את כתבת כל כך הרבה על אחותך.
טעות.
את כתבת הרבה, על דברים שקשורים לאחותך.
מתוך חלק מהדברים, נשמע, גם כן, שלפחות חלק מהדברים, זה דברים ש"לדעתך" קשורים לאחותך.
אז קודם כל יש פה כמה דברים לברר - בראש ובראשונה - להבדיל בין "בינך לאחותך" לבין "בינך לבין דברים שלדעתך הם בינך לאחותך". או משהו כזה. תחשבי עם עצמך, איך בדיוק להגדיר את זה.
זה משהו כמו זה
תגדירו דוס - לקראת נישואין וזוגיותכמובן - הבחור המטריל הזה טועה טעות גדולה - הוא אומר שמגדירים איך שרוצים - וזה לא יכול להיות הגיוני.
את לא יכולה להגדיר משהו, לפני שאת מגדירה קודם "איפה מחפשים אותו" או "באיזה תחום". (למשל, במקרה הזה, שהטרול הרי כבר יודע היטב, שהוא שידע פה את כולם עם הגדרות מסובכות על "מה זה דוס". רק שבימים האחרונים, הורדתי אותו סופית - והוא נאלץ להסכים שצריך לחפש הגדרות. אבל - הרי - השטח כבר כולו כבוש על ידו! אז מה הוא צריך לעשות? ובכן, רק להגיד בקול "תגדירו מה זה דוס". והוא כבר יוביל את זה לאן שהוא רוצה. - לא בגלל שהוא בהכרח לא מביא הגדרות - אלא בגלל שכל בהגדרת ה"אמת" בנושא הזה - וגם בהרבה נושאים אחרים - נמצאים כרגע - בכל האזור הזה - תחת תחום שליטתו המטופש והמטורלל - לשון הטרלה. כלומר - אחרי שהוא הרס את הכל, וממשיך - כמובן - לשלוט בדרכים שונות בשיח. אז הוא אומר: הנה, אני בסך הכל אומר דבר תמים. מה הבעיה? -- ובכן, אני חושב שאת מבינה לבד, קצת - מה בעצם הבעיה. )
שוב - זה אותו דבר - שאת אומרת על אחותך - ואת לא יודעת מה יש "בינך לאחותך", ומה "אולי/לכאורה/באיזושהיא דרך עשוי להיות קשר לדברים שבינך לאחותך". אז בעצם, את תמיד נמצאת על תחום ה"תקוע". - המקום שבין לבין - ואת צריכה - בראש ובראשונה - להחליט מהו התחום ה"תקוע" ומה את עושה איתו. הבנת? יופי.
זה כמו - הסודות של מה שנקרא בחז"ל "כנסת ישראל". "כלל ישראל". - אוקיי? זה לא דבר שנוגע לאחרים. אבל זה כן דבר שאחרים קשורים אליו בכל מיני דרכים - או חושבים או רוצים להיות קשורים אליו.
למשל - תראי. אני פה - יש פה איזה ערבי - כל פעם שהוא חושב שאני הולך להביא את המשיח - אז הוא זורק איזה משהו עם זכוכית - מבוסס על רעיון שכנראה לקוח מהגמרא - אנשים כאלה - שנכנסים לנושאים של מערכת אחרת - בדרך כלל בודקים לפני כן את המערכת - וכתוב, שכל פעם שרבי יהודה הנשיא היה חולה - והוא נקרא "משיח אם מן החיים" - אז כתוב - שכשהתפללו. והשפחה של רבי יהודה הנשיא חשבה שהוא רק מצטער וזה לא יעזור - אז היא יהיו לה כל מיני מחשבות - ובסוף - היא זרקה כלי מהגג, כדי שזה יעשה רעש ויפסיקו להתפלל. - זה כמובן - קודם כל - גניבה. זה רעיון של הגמרא - לא של הערבי. זה חוץ מעוד עבירות - לא ניכנס לזה כאן.
עכשיו, (גם קחי בחשבון - מה את חושבת? כמו שהוא עושה לי - הוא בטח עוקב, גם, הוא או אחרים - אחרי אחותי. הגיוני, נכון? הנה, למשל, עכשיו, כשהסתכלתי בספר לפני שעניתי לך - אז הוא עבר וזרק משהו שעושה יותר רעש. (וגם לא זכוכית, אלא משהו אחר). בקיצור, כמו שמר חיטים מנית ופנג גילה בשנה האחרונה - לפני שאתה נכנס למשהו, תברר איזה שפנים יש בכובע שממול) (הנה, תראי, גם את זה הייתי עלול לשכוח לכתוב - עבר פה אמבולנס - יש לערבים פה מערכת הטרלות - וככה, הוא הזכיר לי - את מבינה? צריך לדעת לשים לב. כל עוד אתם לא מנתקים את עצמכם ממה שלא באמת קשור. או מדברים שהם בכל מיני ספיקות, וכולי - את עלולה לעשות טעויות. לכן הזהירו כל כך, בעבודת ה' - כל הרבנים - להיזהר בזה)
הילד שלך - אגב - די חכם - אוטו אבא, שעון אימא. - את לא תדעי למה - זה "מהסודות של כנסת ישראל". (לא, כל המטרילים פה לא יודעים, ואין מצב שיש עוד מישהו שיודע חוץ ממי שבאמת נוגע לנושא (למרות שיש עוד הרבה שכבר הספיקו והצליחו לדבר הרבה הרבה לשון הרע נגוע בהרבה טעויות-שכביכול-באמיתות - על דיברתי!) אבל, הינה, תראי, שהילד שלך חכם - בלי שהוא בדווקא שמע את כל ה"סודות". שוב - על דיברתי! וכשיעבור עוד ועוד זמן - ותראי שצדקתי (הרי כרגע, את לא יודעת כלום, חוץ מ"כמה דברים שקשורים", ו"עוד קצת לשון הרע".) - אז תביני - שגם מה שאמרתי פה - נכון!