שימו לב לנתונים הבאים שלא תראו בערוצי התבהלהאזרח111

לגבי אביעד פריג'ה

א.הפגיעה הקשה בקסטלמן ז"ל הייתה הרבה לפני שפריג'ה ירה,
וזאת הייתה פגיעה שמנטרלת את הפה, כך שהוא כלל לא צעק שהוא יהודי וכד'.

ב. כל האנשים בזירה חוץ משניים, טעו בזיהוי והיו משוכנעים שקסטלמן הוא מחבל (גם המראיין מסכים לכך), וכמובן כולל פריג'ה, וכולם צעקו לפריג'ה  לאורך כל האירוע "זה מחבל ,תוריד אותו". הדבר אומת בפוליגרף.
ולכן חייל עמד ושמר על קסטלמן הפצוע עם נשק שלוף ,וגם צילם את קסטלמןז"ל כמו שמצלמים מחבל.

ב'1. פריג'ה לא פצע אותו משמעותית, ואולי כלל לא פגע בו. נמצאו עשרות כלים בזירה שבאו מכיוונים שונים, וצריך לזכור  לדוגמה,שביום יומיים הראשונים של חרבות ברזל נהרגו 50 איש מירי דו"צ של כוחותינו.
ג. קסטלמן זרק את הארנק )
(כנראה כדי שידעו שהוא יהודי( רק שלוש דקות אחרי שנגמר הירי, ומת מפצעיו בהמשך.
החפץ שמונח על הרצפה בסרטוני התיעוד הוא לא הארנק אלא האקדח של קסטלמן.

ד. הוא ירה לכיוון קסטלמן  ז"ל כשראה שקסטלמן הפצוע מתרומם ומושיט יד לחגורה , וחשש שעומד להפעיל חגורת נפץ.

ה. יש סיכוי טוב לכך שדווקא אביעד פריג'ה הוא שירה בשני המחבלים והציל את האזרחים


שטויותה-מיוחד

בסרטון שיצא בהתחלה ראו את קסטלמן יורה במחבלים (אולי באמת פריג׳ה גם ירה)

אחר כך רואים גם את פריג׳ה וגם את קסטלמן שמוריד את הנשק, את החולצה ואז פריג׳ה יורה בו

זה אפילו לא היה דו"צ

הוא ירה למוות בקסטלמן ז"ל בקלות דעת ובהפקרות.איתן גיל

ורץ לספר לחבר'ה.

מי שנמצא בסיטואציה כזאת לא תמיד נמצא במצב שיקולקעלעברימבאר

דעת.  יש אדרנלין של הלחם או ברח במצב כזה. הרי לסכן את החיים שלך ולירות במחבל ולא לברוח זה עצמו דבר שנוגד אינטינקטים. יש מצב של מעיין שכרות כשיורים במחבל, כמובן כל אחד לפי אישיותו. אל תשפוט בבקשה.

מקסימום היה פה מקרה אלאור עזריה 2, שהוא חשב שזה מחבל וירה בו למרות שהיה מנוטרל (וגם זה כנראה לא נכון. אתה לא יודע אם יש עוד רובה למחבל או סכין או חגורת נפץ. ובמצב כזה שיקול הדעת לא עובד).

 

גם אם זה מקראה אלאור עזריה 2, לא צריך להעניש. אחרת כל חייל יחשוב לפני שמנטרל מחבל. זו רדיפה של הפרקליטות השמאלנית.

כמובן עצוב מאוד והלב בוכה על קסטלמן ז"ל. אבל כמו שלא מענישים חיילים בדו"צ למרות הכאב, כך גם פה.

 

אתה סתם מדבר ומאשים אותו על לא עוול בכפו.

אלה לא ''נתונים'' אלא דברים שההורים שלו אמרופשוט אני..
אני מאמין להורים שלו ולא לערוצי התבהלה השמאלניםקעלעברימבאר

ולפרקליטות. שחוששת ממקרי אלאור עזריה נגד מחבלים, וקסטלמן ז"ל לא מעניין אותה כקליפת השום

אתה צריך יותר להאמין לעיניים שלךה-מיוחד
ואני אכן מאמין לעניים שלי, ואני רואה שהיה פיגוע שםקעלעברימבאר
ואתה לא רואה את קסטלמן זורק את הנשקה-מיוחד

מרים ידיים ומוריד אפילו חולצה?

ובכל אופן פריג׳ה יורה בו?

אני בטוח שאם תעשה סקר בין כל הורי האסיריםפשוט אני..

תגלה שהילדים שלהם, שהורשעו ונגזר עליהם מאסר, הם ברובם הגדול צדיקים גדולים שלא יכולים לפגוע בזבוב

כבר כתבתי למעלה למה אובייקטיבית אסור להרשיעקעלעברימבאר

את פריג'ה. אף אחד לא יכול לדעת באיזה מצב הוא היה בעת הפיגוע. יש אנשים שמאבדים את כל שיקול הדעת שלהם בעת פיגוע, וזה לא אשמתם

לפי "טענת ההגנה" הזו, הוא צריך להיות בכלא כל חייופשוט אני..

זאת אפילו לא טענה שהוא או עורכי דינו העלו.

 

המושג "לאבד שיקול דעת" לא קיים בשפה המשפטית, מה שכן קיים זה חוסר כשירות כאשר לא יודעים להבחין בין טוב לרע.

 

אם הוא יטען "באותם רגעים לא ידעתי שזה רע לפגוע ביהודי", הוא בעצם יעשה גול עצמי כנגד טענת ההגנה העיקרית שלו, שהיא "חשבתי שהוא מחבל מסוכן וזה היה סביר לחשוב כך באותם רגעי אימה".

אם הוא יטען "באותם רגעים פשוט יריתי כי לא היה לי שיקול דעת", הוא ייכנס לכלא לשנים רבות, ובצדק. מי שמקבל נשק צריך לפעול בשיקול דעת, ואם הוא לא מצליח להפעיל שיקול דעת - שיזרוק את הנשק לריצפה ולא יירה באנשים.

אדם שסיממו אותו בכוח בסם קשה ורצח מישהו, זכאיקעלעברימבאר

אדם שמתגונן מפיגוע נמצא בסוג של שכרות זמנית, שלא באשמתו. קשה מאוד להחליט החלטות בשניה כשיש סכנת חיים, ובוודאי שאדם לא אשם שהחליט בטעות החלטה מוטעת.

אדם בהבזק שניה לא חושב מה סביר או לא, זה לא אהרון ברק שיושב על כורסתו הנוחה בביתו וחושב מה יעשה האדם הסביר, זה פיגוע בזמן אמת.

מי שקיבל נשק צריך לפעול בשיקול דעת, אלא אם כן שיקול הדעת הזה נשלל ממנו בעל כרחו, זה לא רשלנות, זה אונס גמור.

 

ואם באמת ככה המשפט בישראל קובע כמו שאמרת, אני עכשיו עוד יותר מבין את "השיבה שופטינו כבראשונה, והסר ממנו יגון ואנחה", ואת "מקום המשפט שמה הרשע".

אתה מערבב כאן בין דבריםפשוט אני..

יש טיעון שאומר "יריתי בו כי היה סביר לחשוב באותם רגעים שהוא מחבל מסוכן" - זה טיעון לגיטימי שצריך להיבדק בבית המשפט. ברור שבית המשפט יבחן את זה מנקודת מבט של חייל בזמן הפיגוע, ולא מנקודת מבט של משרד ממוזג. אף אחד לא ישפוט אותו לפי "אהרון ברק שיושב על כורסתו הנוחה בביתו". זה סתם זריקת הדיון למקום לא רלוונטי.*

 

אבל הטיעון "באותם רגעים הייתה לי שכרות זמנית, כמו אדם מסומם" זה טיעון גרוע, שישלח אותו לכלא ובצדק. לא סתם עורכי הדין שלו לא משתמשים בטיעון הזה.

לפי הטיעון הזה, הוא בכלל לא היה כשיר לבחון האם עומד מולו יהודי חף מפשע או מחבל, ואם אתה לא כשיר לבחון זאת כי אתה "בשכרות זמנית" - תזרוק את הנשק על הריצפה ואל תעיז להשתמש בו.

 

להיות שיכור זו לא טענת הגנה כאשר אתה מואשם בהריגה.

 

*לא רק במצב מלחמה ולא רק בנושאים כאלה, שופטים חייבים לדעת לשפוט לא מנקודת המבט הנוחה של הכסא שלהם. איך אפשר לשפוט רופא שעשה טעות בזמן ניתוח ולכן נתבע? איך אפשר לשפוט מהנדס בניין שבגלל פיפס קטן בחישוב הוא גרם לבניין שלם להתמוטט?

 

מה שמשותף לכל המצבים האלה, הוא שיש כאן שאלה של "מה האדם הסביר היה עושה". האם חייל סביר היה יורה בקסטלמן? האם רופא סביר גם כן היה עושה את אותה הטעות?

 

במצבים כאלה, גם ההגנה וגם התביעה מביאים עדים מומחים מהתחום הרלוונטי, והעדים המומחים מספרים מניסיונם הרב וממחקרים בתחום וכו' על מצבים דומים ומה מצופה בהם.

כך למעשה השופט לא מכריע בין דעתו של הנאשם לבין הדעה של עצמו, אלא בין עדים מומחים שונים שעלו לדוכן.

מה זאת אומרת. אם היתה לו שכרות זמנית, אז זה מהקעלעברימבאר

שהיה לו!

זה משתנה מכל אדם ואדם. יש מי  שמצליח לשמור על קור רוח במצב חירום ויש מי שלא. תשאל פסיכולוגים מומחים.

חובת ההוכחה על מערכת המשפט שהוא היה בצלילות דעת באותה עת. אחרת הם שולחים לכלא אדם שבחזקת חף מפשע והם רשעים.

לא אכפת לי מה עורכי הדין משתשמים או לא. ייתכן שכל מערכת המשפט מרושעת, ושתתוקן במהרה בימינו "ואצרפה כבור סיגייך ואסירה כל בדיליך, אחרי כן יקרא לך עיר הצדק קריה נאמנה. ואשיבה שופטיך כבראשונה. ציון במשפט תפדה".

 

בדין תורה אדם שוגג קרוב למצב אנוס שהרג אדם, לא מוענש. 

 

ברור שלא היה לו זמן לבחון אם הוא בשכרות זמנית או לא! 

בן אדם! הוא היה במצב שכל שניה הוא יכול למות! אתה יושב על כורסתך ובוחן בהילוך איטי את הפיגוע וחושב מה היה טוב לעשות. לו לא היה זמן לחשוב על כל הפילפולים היפים האלה! ואני לא בטוח שאתה היית נוהג אחרת.

 

במצב של רופא או מהנדס אז אם הם התנהגו ברשלנות מודעת הם יענשו. אם ידוע שאדם לוקה בפיגור/שכרות זמנית בעל כרחו/התקף פסיכוטי וכו' (אם הוא שתה לפני שנהג אז זה רשלנות שלו כמובן) אז הוא לא יענש. 

 

לא הולכים לפי האדם הממוצע, אלא לפי האדם הנידון לפנינו. אם הפסיכולוגים אומרים שבהתאם לאופי האדם שמולינו, הוא יאבד את קור הרוח בעל כרחו המצב חירום, אז הוא לא אשם!

 

אם המשפט כיום הולך לפי האדם הממוצע, אז זה משפט רשע. (ולפי טענתך גם אדם עם פיגור קשה או פסיכוטי ילך לכלא כי הולכים לפי האדם הממוצע).

 

השופט צריך להכריע על פי חוות דעת של פסיכולוגים שבחנו לעומק את הנידון, אם יש לו אישיות שנוטה לאבד את צלילותו במצב חירום או לא. ואם יש ספק גם קטן, לא שולחים אדם לכלא. לפי הכלל שגם אם יש ספק קטן שאדם חף מפשע אז לא שולחים לכלא.

 

וגם לפי דבריך אז זה מקסימום גרימת מוות ברשלנות, לא הריגה.

סתם שאלהפשוט אני..

אתה באמת חושב שגם עורכי הדין *שלו* הם רשעים, ולכן הם לא משתמשים בטיעון שיכול לעזור לו?

 

 

וסתם אנקדוטה: מערכת המשפט לא צריכה להוכיח על אף אדם שהוא שפוי. הוא זה שצריך להוכיח שהוא לא שפוי, אם הוא רוצה להשתמש בטיעון ההגנה הזה.

 

אדם עם פיגור קשה בהחלט יוכל להשתמש בטיעון "לא יודע להבחין בין טוב לרע", אבל זה טיעון אחר מהטיעון של הרופא או המהנדס או החייל שבכלל טוענים "עשיתי מעשה סביר בהתאם לנסיבות" ולא טוענים "אנחנו לא שפויים". אתה פשוט ממשיך לערבב...

 

את הטיעון של האדם הממוצע כתבתי על מקרה של אדם שנאשם בכך שהוא התרשל וגרם לנזק, זה בכלל לא קשור לטיעון של אי שפיות.

 

הטיעון של אביעד במשפט שלו הוא "פעלתי לפי הנהלים, חשבתי שהוא מסוכן וזה היה סביר לחשוב כך".

אם הוא יטען "לא פעלתי לפי הנהלים כי הייתי כמו שיכור" - זה יהיה הדבר הכי מטומטם שהוא יכול לעשות לעצמו. לא סתם עורכי הדין שלו לא מעלים את זה, וגם הוא לא.

 

לא אמרתי שעורכי הדין רשעיםקעלעברימבאר

אמרתי שייתכן (אם אתה צודק) שהמשפט בישראל הוא רשע, או שהשופטים רשעים או חלקם.  

אם המשפט עצמו הוא רשע אז לשופט אין מה לעשות אלא חייב לפסוק לפי המשפט. ועורכי הדין גם לא יכולים לעשות כלום, מטעם ההגנה זה לא יעזור לו. ומטעם המדינה, זה התפקיד שלו לנסות להראות למה הוא צריך להיכנס לכלא. ייתכן שהפרקליטות רשעה, אני לא יודע איך מערכת המשפט עובדת וזה כלל לא רלוונטי.

 

אני מדבר מבחינה מוסרית, לא מבחינת איך מערכת המשפט(ההגונה או הרשעה) בישראל עובדת.

 

לפי דעתי אם יכניסו אותו לכלא זו פקודה בלתי מוסרית בעליל ולכן על הסוהרים לסרב פקודה.

 

מערכת המשפט צריכה להוכיח שאדם שפוי אם הוא היה במצב שיש אנשים שנוטים לאבד את צלילותם כמו בפיגוע. חזקת החפות. אחרת מכניסים הרבה חפים מפשע לכלא.

 

מטומטם או לא, זה הדבר המוסרי. ואם אתה צודק, אז המשפט בישראל פשוט מרושע.

 

 

 

 

 

מה שאתה מציעפשוט אני..

זה כרטיס "צא מהכלא" לכל אדם שיהרוג אנשים בשעת פיגוע.

הוא אפילו לא יצטרך להוכיח שהוא חש סכנה, הוא יכול גם לירות באנשי איחוד הצלה שיגיעו 10 דקות אחרי הפיגוע, כי לשיטתך אי אפשר לשפוט אנשים במצב הזה ולא צריך להיכנס לדקויות כמו "האם הם חשו סכנה".

 

אבוי לנו אם נגיע למצב הזה.

לא נכון, יש פסיכולוגים שיכולים לבחוןקעלעברימבאר

את אישיותו של האדם ולראות עד כמה הסיכוי שיאבד את צלילותו בפיגוע.

וכמובן בסיכוי קטן מאוד לא מתחשבים. סיכוי קלוש שאדם ייפגע באיחוד הצלה(אלא אם כן ידוע לנו שהוא עם פיגור/פוסט טראומטי/פסיכוטי ואז הוא זכאי), אבל במקרה של פריגה זה היה ממש בעת הפיגוע עצמו, וודאי שהוא לא היה הורג את קסטלמן אם היה יודע שהוא לא מחבל, וודאי שלא רצה לפגוע בסתם אדם.

 

אבל נכון, הרבה פושעים מסתובבים מחוץ לכלא חפשי כי אנו נוהגים לפי הכלל "מוטב שמאה פושעים יסתובבו חופשי מאשר חף מפשע אחד יכנס לכלא". ויש חזקת חפות. כך נוהגים בכל מדינה נאורה. לעיתים המפשט מחייב בדיני ממונות ומזכה באותו מקרה בפלילי, כי אין מספיק הוכחות.

 

זה גם לא יעזור להרתעה אם נכניס לכלא אנשים שאיבדו את צלילות דעתם בפיגוע, כי תמיד יהיו עוד כאלה, והם יאבדו את הצלילות בפיגוע למרות ההרתעה. כך שהכנסה לכלא לא תעזור להבא.

 

באותו עקרון לא מכניסים לכלא על מקרי דו"צ שקרו לא ברשלנות. למרות שידוע לנו שבכל מלחמה יהיו לצערינו אירועי דו"צ, וכמו שידוע לנו שבכל שנה תקרה תאונת דרכים שנובעת מאונס. אנחנו חיים עם מקרים מצערים ולא מענישים למרות זאת על מקרים שאדם היה אנוס. ובכל מקרה הרתעה לא תעזור באירועי דו"צ או בנהג שנסע מרוכז אבל דרס.

 

לפי מה שהבנתי, אתה מציע שיטה תועלתנית, שלא מתחשבת באם האדם זכאי או אשם, אלא רק בצורך בהרתעה. לשיתטך נראה שצריך לצלוב חי בכיכר העיר אדם שנסע מעל המהירות המותרת, כי רק כך תהיה הרתעה אמיתית בדרכים.

 

אם אתה רוצה להעלות את ההרתעה, תחמיר את ענישת המחבלים ותוסיף להם סעיף "גרימת מוות ברשלנות עקב גרימת אירועי דו"צ" בנוסף לסעיף הרצח. כי אני בטוח שהמחבלים שמחים מאירועי דו"צ כמו פריגה וזה חלק ממטרת הטרור, לזרוע בהלה. בסוף המחבל אשם ברצח קסטלמן.

 

וכמובן כדי למנוע מקרים כאלו להבא, צריך לחדד נהלים בצהל או לכל נושא נשק במטווח, ולחשוב על עוד פתרונות יצירתיים שימנעו דו"צ. נקמה בפריגה לא תעזור כאן ולא תשיב את קסטלמן הי"ד(שה' ייקום מהמחבל , לא מפריגה) לחיים.

 

 

 

 

 

אתה סותר את עצמךפשוט אני..

כשאתה כותב "וכמובן בסיכוי קטן מאוד לא מתחשבים. סיכוי קלוש שאדם ייפגע באיחוד הצלה(אלא אם כן ידוע לנו שהוא עם פיגור/פוסט טראומטי/פסיכוטי ואז הוא זכאי), אבל במקרה של פריגה זה היה ממש בעת הפיגוע עצמו, וודאי שהוא לא היה הורג את קסטלמן אם היה יודע שהוא לא מחבל, וודאי שלא רצה לפגוע בסתם אדם."

 

אתה בעצם לא מביא טענת אי שפיות, אלא טענה של "היה סביר לחשוב שהוא מחבל מסוכן".

 

זאת בדיוק הטענה שהוא משתמש בה, והטענה שאני כתבתי שהיא לגמרי לגיטימית.

 

כשאתה אומר שהוא לא היה פוגע באיחוד הצלה, והוא לא היה פוגע בקסטלמן אם היה יודע שהוא יהודי, אתה בעצם אומר שהוא *כן* מבין את הסביבה, *כן* שולט בעצמו, ולכן *לא* יכול לטעון לאי שפיות.

כלומר הוא *לא* איבד את צלילות דעתו בפיגוע.

 

 

לא אכפת לי באיזו טענה ישתמש. אכפת לי שהואקעלעברימבאראחרונה
עבר עריכה על ידי קעלעברימבאר בתאריך י"ג באדר תשפ"ה 14:26

מבחינה מוסרית זכאי לפי הנימוקים שכתבתי.

 

לא הבנתי, אתה חושב שפריגה זכאי?

 

כתבתי שגם בסיכוי קלוש מתחשבים אם אנו יודעים שהנידון נוטה לאבד את צלילותו במקרה כזה. אבל אין הרבה אנשים כאלו שייאבדו את צלילותם כשאיחוד הצלה מגיעים. זה לא "היה סביר" על האדם הממוצע, אלא "היה סביר או אפילו סיכוי קטן" על האדם הספציפי.

 

כמובן שעל סיכויים קלושים אנו כן מכניסים לכלא, אפילו במחיר של חף מפשע אחד ל10000, כי אם כך לעולם לא נוכל להכניס אף אדם לכלא.

 

אני אומר שבמקרה של קסטלמן אז הגיוני שאיבד את צילות דעתו, זה קרה מייד אחרי הפיגוע, על אדם לא מזוהה.

איחוד הצלה זה כבר הרבה זמן והם מזוהים כלא מחבלים בבירור. אין סיבה שאדם יאבד במקרה של איחוד הצלה את צליליות דעתו.

 

אני לא עורך דין ולא מבין בטענות משפטיות ובעקרונות משפטיים, אני מדבר על מוסר, לא על עקרון משפטי, יהיה אשר יהיה.

 

יש צלילות דעת יחסית, שכרון חלקי, שאומר שלאדם אין זמן וצלילות לבדוק "מה רמת הסבירות שהאדם מולי מחבל" אלא הוא מגיב בחלקיק שניה אינסטנקטיבית (הרי במילא מי שרץ לזירת פיגוע להציל עושה זאת גם מתוך אינסטינקט ולא מחשיבה צלולה). השכרון הזה הוא חלקי, ומספיק צלול כדי שאם היה יודע באופן וודאי שקסטלמן יהודי, לא היה יורה בו (כנראה. צריך לבדוק את פריגה פסיכולוגית ולראות). מה לא מובן?

 

חוץ מזה מה זה משנה באיזו טענה ישתמש? אחריות השופט לברר אם הוא זכאי או לא, גם אם פריגה ישב כאבן בבית המשפט וישתוק.  זה אחריות השופט לברר את הדין , לא אחריות הנאשם.

עוד הוכחה לאפסיות של ביבירועישםטוב

פשוט לא נתפס

 

 

 

 

ביבירועישםטוב

ביבי מתנהל *בדיוק* לפי התפיסה השמאלנית שאומרת - 

יש בעזה מיליון-2 חפים מפשע, אנשים ממש טובים.

למרבה הצער קבוצה טרוריסטית איכשהו השתלטה עליהם.

בגלל 7.10 ישראל נאלצה בלית ברירה לצאת למלחמה וחבל על כל הרוג ופצוע "לא מעורב".

עכשיו שחמאס כמעט נעקר אז ישראל כמובן תעזור לעזתים, האנשים הטובים והאיכותיים, להשתקם חזרה.

 

אתה קורא את מה שאתה מעלה כאן?!הסטוריאחרונה
אין כאן שום דבר על ראש הממשלה. ארה"ב דורשת, נו שוויין. היו גם כותרות כאלו, רק לפני קצת יותר מחודש, על המחבלים ברפיח ש"ארה"ב דורשת שניתן להם לצאת" וכל שונאי נתניהו חגגו כאן. היא דרשה, הוא סירב. היום המחבלים הללו מתים או בכלא.
שאלות שכל אדם חושב צריך לשאול את עצמו על כיפת ברזלסביר11

💡שאלות שכל אדם סביר צריך לשאול את עצמו לגבי כיפת ברזל וטיל החץ:

1. האם ראיתם אי פעם בעיניים שלכם- כשנאלצתם להיות בחוץ בזמן אזעקה -יירוט אמיתי של רקטה או טיל שעף בצורה אופיינית, וכיפת ברזל שמזנקת אליו ואכן פוגעת בו באמת? לא ראיתם.


ואם ראיתם סרטון כזה- כל איש מולטימדיה שעוסק בעיבוד סרטים ובפוטושופ יכול להראות שהסרט הוא מפוברק, אולי ברמה מקצועית יותר מהסרט המפוברק של שדה תימן, אך נוצר במסך המחשב ולא במציאות.

( יש ברשת כמה סרטים מפוברקים של פגיעה ,עם הסברים משכנעים של איש מקצוע שמראים שהם מפוברקים והפגיעה לא קרתה)


2. טילי תמוז ,גיל ,וכל טיל מכובד,  מראה צלב שהטיל מצלם בעצמו כיצד הוא מתקרב למטרה,

שהולכת וגדלה, עד שהמסך שחור כשהוא מפוצץ אותה.

האם ראיתם אי פעם סרטון כזה מכיפת ברזל?

אני בטוח שלא ראיתם.

ואם כן, איש מקצוע כנ"ל -יוכל להראות לכם שזה סרט מפוברק.


וכן לגבי יירוט של טיל על ידי טיל חץ.


האם לדעתכם קיימים סרטים של יירוט, אלא שמסתירים אותם מהציבור?

לא הגיוני לחשוב כך, כי סרטים כאלה יכולים רק להועיל ולהגביר את אמון הציבור במערכות.


3. 📢מדוע ,כשמתפרסם שהגיע טיל=רקטה לאיזור מסוים, ושהוא יורט בהצלחה, נשמעים באזור כמה פיצוצים .למה יותר מפיצוץ אחד,

כמה פעמים יכולה רקטה של האויב להתפוצץ?

הרי לאחר הפיצוץ הראשון הרקטה כבר לא קיימת יותר. אולי זה חתול בעל תשע נשמות?


4. ידוע שארהב השתתפה ומשתתפת בפיתוח  כיפת ברזל והחץ . האם אין לה אינטרס להגן על עצמה? הרי היא נמצאת בסכנת ירי טילים מכל ספינה רוסית שמתקרבת לחופי ארה"ב גם ממרחק גדול, כגון אלף/ אלפיים קילומטר.

אם כן ,למה ארה"ב לא רוכשת טילי כיפת ברזל או חץ מישראל?

ולהיפך, היא ביטלה עסקאות רכישה של הכיפה מישראל. למשל חפשו בגוגל : "ארה"ב לא תרכוש את מערכת כיפת".

מה שאומר שאין לארה"ב אמון 🤏 בטילים שהיא מייצרת על ידי ישראל.

🐣אבל לקידום מכירות- למה לא? כלומר ארה"ב, שמושקעת בכיפת ברזל וב- חץ,  יש לה אינטרס שמדינות שונות ירכשו מישראל את המערכות הללו, והיא תגזור קופון ברווח , מה שיכול להסביר מדוע גרמניה רכשה לאחרונה חץ3,

ומי יכול לשלול את הטענה שזהו תרגיל של איש העסקים טראמפ , שנתן לגרמניה את הכסף לרכישה?

אגב, גם סינגפור, שסיכמה שתרכוש מערכת כיפת ברזל מישראל- חזרה בה ולא ולא רכשה. חפשו בגוגל "סינגפור לא תרכוש כיפת".



כן ראיתי. פיזית.נקדימון
ולא אכפת לי איך קוראים לזה - זה פוגע ומציל חיים.
ראיתי מלאזוזיק העכבראחרונה

גם אתה היית רואה אם היית גר באיזורים מסויימים בארץ.

ראיתי כיפת ברזל רודף אחרי טיל ופוגע בו לפחות שלושים פעמים. ראיתי שיגורים של כיפת ברזל יוצאים מהקנים. ראיתי והחזקתי בידיים המון רסיסים - גם של מיירטים.

אולי מישהו השתיל לי שבב עם דמיונות לתוך הראש, כשנכנסים לעולם הקונספירציות אפשר להיות מאד פוריים ואין גבול לאפשרויות. 

עכשיו אפשר להיות בטוחבינייש פתוח

חוק הגיוס לא יעבור בשום מתכונת. אלא אם כן יחליפו ממשלה (לא חייב בחירות, אבל זה תלוי במרכז הפוליטי שיפסיק להחרים את נתניהו) ויביאו לחוק שבאמת יגייס חרדים.

אני מקווה שכולם הבינו מזמן שלעולם לא נשיג שינוי בהידברות, שיתוף פעולה ובאופן הדרגתי.

במיוחד שהחוסר בחיילים די גדול וקריטי, אבל הוא קטן מאוד ביחס למיצוי המקסימלי של החרדים הבריאים בגיל גיוס.

אף אחד לא רוצה ולא צרייך לגייס את כל פונוביץ וכל מיר וכל ישיבת חברון ואת כל חסידות סאטמר ותולדות אהרון.

אני פשוט לא חושב שממשלה שמרגישה בנח עם החרבתארץ השוקולד
יישובי הצפון היא ממשלת ימין.
ענין טכני פשוט -למה כדאי ליועמשיט והחבר'ה למרוחסביר11


לעיל בדקה 24:00 בימים אלה של  תחילת ואמצע דצמבר  מתבצע מהלך רוחבי של מחיקת כל השיחות וההתכתבויות

ביניהם ,כנראה כולל נשיא העליון והיועמשית,

פרט לכך שבווטסאפ הרבה התכתבויות מוגדרות למחיקה אוטומטית אחרי חודש עד שלושה , ולזה בדיוק הם מחכים ,שיעברו חודש עד שלושה חודשים מאוקטובר

ממילא לא ימצא שופט חוקר להחליף את היועמשיתכמו🐌תמס

שעומד בדרישות של השר לוין ושל בגץ גם יחד

כך או כך הפרשה ירדה מסדר היום הציבורי

מקווה שהפצר החדש יעשה ניקיון בפצריה

או לפחות תשתנה שם רוח המפקד

אבל תודה שהחזרת את הנושא החשוב הזה לדיון

ספוילרזיויק
לא יקרה
כבר קורה הם מגלגלים כולם אחריות על הפצריתכמו🐌תמסאחרונה

ומתנערים מזה.

עכשיו יש להם מפקד חדש

חבל שלא דנים בפורום הזה…סיעתא דשמייא1
…על תאונות הדרכים הקטלניות. 
בהחלט הגיע הזמן לדוןשדמות בחולות

גם בזה.

 

השאלה היא כמה יש עוד לחדש?

 

מיותר. נתחיל ישר מזריקות בוץנקדימון

אין מה לדון בזה.

צריך עובדות הן ביחס לישראל והן ביחס לעולם, צריך אכיפה (ועובדות לגביה הן ביחס לישראל והן ביחס לעולם), וצריך שכל אחד יחנך בבית את עצמו ואת ילדיו.


נגמר. הלאה לפוליטיקה הזולה הבאה.

נוראזיויק
מה אכפת לנו מה קורה באוסטרליה?איתן גיל
חבל שלא מכבדים וכותבים בפורום כשכאן שבת...הסטורי
וואי לא שמתי לבזיויק
ועוד ניק עם שם כזה... מזעזע
הוא כותבקעלעברימבאר
מאוסטרליה , כשהוא כתב היה שם יום חול עדיין. הוא דתי שומר שבת
לא עדיין, אלא כבר יצאה שם שבת. וזה לא מכבדהסטורי
שזה יופיע כך בפורום שכתב היום ב16:15. לא בכל הודעה הוא מציין שהוא יורד שירד לאוסטרליה.
מנהלי ערוץ 7 לא יכולים לסגור את האתר והפורום בשבת?קעלעברימבאר
לא יודע וזה לא משנההסטורי
מינימום של דרך ארץ מצד יורד, זה לא לנפנף.
אהזיויק

מה יהודי עושה בחוץ לארץ?? 🤨

האמת שגם מי שבחלל מעל ארץ ישראל אז השמש אצלו יכולהקעלעברימבאר
לשקוע בשעה אחרת. השאלה איך מתחשבים בזמנים הלכתית בחלל, והאם להיות בחלל מעל הארץ זה נחשב יציאה מהארץ
אגב, מי שגר סמוך לקו התאריך יכול בגלל לדלג על שבת.ספקאחרונה

לפי חלק מהדעות, לפחות... נדמה לי שבתקופת מלחמת העולם השניה, יהודים שברחו ליפן לא ידעו באיזה יום לשמור שבת... 

 

זה לא הנושא אבל אנחנו עדין בגלות…סיעתא דשמייא1

… אנחנו מתפללים שלש פעמים ביום באופן הזה.

עוד לא החליטו לשנות את הנוסח.

זה ממש לא תירוץ להשאר בחו"ל. האם בגללקעלעברימבאר

שאנחנו מתפללים השיבה שופטינו אז זה מתיר לעוות צדק ומשפט?

 

גם אין קשר בין שינוי הנוסח לשאלה אם אנחנו בגלות. כן נפסק לא לקרוע על ערי יהודה וירושלים כי הם בשלטון ישראל, ונפסק לומר הלל בברכה ביום העצמאות כי יצאנו בו מעבדות לחירות (כלומר סיום שעבוד מלכויות סיום הגלות)

לא רוצה לפתח את הנושא כאן אבל על כל…סיעתא דשמייא1
… מה שכתבת יש עדין חילוקי דעות בתוכינו ולאף אחד אין מונופול על האמת לכן עובדתית המציאות לא כל כך תואמת למה שהצגת.
גם אם אנחנו תיאורטית בגלות, עדיין יהודיקעלעברימבאר

צריך לגור בארץ.

גם סטמר לא נמנעים מלגור בארץ

מוכן לשים כסף שהוא לא דתיארץ השוקולד
וגם לא באוסטרליה
הוא דתי מאוסטרליה, אתה יכול לבקש ממנוקעלעברימבאר
פירוט בפרטי גם
בא נתערב על כרטיס טיסה.סיעתא דשמייא1
כרטיס חד כיווני לארץ ישראל🙂קעלעברימבאר
זה היה בטעות מן הסתםקעלעברימבאר
זו לא פעם ראשונה וכבר העירו לו על זההסטורי
פשוט פתח צי את הטלפון….סיעתא דשמייא1

… עם יציאת השבת וקראתי חדשות נוראות על מוות בתאונת דרכים של איש יקר שזכיתי להכיר אותו ואת משפחתו בביקורי בארץ ובאופן ספונטני כתבתי את מה שכתבתי מתוך סערת רגשות. מצטער אם גרמתי למישהו עגמת נפש.

לגופו של עניין תרבות הנהיגה בארץ היא זוועתית, האכיפה רשלנית וקורבנות תאונות הדרכים בארץ זה לא גזרה מהשמיים.

כשליחנו (או שליח השטן) לאוסטרליהאיתן גיל

מצופה ממך לעדכן אותנו, איך נאכפים חוקי התנועה בארץ הקנגורו.

יש הרבה יותר אכיפה…סיעתא דשמייא1

…ניידות ממושבות נמצאות בכל פינה לזהות נהגים שנוסעים ללא רשיון , ללא משמעת נתיבים, ללא נתינת זכות קדימה וכדומה. . מצלמות מהירות ונסיעה באור אדום יש בכל פינה .

הכל עניין של הפניית תקציבים למקומות הנכונים.

אני שומע כל הזמן פרסומות חסרות תכלית של הרלב"ג ושואל את עצמי למה להוציא תקציבי פרסום יקרים במקום לתקצב יותר ניידות, מצלמות ועוד אמצעים יעילים לפתרון הבעיה.

תמונה AI של סופת ביירון. מה דעתכם על זה?נ א

אהבתיסודיתאחרונה
אני מקציב לכם עד 5 מילים לענות על השאלה:זיויק
מה ה-בעיה המרכזית של עם ישראל שצריך לפתור?
כמה טמטום - בישראל מעריכים שכ-75% מתושבי עזה כבר לרועישםטוב

ממש כמו המשפט של איינשטין שאי שפיות זה לעשות אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאה שונה

בשביל מה היה כל המלחמה הזאת???

 

 

התוכנית הטורקית-קטארית שישראל מנסה לסכל, והנתון: "75% בעזה לא רוצים חמאס"

טורקיה וקטאר הן מדינות עויינות בהגדרהאיתן גילאחרונה

ולכן כל מתווה שמזוהה עם אחת משתי מדינות אלה פסול מעיקרו

אולי יעניין אותך