בנט לא ישב עם הערבים והמרה של הרשימה המשותפת בבנט מוסיפה לגוש מנדט אחד בלבד ולא נותנת 61 חברי כנסת




בנט לא ישב עם הערבים והמרה של הרשימה המשותפת בבנט מוסיפה לגוש מנדט אחד בלבד ולא נותנת 61 חברי כנסת
לממשלת שמאל בכל מקרה אין סיכוי.
או שיהיו עריקים מתקווה חדשה, או בחירות חמישיות.
הוא נהנה שמתייגים אותו בימין אבל הוא כבר לו. נציגי המפלגות יגיעו לבית הנשיא מחר ומחרתיים, ולפי כל ההערכות הוא ימליץ על לפיד, ויצטרף למרצ, ולמפלגת העבודה.
סער ממליץ על נתניהו זה כמו רבנים ראשיים שממליצים על אכילת חזיר.
אם נלך לבחירות חמישיות הימין ימשיך להתכווץ.
הצבעתי לסמוטריץ' כדי שיעבור את אחוז החסימה, ואני מתחרט. אני מתרשם שהוא רוצה לאותת למערכת הפוליטית: אני הוא לשון המאזניים, אני ולא בנט.
כדי להיות לשון המאזניים צריך שיאמינו לך שאתה מוכן ללכת עם השמאל....
בנימוק שלימין אין אופציה להקים ממשלה, ואסור לגרור את הציבור לסיבוב חמישי.
בדיוק כמו שהוא לא מוכן ללכת עם הערבים
הוא ירשם בויקיפדיה כראש ממשלה בישראל אפילו אם ממשלתו תחזיק שבועיים, ויקנה את עולמו בשמאל כמי שהדיח את נתניהו שנוא נפשם.
אני דיברתי על סמוטריץ'...
הוא רוצה להנהיג את הציונות הדתית כתנועה אידיאולוגית, ולכתוב מאמרים בעלוני השבת. היריב שלו הוא נפתלי בנט ולא מנצור עבאס. היום שתקום ממשלת שמאל בראשות בנט או בתמיכת בנט יהיה היום הגדול בחייו של סמוטריץ'.
אני לא כזה בטוח
0% ל1%. איפשהו שם.
ואם לומר את האמת- גם אני.
אבל כשמדובר בפוליטיקאי (ובמיוחד כזה שמתודלק בשנאה) אתה לא באמת יכול לדעת....
הצעה: ממשלה פריטטית בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד
אופציה א: ממשלת ימין עם סער (בתנאי שסער יסכים, כמובן)
אופציה ב: ממשלת "ימין" עם הערבים - לא יקרה
אופציה ג: ממשלת שמאל *בראשותו* (כאילו השמאל מנסה להיפטר מנתניהו רק כדי להכתיר אותו)
אופציה ד: בחירות חמישיות
אז לך ישר לבחירות ותחסוך את השלב השני והלאה...
אין באמת אופציה נוספת חוץ מהקמת ממשלה עם (עריקים מתוך) תקווה חדשה או בחירות.
אפשרויות ב' או ג' נמצאות רק בדמיונות.
ולגבי האופציה הזו, ההבנות בין בנט לסער כנראה מחסלות אותה.
דיווח: בכיר 'ימינה' שוקל לפרוש מנפתלי בנט - בחדרי חרדים
אבל בנט ממשיך לגלגל את המהלך שלכל אורך הקמפיין רבים טענו שהוא לא באמת מתכוון אליו:
אילו היה נסוג מעט מהגזענות המובנת שעוטפת אותו היתה קמה לנו ממשלה קצרת מועד שמספיקה להעביר מקסימום חוקים קריטיים לימין. זהו שסמוטריץ' נחוש לשפוך את מי האמבטיה עם התינוק.
דרעי וסמוטריץ': לא נשב תחת בנט - ערוץ 7
הנשיא מבין שגם לבנט אין סיכוי להרכיב ממשלה,
או לפחות אין לו סיכוי יותר מאשר לנתניהו.
כל הלחץ על סער. על מי יטיל הנשיא את המנדט?
לאן הוא רוצה להגיע?
יש לו תוכנית חוץ מספינים?
או שהוא רץ עם האות ב' בשביל בדיחה?
אין להם 61, בין השאר, בזכות בצלאל ודרעי.
בנט היה בטוח שיצטרפו בסוף. היום הוא מבין שלא יקרה.
את האפשרות של ממשלת בנט עם רוב ימני בצלאל הרג היום>>> - אקטואליה וחדשות
לא ענית שום תשובה מניחה את הדעת גם על זה -
יש לרשימה שהצבעת לה דמיונות אחרים - - אקטואליה וחדשות
או על זה -
נראה שגם בימינה מבינים שאין להם שום אופציה. - אקטואליה וחדשות
@בינייש פתוח, האם ייתכן שהבדיחה והספין הם על חשבונך?
ז"א שבינתיים הוא לא במחשבה לשבת בקואליציה עם נתניהו.
המשא ומתן נמשך: אלה התיקים שבנט וסער דורשים לשמור אצלם
או שאולי זה אמתי?
אה, @בינייש פתוח?
ואיך יש להם 61 בלי רע"מ/המשותפת?
הכל דיסאינפורמציה והוצאה מהקשר?
שיתוף פעולה לא אומר שהממשלה תלויה בהם - אקטואליה וחדשות
או שאולי כדאי שלהבא להתייחס קצת יותר ברצינות לשאלה למי להצביע,
ולא לקבל החלטה על בסיס תעמולה מטופשת?
למה לא אצביע לציונות הדתית - אקטואליה וחדשות
הכל לחץ על נתניהו...
בסוף הנו יהיה ראש ממשלה ראשון ברוטציה עם נתניהו
הדרישות שלהם בשמיים + שקד משמיעה קולות של חוסר רצון משווע + מרץ מתלוננים + דיווחים על קשיים במו"מ
ומנגד צצים כל מיני סקרים מטעם שמנסים לרחרח איך תהיה תגובת תומכי הליכוד בממשלה כזו + בליכוד יבינו שאין להם ברירה...
זה לא נגמר עד שזה לא נגמר
בנט לא הפך לאיש שמאל בין רגע
סמוטריץ' וכנראה גם אלון דוידי לא יכלו לעמוד בלחץ הזה אז הם ויתרו מראש
סמוטריץ' מתחילת הדרך לא יכל להרשות לעצמו להכנס למשחק
דוידי כשהבין שזה "יכתים" אותו הוא ויתר
דעתי האישית גם לסמוטריץ' יש נגיעה במהלך הזה של בנט מהיסוד...
ההליכה שלו ימינה עד הסוף וההליכה "שמאלה" של בנט וכל התקיפות ההדדיות רק מכניסות את הליכוד למצב של אין ברירה
וכל זה כדי לגמול לנתניהו על כל מה שהוא עשה להם ב 10 שנים האחרונות
לעניות דעתי תקום פה בסוף ממשלה יציבה שתעבוד 4 שנים מלאות
כשייגמר המנדט של נתניהו?
כשיחתמו על הסכם?
כשבנט ישביע ממשלה?
שקד עם בנט על מלא בכל שלב עד היום. היא אישה מוכה שלו.
תיזכר קצת במהלך של הקמת הימין החדש. היא לא תפוצץ לו את זה.
גורם בכיר ל'כיכר': 'שקד החליטה להיכנס לממשלת השינוי' - כיכר השבת
ה"תיאום" בין בנט לסמוטריץ' קיים רק בדמיונות שלך.
בצלאל עזב את בנט בסיכון מטורף רק בגלל שהבין שהוא רציני לגמרי.
בנט לא הפך לאיש שמאל "בן רגע".
הוא אף פעם לא היה ימין ולכן ברח מהבית היהודי.
את בנט מעניין רק בנט.
נשב ונאתזר בסבלנות ונראה האם בנט יתן יד לממשלת לפיד סער בתמיכת רעמ מבחוץ או שיגיע ל81 בלעדיה בעזרת כוחות על טבעיים או שזה בדיחה וספין ולא יהיה כלום כי אין כלום ואז נחליט.
במקום החמ"ל שפתחת שנותן הערכות מצב שלאחריהם את מתייג אותי ואת סנייפ ואת סודית
אתה מערבב כאן כמה מושגים: זו לא בדיחה ולא ספין ובכל זאת יש סיכוי שלא יהיה כלום כי מישהו בגוש השמאל יכשיל את המהלך.
(את סודית, אגב, לא תייגתי כאן, לתשומת ליבך).
הם היחידים שיכולים לפוצץ את זה. הלחץ עליהם מטורף.
וכמובן, תמיד קיימת האפשרות שניוושע בעבודה ערבית...
יחזור לנתניהו על ארבע כדי למנוע בחירות חמישיות.
אבל אז כבר יזדקקו ל-61 חתימות ויהיה מאוחר מדי.
אריאל יוסףסער לא יבוא לנתניהו. בטח לא כשבנט מתחייב לו לריצה משותפת בסבב הבא.
מבין שכולם אצלך שותפים בקנוניה של בנט: סמוטריץ', סער, ומי הבא בתור?
אני מקווה מאוד שבסוף תקום ממשלת ימין עם בנט וסער.
לא מאוד אכפת לי מי יעמוד בראשה.
התרחיש הסביר ביותר נראה בחירות חמישיות.

https://twitter.com/bezalelsm/status/1379383968605351940
גם ההודעה המבוהלת של ימינה היום מוכיחה יותר ממשהו.
היה שיתוף פעולה בין ביבי לרע"מ בקדנציה הקודמת בלי תלות בהם
להבא תדע שערוץ 7 אלופים בהוצאה מההקשר ודיסאינפורמציה
אני דווקא חושב שההקשר בו הם אמרו את המשפט הזה ברור מאוד.
משום מה, רק לכמה חסידים שוטים של בנט הוא לא ברור.
אחרים התחילו להתפכח:


אבל אם כבר צצת - תייגתי אותך ולא הגבת:


כבר שיקלי מבין שהם לא. או שאולי הגיע הזמן להתנצל?





אולי פעם הבאה אעבור לב'
הוא זומם עם סמוטריץ' נגד נתניהו או עם נתניהו נגד לפיד?
קרולין גליק נגד בנט ושקד: "השקר הכי גדול בפוליטיקה הישראלית"
זה הציוץ, כדי שלא תטענו שערוץ 7 מפיץ דיסאינפורמציה ומוציא דברים מהקשרם:
https://twitter.com/CarolineGlick/status/1387646670414958595
היא - שהיתה חלק מהמפלגה שלהם - כבר מבינה שרימו אותה.
מתי אתה ו-@בינייש פתוח תתחילו להבין?
ואתם מרמים את עצמכם וחושבים שהוא לא יורק עליכם אלא משקה אתכם בגשמי ברכה.
קרולין גליק שרצה איתו בעבר כבר מבינה את זה. אתה מתעקש לא להבין.
אם הוא ייכשל בסוף, זה לא יהיה כי הוא לא רצה, אלא כי לא הצליח.
תחליט: בנט בעד נתניהו או נגדו? - אקטואליה וחדשות
אתה משתמש בכל ספקולציה אפשרית כדי להצדיק כל מהלך של בנט.
ואני עוד מהנדס תודעה...
ואם כבר, בכתבה אליה קישרת:
"למרות כל אלו, חשוב לציין כי במערכת הפוליטית מזהירים מספינים של הרגעים האחרונים, וטוענים כי הדרישות והאיומים, גם של בנט, נועדו להגביה מחירים וגם ליצור לחץ על לפיד להסכים שבנט יהיה זה שיקבל את המנדט מהנשיא".

וגם - פעיל ימינה במשמרת מחאה מול בית איילת שקד: "ההתנהלות של נפתלי מסכנת את ביתי"
ברגע שתקום ממשלת לפיד בנט ברוטציה עם רע"מ מבחוץ, או שההפך היא לא תקום, אחליט. אין טעם לנתח ולנבא כבר עכשיו
זה אומר המון עליו ועל ההצבעה עבורו ולכן יש טעם.
ההכרעה למי להצביע צריכה להתקבל ע"פ הכיוון אליו הוא מבקש להוביל.
בסוף בשדה הפוליטי יש המון מגבלות. השאלה היא אם הוא מגביל את מה שרע בעיניך ומקדם את מה שטוב או להיפך. מהלכים פוליטיים מזיקים צריך לעצור בזמן. לא לחכות שהם יצליחו.
יותר ויותר מבינים מה הוא רוצה ולכן כועסים עליו ומבינים שהיתה זו טעות להצביע לו.
אתה מחכה שהוא גם יצליח וכאן הטעות שלך.
עמיחי שיקלי הודיע לבנט: לא אתמוך בממשלה עם השמאל
https://twitter.com/Shiritc/status/1389849897696903169
וגם -
https://twitter.com/avigrin10/status/1389888261435363329
@בינייש פתוח, זה לא שיש לך סבלנות, כמו שאתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך.
ממשיך להאמין במשיח השקר שהצבת לעצמך ולשכנע את עצמך שהוא מה שאתה חושב שהוא,
גם כשתומכיו הגדולים ביותר - ושותפיו המובהקים ביותר - מבינים שרימה והונה אותם.
אתה מתעקש שהזאב שלך הוא סבתא למרות שהוא עושה הכל להוכיח לך שהוא לא,
ותבין - אולי - רק כשהוא יטרוף אותך. לא ייאמן כמה כיפה סרוגה יכולה להפוך לכיפה אדומה.
@conet, בול התשובה לך.
אין טעם להחליט כבר עכשיו. ואשמח אם לא תנתח אותי. אני פשוט לא מעוניין להתעסק בסימנים לכאן או לכאן כל עוד לא הכריזו על הליכה לבחירות. עד אז יהיו לי כל הסימנים להחליט
לכל אורך השרשור ניסיתי להראות לך מה הם בדיוק.
אתה טענת שהדיבורים שלו על ממשלה עם השמאל הם בדיחה וספין.
בינתיים הוא טרפד ממשלת ימין.
עכשיו אתה מבקש שלא ננתח אותך. אתה לא מבין את הבעייתיות?
לא ייאמן כמה קשה לאנשים להודות בטעות ולראות שהקונספציה שלהם היתה שגויה.
עד שהזאב לא יטרוף אותך תתלבט אם הוא סבתא?
במקום להודות לצייד שמציל אותך ממנו, אתה מחכה לביקור הבא בבית של הזאב,
ומבקש שלא ינתח אותך. אני "מנתח" בעיקר את הזאב ומנסה להרוג אותו לפני שיגמור אותך.
נפתלי בנט: זה הזמן להקים ממשלת אחדות, נתניהו טרק את הדלת בפנינו
ספר לנו אילו הישגים הוא ישיג מול נתניהו שבכל מקרה לא יכול עוד להרכיב ממשלה.
כרגע בנט גורר לבחירות חמישיות ובכך מפר את ההבטחה האחרונה בערך שלא ניסה להפר עד עכשיו.
לא הבנתי: בנט הכשיל את נתניהו ועכשיו נתניהו צריך לעזור לו להקים ממשלה עם השמאל?!
בנט לא קשור
גם אתם הביביסטים צריכים להפנים
וגם ללפיד אין רוב בלי בנט.
השאלה היא אם בנט רוצה ממשלת ימין או ממשלת שמאל (או בחירות).
ולפי איך אתה מדבר וכו' אתה מייצג את הדעה של ביבי בכל הנושאים שלו
ואתה כנראה לא ממש עוקב אחרי מה שאני כותב כאן, כי גם על נתניהו יש לי לא מעט ביקורת.
אני מעדיף ממשלת ימין אבל גם עם בנט סעער והאגו שלו בחיים לא יכנס
אם לאדם שערכיו זהים לערכי סמוטריץ', שכולנו יודעים כמה הוא "זרם" עם ביבי, אתה קורא ביביסט. אז כנראה אתה בנטיסט ברמות הזויות כל כך, שכל מי שלא בנטיסט שייך בעיניך ל"מחנה השני" - שהוא הביביסטים.
זה המאפיין של בנטיסטים, בדיוק כמו של ביביסטים: כל מי שחולק על הפטרון האישי שלהם - שייך בעיניהם לגוש אחד שלם וחדגוני, שכולם בו אותו דבר. אצל אלו זה ,ביביסטים, ואצל אלו זה "שמאל".
בעזה בימים הקרובים - אקטואליה וחדשות
אני עדיין מחכה...
גם טענת שם שהצבעתי סמוטריץ', אבל בטח זה רק בגלל שאני ביביסט...
גם אם תכחיש, זה תרחיש שיכול לקרות
הודעה שרק נמצאת
אתה כ"כ ביביסט שמי שלא ביביסטי בעינך שקול כבנטיסט
אריאל, ואני, מעריכים את סמוטריץת ומאמינים בו.
אתה יודע אתז ה טוב מאוד.
סמוטריץ לא מיישר קו עם ביבי.
גם את זה אתה יודע טוב מאוד.
עד כאן העובדות.
מכאן ואילך מה הלאה?
ביקרנו את בנט אז הפכו להיות ביביסטים?
ככה בדיוק מתנהגים בנטיסטים.
במשפט שאתה הגבת אין שום תוכן, סתם כמו אחד שצועק "אתה יותר טיפש" כשאומרים לו שהוא טיפש.
שום התייחסות לעצם הטיעונים הענייניים.
תחשוב. תחשוב פעמיים. חבל.
עריכה: מחקתי השתלחות מיותרת. סליחה.

הכיפה אדומה 🤦♂️הָיוֹ הָיָהכמה שזה נכון...
הליכוד תכננו עסקה עם בנט שלפיה הם ימליצו עליו וכו'?
או שאתה מאמין לכל ספין ולא מצליח לנתח נכון?
ומי מהנדס כאן תודעה בדיוק?
אני מצפה לבקשת סליחה, אבל משער שהיא לא תגיע...
היא נכתשת מכל הכיוונים ע"י תומכיה שמבינים מה היא והשותף שלה בישלו להם.
לא למותר להעתיק לכאן את התגובה הפופולרית ביותר שם הערב:

הליכוד תכננו עסקה עם בנט שלפיה הם ימליצו עליו וכו'?
או שאתה מאמין לכל ספין ולא מצליח לנתח נכון?
בשני המקומות בהם הוא "חפר" עם המזימה הזו.
בס"ד
לדעתי אני שמעתי את דברי נתניהו עכשיו
הכל עובד לפי התוכנית גם הקולות בתוך ימינה מפעילים לחץ על לפיד
מרץ ושות' מתחילים להפעיל שרירים
ממשלה לא תקום ב 28 יום הקרובים
אל תשכח שיום לפני החזרת המנדט פתחו פתח לבחירה ישירה
ביבי קורא לבנט ושקד לחזור אליו וככה הם יצילו את הימין
וככה הם יזכרו כאלו שהצילו את הימין (את זה הוא אמר שניה אחרי שאמר בדיוק ההיפך)
אני בלימודים החלטתי לנסות לא לקרוא חדשות כל החודש הקרוב בזבוז זמן טוטאלי...
בהצלחה
לגבי מרצ אני מסכים. - אקטואליה וחדשות
אבל עדיין זה מה שבנט רוצה.
ואני תוהה לפי איזו "תוכנית" הכל עובד.
הצגת כאן כמה ספקולציות סותרות ומופרכות.
תחליט: בנט בעד נתניהו או נגדו? - אקטואליה וחדשות
שאלתי: טענת שהמזימה הפוכה. תחליט. בנט בעד נתניהו או נגדו? - אקטואליה וחדשות
הוא יבזבז להם את הזמן 4 שבועות ולא יצא מזה כלום...
🚩אין לך שליטה על מקבלי החלטות ( אא"כ תצטרף לזהות של פייגלין)
📢📢🛑אבל יש ל אנשי המילואים שליטה על ההחלטות של עצמם 🎯 שצריכות להיות:
לא להסכים להיכנס🐕 לרצועה או ללבנון ,
ולבצע רק ירי מרחוק ומצור של שנתיים ,
🤛עד שכל העכברים יצאו מהמנהרות
כי פייגלין לעולם לא יעבור את אחוז החסימה. ואם יקרה נס, והאיש ייכנס לכנסת, הוא:
1. לא יקדם שום דבר משמעותי, כפי שזה היה בתקופת היותו ח"כ מהליכוד.
2. חיש מהר יבין שאין לו שליטה על חברי מפלגתו, כי מנהל הוא לא, אלא הוגה דעות בלבד.
שאר ההמלצות שכתבת, נשמעות נאיביות להחריד. רוב החיילים (ובני אדם בכלל) הם קונפורמיים ועושים את מה שהמפקדים אומרים להם לעשות.
יש עליו הרבה מילים טובות, בעיקר הערכה על שנים רבות של מסירות נפש קבועה למען עם ישראל כחייל וכקצין זוטר.
יחד עם זאת יש ביקורת רבה על שורת החלטות משמעותיות שקיבל, מאז שנהיה גנרל ועד היום - מאי חיסול נסראלה במלחמת לבנון השניה והשיא כמובן: 'תר"ש גדעון' שבגללו לצה"ל לא היו מספיק כחות מוכשרים ומצויידים בפרוץ המלחמה. החלטות הללו ורבות נוספות, שהוא אישית חתום עליהן, עלו לנו בהרבה מאוד דם ודמעות. ההחלטות הללו לא הגיעו בחלל ריק, אלא בגלל היותו מאמין אדוק בדת הפרוגרסיבית.
אם הוא היה מתכבד ויושב בביתו, היה אפשר להגיד שהוא שילם את המחיר הכבד ביותר במלחמה ולהניח לו - העובדה שהוא עדיין באותן תפיסות הרות אסון, מכריחה להלחם להרחיק אותו מכל עמדה בכירה ובוודאי עמדה של קבלת החלטות.
(זה לא אומר שהוא מתאים לפוליטיקה)
כך לא בוחרים פוליטיקאי מתחיל לראש ממשלה.
ואני הקטן לא מכיר אפילו רמטכ"ל אחד שגיליון הציונים שלו מראה על פוליטיקאי מצליח.
משה דיין כשלון.
יגאל ידין כשלון.
רבין היה כשלון, ואלמלא כדורי האקדח של יגאל עמיר, אף אחד לא היה יודע מיהו.
אהוד ברק כשלון.
בני גנץ כשלון.
גדי אייזנקוט הוא מהזן של כל קודמיו, ותקופתו הקצרה בקבינט המלחמה הוכיחה בבירור שגם הוא כלומניק פוליטי מהלך על שתיים. יאמר לזכותו שבהשוואה לבני גנץ הוא אכן פחות גרוע.
שום בשורה פוליטית לא צמחה, לא צומחת, ולא תצמח מהם. ההתלהבות של חלק מאיתנו מגנראלים היא פאתטית, וחלק בלתי נפרד מהקונספציה הידועה שהביאה אותנו לעברי פי פחת.
ואפשר להוסיף: רוב אנשי הצבא הבכירים. לא כולם.
הוא הכי קרוב בעמדותיו לחסל את מדינת ישראל, מה שירגיש לך בנוח לשבת בארץ נוכרית.
האמת היא הפוכה - האטישמיות ושנאת ישראל שהיתה כל הדורות (לא, מוסלמים לא באמת היו צריכים תירוץ כדי לרצוח/לאנוס/לבתר/להתקיף יהודים - הם עושים זאת ברצף 1400 שנה), רק הלבישה את ההתנהלות הקבועה, בתירוץ שאנטישמים כמוך קונים.
… אני יודע יש השגחה עליונה וכל מה שקורה מבחינה פרטית וגם מבחינה לאומית לטוב ולמוטב נובע ממנו יתברך.
יראת השם היא לנגד עיני כל רגע ולכן אם באים עלי יסורים אני מיד מפשפש וממשש.
בכללי אני מרגיש מבורך ושלם על כל צעד שאני עושה בחיי בכל אתר ובכל זמן.
אני אוהב כל יהודי בכל מקום.
מתרגש תמיד לקראת נסיעתי לארץ הקודש , לעלות לירושלים , להתפלל בכותל המערבי ולהנות מזיו השכינה.
בוודאי שהכל מאיתו יתברך, גם חוקי הטבע והפסיכולוגיה האנושית - זה לא אומר שאנחנו אשמים בזה ששונאים אותנו.
…טוען שטראמפ התהפך עלינו בגלל רדיפת לומדי התורה. זה בידינו. יכול להיות .
על אותו משקל אני טוען שמכוון שלא היה צורך בצה"ל לגייס את לומדי התורה לפני השביעי באוקטובר אז כנראה השם לא אוהב את העובדה שמפלגות דתיות הולכות עם "הימין על מלא".
לכל יהודי שחש את השם מבשרו כל רגע ורגע יש את הזכות לפשפש ולמשש בכל רגע ורגע כל עוד הוא שואף להשתוות הצורה.
כאשר חיינו כמדינה היו בסגנון "בקש שלום ורודפהו" זכינו הרבה יותר לסיעתה דשמייא מאשר כיום כשאנחנו רודפים אחרי כל סנטימטר מרובע של אדמה באופן אובססיבי.
איני טוען שאין מישור אמוני, במישור האמוני תתחזק בתורה, במצוות, בלימוד זכות על עושי רצון ד' מיישבי ארץ הקודש. אגב, תשאל את הרב יצחק יוסף אם אולי, רק אולי, יש עלינו קפידא כי אלפי שבבניקים בטלנים נמנעים מהרבה מצוות ובינהן ממצוות עזרת ישראל מייד צר.
ההצבעה בבחירות היא הצבעה ארצית. היא חלק מההשתדלות. היא משפיע על חיינו, על ביטחונינו וכן - גם על השאלה כמה נוכל לקיים מצוות.
לך זה לא נוגע, אתה בין כך ובין כל לפי חז"ל מוגדר כ'עובד עבודה זרה בטהרה', כלומר אתה וודאי לא מתכווין לכך, אבל אתה במציאות של עובד לעובדיהם.
לא ראוי שתתערב בהחלטות שנוגעות לחיים שלנו ולא לחיים שלך.
… שאפילו הרב יוסף מאשים אותנו בהתהפכות של טראמפ. עכשיו כדאי שתבין שאם בני הבכור יוצא למילואים ללבנון ביולי אז בטח ובטח מה שקורה בארץ הקודש נוגע לי.
לי לא מתחשק להיות אב שכול או ממשפחת נפגעי טרור אתה מבין!!!!
דבר שני אין כאן מישור אמוני ומישור מעשי הכל כלול בכל. לפי מראות בכל העולם כשרואים איך המשטרת ישראל גוררת חרדים על הכביש זה רך מבזה אותי כיהודי. אני לא מצדיק אף צד אני רק מתאר מצב.
הם מתייחסים לרפורמה המשפטית כאילו שזה בעיה של המתנחלים (כמשל) ולא שלהם.
קרה משהו גדול במערכת המשפטית בישראל בשנים האלה שאחרי 7.10 אבל גם קצת קודם. אחד מהם זה שהיא התמלאה באנשים שאפשר להגדיר אותם בערך כ"ימין קפלניסטי". כלומר שהם לקחו את הצד של סמוטריץ' ומנהלת ההתיישבות שלו אבל ממשיכים לרדוף את ביבי/בנגביר/החרדים.
היועצת המשפטית לממשלה עצמה לענ"ד גם בקטגוריה הזו. היא אשת ימין כנראה. רואים את זה בהחלטות מסויימות שלה.
… יש הרבה אנשי ימין מתוסכלים בצפון שלא מוכנים להצביע יותר ימין אבל מרוב שנאה גם לא רוצים לתת אלטרנטיבה. הם מעדיפים לא להצביע בכלל. הם גם לא מבינים שבדרך זאת מפלגות ערביות יגדילו את כוחם.
כן וזה קשור. בגדול הימין אכזב.בזבזנו יכולות צבאיות סתם. אולי יהודה ושומרון קבלו יותר תקציבים ותפסו יותר אדמות אבל חבית השרפה גודלת והשם ישמור.
עוד גנרל שהוזה שבגלל שהיה לו הכי הרבה טסטוסטרון מבין כל המועמדים במטכל אז הוא פוליטיקאי מתוחכם ומנוסה.
הוא לא ראוי, אבל הוא ה"לפיד" של הבחירות האלה. שותק ולא מתבטא בכלום כדי להיות ברירת מחדל של עדר מפגר. זה יצליח כנראה בפעם הראשונה, ואחר כך יזרקו אותו - השמאל יודע להחליף גרביים מהר מאוד.
...תמונה כללית מהצוות המייצג את הפורום הנכבד.
הבנתי. תודה
...לעזור למבולבלים.
אולי יום אחד יתקנו דרכיהם הנלוזות.
באופוזיציה
..
המזרחים מכירים היטב את המנטליות המזרח-תיכונית, והחרדים גם הם מכירים: "עשו שונא ליעקב".
אלו לא טועים נאיביים כמו השמאל האשכנזי החילוני; הם עושים זאת למען טובות הנאה וליטופים מהשמאל הקיצוני, או בגלל שהם אחוזים בגרון.
אי אפשר להתעלם מהקשר הישיר שבין פגיעה בעולם התורה והרוח לבין המשברים הביטחוניים והמדיניים שפוקדים אותנו. המציאות מוכיחה שוב ושוב שכאשר ישנה פגיעה בלומדי התורה או בקודשי ישראל, ההגנה עלינו מתערערת:
* התפנית בעמדת ארה"ב: השינוי המפתיע והמדאיג במדיניותו של נשיא ארצות הברית כלפינו, החל בדיוק בנקודת הזמן שבה החל מסע רדיפה והסתה קשה נגד אחינו החרדים ולומדי התורה.
* אסון שבעה באוקטובר: הטבח הנורא בעיצומו של חג שמחת תורה הגיע בדיוק שבועיים לאחר המראות הקשים של רדיפת המתפללים והפרעת התפילות ביום הכיפורים בתל אביב ובערים נוספות.
* חורבן גוש קטיף (ההתנתקות): התפנית הקיצונית והפתאומית בעמדתו של אריאל שרון, שהובילה לתוכנית ההתנתקות, התרחשה מיד לאחר גזירות רווחה ופגיעה קשה בילדים ובמשפחות מהמגזר החרדי בתקופת ממשלתו.
ההיסטוריה הקרובה מראה לנו פעם אחר פעם: כשאנו פוגעים ביסודות הרוחניים ובאחדות שבין חלקי העם – השמירה האלוקית עלינו נפגעת.
"לא בגבורת הסוס יחפץ" - סימן שצריך סוסים גיבורים
"אל תבטחו בנדיבים" - סימן שצריך אנשים גיבורים
"לא בשוקי האיש ירצה" - סימן שצריך כח בשוקיים
............
סתם, לפי מה?
אני מכיר את הפירוש הזה אבל:
– הוא אינו עולה בקנה אחד עם פשט הפסוק
– בוודאי שלא פשט הפרק
– אינו מסתדר עם כל שאר המסרים בתהילים / נביאים
– נגד הירושלמי במסכת חגיגה של "נטורי קרתא"
– די והותר פירושים נגדיים לכך
=> אין צורך לומר את המובן מאליו שיש צורך בהשתדלות האדם כבכל מקום שאין סומכים על הנס זאת אמירה פשוטה עד־כדי מיותרת.
=> הפירוש של אם ה' שמר עיר אז יפה שמר השומר אינו מסקנת הפסוק כי לא על זה הפסוק מדבר. זה פשוט הסבר שמיישב את הצורך בהשתדלות עם הפסוק. אין שום דרך להבין בפשט הפסוק הזה שהכוונה היא שיש צורך בשומר מבלי לעוות את הפשט ואת ההקשר שלו.
"והחל המשורר להזכיר כי הכל ביד השם ולא כפי מחשבות אדם ולא כפי שיפצר במעשיו יתחזק ככל כחו." [אבן עזרא]
"אמ' דרך עצה ומוסר לבני אדם שבעת השתדלותם בקנינם אע"פ שההשתדלות טוב מ"מ לא ישים בטחונו בהשתדלותו ולא יחשוב בהשיגו חפצו כי יד השתדלותו עמדה לו אבל הכל מאת האל ית' והוא העירו בהשתדלות והוא הביאו להשיג חפצו וכבר הזהיר זה בתורה באמרו ואמרת בלבבך כחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה וידעת כי ה' אלקיך הוא הנותן לך כח לעשות חיל (דברים ח יז ויח) ואמ' על זה דרך כלל אם ה' לא יבנה בית ר"ל אם לא יהא ההשתדלות מצדו ומהשגחתו שוא עמלו בוניו בו ואם ה' לא ישמור עיר בעת המלחמה שוא התמיד הצופה להביט הנה והנה אם יבואו בה האויבים כי אין אזהרתו עושה כלום אם מאתו ית' לא תבא השמירה" [מאירי]
שיר המעלות לשלמה, השיר הזה ושאחריו נסמכו בכונה, שבראשון יבאר שהשתדלות האדם אין מועיל כל מאומה רק הכל נעשה ונגמר בעצת ההשגחה העליונה, ובסימן שאח"ז יבאר מתי ההשתדלות מועיל, ואופנים אשר יובילוהו אל המטרה הנכונה - אם לא ה' יבנה בית אם לא ילוה אל הבנין עזר אלוה, אך שוא עמלו בוניו בו, ואין ההשתדלות מועיל מאומה, ולא לבד בהוצאת כלל הדבר אל הפועל, שאין האדם לבדו יכול עליה בעמל בלא עזר ממרום, כי בשמירת הדברים שכבר הם עשוים כמו בשמירת העיר הבנויה, גם בזה אם לא ה' ישמר עיר שוא שקד שומר והשתדלות האדם בשמירתה לא יועיל מאומה - ולא לבד בפעולות כלליות כי גם בפרטים: [מלבי"ם]
בקיצור לומד התנ"ך הממוצע לא אמור להגיע לפירוש הזה שמשום־מה מחזיקים ממנו פשט מובן מאליו שאין עליו עוררין.
כל בן אדם שפתח דף גמרא אחד בחייו יודע שמכלל לאו אתה לומד הן.
לא כתוב "אל תשמור בכלל, רק הקב"ה שומר". הפסוק כתוב בצורה מסויימת, ולא בכדי.
הדוגמאות שהבאת בתגובה הקודמת הן לא של לאו והן, ולא רלוונטיות בשום צורה.
ואחרונים...
מה אגיד לך, אחלה גישה לחיים. תיהנה בבועה הקטנה שלך.
רמזתי לפות"ש רמז על דבריו. אם יבין אותו - אחלה. אם לא - גם אחלה.
התשובה הלא קשורה שלך פשוט לא חשובה מספיק בעיני.זה הכל.
לא שאנחנו חותמים על כל ערך שלהם. הרבה מתפיסת 'בני ישראל' שלהם, עברה דרך התרגום של הנצרות-הפרוטסטנטית על עיוותיה.
…. מתי תבינו שאנחנו מתגרים במעצמה שבראשה עומד הפכפך שלא חושב פעמיים לפני שהוא מחליט לעשות מעשה.
אתם עוד תביאו עלינו את החורבן ומרד בר כוכבא ביחד. אתם סכנה לכל יהדות העולם כולל העם בישראל.
ימי בין המיצרים הבאים עלינו לרעה רק מחזקים בליבי את גודל הסכנה .
בעזרת השם אני אהיה בחגים בארץ . רק שלא יבטלו לי את הכרטיס בגלל השטויות שהמנהיגים שלך עושים.
ודרך אגב אני מכיר ההסטוריה שאתה מנסה ללמד.
רוב האמריקאים לא יודעים או לא רוצים לדעת את זה.
את החורבן הביאו ברי-קמצא כמוך, שהעדיפו להיות נגד אחייהם ולרקוד מה יפית מול הגויים. אנחנו גמרנו עם הגלותיות.
מהקצת הכירות עם טראמפ שיש לנו בעולם אנחנו יודעים שזה איש שמסוגל לשלוח אנשים להגיד דבר והיפוכו. זה בונוס אצלו.
.... מוסלמי נשיא ארצות הברית עשו מזה מטעמים לגבי נאמנות.
מספיק להתמם ולגלגל עניים.
כתבת כאן על זחיחות והתגרות באומות, על מי דיברת??
זה חדש.. לצאת נגד התגרות של נוצרים בנוצרים..
אבל מה אתה רוצה מחברי הפורום??
... הפורום בו נאמרו הדברים שם אותנו יחד איתו.
זה בדיוק כמו השמועה שביבי דחף את טרמפ לצאת למלחמה וזה גרם לטרמפ להתרחק מביבי בלשון המעטה.
מי יודע איך יגיב לזה טרמפ. כיום הוא שומע לקטרים יותר ויותר.
במקום לחפש כל הזמן איך להוציא את המתיישבים הצדיקים ביו"ש רע
... באופן כללי התיישבות מנקרת בתוך אוכלוסיה עויינת לא תורמת לעניות דעתי לשלמות ארץ ישראל. זה רק מבעיר אש.
בעבר עשינו את זה יותר בחוכמה.
אולי אם כוונתך שעל המתיישבים לפעול נגד הפולשים מערב, כמו שהאירופאים שפלשו לאוסטרליה נהגו בילידים שבאמת חיו שם אלפי שנים - זאת באמת תהיה חכמה.
1. בכל מוסד כולל בתי ספר נוסף על דגל המדינה גם הדגל של הילידים.
2. בכל טופס ממשלתי יש שאלה ספציפית אם אתה יליד כדי לתת הפליה מתקנת.
3. שבטים שעל אדמתם יש מחצבים מקבלים תמלוגים.
....ועוד הרבה זכויות .
הכל כדי להמעיט להבות.
כמובן שזה לא דומה אבל מה לעשות השם שם את הישמעלים בארץ ישראל
כדי להצדיק את הדברים בפרקי דרבי אליעזר:
"ולמה נקרא שמו ישמעאל? שעתיד הקדוש ברוך הוא לשמוע באנקת העם ממה שעתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים"
בפרק ל"ב, המדרש מתאר תיאור נבואי (הנמסר על ידי רבי ישמעאל) ובו חמישה עשר דברים שעתידים בני ישמעאל לעשות בארץ ישראל באחרית הימים. אירועים אלו מתארים בעיקר תקופות קשות של שלטון ומלחמות, כגון: [1, 2]
בקיצור הערבים בארץ ישראל זה גזרה משמים שהציונות צריכה לחיות אותה בחכמה דבר שהפסקנו לעשות מאז 1977.
אגב, אני בהחלט בעד שנחזור לטפל באויב הערבי בשיטות של בן גוריון:
כיבוש-גירוש-התישבות שמוחקת את שרידי הערבים שישבו שם.
מדינה. האמת - זה היה הרבה פחות סביר, שש מאות אלף איש, רגע אחרי שואה, כשכל העולם הערבי מאיים לעלות עלינו וכל המדינות ה"נאורות" מטילות אמברגו.
לפני שנה וחצי קיבלנו לגיטימציה מנשיא המעצה הגדולה בעולם להגירה של הפולשים בעזה. מנהלת ההגירה לא קמה, רק כי הגורמים ה'משפטיים' עאלק, תקעו מקלות בגלגלים.
בעז"ה, ובהשתדלותנו לקיים מצוות ירושת הארץ, זה יגיע ומהר משחושבים.
בוועידת איוואן שהיתה אמורה למצוא פתרון לפליטים, לכל מדינה היה תירוץ למה היא לא יכולה לקלוט. כשהגיע תור אוסטרליה, התשובה היתה : "אין באוסטרליה פליטים ולכן גם לא התעוררה בה בעייה של גזענות , אך אם יגיעו פליטים יהודים תתעורר בעיה שכזו , ואין האוסטרלים מעוניינים בזאת."
במילים אחרות - אין אצלינו יהודים, אז אנחנו לא שונאים אותם. שבני הגזע הנחות הזה ימשיכו למות בגרמניה ואנחנו נגלגל עיניים, שאנחנו מאוד הומניים ונגד גזענות.
" אנחנו יודעים שמדינה פלסטינית תהיה אסלאמיסטית דקטטורית עניה שתדכא את אזרחיה ותגרום להם סבל יותר ממה שהם חווים עכשיו , אבל לפחות אנחנו לא נעשה להם כיבוש"
האבות המייסדים של ארצות הברית שאבו מן היסוד היהודי התנכ"י, ועלה רעיון לאמץ את השפה העברית, שירד מן הפרק בשל דלילותה של השפה העברית באותם הימים. כנגדה עלתה הצעה להפריד את המדינה מהדת, מכל דת, והיא התקבלה בסופו של יום.
כך ואחרת, לארצות הברית של אמריקה אין שפה רישמית, ונכון להיום האנגלית אינה שפה רשמית. העברית נפסלה כאמור, והיא אולי עוד תשוב.
שטרות הכסף בארצות הברית נושאים עד היום שם שמיים, ולא בכדי.
הבעיה בארצות הברית היא נחילי הארבה הפרוגרסיבי שמשתלטים עליה 24/7, ואם לא די בכך הם מקבלים חיזוק מן השרץ הקפלניסטי המקומי שמכסה את עין הארץ, ומתפשט במהירות האור אל מעבר לאוקיינוס.
אם מטרת הגעתך ארצה היא בהשראת המרגלים מפרשת שלח, אז במטותא, השאר במקומך. לא מעוקצך ולא מדובשך.
אתה לא מקורי, כל הדר בחו"ל מרשה לעצמו לירוק עלינו, ואין שום סיבה שתנהג בשונה מדף המסרים של קפלן
....כאחד שעדין חי את הטראומה של בונדי ביץ ששניים נהרגו חצי מטר משמאלו ואחד נפצע חצי מטר מימינו
כדאי שתבין שיש שותפות גורל לכולנו!!!!
אחרי כשלון מרד בר כוכבא כל היהודים בעולם סבלו.
לא יודע מה היה קורה אם האמריקאים לא היו מורדים בבריטים. איזו מדינה היתה כיום שם
...להתנצח אתם על זה ממש זה לא מועיל.
הם יודעים שלעם ישראל יש בשורה לעולם
….זה מחמם את הלב , מעודד ומביא תקווה . אבל לצערינו הם לא הרוב האלקטורלי. בנינו גם בישראל הימין האמיתי אין לו רוב אלקטורלי . זה שהליכוד תאב שלטון וחיבר אותם אליו יחד עם הדתיים ונתן להם להיות דומיננטיים עשה את ההבדל.
אז כמו שהדתיים בגלל הליכתם עם הליכוד קבלו לאחר השביעי באוקטובר את המכה על ידי כך שהם כרגע בפוקוס לגבי הגיוס ימין מקבל בממשלת הליכוד חוסר בטחון בכל הגזרות וצונמי מדיני בכל העולם.
תקציבים ומשרות אמנם יש אבל
השגים אמיתיים אין ממש.
זאת המציאות לצערי.
תתחילו בשיחה הזו גוגל שמשכה עבורי מידע מרחבי התקשורת האמריקאית:
https://share.google/aimode/cv99KlHn7Uvo3E155
וגם תבקרו כאן Top Republican decries Trump’s Iran deal: ‘Reagan is rolling over in his grave’
וכאן https://edition.cnn.com/2026/06/18/politics/republicans-trump-iran-agreement-congress
מה תגלו? שמי שצריך להצדיק את עצמו זה טראמפ והסגן הקתולי שלו.
הוא טעה?
הטעו אותו?
אבל, בהנחה ש, כלומר אם, ואני מתכוון להתנות את הדברים שלי באופן ברור, אכן ייחתם הסכם כניעה ללא אף שפן בכובע או טריק בשרוול אזי הייתי אומר שמישהו שם עוד כמה דברים במטוס הקטארי שטראמפ קיבל במתנה.
העובדות לגבי איראן לא השתנו, ההשלכות של כניעה לאיראן הן הרות גורל על המערב כולו, על אמריקה, על ישראל, על המחשבה האילאסמית, על המסקנות של סין ושל רוסיה (וגם של צפון קוריאה), על העולם הערבי - הכל נשאר זהה, אז מה קרה לטראמפ? המישור הרוחני "לב מלך ביד ה'" אבל במישור הארצי זה נראה לי דבר פרסונלי לחלוטין כלומר שתלוי במשהו שקשור בטראמפ עצמו.
אבל כמו שפתחתי ואמרתי: מניסיון רב חודשים למדני שאין סיבה לרוץ רגליים להרע ולפטפט את עצמנו לדעת על ההתנהגויות של המלך שחזל התלבטו עליו אם הוא חכם או טיפש.
אם היה מפציץ אותם 24/7 עד שיתחייבו לשמור על מיצרים פתוחים, האמינות שלו היתה מרקיעה לשחקים במקום יורדת לטמיון
הוא אוכל עכשו את מה שבישל, וגם אנחנו.
ובעיקר אנחנו.
לא בטוח שהיה עוזר להפציץ אותם בלי הפסקה כי הם עקשניים, אבל כן היה צריך להתכונן יותר טוב לאפשרות שהם ינסו לחסום את הורמוז
להבעיר את שדה הנפט של אחת המפרציות ואיימו להבעיר את כולם.
הוא היה צריך במכת הפתיחה להשמיד את הגרעין עם הרבה אמהות של כל הפצצות ולא עם כמה בודדות. ואז מההלם הם היו יורדים על ארבע. אבל הוא פחד. הם איימו לפגוע במתקני ההתפלה של המפרציות ושכולם ימותו מצמא. אי אפשר לנהל מלחמה כשאתה מפחד מהאויב ולא מוריד לו את האאש. והראש פה זה הגרעין, לא הנפט.
אבל טראמפ ההפכפך התהפך פעם נוספת.
כמו סטייק.
אבל האמין שמאורע כזה ייצר קואליציה של המערב, דהיינו נאטו תצטרף, והמפרציות יואילו לעזור.
נאטו לא רצתה לשלוח אפילו שולות מוקשים שלא לדבר על לאבטח ספינות.
והמפרציות, עצרו אותו מתלקוף והתחיחו לשלם מליארדים פרוטקשיין לאיראן. זה הרס את הסנקציות והסגר שהוא יצר.
לא נותרו לו הרבה ברירות לפתוח את הורמוז. אם היה מפציץ את האי חארג האיראנים כבר הודיעו שיפציצו את שדות הנפט של המפרציות. והוא נבהל - הוא מצא את עצמו בעמדת הדביל שהרס את כלכלת המערב, ורצה להחלץ מזה בכל מחיר. והאיראנים גבו את כל המחיר.
אחרי שאמרנו את זה, מסכים שאיך שהדברים נראים נכון לכרגע - טראמפ נשבר וויתר על כל מה שהציג כקווים אדומים בוהקים.
הרושם הוא שהוא עם כל זה שאינו פוליטילקלי-קורקט כמו יריביו במפלגתו ומחוצה לה, הוא עדיין חושב בראש מערבי-חילוני-מודרני, ולא העריך נכונה את כח העמידה של אומה בת שלושת אלפים שנה ועם אמונה דתית פונדמטליסטית. כמי שכבר עשה כמה עסקאות מוצלחות בחיים - היה ברור לו שאחרי שערפנו את רוב ההנהגה ופגענו להם קשה בכלכלה, הם יבינו שהצעד ה'הגיוני', הוא להסכים ל'עיסקה' בתנאים שלו. ממילא, אין צורך והצדקה לגרום שם הרג מיותר והרס שיגרום לאזרחים התמימים לרעוב.
בגלל זה הוא עצר, פעמיים, את המתקפה כשהם היו קרובים לקריסה במחשבה שעכשיו הם יסכימו לעסקה, מה שיותר אלגנטי מבחינתו מלהשמיד מדינה (אגב, בדיוק כמו שעיסקת החטופים הראשונה הגיעה כשחמאס היו על סף קריסה ולוחמים שלהם סירבו להלחם. לולי הלחץ הציבורי המטורף בנושא - הנצחון המוחלט בעזה היה מגיע בסביבות חנוכה תשפ"ד). הוא רק לא לקח בחשבון את כח העמידה שלהם. יותר מזה, המצור על הורמוז היה גאוני - הם כל יום דיממו מאות מליוני דולרים, עוד כמה שבועות היו קורסים כלכלית. רק ששוב מתברר שהמערב השבע פחות מסוגל לעמוד בעליית מחירי הדלק, מאנשי האמונה (המעוותת) כשהם רעבים ללחם.
ביום שתרד הפקודה להסיג את הכוחות בחזרה לאמריקה.
אבל אם נהיה כנים, אחרי 39 פעמים שהוא איים בחודשיים האחרונות ולא עשה כלום, אני כבר נוטה להאמין שטראמפ הגדול הוא הרבה יותר קטן ממה שיש בחלון הראווה.
אבל גמו שאכן כבר אמרתי, קל לפטפט. מניסיון העבר אי אפשר ללמוד כלום, מהכתבלבים השונים אפשר ללמוד פחות ממה שאפשר ללמוד מהניסיון, ולכן נותרנו רק עם תחושות ומשאלות לב.
לעניות דעתי
כי הייתה אפשרות להמשיך עם המצור עוד חודשיים. הכלכלה העולמית הייתה נקלעת למיתון? היה יכול להפציץ גשרים כמו שאיים והכל היה נראה אחרת.
ברור שרק הורמוז מעניין אותו, אבל היה יכול להלחם קצת יותר. בלי מגפיים על הקרקע.
אבל אז היינו מודים לטראמפ המשיח ואמריקה הגדולה שהצילו אותו
בקיצור, זאת הסיבה:
"אשור לא יושיענו, על סוס לא נרכב, ולא נאמר עוד אלוהינו למעשה ידנו, אשר בך ירוחם יתום".
לא ברור לי למה את מחליטה בשביל עם שלם איך הוא תופס את המהלכים בעולם. תחליטי בשביל עצמך בלבד. את כנראה היית אומרת שאלוקים לא שותף להצלחה ולניצחון.
אל תדברי בשמנו.
את מחליטה בשביל נציגי הציבור הדתיים והחרדיים שיש בממשלה.
את מחליטה בשביל המוני חוזרי בתשובה ומתחזקים במהלך 3 השנים האחרונות.
את מחליטה בשביל אלפי חיילים שמבקשים ציציות לפני שיוצאים לקרבות.
את מחליטה בשביל ציבור דתי וחרדי ענק.
על סמך מה את מחליטה את הקביעות ההבליות האלה?!
לא הבנת אותי בכלל.
אם טראמפ היה פותר לנו את בעיית איראן ברור שהיינו אומרים שהוא שליח ה'.
אבל הוא בגד בנו.
במה ההתחזקות ולבוש הציצית סותר את מה שכתבתי? ערב הגאולה יש שיבה אל ה'. וכן. אנחנו במצב שאין לנו על מי להישען חוץ מהקב"ה. הוא מזריח מאות מליארדים לאויב הכי חזק חזק שלנו שמקיף אותנו סביב עם הפרוקסי שלו, והם כולם צוהלים ושמחים, רק אנחנו שואלים להיכן נלך ונבוא.
איך זה שכל פעם אנחנו שוב פעם אוכלים את מה שטראמפ וביבי מספרים לנו דרך התקשורת בכזאת תמימות?
כמה פעמים האמנו שהם רבו והם בכאסח ואז פתאום תקיפה מטורפת באיראן עם שיתוף פעולה מדהים בין טראמפ לביבי?
כמה פעמים היינו עוד שנייה בהסכם ואז קרה משהו מפתיע ובלתי צפוי?
עובדים עלינו ומסובבים אותנו דרך התקשורת
כל מה שיש בתקשורת קחו בערבון מוגבל

איזו בושה, להיות חתום על אותו מסמך עם ארכי רוצח מרושע.
איפה הימים שלא עושים משא ומתן עם טרורטיסטים.