מטופל מן המניין בבית שאול.

מכיר את החוק העותמאני מקרובבן מכיר

ידידי הטובים הסתובבו (ועודם) בגללו שנים בבתי משפט על חתימה עלובה שמוכתר של כפר לא הסכים לתת (על אף שזו חובתו), שבלעדיה רכישת אדמה לא נרשמת כחוקית

ידידיך הטובים לא הסתובבו בבית משפט בגלל החוק העות'מנידופלר100

אלא בגלל הצורה שבה פרקליטים ושופטים (בני אדם עם אג'נדה) בחרו להשתמש בחוק העות'מאני כדי להגיע למטרה הרצויה עבורם.

חבר, טיפסת על עץ גבוה, עכשיו אתה מתעקש להמשיךהסטורי
אתה צודק שעם מספיק רצון טוב, היה אפשר למצוא פתרונות יצירתיים לכל הקשיים.
אחד הפתרונות שנמצאו, שנכון קודם כל עקרונית ויחד עם זאת, יפתור לא את הכל, אבל בהחלט חלק גדול מהקשיים סביב ההתיישבות וביסוסה - זה החלת החוק הישראלי האזרחי סוף סוף.
לא, החלת ריבונות זה לא פתרון לכלום ושום דברדופלר100אחרונה

רק בשכל המעוות של ראשי מועצת יש"ע זה פתרון. חקיקה מעולם לא הביאה לשום פתרון, ולהיפך, רוב החקיקות של הימין המטומטם הזיקו בסופו של דבר רק למתיישבים ולימין. מה גם שלהחליף פקידים הרבה יותר קל מאשר לחוקק חוק גרנדיוזי ולהרגיז את אמריקה ואת כל העולם.

 

אבל אפשר לסמוך על המתיישבים ואנשי ה"ימין" המקובעים ושטופי המח שידחו את מה שגם הגיוני וגם יעיל, לטובת תעתוע לא יישים ובלתי מועיל

יש חוק משאל עם על שטחים בריבונות ישראלבן מכיר


אור של חנוכה שלי...סיעתא דשמייא1
...ראוי שיצויין בכל דרשה השבת את האור הגדול של הארוע המטורף שהיה ביום ראשון . אור ששמו אחמד אל אחמד.


להרבה קשה לעכל את זה אבל לא במקרה השם שלח לשם שינוי איסלמי ערבי לעצור את היורה מלהתקרב למקום הארוע.


חשוב להנהגה  לאמר בכל רם במיוחד ליהודים יקרים כאלה שלא צריך להתלהם ולהכליל ולאבד תקווה.


אותי הוא הציל אישית.

גם בת פרעה הצילה את משה, זה לא גרםקעלעברימבאר

לשאר להיות טובים לישראל. תמיד יש חריגים.

 

גם בגרמניה בשואה היו חסידי אומות העולם.

 

גם אצל הכנענים היה איוב.

דייקת הפעם קאלימבערנקדימון
את המציל שיצא מהכלל באמת צריך להעלות על נסהסטורי
ולהוקיר לו טובה, בדיוק כמו את היחידים בגרמניה הנאצית שהצילו יהודים, בפולין, באוקרינה. כשהכלל כמעט כולו, מההנהגה ועד כמעט אחרון הקבצנים הסגירו יהודים. (אגב, בעזה בשמחת תורה לא היה אפילו אחד...)


אסור שהעובדה שהיה אחד כזה, תסמא את עיננו מלראות שכלל הערבים המוסלמים שונאים אותנו, מתחנכים על שנאתנו ומחכים לג'יהאד הגדול שבו ישמידו אותנו.


לא נשכח לרגע על שם מי הם קוראים כיכרות, את הפוסטרים של מי תולים בבתי הספר, את מי הם מעריכים ובדרכו של מי האיממים מאינדונזיה ועד ארה"ב מדריכים ללכת.


ממליץ מאוד לעקוב אחרי צבי יחזקאלי, שמביא מידי פעם 'פנינים' מדרשה בפני אלפי אנשים במסגד במיאמי/פריז/לונדון. את ההמונים שצועקים "ח'ייבר ח'ייבר יא יהוד" - ומכריזים בלי להתבלבל את מה הם רוצים לשחזר.

יופי אז אתם טוענים…סיעתא דשמייא1

… שזה מקרה. השם לא גרם שדווקא מוסלמי ערבי יעשה את את זה ואל לנו ללמוד מזה כלום.

דרך אגב אם רק 50 אחוז מערביי ארץ ישראל יחליטו לנהוג כמו אותם טרוריסטים לא היה עוזר שום שב"כ או מוסד או משמר הגבול או משטרה. הזחיחות שלכם מדאיגה.

מה הקשר מקרה?הסטורי

מה החשבון של הקב"ה, איני יודע.


אני כן יודע שלאדם יש בחירה והדת המוסלמית בחרה להיות דת של חרב "דין מוחמד בסייף". אני יודע שהם מחנכים שהפרמטר למוסר זה מעשיו של הנביא ומלמדים איך הנביא הורה וישב לראות איך חתנו עלי שוחט בידיו שבע מאות יהודים אחד אחרי השני.

אני יודע ששום דבר מהזוועות של שמחת תורה, של מעלה עקרבים, של תרפ"ט, הם לא המציאו בדור הזה - הכל מוחמד ואנשיו כבר עשו.


העובדה שיש אחד שהתעורר אצלו רצון לצדק ויושר - בהחלט מעלה אותו על נס ויהיה לו גם חלק לעולם הבא, יחד עם כל מצילי היהודים בכל הדורות. אבל אסור להתבלבל מהיחיד ולחשוב שזה הכלל כשהכלל מחנך להפך.

לכלל של אנשים אין בחירה, יש בחירהקעלעברימבאר

לפרט אם לזרום עם מה שהכלל עושה, וגם בחירה של כל הפרטים האם למשוך את הכלל לכיוון אחר מהמגמה הטבעית שלו. אבל זה שהאסלאם הוא דת של חרב ושל מידת הדין וזה שהערבים המציאו אותה, ושעמים מסוימים אימצו אותה. זה ברוב המקים קשור לנטיה טבעית סוציולוגית שה' הטביע בעמים בעזרת גורמים טבעיים, וכמובן לפרטים יש יכולת להשפיע על גורל הכלל, במיוחד על אורך התהליך ועל כמה תופעות כואבות יתלוו אליו.

 

בעם ישראל לפרט בבחירתו החפשית, יש יכולת יותר להשפיע על גורל הכלל , מאשר אצל האומות. אבל גם באומות יש

נכון, אבל כל עוד שהפרט הוא חלק מהאידיאולוגיה הזאתהסטורי
כל עוד שהוא משתתף בנאומי ההסתה במסגדים, כל עוד שהוא שולח את בניו לבית ספר על שם רוצחים שפלים, כל עוד שהוא מאמין שהנביא לא יכל לטעות ומה שהוא עשה - מוסרי, הוא חלק מזה עד שיוכיח אחרת.
מסכים, לא באתי לחלוק. רקקעלעברימבאר
ציינתי שלכלל אין כל כך בחירה, ושזה שהאסלאם רצחני זה קשור לטבע האומה, כמו הלכה שעשיו שונא ליעקב
אתה נביא? כי יש לי עוד כמה שאלותנקדימון
זה לא מקרה, אבל לנסותקעלעברימבאר
ללמוד דברים לא קשורים ממקרים ולהסיק מסקנות להתנהגות בפועל מהם, זה כמעט "לא תנחשו".


אולי ה' סיבב ככה בתור קריאה לערבים ולמוסלמים לדעת שאפשר גם אחרת. מקרה שנועד לעורר אותם לתשובה

יפה, אז אולי…סיעתא דשמייא1

… כדאי לעודד את זה מהצד שלנו?

לא. אני מבין, ברגע שהקיצוניות תדעך יהיה לנו בעיה נצטרך להתפשר. הרי החמס הוא נכס.

מה הקשר?!קעלעברימבאר
בהשוואה לרוצח אבו מאזן, חמאס הוא אכן נכס.איתן גיל
בערב שמחת תורה היה לחמאס מודיעין טוב יותר, ועם המודיעין הטוב יותר הם גילו שצהל במקרה הטוב ישן בעמידה, או שהיתה בגידה במקרה הפחות טוב... וחלויווה בדרך לאילת. וכו'. וכל השאר כתוב עלי ספר.
מי אמר את זה? מתי? מה היה ההקשר?נקדימוןאחרונה
ומה הוא אמר לפני זה? ומה הוא אמר אחרי זה?


אל תשתמש בשקר שאתה לא יכול לגבות.

רק 1 מתוך מיליארד? זה ייאוש, לא תקווה.נקדימון
ומכיוון שאנחנו יודעים מהי משנת האיסלאם, הקוראן ומוחמד - אז יוצא הדופן הזה הוא זה שצריך להסביר איך זה הגיוני שהוא עבר על מצוות דתו ותרבותו.
זה תלוי פרשנות, בדובאיקעלעברימבאר

יש זרם גדול של פרשנים מוסלמים שתומכים במדינת ישראל בשם האסלאם, כי כתוב בקוראן שארץ ישראל היא הארץ אשר *כתב* הבורא לבני ישראל. ובדרך כלל לפי האסלאם כשכתוב "כתב" הכוונה נשבע לנצח.

 

הרב שרקי נפגש עם אנשים כאלה בדובאי, והוא מקווה שהזרם שתומך בישראל יגדל באסלאם , במגמה עתידית שיצמח זרם באסלאם שייטען שעם ישראל הוא עם האלוקים הנבחר והתורה תקיפה ליהודים, שזה תחילת תיקון האסלאם שבן השפחה יודה שיצחק הוא בן הגבירה והמוביל, כמו שאומרים חזל "ויקברו אותו יצחק וישמעאל בניו" שנתן ישמעאל קדימות ליצחק, ומכאן שישמעאל עשה תשובה בסוף. או כמו שאומר הכוזרי שעיקר בעית האסלאם היא שהם לא מתפללים לכיוון ירושלים.


 

יחד עם זאת אסור להיות שאננים, ולדעת שאנו במלחמת דת מול רוב האסלאם שרוצים להשמיד את ישראל, ולהלחם נגדם מלחמת חרמה

זה יגיע בסוף, אבל אז הם יפסיקו להיות מוסלמיםהסטורי
אור החיים הקדוש, בראשית כ"ה ו':


ולבני הפילגשים וגו'. ולישמעאל לא אמר הכתוב שנתן לו מתנות ושלחו כי לפי מה שכתבנו (לעיל ט"ז ה') כי ישמעאל משפט קנייה יש בו ליצחק משולח ועומד הוא. ויש יום לאל איום משפט יעשה ויכיר נקנה לקוניו.


בסוף בני השפחה יכירו שהזכות שלהם היא לשרת אותנו, כמו שישמעאל עצמו בפטירת אברהם עשה תשבה. בנתיים אולי אותו אחד שעצר את המחבל, הוא מהיחידים שמקדימים את זמנם.

אין לנו שום צורך שישרתו אותנו, יש כן ענייןקעלעברימבאר

שהמעצמות יתמכו כלכלית בעם ישראל, מכיוון שעם ישראל הוא קטן ואף פעם לא יהיה בעל עצמה כלכלית של המעצמות, וטובה הכלכלית של עם ישראל היא טובת העולם כולו.  וזה כמו שהאומן מסייע חמרית לתינוק כי התינוק חלש מדי חמרית. "והיו מלכים אמניך ושרותיהם מניקותיך, אפים ישתחוו לך ועפר רגליך ילחכו".

 

לא יודע כמה הערבים יכולים לתמוך כלכלית בישראל,מאחר ואין להם כסף חוץ ממדינות הנפט.


 

כשהתכוונתי שיכרו שהם בן השפחה, הכוונה שיבינו מי מוביל את העולם מבחינה רוחנית - עם ישראל. ושהם מקסימום תפקידם זה להפיץ את המונותאיזם של ישראל בעולם, בחינת "דולה ומשקה מתורת רבו לאחרים".


 

(ואגב מבחינה משפטית לא נראה שישמעאל הוא העבד של יצחק מאחר שהוא בן האדון אברהם ולא עבד לאברהם. כשם שבני בלהה וזלפה לא עבדים של בני הגבירות)

הם מיעוט נדיר וחסר השפעהנקדימון

ממש כמו הפליט הסורי מאוסטרליה.

חסר משמעות באופן מוחלט.

 

מה שהופך את התגובה מרובת המילים שלך למיותרת. כשהמוסלמים האלה יהיו בכמות והשפעה כמו אוונגליסטים, תחזור לדבר איתנו.

כרגע הם מיעוט,גם הפרוטסטנטים בתחילתקעלעברימבאר

דרכם היו מיעוט. וראוי לטפח כאלה. כל תנועה מתחילה מקומץ.

 

שלא תהיה טעות. למרות שהרב שרקי נפגש עם האלה מדובאי, הוא בעד לכסח את כל אויבי ישראל המוסלמים ומבין שהמלחמה היא דתית. זה לא סותר בד בבד לעשות את זה, שזה לא ניסיון פשרה שמאלני-ליברלי נוסח "שיח בן דתי" של רבנים ליברלים או רפורמים (לעיתים גם רבנים גדולים משתתפים בזה בצדק מפני דרכי שלום, בדיעבד), אלא העלאת המימד הלאומי-אוניברסלי של עם ישראל כעם הנבחר עם האלוקים, שעניינו בין השאר להיות אור לגוים. גם הרב טאו תומך ברב שרקי בתנועתו של בני נוח


 

 

 

מה שהופך את הטקסט שלך למיותרנקדימון
בהקשר שבו אנחנו מדברים *כאן* עם המטומטם האוסטרלי. שחרר מהדחף שלך לשרבב מילים לכל מקום.
ברור שצריך להכלילזיויק
ולכל כלל יש יוצא מהכלל
הדרשה שבאמת היו צריכים לשאת בכל בית כנסת באוסטרליההסטורי

ובשאר הקהילות שעדיין בוחרות בגלות:

 

https://www.makorrishon.co.il/opinions/article/222773

 

@סיעתא דשמייא1 וכל פיצוליו

 

הדרשה מתחברת בטבעיות להפטרה:

(הציטוט מהכוזרי, מאמר שני)

 

(כג) אָמַר הַכּוּזָרִי: אִם כֵּן אַתָּה מְקַצֵּר בְּחוֹבַת תּוֹרָתְךָ, שֶׁאֵין אַתָּה מֵשִׂים מְגַמָּתְךָ הַמָּקוֹם הַזֶּה וּתְשִׂימֶנּוּ בֵּית חַיֶּיךָ וּמוֹתֶךָ, וְאַתָּה אוֹמֵר: "רַחֵם עַל צִיּוֹן כִּי הִיא בֵית חַיֵּינוּ", וְתַאֲמִין כִּי הַשְּׁכִינָה שָׁבָה אֵלָיו, וְאִלּוּ לֹא הָיָה לָהּ מַעֲלָה אֶלָּא הַתְמָדַת הַשְּׁכִינָה בָהּ בְּאֹרֶךְ תְּשַׁע מֵאוֹת שָׁנָה הָיָה מִן הַדִּין שֶׁתִּכָּסַפְנָה הַנְּפָשׁוֹת הַיְקָרוֹת לָהּ וְתִזַּכְנָה בָהּ, כַּאֲשֶׁר יִקְרֶה אוֹתָנוּ בִמְקוֹמוֹת הַנְּבִיאִים וְהַחֲסִידִים, כָּל שֶׁכֵּן הִיא שֶׁהִיא שַׁעַר הַשָּׁמַיִם. וּכְבָר הִסְכִּימוּ כָל הָאֻמּוֹת עַל זֶה. הַנּוֹצְרִים אוֹמְרִים, שֶׁהַנְּפָשׁוֹת נִקְבָּצוֹת אֵלֶיהָ וּמִמֶּנָּה מַעֲלִין אוֹתָן אֶל הַשָּׁמַיִם, וְהַיִּשְׁמְעֵאלִים אוֹמְרִים, כִּי הִיא מְקוֹם עֲלִיַּת הַנְּבִיאִים אֶל הַשָּׁמַיִם, וְשֶׁהִיא מְקוֹם מַעֲמַד הַדִּין, וְהוּא לְכָל מָקוֹם כַּוָּנָה וָחָג. אֲנִי רוֹאֶה, שֶׁהִשְׁתַּחֲוָיָתְךָ וּכְרִיָעְתָך נֶגְדָּה חֹנֶף, אוֹ מִנְהָג מִבִּלְתִּי כַוָּנָה, וּכְבָר הָיוּ אֲבוֹתֵיכֶם הָרִאשׁוֹנִים בּוֹחֲרִים לָדוּר בָּהּ יוֹתֵר מִכָּל מְקוֹמוֹת מוֹלַדְתָּם, וּבוֹחֲרִים הַגֵּרוּת בָּהּ יוֹתֵר מִשֶּׁיִּהְיוּ אֶזְרָחִים בִּמְקוֹמוֹתָם. כָּל זֶה עִם שֶׁלֹּא הָיְתָה בָעֵת הַהִיא נִרְאֵית הַשְּׁכִינָה בָהּ, אֲבָל הָיְתָה מְלֵאָה זִמָּה וַעֲבוֹדַת אֱלִילִים, וְעִם כָּל זֶה לֹא הָיְתָה לָהֶם תַּאֲוָה אֶלָּא לַעֲמֹד בָּהּ, וְשֶׁלֹּא לָצֵאת מִמֶּנָּה ְּבִעּתֹות הָרָעָב אֶלָּא בְמִצְוַת הָאֱלֹהִים, וְהָיוּ מְבַקְשִׁים לִנְשֹׂא עַצְמוֹתָם אֵלֶיהָ.

 

(כד) אָמַר הֶחָבֵר: הוֹבַשְׁתַּנִי מֶלֶךְ כּוּזָר, וְהֶעָוֹן הַזֶּה הוּא אֲשֶׁר מְנָעָנוּ מֵהַשְׁלָמַת מַה שֶּׁיְּעָדָנוּ בוֹ הָאֱלֹהִים בְּבַיִת שֵׁנִי, כְּמָה שֶׁאָמַר: "רָנִּי וְשִׂמְחִי בַּת־צִיּוֹן", כִּי כְבָר הָיָה הָעִנְיָן הָאֱלֹהִי מְזֻמָּן לָחוּל כַּאֲשֶׁר בַּתְּחִלָּה אִלּוּ הָיוּ מַסְכִּימִים כֻּלָּם לָשׁוּב בְּנֶפֶשׁ חֲפֵצָה, אֲבָל שָׁבוּ מִקְצָתָם וְנִשְׁאֲרוּ רֻבָּם וּגְדוֹלֵיהֶם בְּבָבֶל, רוֹצִים בַּגָּלוּת וּבָעֲבוֹדָה – שֶׁלֹּא יִפָּרְדוּ מִמִּשְׁכְּנוֹתֵיהֶם וְעִנְיָנֵיהֶם. וְשֶׁמָּא עַל זֶה אָמַר שְׁלֹמֹה: "אֲנִי יְשֵׁנָה וְלִבִּי עֵר", כִּנָּה הַגָּלוּת בְּשֵׁנָה וְהַלֵּב הָעֵר הַתְמָדַת הַנְּבוּאָה בֵינֵיהֶם. "קוֹל דּוֹדִי דוֹפֵק", קְרִיאַת הָאֱלֹהִים לָשׁוּב. "שֶׁרֹאשִׁי נִמְלָא־טָל" עַל הַשְּׁכִינָה שֶׁיָּצְאָה מִצִּלְלֵי הַמִּקְדָּשׁ, וּמַה שֶּׁאָמַר: "פָּשַׁטְתִּי אֶת כֻּתָּנְתִּי", עַל עַצְלוּתָם לָשׁוּב. "דּוֹדִי שָׁלַח יָדוֹ מִן־הַחוֹר", עַל עֶזְרָא שֶׁהָיָה פוֹצֵר בָּהֶם וּנְחֶמְיָה וְהַנְּבִיאִים, עַד שֶׁהוֹדוּ קְצָתָם לָשׁוּב הוֹדָאָה בִלְתִּי גְמוּרָה, וְנָתַן לָהֶם כְּמַצְפּוּן לִבָּם, וּבָאוּ הָעִנְיָנִים מְקֻצָּרִים מִפְּנֵי קִצּוּרָם, כִּי הָעִנְיָן הָאֱלֹהִי אֵינֶנּוּ חָל עַל הָאִישׁ אֶלָּא כְּפִי הִזְדַּמְּנוּתוֹ לוֹ, אִם מְעַט – מְעָט וְאִם הַרְבֵּה – הַרְבֵּה. וְאִלּוּ הָיִינוּ מִזְדַּמְּנִים לִקְרַאת אֱלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ בְּלֵבָב שָׁלֵם וּבְנֶפֶשׁ חֲפֵצָה, הָיִינוּ פוֹגְעִים מִמֶּנּוּ מַה שֶּׁפָּגְעוּ אֲבוֹתֵינוּ בְּמִצְרָיִם. וְאֵין דִּבּוּרֵנוּ: "הִשְׁתַּחֲווּ לְהַר קָדְשׁוֹ", וְ"הִשְׁתַּחֲווּ לְהֲדוֹם רַגְלָיו", וְ"הַמַּחֲזִיר שְׁכִינָתוֹ לְצִיּוֹן", וְזוּלַת זֶה, אֶלָּא כְצִפְצוּף הַזַּרְזִיר, שֶׁאֵין אֲנַחְנוּ חוֹשְׁבִים עַל מַה שֶּׁנֹאמַר בָּזֶה וְזוּלָתוֹ, כַּאֲשֶׁר אָמַרְתָּ מֶלֶךְ כּוּזָר.

 

 

בעברית פשוטה: היעודים שקראנו עליהם הבוקר, לא התקיימו בגדלותם בגלל אלו שנשארו בגלות כשהיתה אפשרות לעלות לארץ וליישב אות.

יפהקעלעברימבאראחרונה
הירא ורך הלבב ישוב לביתו ולא ימס את לבב אחיו כלבבוהסטורי
אכן טיל עשה את זה.


בחסדי שמים ובהשתדלות של הרבה אנשים בהנהגת ראש הממשלה - רוב הטילים הושמדו על הקרקע וגם אלו שכן נורו- רובם יורטו באוויר.


אגב גם במבצע מדהים של צה"ל בהוראת ראש הממשלה - לפני שנה תוך 72 שעות, הושמד כל הנשק הכבד של סוריה, זה שעשרות שנים הפחידו אותנו איתו. זאת אחרי שבמהלך השנה שלפני צה"ל בהכוונת הממשלה חיסל את ארסנל הטילים שחיזבאללה בנה עשרות שנים.

למה הכותרת השלילית?פ.א.
הכתבה מחזקת את ההשקעות האדירות בטכנולוגיה, במחקר ובפיתוח מתוחכם, מצדיקה לחלוטין את המחיר העצום של כל טיל יירוט - כי בהשוואה לנזק, עלות היירוט היא זניחה ושולית.  
כי הפותח באופן קבוע וסדור מתאמץ לייאש אותנוהסטורי
אתה צודק שבניגון אחר זה נשמע אחרת. אם הוא יבהיר שכוונתו לא היתה לייאש - אשמח להתנצל.
אתה מפרסם את ynet כאן?!נקדימוןאחרונה
לא הבנתי
- כדי להתקבלקעלעברימבאר

להפועל צריך להרוג 100 אוהדי ביתר פעילי כך, ואוהד מכבי אחד.

-למה אוהד מכבי?

-התקבלת


בג"ץ נגד המשטרה: מותר ללבוש חולצות מחאה


האמת שגם פעילי כך נגד המשטרה בנושא הזהברגוע
אתה חושב שיש בעיה ללבוש את החולצה?צע
לא מבין בכדורגל, מצידי שסכנין ינצחו במונדיאל, לאקעלעברימבאר
אכפת לי
אבל אסור "בגצ חלאות". רקאומרנקדימוןאחרונה
אני מעניק לכם תקציב בלתי מוגבל לקמפיין פוליטיזיויק
אבל בתנאי אחד: אתם מקימים מפלגה ומריצים את עצמכם עם נבחרת. מה המצע של המפלגה שלכם? בונוס: מי האנשים שאתכם ברשימה?
כסף אף פעם לא מהווה בעיה מעכבת בפוליטיקהפ.א.
הבעיה היתה ונשארה איוש המועמדים - ליצור נבחרת שתהיה מקובלת ואטרקטיבית על פלח משמעותי מציבור הבוחרים, שתוכל לזכות במספיק מנדטים כדי להגיע לייצוג הולם בכנסת.  
מה פתאוםזיויק
לוגית, אם לכל אחד היה תקציב, הרבה יותר היו רצים והיה לך היצע גדול יותר. בלי לקבוע אם זה מצב טוב יותר או להפך.
אז לא מבין את הלוגיקה שלך בהקשר הפוליטיפ.א.אחרונה
עבר עריכה על ידי פ.א. בתאריך כ"ו בכסלו תשפ"ו 7:27

באקדמיה, בתעשיית ההייטק, בתחומי מו"פ (מחקר ופיתוח) - כאן אכן תקציבים גדולים וכסף רב מהווים פוטנציאל ליותר חוקרים מבריקים, ליותר סטארטאפים ופיתוח המצאות בתחומים שונים שיתורגמו בהמשך לחברות מצליחות - את הפירות נראה בעוד שנים.  

 

 בפוליטיקה, אני צריך את ההצלחה עכשיו. לא בעוד 5-10-15 שנים.  איך הכסף הגדול יביא לי לבחירות הקרובות את המועמדים המתאימים להובלת המגזר הדתי לאומי על זרמיו וגווניו, מועמדים שיהיו מוכרים ועם ניסיון ועשייה ציבורית מוכחת כדי שהציבור הדתי לאומי יזכה לנבחרת מנצחת בבחירות שיתבטא בכוח פוליטי בכנסת?

מי הם המועמדים הכריזמטיים שלנו, הכוכבים הפוליטיים המקבילים לבנימין נתניהו, אריה דרעי, בני גנץ, יאיר לפיד, יאיר גולן, בציבורים האחרים? מי מהם הגיע לאן שהגיע בגלל כסף גדול ולא בזכות כישוריו האישיים שהביאו אותו לעמדת הנהגה?

אני לצערי לא מכיר. 

חבל שלא דנים בפורום הזה…סיעתא דשמייא1
…על תאונות הדרכים הקטלניות. 
וואי אתה באמת לוקה בהבנת ההשגחה,קעלעברימבאר

במחילה. אני מבין שאתה נסער אחרי הפיגוע ומאחל שלווה ❤️, אבל באמת אין קשר בין מה שכתבת למציאות

אני מקציב לכם עד 5 מילים לענות על השאלה:זיויק
מה ה-בעיה המרכזית של עם ישראל שצריך לפתור?
יש בהם נקודת אמתקעלעברימבאר
ה' לא מתגלה באופן מלא כדי לתת אוטונמיה לאדם
עוד הוכחה לאפסיות של ביבירועישםטוב

פשוט לא נתפס

 

 

 

 

ביבירועישםטוב

ביבי מתנהל *בדיוק* לפי התפיסה השמאלנית שאומרת - 

יש בעזה מיליון-2 חפים מפשע, אנשים ממש טובים.

למרבה הצער קבוצה טרוריסטית איכשהו השתלטה עליהם.

בגלל 7.10 ישראל נאלצה בלית ברירה לצאת למלחמה וחבל על כל הרוג ופצוע "לא מעורב".

עכשיו שחמאס כמעט נעקר אז ישראל כמובן תעזור לעזתים, האנשים הטובים והאיכותיים, להשתקם חזרה.

 

אתה קורא את מה שאתה מעלה כאן?!הסטורי
אין כאן שום דבר על ראש הממשלה. ארה"ב דורשת, נו שוויין. היו גם כותרות כאלו, רק לפני קצת יותר מחודש, על המחבלים ברפיח ש"ארה"ב דורשת שניתן להם לצאת" וכל שונאי נתניהו חגגו כאן. היא דרשה, הוא סירב. היום המחבלים הללו מתים או בכלא.
אתה קורא את מה ששלחת?ארץ השוקולדאחרונה

כי נראה שלא.

מדובר פה על דרישה אמריקאית, לא על מה שישראל עושה או מבצעת, אז אין פה הוכחה לכלום על נתניהו.


אפשר לנסות ללחוץ שלא יקרה אם באמת אכפת לך.

אולי יעניין אותך