שרשור חדש
חח לביבי יש פיצול אישיות?ארץ ישראל שלנו

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/683/880.html

"ראש הממשלה: אם אבחר, לא תקום מדינה פלסטינית" (לפני הבחירות)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

http://www.maariv.co.il/news/israel/Article-480139

נתניהו: "לא רוצה פיתרון של מדינה אחת, מחויב לשתי מדינות"(היום)

"אני לא רוצה פיתרון של מדינה אחת, אני מחויב לשתי מדינות, כפי שאמרתי בנאום בר אילן. אני מדבר על מדינה מפורזת שתכיר בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי"

 

פינוקיו בוכה ''מי זה הביבי הזה???"טוביה2
לא קשיא-הוא רוצה ויודע שאם יבחר זה לא יהיה.בחורצ'יק


לאיבחון קוראים "פוליטיזאולוס"אלעדאחרונה


אני מדמיינת שהח"כ החדש אורן חזן יוצר הרבה כתבות בערוץ?דוסית גאה!

נראה לי מוזר שאני מבחינה בהרבה כתבות עליו יחסית לח"כים אחרים...

הוא משתדל "ליצור כותרות", כי הוא הח"כ האחרון והוא צריךותן טל

שישימו לב אליו אם הוא רוצה בבחירות הבאות - שאף אחד לא יודע מתי יהיו - להגיע למקום ריאלי בבחירות (הפעם הוא התיישב על משבצת הצעיר החדש - משבצת שלא יוכל לפי התקנון לתפוס שוב בבחירות הבאות...)

תכל'ס הוא מוכר כאילו היה מס' 2בחורצ'יק


הוא מבין את התקשורתאלעד

ומנצל היטב את הפלטפורה והכללים שלה:

אטרקטיביות, ומימון כתבות

 

ואידך זיל גמור

 

לא אתפלא אם בבחירות הבאות מקומו ישודרג פלאים

מצד שני לפי מה שאני קורא היום הוא סוחט את ביבי בקטע רעחנטרישש

אז תלוי 

תכלס שמעתי אותו ראיתי מה הוא כותב יש 2 צדדים 

1 הוא בחור טוב מדבר לעניין הנה תשמע את נאום הפתיחה : 

 

2 הוא רב עם חבריו מהליכוד ( נגיד חוטובלי וסוחט את ביבי ככה  שאני לא יודע .......

http://rotter.net/forum/scoops1/214380.shtml

אגב,אחד הדברים שהכי עוזרים לו זה שיצרו עליו דמות בארץ נהדרת.ותן טל


הוא מבין שהתקשורת כבר "רצחה" אותו תדמיתיתמשה

ארץ נהדרת וכו' ואחרים שזלזלו בו.

 

אז הוא שורף כל PC אפשרי, ומנסה להיבנות מהצד השני. בינתיים זה עובד לו יפה.

טיפוס מוזר ומעניין כאחד שעוד יקח לנו זמן להכיר אותו באמתמרדכי
החיקוי הכי מוצלח של ארץ נהדרת בעונות האחרונות...BA_BA

(סתם מציין עובדה..)

הרג אותי אלעד

חבר הכנסת אורן חזן אמר בדיון: "אין שום כיבוש, הכבושים היחידים שאני מכיר הם המלפפונים אצלי במקרר". אחר כך הוסיף חזן: "ארץ ישראל לעם ישראל ולא לישמעאל". הוא הציע לח"כים הערבים: "אם לא מוצא חן בעיניכם לכו לכהן בפרלמנט ברמאללה".

 

דברן שכזה עוד לא ראתה הכנסת

אז מה אם הוא לא המלפפון הכי כבוש במקרר

מרדכי

בס"ד

 

אבל מצד שני הוא כן הציע הצעת חוק שהשפה הערבית תהיה שפת לימוד חובה כי זאת הדרך ליצור שלום.

זה בדיוק מה שהתכוונתיאלעד

הבנאדם רודף כותרות

 

לא הייתי שם עליו שקל

אלעד קראת על פועלו של האיש?מאיר.

מדובר באדם שעושה...

אני עוקב אחריו עוד מהתקופה שהוציא את כל תושבי אריאל רבבה יקיר אריאל 
להפגנות נגד האוטובוסים
ובעוד פעולות ששביצע

החיקוי הבאמת ענק שלו בארץ נהדרת וההופעה שלו אתמול במצב האומה רק יקפיצו אותו גבוה יותר
אדם ימני שלא רואה ממטר ואומר את האמת
והכי חשוב אחד שבאמת אכפת לו מהשומרון ומהעם
סתם דמגוגיה לככתוב את מה שכתבת בלי להכיר את פועלו

 

אלעד

שמעתי שמעתי

דוסית גאה!

למה המשפטים הכי מגניבים תמיד באים מאלו שמתזזים?

הקטע המעניין הואיזהר

שזה לא רק כותרות. הבנאדם קיבל חברות בכל הוועדות החשובות. מישהו למעלה שם עליו עין.

עלתה טענה שרוצים להשאיר אותו בכותרותעוגי פלצת

כדי לשרוף אותו מהר

 

והנה, אתמול אולי זה קרה

והנה התקשורת התחילה. עם העליהום עליוכתום כואב
זהו אפשר להגיד שמבחינתו זה אבוד
ממש לא אבודצריך עיון
אם זה יתברר כלא נכון, יש לו מספיק זמן כדי לבנות את עצמו עד הפריימריז הבאים, ואולי זה אפילי יעזור לו...
מקווה שהדברים שפורסמו עליו יופרכועוגי פלצת

אם חלקם הקטן נכון, מקווה שהאיש ימצא את עצמו מחוץ לפוליטיקה

 

בכל אופן הייתי מציע לו לא להתבלט בקרוב,

לתת לסערה סביבו לשכוך ולעבוד בשקט חודש חודשיים.

 

אנשים שהורשעו (להבדיל ממנו שמה שפורסם הוא עדויות) מחזיקים היום

בתפקיד שר בפוליטיקה הישראלית

כאשר הם בנויים מאותו חומר פחות או יותרhamedinai
וגם אם יש ביניהם שוני, כל מה שאנחנו יודעים זה רק דרך התקשורת. לכן אין כזה הבדל עצום בין צד ימני לשמאלני. אחד חושב שמצא את עיסוקו בצד הימני, והשני בצד השמאלי.

מה שכן משנה את המהות זה יראת שמיים ושמירת מצוות. לכן צריך לדאוג שכמה שיותר ח"כים יהיו יראי שמים, יראת שמיים אמיתית.
נתניהו עושה חשבון נפש על הבעיטה שנתן לפייגלין.אריק מהדרוםאחרונה
מענייןיוני
מה אתה מוריד שם?
ביקורת פרלמנטרית- הפינה הראשונה.שלומי20104

(נראה איך זה עובד ולפי זה נחליט אם להמשיך או לא ובאיזה מתכונת בדיוק)

 

כולנו מכירים את תפקיד הכנסת כבית המחוקקים, קצת פחות יודעים שתפקידה השני והמהותי לא פחות זה הביקורת על הממשלה.

 

ביקורת זו מתבצעת ע"י מספר כלים שניתנו לכנסת.

 

א. ועדות הכנסת מוסמכות לעקוב אחרי פעילות משרדי הממשלה ולראות איך הם מישמות את החלטות וחוקי הכנסת.

ב. כל תקנה של שר שמשמעותה ענישה פלילית מחייבת ישור של הוועדה המוסמכת לכך.

ג. ועדת ביקורת המדינה מוסמכת לבקר כל פעילות של מוסדות המדינה ובעיקר את הממשלה.(רק נציין שוועדת ביקורת המדינה תמיד בראשות חבר אפזיציה, היא והכלכלה)

ד. הקמת ועדות חקירה והגדרת תפקיד הוועדה וסמכויתיה.

ה. מוסד השאילתות והשאילתות הדחופות, המוסד הכי זמין בו הח"כים פשוט שואלים את השרים מדברים גדולים ועקרוניים ועד הדברים הכי קטנים עד כדי מקרה ספציפי(לפי התקנון אסור להזכיר שמות בשאילתה כדי שזה ישאר כללי ולא פרסונלי אבל עדיין הדיון הרבה פעמים הוא לפי מקרה בודד).

 

זה הכלים העקריים שאני זוכר כרגע.

כל הכלים האלו אמורים לייצר ביקורת רצינית ומשמעותית של הח"כים על הממשלה.

 

 

לפי דעתי כלי זה אמור להוות את עיקר זמנו ותפקודו של הח"כ וממש לא תפקיד החקיקה.

חוקים ב"ה לא חסר במדינת ישראל, ויותר מזה רוב ההצעות חוק הפרטיות שעולות ע"י האופזיציה נדחות, זה פשוט מלחמה מיותרת, שבמקומה האופזיציה(וגם הקואלציה אבל כמובן שיהיה לה פחות רצון ואימביציה) צריכה לנתב את רוב כוחותיה למעקב וביקורת קפדנית על גופי השלטון.

 

כדי לנהל ביקורת לא חייבים תמיד רוב(גם במקרה שכן צריך רוב הרבה פעמים שמתגלות בעיות בניהול משרד מסוים גם חלק מחברי הקואלציה יתמכו או לפחות יבהירו לשר שאם הבעיה לא תטופל הם יתמכו בביקורת יחד עם האופזיציה).

לפעמים מספיקה שאילתה אחת של ח"כ כדי ליצר שינויים משמעותיים במשרדים כל שהם.

 

לסיכום אני חושב שתפקידה העיקרי של הכנסת כגוף הוא אכן החקיקה אבל תפקידם של חברי הכנסת העיקרי צריך להיות ביקורת.

אני ישמח גם לתגובות בעניין עצמו וגם לתגובות על הפינה בכללי.שלומי20104


ארוך מידי.אריק מהדרום
בדיוק מה שרציתי לכתובחכחעחילםכ


אני דווקא קראתי הכל (רשמים מחר בעז"ה). לדעתי זה אורך די סבירותן טל

תרבות האינסטנט שמחייבת להכניס היום הודעות "סבירות" לסד של 4-6 שורות - היא הזויה.

 

לא מדובר פה במגילה של שלושה או ארבעה עמודי פוליו - בסך הכל קצת פחות מ20 שורות. זה ממש נורמאלי לעניות דעתי..

^^^צריך עיון
תודה רבה, אני אהבתי!
הסביר שלך הרבה מעל הממוצעחכחעחילםכ

אתה אוהב לנתח חומר אם קלטתי נכון

 

בדוק מדגם מייצג מהניקים לעומתך,מה אורך תגובה ממוצעת.

 

אני מניח שתגלה שיש לך סבלנות מיוחדת במינה

צריך עיון
זה לא מאוד ארוך, ו(לדעתי) אם זה כתוב בצורה מעניינת אין בעיה שיהיה טיפה ארוך.
אם אתה חייב בקיצור -זה מצוין!
לא דיברתי על מה שא-נ-י כותב. אני כותב הרבה יותר ארוךותן טל

ממה ששלומי כתב עכשיו - זה ידוע לי, וגם ידוע לי שממש לא כולם (אם בכלל מישהו) קוראים מה שאני כותב.

 

אבל סבלנות בשביל אורך כזה של פינה של שלומי - לדעתי מי שלא מסוגל להתרכז במשך דקה וחצי - שתיים וחצי דקות, זה ממש עצוב... אומנם זה לא מאמר אקדמי ללימודים, אבל מי אמר שפורומים חייבים להיות אינסטנט כל הזמן? בשביל זה יש לכם וואצאפ/פייסבוק/טוויטר וכו' וכו' - פורומים נועדו, לדעתי, לקצת יותר העמקה...

 

 

ממש מסכיםצריך עיון
זה שאתה נגד התרבות זה לא סותר שהיא קיימת.חיה רוז

ושלומי יצטרך לבחור אם הוא רוצה יותר ניקים שקוראים

או פחות ניקים אבל מעמיקים ובעלי סבלנות וריכוז כמו פעם.

 

אני למשל איפושהוא באמצע.

הודעות ארוכות אני אקרא. אבל כשיש לי זמן וכשאני כבר בתוך הנושא.

אם אני לא מכירה כלום בנושא ויש לי מטלות להיום, אז הכותרת צריכה ממש למשוך אותי בשביל זה. 

 

ואני קוראת ספרים ארוכים וכתבות.

אבל בפורומים עוברים על הדברים. מרפרפים. עד שמשהו תופס אותך.

בריפרוף, אורך כזה לא נתפס

כשעושים "פינה פוליטית", זה בדיחה אם היא תהיה 3 שורות -ותן טל

זה יהיה עלבון לאינטליגנציה של כל אחד ואחד כאן, לא רק של "המעמיקים" או של ה"לא מעמיקים". אם אנשים לא רוצים פינה שיש בה 15 שורות - לדעתי בכלל זכות הקיום שלה מוטלת בספק...

 

אם היינו בטוויטר אולי הייתי מסכים איתך - אבל כאן, בחייאת - זה פורום. זה מקום שכותבים בו קצת יותר שורות.

 

זה לא שכתבו כאן 40-50 שורות. אפילו לא חצי מזה...

בכיף. אני לא נגד. כתבתי רק ששה צריך להילקח בחשבון.חיה רוז

ולא שלא צריך להאריך.

 

אני גם לא מסכימה שזה עצוב בנוגע לפורומים. (בחיים בכלל כן)

לא נכנסתי לנקודה המעשית.

קיבלתישלומי20104
בדקתי את עצמי החלק הראשון של ההצגה היה בערך 160 מילה והבעת העמדה היה בערך 120 מילה.

נראה איך פעם הבאה אני יקצר.
(אני מניח שבחלק נהפינות הבעת העמדה תהיה יותר ברורה ולכן גם יותר קצרה)
זה נכון, אבלמרובע ירוק

איך הביקורת הזו מתבטאת באופן מעשי? הרי השרים בממשלה לא ישימו על המבקרים, ולא יעשו כלום.

ביקורת? איך? ניגוד עניינים, כאשר החוק עצמו קובע שראה"מ חייבhamedinai
החוק עצמו קובע שראש הממשלה חייב להיות ח"כ.

ובפועל, כשלי מהח"כ הם שרים וסגני שרים. אז איך הם יבקרו את עצמם?
לכן הפתרון הוא הפרדת רשויות: בחירות נפרדות, ברורות לבג"ץhamedinaiאחרונה
בחירות נפרדות לכנסת, ובחירות נפרדות לממשלה, כמו שכתבתי פעם בשרשור נפרד בוחרים ממשלה שלימה.

טוענים שהבעייה היא שאם הכול יהיה נפרד, הם יפריעו אחד לשני, לכן חייבים לשחד כשליש או מחצית מהח"כ שלא יפריעו. שוחד לאור יום. זה נובע מהמצב, זה כורך המציאות. כמו שיש בארצות מסויימות, שגם בן אדם הכי ישר לא יהיה מסוגל להסתדר מבלי לשחד, אחרת השוטר יעצור אותו סתם ככה ברחוב. ככה גם עם הח"כ, הגיעו למסקנה שאם לא ישחדו אותם עם שרים וסגני שרים הם יעבירו ביקורת לא עניינית ויפריעו לתפקוד הממשלה.
ברוך דיין האמת. דודו רותם נפטר היום. יו"ר ועדת חוקה הקודםותן טל

 (תפקידו הנוכחי של ניסן סלומינסקי מהבית היהודי).

 

איש ישראל ביתנו.

 

נפטר בן 66, בבית באפרת שבגוש עציון.

 

איש הציונות הדתית.

 

 

יהי זכרו ברוך מוזר איך זה שאנשים שפועלים ומתפקדים פתאום נפטרמנחם10

נפטרים

בד"הצריך עיון
ממה הוא נפטר?
דום לב נרלי משו כזהחנטריששאחרונה


לא כ"כ קשור לפרום, אך באמת אקטואלי...איזדרכת

שדרות-

נתיבים זה הבית של הנוער.

המקום עם המענה לכל הצרכים שלנו

בית לחיילים, שינשיני"ם, מדריכים, חניכים, שלפי"ם..

בית של כולם, דתיים, חילונים...

בני עקיבא, הנהגה צעירה, הנוער העובד והלומד, הצופים, אריאל בנים, אריאל בנות, מקום בלב, בני עקיבא עדה, גרעין הנח"ל ועוד מלא אנשים שהמקום הזה חשוב להם!!!

 

אז מה הבעיה??

-כל העובדים בנתיבים קיבלו מכתבי פיטורין,

נתיבים הולך להסגר עוד כשבועיים

 

תעזרו לנו בבקשה ותחתמו על העצומה-

http://www.atzuma.co.il/netivimisme

 

תודה תזכו למצוות...

אהה-ואם אתם יכולים תפיצו...

למה המדינה לא עושה מחיר מטרה ונותנת קרקע חינם לקבלןמנחם10

ובונה דירות קטנות של 3 חדרים ומורידה מיסים יש סירטון בדמרקר שאומר ש%50 מהעלות זה הקרקע והמיסים לפי דעתי המדינה צריכה להיות פחות חזירה  ולוותר על חלק מהרווח שלה  ואוליי אפילו דירות להשכרה  למשך מספר שנים במחיר עלות שעם השנים יכסה עלות הדירה אפשר על ידי אגח ממשלתי להשיג את הכסף ותשואה למשקיעים אם המדינה תוותר על חצי מהרווח שלה הדירה יכולה לעלות במקום מיליון  700000 יש הרבה שטחים ירוקים ופתוחים אפשר להרחיב את תל אביב או בערים הסמוכות שנוסעים בכבישים רואים הרבה שטחים ענקיים בצידי הכביש שניתן לבנות 
 http://www.themarker.com/wallstreet/moneytime2/1.2352062

למה שהמדינה לא תפעל כיזם?RONENC

משמעות ההצעה שלך - אבדן מאות מליוני שקלים לתקציב המדינה.

 

כרגע פרוייקט גדול מתבצע כך.

המדינה מוציאה מכרז על הקרקע.

יזמים מגישים הצעה על הקרקע - הזוכה - המרבה במחיר. (כ 20% ממחיר הדירה)

היזם מוציא מכרז לבנייה. (לפי תכנון שלו, ולפי ראות עיניו)

קבלנים מגישים הצעה - הזוכה - ההצעה הנמוכה ביותר.

היזם מוכר את הדירות במחיר השוק באמצעות משווק (מתווך).

הרווח של היזם - סדר גודל של 20% ממחיר הדירה (מתוך זה הוא משלם כ 50% מס)

 

אם המדינה תחתוך את היזם ותיזום בעצמה - היא תוכל להוזיל את מחיר הדירות ב 30% מבלי לאבד אגורה במיסים.

בסופו של דבר המדינה לא מרוויחה מאומה מייקור מחיר הקרקעדעיר פטהר

הקבלנים לא מציעים מחירים גבוהים מאדיבותם וטוב ליבם אלא מכיון שהם יכולים למכור ביוקר, במחירי בועה. 

 

האזרח לוקח משכנתאות גבוהות (+הון עצמי גבוה), ומאותו הרגע לאותו האזרח יש הרבה פחות כסף להוצאות ובזבוזים של דברים אחרים, ומשלם הרבה פחות מיסים עקיפים. למשל, על רכב חדש האזרח משלם 40%+ במס קניה. אם האזרח הממושכן לעייפא יקנה במקום זאת רכב ישן וזול, המדינה מפסידה - והרבה. 

 

זה לא רק גורע מהכנסות המדינה במיסים עקיפים (שזה יותר מחצי הכנסות המדינה בכלל לפי הלמ"ס), אלא שזה גם גורם למיתון כללי במשק. 

 

באשר לפעילות המדינה כיזם: בניה ישירה - זה פשוט בלתי אפשרי מבחינה לוגיסטית במדינה שאינה מדינה קומוניסטית ריכוזית. אם המדינה תחליט לפעול כיזם היום, היא פשוט תשכור קבלני משנה שיעשו את הבניה בעבורה, ואז לא רק שהרבה כסף ילך לקבלנים אלא שסכומים נכבדים נוספים ילכו לאיבוד בביורוקרטיה ממשלתית שתוקם לצורך תפעול המנגנונים שיפעילו את הקבלנים.

אני חושב שאם עושים זה טוב אם קוראים לזה מחיר מטרה מע"ם אפס ומנחם10אחרונה

וכו כל הצעה אפשר למצוא מה בעייתי בה זה מצרך בסיסי דירה לגור ולכן המדינה צריכה לתרום את חלקה ושוב לא להיות "חזירה"

בא לי לעשות פינה חדשה שמידי פעם ננסה להסביר מושג אקטואלישלומי20104

ואף ולדון בו(אם יש כמובן).

 

מושגים פוליטים/מדיניים/כלכליים/חברתיים.

 

מה אומרים?

זה יעניין?

סבבה, בכיף, תנסה (המציע מתחיל )ותן טל


אם אתה תעשה את זה זה יצא טובמרובע ירוק

קורץ

^^^^נפתלי הדגאחרונה
ביום חמישי יש בגרות באזרחות...מאיר.

אולי עד אז כבר כולם יעברו אותה בזכות הפינה...

 

פתאום נזכרתי מה עם עשרות אלפי הקולות הפסולים של יחד?שלומי20104
ומה קורה עם המוסדות שהבטיחו שיקומו?


|אזרח מודאג|
אני מזכיר לךיזהר

שמחנה דרעי תמיד היה קיים ומשמעותי, גם כשישי היה בראש. אני לא יודע כמה נכונים כל הנתונים שאתה זורק ומה היה ההיקף שלהם - אבל אין לי ספק שזו לא דרכו של אלי ישי, וכפי שגם ראינו בבירור בבחירות הללו.

 

אנקדוטה:

סיפר לי מקורב לאלי ישי את הסיפור הבא: בהיותו שר הפנים הוא היה בטיסה מסויימת של אל על, אלי ישי חס על כספי הציבור ונסע במחלקה הרגילה. דיילת מצוות המטוס פנתה אליו ואמרה לו שיש מקום פנוי במחלקת עסקים, והוא מוזמן לעבור לשם. הוא שאל אותה: את מציעה לי את זה כי אני שר הפנים או כי זה הנהלים (שאם יש מקום פנוי אפשר לעבור)? היא הבטיחה לו שזה הנהלים ואין שום בעיה. הוא עבר, ולאחר מכן פנה למנכ"ל אל על וחקר ודרש היטב שאכן אלו הנהלים ולא הייתה פה שום פרוטקציה לא תקינה.

חברים יקרים -מרדכי

בס"ד

 

בעקבות חתונתי שתחול בעז"ה בשבוע הבא, אצא היום לשבועיים של חופש מהניהול ולא אהיה פה.

לכן על כל בעיה ומשהו שצריך לעשות, ניתן לפנות ל @שלומי20104 שימשיך בניהול הפורום ביד רמה.

אני מבקש ממכם, תעשו לו חיים קלים ולא יותר מידי בעיות

 

שבת שלום, 

מרדכי.

 

נ"ב - 

לכל מי שפנה אלי לאחרונה בשבועות האחרונים ולא השבתי לו, אני ממש מצטער, מטבע הדברים הייתי מאוד עמוס.

מזל טוב!!!די"מ
מזל טוב!יוני
מזל טוב!!שלומי20104
ואנשים ראבק אל תעשו לי חיים קשים אין לי כח לזה.
מזל טוב ותן טל


מזל טוב!! שיהיה בשעה טובה!דוסית גאה!


מזל טוב גדול!מרובע ירוק


מזל טוב!צריך עיון
מזל טוב!ענבל
מזל טוב, מזל טובhamedinai
שיהיה בניין עדי עד, חיי אושר ועושר.
מזל טוב!נולאית
מזל טוב!יהודי!!


מזל טובאלעדאחרונה

בהצלחה שלומי

כמה זמן נשאר לאסד הרשע לדעתכם?חליל הרועים
אומרים שלא יותר מדי
מי אומר?מרובע ירוק

מקווה שלא רק הרב ניר בן ארצי, כי הוא אומר את זה כבר שלוש שנים...

לפי מה שאני מבינה צריך להתפלל שהוא יחזיק כמה שיותר זמן...דוסית גאה!

כך לבנתיים הם עסוקים בעצמם...

 

נכון מאודמרובע ירוקאחרונה

גם אי אפשר לדעת מה טיבם של אלה שנגדו

מה זה חוק העמותות?אדם בכיר


יפקוד ה' אלוקי הרוחות איש על העדה....hamedinai
ההצעה להגביל את מספק הקדנציות של ראש הממשלה כמובן שמשחקת לידי השמאל, כי בינתיים חוץ מנתניהו אין אף אחד בימין שמסוגל להתמודד מול כל השמאל שיש מאחוריו תקשורת ומחוברים לגורמים אנטי-ישראלים שבמרחבי העולם.

אבל זה מציג לנו שאלה קשה. למה? למה אין לנו עוד אנשים מספיק אחראיים שגם ראויים להיות מנהיגים. מה יהיה הלאה, אחרי נתניהו.
מרזלטוביה2
אתם התחלתםטוביה2


לבנט לכל הפחות יש שאיפות. למרזל אין, זה ההבדל...ותן טל


כי לשאוף למדינה יהודית ולבית מקדש זה פסולכתום כואב

זה כבר לא נחשב

הוא סתם משיחיסט הזוי.

יודע מה עדיף שבכלל נמחק כמה ברכות מתפילות 18 זה סתם מיושן 

חלילה להגיד למינים ולמלשינים.. כרגע יאבדו זה קיצוני ופנאטי

לדרוש בית מקדש זה פאסה

לדרוש משיח בכלל על זה לא דיבר הכתוב

אז מרזל הוא ההזוי וחסר השאיפות ובנט הוא שפיץ עולם ליברל מערבי והכל.

אבל לא זה מה שאמרתי. התייחסתי ספציפית למה שמדינאי כתב.ותן טל


לבנט יש צורה של מנהיג. השאלה היא על המפלגהחיה רוז

אם ירוץ בבית היהודי, קשה לי להאמין שיש לזה סיכוי.

אם ירוץ בליכוד, לא יודעת אם יצליח לכבוש אותו.

 

יש כאן מלכוד מסוים.

אבל הוא היחיד בשטח בנתיים שמתנהג ומדבר כמו מנהיג. 

 

בוגי גם מתהג כאדם בוגר.

השאר ילדים.

אבל גם בוזי ילד..

ילדים עלולים להיות בהנהגה ולהשאיר מנהיגים מאחור אם הם רצים נכון.

'אבל גם "בוזי" או "בוגי" ילד'?בחורצ'יק

בוזי ילד .בוגי לא.אבל גם פרס לא ילד ואסור שהוא יהיה ראש ממשלה (לכו תדעו..מאיפה זה עלול לבוא לנו..) בנט אני לא בטוח אם הוא ילד או לא..אולי הוא ילד מתבגר..משהו כמו גיל הטיפש-עשרה ניראה לי הולם אותו..

רגב ראוייה-אבל היא אישה חושף שיניים

בוגי ניראה לי לוקה בתסמונת רובי

סער,אקוניס,ודומיהם צריכים עיון.

פייגלין כבר איננו (בשדרה הפוליטי) ולא ניראה לי שהוא הולך לחזור..

מה שכן אפשר להצטער זה על ישי,ישי היה כבר סגן ראש הממשלה (או מ"מ) ושר הפנים,אדם אחראי שקול,ימני,מתון,ו..ישר מידי..  אך הוא ניראה רחוק מכיסאו של ראש הממשלה..בטח כל עוד שארגון הטרור ש"ס עוד בחוק..

לא! צריך אדם עם קצת יותר ניסיון מאשר אחד שרק מצטלםבחורצ'יק

טוב ומוציא הצהרות..

ותכל'ס למעיישה הכל 'פשרות'

חוק הגיור-פשרות

כותל לרפורמים-קחו בפשרה

נישואין מנוגדים להלכה-יש לעיין (ע"ע הצהרות מגל)

הכל כמובן תוך רמיסת הרבנות והסטטוס קוו("הססטוס קוו הוא לא קדוש!!" -נכון,אך לבנתיים לצערנו כל אימת שהוא נפתח זה לרעה,לנסיגה ממה שכבר הושג)

 

"(לא רק) לא בנט!" (אלא כמובן גם לא לפיד-יחימוביץ-ציפקה-בוז'י-כחלון-ועוד..לא חסרים לצערנו)

 

ירידת הדורותבחורצ'יק

צריך להעמיד יראי שמיים בפוליטיקה.אחרת באמת אין על מה לדבר ..

יכול להיות שבליכוד יש גם כאלה שבסדר לפחות כמו ביבי,אולי ארדן אקוניס וכדומה אינני מכיר אישית אבל..

יש המון אנשים טובים בימין שרק בגלח שביבי התבלבלשלומי20104
שרק בגלל שביבי התבלבל קצת בין שלטון מלוכני לדמוקרטיה, לא מצליחים לצמוח.
כמה שמות אתה רוצה?
סער(נאלץ לפרוש כדי לא להיקבר םוליטית)
ארדן.
בנט-(להערכתי, בחר להכנס דרך הבית היהודי כדל לא לעבור את מה שסער כחלון וארדן עברו).
בוגי--.
כחלון(נאלץ להקים מפלגה כדי לא להיקבר פוליטית).

די כבר ביבי רק שורד!
ראש ממשלה שהמצע שלו היחיד זה שמירה על השלטון שלו.
תמורת הבטחה לשמור על הכסא שלו מכר הכול!!

שמעשהו יגיד לי מה חוץ משלטון בתקשורת זה המצע של הליכוד במצע הממשלה?
ליד ביבי לא צומח דשאאלעד

הוא עסוק בהשרדות פוליטית

כאילו להשאר ראש ממשלה עד 120 זו משימת חייו

זה מטורף! המצע היחיד של הליכוד זה שביבי ישרוד..שלומי20104

מה זה המש ההזוי הזה, "שלטון הימין בסכנה... מנסים להפיל אותנו" 

אדוני אתה לא מלך ובדמוקרטיה ככה זה עובד.

פעם בוחרים בראש ממשלה אחד ופעם בוחרים בראש ממשלה אחר.

אנחנו לא דיקטטוריה ואין פה הפיכה, זו דמוקרטיה ופעם ב(מקסימום)ארבע שנים העם בוחר מחדש וזכותו לבחור במי שהוא רוצה.

 

אין דבר יותר רע לליכוד לימין לעם ישראל ולמדינת ישראל כמו השלטון המלוכני של ביבי..

אבל זה הכי רע לנו, לימין.

 

כי יש לנו ראש ממשלה שכביכול הוא איש ימין אבל בפועל הוא מנהל מדיניות של דבר אחד, הישרדות.

לא ימין ולא שמאל, דבר אחד, לשרוד.

הרב פורוש מתאים להנהיג. ספק רב אם ייבחר במסגרת הקיימתhamedinai
עבר עריכה על ידי hamedinai בתאריך ט"ז בסיון תשע"ה 00:23
שהוא נמצא בה.

אם הייתה קמה מפלגה כלל דתית-חרדית שתחת מטרייתה יהיו כל הרשימות הדתיות והחרדיות, זה היה אפשרי.

יש לי כבר הצעת פשרה איך תתנהל המפלגה:

1. יש דיון רציני מה עדיף פריימריס או חברי מרכז.
2. לפי החרדים הרבנים אמורים להחליט ולא שאר העם, ואילו לפי הדתיים הלאומיים כל העם.
3. האם גם נשים יכולים להיות חברי מפלגה. החרדים מטעמי צניעות הם נגד.

בכדי לגשר על כל זה ההצעה שלי היא שחברי מפלגה יוכלו להיות אך ורק מעל גיל מסויים, נניח מעל גיל 50 או 55. פחות בעיה מבחינת צניעות בהקשר לנשים. הקטע הבא, שלא כל אחד יוכל להיות חבר מפלגה, רק מי שמתפלל ולומד תורה באופן קבוע. תהיה בחינה: מי שיודע בעל פה את כל התהילים וכל פרקי אבות, ומכיר באופן כללי את חמשת חומשי תורה עם פירוש רש"י, רק הוא יוכל להיות חבר במפלגה. למרות שיראת שמיים קשה למדוד, אבל ידע כזה תהיה גם קצת אינדיקציה על היראת שמיים.

נראה לי שהצעה כזו יכולה להתקבל גם על ידי הדתיים וגם על ידי החרדיים, ותהיה לנו רשימה כלל-דתית-חרדית, ובעצם רשימה יהודית שורשית.
רציני?צריך עיון
זו תהיה רשימה של החרדים ואולי טיפה חרדלים, למה נראה לך שהבית היהודי יסכימו להכנס לרשימה כזו?
לא יקרה. שכח מזה.ותן טל


אם תמצא אדם אחד חרדי או דתי לאומי, חוץ ממך שמסכים למתווה שלךשלומי20104

תודיע לי.

 

מה גם שאני ישמח להזכיר לך שחברי ג' אסור להם (לפי פסיקת רבותיהם) לכהן כחברי ממשלה, אז להיות ראשי ממשלה??

 

קיצר הפעם נסחפת עם הדמיות שלך קצת לפי דעתי..

נכון. רעיונות חדשים מקוריים לוקח זמן להפניםhamedinai
יאיר לפידאריק מהדרום
^^^צריך עיון
ברור, לא?
יש רק שביבי מעך אותםציקציקאחרונה

עיין בנט בתיק החינוך וארדן מחוץ לתיק החוץ

מה דעתכם על נסיעה בטרמפים?די"מ
/News/News.aspx/299428
אני ממש מסכים עם פרל.
ואתם?


(@מרדכי ו@שלומי20104 ככה זה בסדר?)
אני חושב שמהחגורה יש דוגמה טובה לעיקרון..אדם כל שהוא

עד לפני לא כ"כ הרבה שנים, הייתה חובה לחגור רק מקדימה.

מאחורה לא היו חגורות בטיחות, ואנשים נסעו כך.

מי שלא יחגור היום, כשיש לו אפשרות לחגור, מתנהג בחוסר זהירות.

 

מה אפשרי ומה לא אפשרי בנושא של טרמפים - זה כנראה משתנה ממקום למקום, ומאדם לאדם.

 

איזה ניק עיצב את שר החינוך לשעבר?מושיקו
פירון:הטוקסקיסטים בערוץ 7 תוקפים אותי.


/News/News.aspx/299522
התמונה שמצמידים לו מעידה על זה שהערוץ עצמו מעצבן אותויוני
כל עוד מפלגתו הייתה בת ברית של מפלגת הבית היהודי הוא היה נראה מחוייך ומדושן ומאז שהם כבר לא, הוא נראה מדוכא ועייף

ובקשר לדבריו, רק חבל שהוא קורא להם טוקבקיסטים של ערוץ 7 ולא ציבור מסויים במגזר שפעם השתייכתי אליו
חבל שאתה מוציא אנשים ממגזרים סתם כי זה בא לך...ותן טל

אחרי זה אתה מתפלא על אנשים שאומרים שמותר לך לעבור לגור בברלין - אפילו לא קבעו את זה כעובדה שאתה צריך לעבור לגור שם, אלא רק אמרו שזה דבר שאתה יכול לעשות - ותוקף אותם בחריפות וכו' וכו', אבל כשזה מגיע לפירון, מסתבר שפתאום אותו מותר לקבוע שהוא לא שייך למגזר כזה או אחר שהואבהחלט משייך את עצמו חלק מהמגזר הזה גם אם הוא לא חושב בדיוק כמוך או בדיוק כמוני.

 

לגבי הטוקבקיסטים - הוא אמר בדיוק את ההגדרה הנכונה לכך, ואת זה אני אומר מבלי להתייחס למה שהם אמרו או להאם זה נכון או לא, או האם אני בעד זה או נגד זה, אלא פשוט, בצורה הכי מדוייקת, מדובר בטוקבקיסטים - אנשים אנונימים שאי אפשר לדעת מי הם, מה הם, איך הם, כמה הם (אדם אחד יכול לכתוב 17 טוקבקים ארסיים ממחשבים שונים /מכשירים שונים, ולך תדע...) - ככה שבטח ובטח שאי אפשר להגדיר אותם אפילו "ממגזר מסויים". אין כמעט אף אחד שמפרסם בשמו האמיתי ושאפשר לבדוק את זה ולדעת שזה באמת הוא ומאיזה מגזר הוא.

 

 

רק כתבו לך משהו רציני והנה, כמו תמיד אתה בורח לדמגוגיה..ותן טל

מעולם לא התפלאתי על שום אדם כזה, מעולם לא ציפיתי מאף אחד לקרוא יותר מ2 שורות ממה שאני כותב, ואני לא מכריח אף אחד לקרוא ויודע שהרבה לא קוראים - כל אחד קורא רק מה שהוא רוצה (אגב - אתה ניסית להגיד שבנות אוהבות את זה שאתה "הומוריסט" וכו', אז תן לי לבאס אותך - לא, זה לא עובד, ולעיתים זה סתם אך ורק מגחיך אותך. אבל סבבה, אם זה מה שאתה אוהב, תמשיך בזה, בכיף...).

"לחפור" - שוב דמגוגיה, כאשר באותה צורה דמגוגית וזולה אני יכול להגיב תגובה חסרת תוחלת, שאתה סתם חופר כי בא לך...אבל זה, כמו שאמרתי, חסר תוחלת.

 

בנוסף - שוב שקר גס שלך, כי מעולם לא אמרתי לך לעבור לברלין - אלא אמרתי שאת יכול לעבור לברלין. אבל כמו שאמרת - פופוליזם? זול? מיגע? בדיוק...כל הפוסל..

 

(נ.ב: מעולם לא הלכתי ורצחתי יהודים, אבל אני בהחלט כן בעד מאסר למי שעובר עבירות והורג ילד ערבי סתם ככה. מאסר עולם, כן. כמו למי שהורג ראש ממשלה במדינת ישראל. דין מוות, לאחר מעשה - זה דבר שליהודים מאוד קשה לעשות, כיוון שאין לנו סנהדרין היום. אבל אני לא מתפלא שאתה שוב משקר כשזה נוגע אלי. כבר מזמן אתה ועוד 2 בפורום הזה תפסתם אותי כפרויקט, לנסות להשניא אותי מול שאר יושבי הפורום ולנסות לשווא להבאיש את ריחי - נו, שיהיה אני מאמין זה לא עובד בצורה שאתם חפצים. ואחד מהם כבר נחסם מהפורום ואפילו לא באשמתי אלא סתם כי הפנה את הזעם היוקד שלו לעוד כל מיני מקומות שלא היה אמור להפנות אותו אליהם, ולא בדרך שעשה זאת...).

 

ואחזור שוב על מה שכתבתי למעלה בהודעה הקודמת, כדי שיהיה ברור - אני מאמין שאנחנו בטח ובטח לא יכולים להוציא אדם מתוך מגזר שהוא משייך את עצמו עליו - ובטח אדם שמתרעם על כך שמישהו אחר רק אומר לו שהוא י-כ-ו-ל ללכת לגור בארץ אחרת, וקורא לו מתסיסן ועוד - בטח שאדם כזה כאשר לפתע הוא נוהג גרוע בהרבה ממה שאמרו לו, זה מוזר פי כמה וכמה.

 

אבל אחרי כל זה - אכן, בהחלט זכותך "החוקית" לכתוב את זה. הנה, פשוט כי אתה כל כך מאמין בממלכתיותי, אז לא יכולתי לאכזב אותך

מגיב רק על הכותרת כי לא קראתי תוכןיוני
זה שכל הדרכים מובילות לברלין אצלך זה אומר פופוליזם.

אתה מעוות כל נושא וכל תגובה כך שתוכל לכתוב מה שבא לך על איזה נושא שבא לך.
טוב,זה חסר טעם לתגובה. אשרייך בפופוליזם שלך/י ותן טל


נדמה שהוא יותר מידי פופוליסט מכדי להיות פוליטיקאיאריק מהדרום
לא נורא, לא כל אחד חייב להנהיג את האומה.
השר פירון מעולם לא היה פוליטיקאי. הוא איש חינוך, ורק לצורךותן טל

זה, למעשה, הגיע לפוליטיקה - המטרה המוכוונת מראש שלו הייתה להגיע כדי להיות שר החינוך. רק שכעת הוא נתקע בעמדה שקצת לא נוחה לו מצד אחד, ומצד שני הוא חושב שעדיין גם בתור חבר בוועדת החינוך הוא יוכל להשפיע, גם אם אינו שר, יותר מאשר בתור מנהל וכו'...

ראיתם? זורמים עם שי פירוןנחשון מהרחברון

הוא כעס על הטוקבקיסטים אז אין אפשרות לטוקבקים...

 

/News/News.aspx/299522

 

מגוחך משהו...

שמתי לב לזה... היה מתבקש ותן טל


בדיוק לפני שנכנסתי לאו"חחכחעחילםכ

התלוננתי בקו מאסף ומשוב

התלוננת בקו הישיר? ותן טל

בשביל מה?

 

אתה סתם מלכלך את הפורום של @די"מ

 

נכון מאודדי"מ
תתביש!חכחעחילםכ
ההודעה האחרונה היתה יומיים קודם,קוראים לזה להחיות לא ללכלך!
יש לי בעיות באינטרנטדי"מ
אז שיתבייש האינטרנט!!פויה לו! ותן טלאחרונה


סתם כי זה כיף - שרשור הימורים לגבי עזיבה ראשונה של הכנסת ותן טל

 

אתם יכולים להמר על:

 

1. מאיזו מפלגה יהיה הראשון שיפרוש/יעזוב את הכנסת ברצונו או שלא ברצונו (לא עלינו...) ?

 

2. מי יהיה הראשון שיפרוש מהכנסת?

 

3. עוד כמה זמן לדעתכם תהיה הפרישה הראשונה?

 

4. מה תהיה הסיבה לפרישה/יציאה הראשונה מהכנסת (כולל אם אתם למשל חושבים שמוות תהיה הסיבה הראשונה, או מחלה קשה...)

 

יאללה, בואו נראה את ההימורים, ובפרישה הראשונה ניכנס לכאן ונכריז על מי שהיה הכי קרוב לאמת

מה, כולם פה מפחדים להמר? , יאללה, מה יקרה, תנסו...ותן טל


אני אומרמרובע ירוקאחרונה

הפרישה הראשונה תהיה מיש עתיד,

עוד חצי שנה בערך.

קריאה לצמצום מספר הילדים בגנים ובמעונות- אנא חתמו על העצומהmichalkla
שלום!!
 
מצ״ב קישור לעצומה- ״קריאה לצמצום מספר הילדים בגנים ובמעונות״, שנוצרה לצורך העלאת המודעות ובניסיון לקדם מהלך שיוביל לחקיקת חוק שיגביל את כמות הילדים בקבוצות, במסגרות החינוך לגיל הרך.
 
 
אשמח אם תוכלו להעביר לכל מי שמעוניין לקחת חלק ולחתום / לשתף בפייסבוק/ ולהעביר הלאה..
 
תודה ושבוע טוב!!
איך זה שאין אלפים בהפגנה נגד האינקווזציה בארנה?בחורצ'יק
אלפי ניאו נאצים בכנס מסיונרי בעיר הקודש!
כי מי שמארגן את המחאה אלו הקיצונים מעוצמה יהודית ויחדמרדכי
בס"ד

לצערי זה מייד נותן פאן אחר להפגנה, גם אם כולם מסכימים איתם, ברגע שמי שמארגן את זה משתייך לקיצונים מלהב"ה ושו'ת אז הם נרתעים מלהשתתף ואף מגנים את זה.
לא.אבל הבנתי למה.בחורצ'יק
חוץ מזה כל ה"קיצוניים" של יחד להבה וכוליה זה מעט יותר מעשרה (והגזמתי.) עטורי גוזמבות.
ובנצי גופשטיין, ואלי ישי ונוספיםמרדכי
בס"ד

וכמובן אריה קינג התותח שאירגן את כל המאבק הזה והוא האיש שעומד מאחורי הכל.

וכן, אנשים תופסים את בנצי ישר כאדם קיצוני וזה ישר יוצר אצלם דבר שלילי, כשבעצם זה ממש לא כך. בעבר, בעת החתונה של מחמוד ומורל, הוכחתי עד כמה זה כך.

חבל שזה אכפת רק לקבוצה מסויימת וכל השאר מתעלמים מי זה או שלא מתעלמים אבל גם לא מצטרפים למאבק.
אתה היית שם?די"מ
לצערי לאמרדכי
בס"ד

המציאות לא מאפשרת לי.
עשיתי מה שיכולתי לעשות מרחוק.
לא הבנתי למה מה ששכתבת מצדיקבחורצ'יק
לשרשר את זה אליי..? מה הקשר למה שכתבתי?
"כל ה"קיצוניים" של יחד להבה וכו' זה מעט יותר מעשרה..."מרדכי


כניראה לא הבנתבחורצ'יק
מה שאמרתי שגם להבה יחד וכו זה יכל להיות לפחות שישים חברה כאשר בפועל היו אולי עשרה ואני לא מגזים!
העיקר כל הישיבות שיעני ממשיכות את הרב צבי יהודה..י.ל.

 

איפה ישיבת הר המור "ממשיכת דרכו של הרצי"ה"??

 

איפה מרכז? איפה בית אל? איפה כל הישיבות שנוח להם לנופף ברצי"ה כדי להתאים את התורה לחיים שלהם??

 

הרצי"ה שלח את התלמידים שלו לפוצץ כנסים של המסיון... איפה כל "ממשיכי דרכו"??

היית שם? לא.בחורצ'יק
כי אם כן אתה עיוור או שקאן.משום שהחהרה העיקרים זה הר המור.אז להשמיץ ולהאשים כשהכל פשוט חסר שחר זו טיפשות שאין כדוגמתה.
מה גם שעם כל הכבוד שקראת במשמיע חשועה על הרב צבי יהודה,ראשי הישיבות שציינת מבינים "מעט" יותר ממך על דרכו של הרב צבי יהודה
א.מעולם לא הפכתי את עצמי לממשיך דרכו של הרצי"ה.י.ל.

ב.אני יודע שרבני הר המור הורו לצאת,אבל הביקורת במקומה עומדת. אא"כ נראה את הכנס בשבועות מפוצץ ע"י מאות הרהמורניקים.

 

תמיד אותו תירוץ:הרבנים מבינים יותר טוב ממך. ברור שהם מבינים יותר טוב ממני ולכן השאלה היא עליהם למה הם לא היו שם עם כל תלמידיהם.

 

לא כל הר המור היו שם וגם לא כל מרכז וכל בית אל וכל הישיבות שרואות עצמם ממשיכות הרצי"ה.

 

ואל תגיד שיש אילוצים כי הם יושבים כל הזמן ללמוד בהר המור בלי להתחשב בכלום אז שצריך לצאת אמור להיות להם זמן..

הרב טאו ביקש סליחה מהרבנית לוינגר כשבא לנחםדי"מ
(על 25 שנות חרם..)
א' מה זה קשור לפה?בחורצ'יק

ב' נשמע לי הזוי,יש מקור..?

 

א.מאוד קשורדי"מ
דיברו על זה שהר המור מנכסים לעצמם את הרצי"ה ועל רקע זה אפשר לומר "נידו" את הרב לוינגר.
ב.למה הזוי? אתה לא מאמין שהרב טאו יבקש סליחה?
אני שמעתי ממקור אמין מספיק בשבילי.
א' אז תסביר..זה לא ממש קשור זה צדדי.בחורצ'יק

ב' הסיפור נשמע לי הזוי.וגם ניראה לי מופרך ש'נידו' אותו וניראה לי שאפי' אדרבה[ולא אפרט כי זה לא מאומת אצלי.למרות שגם אני יכול לקרוא לזה 'מקור אמין' ו] ג' אני יודע בדיוק איך עובדים 'המקורות האמינים' למיניהם.

ב.מאז המחתרת היהודית בהחלט נידו אותודי"מ
ג.אני יבין אם לא תאמין,אני מאמין למי ששמעתי ממנו.
יש קשר בינו למחתרת?צריך עיון
לפי מה שזכור לי הוא לא קשור למחתרת, בזמנו הוא נעצר ושוחרר בלי כתב אישום
גם הרב שבתי סבתוצריך עיוןאחרונה
נעצר ושוחרר, לפי מה שהבנתי מחברה שישבו הרב לווינגר לא היה קשור
"אני יבין" ? לא הבנתי..בחורצ'יק

ב' אשרי המאמין.אשמח אם תוכל להחכימנו באיזו דרך שהיא.

חוץ מזה שמה זה 'נידו'  ? הרי גם רבני מרכז ושלוחותיה,'מנודים' מהר המור,אז הוא באותה סירה עם הרבנים שטיינר,מלמד,שפירא ועוד..זאת אומרת   מה ה'ביג-דיל'  ?

שאני מבין שלא תקבל את זה שמישהו אומר לך שהוא שמע ממקור אמיןדי"מ
אה"נ גם זה לא בסדר.
וגם הם "נידו" אותו
רצוני לומר שאין כאן נידוי.בחורצ'יק

נידוי פירושו להיות מנודה מהחברה,למשל רב שכל הציונות הדתית לגווניה לא תכיר בו,ו'תנדה' אותו -זה נידוי.

אבל מי שהוא-יחד עם מחצית מהציונות הדתית-ב'רוגז' אם קבוצת ת"ח,הוא לא ניקרא 'מנודה'.

אבל מה שאתה אומר בשורה השלישית זה מעניין..ומוזר..

כתבתי בגרשיים..די"מ
ב"נידוי" התכוונתי שלא נתנו לו במה בכלל בכלל
אינני יודע עד כמה הוא היה איש של במותבחורצ'יק

לפחות מאז חלה..וגם בכלל.

תמיד הוא היה שם ב'בית' שלו-בחברון.עם הרב ליאור וכל התלמידים והתושבים המעריצים והאוהבים.

חשבתי שככה זה לכתחילה.אבל אתה רוצה לומר שאורח חיים זה נכפה עליו-טוווב..לא יודע..

לפני כמה שנים הוא דיבר באזכרה לרצי"ה במרכז..אדם כל שהוא

אז מהזרם הזה הוא כנראה לא היה מנודה.

[גם על מתיחות, או אפילו על פערי השקפה גדולים בינו לבין רבני הזרם הנ"ל לא ידוע לי, אבל זה לא מוכיח שלא היו].

היום שמעתי את זה ממקור ראשון שנכח שם.דוסית גאה!

הוא סיפר שכשהרב טאו בא לנחם אנשים ממשפחת לוינגר קבלו בפניו והוא ביקש סליחה..

קיצור היה.

 

@בחורצ'יק

לא הבנת מה שכתבתי?בחורצ'יק

הר המור היו שם! ! !

לגבי השאר,הרבנים פשוט לא ידעו על זה.תשאל אותם.

פפחחח....י.ל.

כולם ידעו על זה שיש כנס מסיון ןכל ישיבה שרואה את עצמה ממשיכה של הרצי"ה צריכה למחות על זה באופן כלשהוא.

 

חבל שרק הר המור יצאו...וגם אז לא כל הישיבה יצאה...

קשקשן.איך אתה יודע שכולם ידעו?בחורצ'יק

חוקר כליות ולב????? אגב,אתה הייתה שאתה מדבר?

כל המדינה ידעה על הכנס מסיון הזה...י.ל.

בפעם האחרונה: אני לא מגדיר את עצמי ממשיך דרכו של הרצי"ה אם הייתי רואה עצמי כממשיך דרכו הייתי שם.

 

מה כל כך מסובך להבין את זה בפעם הראשונה??

ממש לאצריך עיון
לי לא היה מושג, לא ראיתי שום פירסום
שטויות במיץ! לא ידעו! אנשים לא ידעו! רבנים לא ידעו! ישיבות לבחורצ'יק

לא ידעו! חרטטן בגרוש.

חוצמיזה שמה קרה אם אתה לא ממשיך דרכו של הרצי'ה אז לא אכפת לך מהמסיון?! זה רק לממשיכי דרכו של הרב צבי יהודה" להלחם נגד המסיון?! טוב לדעת.

לא ידעו?? לא ידעו שבירושלים יש כנס של המסיון????י.ל.

 

אם באמת לא ידעו זה הזוי!! איך אפשר להתנתק ככה ממה שקורה במדינה??

ועוד ישיבות שכל מהותן זה כלל ישראל! זה לא ישיבות חרדיות שכל מה שאכפת להם זה הלימוד הספציפי שלהם.

 

אם הם באמת לא שמעו על זה אז הבעיה שלא הפגינו מתגמדת מאד לעומת זה...

 

 

בפעם המיליון: לא כל מה שאני עושה זה תקין ולפעמים אני לא עושה דברים שצריך לעשות אותם,אבל אני לא מתיימר להיות ממשיך הרצי"ה ואם באמת הייתי אומר שאני כזה ולא מגיע בגלל עצלות זה בעיה...

 

ואם באמת מעניין אותך לא הייתי כי היה לי משהו באותו ערב חוץ מזה שהתועלת של זה מוטלת בספק...

 

אני באמת לא יודע מה יכול להועיל במצב כזה....גם ההפגנה ההיא בקושי קיבלה כותרות ועליה באמת אף אחד לא שמע....אם יש לך פתרון מועיל אתה מוזמן לשתף אותי...

 

ואגב..המילים והעקיצות הרדודות שלך לא תורמות לדיון הזה שלדעתי הוא באמת דיון חשוב....אז חבל... אבל יש כאלה שלעקוץ עושה להם טוב אז אם זה עושה אותך מאושר אתה יכול להמשיך...

מנין ידעו? איפה שמעת על זה?! ברדיו שמעת על זה?!בחורצ'יק
עבר עריכה על ידי בחורצ'יק בתאריך י' בסיון תשע"ה 22:35

ונכון,זה שלא ידעו זה התירוץ להפגנה העלובה שהיית(מתייחס לשורה השלישית).ונכון שהיא היית עלובה-אבל זה יותר טוב מכלום.(מתייחס לשורה השישית)

ולגבי השורה וחצי האחרונים..זה ניראה שהעתקת משו שמישו כתב בדיון אחר והדבק לפה .כי אני לא רואה פה שום דיון.ושום עקיצה.אין קשר בין השורה וחצי הנ"ל לכל האשכול הזה! היה לך מילים סמכותיות וטון רציני להדביק פה מיאפושהו-אז לא פספסת את ההזדמנות .

פורסם שיהיה כנס של מסיון.י.ל.

ראיתי בכמה אתרים כתבות על זה.

 

 

נראלך משעמם לי בחיים להתחיל לחפש משפטים בשרשורים אחרים כדי לשים פה??

 

לגבי סוף ההודעה תחסוך ממני את הכאב ראש לענות לך...אתה פשוט לא שווה את זה...

תקשר אותי בבקשה ל'כמה אתרים' האלה שלך.בחורצ'יק

והשורות האחרונות סותרות זו את זו.

אנלא ידעתי על זה כלום.. חבל...דוסית גאה!


חבל חבל חבלשלומי20104

חבל שכשיש שרשור רציני שדן בדברים חשובים אנשים לא מסוגלים להתאפק ולשלוט על המקלדת שלהם.

 

מבאס...

 

Iמבואס שנאלץ לנעול שרשורI

על מה יצא הקצף?בחורצ'יק

חבל שאתם סותמים פיות באיבן.זה היה  דיון פורה..עד שהפורום קצת מתייצב המנהלים דואגים שישמור על יבשושיות מסויימת..

חבל

גם אני מצטרף להנ"לדי"מ
יש כאן כללים בפורוםצריך עיון
כולם יודעים שצריך לקרוא לרבנים בתואר שלהם, זה הדרדר כאן להרבה יותר, ממישהו שלא יכול לומר 'לא ידעתי'
היה אחד שהפר את הכלליםדי"מ
אז אנחנו אלה שאשמים בייבוש הפורום?מרדכי
בס"ד

עם הדיון היה עוסק בגופו של מקרה ולא בגופו של רב כזה או אחר, לא היינו נוגעים בזה. אבל כאשר זה מגיע להודעות של 'רב X הוא...' אז אין לזה מקום. כמובן שאם זאת הודעה בודדת אז מטפלים בה, אבל כמות הדיווחים שקיבלנו אתמול הראתה שזאת ממש לא הודעה בודדת.

אם תהיה החלטה של החבר'ה לדון לגופו של עניין ולא לרדת לרמות של הרב הזה ככה והרב השני הוא אחר, אז אנחנו נאפשר את הדיון הזה, אבל הוא לא היה יכול להמשיך במתכונת הנוכחית שלו.
מה זה לא לגופו של רב?בחורצ'יק

העניין הוא סביב הרב ריסקין.לא סביב העניבה שלו..מה אפשר לעשות???

לא מבין מה הבעיה כל עוד לא משמיטים תאר 'רב' ולא מקללים..

גם השמיטו את התואר 'רב'צריך עיון
וגם קיללו
לא נתקלתי.ולכן גם אם זה נכון זה היה אחד.בחורצ'יק

-שניים. הגולש האחד יחטא ועל כל השרשור תקצוף?

לצערי זה היה יןתרמרדכי
לא נכוןדי"מ
הסתכלתי עכשיו בהודעות המחוקותמרדכי
בס"ד

ויש כמה וכמה ניקים וזה מבלי האלה שרמזו בצורה הכי ברורה עליו כל מיני דברים והופפצצנו במסרים על כך.
מחיקות שרשורים זה פשוט לא הפתרוןגוונא

אם אותם משתמשים שביזו תלמידי חכמים בצורה כל כך בוטה עדיין מקבלים כאן במה, אז זו פשוט חרפה.

 

אם מישהו בלנ"ו היה מציע הצעות מגונות ע"ג הפורום הוא היה מוקע ומועף מכאן לצמיתות. הוא הדין.

 

(והטענה שאותם משתמשים יפתחו ניק חדש תוך עשר שניות אינה תופסת.)

נו.. שאלה יהיו הבעיות שלנו.יזהראחרונה

היה כאן דיון על גבולות הגיזרה של היהדות. נכון שזהו נושא רגיש, אבל זהו דיון שקיים שאורתודוקסיה היהודית, ותמיד היה. מה שאתה קורא לו ביזוי ת"ח, בעיני אחרים הוא דווקא מצווה של הרחקה מרשעים. אז קח את הדברים בפרופורציות.

אם כבר, יש כאן כמה אפיקורסים גמורים (שפיפול, שורש וגרביים) שמסתובבים כאן כבר שנים. כשהם מביעים את דעות הכפירה שלהם - זה "בסדר גמור", מדי פעם כשהם מבזים ת"ח (שהם ת"ח לכולי עלמא) מוחקים אותם בקטנה וזהו.

???? (,צולם עכשיו)די"מ

כתוב שהוא הגיב ולא ראיתי תגובה.אבל עכשיו אני כן רואהדי"מ
מה זה אומרחנטרישש


בלי לדעת על מה בדיוק מדוברassafnagatu

אני יודע שאתה צודק. אנשים נסחים בלהט הויכוח ואומרים דברים שאוי ואבוי שהם בכלל יוצאים מהפה (או במקרה הזה, מהמקלדת). תשמרו על הפה שלכם אנשים, אתם אנשים בוגרים וראוי שככה תתנהגו.

נתניהו שר התקשורת. יש לכם מה לומר בנושא?יוני
פתאום שמתי לב לזה (כמובן בעזרת חברי השמאלנים) שבעצם נתניהו לקח לעצמו את התפקיד החשוב ביותר במלחמה בין ימין לשמאל.
האם הוא ילחם עכשיו בתקשורת השמאלנית?
ינקום בנוני מוזס?
יפתח תקשורת ימנית או מאוזנת?
|תוהה|

פשיטאגוונא

לאור העובדה שהטריגר לבחירות היה חוק ישראל היום.

 

 

התקשורת מכונה גם המעצמה השביעיתיקוט

נתניהו מאמץ את ג'ורג' אורוול: "מי ששולט בהווה שולט בעבר, ומי ששולט בעבר שולט בעתיד". בקואליציה הקודמת (כמו העכשוית) כל המשרדים הכלכליים הוחזקו בידי השותפות למפלגת השלטון מה שלא מנע מהתקשורת ונושאי כליה הסוקרים להטיל את כל הכשלים והמחדלים על נתניהו באופן אישי. כמובן שההצלחות המעטות, אם היו כאלה, נוכסו לשרים הממונים.  

זה הלקח העיקרי שהפיק נתניהו, ואכן הבהלה הגדולה שאחזה ביריביו הפוליטיים רק מחזקת את נחישותו לבצע כמה וכמה שינויים במעצמה השביעית- התקשורת.

נתניהו מבין בתקשורת. 

שהוא מושחת!שלומי20104


זה מתבטא במובן מסויים בתפקיד הזה או שזאת אמירה כללית?יוני
ראש ממשלה שמפיל ממשלה כי חוקקו חוק שפוגעשלומי20104
בעיתון של אמא שלו יש לו בעיה גדולה.
ראש ממשלה שלא סומך על מי ששכב על הגדר בשבילו כל הבחירות שיהיה שר תקשורת טוב הוא מפוחד והיסטרי.

ראש ממשלה שמה שמניע אותו זה הספונסר שלו שמחזיק בשבילו עיתון הוא מושחת!
לזה קוראים הון שלטון.
אתה בעצם אומר שרק ישראל היום לנגד עינייו?יוני


בערך, הוא רוצה להקים טלוויזיה שתהיה כמו ישראל היוםשלומי20104
כמה אנשי ביבי יש בשביל זה?יוני

גם אם הקו המנחה הו ביבי, מקום כזה יהנה גם ממספר אנשים מצד ימין וזה עוד חיזוק, לא צריך לבטל את הרעיון בגלל שעיקר הטוב יצא לו עצמו.. 

 

הלוואי והיה לו אומץ. קשה לי להאמין שיגע בהם+mp8
הימין תמיד מפחד מעצמו.
זה מעט צורםגוונא
שביבי וימין מוזכרים באותה הנשימה. ע"ע ההתנתקות, הסכם חברון ועוד.
זה לא שייך לימין ושמאליקוט

זה אנשים שלי או אנשים לא שלי. נתניהו רוצה את האנשים שלו בתקשורת כדי לבוא חשבון עם יריביו מימין: בנט, ליברמן, סער, ועכשו גם גלעד ארדן.

הרצוג, לבני, ולפיד לא באמת מאיימים עליו.  

זה לא פעם ראשונה שהוא ניסה לקדם מהלכים כאלהמשה

בפעם הקודמת הוא היה מעורב בפרוייקט ערוץ 10 כדי שיתחרה בערוץ 2 שונאו, רק שהתגלה אחר כך שהאחרון שמאלן יותר מן הראשון (ולכן נכשל, כי הוא היה פשוט העתק של 2).

 

 

אפשר לשנות קצת את כללי הרגולציה ולאפשר לעוד שחקנים להיכנס במקום אלו הקיימים, או לשבור את ערוץ 2 שהוא מותג חדש ולחייב את רשת וקשת להתחרות או כל מיני משחקים כאלה.

יותר מכללי רגולציהגוונא
יש צורך להמשיך במגמה אותה ניסה אורי אורבך ז"ל להנחיל. הטובים לתקשורת. זו משימה ציבורית בעלת חשיבות.
ויפה שעה אחת קודם התחלנו עם ישראל היום ששבר את המונופול הענמנחם10

הענק שנקרא ידיעות אחרונות  התקשורת צריכה להיות אובייקטיבית ולייצג את העם לפי הבחירות הימין ניצח אז שחצי מהתקשורת השדרים והמגישים יהיו מהימין למרות שהתקשורת הסובייקטיבית  ורוב המגישים שייכים לשמאל או למרץ ולכן צריך שינוי התקשורת זה כלף חזק מאוד שמשפיע על כל ביית אבל אוליי מכיון שהתקשורת נגד ביבי כמו שמישהו אמר אוליי בגלל זה הוא נבחר ולכן צריך רפורמה בערוצי הטלויזיה ועוד היד נטויה 

אפשר רק לקוות שיהיה לו האומץ לעבוד .בחורצ'יק

יש כאלה שהאוייב עומד מולם הם עם אקדח צמוד לרקתו ,והם מעדיפים להרים ידיים.

נקווה שהוא לא כזה.

כבר הרבה ראשי ממשלה לקחו את התיק הזה לפניונקודה


אפשר שמות?שלומי20104


אז בדקתי וסלח לי שטויות!!שלומי20104

שלושה ראשי ממשלה כיהנו במקביל, נשמע הרבה?

רבין במשך תשעה חודשים.

בגין במשך ארבעה חודשים

ושרון במשך שישה חודים.

 

כימעט כולם זה בעקבות התפטרות של שר כל שהוא שחייבה אותם לפי חוק להחליף את מקומו עד שהם מצאו מישהו אחר.

(אצל רבין זה היתה תוקפה בעייתי בין שתי כהונות של אהרון אוזן שר שאינו ח"כ,

אצל בגין זה היה בתחילת כהונתו שהוא שמר את התיק הזה לדש(סוג של שינוי/הליברלים),

ואצל שרון זה היה אחרי בחירות שהוא שמר את התיק לאולמרט)

והסיטואציה שביבי נמצא בה שונה בכ''מ מכל ראש ממשלה אחריוני
לא ממש מרגש אותיassafnagatuאחרונה

ואם אני אעמיק בנושא - כל מה שמרגש את התקשורת לא מרגש אותי. שימשיכו להתפוצץ, זה מעולה.

עלו פה בעבר טענות שתג מחיר לא מועילדי"מ

לדעתי המאמר הזה

מסביר את זה יפה מאוד.

רק הערה קטנה -צעיר רענן

זה טיפה מבדח לכתוב טור שמעודד תג מחיר עכשיו אחרי התוועדות בא' אייר בבת עין הרב יצחק דיבר על כך שתג מחיר לא שווה כלום, ומה שצריך לעשות זה "הפצות". עדיין לא שמעתי עדכון מגינזבורגים איך הם אוכלים את הבשורה, אשמח לשמוע תשובה.

אותי זה הפתיע. 

 

נ.ב

לא קראתי את כל הכתבה, רק ברפרוף.

דיונים סוערים מתקיימים על העניין.די"מ

הבעיה של הרב יצחק זה עם המותג "תג מחיר" במקום המותג המקורי הלא הוא "ערבות הדדית".

ומחילה אתה מראה על רדידות בהכרת הגינזבורגרים.

תלמידי הרב הם מקשת רחבה ויש לא מעט שהם "שמאלנים" (פרומנסטים..) ויש שהם ממש ימין קיצוני קיצוני.

ולרב יצחק יש התבטאויות לכאן ולכאן.

 

אם זה הפתיע אותך זה אומר שאתה לא ממש מכיר את דמותו של הרב יצחק.

אני לא ממש מכיר את ה"עסקנות" מסביב..צעיר רענן

אני כן מכיר את מה שזכיתי ללמוד בספרים של הרב יצחק...

הספרים לא יורדים לרמת המעשה.די"מ

הרב יצחק הוא דמות מורכבת.

ולקחת ציטוט אחד מהתוועדות אחת ולהשליך מכך על שיטתו זה טעות.

דרך אגב זו שיטתו כבר שנים. אני זוכר את זה מג' איר לפני שנתייטוביה2
שמה?די"מ
אבל תכל'ס יש מקום אחר שבו יותר נכון לערוך דיון על זה..
שצריך לעשות בהאופן שיותר נראה בציבורטוביה2
כי לא מועיל אם אין כלל ציבור. ועיננו רואות שלא מצליחים להרים את זה כל כך. (אמר אז אחרי השיעור שאם רואים בפועל שעוזר אז זה משהו אחר)
יש לי מה לומר על זה אבל לא כאן המקוםדי"מ
ודנו ודנים בזה רבות
עכשיו קראתי...צעיר רענן

בגדול - מאמר נפלא.

 

מאמר ממש יפהצריך עיון
חבל שהוא לא יפורסם במקומות יותר מגוונים (אפילו פה בערוץ זה יהיה נחמד)
הוא מציב את התיאוריה שלו לסיבת המאבק...אדם כל שהוא

בתג מחיר, בעיקר אל מול ההסבר הלא סביר שמדובר בשעמום.

 

צריך לחשוב גם על הסברים אחרים - החשש מהצתת השטח, שחיקת הדימוי של הצד המוסרי בסכסוך, השפעות של התקשורת [צריך גם שם להבין את המניעים, אבל לגביה השעמום הוא כבר הסבר יותר סביר] ועוד.

עניין ה"שעמום" זה לקחת את הקצוניות של הצד השנידי"מ
וגם בגלל האןכלסיה אליה זה נכתב (האתר שבו זה נכתב קצת מנסה להציג את הדברים ככה..)

אבל העקרון עדיין תקף.
בכירים בצה"ל ובממשלה מתייחסים לזה בחומרה רבה אם זה בהתבטאויות ואם זה במעשים.
לערבים בם לא מתייחסים בכזאת חומרה למרות שבפועל הם עושים דברים הרבה יותר חמורים.
זה לא סתם במקרה,הם מבינים שיש פה ניצני מרד שעלול לאיים עליהם ומנסים לגדוע אותם באיבם.
גם אם ה"ממסד" צודק שזה מסוכן עבורו, זה לא אומר שזה טוב.אדם כל שהוא

יכול להיות זה עלול להוביל לתוצאות רעות לכולם.

 

וניסיתי להעלות כמה כיווני מחשבה להסביר את סיבת היחס החמור יותר, שאינם ההסבר שהם כתבו.

זה כבר דיון בפני עצמודי"מ
הבאתי את זה כתגןבה לזלזול בתג מחיר.
ברור שמי שתומך בממסד יתנגד לפגיעה בו וערור יציבותו
לא צריך להיות בעד ה"ממסד" בשביל להבין שלא כל מה שרע לו..אדם כל שהוא

הוא טוב.

 

גם הגרעין האיראני רע לממסד, זה לא אומר שהוא טוב.

דעאש רעים לאיראן, זה לא אומר שהם טובים.

לא קשור.די"מ
תג מחיר זה מרד ממסד אז,מי שמתנגד לממסד מבין שאם זה מפחיד אותם כנראה יש סיבה טובה לכך
ולמה זה מפחיד אותם?אדם כל שהוא

[בהנחה שההשקעה במאבק הזה נובעת מפחד].

אפשרות ראשונה [שכנראה אתה חושב כך], שהם מפחדים לאבד את השלטון בגללו.

אפשרות שנייה, שהם מפחדים שהוא יוביל להתפרצויות מצד הערבים, ולפגיעה ביהודים .

אפשרות שלישית, שהם מפחדים שאם לא יעצרו אותו עכשיו, ימותו הרבה ערבים חפים מפשע.

אפשרות רביעית, שהם חוששים מפגיעה במעמד הבינלאומי של המדינה.

אפשרות חמישית, שהם פוחדים מפגיעה בצידוק המוסרי לקיומה של המדינה.

 

אפשר להציע עוד כיוונים, כולל כיוונים שזה לא נובע מפחד, אבל התעייפתי..

 

זה שמישהו מתנגד לממסד, לא אומר שכל האפשרויות שהזכרתי טובות בעיניו.

ברור שזה לא מדע מדוייקדי"מ

ותמיד אפשר להגיד אחרת.

אף פעם לא תיהיה לך הטכחה חותכת.

בעיני, הסבירות לאבד את השלטון בצורה כזו קלושה..אדם כל שהוא

ואני מעריך שגם הגורמים הרלוונטים בשב"כ, בפרקליטות וכו' מבינים את זה, ולכן אני שההסבר צריך להיות אחר.

אולי לאבדדי"מ

לערער לא.

ואז, נשאלת השאלה מה אתה מרוויח מערעור השלטון?אדם כל שהוא


כי אני כן חושב שזה יעזור.די"מ

כמו שהסברתי פה כמה פעמים באריכות.

תגובה שבעל המאמר כתב שקשורה לעניין-די"מ

 לאלידעמאיר
כ"ד אייר התשע"ה

 
העובדה שהשלטון לחוץ ומפוחד - לענ"ד ניכרת לכל, לכולם ברור שהתגובה של השלטון היא מוגזמת ומוזרה - הוצאת צווים מנהליים היא צעד חריג ביותר. לשם דוגמא כלפי הערבים משתמשים בזה רק למתכנני פיגועים ומעלה (ולא לזורקי בקתבי"ם שזה סיכון חיי אדם של ממש). במיוחד הצווים ההזוים האחרונים.
התגובה הטבעית לגרפיטי על קירות צריכה להיות זלזל וחוסר התייחסות, וגם לנזקי רכוש אתה יכול לחשוב כמה נזקי רכוש שערבים עושים ליהודים עוברים בשתיקה לחלוטין.
זאת השאלה לטעמי.
אתה סבור שמדובר בתגובה טבעית והגיונית?
מה שהסברתי הוא שהעמקה בתגובה, תביא גם אותך למסקנה שמדובר בפחד שיש בו מקום. ומהבנה של השלטון שהכיוון הזה יכול לגרום למהפכה. האם אתה מסכים?
לא התכוונתי להגיד שזה לא לגיטימי שהשלטון שומר על עצמו. להפך, שהאלה היא רק מה אתה רוצה שיהיה כאן?
ויכול להיות שהם מגזימים בתגובותיהם כי הם *יכולים*ירח nסר

לדרוס ולרמוס התנגדות יהודית שהיא בסה"כ קטנה, חובבנית, מקומית ולא מקובלת בשום יישוב זה לא אותו דבר כמו לחסל את ההתנגדות הערבית שהיא גדולה, ממוסדת, מקובלת בכל שדרות החברה הערבית, מקבלת גיבוי כלל עולמי, מקבלת גיבוי משפטי, מקבלת גיבוי ישראלי ואפילו מצה"ל עצמו (יש לא מעט קצינים שקשורים בתבורם לרג'וב, דחלאן ושות').  

 

ולכן הממסד אומר יאללה, להשתגע עליהם, להוציא צווים וחקירות הזויות מכאן ועד אנטרקטיקה - אף אחד לא יפריע לנו וזה לא עולה לנו כסף. וחוצמזה, זה באמת יעיל. מעטים החבר'ה שמוכנים לחיות במעצרים ו\או הרחקות במשך שנים.

 

היינו - אין בעצימות תגובת השלטונות מדד אמיתי ליעילות הפעולה נגדה הם מכוונים את התגובה. זה רק אומר שהם לא אוהבים את התופעה ורוצים שתיעלם, ושאין מעצור אמיתי שיפריע להם לעשות מה שהם רוצים. אם היה להם שכל הייתי אומר שהם גם קראו על תולדות המהפכות בעולם שהתחילו עם ונדליזם וגרפיטי וגלשו לפסים רציניים יותר ושינו סדרי עולם...אבל הם אהבלים מדי מכדי להיות בקטע של מחשבה עמוקה.

אולי.די"מ

כמו שאמרתי הוכחת ברורה אין לא לכאן ולא לכאן

בעניי תג מחיר עושה נזק ומשרת את השמאלמנחם10

הרי התקשורת זה בשבילה אוצר מכרה  היא רוצה להגיד שהמתנחלים הם אנשים קיצוניים הזויים ולכן היא מציגה שהמתנחלים זה תג מחיר גם אם לא ממש אבל יש תמיכה לפעולות תג מחיר ואלו פעולות גרועות שיכולות להצית את השטח וצריך להגיד שהמתנחלים מגנים פעולות אלו ולהסביר שהתקשורת השמאלנית אם ילד ריסס בספריי מתייחסים לזה כאילו מישהו נרצח אבל אם יש פעולות רצח דקירות מהצד השני התקשורת מתייחסת לזה כאילו מישהו ריסס 

אנחנו בעד להצית את השטחדי"מ
אהבתימנחם10אחרונה